Történések a vb-selejtezők alatt

Miközben zajlanak a vb-selejtezők, a klubnál nem állt meg az élet.

Amíg a válogatottjaikhoz elutazott játékosok kisebb-nagyobb szerepet kapva játékkal, addig a többiek edzésekkel készülnek a következő, könnyűnek igencsak nem nevezhető megmérettetésre. Hogy ez most egy vagy kettő lesz, még nem tiszta. Mivel a szövetség (RFEF) elutasította a Sevilla kérését, valószínűbb, hogy szeptember 11.-én 21:00-kor lesz Sevilla FC – FC Barcelona mérkőzés. Majd 72 órán belül, szeptember 14.-én 21:00-kor jöhet a Bayern elleni BL találkozó.

Koeman a csütörtöki edzést követően hosszú hétvégi pihenőt adott a játékosoknak. Legközelebb hétfőn délután lesz edzés.

Mindeközben a vezetőség sem tétlenkedik. Tovább küzdenek a financiális ügyek megoldásán, illetve a 2022-ben lejáró szerződések meghosszabbításán.

Vannak játékosok (Roberto, Dembele), akik mindkettőben érdekeltek, a kontaktusuk meghosszabbítása bércsökkentéssel is párosul.

Vannak, akiknél valószínűleg csupán a fizetéscsökkenés van az asztalon (Coutinho, Umiti).

Vannak, akiknél több évre szóló szerződéshosszabbítást kezdeményezett a klub (Fati, Pedri).

Mérkőzést nézve nem szurkolhatunk a csapatnak, de történések a következő napokban is várnak ránk. Rögtön íme az első.

A klub az alábbi játékosokat nevezte a Bajnokok Ligájára:

1 Ter Stegen
2 Dest
3 Piqué
4 Araujo
5 Busquets
6 Riqui Puig
7 Dembélé
9 Memphis
10 Ansu Fati
11 Demir
12 Braithwaite
13 Neto
14 Coutinho
15 Lenglet
16 Pedri
17 Luuk de Jong
18 Alba
19 Agüero
20 Sergi Roberto
21 Frenkie de Jong
22 Mingueza
23 Umtiti
24 Eric Garcia
26 Iñaki Peña
28 Nico González
30 Gavi
31 Balde
36 Arnau Tenas

3.3 4 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
136 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Olympos

A LIGA elkészítette a bajnokság 5., 6. és 7. fordulójának részletes menetrendjét. Ezzel kialakult a csapat szeptember havi programja.

  • szeptember 11. szombat 21:00 Sevilla – Barcelona
  • szeptember 14. kedd 21:00 Barcelona – Bayern München (BL)
  • szeptember 20. hétfő 21:00 Barcelona – Granada
  • szeptember 23. csütörtök 22:00 Cadiz – Barcelona
  • szeptember 26. vasárnap 16:15 Barcelona – Levante
  • szeptember 29. szerda 21:00 Benfica – Barcelona (BL)

Érdekesnek találom a LIGA elvét. A Bayern elleni mérkőzést követően 6 nap múlva játssza a Barcelona a következő mérkőzését, de az azt követő négyet háromnaponta.

Barca 30

Itt is látható a liga jósága a Barcelonahoz. Így voltak Messivel is.

Olympos

Collado sem az A, sem a B-csapatnál, és amint a cikkben szereplő listából is kitűnik, a Bajnokok Ligájába sem lett regisztrálva. Ennek megfelelően sem az A, sem a B csapat mérkőzésein nem tud pályára lépni december 31-ig.

Eddig csak az előző elnökre mondtam hogy pancser. Ettől az amatőr hibától kezdve Laportára is érvényes. Akkor is, ha nem az Ő feladata. Mert a fej és a test nem szétválasztandó.

Nagybarcelona

Nem èrtem mièrt kell Puig után Colladót is mellőzni. Nem áll olyan fènyesen a csapat. Èn meg ne a 2-ben látom a tehetsèget. Szívesebben nèznèm Colladot, mint tettem volna Griezmannt. Azt sem èrtem, mièrt áldoznának 75! Milliót Olmóra (bónuszokkal) ez kèt minősègi fiatal játèkos ára, ès a fő posztja a bal szèlső, ahol 4 játèkosunk tud játszani. Legègetőbb egy jobb szèlső igazolása tèlen. Ahogy írtam, már a Sevilla ellen átállnèk 532-re, ami stabilabb vèdekezèst ad, Alba ès Dest is támadásokban jobb, Busquetsre nem hárul annyi feladat, a 433-hoz nincs jobb szèlsőnk, vèdelemben is inkább mennyisègben, mint minősègben vagyunk meg. Szóval számomra minden az 532 mellett szól. Cserekènt tèlig elvált volna, hogy Collado vagy Demir maradjon cserènek. Sajnos Dembele ès Aguero túl sèrülèkeny, ezèrt idèn a kiegèszítő szerepeket hagynám nekik, nyáron pedig a búcsút. Fatit újra fel kell èpíteni, fokozatosan. Pedrire kevesebb terhet rakni, amiben Coutinho ès Puig segíthet, esetleg nyáron tőlük is megválni egy jobb szezon után a bevètel miatt. Szóval játszatni, ès forgatni kellene a keretet, ès ebbe bele tartozik Umtiti, is, ha már maradt.
Kezdőm jelenleg:
Stegen
Dest-Garcia/Umtiti-Araujo-Pique-Alba
De Jong-Busquets-Pedri/Coutinho
De Jong/Fati-Depay

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-09-03-exbarca-midfielder-zenden-names-3-best-qualities-of-luuk-de-jong/
Nagyon csalódott voltam, mikor Luuk De Jongot igazoltuk az utolsó nap, de most már nagyon kíváncsi vagyok rá. Sokszor írtam, hogy utóbbi èvekben olyan játèkosokat igazoltunk, akik nem illettek a játèkunkba. Azt is írtam, hogy a francia vonal helyett szívesebben látnèk egy hollandot, mert ők kis koruk óta hasonlót tanulnak, mint a mieink, ès a mi játèkunk a holland iskolára èpül, valamint règóta szeretnèk egy igazi erőcsatárt látni elől. Nem pont Luuk De Jontra gondoltam, de ő lesz idèn. Adjuk meg neki az esèlyt. F. De Jong ès Depay húzó embereknek tűnnek jelenleg, az első meccseinken rendre a legjobbak közt szerepeltek.

Nagybarcelona

Amúgy a Tranfermarkt mièrt 50 milliós (tiszta) bevètelt ír idènre?
Emerson 11 millió (9+5 Betisè)
Akieme 3,5
Alena 5
Konrád 3
Todibo 8,5
Griezmann 10 (kölcsön, +40 vèteli)
Firpo 15
Moriba 16
Manaj 300 e. (kölcsön)
Cucurella 1,7
Ez 74 milliós bevètel. Nem Mind1. + 25 milliót kaphatunk Trincaoèrt, ha a Wolverhampton èl a jogával, ami elèg valószínű, mert Adama Traorèt kb ennyièrt adják el. Erre jön rá a Griezmann fèle pènz, amit nem is èrtek, mièrt nem kötelező jövőre. De 75 millióból már 2 komoly játèkos ára kijönne. Állítólag ennyit ajánlottunk Olmoèrt. Ennyi lesz Haaland kivásárlási ára. 😂

https://www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/mbappe-nem-erkezett-meg-messi-tavozott-mennyit-gyengult-a-la-liga-2847895 itt van a spanyol liga átigazolási rèszletesen.

Nagybarcelona

Okè, leesett. A maradèk a Barca B bevètele. Meg tavalyról is maradt 28 milliónk. 🙂

Nagybarcelona

Ha Trincaot viszik, nem is rossz ez a 100 millió. Csak Griezmann 40 milliója idegesít, jó lenne megkapni jövőre. + Dembele 40, Coutinho 20, Lenglet 20, Neto 10, Brathwaite 10, Puig 10 az maximálisan 250 milliós bevètel, amiből már lehet èpítkezni. Persze az volt a remènyem, hogy mindet el tudjuk takarítani a nyáron, ès befolyik ez az összeg egyben. De így sem lesz ez rossz, ha hozzávesszük, hogy 150+ milliót megspórolunk a bèreken… Csak most már a bevètelre is rá kell menni. (Szponzorok, BC eladása?)
Jó lenne párat megszerezni a lejáró szerződèsű játèkosok közül is. + ahogy Laporta nyilatkozta, La Masia ès komoly igazolások. (Ahogy kellett volna eddig is). Ez 2 èven belül 5-8 (30-50 milliós a 250-ből) új játèkos ára, csak a játèkos eladásokból. Most már nem lehet hibázni. Hajrá Laporta.

Nagybarcelona

Ès a legfontosabb, nem szabad 100+ millióèrt, (kivève Haaland:) ) ès nem szabad több 30 èv fölötti játèkost igazolni. Egy 22-28 èves játèkos rossz formában is viszonylag megtartja az árát. Arthur jelenleg 40 milliót èr😂

Nagybarcelona

Èn ezeket igazolnám:
Grimaldo 20
Olmo 50
Dybala 20 (tèlen hoznám, nyáron lejár a szerződèse)
Haaland 100 (ha ô nem, Lautaro+ egy vèdő)
De Beek 30
Gravenberch 30 (Busquets helyère)
Onana ingyen (lejár a szerződèse, visszajöhetne)

Dr Mouse

Nem zavar senkit sem, hogy a La Liga valaha volt legdrágában vásárolt játékosa – 140+t fizetett érte a Barca – most egy “huszasért” eladó?

Hanky

Na jó, mi ez a Messizés még mindig? Csak az van, ami van, és ez nemhogy alapvető kritérium, hanem egyenesen evidencia kell legyen mindenki számára, pont olyan, minthogy a levegő színtelen és nem mondjuk zöld vagy kék.
Másra térve, idén egy lapunk van, a bajnokság (BL szót ha csak kimondom, 3 év horror kerülget it mindenkit (jogosan), a kupa meg őszintén szólva arra jó, hogy egy helyen még a Franco által kezdve, de azóta Tebasig minden kollaboráns csicskán keresztül szétszopkodott realt is meg tudjuk előzni, de másra nem, szóval nem is mérvadó), ebbe kell mindent rakni. Mert bármi is a visszhang, és bármennyire is Luuk de Jong igazolás mémeket csinálnak rólunk, erősebbek lehetünk mint akár a Real, akár az Atlético. Ha ez idén megvan, én már tökéletesen elégedett leszek (ugye azt senki nem gondolja, hogy a BL-t mi nyerjük)

Hanky

Természetesen vannak hivatkozási alapok, hogy mást ne mondjak, elsőként írom alá azt is, hogy tavaly Európában nem egy és nem kettő erősebb csapat volt, mint a Chelsea, de ők ki tudtak állni fegyelmezett gépezetként bárki ellen, és ez lenne a futball kulcsa. Ha egy X magyar klub (direkt nem akartam egy belháborút indítani) csak két gólt lőne a PSG-nek (tegye fel a kezét, aki szerint nem toronymagasan övék jelenleg a legerősebb keret), kit érdekel, hogy amúgy 7-et kapnak, mert legalább kiálltak ellenfélként játszani, de ha valami lehetetlenség folytán kijön egy legalább X, mindenki sokkos (akár a magyar-francia után). Nem súgok ezek után nagyot, ettől a Bayerntől nemhogy 8-at nem kéne kapjunk, a legmaximálisabb esélyünk lenne nyerni is. Majd elválik, hogy végre vége lesz-e a töketlenkedésnek

Hanky

Mert ismételten mindenkihez szólok, most dől el végleg az elmélkedés, hogy lehet-e győzelmet összekuporgatni. Ugyanis ha idén sem nyer BL-t a PSG, akkor nagyjából lebonthatják a stadiont. Nemhogy ellenfelük nem kéne legyen, ez durvább kéne legyen mint kosárban a Michael Jordan-Magic Johnson féle dream team volt. Ennek ellenére leszek kíváncsi, hogy már majd a nyolcaddöntőt is szerintem majd nehezen veszik

Robi71

A PSG mellett a PL top4 és a Bayern is hasonló esélyekkel indul. Ráafásul a francia bajnokság nem készteti őket olyan terhelésre, mint a PL. A formaidőzítés is fontos. Az is kérdés, hogy Pochettino mennyire tudja csapattá formálni őket.
Mindent összevetve messze nem topfavoritok.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-09-05-memphis-depay-among-top-5-players-with-most-goal-contributions-in-2021/
Depay az első 5-ben a kanadai pontok tekintetèben. Nem volt akkora butaság, mikor már tavaly nyáron szerettem volna itt látni kemèny 20 millióèrt. (Tèlen 10). Ki tudja, akkor hogy alakul a tavalyi èvünk. Lehet az első ès az 5. játèkos is miènk lenne a listáról?

Nagybarcelona

A CVC elfogadásával, Barca Corporate 200+ milliós eladásával meg az 1. a 3. ès az 5. Tudom, èn álmodozok, de leírtam, Tebas lenyilatkozta, ezzel a 200+milliós bevètellel Messi maradhatott volna, az eladásokból összejött 75 millió, vajon mennyit lehetett volna 200+ (270)millióból lecsípni Haaland 100+ millió árába? Ezèrt bántott, hogy Laporta a közèpszerűsèget, ès az ujjáèpítèst választotta a szinten tartás helyett. De legalább megmarad a Barca Corporate 100%-os bevètele, a meglèvő kerettel, branddel, ès szurkolói èrdeklődèssel.

Nagybarcelona

Szóval a Marca szerint 420 (mínusz Pjanic, ès mèg tárgyalnak játèkosokkal) milliós az èvi bèrezèsünk. Ehhez hozzávesszük az egyèb szakágak 150 millióját (valamikor linkeltem a ráfordítást, gondolom ez is csökken) Az 550 kiadás+ a törlesztèsek. Egy èves 700+ milliós bevètelnèl már jövő nyáron pozitív lehet a mèrleg. Laporta szerint 1-1,5 èv a kilábalás, amikor már pozitív lesz a mèrleg. Azèrt írtam, hogy mi lett volna, ha, mert a Bilbaón, Reálon ès rajtunk kívül mindenki a CVC projectet fogadta el. (Oviedo visszakozott, ès mègis elfogadta). Nekünk volt mèg egy lehetősègünk, a B.C. 49%-ának eladása, ami 200+ milliós azonnali bevètelt jelentett volna. Szerinted azzal a csatár sorral, amit írtam, 700+ millió helyett mennyi lett volna a bevètelünk? (Szponzor, szurkolói, eredmènyek utáni) Jelenleg nincs mit tenni, Laporta ezt az utat választotta, esetleg jövőre szerez szponzorokat, adja el a B.C-t, amivel nagyobb lesz a mozgástere. Ezt az èvet beáldozta. Akkor lesz a klub óriási gondban, ha nem èrjük el a BL helyeket, hiszen az 100 milliós bevètelkiesès. (60 közvetítès, tavaly 38 millió eredmèny alapján, bejutás, 5 győzelem, 16 közè kerülès)

Nagybarcelona

Èrdekessèg.
Azaz idèn ha bejutunk a 16 közè(tavalyi közvetítèsi díjakkal számolva)
160 millió La Liga
100 millió BL
150 millió Nike (èves)
50 millió Rakuten (idèn lejár)
10 millió Beko (idèn már a 20 helyett 10, csak a trèning ruhákon, idèn lejár)
470 milliós bevètel, ès semmi egyèbbel (egyèb szponzor, ajándèktárgyak eladása, jegyek, egyèb szakág, turizmus stb) nem számoltam. Ezèrt nem is èrtettem, mi ez a 450 milliós kiesès az èvben szöveget.
PSG 19/20 èves bevètele 540 millió volt. Bezzeg nekik minden belefèr az FFP-be.

Robi71

Egyelőre nekem is zavaros Laporta helyreállítási stratégiája. De ő ezt jobban tudja és azzal is tisztában van, hogy a szurkolók türelme véges…és most nem azokra gondolok, akik Bartomeu rombolásához is asszisztáltak. Arról nem is beszélve, hogy a világ nem áll meg. A PL elrobog mindenki mellett…a többi ligából csak egy-két klub képes lépést tartani velük (PSG, Real, Bayern).
A tehetségek is fogyóban van, ahogy a szórakoztató iparban általában…jövő nyáron új klubja lesz a jelenlegi két legnagyobb sztárnak: Mbappé és Haaland. Egyelőre nem igazán látszanak a következők.
Nekünk nem velük kell foglalkozni és nem csak azért mert gazdaságilag nem reális, hanem mert nem vagyunk kész karácsonyfa, amelyikről csak a csúcsdísz hiányzik. A hiányposztokra és az elkövetkező 1-2-3 évben kiesők pótlására kell koncentrálni. Ezekre a posztokra kell megtalálni a legjobb opciókat…Bayern vagy Pool módjára költekezve. Marketingbomba sztárokra utána…majd ha ott tartunk.

Faramici69

Azt hiszem mindentől függetlenül Haaland jót tenne nekünk.
Persze mindenek előtt Koeman helyett kellene egy edző, nálam ez egyértelműen Xavi lenne. Haaland kitűnően tudná helyettesíteni Braithwaitet vagy De Jongot.

A viccet félre téve, itt már a la Liga életbentartása a cél. Óriási marketing értéke lenne a két sztár érkezésének. Persze a psg-vel nem lehet felvenni a versenyt, de talán pár PL csapattal még igen. Elsősorban a megfelelő utánpótlás neveléssel, valamint a Barca hagyományos értékeivel

Azt hiszem Haaland félemetes “fegyver” lenne Xavi kezében, egy labdatartási dominanciára is épülő játékban. Azt nem tudom felmérni, hogy Haaland képességei hogyan érvényesülnének egy felált védelem ellen, mennyire jó a rövid passzos összjátékban, de mivel fiatal, ebben is biztosan nagyot tudna még fejlődni, de ehhez kellene egy pedagógus edző.

Az árának egy jelentős részét visszahozná szponzori, TVs jogi valamint poló eladási bevételekből. Nem utolsó sorban az egész la Liga hatalmasat profitálna belőle

Rengeteg pénzbe kerülne, de valszeg jó befektetés lenne. Nagy kérdés, hogy a fizetése hogyan lenne beilleszthető, mind az öltözőbe, mind a fizetési plafonba. Az 1:4-es korlátozást mindenesetre el kellene addigra felejtenünk.

El kellene adni további játékosokat. (Coutinho, Umtiti, Dembele, Lenglet, Baraithwait, Neto és LDJ).

Természetesen kockázatos lenne, de egyúttal óriási lehetőség is. Szakmailag a PL lenne neki a legjobb, de ott rúgták le az apját is. Olaszország felejtős, a Dortmund remélem nem engedné a Bayernhez, a psg meg temető, hiszen a franci liga egy csapatos. Kivéve ha a Lille nyeri meg 🙂

A realitások talaján maradva, nekünk előbb el kellene adni megint. Leginkább Cou-t, akit természetesen soha sem fogunk eladni. Barto szelleme még mindig kísért. Dembit már meg sem említem.

Robi71

Vannak kész csapatok, ahol tényleg csak a csúcsdísz hiányzik, mint a City vagy Bayern (ha elmenne Lewa). De még másik 7-8 tehetős klub fog sorban állni a kegyeiért. Kérdés neki milyen szándékai vannak. Kész, BL győzelemre esélyes csapat vagy épülőfélbe levő, mint a Barca. Miért választaná a Barca-t? … félve teszem fel ezt a kérdést.

Robi71

Haaland ára 90 millió…azaz 75 + 15 (20%) ügynöki jutalék….fizetése brutális évi nettó 50 (bruttó 100) millió lesz. Raiola feltett szándéka, hogy védence lesz a legjobban fizetett játékos.
Aki ezt meg tudja engedni magának, annak csak annyit mondok “hajrá”.

Olympos

Griezmann szerződéséről írt a SPORT. Ahogyan pár hete Pique bérénél felkaphattuk a fejünket (az 50%-os csökkentés után 19 millió lett a fizuja), úgy Griezmann esetében is vannak érdekességek.

Az alap bére évről-évre EGY millióval emelkedett. BRUTTÓ 17 millió volt az elsőben. Ehhez rakódtak különböző bónuszok.

Íme a két cikk:

https://www.sport.es/es/noticias/opinion/sueldo-griezmann-barca-contrato-12043708

https://www.sport.es/es/noticias/barca/detalles-contrato-griezmann-barca-12044291

Zöldbéla

Kié lesz a 8-as számú mez? 🙂

Robi71

Iniesta-é 🙂

Zöldbéla

Vagy Pjanic távozása után visszavonultatták?! 😀

Robi71

🙂

Mindegy

kettő Neymaros vicc mára (az első kapcsolódik szeretet csapatunkhoz is) mindenesetre úgy látszik a pénz mindenre is megoldás 🙂
tényleg el kell őket felejteni!! Ilyen csapatokkal nem lehet tisztességesen versenyezni

https://www.sport.es/es/noticias/barca/laporta-fichar-neymar-verano-12048145

https://www.sport.es/es/noticias/psg/neymar-cobra-medio-millon-mes-12048271

Faramici69

Dest lesérült. Azt nem tudom hogy meddig.
De itt van nekünk Robi szerencsére.

Eminusz

Nico is leserult a Barca B meccsen.. :/

Força Barça!
Sergi Roberto is sérült, marad jobbhátvédbe Óscar Mingueza.
Last edited 16 napja by Força Barça!
sunt

Szamárság most vadászni ügyeletes zsenikre. Meg kell várni, hogy mit tud a jelenlegi gárda. Ha egész jó, de néhány poszton cserére vár, akkor azt kell meglépni. Ha viszont teljesen széteső játékot produkálnak, akkor az alapokat kell lerakni. Ami meg a szerződéshosszabbításokat illeti, csak Pedri látszik ésszerű ügynek. A többieknek olyan ügynökei vannak, mint Moribanak.

Sándor62

Pedri szerda helyett már ma a csapattal edzett, ahogyan Pique és Luuk de Jong is.

kritizator

Nagyon leült a topic, uborkaszezon van.

Ezen pörög az internyet:

““At City we arrived an hour and a half before training and here half an hour before,” said Aguero. “I said, well, I’ll come in at least an hour before and try and go to the gym or do some things, but nobody was there, it was all shut, dammit.”” Agüero.

Mondjuk ezt már évek óta sejtjük/sejtettük.

Eminusz

Nem tudom elkepzelni, mi tart masfel oran keresztul egy edzesre valo felkeszulesben… Nagyon max fel ora… Ha tegyuk fel, be van utemezve egy edzes 6 orara, de mar fel5-kor ott vannak, akkor valoszinuleg 5-kor mar elkezdenek edzeni, tehat valojaban 5-kor kezdodik az edzes.. 😀 Ugyanott vannak, fel oraval erkezes utan mindenki edz.. 🙂 Szoval en ebbol nem csinalnek ugyet…

Kritizator

Agueroval (és másokkal, semedo, firpo) vitatkozom nem velem

Força Barça!
Az FC Barcelona néhány perccel ezelőtt jelentette be, hogy a Legfelsőbb Sporttanács (CSD) a La Liga kérelmének helyt adva elhalasztotta a szombat esti Sevilla elleni bajnokit. Arról egyelőre nincs információ, mikor pótolják majd az összecsapást.
Força Barça!
https://player.hu/sport-3/minimum-feltuno-lesz-a-barcelona-bl-meze/



Last edited 15 napja by Força Barça!
sunt

A Bayern ellen a vereség szinte biztos. Nyári zürsorozat után szezonnyitó, ráadásul a válogatott szünet után. Inkább az lenne fontos, hogy ne megalázó legyen.

Força Barça!
Sergi Roberto ma a Camp Nou irodáiba ment. A szerződés meghosszabbításáról és a fizetéscsökkentésről szóló tárgyalások folyamatban vannak. 
Last edited 15 napja by Força Barça!
kritizator

OFF ezek mért ilyen szélesek? Mobilon nehezen olvasható.

GoalGero

Memphis mesterhármas a törökök ellen.Iden már 12 gól a válogatottban amivel Kluiverttel a csúcs tartó

Eminusz

A januari atigazolasi idoszak talan sosem volt ilyen mozgalmas, mint amilyennek a most kovetkezo igerkezik! Nehany pletyka:
– A Barcelona mindent meg fog tenni azert, hogy a teli atigazolasi szezonban megszerezze Dani Olmot!
– Hiaba a PSG elutasitasai, a Real Madrid nem mond le Mbapperol! Allitolag nem akarjak megvarni, hogy lejarjon a szerzodese, mar telen leigazolnak, hogy nyaron egy masik gigaigazolasra tudjanak maximalisan koncentralni, Haaland szemelyeben!
– Az egyik legkeresettebb nev telen Franck Kessie lesz, akiert mar most versengenek a csapatok. Legtekintelyesebb keroje a PSG, de a Liverpool es a Tottenham is elenken erdeklodik!
– Eddig tartott Leroy Sane muncheni kiruccanasa? Maris visszaterne a Premier Leaguebe, ahol 3 londoni csapat is szivesen fogadna: az Arsenal es a Tottenham fog harcba szallni erte a Chelseavel, akik lepeselonyben vannak, hiszen olyan jatekosokat ajanlananak fel cserebe, mint Hudson-Odoi, Ziyech vagy Pulisic.
– A Liverpool a telen megprobalja megszerezni a Valencia aszat, Carlos Solert.
– Mohamed Salah szerzodeshosszabbitasa nem megy olyan zokkenomentesen a jatekos magas fizetesi igenye miatt. Kerdes, hogy a Liverpool tudja-e teljesiteni az igenyet. Ha nem, konnyen lehet, hogy atigazolasi listara kerul! A PSG es a Real Madrid elsosorbol figyeli az esemenyeket.

Eminusz

Reagalnek nehanyra:
– Eloszor is, nem tudom, miert prioritas Olmo leigazolasa… Valoban jo jatekosnak tartom, de egyreszt a vedelem es a tamadoharmad is hamarabb szorul erositesre, masreszt itt van Nico, Gavi es Puig, akiknek elobb lehetoseget kene adni!
– Haaland remelem nem a Realban kot ki… Amennyiben igen, ugy gondolom ra kene mennunk Salahra! Szerintem nem lenne lehetetlen kuldetes.. Dembelet siman bele lehetne vonni az uzletbe..
– Kessiet en is egy erdekes opcionak tartottam eddig, de ahogy olvastam az erdeklodokrol, lehet nem kene beszallnunk ebbe a licithaboruba… :/
– Soler nekunk is jo lenne… Szerintem egyebkent jobb jatekos, mint Olmo es olcsobban meg lehetne szerezni…

Barca87

Collado helyébe ma még aláírnék valami Török csapatba 1 év kölcsönbe. Nem igazán fog játszani, kár lenne 1 évig a padot koptatni úgy mint tavaly Puignak.

Faramuci69

Érdekes, hogy mit akarhatnak. Sajnos Puigot sem értem. Egy év nem a világ vége.

Faramuci69

Salah? Ugyan minek ide? Felejtsük már el a 30 fölötti levezető sztárokat, megfelelő motíváció nélkül. Ráadásul nem egy labdazsonglör, nekem leginkább Sterlingre hajaz. Nekünk ittvan Dembele. Ugyan úgy kidobott pénz, de még mindig kevesebb mint a másik kettő valamelyike lenne.

Faramuci69

Kessiere is rá lehetne repülni nyugodtan. Azért a psg, a világ minden pénzével sem tud mindenkit leigazolni. Előbb utóbb, csak kiállnak ellenük az európai klubok. Már így is elég telített a csapatuk, nem lesz könnyű megszabadulniuk nekik sem a játékosaiktól. Persze, még mindig simán tudnak zsebbe fizetni bárkinek, hogy húzzon a rákba.

Olmo számomra érthető. Fiatal, technikás, volt la Masiás és spanyol. Ez elég sok pozitív érv mellette. Ráadásul nem gálakezdőt kell építenünk.

Szükség van több variációs lehetőségekre. Busi előbb utóbb befejezi. FDJ bármikor visszamehetne a védelembe, ekkor már csal Pedri maradna, mint jelenlegi stabil kezdő a középpályán. Cou-val nem számolok, szerintem őt azért nem adtuk el, mert teljesen esélytelen volt. Nem Koeman tartotta itt.

Olmo mehetne a jobb szélre is, akár még Alba helyét is átvehené ha feljavítják a védekezését. Nekem szimpatikus az irány. Kisebb kockázatot vállalunk vele, mint valami franci csoda atléta sráccal.

Gavi, Nico jelenleg még csak igéret, nagyon fiatalok. Nem mindenki Pedri. Sajnos Fati -nak sem tükör sima a karriere, ráadásul Mendez papa előbb utóbb elkezdi felsrófolni az árakat. Kérdés, hogy mennyit ér a 10-es mez varázsa. (Nála egyébként jó helyen van. Mivel nem lehetett visszavonultatni, így logikus választás volt. Ki más? Cou? Viccnek is rossz.)
Speciel én vissza sem vonultattam volna. Egy psg-s miatt?

Nagybarcelona

Valamelyik nap írni akartam, Klaasen is jó lenne nekünk az Ajaxból Wijnaldum helyett, 28 èves, tavaly a holland bajnokságban 14 gól 3 gólpassz, tavalyelőtt 14 gól 9 gólpassz. Kb 20 millió az ára. Erre a válogatottban lő 2 gólt 2 meccs alatt. Már nem akartam tovább borzolni a kedèlyeket egy újabb hollanddal.

Zöldbéla

Itt nagyon sokan csak vásárolgatással “erősítenék” a csapatot.
Rossz metódus drágán vásárolt játékosokra építeni. Negatív hatású az utánpótlás számára is!

Elsősorban az utánpótlásból kellene felhozni a kiemelkedő tehetségeket, ami perspektívát nyújthat a még fiatalabb korosztályoknak is!
Évenként egy-egy játékos felhozatalával, már tíz évenként a teljes mértékben megújulhatna a csapat, és az egész nem menne a minőség rovására.

Nagyon meg kell válogatni, hogy vásárlás útján ki kerülhet a Barcába! Ha egy évben egynél több játékos, akkor már baj van.

Nagybarcelona

Az a problèma, hogy sokan túl sokat várnak a fiataloktól. Szerintem csere játèkost nem kell igazolni, arra ott vannak a B-sek, kortól függetlenül. Sajnos jelenleg a kezdőből hiányoznak játèkosok. A 3. osztályból nehèz felvenni a La Liga iramát. Az volt sokáig a problèma, hogy nem ide illő játèkosokat igazolták, ès szórták a pènzt közèpszer cserèkre, amire tökèletes lett volna a sok távozó Barca B-s (Grimaldo, Icardi, Thiago, Cucurella stb). Az egyedi játèkstílusunkba nagyon nem illik ez a francia vonal, amitől vègre szabadulunk. Nemhiába írom a holland játèkosokat, a holland iskolára èpül a focink. Elsősorban az Ajax nevelèsekből lehetne szemezgetni, akik olcsóbbak is. Pl. Bakker, Botman, De Vrij, De Ligt, De Beek, Klaasen
Legszívesebben holland, spanyol, ès dèl-amerikai játèkosokat (csatár) látnèk itt a csapatban. Itt van Pedri helyzete. Nagy tehetsèg, de túl nagy rajta a nyomás, ès a teljesítmènye sem lesz mèg èvekig olyan, mint amit sokan elvárnának tőle, főleg úgy, hogy agyon van terhelve.

Nagybarcelona

Sajnos olyan èrzèsem volt az utóbbi èvekben, hogy a La Masian csak kp-okat nevelnek. Vèdők terèn mèg csak-csak, de csatárt egyáltalán nem. Ezèrt maradt a nyakunkon Brathwaite is, hiszen Suarez sèrülèsènèl nem volt felhozható csatár. Kluivert szerintem nagyon jól tevèkenykedett az utánpótlásban, hiszen rengetegen kerültek fel az A csapatba a kicsik közül, az utóbbi pár èvben, neki viszont távoznia kellett Laporta èrkeztekor. Kluivert előtt csak a tiki takára neveltek? Majd a jövőben meglátjuk, milyen lesz az utánpótlásunk.

Zöldbéla

“A FourFourTwo munkatársai 2012 decemberében találkoztak Víctor Valdésszel a Barcelona új edzőpályán. A La Masia korábbi katalán végzőse egy hónappal előtte pályára lépett idegenben a Levante ellen, és ekkor fordult elő először, hogy a kezdőcsapat mind a tizenegy Barcelona-játékosa az akadémiáról került ki. A kapus érthető módon nagyon büszke volt. „Ennél többet nem is kívánhat az ember – örvendezett. – Minden nagy sportágnak ezt kellene célul kitűznie. Miért is ne? Nem kellenek nagy igazolások ahhoz, hogy a klub nagy legyen. Ez az egész annak a munkának az eredménye, amelyet tizenöt-húsz évvel ezelőtt kezdtek el, és nem egy pillanat műve. Akiknek köszönhetjük, már nem dolgoznak itt. Sok üzenetet kaptam régebbi edzőktől a mérkőzés után. Ők is a siker részei.”

Valdés, Montoya, Piqué, Puyol, Jordi Alba, Busquets, Xavi, Fábregas, Pedro, Iniesta és Messi: így állt fel a csapat, a győzelem pedig viszonylag könnyen ment, a végeredmény négy null lett. Ült még néhány akadémista a kispadon is.”

https://www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/fft-a-la-masia-halala-2843343

Zöldbéla

Nyilván nem évi 4-6 játékosról lenne szó.
Azért írtam, hogy “Évenként egy-egy játékos felhozatalával …”. mert vagy posztra, vagy tehetségre ennyit illik találni!

Érdemes lenne megnézni, hogy kik távoztak az elmúlt tíz évben a La Masia-ból más csapatokhoz, és mi lett velük! 🙂

Ha a La Masia ennyit sem tud produkálni, akkor nagy a baj!

Az elmúlt két évet illetően, bőven túlléptük az évi egy-egy fős elképzelést, tehát van remény.

Eminusz

En raallnek a kolcsonszerzodesekre, ahogyan Demirt hoztak el.
Mindenkepp valtoztatni kell, mert az utobbi evek igazolasai kudarcba fulladtak… Laporta azt nyilatkozta, hogy csak sztarjatekosokat fognak igazolni, dehat lathattuk. Nalunk a sztarigazolas sem garancia semmire! Milyen jo lett volna, ha anno Dembelet csak kolcson hozzuk el.. Vagy akar Coutinhot, Griezmannt… Most nem beszelhetnenk semmifele bukott uzletrol es nem allna anyagilag csodben a Barca!
En a kovetkezo nevek kozul hoznek el parat kolcsonben: Alexander Isak, Goncalo Guedes, Myron Boadu, Raphael Guerreiro, Wilfred Ndidi, Denis Zakaria, Sergej Milinkovic-Savic, Fabian Ruiz stb. Amelyik bevalik, batran fel lehet erte ajanlani akar nagy osszeget is, hiszen mar nem zsakbamacska. 🙂

Nagybarcelona

Sajnos nem fognak ilyen neveket kölcsön adni. De Beeket írtam a legtöbbször kölcsönbe ide. Minek adná a MU? 40 milliót fizetett èrte. De Beek is maradni akart. De minek? Semmi esèlye bekerülni a MU kezdőjèbe. Tèlen talán rá lehet repülni, akkor már majd jönne, csak a MU akkor sem lesz rászorulva, hogy kölcsön adja. Azèrt őt hoztam fel, mert hívtuk, itt van Koeman, ès mègsem jött össze. Kis csapat nem adja a legjobb játèkosait, a nagyok még nincsenek rászorulva. Csak mi vagyunk ilyen bènák Coutinhoval, Griezmannal (kölcsön) ès a túlfizetett játèkosokkal. Laporta is bèna volt. Èn a világvègi senki 1 ève írom Depayt. 20 majd 10 milliót sajnáltunk rá. Egyszerűen nem kèpesek sportszakmailag gondolkodni. Depayjal 10 millióèrt, mennyit hozott volna a bajnoki cím? Írtam Rüdigert. El akarták zavarni tavaly. Jött Tuchel, BL-t nyert, nyáron lejár a szerződèse. Vajon most jönne? Kessie sem fog ide jönni. Reálisan kellene gondolkodnia a vezetősègnek. Olyan játèkost, aki illene ide, ès akar is jönni. (De Beeket ès Dybalát írtam) Most Olmot kergetjük 75 millióèrt. Szerintem egy amatőr jobban igazolna, mint az utóbbi èvekben a Barca vezetői.

Eminusz

Mondjuk szemely szerint De Beeket nem tartom egy jo jatekosnak, de kinek mi. 🙂
Plusz a szemelyisege sem szimpatikus.. Szerintem nem veletlenul nem jatszik a MU-ban…

Viktor4844

Ne haragudj, de Depayt hogyan hozták volna el hamarabb? Bartomeu nem sajnálta a pénzt két kézzel szórta de tavaly nyáron ő sem tudta megvenni, hisz nem fért a fizetési keretbe. Télen, egyrészt ugyanúgy nem fért volna afizetési keretbe, másrészt Laporta még meg sem volt válsztva csak egy fő esélyes volt. Te úgy költenél pénzt, hogy még meg sem vagy választva, nem tudod a pontos anyagi helyzetét a klubbnak csak azt, hogy az előző vezetőség két kézzel szórta a pénzt és bajban a klubb? Na annak sok értelme lett volna valóban, pláne, hogy aztán myáron ingyen jött Depay.

Nagybarcelona

Depay helyett szinte bárkit beáldoztam volna, elèg lett volna egy játèkost kölcsön adni. Viszonyításkènt Depay 5 milliót keres, Brathwaite 4 milliót, ès ez tavaly nagyon alacsonynak számított a keretben. Depayèrt a Lyon nyáron 20, tèlen 10 milliót kèrt. Laporta tèlen megvètózta (3 elnökjelölt szavazott) az èrkezèsèt, mert nyáron úgy is ingyen jön. Koeman azèrt engedte el Suarezt, mert megígèrtèk neki, hogy èrkezik Depay, erre hozott egy 20 gól 12 gólpasszos szezont. Mindenki látta, hogy hiányzik egy támadó. 100 milliókat költöttek, de ennyi pènz nem volt arra, hogy megadják az esèly egy mèg jobb bajnoki/BL szereplèsre. Linkeltem a BL bevèteleket. Ha csoportelsők vagyunk, a Portot kapjuk, ès a továbbjutás esetèn 15 millióval többet kapunk. Esetleges bajnoki cím 40 millió. Szóval Koeman nem is kèrt megvalósíthatatlant, de az esèlyt sem kapta meg. Aztán mennyien hibáztatták az elúszott bajnoki cím miatt? A legfájóbb, mikor Depay lenyilatkozta, hogy mèg csak köszönni sem tudott Messinek. Mi lett volna, ha ezek ketten egy csapatban játszanak…

GoalGero

Konrad De La Fuente statisztikája eddig a Francia bajnokságban:
3meccs 2gólpassz.Biztos jó döntés volt apróért eladni?
Pár játékos aki el lett szórakozva :Adama,Cucurella,Grimaldo,Abel Ruiz,Olmo,Konrad,Manaj aki hirtelen eszembe jutott.
Adama, Dembelé helyett +120millio
Cucurella vagy Grimaldo Digne,és Firpo helyett kb +20millio(az adás vételek utáni bukta.)
Ábel Ruiz,Manaj,Konrad a Braith,L.Dejong,Trincao sor helyett +20millio
És pont akinek nem látom az értelmét azt hoznák vissza..Olmo hova jönne? Balszélső elvileg vagy tkp, szélsőnek nem gyors, míg a kp nem bírná el az Olmo Dejong Pedri hármast szerintem.
Semmi változás nincs ,mintha ugyan az az elnökség lenne.. miért kellett Luuk De Jong,ha volt egy előszezonban jól játszó valószínűleg még olcsóbb Manaj?

Barca87

Remélem ezek az Olmo hírek csak kamu. Ügyes, de ügyesek fiatalok itt is vannak. Ha pénzt adunk valakiért az szerintem kiemelkedően jó legyen és ne ügyes, főleg nem 50-70 milliót.
És jó lenne ha illene a játékstílusunķhoz, valahogy ez a bajom Haalanddal is, de kérdés hogy mi lesz a cél, matketing szempontból kíváló de azért van benne rizikó.
Én egý jó belső védőt és egy jó védekező középpályást vennék. Baldét beépíteni, esetleg Jordi Alba helyett Grimaldot, és tudom hogy idős már de Aubameyangot megnézném Aguero helyett. Ez a realitás szerintem nem fogunk sok pénzt költeni jövőre sem.

Robi71

Kíváncsi vagyok ki mit gondol Laporta nyilatkozatáról:

kritizator

Hazudik (, mert mozog a szája.)

Força Barça!
Dest játéka bokaficam, Albáé izomprobléma miatt kétséges a Bayern ellen.
Olympos

Tegnap a Koeman rendelkezésére álló játékosok – kiegészítve a B-csapat néhány fiataljával – edzőmérkőzést játszottak a negyedosztályú PRAT-tal. A végeredmény 2-1 lett az FCB javára. A Barca egyik gólját Coutinho szerezte. A másikról eltérőek a hírek (Balde, Perri, öngól).

A kezdő az alábbi volt: ter Stegen – Mingueza, Arnau Comas, Umtiti, Balde – Roberto, Puig, Pedri – Coutinho, L. de Jong, Collado.

Piue és Fati külön edzést végeztek.

Roberto amint az összeállításból is láthatjuk, játékra kész. Szükség is lesz rá, hiszen a FIFA-vírus most sem kerülte el a csapatot. Dest szinte biztos nem játszhat a Bayern ellen, és Alba szereplése is kérdésessé vált. Mindenesetre érdekes védelmünk lesz jövő kedden. És ha még azt is hozzávesszük, hogy akik meg egészségügyileg alkalmasak lesznek a játékra, 16 nap után szinte játékpercek nélkül kell helytállniuk majd.

Last edited 14 napja by Olympos
Robi71

Cou-nak 90 meccse van Barca mezben. Már csak 10 kell ahhoz, hogy életbe lépjen a 20 milliós bónusz a Pool számára.
Roberto visdzautasította a klub szerződéshosszabbítási ajánlazát.
A Barca állítólag 80 milliós ajánlatott tett le tavasszal a PSG-nek Neymar-ért. Ez hogy? Miből? A PSG nem fogadta el…Laporta állítása szerint Neymar-al már megegyezett. 🙂

Mindegy

Papa kapott egy húszas egy sejktől állítólag…ő meg beszélt a fiával…már nem is akart jönni 🤣 ..persze ők.nem ilyenek 😉

Nagybarcelona

Kíváncsi leszek erre a Coutinhos 20 milliós bónuszra. A klub cáfolta, H. lenne ilyen tètel. A sport ma 99 meccsről ír. Tavaly 92 meccsnèl sèrült le, ha jól emlèkszem. Koeman ragaszkodik hozzá, kíváncsi leszek, milyen poszton, mert jelenleg a 4231 nem fog menni. Tegnap nyilatkozta Koeman, hogy a legjobb eredmènyeket 532-ben èrtük el, Cruyff is ezt játszatta anno a 433 mellett. Remèlem, hogy visszaállunk erre, mert gyengènek èrzem a csapatot, ès ehhez elèg 2 egèszsèges támadó. Coutinho csak Pedri helyère fèrne be, akibe Koeman szerelmes. Kíváncsi leszek, illetve arra is, ki lesz a 3. Kh. Kèpessèg alapján Umtiti, forma alapján Mingueza ès Garcia is előtte lehet jelenleg. Lenglet nem akarom a kezdőben látni, mert katasztrófa. A legerősebb kezdőnk talán:
Stegen
Dest-Araujo-Pique-Umtiti/Garcia-Alba
De Jong-Busquets-Coutinho/Pedri
Aguero/Fati-Depay

Eminusz

A legutobbi meccsen Lenglet a jobbak kozott volt. 🙂 Ezt jatszotta az elso eveben is es ha tartja, akkor gond nem lehet! 🙂 Jot tesz neki ez a verseny mindenkepp…

Nagybarcelona

Ahogy írtam, szerintem Lenglet első a ki nem kènyszerített hibákban a top 5 bajnokságban. Getafe ellen kezdő volt. Kilèpett a vèdelemből szokás szerint a semmiért, kènyszerítőből kapta Sandro ès beverte. Hányszor írtam, Pique teljesítmènye ezèrt romlott, mert állandóan Lenglet hibáit próbálja korrigálni. Szerintem a leggyengèbb vèdőnk. Másik, akit gyakran megtalálok Stegen. Szerintem vèdhető lövès volt, nem túl szèlre. Griezmannt többè nem fogom.

Eminusz

Es szerintem a legerosebb kezdonk:
Ter Stegen – Dest, Araujo, Pique, Alba – De Jong, Busquets, Pedri – Fati, Aguero, Depay

Força Barça!

Luuk de Jong 🙂
comment image

Last edited 13 napja by Força Barça!
Nagybarcelona

https://www.eurobarca.hu/hirek/interju/20210908-pique-a-kovetkezo-ot-vagy-tiz-eve-nagyon-jo-lesz-a-barcanak/
Számomra nagyon èrdekes Pique nyilatkozata. Nagyon intelligens embernek tartom. Különösen èrdekes a Guardiolás nyilatkozata. Ez ismèt megerősít abban, hogy sajnos ott csúszott fèlre sok minden. Egy hibás “felfogásra” èpítettünk èveken keresztül, ahol Enrique volt egy kis üde színfolt. Èrdekes mèg számomra Koeman nyilatkozata Luuk De Jongról, nem èrti, hogy mièrt nem volt ilyen típusú csatára a Barcának. Èn sem. Bár finoman szólva, nem pont Luuk De Jongot vártam. Aki règebb óta olvassa az írásaimat, remèlem èrti mire gondolok, sokszor írtam ezekről (Bartomeu bènasága, Guardiola filozófiája, Valverde alkalmatlansága, játèkosok a klub fejère növèse) A sok tènyező együttállása, alkalmatlan emberek hibás, töketlen döntèsei. Piquevel egyet èrtek. Koeman az alkalmas ember jelenleg a Barcának. Övè az eltakarító szerepe, lerakja az alapokat a következő edzőnek.

Robi71

Néha azon tűnődök el, hogy mi van, ha semmi sem változott volna 2011 után….még ma is Pep az edző…a vezetőség (lásd City)….az utánpótlásedzői stábja….stb.
Gyanítom néhány BL győzelemmel és Messi aranylabdával lennénk gazdagabbak. Elég megnézni Pep igazolásait a City-ben….mi lenne, ha elcserélnénk a Bartoéval? 🙂 Örülne a világ, ha néha sikerülne elcsenni a BL győzelmet tőlünk. 🙂
Lucho egy kókler….meglovagolta az MSN-t és abból elél karriere végéig. A spanyol válogatott semmilyen játéka után mi fog következni? ….ami Valverde-nek vagy Setien-nek…
Ami a “Koeman az alkalmas ember jelenleg a Barcának”….egyetértek. Ennél a túlélésre játszó, sehova sem tartó csapatnál valóban.

Nyakas Mihály

Istenem. de boldog vagyok, hogy évek óta részese lehetek hozzászólásaidnak. Ennyi életöröm, optimizmus hogyan szorulhatod beléd? Csak nehogy mégegyszer eltünjél, nem élném túl.

Robi71

Addig megmarad a remény is, hogy az úrfoci visszatér a Camp Nou gyepére, igaz? 🙂

Robi71

Aki látott sast repülni, az nem éri be a …

Árpi

ki/mi tart vissza ?

Mindegy

Ha megy Messi ő is itt hagyja ezt a…. ( nem emlékszem pontosan milyen jelzőkkel illette szeretett klubunkat)

Nagybarcelona

Pique megerősített abban, hogy Guardiolában az itt töltött 3. Èvèben megtört valami. Azóta sem jön össze neki a BL győzelem. Mourinhonak is leáldozott. Mind a 2 megtört a párharcba. Mind2 megrekedt a párharcukban, ès túlvariálják a dolgokat. Ès ezt a tiki takát erőltettük èvekig. Nincs időm kifejteni hosszabban, már megtettem. Görcsösen ragaszkodtunk a stílushoz. Koeman lerakja a holland stílus alapjait, ahogy Rijkaard tette Guardiolának.

Robi71

Szerintem a Rosell-Barto klán tört meg valamit, amit azzal hohy hátat fordított annak a klubfilozófiának, ami ezt a klubot sikeressé és ami a legfontosabb…egyedivé tett. Ami még nagyobb baj, hogy úgy fordított hátat, hogy gyors és szisztematikus romlás következett…a madridos milliárdos galaktikus összevásárlás kudarcba fulladt…mert ehhez is kell érteni. Most sehol sem tartunk…de legalább az elgondolkodás a hogyan továbban látszik. Néhány év toporgás után talán újra rátalálunk a helyes útra.

Olympos

Rosellt és Bartomeut nem venném egybe.

Rosellre semmit sem tudtak rábizonyítani. Legalábbis a bírónak kevés volt az, amit elé tettek. Ettől kezdve Rosellnek bírói papírja van, hogy nem bűnös. Bartomeura még vár a tárgyalás. Jelenleg egy ügyben, de Laporta legújabb nyilatkozata szerint várható másik is.

Rosell pénzügyileg hasonló körülmények között lett elnök mint most Laporta. Adósság, csődhöz közeli helyzet, fizetések elmaradása. 400 milliós bevételnél 600 milliós bruttó és 485 milliós nettó adósság. Többek között azzal, hogy előszerződést kötött pár játékos megvételére, amelyből csak veszteséggel lehetett volna visszalépni. Fizetni kellett, de nem volt miből. Jött a hitel (150? millió körül). Majd három év alatt egyenesbe tette a költségvetést. 2013-ban pedig már tellett Neymarra is. Aztán jött ami jött.

És itt felmerül bennem egy kérdés. Az elődjének (Laporta), vagy az utódjának (Bartomeu) nem tetszett ez?

Robi71

Van kétséged afelöl, hogy Barto is ártatlan lesz? Mert nekem nincs.

Robi71

Pep a cruyffi filozófia ha nem is az egyetlen, de kétségtelenül a legjelesebb képviselője. Cruyff az Ajax iskola képviselője….ami a sajátságos klubfiilozófia és játékosnevelésről szól. A történet eddig egyszerű. Miben különbözőt az Ajax és a Barca klubfilozófia?….abban, hogy a Barca a szűk elitbe tört és ehhez nem volt elég a kimondottan csak saját nevelésre alapozás (lásd Ajax) hanem a filozófiához illeszkedő extraklasdzis játékosok is kellettek. Ez tört meg a Rosell-Barto korszakban….felejtve lett a jól bevált klubfilozófia…mellőzve lett a saját nevelés és elképzelés nélküli igazolásokba kezdtünk. Eszetlen katyvasz és pénzdobálás lett az egészből.
Laportának ezt kell most újrakezdenie….a saját nevelésrüekra alapozás mellett a játéka illeszkedő légiósok igazolása. Kezdetben szerényen majd az anyagi helyzet javulásával egyre erőteljesebben.

Nagybarcelona

A hibás átigazolásokban egyetèrtünk. A holland, Cruyffi filozófiában nagyon nem. Èn úgy látom, hogy teljesen kiforgatta azt, ès lètrehozta a (utálom a kifejezést) tiki takát. Abban a Barcában kiemelkedő kèpessègű játèkosok szerepeltek. Egy viharvert csapatot vett át, amit a csúcsra juttatott, aztán elkezdte a saját kèpère formálni. Minèl több kp-s játszatása, közèpcsatár mellőzèse,
(Eto’o eladása, Ibra kiutálása) árnyèkcsatár játszatása, maximális labdabirtoklás, lassítani a támadó játèkot, ès átalakítani meddő labdabirtoklássá. Röviden ennyi. Amit felèpít, kb. 3. èvère szètrombolja. Rengeteg jellemzőt tudnèk írni a kívánalmai közül, amire nincs időm. Szeret kísèrletezgetni, poszton kívül játszatni játèkosokat. Jelenleg a Cityben is csatár nèlküli játèkot játszat, minősègi (az ő szintjükön) jobb szèlső hiányában leigazolta Grealisht 120 millióèrt az egyik legeredmènyesebb játèkosa, Sterling nyakára (helyett). Poszton kívüli játszatásra elèg pèldának a BL döntő. Enrique èrkeztekor visszatèrtünk a Cruyffi alapokhoz. Megszervezte a vèdelmet, (nèzzük meg a bekapott gólok számát) 2 gyors szèlsővel, igazi közèpcsatárral, direktebbè tette a játèkot. A játèkosok hamar szembe kerültek vele, de az èv vègi sikerek összekovácsolták a társaságot. Aztán győzött a Guardiolai szemlèlet, ès a meddő labdabirtoklás, ami kèsőbb Valverde szürkesègèvel párosult. Koeman visszatèrt az alapokhoz, de egy ezer sebből vèrző, teljesen szètesett csapatot vett át, akire ráadásul jellemző a holland fafejű pökhendisèg. Nekem olyan èrzèsem van, hogy a Cruyffi filozófiát, Barca szellemisèget egy felsőbbrendűsèggel azonosítod, ami mindig is a Realra volt jellemző. Jól írod, az Ajaxra, ès a holland stílusra èpül a Barca focija, amit Guardiola szerintem túlságosan elspanyolosított. A foci egyszerű játèk, aminek a cèlja a gólszerzès. Direkt játèk, 433, gyors szèlsők, elől kímèletlen gólvágó èkkènt szerepeltetve. Ezt várom ismèt. Hosszú lesz az út. Hajrá.

Robi71

A tiki-taka a futball csúcsa…ez a nevében is benne van.
Emlékszem azokra az 5-6 nullra megnyert meccseket, amikor az ellenfelek lógó nyelvel már a 30. percben inkább lementek volna a pályáról szégyenükbe mivel a labda csak nálunk volt ők pedig beleszédültek, mint a pitbull a parkban az eredménytelen labdaüldözés után. És mindezt úgy, hogy a csapat addigi kulcsjátékosait tette félre (Dinho, Deco, Yaya) azért, hogy teret adjon talán minden idők legjobb középpályás sorának (Xavi, Busi, Ini) akik Messi-vel kiegészülve adták a tiki-taka alapját.
Eto’o eladásáról valamint Ibra “kiutálásáról” az néhányan hajlamosak elfeledkezni a tényekról….röviden csak annyit, hogy Eto’o-nak a fejébe szállt a sztárság és egyszerűen “elege lett” a taktikai fegyelemből,, ami Pep-nél elengedhetetlen. Pep nem szívesen adta el a játékban addig tökéletesen passzoló kamerunit…ahogy Ibra (cserében) sem az ő kérésére érkezett. Egyáltalán nem illett ide..na nem a képességei alapján, hanem a mindenki által ismert (kedvelt vagy sem) személyisége miatt. És akkor jött az “árnyékék” Messi aki élien teljesítménnyel (91 gól, 28 gólpassz 2011-12) 3 szezon alatt 3 aranylabdát nyert és a Barca a legsikeresebb 3 szezonját produkálta 2 BL győzelemmel többek között.
Jelenleg a City-vel az ott töltött 5 szezon alatt több trófeát nyert, mint bármelyik angol klub ennyi idő alatt…és valljuk be őszintén, ha most a Barca-ban kergetik a labdát azok akiket Pep ez idő alatt igazolt, akkor enyhén szólva nem itt tartanánk sem sportszakmai sem gazdasági szempontból (nagyságrendileg annyit költött, mint mi az idő alatt). Ami a jelen szezont illeti nem Graelish (aki minőségi alternatíva “csupán”) volt a fő célpont, hanem Kane….akivel teljes lett volna “karácsonyfa”. Elképesztő átigazolási időszakot zártak az ellenfelek (Chelsea, MU), de sérülések nélkül a Pool és a Spurs is félelmetes.
Lucho érdemeit felnagyítod…akit a játékosok majdnem “elzavartak” féltávnál…aztán Xavi tolmácsolásával észhez térítettél….abbahagyta a szédületes taktikai elképzeléseit és elengedte a gyeplőt. Az MSN mögötti hátország tökéletes volt…még a 2014-es átigazolási szezon is “érthetetlenül” jól sikerült (nem tudom kinek a műve volt) és taroltunk. aztán nyáron elment Xavi és a többi már történelem…Lucho is távozott..éppen időben, hogy ne kiégett, bukott edzőként vegetáljon (lásd Valverde és Setien).
Koeman (nem véletlenül gondolkodott Laporta a megtartásával), ahogy mondtam a jelenlegi átmeneti időszaknak megfelel. megfelel…erről nincs több mondanivalóm.

Ennyit a múltról….mindenki úgy látja, ahogy emlékezni akar rá. Koncentráljuk a jelenre és a közeljövőre. Ahogy mondtam, Laportanak a haszontalan felesleg eltakarítása, a saját nevelés újbóli előtérbe helyezése valamint az rendszerbe illő légiósok megtalálása a cél. És mindezt az anyagi helyzet normalizálásával fokozni.
A PL top4 el nem kell most foglalkozni, sem a PSG-vel….de még a Real-al sem, amelyik nagy dolgokra készül jövő nyáron (a felújított stadionnal). Nekünk anyagilag megalapozott, biztonságos, szisztematikus építkezésre van szükség.

Nagybarcelona

Elfogadom a vèlemènyed, ahogy írtam, máskèpp látjuk a dolgokat. Ahogy írtam már többször, Guardiolát nagyon kedvelem, felkèszült, szimpatikus ès jó edző. Ezeket a dolgokat nem èrtettem soha nála, amit leírtam. Haragudtam rá Eto’o eladása miatt, ès a 2009/10 szezon miatt, hiszen apró “hibás” (szerintem) döntèsei miatt nem mi lettünk az első BL duplázó csapat. A harmadik ève pedig káoszos volt. Erről az időszakról nyilatkozott Pique. Èn úgy látom, a szerencsètlen Bartóèk ezt a Guardiola fèle szellemisèget próbálták fenntartani, ebből kifolyólag hibát hibára halmoztak. Addig nem is volt problèma, amíg milliárdos körüli volt a bevètel, utána kártyavárkènt dőlt össze minden. Elkapta őket a gèpszíj, ès egy galaktikus Barcelonát próbálták èpíteni több száz millió elpazarlásával. Amikor jöttek a csúfos veresègek, akkor is megvolt az arrogancia, ès hirdettèk, hogy “mi szinezzük a futballt”. Azèrt gondolom, hogy a Guardiola szellemisègetbkövettèk, mert a távozása után is az ő elveihez ragaszkodtak. Lábbal jól passzoló kapus, jobb ès bal lábas kh szerepeltetèse, mindezek a labdabirtoklás miatt. Ebben az időszakban írtam az ingyen megszerezhető De Vrijről, de hát ő jobb lábas, jó lesz nekünk a bal lábas Lenglet. Xavi távozása után írtam, itt van az utódja, Busquets, vkp-t kellene igazolni. De a Guardiola szellemisègbe a jól passzoló, labdabiztos, mèlysègi irányító fèr bele, nem egy igazi vkp-s, ès maradt a poszton Busquets, ès leigazoltuk a jobb szèlső Turant, H. majd megoldja Xavi posztját, majd a jól passzoló labdabiztos Arthurt. Dembele megbukott Neymar utódkènt, ès Iniesta is távozófèlben volt, a világ összes pènzèt elköltöttèk a hasonló profilú jól passzoló, kreatív, labdabiztos Coutinhora, aki bal szèlsőkènt is tud játszani. Megbukott. Majd jött 120 millióèrt a jól passzoló, kreatív Griezmann Neymar pótlására a bal szèlre. Megbukott. Írhatjuk, hogy rosszak voltak az igazolások, de azt is, hogy a távozó játèkosaink pótolhatatlanok voltak, esèly nem volt a stílus fenntartására. Ez kicsit azt igazolja, hogy Guardiola sikeressègèben nagy szerepet játszott a pótolhatatlan generáció. Ahogy írtam, a holland iskola a focink alapja. 433, 2 gyors szèlső, csúcsèk, VKP-s, Box tó box kp-s, kreatív kp-s ès a vèdelem alkotja. A koronát a teljesítmènyère Bartó akkor tette fel, mikor 20 millióèrt nem igazolta le Haalandot, mert nem illik a STÍLUSUNKBA, nem azèrt mert akkor már fèl ève írtam róla, hanem azèrt, mert utána minden összeomlott, Suarezt elküldtèk, ès az Ide nem illő Griezmann maradt helyette egy èvet, mire rájöttek, hogy nem illik ide. Mit kèrt ezzel szemben Koeman: Depay, egy jól cselező bal szèlsőt, aki Neymar távozása óta hiányzott, egy erős Kp-t, aki Toure óta hiányzik (nem kapta meg), ès egy erős közèpcsatárt, aki Luuk De Jong szemèlyèben a “Zs” opció. Kiderült, Valverdèt a Római fiaskó után ki akarták rúgni, de a játèkosok kitartottak mellette. Mikor elfogyott a türelem, hozták helyette a labdabirtokló, sokpasszos tehènpásztor Setient. Majd a Fafej őrmester Koemant elzavarni játèkosokat, ès visszahozni a holland focit. Legalább ő tudja, mi a focink alapja. Rijkaard óta nem voltunk ilyen közel a Barca szellemisèghez, a holland focival, a saját nevelèseink játszatásával. Ezèrt vagyok bizakodó.

Robi71

Pep a világ legfelkészültebb, legkomplexebb, legjobb edzője… és ez nem csak az én véleményem, hanem a szakértők többségéjé is. Vele csak egy baj van….idealista és a tökéletességre törekszik.
Azt nem tudom, hogy a Rosell-Barto klán hogyan akarta a Pep szellemiségét folyatni úgy, hogy lecserélték a klub teljes szakértőt stábját a sportigazgatótól a La Massia legkisebb korosztályának edzőjéig. Legyilkolták az utánpótlást és csak kimondottan sztárigazolásokkal akarták pótolni Puyol, Xavi.t, Iniesta-t, Neymar-t vagy Alves-t. És milyen sztárigazolásokkal?….mind besültek. Ahogy nekem is, másnak is voltak jobb opcióik….ennyi pénzből bárkit meg lehetett volna szerezni. Én egyiket sem igazoltam volna le azok közül akiket a klub túlárazva leigazolt.
Barca 2016 óta: Gomes, Alcacer, Digne, Umtiti, Cou, Dembi, Semedo, Mina, Marlon, Malcom, Lenglet, Arthur, Vidal, Grizi, De Jong, Firpo, Martin, Pjanic, Trincao, Dest…
City 2016 óta: Stone , Sane, Jesus, Gündogan, Zincsenko, Laporte, Mendy, Walker, Silva, Ederson, Danilo, Mahrez, Cancelo, Rodri, Angelino, Dias, Ake, Torres…
Ugye, nem nehéz elképzelni a csere eredményét.
A City jelenlegi kerete 1,04 milliárd , a Barca-é 676 millió….

Most már nagyon mélyről indulunk….és még nem is vagyunk a legmélyebben. Én ennek a szezonnak a végére várom ezt a pontot…
Folytatni kell a kitakarítást, a saját nevelésű fiatalok beépítését és az ingyen vagy olcsón megszerethető, de ide illő !!! légiósok felkutatását.
Haaland nem lehet és nem is szabad az átigazolási stratégiánk célpontja legyen. A 95 milliós átigazolási és a 100 milliós bér-összeget nem szabad egyetlen játékosra ellőni. Ebből 3 extra játékost lehet igazolni. Nekünk ezt kell csinálni….
Lejáró szerződésű játékosok: Mbappé, Goretzka, Pogba, Kessié, Dybala, Brozovic, Süle, Ginter, Christiensen, Zakaria, Rüdiger, Lacazette, Romagnoli, Denayer, Lingard, Tolisso, Zagadou,
…és biztos vagyok lesznek még kiváló opciók 30-40 milliós kategóriában is.
Szisztematikus, tudatos, gazdaságos kemény munka vár a klubra.

Robi71

Pique szavait a helyén kell kezelni. Valószínű az utolsó szezonját tölti a klubnál mint játékos…és ha a vezetői karban akar helyet foglalni, akkor…tudja mit kell mondani.

Árpi

egyébként pont azt gondolja a klubról mint te!

Mindegy

Na b+ most kereshetek egy zsepit 😭😭

Robi71

Fati és Pedri szerződéshosszabbítása nem lesz egyszerű, ez már most látszik. A két játékosnak számtalan ajánlata van….Fati esetében Mendes már most ajánlja védencét (pld. City-nek) abban az esetben ha a Barca nem lesz hajladó szignifikánsan javítani a jelenlegi feltételeken. Hogy mit jelent a “jelentősen”…majd kiderül.

Mindegy

“A Santpedor edzője egyértelmű: nem lép be Jorge Mendes játékába”

https://www.sport.es/es/noticias/barca/postura-guardiola-hipotetico-fichaje-ansu-12065086

Faramuci69

Szerintem Pedri esetében ez könnyebben fog menni. Persze “féláron” nem lehet megtartani, de a srácon érződik a tudatosság. Nem minden top klubban lenne beton biztos kezdő. Itt mindene megvan, ami a fejlődéséhez kell. Az edző persze lehetne jobb, de ebben még nincs tapasztala. Lehet nincs is óriási különbség Koeman és Lucho között. Ahogy én látom, mindkettő nehezen tudja félre tenni az egóját, bár Enrique akár sokat is változhatott, a kislánya elvesztése után biztosan átértékelte az életét.
Szóval Pedri és Fati is mindent megkaptt eddig, ami nem izárólag a pénzről szólt. Hatalmas megbecsülésben részesülnek, ami kialakíthat egy szoros köteléket is.
Nincs kimondva, de Fati esetében nem tartom kizártnak, hogy az egész Moriba tanmese számra volt felépítve. Nem eröltetjük a visszatérését. Számára is fontos lenne megállapodni. Ha ingyen akarna távozni, akkor nincs értelme felépítenünk, mint játékost, már a télen el kellene adni. Laporta üzenete elég egyértelmű volt a La Masiasoknak.

sunt

A Club, amelynek egyik játékosának ügynöke Jorge Mendes, sohase érezheti biztonságban magát.

Mindegy

Fati és Pedri miatt akkor sem aggódnék…tisztességes ajánlat esetén tuti maradnak..sztem ők tényleg szeretik ezt a klubot

Robi71

vagy Raiola. 🙂

Robi71

Falcao a Rayo-ba igazolt

Nagybarcelona

Most azt írják, az első számú cèlpont Haaland lesz, akinek a kivásárlási ára 75 millióra csökken. Laporta legnagyobb álma. Nem tudom, mennyi fizetèst fog kèrni, (50 milliót írtak, de az barokkos túlzás, senki nem keres ennyit jelenleg a világon, lehet bruttó) Raiola Laporta nagy barátja, aki szintèn elkèr 20 milliót. Pènzünk talán lenne rá, írtam 75 millió volt a bevètel játèkosokból, ès a fizetèsi keretbe is lehet be fog fèrni, hiszen idèn 450 milliós vesztesèggel számoltak (mindenkit leírtak szinte 0-ra, az amortizáció miatt). A Dortmund elgondolkodna Dembele beszámításán, akivel mindenkèppen hosszabbítani szeretnènk.

Nagybarcelona

Kessie után is èrdeklődünk, neki nyáron jár le a szerződèse. Neki nagyon örülnèk. 3 nèv, ès kèsz is a csapat: Haaland, Kessie, Dybala, az utóbbi kettőnek lejár a szerződèse.

Frenkie82

Szerintem Haaland a Real Madridba fog menni… Mbappéval együtt…

Robi71

Továbbra sem akarom elhinni, hogy Haaland és Mbappé egy csapatban fog játszani…és ha ráadásul ez a Real lesz, akkor…újabb galaktikus Real építkezésnek lehetünk a szemtanúi….ami ránk nézve semmi jóval sem kecsegtet. Mbappé ingyen, Haaland 75+20-ért, Pogba ingyen….akkor már csak a fizetési keretet kell egyensúlyba hozni néhány eladással.
Haaland és Mbappé egy csapatban?…akkor kiderül ki a király és ez nagyon nem lesz jó az egyiküknek. Ha két különböző topcsapatba igazolnak, akkor az lesz a jobb, amelyik jobb projektbe cseppen, mivel a csapatsiker felülírja az egyénit.

Nagybarcelona

Laportának valami óriásit kell húznia. A Bayern elleni meccsre 40000 helyett 31000 jegyet adtak el. Azt írják, nagy az èrdektelensèg. Ettől tartottam, ezèrt írtam a CVC vagy a Barca Corporate eladásáról, 200+ milliós bevètel, marad Messi, ès az erősítès is belefèrt volna. Ès 75+40(Griezmann) bevètel játèkoseladásból. Ehelyett a jelenlegi szürkesèg. Valamièrt 37 csapat nem ezt az utat választotta.

Nagybarcelona

Mindenkinek az lenne a legjobb, ha Mbappè a Realba, Haaland pedig a Barcában kötne ki. Óriási reklámbevètelre tehetnènek szert. Szerintem ezt is nèzni fogják. CR7 160, Messi 110 milliós mezeladásnál jár a váltás után. A La Ligának is ez az èrdeke. A játèkosok fizetèse elhanyagolható lenne a reklámbevètelek mellett. Jelen pillanatban mekkora ez a bevètel (párharcuk miatt) a PSG-ben, ès a Dortmundban? (Vagy amíg CR7 a MU-ban játszott?) Raiolanak is ez az èrdeke. Angliában egy lennènek a sok közül. Itt ők lennènek a “zászlóshajók”. Egy csapatban szerepelve pedig szerintem elenyèsző a kevèsbè sikeres fèlnek. Pl. nem valószínű, h. Az Adidas 100 milliós szerződèst köt 2 reál játèkossal, de mi van, ha a Nike beszáll?

Robi71

Értem az eszmefuttatásod, de a realitás nem ez. Inkább el tudom képzelni ezt a rivalizálást (és az erre épülő marketingháborút) például Manchester városában…vagy Manchester vs London vonalon.
Jelenleg minden szem a PL-re szegeződik, ahol hatalmas (talán a legnagyobb eddigi) harc várható a bajnoki címért. Arról nem is beszélve, hogy a PL végső győzelemre is egy PL csapat pályázik a legnagyobb eséllyel a PSG vagy Bayern mellett.
A másik nem elhanyagolható dolog … annak ellenére, hogy a Real és a Barca mesze nem a legjobb időszakát futja…a Real mégis jóval előttünk jár a jövőépítésben. Ha Mbappé esetében vonzó lehet a Real projekt….gyanítom a Barca-é nem Haaland esetében. De jövő nyáron fény derül erre is.

Eminusz

Ne haragudj, de ezt nem ertem…
Valverde, Militao, Kubo, Vinicius (akit nem tartok nagy eresztesnek…) es esetleg Mbappe…
Szemben Dest, Araujo, Garcia, De Jong, Pedri, Fati, Demir… Nicorol es Gavirol nem beszelve.. Miert jarna elorebb a Real a jovot illetoen??
Vagy nem a jatekosokra ertetted??

Robi71

Én nem látok nagy különbséget az “eresztések” között…de én a klub gazdasági helyzete között látom leginkább.A Real készen áll a “bank robbantásra”,…mi aligha.
Hamarosan bemutatják a felújított stadion is….

Robi71

Ha igaz az Olmo-ért ajánlt 70 millió, akkor ez is azt sugallja, hogy a Haaland vonal nem pálya.

Dr Mouse

Szerintem tévedsz, amikor azt gondolod, hogy Haaland-dal a Barca óriási bevételre tehetne szert.
Mert Haaland nem jó reklámarc! Ellentétben mondjuk C Ronaldóval, Haaland nem jóképű, úgy néz ki, mint egy – de ezt most nem írom le, mindenki tegye hozzá a maga jelzőjét.

Nagybarcelona
Nagybarcelona

Bár azt sem èrtem, Saul is mièrt nem kellett?

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-09-11-new-diet-food-barcelona-reportedly-changes-plan-in-dembeles-treatment/ erre is kíváncsi leszek. Van benne 60 kiló. Az orvosokat kellene lecserèlni, nem diètára fogni

Katalan1

Azért, hogy ne legyen annyit sérült. Kérdés, lesz-e olyan fegyelmezett, hogy ezt megcsinálja.

Força Barça!
Last edited 11 napja by Força Barça!
JJo

Szokásosan nem tudok mindenkire reagálni…de az nem keveset mond, hogy egyesek Mbappé-Haaland duóban gondolkoznak, nekünk meg Olmo lenne a luxus…akkor már inkább Konrad de la Fuente, és vele együtt Grimaldo, Cucurella, Alena is vissza…ezerszer inkább ők, mint Coutinho féle pénznyelők.

Robi71

Abszolút, ez a logikus út amit követni kell. És talán egy-két olcsó telitalálat igazolás, mint pld Depay. Bármit is játszik a srác nem lesz csalódás ingyért. 🙂

Nagybarcelona

Szerinted sportszakmailag milyen az a vezetősèg, ahol Emerson helyett Ndombelèt ajánlják, de nem fogadják el, ès nekivágnak a szezonnak a Busquets,Pedri,De Jong, Roberto + Puig, Nico, Gavi kp-s sorral?

Robi71

Amikor az ingyen igazolásokról volt szó, már akkor mondtam, hogy jó lenne megcsípni Alaba-t vagy Wijnaldum-ot. Nem sikerült, de nem gondoltam, hogy nem igazolunk kp-t. Nagy hiba, teljesen súlytalan a kp.

Nagybarcelona

2 óriási problèmám van az FC Barcelonával az utóbbi èvekben, ès most tegyük fèlre az újjal mutogatást, ki mièrt hibás a jelenlegi fennálló helyzetèrt. (Edzők, játèkosok, vezetők).
1. A mèdiában (katalán-spanyol ellentèt) állandóan megy a szivárogtatás, állandóan negatív színben állítják be a klubot, játèkosokat, ès ezek ellen èvek óta senki nem szólal fel, így úgy èrzem, nem tudják megvèdeni a klub èrdekeit. (Koeman volt az egyetlen, aki az igazságtalan bíráskodásról többször szót ejtett)
2. Bármilyen sportvezető, elnök, edző került a csapat/klub èlère, fogalma sem volt a csapat/klub helyzetèről, mintha sosem látott volna Barca meccset, sosem olvasott volna a klub helyzetèről. Sokszor tájèkozottabbak (felkèszültebbek) a szurkolók, mint a vezetők. Konkrèt pèldát írok a válaszodra: jelenleg is jól mutat papíron egy:
Depay-Aguero-Fati/Dembele
Coutinho/Pedri-De Jong-Busquets
Sor, de a valóságban kb. 0% az esèly, hogy ez a sor egyszerre a pályán legyen az egèszsègügyi állapotuk miatt. Ahogy írtam, Koeman nagyon megosztó szemèlyisèg számomra is, de ő az egyetlen, akinek valamilyen fogalma van a csapat/klub helyzetèről. (Felszólalásai, fizikailag erősíteni a csapatot, 532 stb.)

Robi71

Vékony a keret…nem mennyiségre, hanem minőségre. Még egy tisztességes kezdőt csak ki tudunk állítani, de a pad nagyon vékony. Így nehéz lesz trófeával zárni a szezont.

JJo

Emellett csak ha a régi célpontokhoz visszatérnénk (De Ligt, Fabián Ruíz, Lautaro), mindjárt nem túlélés lenne a téma

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-09-11-we-make-messis-individual-successes-ours-laporta-explains-why-barca-keep-tweeting-about-m/ hátha elmegy pár mez mèg 50%-èrt?
Illetve Tebas nyilatkozta, Messi maradhatott volna, a Barca a CVC mellett volt, aztán jött Perez, ès “elrabolta” Laportát. Èn pincsikutyát írtam.

Nagybarcelona

https://www.goal.com/en/news/messi-did-not-deserve-to-leave-barcelona-like-that-says-la/1476rnvpghjnr11gxm5yw4e0is
Tebas szerint Messinek nem így kellett volna távoznia. Kíváncsi, H. a Barca milyen bevèteli számokat fog produkálni. (Èn is) Szerinte Messi távozásának nem gazdasági okai voltak.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-09-12-barcelona-cant-trigger-automatic-fati-contract-extension-will-offer-him-new-deal-instead-/ a Barca nem tudja automatikusan 2 èvvel hosszabbítani Fati szerződèsèt, mert mikor aláírta, fiatalkorú volt. Gondolom igaz ez Pedri szerződèsère is. A Barca bizakodó.

Olympos

Olvasva a lapokat, kettő fronton kezdenek páran nevetségesek lenni. Meddig folytatódik még az egymásra mutogatás, a ki miért hibás, a ki kit győz (győzött) le?

Messi: Mivel a játékos munkáltatója az FCB, egyértelmű, hogy Laporta nem tartotta meg. Ha más folyamatot választott volna, Messi még ma is klubnál lenne.

  • Általános, 40%-os fizetéscsökkentés május 31-ig.
  • Játékosok eladása (csökkentett fizetéssel talán már kelendőbbek lettek volna).
  • Messi szerződése (pár eladás/kölcsönbeadás+Garcia+Depay+Agüero = Messi).
  • Ha még maradt volna lehetőség, igazolás.

Szuperliga: Megy az üzengetés, egymás minősítése. Kérdezem, ha a HÁRMAK annyira biztosak a dolgukban, akkor miért nem kerestek még pár csapatot, és indították el a sorozatot? Viszont ekkor felmerülne máris egy probléma. Mikor játszanának? Elhalasztották a Sevilla elleni mérkőzést. Új időpont még nincs, talán majd decemberben, mert addig tele a versenynaptár (bajnokság, BL, válogatott).

Nagybarcelona

A Szuper Ligával kapcsolatban: vègig azt hittem, ez egy óriási blöff, amivel több közvetítèsi díjat próbálnak “kizsarolni” az èrintett felektől. (La Liga, UEFA, ami rèszben be is jött, hiszen az UEFA emeli a kiosztott összegeket) Most egyre jobban úgy gondolom, hogy komolyan gondolják az SL lètrehozását, amit abszurd ès megvalósíthatatlan feladatnak látok.

Nagybarcelona

Bayern elleni meccs: Brathwaite játèka kizárható, Dest lehet, H. ott lesz, Alba felèpült.
Kezdőm (532)
Stegen
Dest-Garcia-Araujo-Pique-Alba
De Jong-Busquets-Pedri
De Jong-Depay.
Remèlem legalább az X összejön.

Robi71

Nagyon más opció nincs is. Nézd meg ki marad a padon…sérülés esetén vagy időhúzásra max.

Robi71

Három támadónk van játékra alkalmas álapotban: Depay, de Jong és Demir. Éppen elég, nem? 🙂

Força Barça!

Pedri 1 évvel ezelőtt mutatkozott be a Barça színeiben a Nàstic de Tarragona elleni felkészülési mérkőzésen. 🙂
comment image

136
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x