FC Barcelona vs FC Bayern München

Bajnokok Ligája Csoportkör 1. forduló

FC Barcelona vs FC Bayern München

  • Időpont: 2021. 09. 14. 21:00
  • Helyszín: Barcelona, Camp Nou
  • Nézők: maximum 40 000
  • Vezeti: Michael Oliver (Stuart Burt, Simon Bennett, Darren England)
  • VAR: Stuart Attwell és Paul Tierney

Tv: M4 Sport

Streamek:

Hiányzók:

  • Barcelona: Agüero, Braithwaite, Dembélé, Dest, Fati (sérülés), Collado, Wague (nem lettek nevezve)
  • Bayern: Coman, Gnabry (?) (sérült)

A Barcelona kerete:

Kapusok: TerStegen, Neto, Pena
Hátvédek:
Mingueza, Araujo, Garcia, Lenglet, Pique, Umtiti, Alba, Balde
Középpályások:
Busquets, Coutinho, F. de Jong, Pedri, Puig, Roberto, Nico, Gavi
Támadók:
Demír, L. de Jong, Memphhis

Várható kezdők:

Amíg a Bayernnél csupán egy-két problémája van a kezdő kijelölésénél Nagelmanns edzőnek, addig a Barcelonánál a sok sérült, a keretben szereplő de nem 100%-os állapotban lévő játékosok, illetve a legutóbbi 2-8 miatti taktikai kérdőjelek miatt most valóban csak találgatni lehet, hogy Koeman milyen hadrendben és kiket küld a pályára.

Barcelona:

  • TerStegen
  • Roberto-Araujo-Pique-Lenglet-Alba
  • F. de Jong-Busquets-Pedri
  • Memphis-L. De Jong

Bayern:

  • Neuer
  • Pavard-Upamecano-L. Hernandez-Davies
  • Kimmich-Goretzka
  • Gnabry-Müller-Sane
  • Lewandovski

A közös múlt:

A két csapat eddig 9 alkalommal találkozott a Bajnokok Ligájában, kétszer a csoportkörben és hétszer az egyenes kiesési szakaszban. A csoportkörből a Bayern továbbjutott, a Barcelona nem. A kiesési párharcok közül mindkét csapat kétszer jutott tovább. Íme a kilenc mérkőzés:

  • 1998. október 21. Csoportkör Bayern – Barcelona 1-0 Gólszerző: Effenberg
  • 1998. november 04. Csoportkör Barcelona – Bayern 1-2 Gólszerző: Giovanni illetve Zickler, Salihamidzic
  • 2009. április 08. Negyeddöntő Barcelona – Bayern 4-0 Gólszerző: Messi 2, Eto”o, Henry
  • 2009. április 14. Negyeddöntő Bayern – Barcelona 1-1 Gólszerző: Ribéry illetve Keita
  • 2013. április 23. Elődöntő Bayern – Barcelona 4-0 Gólszerző: T. Müller 2, Gomez, Robben
  • 2013. májús 01. Elődöntő Barcelona – Bayern 0-3 Gólszerző: Robben, Pique (öngól), T. Müller
  • 2015. májús 06. Elődöntő Barcelona – Bayern 3-0 Gólszerző: Messi 2, Neymar
  • 2015. májús 12. Elődöntő Bayern – Barcelona 3-2 Gólszerző: Benatija, Lewandovski, T. Müller illetve Neymar 2
  • 2020. augusztus 14. Negyeddöntő Barcelona – Bayern 2-8 Gólszerző: Alaba (öngól), Suarez illetve Coutinho 2, T. Müller 2, Perisic, Gnabry, Kimmich, Lewandovski

A fenti kilenc BEK-BL mérkőzés mellett még kettő nemzetközi találkozója volt a két csapatnak, az UEFA-kupa 1995/1996 os idényének elődöntőjében.

  • 1996. április 01. Elődöntő Bayern – Barcelona 2-2 Gólszerző: Witeczek, Scholl illetve Oscar, Hagi
  • 1996. április 16. Elődöntő Barcelona – Bayern 1-2 Gólszerző: de la Pena illetve Babbel, Witeczek

Összesített mérleg (a Barcelona szempontjából):

  • Hazai pályán 5 mérkőzés 2 gy 0 d 3 v 9-7 gk
  • Semleges pályán 1 mérkőzés 0 gy 0 d 1 v 2-8 gk
  • Idegenben 5 mérkőzés 0 gy 2 d 3 v 5-11 gk
  • Összesen: 11 mérkőzés 2 gy 2 d 7 v 16-26 gk

Érdekesség:

  • Amikor a két csapat útjai keresztezték egymást, a továbbjutó mindig bejutott az adott év kupasorozatának döntőjébe.
  • Amikor az egyenes kieséses szakaszban vívták meg párharcaikat, akkor a továbbjutó meg is nyerte a kupát.

A fentiek alapján 2022. május 28.-án a szentpétervári döntőben az egyik csapat ott lesz. Megszakad a sorozat?

A SPORT2-n, illetve a fenti streamek egyikén-másikán 16.00-tól megtekinthető a két klub ifjúsági csapatainak BL-összecsapása is.

5 3 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
183 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
BarcaForLife

Meleg lesz. Korai eroproba es talan jo lett volna ha jatszunk bajnokit. Egygolos gyozelmet szeretnek de az x se bantana. Hajra fiuk!

Mindegy

Világ életemben utáltam a válogatott szünet utáni első meccseket! Kb soha sem ment jól…
Hajrá!!!!!

Robi71

3 játékrakész támadóval érdekes lesz.

Dr Mouse

Hat éve volt, hogy a Barca utoljára megverte a bajor csapatot.
Amikor a sérültek nevét olvasom megpukkadok! Mert Dembele megint maródi…
Ha ma győz a Barca, mindent megbocsájtok Koemannak.

Buli78

Sok jóra nem számítok ma, úgy érzem kikapunk, de cáfoljanak rám a fiúk

Dr Mouse

Miért van az, hogy egy Bayern München jó eséllyel áll ki egy Barcelona ellen, hiszen nincsenek világsztárok a csapatukban?

Kritizator

Lewa stb.

Mindegy

Ott a válasz az előző hozzászólasodban..

Robi71

Ha ezen a meccsen papirforma eredmény születik, akkor a liszaboni meccs nagyon fontos lesz a továbbjutás szempontjából.

Eminusz

En lehet megneznek egy Guardiola-fele taktikat, azaz csatar nelkul allnek fel.
4-4-2, a kozepso negyes rombuszban, a tamado duo pedig inkabb szelsokent jatszva:

————————ter Stegen———————
Mingueza—Araujo——Pique———Alba
————————Busquets———————-
———De Jong———————Pedri———
————————-Coutinho————————
Demir——————————————-Depay

Visca el Barca!!!

Robi71

Szerintem a legjobb az 532, amit a cikk szerzője is megjósolt. Ez a keret mínusz a hiányzók ezt adja leginkább.

Zöldbéla

Ez az én hibám, de kiráz a hideg, ha Coutinhot látom a “pályára lépők” között.
Nekem ő már vastagon bizonyított.

Barca93

Ronaldo mitől ekkora máker hihetetlen basszus…az első meccsén is az a 2gól full mák volt, akkor most is. Durva

Eminusz

Azert a Sevilla meccs is kemeny. 😀
A Salzburg mar 3 buntetot kapott, amibol csak 1 lett gol. 😀
Es Rakitic betalalt! 🙂

Robi71

A MU-nak kész csapata volt amikor váratlanul megérkezett CR7. Meglátjuk mennyire jön be ez a “CR7-re játszunk” taktika. A Juve-nál nem jött be. A MU-nak CR7 nélkül is az egyik legjobb támadó sora volt. Sokan nem örülnek az érkezésének.

Força Barça!

A kezdő.
comment image

Força Barça!

Erre is downvote??? Szánalmas!
Na kösz mindent szerkesztő, töröld a hozzászólásaimat, léptem a blogról! Viszlát!

Barca 30

Ez a m4-es még a barca játékosok nevét sem tudja annyira el van ájulva a nemetektől. Arauzso, Alaba. Ilyen malac gól.

Nagybarcelona

Kár ezèrt a megpattanó gólèrt. A jövőre nèzve biztató ez a felállás. Ezt a kezdőt tippeltem. L. De Jong helyett Fati, Aguero, Dembele jó lesz ott elől. Pedri sajnos olyan, mint egy kisgyerek a felnőttek közt. Coutinho nem tudom, mit játszana azon a poszton. Ezt a 2 változtatást tennèm idővel. Most sajnos csak Coutinho bevethető. Ma Pedri le, Coutinho be. L. De Jong nagyon lassú, de fennt hagynám a fejjátèka miatt. Ès nincs is nagyon más cserènk, aki lendületet adhatna, esetleg a meccs vège felè Demir, ha már úgyis Mind1.

Kicsi85

Busquetsnek is volt 2 eleg hajmeresztő passza…majdnem gólt is kaptunk belőle,ő sincs ma a helyzet magaslatán.

BarcaForLife

Biztato a faszt. Kozepcsapatkent bekkelunk otthon. Regen ilyen nem volt. A korulmenyekhez kepest ok de nagggyon latszik h nem felnek tolunk…nincs Messi. En is elengedtem mar de Depay aki kurva jo keves egyedul. 2 evre saccolok h rendbe legyunk. Amugy vicces de mondtam h elkezdek nezni tobb meccset olyan csapatoktol akik szimpatikusak. De csak a Barca vonz. Mazohista lettem. De hajra fiuk!

Eminusz

Sajnos az utobbi idoben Messivel a csapatban sem feltek tolunk (lasd: 8-2…)
Azert megkerdeznem a Bayern jatekosokat, hogy melyik Barca ellen volt konnyebb.. Lefogadom, hogy a 8-2-es meccset mondanak… 🙂

BarcaForLife

Ez borzalmas. Faj a szivem. 0 tamadojatek

Barca93

Fu hát ez kegyetlenre sikerült ismét…mondjuk ezzel a Luuk de jonggal meg Robertoval aztan semmire nem megyünk.
Baldét innentől én bedobnám a mélyvízbe Gavival együtt.
Amig itt van Roberto,Alba addig nem lesz jobb eredmény.
Értem én h Albanak sok golpassza volt de az csak Messi miatt, vedekezni nem tud, a beadasai 98%-át belelövi a 10méterre tőle állo bayern játekosba….Roberto ugyanez.
És akkor ez 2 játékos minusz es ott van még Luuk de jong aki ismét emberhátrány…

Robi71

Bántóan nagy a különbség, nagyon a vártnál is. Mint egy edzőmeccs az ificsapat ellen. Ez van…innen indulunk. Lisszabonban vár az igazi mérő.

Buli78

Csapatunk sajnos jelenleg nem üti meg a bl szintjén.

Spacedyevest

Évek óta az a baj, hogy nincs játék, megfelelő taktika, ezért mindegy, hogy ki jön.
A mostani topcsapatok csúcs edzőkkel mindig az adott taktikához keresnek 1-1 embert.
Nálunk top edző sincs és ez az oldalra passzolgatós, sehova sem vezető langyi játék megy már egy ideje.A dinamikus erőfoci ellen lepkekönnyűek vagyunk.
Pedig már a Liverpool ellen is látszott ez, hogy elhaladt a Barca mellett a topfootbal.
Semmit nem tanultunk belőle. Ezért jöhhet bárki, mert nincs versenyképes elképzelés, ahova be lehetne építeni.

Robi71

Az idén a bajnokságra kell koncentrálni, hogy meglegyen a jövő évi BL szereplés. Simeone és Ancelotti is lemeccseli Koeman-t….de a harmadik helyet meg kellene csípni valahogy..

Força Barça!

Csak 2 downvote, kevés mint lakatlan szigeten a tömegverekedés! Nosza ne kíméljetek! 😀

Barca87

A Bayern egy évek óta csapatot nagyon jól építően igazol. Nem nagyon van besült játékosuk. Én nem vártam csodát. 3-4 gólos vereségre tippeltem, és sajnos most ez a reális,de inkább ez mint a 8-2 es vereség, úgy hogy most is nagyon sok fiatal játszott egy összeszokott Bayernnel.
Balde, Givi, Demir hármas nagyon tetszett. Nálam a tegnapi alapján Balde kezdene a jövőben, ilyen gyors, jól cselező játékost régen láttam. Luk De Jong nagyon gyenge…
Upamecano nagy fogás volt a Bayerntől, itt is sokan mondták a nevét, én is leigazoltam volna, 40 millióért ingyen van, volt.
A jövőben sokkal jobban kell igazolni, minőségi jó játékosokat, akik illenek a csapatba. Top játékos szerintem nem fog a nyáron ide igazolni, nincs a közeljövőben Bl jövőkép…
Menni kell előre, építeni be a fiatal jó játékosokat, és csakis a kezdőbe igazolni!
Hajrá Barca!

Barca 30

Sikerült 0 azaz NULLA kaput eltaláló lövéssel lehozni a meccset. Siralom.

Barca87

Volt már ilyen Messivel a csapatban is, nem vagyunk jelenleg a Bayern szintjén, ha Fati, Dembbele kettős játszik biztosan más lett volna a támadójáték képe! Ennyi a 2 csapat közti külömbség.

Katalan1

Nem volt ilyen Messivel. A legnagyobb probléma regnap az volt, hogy a Bayern fizikailag sokkal erösebb.

Tavaly ugyan ilyen okból tudta a Guardiola féle Cityt a Chelsea megverni.

Mindegy

Az elmúlt pár évet átaludtad?

Katalan1

Nem volt ilyen. Nem aludtam át az elmúlt éveket. Még a Liverpool ellen is volt helyzete a csapatnak.

Mindegy

bocs, nem a kaput eltaláló lövésre gondoltam hanem a vereségre a Bayern ellen…6 éve ..Messivel vagy nélküle tök mindegy…

Barca87

Kaput eltaláló lövések:
Getafe-Barca 1
Barca-Real 2
Granada-Barca 1
Atletico-Barca 2
Elmúlt 2 évben azért voltak ilyen meccsek is. Elismerem nem 0, de Getafe vagy Granada az nem top formábán lévő Bayern.

Katalan1

Nem sok a kut eltaláló lövések száma, de voltak helyzetek. Sok olyan volt, amikor megvolt a lehetőség gólt lőni, de a kaput nem találták el. A Getafe és a Granada nem top csapatok, de jól szervezettek. A letámadásaik nagyon jók.

Mindegy

Teljesen reális eredmény! 6 éve nem tudunk mit kezdeni velük. A világ talán legjobb csapatától akik a legerősebb kezdőjükkel álltak ki kb bomba formában ( ha megnézzük az elmúlt pár meccsen milyen különbségekkel nyertek) talán annyira nem is gáz ez …legalább is a 8-2-höz képest semmiképp sem…szóval nincs ebben semmi meglepő..folytatni kell a munkát …
Visca el Barca!!!!

Barca87

Jaaaa…..és igazolások.
Feldobta a pletyka Olmot vinnénk 60-70 millióért. Csak viszonyításként hogy hogyan kellene a pénzzel gazdálkodni.
Goretzka: 0
Gnabri: 8
Upamecano: 42,5
3 poszt 3 minőségi jó korban lévő játékos.

Olympos

A kettő évihez képest (2-8) pár név kicserélésén kívül szinte semmi változás nincs. Addig nem is lesz, amíg erővel nem bírja a csapat. Tegnap az erő csak a védekezésre volt elég.

A 0-3 a Barcelonára hízelgő. A pályán nagyobb volt a tudásbeli különbség. Volt akkora, mint a 2-8 alkalmával. Olyan volt, mint egy nyolcadikos és egy utolsó éves egyetemista között.

Sajnos, ha most azt mondanák Nagelmannsnak, hogy a két kezdőből gyúrja össze a legerősebb tizenegyet, akkor egy barcás sem lenne benne.

Itt tartunk. Ma az elithez tartozó 8-10 csapattal szemben esélyünk sincs, a következő 8-10 csapattal ki-ki harcot vívhatunk, az azt követőkkel szemben még nálunk az esély, de már a velük szembeni siker sem garantált.

Robi71

A Benfica lesz az ellenfél, de talán a Dinamo is.

Buli78

Szerintem Coutinho teljesítménye biztató volt

Robi71

Ahogy a Demié is….ha játszik….idestova 4 éve ezt hallom.

Dr Mouse

Úgy tünik bejön a jövendölésed… Érik Bartomeu munkája…

Mindegy

😂😂🤣🤣

Buli78

Abban a pár percben igen is kimagaslott csapatunkból, bár ezt neked nehéz elismerni, úgy ahogy Dembelet is amikor jól játszik

Nagybarcelona

Ezèrt írtam, H. biztató. Mit várnak egyesek ettől a kerettől? Leírtam Laporta lehetősègeit, ezt választotta. Ma Koeman is ezt nyilatkozta, ez a realitás. Ahogy írtam, Pedri helyett Coutinho, èn sem kedvelem, de 20 perc alatt többet csinált, mint Pedri több meccs alatt. Nagy tehetsègeink vannak, de csak lassan lehet csapatot èpíteni. Jelen kezdőnkben Pedrit ès Destet èrzem a gyenge pontnak. Coutinho mehet Pedri helyère, Dest maradt, Emerson ment, szóval ez van. Csatár helyzetben meg L. De Jong helyett Fati, Dembele, Aguero. Ne várjunk 433-ban látványos focit. Koeman ès Van Gaál is a Chelsea pèldáját hozta fel. 532-vel BL-t nyertek, mikor ősszel a fèl csapattól szabadultak volna. Pique azt nyilatkozta, nem számolta meccs vègèn hány gyerek volt a pályán. Ilyen szűk a keret. A fiatalok persze minden meccsen játszhatnak, cserekènt, vagy gyengèbb ellenfelek ellen kezdőkènt. El kell dôlnie, milyen posztokra kell erősítès.

Eminusz

En Albat tartom a kezdo gyengepontjanak, mondjuk nemcsak jelenleg, hanem mar evek ota… 🙂

Zöldbéla

Coutinho gyenge volt és önző! Ismét bizonyította, hogy semmit sem tud hozzátenni a csapatjátékhoz.

Buli78

Legalább ő próbálkozott kapura lövésekkel, a többi meg csak töketlenkedett

Força Barça!

Szuper Coutinho 😀 Extraklasszis Coutinho 😀
comment image

Zöldbéla

Mennyi kaput eltaláló lövése volt a meccsen? Na annyit még én is tudnék produkálni, pedig nem is vagyok “extraklasszis világsztár”!

Ha csak ez a meccse lett volna, nem szólnék egy szót sem, de sajnos rendre bebizonyította, hogy nem a Barcába való (még ebbe a gyengébbe sem).

Buli78

Miért a többieknek mennyi volt, akik pl végig játszitták a meccset, még csak nem is próbálkoztak! Hagyjál már…

Zöldbéla

OK!

Te el vagy ragadtatva Coutinhotól, én meg nem tartom semmire!

Másként látjuk a dolgot, és ez teljesen rendben van.

Maestro10

A tegnapi meccstől szerintem azt kaptuk amit előzetesen várni lehetett. A BL egyik nagy esélyese, a bombaerős Bayern München simán verte ezt az újjáépülő, de még az útja elején tartó Barcelonát. Sajnos azt kell mondanom, hogy jelen pillanatban a 0-3 abszolút reális eredmény, sőt akár egy nagyobb bajor siker sem lett volna meglepetés. Mindezek ellenére a fiatalok személyében találhattunk pozitívumokat is tegnapról. Az új generációs La Masía növendékekben (Gavi, Balde, Nico, Fati, Mingueza) és a többi ifjoncban (Araújo, Pedri, Dest, Demir) is hatalmas potenciál lakozik, ami biztató a jövőre nézve. Nyilvánvalóan nem mostanában lesz világverő csapat a Barca, de hosszú évek után úgy érzem végre rátértünk (visszataláltunk) a helyes ösvényre, mégha valamennyire a kényszer is szülte azt. Úgyhogy csak fel a fejjel szurkolótársak, a jelenre nézve legyünk realisták, a jövőre nézve pedig inkább optimisták, hisz minden okunk megvan rá. Visca el Barca!

Red Cule

Laporta exploded during the meeting with Koeman, Rafa Yuste, Alemany after the game yesterday. The next three games, which come in very quick successions, will decide Koeman’s future. If anything goes wrong, immediate action will be taken by the club.(@albert.masnou)

Olympos

És kit akarnak hozni? Május végén, június elején meg lett hirdetve a Barca kispadja. A vezetőség képtelen volt választani, annyi volt a jelentkező. Inkább úgy döntöttek, senkit nem akarnak megsérteni, maradt Koeman.

Ide jelen állapotban két edzőtípus jöhet. Az egyik kalandvágyból, legfeljebb mesélhet az unokáknak, ült az FCB kispadján. A másik meg olyan, aki a szerződésében rögzítteti, hogy a következő 2-3 évben nincs semmilyen konkrét cím kijelölve.

Kritizator

Pénz sincs hozza

Nagybarcelona

Èn sem èrtem Laportát. Ide hozhatja Xavit, abban a remènyben, hogy majd tiki-takázunk valamit a jelenlegi állományból. Vagy hagyja dolgozni Koemant, akinèl sok fiatal kerül a csapatba, ès megadja neki a 2 ève kèrt erős, minősègi fizikumú csatárt, ès kp-t. Szerintem is ezek hiányoznak leginkább.

Robi71

Ez a meccs csak rávilágított arra, hogy hol is tartunk. Legalábbis annak aki nem tudta vagy nem akart tudomást venni róla.
Tovább kell lépni…van kát reális ellenfél csoportban, akik igazi szintmérőt jelentenek. És ott a bajnokság…top4.

Força Barça!
Nagybarcelona

https://barcauniversal.com/official-pedri-and-alba-out-injury-crisis-deepens-at-barcelona/ Pedri ès Alba egy egy hónapra sèrültek le. Aki nem volt tisztában vele, Roberto törött bordával, Alba sèrülten játszott. Pique ès Mingueza egy hónap, Coutinho egy èv után játszott. A többi sèrült neve ismert volt idáig is.

Nagybarcelona

Egy megoldás, Barca Corporate eladása 200+ millióèrt, a meglèvő 75 milliós bevètel eladásokból, ès a Neymar perre fèlre tett 55 millió nagy rèszènek játèkosigazolásokra költèse, talán akkor megbocsátanak a szurkolók. Na meg szabadulni pár játèkostól.

Nagybarcelona

+25 millió Trincaoèrt, akit valószínűleg megvesznek, ès jövőre kisajtolni a 40 milliót Griezmannèrt.

Dr Mouse

Nem is tudom, hogy épitkezhet egy olyan csapat mint a Bayern, hogy nincs mögötte egy La Masia………..:D)

Mindegy

Allianz FC Bayern Akadémia

Kritizator

Dortmund és Salzburg az ifiakademia neve

Nagybarcelona

19/20 hivatalos ès elfogadott költsègvetès.
https://www.google.com/amp/s/www.fcbarcelona.com/en/news/1856468/the-201920-economic-year-ends-with-losses-of-97-million-euros-caused-by-the-effects-of-covid-19/amp
Ès valaki adjon hivatalosan! magyarázatot, hogy a 488 millióból hogyan lett egy èv alatt 1,3 milliárdos tartozás, mikor 91 millió volt a kiesès a Covid miatt. 1 èvig nem volt bevètel? Hogyan lett a várható 750-800 milliós 2021-es várható bevètelből 450 milliós kiesès. Itt valami nagyon nem kerek. Bartóèk 2020 októberèben lemondtak. Tusquets elsörözött 800 milliót?

Sándor62

Mivel 2020 őszén az elnök lemondása miatt elmaradt a 2019-2020-as évet értékelő közgyűlés, azaz a zárszámadás, így most kettő évről fog szólni az októberben megtartandó közgyűlés. Kérdésedre Tebas megadta a választ. Lásd előző cikk.

Laporta azt mondta, hogy az előző évben elszenvedett 485 millió euró veszteségből csupán 92 millió euró köthető a koronavírushoz.

“Nem láttam a beszámolókat, de abból, amiről hallani lehetett, úgy vélem ez lehetetlen. Tévedhetek persze, de úgy gondolom, hogy ez a szám sokkal közelebb van 200 millió euróhoz, mint a százhoz.”

“Szerintem Laportáék kozmetikáztak a számokon. Szinte minden idei veszteségüket áttolták az előző évre, ezzel Bartomeu felelősségét még inkább kihangsúlyozván. Így jövőre, mikor az idei számokat kell prezentálniuk, már jóval kevesebb veszteségről kell beszámolniuk. Hasonlóságot vélek felfedezni azzal, ami 2003-ban történt. Akkor Laporta hasonlót akart eljátszani Gasparttal. Problémájuk lehet még ebből szerintem.”

Nagybarcelona

Köszi, de a 19/20 elfogadott, ès hivatalos. 20/21 mèg most sincs. Közben 800! Millióval nőtt a tartozás, olyan, mintha egy èvig nem lett volna bevètel. Nem èrtem.

Olympos

Szerintem idén június 20-án a közgyűlésen a 2019-2020-as évről szóló költségvetési beszámolót jóváhagyták.

Se aprueba la liquidación del ejercicio económico de la temporada 2019/20 con 616 votos a favor, 68 votos en blanco y 67 votos en contra.

“La situación de la deuda bruta es de 820 millones, pero nos debían unos 300 millones y la deuda neta es de 498 millones”

Ezen a közgyűlésen szintén megszavazták a 2020-2021-es évi tervezett költségvetést is.

Se aprueba el presupuesto del ejercicio económico 2020/21 con 578 votos a favor, 71 votos en contra y 94 votos en blanco.

Ya con el segundo punto, Jordi Moix volvió a tomar la palabra y exponer el presupuesto de la temporada 2020-2021, presentado por la directiva de Bartomeu en octubre del año pasado, con ingresos de 828 millones de ingresos y 796 de gastos.

Ennek megfelelően most októberben a 2020-2021-es év végrehajtásáról és a 2021-2022-es év tervezett költségvetéséről lesz beszámoló és szavazás.

Itt lesz az, amiről Tebas beszél. Laporta a kiadási oldalon amit csak lehet az idei éviről áttesz az előzőre. A kérdés, hogy lehet-e?  

Last edited 7 napja by Olympos
Zöldbéla

Off, de nem lehetett kihagyni! 😀

Ez aztán tényleg más mint egy klub:
https://www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja/ahol-pisztollyal-kotnek-szerzodest-itt-a-sheriff-22-legiossal-2849909

Buli78

A PSG is leszerepelt

sunt

A sérülések lehetőséget adnak Balde és Gavi beépítésére a csapatba. Ez most fontosabb, mint a minden megszerezhető pont. Ha már nem lehetünk a spiccen, legalább legyünk a fiatal tehetségek csapata.

Barca87

Nekem Balde játéka nagyon tetszett. Jordi Alba nagyon kedvtelenül játszik, valószínüleg Messi miatt,de akkor is
Így nem lehet kimenni a pályára.
Gavi jó lesz, és ott van még Coutinho vagy Puig. Pedrire amúgy is ráfér a pihenés.

Nagybarcelona
Nagybarcelona

Aki nagyon kellene nekünk, Lorenzo Pellegrini a Rómából. Règóta figyeljük. Nyáron lejár a szerződèse. Idèn 5 meccs 3 gól 2 gólpassz, kp-kènt. Jó lenne behúzni Kessièt szintèn ingyen, ès kèsz is a kp-a. Időben kellene elkezdeni tárgyalni, mert sokan fogják keresni őket.

Eminusz

Az a baj, hogy Kessienek annyi keroje van mar most, hogy – hacsak nem a Barcelona elete klubja – akkora fizetest kellene neki ajanlani, ami felulmulja a tobbi klub ajanlatat… :/ A tobbi klub kozott ott van tobbek kozt a PSG is… :/
Hiaba jar le a szerzodese, en ot nagyon nehez igazolasnak latom sajnos…

Nagybarcelona

https://liner.hu/erling-haaland-barcelona-nike/
Pont a minap írtam erről. Mbappè Reál, Haaland Barcába igazolása esetèn milyen reklámszerződèssel járhat. Írtam, mi van akkor, ha belèp a Nike. Hajrá.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-09-16-fati-told-he-must-lower-his-salary-to-stay-at-barca-ansu-insists-on-renewal-md/
Èn nem èrtem Laportáèkat. Majd megoldásnak mindent. Erősíteni akarnak, erre Fati maradjon kevesebb pènzèrt. Mennyit kereshet most? Szerintem nem rajta kellene spórolni. Moriba 2.0 tárgyalás kèszül?

Steve fan

Sz@rt sem old meg! Az van amit Piqe nyilatkozott-ez van!!! Persze ha összeáll ez a 6-7 tizenéves srác kiegészülve Dephay-jal meg 1-2 rutinos idősebbel még lehet ebből jó Barca!! Na akkor meg nagy lessz az arca hogy ezt ő alkotta! Lehet , persze addig mi drukkerek kívánunk az az ablakon néhány Tv-t

Olympos

Goretzka hosszabbított. Egy név lekerült az ingyen igazolhatóak listájáról.

Força Barça!

Ousmane Dembélé dekázni is megtanult 🙂 🙂 🙂
comment image

Katalan1

Hajrá Dembi!

Força Barça!

Csak nyugodtan, semmi probléma, 1975 a születési évem, szóval jöhetnek a mínuszok! 😉

Nagybarcelona

Kommentár nèlkül.
https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/09/16/6143367646163f8f848b45e7.html a Barca keretènek összehasonlítása 15 èvre visszamenőleg. Ès a szerző idènre megelőlegezett egy egyszerre! egèszsèges Fatit ès Dembelèt.
Rijkaard ezzel kezdte 03/04
Rüstü(Valdes)
Reiziger-Puyol-Marquez-Van Bronchorst
Motta(Davids)
Cocu(Xavi)-Enrique(Iniesta)
Queresma(L. Garcia)+Kluivert(Saviola)-Ronaldinho(Overmars)
Van Gaál idejèn lettem Barca szurkoló 98/99
Hesp
Reiziger-Abelardo-De Boer-Sergi
Guardiola
Cocu(Xavi)-L. Enrique
Figo(R. De Boer)-Kluivert (Sonny Anderson)-Rivaldo(Zenden)
“Most ez van”.

Barca79

Koeman-t el kell kuldeni ennyi eleg volt. Inkabb legyen a Barcelona B edzoje az edzo (konkretan nem tudom ki az de Keomantol csak jobb lehet.) 😀 Idot kapott zero amit muvel ZERO.

Roland

Mit kellett volna tennie? Világ verő csapatot épiteni szarból? Eddig akit ő kért jöjjön ide Dest és Depay.beváltak. Kérte kik távozzanak. Kérte kit igazoljanak. Erre nem igazolnak. Majd eladták azokat akikkel dolgozni szeretne. Messi, Griezmann.
Ráadásul sérülések miatt még csak támadó cseréje seü volt. Pedig Agüero, Fati, Dembi, Depay jó kis támadó 4es lesz.

Barca87

Igen, ez így van. Lehetne példákat venni, Murinho Roma, kért játékosokat, igazoltak, Gardiola, Tuchel szintén. Szerintem úgy lehet elvárni az edzőtől eredményt ha azoķkal dolgozik akikel Ő szeretne.
Nem a Bayern ellen kellett volna csodára várni, nem is tudom hány éve játszik a keretük nagyrésze együtt. Mi meg egy teljesen felforgatott fiatalokkal tüzdelt csapat vagyunk. Nincs pénz, ahoz hogy ezek a játékosok beérjenek az idő kérdése.
Ez még egy jó kis idő lesz mire ebből kilábalunk, főleg úgy hogy a nagy sztárok sem ide akarnak jönni. Ez van…….
Bl hely meglegyen, talán a spanyol kupa, spanyol szuperkupa meglehet. És építeni be a fiatalokat! Kiegészítőket nem igazolni, max ingyen. Pénzt csak minőségi kezdő játékosokra, felesleg további elküldése, eladása.
Sajnos addig reménykedni a jó mérkőzésekben….

Nagybarcelona

Szerintem nincs nagy vèsz. Lenne egy normális, erős vkp-unk, + egy komoly közèpcsatár, akkor nem lenne akkora gond. Koeman a vèdelem gyengesègèt megoldja az 5 vèdővel, ezzel Alba ès Dest vèdekezèsènek hiánya sem tűnik fel. Mit csináljon, ha 532-ben masszív vèdelmet, ès abból kitámadást kèpzel el, aztán a bal szèlső winger sèrülten játszik, a jobb szèlsô winger sèrült, a helyettese meg törött bordával játszik. Elől meg a csigalassú L. De Jong aki egyedül egèszsèges. Nem segít az sem, H. Busquets idős, ès változèkony formában játszik, az 50 kilós Pedri meg 18 èvesen a 80 kilós Goretzkával szemben játszik “párban”.

Nagybarcelona

Sokadszorra írom, Koeman 2 játèkost kèr. Egy egy minősègi, fizikálisan erős Kp-t, ès csatárt. Jó lenne mèg Lenglet helyett egy èrtelmes hátvèd. Szerintem ezzel meg is lennènk. Ez vagy 120 millió. (40 fejenkènt) 75 millió volt nyáron eladásból a bevètel+ 25 Trincao+ 40 Griezmann. El lehetne mèg adni: Neto (Onanát fűznèm, lejár a szerződése, Barca nevelès), Lenglet, (Romagnolinak is lejár a szerződèse, ha lenne pènz, inkább nem őt hoznám) Pjanic(Kessie lejár a szerződése), Coutinho(Pellegrini, lejár a szerződèse), Aguero (kedvencem, de szerintem sosem lesz egèszsèges), Brathwaite, Dembele (szerződèst kellene vele hosszabbítani, utána meglátjuk, Dybalát hoznám a helyère, lejár a szerződèse)Ha ezek közül párat ingyen behúznánk, nem lenne rossz. Nehèz lenne, de felszabadult egy csomó bèr, mèg kellene is, ès a bevètel szabja meg, kinek fog mèg plusszba belefèrni a bère. Ha ezek közül párat ingyen behúznánk, lenne további eladás, akkor lehetne álmodozni egy Haalandról, Lautaroról. De 40-50 millióèrt szerintem egy Icardi is erősítès lenne.

Robi71

A keret most már adott…ne az legyen a kifogás. Hogy még mi kellett volna. Ez van, ebből kell kihozni a legjobbat. Ez alapján kell megitélni a munkásságát. Hogy nem klasszis edző ezt már bizonyította.

Olympos

Edzőkérdés:

Hogyan építkezzen egy edző, ha a vezetőség ezzel párhuzamosan rombol? A klubnál nem építkezés – pláne nem tudatos -folyik, hanem ad-hoc toldozás-foldozás. És ebben a folyamatban az edző a legkisebb hibapont. Akinek sem komoly igazolást nem tudnak biztosítani, sem azoktól nem szabadítják meg a keretet, akikkel nem számol, ott a felelősséget és annak levonását a klub irodájában keresném. Persze, a szokás alapján mi a legegyszerűbb? Másban kijelölni a bűnbakot.

Barcelona – Bayern:

Csalóka, hogy a Barcánál sok a fiatal. A Barca kezdőjének átlagéletkora 27.2, a Bayerné 26.2 év volt. A cserék után már módosult, a Barcáé 25.1, a Bayerné 25.8 lett. A két csapat közötti különbség az egyéni képességek között keresendő.

Költségvetés:

A klub 765 millióval tervez a 2021-2022-es évre. Mivel csak ezt az egy számot adták meg, gondolom ennyi a bevételi és a kiadási oldal is.

A 2020-2021-es évet 481 milliós veszteséggel zárta a klub. Részleteket október 6.-ára ígértek.

Utóbbi érdekes, hiszen épp tegnap tettem fel a június 20.-ai közgyűlésen elfogadott 2020-2021-es évi tervet. Ebben 828 milliós bevétel mellett 796 milliós kiadást fogadtak el. Terv és valóság között 513 millió az eltérés. Hogyan?

Last edited 6 napja by Olympos
Nagybarcelona

Ahogy írta Sándor is, sok mindent Bartóra akarnak rányomni. Ebben a 481 millióban benne volt +91 millió Covid miatti kiesès, 55 millió fèlre tève Neymar perre, játèkos amortizáció (elmèletileg több száz milliós játèkoseladással számoltak benne). Jelen pillanatban a gödör alján vagyunk. Laporta mindent elszámolt vesztesègkènt, ahogy írod 750 milliós bevètelhez 420 millió bèr (150 millió egyèb szakágak, gondolom ott is lesz csökkentès, pl. Hanga Ádám Reál Madridba távozása stb.). Laporta azt nyilatkozta, 1-1,5 èv múlva a Barca nyeresèges lehet. Ahogy írtam, egyetèrtek veled. Kollektív fizetèscsökkentèssel kellett volna kezdeni (ha nincs CVC, BC eladása), hamarabb szabadulni a játèkosoktól, így nyár vègère egy az egyben lehetett volna igazolni. Jelenleg 80% a bèr/bevètel arány, ès folynak a tárgyalások a további csökkentèsekről. Jó lenne már tèlen erősíteni 1 az 1-ben. Amiről nem szól a fáma, hogy sikerült a Realnak Camavingát igazolni 30 millióèrt, mikor 640-ről 170 millióval kell csökkenteniük a bèrkeretet (470?) Ramos -20, Odegaard -10, Bale +34, +Camavinga. Szóval jogos is lehet Laporta kifakadása Tebasra. Tebas tegnap nyilatkozta, Realnak belefèrne Haaland ès Mbappè leigazolása. 1,2 milliárdos tartozás mellett? Valami itt továbbra sem kerek. Ès továbbra sem èrtem Perez nyalogatását.
https://www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/barcelona-a-klub-alelnoke-florentino-perezt-meltatta-2850267

Robi71

Ti melyen helyezést vártok el a csapattól a bajnokságban? (a BL felejtős).
Én max a 3. helyre…és akkor már elégedett leszek. A keret alapján akár a bajnoki címre is esélyesek lehetnénk…egy minóségi edzővel. De Acelotti és Simeone simán lemeccselik Koeman-t. Edző peszton vagyunk a leggyengébbek. Feeltéve ha menesztik közben Koeman-t. Én meglepődnék, ha ezt meghúzná Laporta…12 millió ellenérv van erre. 🙂 A másik…kit hozna helyette?…szerintem maradni fog.

Nagybarcelona

Ahogy írtam, a cèl a BL továbbjutás a csoportból, (+20 millió) ès az első 4 elèrèse (minimum 70 millió, közvetítèsèrt+ indulásèrt). Szerinted hogy lenne esèlyes a keret a bajnoki címre? Realt ès Atletit nem is írom, Sevilla kezdője:
Bono
Navas-Kounde-Diego Carlos-Acuna
Delaney/Fernando
Rakitic(Jordán)-Papu Gomez
Lamela(Suso)-Nesyri(Rafa Mir)-Ocampos(Munir)
Szerintem ez vetekszik a mi kezdőnkkel, a cserèink meg Baraca B-sek a 3. Ligából. Itt a sokat kritizált Koemanon is fog múlni, hogy a Villarreal, Sociedad ne előzzön. Tegnap Linkeltem 15+8 èvre visszamenőleg a keretünket. Szerintem az idei a leggyengèbb.
Sajnos Stegen labilis, Pique a legjobb vèdőnk, ès sèrülèkeny, Araujo nagyon biztató, de sokat sèrült, Dest nem tud vèdekezni, Alba szèthajtva, Busquets labilis, de ha nincs, nincs kp-s vèdekezès, Pedri meg mèg nagyon kevès. Depay az egyedüli egèszsèges támadónk. Dembele mire formába lendül lesèrül, Fati 3 tèrdműtèt után talány, Aguero meg 2 ève a betegszobát nyomja. Brathwaite egy lelkes közèpszer, 4 hónapra lesèrült, De Jong meg azèrt jött, mert 1 milliót keres, egèszsèges, ès tud fejelni. “Most ez van”. Az edző fejedelem Valverde 2* nèzte vègig, ahogy 3 gólos előnyről lemèszároltak 433-ban, Koemant meg fikázzák, mert 3 szerencsès Bayern góllal kikapott 5 vèdővel. Depayyal, F. De Jonggal, ès 3-4 vetárannal megtámogatott Barca B.

Nagybarcelona

A testvèr blogon sem èrtik, hogy foghat meg egy Bruges a nagy PSG-t. Máshol szisztematikusan felèpítenek egy csapatot. Itt 10 ève a tiki-takára èpítkezünk.
https://liner.hu/zavar-barcelonaban-nincs-osszhang/
Itt egy lefordított ellemzès a sport.es-ről. Az a baj, hogy sokan, mèg mindíg itt tartanak. 433, tiki taka, jobb-bal lábas kh pár, labdabirtoklás, labdakihozatal. Na ellenezzünk. Azèrt játszottunk 5 vèdővel, mert minősègben gyenge a vèdelmünk. Azèrt játszatja mèg ezt a felállást, mert Alba ès Dest nem tud kellőkèppen vèdekezni a 4 vèdős felállásban, ahol a feltolt vèdelemmel, a kèt elől ragadó szèlső vèdő esetèn a 2 kh-re, ès a csigalassú Busquetsre vezetik a labdát. 532-ben 3 ember marad hátul, a 2 “szárnyvèdő” szabadon támadhat. Busquets egy pivot közèppályást tud játszani, aki összeköti a kp-t, a vèdelemmel. Dest sèrült volt, Alba sèrülten játszott, Roberto törött bordával, Mingueza most èpült fel, Balde 17 èves. Ahogy írtam, De Jong nagy kedvencem, de számomra kiderült, sosem lesz vèdekező kp-s, mert nem tud kellőkèppen vèdekezni. Egy tökèletes Box to Box kp-s, aki lendületesen támad, de a taktikai fegyelem nem az erőssège, szabadon hagy közèpen helyeket, itt a cikkel egyetèrtek. Pedri: 18 èves, 90+%-os passzhatèkonyság, 10+ km futás. Fizikailag gyenge, övè lenne a támadó kp-s szerepe, tavaly 37 meccs 3 gól, 3 gólpassz. Sajnos vèdekezèsben ès támadásban is kevès amit nyújt. A cikk Depay helyèt kritizálja, bal szèlről indult, ès próbált irányítani, de nem ez a posztja. De. Depay Bal szèlső, aki tud árnyèkcsatárt is játszani. A holland válogatottban pont ezen a poszton szerepel, Idèn állította be Kluivert 12 gólos csúcsát. L. De Jong szerepe kimerül az egyedüli egèszsèges csatár szerepèben. A cèl a játszatásában az volt, hogy Koeman èrezte, hogy a Bayern fizikai fölènyèben nem fog sikerülni rövid passzokkal kihozni a labdát, ezèrt rá íveltek, amit párszor szèpen meg is játszott. Ez volt az első meccse, ne is várjunk tőle Haaland szintet. A szèlső vèdők gyenge szereplèse miatt esèly sem volt megjátszani L De Jong fejèt. Egy kèt kontra ült, de ehhez meg L. DE Jong lassú, de se Fati, se Dembele, se Aguero. Depay balra kihúzódva szinte egyedül maradt. Túl nagy volt a távolság közte, ès a lassú L. De Jong között. Pedri ahogy tavalyi 37 meccsèn ès ezen a meccsen is kevès volt mind támadásban, mind vèdekezèsben. Goretzka jutott neki vèdekezèsben, támadásban 2* elnyomta Upamaceno. Busquetset kipasszolta a hátralèpő Lewandowski, Goretzka, Müller trió, ahol Araujo ès Pique többször is hősiesen vèdekezett. Garciának nem ez a posztja, gyengèn játszott, de a minimum feladatát megoldotta, nem úgy, mint a hibát hibára halmozó Lenglet szokta. Ramos ès Varane 2 jobb lábas vèdő 4 BL-t nyertek együtt. Sok fiatal szerephez jutott, amikben megvolt a fiatalos lendület, de Busquets kiválásával megszűnt a kp-s vèdekezès. Gavi megúszta a kiállítást. Sajnos ez a kp ilyen formában nehezen fog működni. 5 vèdősbrendszerben a vèdelem stabilizálódik, 2 szèlső vèdő szabadon támad, de ehhez kellene a pivot kp-hoz hasonló támadó kp-s is, aki összeköti a kp-t a támadósorral, ahol támadásban 352. Sajnos szerintem ehhez Pedri kevès lesz, Puig kiutálva, Coutinho talány. 433-hoz viszont se jobb szèlső (Demir max), se minősègi támadó.

Maestro10

Dani Alvesnek ma hajnalban lejárt a szerződése a Saô Paulonál, tehát jelenleg nincsen klubja. Én bepróbálkoznék nála, hiába 38 éves az öreg harcos, a tapasztalatával és tekintélyével sokat tudna segíteni ennek a megfiatalított Barcelonának, mégha csak 1-2 évről lenne is szó.

Faramuci69

Valszeg SR-t még mindig lejátsz a pályáról. Nekünk Paulinho sem kellett ingyen.

Nagybarcelona

Ès a 20 milliós èrtèkű Aurier sem kellett ingyen, most csapat nèlkül.

Faramuci69

Egy csapat esetében mindig van mit javítani, de a mi csapatunk ezer sebből vérzik. Eleven szűk a keret, sok fiatallal és sérülttel.
Ettől még ez az 5-3-2 LDJ-vel és SR-el szégyen gyalázat. Nálam a 3 belső védős felállás egy-egy alkalommal még elfogadható, akr a 4-4-2, de a legjobb a 4-3-3 lenne. Persze szerkezetet az adott játékos állományhoz kell választani, ez nekünk nem igazán sikerült.

A nem is olyan régenegy Mascherano volt az egyik középhátvéd (kettőből). Egy klasszis védekező középpályás. Azt hiszem sokan szívesen látnánk egy csikócsapatot 4-3-3-ban játszani. Demírnek kezdeni kellett volna LDJ helyett. Balszélsőnk most nem volt. Aktív szélső játék mellett müködhet a 3 belső védő, de ez így most halálra volt ítélve.

Nem hiszem, hogy épkézláb edzőt tudnák évközben rövidtávra idehozni. Contét még véletlenül se hozzuk. Mondjuk nincs magasan a léc jelenleg.

Szóval egyértelmű, hogy most elsött Baldé, Demír, Gavi és Nico ideje, bár még mindig érthetetlen miért nem rotálja Puigt. Sérült Alba, Pedri, Dembele, Agüero, BW, Fati. Géza és Dest sem 100%-os még.

Sajnos kellene nekünk mielőbb egy vezér a védelembe. Legyen az Kounde, Laporte esetleg De Light, őt úgy is jegelik a Juvénál. Akkor talán stabilizálódna a védelmünk. Kellene egy gyors, jól cselező játékos is. Fati vagy Dembele talán alkalmas erre, majd meglátjuk. Középpályán nem lennénk rosszak, de érthetetlen, hogy miért müködik valami a spanyol válogatottnál, és nálunk nem, pedig FDJ még jobb is mint Koke. A Bayern ellen LDJ és SR személyében nettó két ember fórt adtunk, de a három belső védő Busquetssel is legalább egy fél ember fór. Megfelelő labdakihozatalhoz gyorsabb és labdabiztoabb játékosok kellenének, a letámadáshoz meg gyorsabbak.

Egyetértek Robival, a 3. hely már elfogadható lenne. Nem a várható helyezés a fő gond, hanem a kilátástalan játék. Ez pedig sajnos sokkal inkább edző kérdés.

Nagybarcelona

Az a baj, a penge èlèn egyensúlyozunk. Játszhatunk 433-ban, Gavival, aki a Juvenil A-ból jött, a 18 èves Pedrivel, Baldèval, Nicoval, Demirrel ès a többi Barca B-sel, akik a 3. Osztályból nem tudtak feljutni. Lehet èpül valami, de lehet nem. Az biztos, ha nem lesz első 4, BL, kb. 100 milliótól estünk el, úgy hogy idèn a szponzorszerződès is lejár. Elhozhatjuk Guardiola tanítványát, Artetát is az Arsenaltól, aki tiki takára neveli az Arsenalt tavaly a 8., idèn a 16. helyen, ès a PL-ben a legtöbb pènzèrt, 165 millóèrt leigazolja: Ben White, Odegaard, Ramsdale, Tomiyasu, Lokonga 5-öst. 🤣

Robi71

A kereteket hasonlítsd össze, nem a sérültek listáját. Ha így méred össze a kereteket, a miénk semmivel sem rosszabb, mint a Real-é vagy az Atleti-é. Ahogy írtam a legnagyobb különbség az edzők szintjén van. A Sevilla-nak bravúr kell ahhoz, hogy a Top3-ba férkőzzön…vagy Koeman tehetségtelensége.
Koeman, ahogy bármelyik másik edző esetében a szezon elején le kell fixálni a célokat és szezon közben csak abban az esetben eltávolítani, ha a cél elérése végérvényesen veszélybe kerül. Én nem vagyok híve a szezon közbeni edzőváltásnak.
A BL-ben már a csoportkörből való kijutás is pozitív eredmény lenne.

Nagybarcelona

Te voltál az, mikor Valverdèt szidtam, mert szerintem több volt a keretben, mikor lehúztál minden játèkost, mert szerinted ennyi volt a keretben. Messi, Suarez, Rakitic, Vidal stb. 3 èvvel ezelőtt. Most meg szerinted ez a keret bajnokesèlyes, csak Koeman gyenge. Akkor Dembelèt találtad meg legtöbbször, mert folyton sèrült, de èn ne nézzem a sèrülteket, mikor Dembelèt újra műtöttèk, Fatit 3*, Coutinhot 1 ève műtöttèk, most tèrt vissza, Brathwaiteot most műtöttèk, 4 hónapra dőlt ki, Aguero meg kèt ève folyamatosan sèrült. Nem èrtelek. Ahogy írtam, szimpátia alapján ítèlsz. Azèrt remèlem ezt te se gondoltad komolyan.

Robi71

Messi és CR7 érkezése a PSG-be illetve a MU-ba nehéz feladat elé állította Pochettino-t illetve Solskjær mivel mindketten már kialakították a kívánt keretet. Most kezdhetik előről és ehhez idő kell. Szerencséjükre nem most kell csúcsformába hozni a csapatot, a véghajrára kell majd.
A BL szereplésünkkel kapcsolatban csak annyit, hogy a Bayern elleni (le)szereplésünk nem mérvadó. Jelenleg ők a szűk elit tagjai…mi a futottak még kategóriába tartozunk…ahogy a Benfica is Már nagyon várom a lisszaboni meccsünket…az lesz az igazi értékmérő. Ha ott is kakapunk, azonnal meneszteném Koeman-t.

Robi71

Ameddig visszatérnek a sérült támadók (Fati, Dembi, Agüero) én a 352-es felállást preferálom. De ebben is egy dolog sántít…LDJ, a szó szoros értelmében. is. Ő ide nagyon kevés. Nem tud sokat hozzátenni Depay játékához.
Amennyiben visszatérnék a támadók, azonnal vissza a 433-hoz.

Steve fan

Hiába térnek vissza, nincs és nem is lesz egy ütőképes támadósor. Fati három műtét után ha visszanyeri régi formáját kész csoda lessz! Dembele felépül ,játszik két felejtős meccset,aztán megint lesérült fél évre(totál melléfogás). Kun teljesen kiesett a formából,tök felesleges volt hozni még ingyen is. Persze lehet ,tévedek és bombaformában térnek vissza! De még a szerencsétlen véletlenek is mind a csapat ellen jöttek sorban. Dembele EB sérülés,Messi elment,Grízman szintén(az utolsó pillanatban). Minimum egy profi támadót(jobb szélsőt) igazolni kellett volna a nyáron!!!

Robi71

Ne feltételezzünk rosszat. Ha visszajönnek legalább lesz alternatíva. Az sem állapot, hogy jelenleg csak ösz-visz 3 támadó van a keretben: Depay, LDJ és Demir. Luuk nagyon gyenge (gyengébb, mint Martin), őt csak akkor akarom a pályán látni, ha már annyira reménytelen a helyzet, hogy már csak ívelgetjük a labdát a 16-osba…majd csak lesz valami alapon.

Steve fan

Ezt próbálom leírni , csak virágnyelven. Itt valaki vagy nagyon hülye, vagy nagyon nem ért a dolgához.A csapatnak teljesen hiányzik a jobb oldala.Hátra évek óta nem találunk senkit csak pótolgatunk. Roberto felejtős.Destet vitték volna a nyáron ,nem adtunk. Emersont hoztuk aztán elapsszoltuk.Jobb elől vagy van Dembi vagy sérült. Három éve ott is csak pótolgatás folyik!

Robi71

Kíváncsi leszek a hétvégi kezdőre…a sok sérülttel. 352 vagy 433 lesz?
Én így kezdenék:
Stegen – Migueza, Araujo, Pique, – Roberto, De Jong, Busi, Cou, Dest – Demir, Depay
Stegen

Kritizator

Roberto??? Nem sérült?

Robi71

A transfermarkt szerint Fati is kész a játékra. Ha nem lesz Robi, Koeman kénytelen lesz Puig-t játszatni…ajaj. 🙂

Robi71

De tartok tőle, hogy a fafejű Koeman-nál két dolog biztos…Puig akkor játszik, ha fagy és Luuk játékát addig erőltetni, ameddig a szurkolók nem engedik be a stadionba.

Nagybarcelona

Hasonlóan látom. Csak egy csatár fontosabb, mert 2 csatárral is lehet játszani, 2 szèlsővel csatár nèlkül nem. Aguero az egyik kedvenc játèkosom, de 2 ève folyamatosan sèrült.

Barca79

Az nem edzoi dontes hogy a beteg/lazas Alba-at kezdobe rakja? Luuk de Jong kezdo? Ki talalta ki egyaltalan Luuk-ot leigazolni? En Koemanra tippelek. Nem eleg Braithwaite? Ugy latom Laporta legalabb nem vak, ha rajta mulik szerintem mar ma elkuldi Koemant. Vegul is csak azert maradt Koeman mert Laporta nem talalt mas edzot. Tele volt szarva a gatya ugy indultunk neki eleve. Nem az a baj kikaptunk a Bayern ellen, hanem az hogy hogyan es errol az edzo tehet. Itt van Koeman most mar egy eve ezt sem kellene elfelejteni. Megkapta a lehetoseget/idot. Szoval en most azert szoritok ne nyerjuk meg a kovetkezo harom meccset. EDZO KELL.

Nagybarcelona

Edzői döntès. Játszhatott volna 2 17 èves is. Vègül is csak 2 millió múlt ezen a meccsen. Itt kb. Az 1-0-ra ment. Koeman választotta L. De Jongot, mert aug. 28-án felajánlotta a Sevilla 1 millióèrt, 1 milliós bèrrel. Ahogy írtam, Trincao helyett nem jött Rafa Mir, Cavanit a fizetèse miatt elutasította a vezetősèg, ahogy Ndombelèt is. Griezmann helyett senkit nem tudtak elhozni az Atleticobol. Koeman lenyilatkozta, Laporta elmondta neki, kölcsön fogják adni Griezmannt, erre ő azt válaszolta, ha kell a pènz, menjen. Nem èrtelek titeket. Indulatból mindenèrt Koeman felelős. Tavaly is írtam, Messi 20+ szor lett a meccs embere, januártól a legtöbb gólt rúgta Európában, aztán a komoly meccseken egyedül kevès volt. Akkor is Koeman volt a hibás, nem mondjuk Griezmann, akit már sikerült is Madridban is kifütyülni 2 meccs után. Messi távozott, Laporta ígèrete ellenère. Mièrt mindenki Koemant hibáztatja? Már kellemetlenül èrzem magam, hogy vèdem, nekem sem kedvencem, de ő a legkisebb problèmánk. Formációt vált többször is, a kerethez igazodva. Játszhatja a fiatalokat. Messiből ő csinált tavaly megint csatárt, szóval nem csak Messinek, de neki is köszönhető volt az a 3-4 hónap. Griezmannt mindenhol játszatta, de egy dupla nulla volt mindenhol. Mit csináljon ez az ember? Utálom a fafejűsègèt, Puig hanyagolását, de Pedri helyett játszhatta volna Pjanicot is. Pedri ára 70 millióval nőtt, megszabadultunk Pjanictól ès 20+ milliós fizetèsèről. Sokkal komplexebben kellene nèzni, mit mièrt csinál.

Robi71

Én nem hibáztatom Koeman-t, derék ember. Csak annyit mondok, hogy a keret olyan amilyen, de Ronald olyan sincs.

Kritizator

Én sem hibaztatom., derék ember, szereti a családját.

sunt

Ha nem rúgják ki sürgősen Koemant, a szemellenzős vezetők és szurkolók sohase fogják elhinni, hogy a keretünk problematikus és ezen egyetlen edző se tud segíteni. Persze Koeman helyére úgyse jön vitathatatlan edző és akkor az új edzőt fogják szídni , nem a kialakult helyzetet.

Nagybarcelona

Koeman minden hèten elmondja, hogy gyenge a keret, de ezèrt is ő a …, mert lehúzza a játèkosokat. Szerintem utóljára írom le, kèrt egy csatárt, ès egy kp-t. Ezt kapta, amit láthatunk. Egy nagy semmit. Senki nem fog ide jönni, mert garantáltan bukik. Ahogy írtam, Arteta eljönne a 16. Arsenaltól, mikor szètrombolta, azt is írtam, kiket igazolt 160 millióèrt. Kiket is kèrt Koeman ha hihetünk a sajtónak? Ingyen, vagy kevès pènzèrt Utolsó èves szerződèssel: Garcia, Depay, Wijnaldum illetve pènzèrt Dest, De Beek, Lukaku.

Nagybarcelona

Meg Laporte kimaradt, Lenglet nem is játszik, de vèdô is csak Garcia jött.
Szóval így nèzne ki a csapata
Stegen
Dest-Araujo/Pique-Laporte-Alba
De Jong
De Beek/Wijnaldum-Pedri
Messi-Lukaku-Depay/Fati

Robi71

Kérte Lukaku-t? …és még mit nem, 🙂 Jelenleg ő a világ legjobb centere…ezzel nem mondod nagyot.

Nagybarcelona

Azèrt is kell most ez a fafejű Koeman, mert őt nem fogja èrdekelni a kritika. Mindenhol az olvasom, mièrt nem játszanak a fiatalok 433-ban. Azaz
Stegen
Dest-Araujo-?-Balde
De Jong
Gavi-Pedri
Demir-???-Depay ki se adja a 433-at. Na ezzel a csapattal őszre elmenne az esèly az első 4-re, ès 100 millió bukó.

Robi71

Laporte, Wijnaldum, Lukaku és Messi? ezt hogy?
Gondolom Grizi 80, Cou 40, Dembi 50, Umtiti 20 és a többi apróság amit sikerült elpasszolni, Gondolom ezt válaszolnád. Adtam volna. .)

Nagybarcelona

Nem fogom linkelgetni, hogy Koeman ezt meg azt kèrte.https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8283047/amp/Romelu-Lukaku-stars-wish-Ronald-Koeman-Holland-boss-rushed-hospital.html elèg ennyi, a többi köztudott.
De Beeket kèrte tavaly, többi köztudott. Idèn a többit ingyen.
Sokadszorra írom. CVC, BC eladása. Kollektív fizetèscsökkentès, 1 az egyben igazolni. 75 milliót kaptunk, 25 benne áll Trincaoban 40 Griezmannban. Mèg a mai játèkosunk eladásra várva: Dembele, Coutinho, Brathwaite, Neto, Pjanic, Lenglet. Lenglet Umtiti maradt, vèdő Garcián kívül nem jöhetett.
Számoljunk Lukakuval az idei árán.
110 millió+ Garcia, Wijnaldum, Depay ingyen. Nem az edző dolga a gazdasági rèsszel foglalkozni, ő ezeket az erősítèseket kèrte. Erre azt kapta: Kúman akkor elküldjük Messit meg Griezmannt, okè? Tiszta h.lye ez a Koeman hogy ilyet kèrt. Ez mind megvalósíthatatlan volt. Fölöslegesen strapálon magam. Neked Valverde .asza csávó volt azzal a kerettel 2* 3 gólos előnyben kiesni, Koeman meg .zar, csak úgy, mert nem szimpatikus. Nekem sem, de nem ezek alapján ítèlek.

Robi71

Olvasva téged minden olyan egyszerűnek tűnik…a gazdasági helyreállítás, világklasszis keret, stb.
De Laporta ebből nem valósít meg semmit. Vajon mi az oka ennek?

Nagybarcelona

Megint hülye.nek nèzel. Akkor arra válaszolj lègy szíves, mièrt választotta 37 csapat 3 kivètelèvel a CVC üzletet? Mièrt nem adta el a BC-t, mikor a csapból is az folyt, 200+ milliót kaphatnának èrte, sokszor linkeltem több cikket előnyèről. Mièrt nem keresett szponzort, mennyi pènzt fogunk kapni a jelenlegi csapatra, mennyi lesz a BC bevètele ezekkel a játèkosokkal, (most mennyit kapnánk èrte?)stadion kihasználtsága, jegyigènylès adott, sokszor linkeltem. Mièrt utasította vissza Cavani, Ndombele èrkezèsèt, mikor 75 milliót ajánlottunk Olmoèrt, Sterlingről tárgyalt Alemany többször. Mièrt ígèrgette Messi maradását, mièrt azzal fogadta az apját az utolsó nap, hogy nincs üzlet, mièrt nem ajánlott szerződèst a lejárat előtt, (Messi nyilatkozta)ès így új igazolásnak számított volna. Ott vannak ma is a cikkek, ki győzte meg Messi távozásáról, ki mondott le, Pereznek ehhez mennyi köze van. Mièrt nyalnak Pereznek, pl. mai cikk. Mièrt nem egyezett meg kollektív fizetèscsökkentèsről. Ez a gazdasági èv 20/21 kiesèse kinek a számlájára írható Bartó (2020 októberèben lemondott), Tusquets (november-március)vagy Laporta(március-augusztus) Ha szerinted a csapat játèkáèrt Koeman felelős, akkor a jelenlegi keretèrt Laporta. Laporta nyilatkozta, nyáron, hogy 1-1,5 èv alatt a Barca nyeresèges lehet. Nem mondtam, hogy könnyű, de èn egy szurkoló vagyok, ès remènykedek, vagy síránkozzak folyamatosan?

Steve fan

Játszik az idővel! Az a 3-4 fiatal idővel(2-3)év beérik még vesz hozzá 2-3 nagy nevet(előbb-utóbb) lessz rá pénz. Csak győzzük kivárni! Aztán újra nagy lessz az arc hogy összerakott egy csapatot. Addig Lá Liga 5-6 ,BL,No!

Barca79

Teljesen mindegy kit kert vagy nem kert, kit igazoltunk vagy kit nem. Bayern elleni meccsre volt egy kerete, es o berakta a kezdobe Roberto-t, Alba-t betegen/serulten + Luuk de Jongot aki nem is ertem mit keres itt. Ha 18 eves jatekosok vannak a helyukre akkor igenis veluk kezdek. PONT.

Lassitott felvetel Roberto + Luuk de Jong semmikepp nem kezdene egy Munchen ellen.
Tehat berakta a szent teheneket, + Luuk (mekkora elonyt adtunk a Munchennek, szerintem nem birtak ki rohoges nelkul amikor megneztek a kezdot)

Nem latom Koeman munkajanak az eredmenyet pedig eltelt egy ev. Ossze vissza rohangaltunk mintha nem tudnak a jatekosok mit is kellene csinalniuk, hogyan helyezkedjenek stb stb. Merem allitani Dardai jobban felkeszult taktiailag mint Koeman.

Nagybarcelona

Nekem csak annyi a problèmám, hogy olyanèrt veszítek elő, amièrt nem feltètlenül ő a hibás. A 20/21-21/22-es kereteket a kèt elnöksèg rakta össze. Leírom mièrt hibás, alkalmatlan szerintem, de azt is ki tudja magyarázni. Zárójelben mit feltètelezek, mivel magyarázná.
-nem tud meccs közben taktikát váltani, a cserèi nem jönnek be. (Gyenge a keret, nincs fizikálisan erős játèkos, akivel taktikát váltana, ívelgetni lehetne, De Jong ezèrt jött, illetve előnyben egy romboló kp-s)
-taktikailag fegyelmezetlenek a játèkosok (fiatalok, De Jongot, Pedrit, Mingueza, Destet többször leszidta, fejlődni fognak)
-szűk keretet használ (rövid a pad, gyenge a keret, nincsenek más típusú játèkosok, fiatalokat kell játszatni, az övè az èpítő, eltakarító szerepe)
-nem játszat bizonyos játèkosokat(egybevág az előzőekkel, Puig-taktikailag fegyelmezetlen, gyenge, nem tud vèdekezni, Pjanic-itt sem kellett volna lennie, magas fizetès, van, volt helyette fiatal, Umtiti-u.a. mint Pjanic, Lenglet-sok a ki nem kènyszerített hiba, a fiatalok jobbak lehetnek, Griezmann, nem illett semmilyen taktikába, kispadra került, mikor volt jobb alternatíva, könnyen megvált tőle)
-arrogáns (senki nem vèdi a csapat èrdekeit, övè az elatkarító szerepe, rengeteg fiatal játszik, kiutált játèkosokat, akiknek nem volt helye, tesz a vezetősègre, nincs vesztenivalója, Olympos írta, èn is így látom)
-konkrèt elkèpzelèse van a csapatról, taktikától, holland fociról, de a keret alkalmatlan arra, amit játszatna (nem kapta meg a kèrt játèkosokat, 100 milliók kellenènek egy kreatívabb, latinos focihoz, 2 játèkost kèr egyfojtában, ami olcsóbb, fizikálisabb játèkot szeretne, Chelseat hozta pèldának, kontrákra jobban èpíteni masszív vèdekezèsből, kellene gyors, egèszsèges csatár)
Lehetne mèg sorolni. Ki lehetne alkalmasabb edző a jelenlegi kerethez, pár fiatal játèkossal kiegèszítve?
Luis Enrique. Hasonlóan arrogáns mint Koeman, de a spanyol válogatottat szèpen összerakta, a kp-nk mèg talán jobb is. Abban a csapatban van fiatalos lendület, latinos focit játszat, labdabirtoklós játèkot ötvözve a direkt játèkkal, kontrákkal. Abból a taktikától egy minősègi csatár ès egy jobb szèlső hiányozna a csapatból. Ő is bátran nyúl a fiatalokhoz, de Alba ès Busquets is kezd kiöregedni, így megint 2 baraca kompatibilis játèkossal kevesebb. Koemant most már hagynám dolgozni èv vègèig, de tèlen igazolnèk egy csatárt ès egy kp-t (akár kölcsön), főleg ha a sèrültek nem lesznek tartósan bevethetőek. Minden más edző nehezen vállalná el a kispadot. Nincs pènz, Laporta hárít, a renomèját rombolná (Xavi, Pep), alkalmatlan a keret a stílusához (nèmet edzők, gegenpressing).
Kit szerettem volna? Klopp, Guardiola, Tuchel ezek a felső polc.
Kiket a második polcról? Ten Haag, Martinez, Conte, Anchelotti, Koeman, Xavi, Enrique, Bielsa. Koeman jött ez a realitás, nem tudom hogy állnánk a többi edzővel, de ki jönne a jelenlegi helyzetben, akivel előrèbb lèphetünk?

Barca79

Vhogy nem erted amit irok en errol a keretrol irok ami van. Csak ragaszkodsz a nem letezo kerethez!:D (ha nem letezik mirol beszelunk?) Nem sok olyan csapat van ahol az edzo azokkal a jatekosokkal dolgozik csak es kizarolag akiket o akar.
Koemant nem tennem a masodik polcra!:) Hol van egy Conte-hoz pl? Egyebkent ha top edzot nem tudunk, marpedig nem tudunk akkor en nyulnek a Barcelona B edzohoz, mint a Hertha eloveszik Dardait ha nincs mas. Ismeri a jatekosokat, a fiatalokat, a filzofiat stb stb.
Szerintem Koeman megkapta az idot es ennyi.

Nagybarcelona

Èrtem mit írsz. Már írtam, ha nem sikerül a csapatèpítès, első 4, 100 milliótól esünk el. Az pedig kb. A csődnek felel meg (most sem sikerült eladni a fölösleget). Koemannal sem biztos az első 4, szezon vègèn lehet èrtèkelni. Ezèrt írtam Enriquet. Sokan így, sokan úgy látják Koeman munkásságát, általában az edzők viszik el a balhèt. Ezèrt is írtam, a B-ből èrkező játèkosok a 3. ligában játszottak, ès sajnos nem is jutottak fel. A kès èlèn táncolunk, ahol nem fèr bele a nagy hiba. A Bayern ellen szerintem nem szègyen kikapni jelenleg. Èn megadom az esèlyt, mit alkot akkor ha nem lesz ennyi sèrült, ès 15 nap kiesès 2 meccs között. Írtam, hogy örülök a Sevillai meccsnek, aztán mègis elmaradt, ès a mèly vízbe lett bedobva a csapat. Majd meglátjuk pár meccs múlva.

Robi71

Ha kikapunk a Benfica-tól is, maradjon Koeman?

Nagybarcelona

Nem tudom, abban a meccsben is benne van az X vagy a veresèg. De a legnagyobb problèmánk, hogy Depay nagyon egyedül van elől, ès nem is fog addig senki felèpülni elől. Fati, de egy èv után könnyen lesèrülhet.

Robi71

Ha kiesünk már a BL csoportkörből az elég nagy bukta lesz…gazdasági szempontból is, nem?

Robi71

Igaz, akkor rámehetünk az EL trófeára. 🙂

Olympos

És ha más edzővel kapna ki a csapat a Benficától, meg azt követően az ATM-től, akkor az új edző is lapátra kerül? Ez a keret már a LIGA utolsó harmadában lévőkkel szemben sem mehet biztosra. Még hazai pályán sem.

A régiek közül már csak azok maradtak, akik nem a játék színezéséért voltak felelősek (Pique, Alba, Busquets). A középkorúak egy része leszerepelt (Roberto, Lenglet, Umtiti, Coutinho), a másik részéről meg már akkor lehetett tudni, amikor szóba került a nevük, hogy nem ütik meg azt a szintet, hogy a Barca játékosai legyenek (Braithwaite, L. deJ ong). A fiatalok meg F. de Jong kivételével csupán tehetségek. Ilyen kerettől a sérülések sokasága miatt nem hogy csodát, kiszámíthatóságot sem lehet várni.

Robi71

Ahogy mondtam, a vezetőségnek a szezon elején célokat kell meghatározni és ha ezek veszélyben vannak, akkor akár szezon közben lépni kell (edző menesztés, téli átigazolás, stb.). Kérdés, a Barca–nál vannak célok…vagy csak túlélésre játszik. Tartok tőle, hogy a második és akkor feleslegesen verjük a nyálunkat.

Olympos

Igazad van, én is úgy vélem, az utóbbi a helyzet.

Nagybarcelona

Szerintem a cèl a túlèlès Decemberig. A fizetèsi keret alakul. Tèlen erősítenènek, de akkor nehèz lesz, ès novembertől számíthatunk a sèrültekre is. Tèlen nehèz lesz eladni is, hacsak nem játszanak. Pl. Lenglet, Neto, Puig.

Dr Mouse

Ki akarná megvenni ez utóbbi három focistát, ha nem játszanak?

Barca79

HaKoeman kapott 1 evet akkor az uj edzonek is engedtessek meg minimum 1 ev. Ket meccs alatt nem szabad edzot elkuldeni de 1 ev utan latva a nagy semmit, szerintem kotelezo az elkuldes.

Barca79

Mindenkepp! 😀

Barca79

Ahogy kikaptunk az szegyen, en azonnal menesztettem volna az edzot.

Barca79

Eltelt 1ev, megkapta az eselyt, mirol beszelunk?

Mindegy

Még ha igaza is van azért ez is milyen már ? Valahogy mióta Laporta az elnök, túl kedvesek vagyunk velük úgy érzem…mint ha az ő kottájukból játszanánk stbs tb..
„Elképzelhető, hogy szerződtetik Kylian Mbappét és Erling Haalandot. A Real Madrid nagyszerű klub, óriási hatalommal bír. Ha megcsináltuk volna a házi feladatunkat, mi is hasonló szituációban lehetnénk. Florentino Pérez előtt megemelem a kalapomat, olyan jól menedzseli a Realt. Gazdasági szempontból Mr. Péreznél senki sem jobb. Nagyon sokra tartom őt, mint üzletembert és a személyét is kedvelem, hiszen minden alkalommal nagyon kedves volt velem. Csak méltatni tudom” – mondta Eduard Romeu, az FC Barcelona alelnöke.”
még mindig ez jut eszembe :
https://www.eurobarca.hu/hirek/nyilatkozat/20201215-joan-laporta-madridban-helyezett-el-oriasplakatot-100-meterre-a-bernabeutol/

Olympos

Ebből számomra egy mondat érdekes:Ha megcsináltuk volna a házi feladatunkat, mi is hasonló szituációban lehetnénk.”

Magyarán, elismerte, hogy nem csinálták meg.
Kérdés: Ez most tudatos volt (mindent rákenni az előző vezetésre – ahogyan Tebas mondja), vagy az alkalmatlanságukat bizonyítja?
Nem a klub itt a fontos, hanem a hatalom.
Laporta megválasztásakor Koeman – nem szó szerint idézem – valami hasonlót mondott: A klub miatt vállaltam a feladatot, nem az elnökök miatt.
Koeman magasról tesz Laportára. Ha nem így gondolná, már rég távozott volna. Neki nulla veszíteni valója van. Ezért is mer visszaszólni.

Last edited 5 napja by Olympos
Nagybarcelona

https://www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/la-liga-a-real-madrid-a-barca-es-a-bilbao-megtamadta-az-uj-szerzodest-2850323
ez várható volt. Minden csapat erősített a ráeső rèszből, közben nehèz lesz kiszámolni, hogy a közvetítèsi díjak 90%-ból a 3 csapat mègis 100%-ot kapjon. 1,3 milliárdból 130 millió a CVC-è, de a szerződèst meg nem kötő 3 csapat 160-160 ès 72 millió, (19/20-as adat)miközben a La Liga dönti el, ki mennyit kap. Remèlem èrthető.

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/09/17/6144f6ea268e3e1b408b45f3.html egy vèlemèny a Bayern elleni meccsről. Hozzáfűznèm, èrdemes volt elhalasztani a Sevilla elleni meccset azèrt, mert Araujo pènteken èrt vissza. 15 nap telt el 2 meccs között. (Bayern-Getafe)

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/09/17/6144b1baca4741546c8b4586.html a Barca ès a tèrdsèrülèsek esete. 16 sèrülès, 1806 kimaradt játèknap ès a műtètek.

Kritizator

Rohadtul sok a sérülés, valamit nem jól csinálnak

Robi71

A Bayern elleni BL meccs volt az egyetlen olyan a klub történelmében, amikor a csapat nem lőtt kapura.

Olympos

Pontosítanálak. Kapura lőttünk, csak kaput nem találtunk.

Robi71

Jogos. 🙂

Steve fan

A semmiről vitatkoztak már órák óta! Tegnap este leírtam 1azaz egy darab valamirevaló támadónak van,Dephayt. Komfort zónája a bal oldal. Jobb oldali nincs egy darab sem! A tetejében még jobb oldali hátsó védő sincs(Dest sérült?),pótlásokat próbálgat akiknek köze nincs a posztokhoz! Dembele sérülése után rögtön jobb szélsőt kellett volna igazolni.Emersont eladták,Dest nincs(nyáron vitte volna egy-két csapat de nem adták). Kun sérült ,a tetejében kettő éve nem rúgott labdába egy fontosabb meccsen.Fati egy éve nem játszott!!!! Na ebből rakj össze egy4-3-3-at!

Olympos

Talán arról vitatkozzunk, hogy itt az ősz és változékony az idő? Te is leírod, hol látod a problémákat. Ezt teszi más is. Van aki gyakrabban (állandóan), van aki ritkábban.

Nagybarcelona

Ezt írtam èn is. De! Aurier ingyen jöhetett volna, most szabadlistás, 20 millió az èrtèke, Laporta elutasította, Colladot meg nem tudják regisztrálni. Roberto nem is akart többet jobb hátvèdet játszani, a kp-ra kell, ahol van 2 gólja ès egy gólpassza. Pedig finoman szólva sem kedvencem. Èrtem, H. spóroljunk, de átestünk a ló túloldalára. Manaj is maradhatott volna legalább a B-ben, most ott sincs csatàr aki feljöhetne. Írtam,a Juvenil A-ig leraboltuk a Masiat (Gavi, Balde, B-be felhozottak). Írtam Manaj egy millióèrt maradhat. Ès ha lő 20 gólt? Tavaly 22 meccsen 12 gólt rúgott. Kinőtte a B-t, de maradásra kellett volna bírni, mert sok a sèrült. A 24 èves Rodado jött a helyère, Abe ès Pereira mehetett volna.

Nagybarcelona

22 meccsen 14, elnèzèst.

Dr Mouse

Azt tudod e, hogy ki tartja a mai napig is “ebben” a világcsúcsot?
A Deák Bamba!
34 meccsen lőtt 64 gólt!

Nagybarcelona

Èn írtam, szerintem nem olyan rossz ez, a jelenlegi szintünkön. Bayern ellen is volt szèp egyèrintőzès. Most ennek is örülni kell. Kellene egy egèszsèges csatár. Kezdőm:
Stegen
Dest-Garcia-Araujo-Pique-Alba
Busquets
De Jong-Coutinho
De Jong-Depay.
Amíg Dest ès Alba nem èpül fel, Mingueza ès Balde (neki nagyon tetszik a játèka, mèly vízbe kellene dobni, spórolhatunk vele vagy 30 milliót ha beválik) Sajnos èn azt kell mondjam L. De Jongot játszatnám, Bayern kivètelèvel nálunk lesz a labda, betoljuk az ellenfelet a kapuja elè, erre lesz alkalmas, beívelni neki, visszatenni a labdákat. Esetleg ha kell váltani 433-ra, elől Demir-Depay-Coutinho/Pedri.

Steve fan

Variáció van,idővel beszáll Fati,Kun,és Dembi is. Koemant meg kirúghatják,de attól ide még játékost január előtt nem igazolnak! Laporte,védósor(Lenglet,Umtiti el)De Beek középre,és valaki még előre(főleg jobbra)Dybalat vagy Lautarót nem merem leírni.De eladták Tobidot,Alenat,Firpot,Emersont, Moribat,Konradot meg tudomisén hány B-s,csak van egy kis pénz.

183
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x