FC Barcelona vs Granada CF

Mindnekelőtt elnézést, hogy már most felteszem a hétfői mérkőzés beharangozóját, de a holnapi napom foglalt. Hétfőn délelőtt még lesz egy edzés, Koeman ezután hirdet keretet. Emiatt csupán tájékoztató jellegű a keret összetétele.

La Liga 5. forduló

FC Barcelona vs Granada CF

  • Időpont: 2021. 09. 20. 21:00
  • Helyszín: Barcelona, Camp Nou
  • Vezeti: Santiago Jaime Latre
  • VAR: José Luis González González

Tv: Spíler2

Streamek:

A LIGA versenynaptárának köszönhetően mozgalmas két hét előtt áll a csapat. 13 nap alatt 5 mérkőzést kell játszania. A Granada ellenin kívül:

  • szeptember 23. 22:00 Cádiz – Barcelona
  • szeptember 26. 16:15 Barcelona – Levante
  • szeptember 29. 21:00 Benfica – Barcelona (BL)
  • október 02. 21:00 Atletico Madrid – Barcelona

Hiányzók:

A Bayern elleni mérkőzést követően változás történt a maródiak névsorában. Alba és Pedri megsérültek, Umtiti edzéseket hagyott ki, illetve Roberto sem épült még fel teljesen a bordasérüléséből. Az utóbbi kettő játékos a vasárnapi edzésen teljes értékű munkát végzett, akárcsak Dest. Koeman nyilatkozata alapján Coutinho kezdőként kb. 70 percet képes játszani.

A Granada mestere (Roberto Moreno, aki 2014-2017 között Luis Enrique segítője volt) csupán a belső védő Lozanóra nem számíthat, így szinte a legerősebb kezdőjét küldheti pályára. Kérdés, hogy a mai, vagy a csütörtöki mérkőzésükre teszik-e a nagyobb hangsúlyt (a Real Sociedadot fogadják).

Barcelona: Agüero, Alba, Braithwaite, Dembélé, Pedri (sérülés), Collado, Wague (nem lettek nevezve)

Granada: Lozano (sérült)

A Barcelona kerete:

Kapusok: TerStegen, Neto, Pena
Hátvédek:
Dest, Mingueza, Pique, Araujo, Garcia, Lenglet, Umtiti, Balde
Középpályások:
Busquets, Coutinho, F. de Jong, Puig, Roberto, Nico, Gavi
Támadók:
Demir, Fati, L. de Jong, Memphis

A Barcelona várható kezdője:

  • Ter Stegen
  • Araujo-Pique-Garcia
  • Dest-Roberto-Busquets-F. De Jong-Balde
  • Memphhis-Coutinho

Előzmény:

Közvetlen:

A Barcelona az idei két hazai bajnoki mérkőzését egyaránt megnyerte, a Sociedad ellenit könnyedén (4-2), a Getafe ellenit nehezebben (2-1).

A Granada két döntetlen után két vereséggel folytatta a bajnoki szezont. Eddig kétszer szerepelt idegenben. Előbb 0-0-ás döntetlent ért el a Villareal ellenében, majd 4-0-ra kikapott a Rayo Vallecanotól.

Közelmúlt:

Az utolsó 5, Barcelonában játszott FC Barcelona – Granada CF bajnoki végeredménye:

  • 2021. 04. 29. 1-2 Gólszerző: Messi illetve Machis, Molina
  • 2020. 01. 19. 1-0 Gólszerző: Messi
  • 2016. 10. 29. 1-0 Gólszerző: Rafinha
  • 2016. 01. 09. 4-0 Gólszerző: Messi 3, Neymar
  • 2014. 09. 27. 6-0 Gólszerző: Neymar 3, Messi 2, Rakitic

Bajnoki statisztika a Barcelona szempontjából:

  • Az FC Barcelona pályválasztásával: 25m 24gy 0d 1v 88-20 gk
  • Legnagyobb hazai győzelem: 1960-1961-ben 8-2 és 2014-2015-ben: 6-0
  • Hazai pályán a leggyakoribb eredmény: 4-0 (5 alkalommal)
  • A Barcelona keretében nincs olyan játékos, aki elmondhatná, bajnoki mérkőzésen gólt szerzett a Granada ellen.

A Barcelona a Granada ellen épp az előző szezonban veszítette el a hazai hibátlan mérlegét, ráadásul vereséggel, úgy, hogy utoljára 9 éve (2012. március 20-án) kapott gólt tőlük a Camp Nouban. Elől vagy hátul leszünk gólképesebbek?

3 2 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
105 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Barca 30

Nehogy zakó legyen. 3 barca szintű játékos, Stegen, Jong, depay.

sunt

Araujo

Bivi76

Mindenképpen nyernünk kell ma este, mert a bajnokság végén a 2 . hely eléréséhez szükséges ilyen meccseken behúzni a 3 pontot. Mert ugye nem kérdés hogy a Real Madrid nyeri a La Ligát, VJR. (aki világklasszis) vezérletével menetelnek. Végülis nem meglepő, a világ leggazdagabb, legprofibb klubja, a BL legnagyobb esélyese minden évben. Ma este irány a 3 pontért! Hajrá Barca!

Mindegy

azért talán az Atleticonak is lesz ehhez pár szava..

Buli78

Az Atletico tavaly is szerencsével húzta be a bajnokságot, a balfaszkodásunknak köszönhetően. Most is amikor nyernek, akkor nagyon kinkeservesen

Mindegy

de behúzták..mi meg mint akárki más az idén is “balfaszkodhatunk”…

Buli78

Azt hiszem meg van a szezon bajnoka. RM

Mindegy

a világ leggusztustalanabb csapata továbbra is figyel minket, törődik velünk 🙂
https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20210920/1001690356/psg-entrometerse-objetivo-barca.html

Bivi76

A világ legguszrustalanabb csapata mindigis a Real Madrid volt,jelen pillanatban is az, és lesz örökké. Nem kell a PSG – vel foglalkozni,hasonló mint a Manchester City, meg mint a bukott edző, Guardiola. Szánalmasak!

Mindegy

hát kinek hogy 🙂 nekem a psg sokkal unszimpatikusabb…. a reállal amúgy is mostanában kezdünk feltünően jóban lenni 🙂 ahhoz mit szólsz ?

Bivi76

Nem kell véleményem szerint jóban lenni velük. Nekünk ők az ellenpólusunk. Egy valamit kell tenni. Azokat a játékosokat próbálni szerződtetni, akik náluk is jelöltek. Mivel ők nálunk,ezen a téren milliószor profibbak, hozzáértőbbek, figyelni kell rájuk, és minden egyes sztárigazolásukra válaszolni valakivel. Tudom hogy nehéz felvenni a versenyt a világ leggazdagabb csapatával, főleg annak tükrében, hogy szegények vagyunk, mint a templom egere, “éhen halni sincs pénzünk”. Valami módon ki kell lábalni ebből az állapotból, soha nem irányíthatja az FC Barcelonát egy olyan semmitérő, amatőr, elnök mint Bartomeu, és nem trenírozhatja a csapatot ilyen szedett vedett balfék no name sasorrú, meg tehénpásztor spanyol balfék. Nem szabad engedni, hogy fiatalkorban pofátlanul lelépett La Massiás hülyegyerekek visszatérjenek, és ha már sajnos Messinek távoznia kellett, a korosztálya eltakarodhatna.

Mindegy

“Egy valamit kell tenni. Azokat a játékosokat próbálni szerződtetni, akik náluk is jelöltek.”
Hát qrvára csalódott lennék ha így járnánk el! Legyen már saját elképzelésünk arról hogy mit akarunk..nem vagyunk mi egy psg…mondjuk amit ők csinálnak ahhoz hihetetlenül sok pénz kell, szakmaiasság stb annál kevesebb…nézzd meg kit akar a másik klub aztán ígérj dupla bért 🙂

Bivi76

Camavinga 30 millió, vagy Dani Olmo 70? Griezmann 126 millió, vagy VJR 45? Soroljam milyen “kitűnő” üzleteket kötöttünk? Van saját elképzelés, csak ez amatőrséggel, hozzánemértéssel párosul.

Mindegy

Megvettük Olmot 70 ért?
Grizit én sem értem miért hoztuk …nem illett a csapatba ( persze ez csak utólagos okoskodás részemről, de akik döntöttek gondolom többet tudnak a fociról mint én)…a két fiatal ígéretükről meg annyit hogy nekünk is van bőven szerencsére 🙂 jóval kevesebbért😉

Mindegy

https://www.sport.es/es/noticias/psg/recado-thani-pochettino-cambio-messi-12095739

pl egy mai hír hogy miért egy hányinger az egész banda…
“Khalifa Bin Hamad Al Thani , a klub tulajdonosának rokona egy ilyen kétértelmű üzenetben, mint amilyen titokzatos, a Twitteren emlékezteti az edzőt, hogy “London gyönyörű város, ezt tudja.””
Messire csak azért nem haragszom mert kb nem volt más választása (anyagilag legalább is)(ez mondjuk annyira béna de mindegy…) igaz miatta sem fogok Psg meccset nézni…számomra kb megszünt …ez van …Visca el Barca!!!

Robi71

Csak méltósággal, srácok…csak méltósággal. Ez a klub belülről rohadt, nem kintről tették tönkre.Ami az említett klubokat illeti csak jobban voltak menedzselve…elég megnézni az elmúlt 6 év igazolásait…ott és nálunk. Ha úgy igazolunk, mint a City vagy a PSG (a Pool-ról vagy Chelsea-ről nem is beszélve) még mindig a nemzetközi elitbe tartozunk.
Ami még látványosabb, az nyilván a közvetlen rivális Real. Ha ésszel csinálják hosszú évekre megalapozhatják a spanyol dominanciájukat velünk szemben. Néz idők következnek minden Barca szurkolónak…az olyan elfogultaknak mint ti vagytok még inkább. Türelem és méltóság….

Mindegy

Méltósággal? Valamit félre tetszik érteni! Unszinpatikus a psg már elég régen! ez van…gondolom te sem kedvelsz minden csapatot😀
Türelem ? Na az nálam van bőven 😉 nekem bőven elég ha benne leszünk az első 4ben és a fiatalok minnél többet játszanak…nem kergetek hamis álmokat a bl-el …évek óta közünk nincs hozzá..ha a messis részre gondoltál , akkor igazából engem is meglepett hogy mennyire nem érdekel mostmár hiszen vele, miatta szerettem meg a focit igazából…de teljesen hidegen hagy…úgy látszik hogy csak a Barca 😉😀

Robi71

Mindegyik topbajnokságban van kedvencem, így nem követem egyiket sem érdektelenül.
Messi-t sajnálom….gyakorlatilag itt nőtt fel és élte le eddigi életét. Ha egy éve biztos, hogy nem marad tovább, akkor még válogathatott volna, de így nem maradt más, mint a PSG. Nem lesz könnyű neki.
CR bárhol is járt, a MU kapuja mindig nyitva volt előtte….

mark666

Azért a reál is eléggé befürdött Hazard-al. Talán jobban mint ti Grizivel.

Olympos

Kíváncsi leszek, hogyan variál Koeman a heti három mérkőzés kapcsán. Mikor és kinek ad pihenőt. Ha valóban e három mérkőzéstől függ a maradása, akkor erre fog fókuszálni, vagy figyelembe veszi, hogy utána egy fontos BL-mérkőzés következik? Talán épp a liszaboni eredményen fog múlni a csoportbeli 2. hely.

Mindegy

hát szerintem egyenlőre fontosabb lenne hogy igazán csapatként formába lendüljünk legyen egy fix összeszokott kezdőnk elkapjuk a ritmust. Most kezdődött a szezon ráérünk még pihentetni..

Olympos

Itt nem épp a pihentetésre gondoltam (arra is). Pique és Dest sérült volt, Roberto még mindig nem teljesen jött rendbe, Coutinho szintén nincs még 100%-os állapotban, Fati talány. A fix sérültek mellett nem jönne jól, ha visszaesne egy-kettő a fentiek közül. Azért 13 nap alatt 5 mérkőzés még a totál egészségeseket is megterheli. .

Last edited 1 hónapja by Olympos
Mindegy

jogos!
Remélem az orvosi stáb és Koeman odafigyel az ilyesmire..bár a Bayern elleni meccs után vannak kétségeim…

Olympos

A szerző által feltett listából Nico maradt ki, illetve Fati sem ül le a kispadra.

Maestro10

Ter Stegen – Dest, Mingueza, Araújo, Baldé – Busquets, De Jong, Gavi – Coutinho, Depay, Demir kezdőt és szűk győzelmet várok a ma estétől. Visca el Barca!

Red Cule

Ha jól értem, Koemannak – Barto jóvoltából – 6 millió euró jár a klubtól, ha nem marad edzőnek a 3. szezonban. Ez plusz 6 millió ahhoz a 14-hez, amit most kap(na) ha (amikor) kirúgják? Vagy a 14 lefedi azt is? Ha az utóbbi, akkor tényleg tüstént ki kell adni az útját. Szerintem egyébként mindenképpen meg kell tőle válni – azonnal.

Il moro

1. Ki akarna ide jönni topedzőként ? 2. Miért Koeman hibája, hogy gyenge a keret és nincs pénz a feljavìtásra?

Mindegy

Én azt sem igazán értem mi ez a letargikus hangulat éppen most…kikaptunk a bayerntől…és? 6 éve nem tudunk velük mit kezdeni, tavaly kaptunk egy 8-ast és kb mindenkit sz@rrá vernek akik az útjukba kerülnek mostanában! Persze nekem sem tetszett a játék képe de hátha tanulnak belőle…ha meg nem és az elkövetkező ” gyengébb” csapatok ellen is hasonlóan játszunk akkor van ok a pánikra de egyenlőre szerintem nincs…vagy valaki azt hitte hogy megverjük őket szép játékkal? Szal kb elvert minket a leherősebb gyerek a suliban de ez nem azt jelenti amit sokan gondolnak szerintem…

Red Cule

Ha Laporta nem akarja Xavit, akkor szerintem legyen Zidane az edző. Ha valaki, akkor ő bizonyított.

Robi71

Stegen – Dest, Araujo, Garcia, Balde – Busi, De Jong, Roberto – Cou, Depay, Demis

Bivi76

Ebből a kezdőből 2 játékos nagyon kilóg. Busquets, és Eric Garcia. Mindkét ember hatalmas nagy Nulla.

Robi71

Cou? Rá nem emlékszem. Ő milyen?

Bivi76

Képessége alapján remek lehetne, de valami nem okés vele. De még így is 20–szor többre tartom mint pl. Griezmannt. Hála az égnek, lelépett az a Pumukli fejű. Követhetné a példáját Sergi Roberto, Pique, Alba, Busquets, Eric Garcia, Luuk De Jong,.

Barca79

Kb egyetertek!:D Busit sajnalom smart jatekos de nagyon lassu most mar. Garcia-t meg megvarnammi jon ki belole. Nem egy beton hatved de tobb esze van mint Araujonak!:) Passzjatekban, helyezkedesben, labdakihozatalban Garcia jo lehet.
Roberto,Alba,Pique,Luuk viszont nlam is mehetne!

Robi71

Nem egy beton hátvéd de több esze van mint Araujo-nak!”…ez jó. 🙂 Araujo a mi kölkünk, így nem bántanám, de buta játékosok tömkelegét igazoltuk az utóbbi években. Ez lett az eredménye.

Bivi76

Meg Lenglet is leléphetne Umtitivel karöltve. Bár a Lyonból érkezett védőnk, sérüléshullámáig szenzációs volt. A világ egyik legjobb belső védőjévé nőtte ki magát. Lenglet futballtudásban a közelében sincs.

Robi71

Ez a meccs nem szabadna gondot okozni sem csapat , sem egyéni szinten.

Bivi76

Hát én is mindenképpen 3 pontot várok. Igazad van, nem szabad hogy gondot okozzon a Granada legyőzése. A dobogóért minden hazai 3 pont szükséges. Nehéz időket él a klub, de egyszer csak kijövünk belőle, és a klubhoz illő klasszisok fogják alkotni a Barca játékosállományát. Hajrá Barca! Forever!

Robi71

A történelem során valahányszor partiban voltunk a Real-al, az nem elsősorban az igazolásoknak, mint inkább a kiemelkedő saját nevelésnek köszönhettük. Ez kell most is, mert ahogy mondtad csak igazolva nem fogunk partiba lenni velük.

Barca79

Nah nalam Roberto log ki most egyedul, erre kivancsi leszek!:) Legalabb kozeppalyan van.

sunt

Ma kiderül, hogy pszichésen hog áll most a csapat. De akárhogy, Pogbat idehozni rossz irány, az biztos.

Barca93

2perc geci ahh

Buli78

Na sikerült megint gólt kapni 🤣🤣🤣🤣

Barca 30

Robika és busika gyönyörű páros.

Robi71

Szép gól volt…beadás, fejes egyaránt. De Jong lemaradt….ennyi.
Ha a Granada végig bírja erővel bajban lehetünk.

Robi71

Csak rugdossuk be a labdát a 16-osba céltalanul. Jöhetne már Luuk. 🙂

Barca 30

Úgy játszunk mintha vezetnénk 5 góllal. Nevetséges. Jó hely az a 10.hely.

Eminusz

Mi nevetseges??? Az utolso 10 perc igenis jo volt! Csak igy tovabb!!!

Barca 30

Előtte 40 mi volt?

Mindegy

Na az utolso 15 perc kb már tetszik!!! Csak így tovább!!!

Nagybarcelona

Nagy troll az öreg Koeman. 1,5 perc alatt (+1 fèlidő)bebizonyította, hogy mièrt van igaza. Tènyleg nem nagykèpűsègből, de amit leírtam, sajnos bejött. 532 szüksèges. Dest nem tud vèdekezni. Hol volt a gólnál? De Jong taktikailag fegyelmezetlen, nem lesz belőle vkp-s, mert nem tud vèdekezni. Kell a 532, mert a vèdelem gyenge, 433-ban nagyon kijön a szèlső vèdők gyengesège. Felállította 433-ba a csapatot. Közkívánatra telepakolta a csapatot fiatalokkal. Demir láthatatlan, momentuma sem volt. Sajnos Coutinho is. Sokadszorra derül ki, hogy nem bal szèlső. Depay mèg a Bayern meccstől is jobban egyedül van. Baldet èn is a kezdőbe vártam, de 17 èves. Ez előfordulhat egy ilyen fiatal játèkosnál, csoda, hogy Pedri sem dőlt mèg ki hosszabb távra. Demir le, L. De Jong be. Sajnos 1,5 ève írom, hogy a támadó sor gyenge, erre idèn minden eddiginèl gyengèbb. A Realnak sem acèlos a vèdelme, de van aki gólokat lő. Idèn senki ne várjon látványos játèkot, ki kell harcolni a győzelmeket. Cèl az első 4.

Robi71

Reméljük elfárad a Granada.

g4brielsmith

Az a legszomorúbb, hogy nem látok esélyt arra, hogy gólt szerezzünk, plusz nagyon magunkra húzzuk a Granadát… Nehogy 0-2 legyen.

Nagybarcelona

Destnek ma mèg nem volt jó megmozdulása.

Robi71

Hősiesen itthon tartottunk egy pontot és a Granada még mindig nyeretlen. 🙂

Olympos

Javul a csapat. Az áprilisi hazai vereség után most legalább nem kaptunk ki.

Barca 30

Legalább 1pont + a második félidő alatt megszuletett az unokám, ami pótol az X miatt. Nagyon Boldog vagyok ezért.

Dr Mouse

Gratula az unokához, de ez a meccs SZÉÉÉGYEN!

Barca 30

Köszi, fiú és Barcelonas lessz az tuti.

Robi71

:)))

Bivi76

Gratulálok a kis Unokád születéséhez! Sok boldogságot!

Barca 30

Köszönöm szépen.

g4brielsmith

Tudjátok mi a gond? Még legalább 2-3 évig ilyen stílusú mérkőzést kell végigszenvedni.

Mindegy

hát lehet velem van a gond de szerintem jó kis meccs volt 🙂 Araujo nagyon megérdemelte a gólt!!! Kár az elején bekapott gólért és tényleg van még hová fejlődni és nagyon hiányzik elől Fati, Dembi de tetszett az akarás, küzdés pozitív hozzáállás ! Ne feledjétek! Göröngyös út vezet a csillagokig 🙂
Ja …Coutinho viszont teljes talány….ennyire nincs még formában?

kritizator

Pláne az első 35 perc

Mindegy

na az pont nem 🙂

jancsipapa

Nálam Coutinho egyáltalán nem talány. Egy középszerű ,rossz versenyző tipus. Igazi nyuszi,nem feldobja,hanem lebénítja a nyomás .Nézd meg, az eddigi csapatainál sem tudott vezér lenni,,

sunt

Araujon kívül tegnap Gavi tetszett. Más nem. Frenkie indiszponáltan játszott, de megmutatta, hogy minőség.

Faramuci69

Szuper, Koeman rakott pár fiatalt a csapatba. Bevállalta Baldét és Demirt, kihagyta Piquet. Jelenleg nagyon gyenge a keretünk. Persze ilyen szinten tömörülő védelem ellen nagyon nehéz, de ez a vizipóló szrű játék, már már tragédia. Csak ívelgettünk. LDJ legalább igazolja a róla leírtakat. 5 méterről nem talált kaput.
Ami számomra teljesen egyértelmű, Coutinhonak még villanásai sincsenek. Nem várnám meg vele a 100 meccset. 99-től pad for ever. Puig simán hozza a szintjét. A csávó konkrértan nem ér 20 millát. Sajnos Demirben sincs átütő erő, nekem Trincao II. De Jong helyezkedéai hibája minusz 2 pontot ért. Hajtott, de ez kevés. Nem volt ötletes, a hibáját meg nem bírtuk el.
Nekem Géza akarása tetszett, na őt többet játszatnám. Elől nincs egy kiugratás, egy ütem passz, egy háromszög, de még csak átlövésünk sem. Mit akarunk így? Évek óta csak Messi lőtt távolról, a keretnek ezt a hiányosságát javítani kell.
Araujo hosszútávon is veszélyes lehet pontrúgásoknál fejjel, ezt jó látni. Van hogy be kell gyötörni valahogy egy gólt. Sajnos LDJ erre alkalmatlan.
Az első félidő siralmas volt, de utána is csak vergődtünk. És ez a Granada volt, akik teljesen feladták a kontrákat. Csak ezért nem kaptunk még egyet.
Messi távozása után nincs aki gólt rúgjon. Legalább lenne rendben a védelmünk. Azt hiszem Koeman mester lassan több kárt csinál mint hasznot, ugyanakkor nem igaz hogy nála bárki jobb lenne. Mindig van lejjebb, sajnos.

Drk

Régen írtuk itt páran, hogy inkább kapjunk ki fiatal játékosokkal, mint random ingyen vagy fillérekért igazolt harmicas játékoskkal szenvedjük végig a szezont. Ettől csak jobb lesz.

sunt

Megtévesztő ez a fiatalítási törekvés. A Barcaban játszatni az olyan fiatalt érdemes, aki vagy már ma is a nemzetközi elit szintjén tud játszani, vagy közelesen erre képes lesz. Nálam az előbbi kategória Fati és Pedri, az utóbbi Gavi és Balde. Nicot nem láttam elget.

Olympos

Fati akkor lesz a nemzetközi elit szintjén, amikor szezononként 30 körüli lesz a gól+gólpassz száma. Így vagyok Pedrivel is. No nem a gólokat várom tőle, de egyre inkább azt látom, a munkabírásán kívül semmi extra nincs benne. Várom, mit produkálnak ebben a szezonban.

Voltak nekünk idejekorán sztárolt játékosaink, akikből később jóformán semmi nem lett (Krkics, Halilovic, Munir, Deulofeu). Emlékszem, a 18-20 éves Robertora és Denisre úgy tekintettek, mint a jövő Xavija és Iniestája. Aztán lett belőlük ami lett.

Mindegy

hogy kiből mi lesz sok mindentől függ…pl Xaviból mi lett volna ha nem a posztján játszatják? Ha nem kap kellő játéklehetőséget stb stb…

Olympos

Akiket felsoroltam azok ott sem lettek nemzetközileg elismertek, ahova kerültek. Vajon miért nem?

Mindegy

passz…de ahogy írtam ahoz hogy valaki “sztár” legyen nagyon sok mindennek kell összeállni ..tehetség, akarat, megfelelő edzők akik a megfelelő poszton játszatják, elegendő folyamatos játéklehetőség, mondjuk ne legyen a posztján egy húszonpáréves csúcsformában játszó Xavi, Messi stb stb szerencse stb stb stb

Dr Mouse

Várjuk ki a végét – Fati-t fél év alatt négyszer(!) operálták…

Olympos

A spanyol médiában röpködnek a nevek az új edzőt illetően. Van holland (Cocu, tenHag), olasz (Conte, Pirlo), spanyol (Xavi, Roberto Martinez), német (Löw) és argentin (Bielsa) vonal. A bőség zavara. Ahány ország, annyi stílus. Akkor mi is az irányvonal? Ha ez valós, akkor így tudnám röviden megfogalmazni: a jó ég tudja.

Morbid: Ha már olyan jóban van Laporta és Perez, gondolom utóbbi nem haragudna meg, ha Zidane nálunk is háromszoros BL-győztest formálna.

Barca79

Viszlat Koeman, jatekoskent nagy tisztelet, de edzokent neki kellene felallni magatol a tegnapi utan. Egy ev utan ivelgetunk magas jatekosok fejere? 😀 😀 Megye1 vagy mi a tokom ez? Felhaborito!! Aztan azt mondja ennyit tud a keret? Ne varjunk tobbet a csapattol? Azonnal kirugnam. Ez SZEGYEN.

Mindegy

https://www.sport.es/es/noticias/barca/iniesta-veo-xavi-preparado-suceder-12099216
a lényeg hogy Koeman nyugodtan dolgozhat 🙂 ja nem…
igazából ebben a légkörben már nem is tudom mit várhatunk…ok nem egy 10/10-es edző vannak hibái de szerintem meg sem álmodta hogy ilyen nehéz lesz ez az egész…

Mindegy

és egy újabb 🙂
vagy gyorsan jönnek az eredmények vagy szegény Koemannak annyi…

Barca79

Gyorsan? Egy eve itt van mire kellene meg varni? Azt is mondta nem ket nap mire osszeall egy csapat, neki volt 365 napja mirol beszel?

Mindegy

itt az elmúlt egy évben kb mindenki bajban lett volna..akit kér nem kapja meg akire számít egyik napról a másikra nem a klub játékosa..sérülések,pénztelenség, fejetlenség, káosz…
nem védem de a kialakult helyzetért azért nem csak ő felelős..nagyon nem…

Nagybarcelona

Kicsit visszásnak èrzem, ha elküldik Koemant 20 milliót kell állítólag fizetni. Az átigazolási szezon utolsó napjaiban felajánlották nekünk Cavanit ès Ndombelèt (Fabrizio Romano írta, nem tudni kölcsön, vagy vègleg, mert Cavani 34 èves, Ndombele meg az Emerson ügylet rèszekènt), akik azèrt nem jöttek, mert magas a fizetèsük. (20-ból szerintem kijön bruttóban) Közben Koeman egy fizikálisan erős csatárt ès kp-t kèrt.

Barca79

Teljesen mindegy mit ker Koeman, edzoi karrierje + az egy ev amit itt toltott, vilagosan mutatja hogy nem Barcelona szintu edzo. Gyakorlatilag mindenhol megbukott.

Barca79

Itt is megbukott.

Eminusz

A Koeman-ugyrol:
– Koemant nem kuldenem el semmikepp! Meg kell neki adni a lehetoseget, hogy felepitse a csapatot! Ehhez nem eleg 1 ev! 2-3 ev mulva erhet be a munkaja! Ha turelmesek vagyunk vele! Ellenben ha hoznak a helyere mast, o megint kezdhet mindent elolrol az o elkepzelesei szerint, szoval megint 3-4-5 ev minimum… Hacsak nem robbant a klub valahogy es igazolasokbol 1 ev alatt osszeraknak egy komoly csapatot (lsd: Chelsea), de bevallom oszinten, nekem tetszik ez a sajat neveles vonal…
– Koeman nyilatkozta (teljesen jogosan), hogy Lporta tiszteletlen vele szemben azzal, hogy kozli vele, hogy ha talal megfelelo edzot, azonnal elkuldi ot! Ezzel nem is lenne semmi baj, de azert megtartja Koemant B-tervnek, ha netan nem talalna senkit a helyere… Koeman azt mondta, ha nem bizik benne, rugja ki es kesz! Ne varassa es ez szerintem teljesen jogos! Milyen ember az, aki odaall es azt mondja, dolgozz, de mar keressuk az utododat. De azert koncentralj a munkara, mert ha nem lesz senki, maradsz… Tiszta szegyen! Egy legendaval igy banni! Aki vegre nem 2-3 szezonra tervez, hanem legalabb 5-6-ra! (Ezt is o maga nyilatkozta)
– Allitolag Laporta hetek ota gyozkodi Jordi Cruyffot, hogy uljon le a kispadra, de Jordi kozolte vele, hogy ha ennek erdekeben elkuldi Koemant, nemhogy edzo nem lesz, de azonnal tavozik a klub kotelekebol, mert apjakent tiszteli Koemant!
A masik jelolt Xavi szinten nem apol jo viszonyt Laportaval, szoval ez ennyi…
Biztos, hogy jo dontes volt ezt az embert megvalasztani elnoknek?? Ketelkedem… Es ez egyre csak erosodik..

Dr Mouse

Régen – igaz se volt talán, egy Sebes Gusztáv, aztán egy Bukovi Márton, majd egy Baróti Lajos nevű edző azt mndta, hogy csapatépítésnél az első évben a védelmet kell összerakni.
A második évben a középpályát, majd a harmadik évben pedig a csatársort.
Ha ez igaz, akkor nálunk a Barcában olyan fejetlenség van, hogy az csoda!
Ész nélkül vesznek-eladnak játékosokat – és ez valószínüleg nem az edzők miatt van, – aminek az itt látottak a következményei.
Eladnak egy Dinnyét, aki azóta a francia válogtatott stabil kezdője….
Megvesznek a La Liga történetében legdrágább játékost Coutinhot, aki sem fizikálisan, sem agyilag nem alkalmas.
Komoly pénzt adnak egy olyan csatárért mint B/részvét – aki annyi gólt lőtt eddig, hogy a két kezemen meg tudom számolni.
Az nagyon jól hangzik, hogy a “fiatalokra kell építeni a jövőt…” csak ezzel az a baj, hogy ezek a fiatalok ÉVEK ÓTA nem képesek kiharcolni azt, hogy a harmad osztályból feljussanak a második osztályba.
Én nem vagyok edző, de kérdezem, senki nem látja, hogy irtó lassú a Barca támadás szövése? Hogy 15-20-szor érintjük a labdát, mire az az ellenfél kapuja közelébe kerül?
Naná, hogy így fel tud állni minden ellenfél tíz emberrel.
De lehet a hibákat reggelis sorolni, itt úgy tünik nem lesz változás.
A katalán ember olyan, hogy ezt szó nélkül eltűri… max néha meglengeti a fehér zsebkendőjé…

Mindegy

“harmadik évben pedig a csatársort.
Ha ez igaz”
Nem igaz…

Kritizator

Nem igaz. Mire végez a csatarsorral, kiöregszenek a hátvédek.

Dr Mouse

Szerintetek ebből a csapatból egy év alatt lehet CSAPATOT kovácsolni?

Mindegy

Lehet! Egyébként már most is az de sejtem mire gondolsz 🙂
Ha Fati, Dembi és Agüero rendben lesz azért kicsit gólerősebbek leszünk szerintem. Igaz ha a múltat nézzük sajna nem sok az esély hogy ők hárman egyszere húzamosabb ideig egészségesek lesznek, de hátha …+ ez a csapat most formálódik tele fiatallal…jó lesz ez…az nem biztos hogy Koemannal de jó lesz 🙂

Faramuci69

Mi a gond Xavi és Laporta között? Tökéletes elnök nincs, politikusok. Bartonál lényegesen jobb.

Barca93

Nagyon karcsú a keret ebben igaza van Koemannak, van kb 5 kezdő szintű jàtékosunk.
Stegen,Araujo,De Jong, Pedri, Depay. És Fati aki jelenleg sérült. Alba szerintem màr kevés védekezni nem tud 10ből 9 beadását az előtte lévőbe lövi. Dest még kezdőszint lehetne de fejlődnie kell sokat. Aguero öreg, sérülékeny de jó lehet 1-2 szezonra de szerintem ink csere csatár mint kezdő.
Piquet lehetne még idesorolni de fiatalabb ő sem lesz, a helyére Araujo mellé kene egy vezér a védelembe aki gyors,agressziv nem fél odalépni.

Faramuci69

Azt gondolom Alba, Pique es Busquets is siman kezdo szint. Ettol meg rotalni kellene őket. Ők legalább láttak igazi barca focit. A 18 éves Pedri esetében is fontos lenne a rotáció. Garciát is idevenném még, fiatal, de már spanyol válogatott. Komoly erényei vannak. Ettől még a keret nagyon vérszegény. A fiatalok teljesítménye gyakran hullámzó, még a tehetségeseké is.

Robi71

Pique, Alba és Busi kiválásával tovább fogunk gyengülni. Nem fogjuk tudni minóségben pótolni őket, ahogy a többi klublegendát sem tudtuk. A tizenéves magasszintű teljesítményükről már nem is beszélek.

Robi71

Én csak remélni merem, hogy normális klubként a vezetőség leült Koeman-nal szezon előtt és megbeszélték a célokat a kerethez mérten…legyen az bármi is (csapatépítés elvásások nélkül, top4-be végzés vagy ne adj isten bajnoki cím…bármi. És ehhez tartja magát.
Amennyiben Koeman jó úton halad a kitűzött cél fele Koeman maradjon…de amennyiben ettől távolodik megválni tőle minél hamarabb…ameddig még nem késő.
A tegnap úgy játszottunk, mint egy Premiership csapat…úgy angolosan, ahogy már a PL-ben sem. Behoztuk Pique-t centernek, behoztuk Luuk-ot centernek és felküldtük a khv Araujo-t…centernek.
A Bayern ellen úgy, mint egy kiscsapat…annyira kicsi amennyire én még sohasem láttam a Barca-t.
A csapat folyamatos esésben volt 2016 után…Messi távozásával szabad esésben. Hol van a szakadék alja, hol fogunk megállni? Van még lejjebb? A Cadiz ezt is megmutatja? ….fájó kérdések ezek.

Faramuci69

Te is tudod, hogy vannak kvantitatív és kvalitatív érőszámok. Koemant a vezetőség magára hagyta. Tavaly gyenge volt a rajt, de utána megtalálta a csapatot és a taktikát. Mindent Messire bízott. A számok elfogadhatóak.
Idén nincs Messi és Griezmann is elment. Nincs csatárunk. Szerintem logikus volt a taktikája, hogy gyötörjünk be egy gólt. A helyzetek megvoltak, LDJ kihagyta a tutit. A Granada nem jött át a félpályán, így bátran kockáztatott. Nehéz az enyire bekkelő csapatok ellene, főleg ha korán kapcs gólt és nincsenek csatárok. Lealább Cou szépen átlőtte a betömörülő védelmet. Ja nem, bocs. Ha Cou megéri a 100 meccset itt, akkor a Barca tökön szúrja magát.

A baj minden mással van. Ha Puig játszana Cou helyett, előbb cserélne, bátrabban, akkor alig ehetne belekötni. Oké, még akkor is mogorva holland feje van.

Nincs megfelelő játékosállományunk. Várunk a fiatalok beérésére, de sokkal nagyobb gond az öregek kikopása. A fiatalok ígéretek, az öregek legalább letettek valamit az asztalra.

Nincs más, folytatni kell amit elkezdtünk. Kirakni a maradék Barca idegen játékosokat. Umtitit, Lenglet-t, BW-t, Coutinhot és Netot is, év végén LDJ-t. Folytatni az építkezést. Hozni olyanokat, akik relatíve könnyen beilleszkedhetnek a csapatba. Olmo esetében az irány az jó, ettől még nincs garancia arra, hogy beválik a srác. Nálam jönne még egy tapasztaltabb ballábas védő is, egy robot a középpályára, és egy gólérzékeny center. Alba pótlására megpróbálnám Gayat, Dembelé helyett meg egy gyors, de nem agyatlan jobb szélsőt. Persze még ekkor sem lenne jobbhátvédünk, de talán Dest és Géza beérnek.

Közben meg haladni kell a fiatalok beépítésével. Gavi, Baldé bíztató, de Nico sem ügyetlen.

Robi71

Amit felvázoltál, az vagy úgy van ahogy mondod vagy nem. Részben egyetértek veled.
De a kérdésem ugyanaz, vannak-e célok az FC Barcelona-nál? A keret adott (olyan amilyen) és ehhez mérten célokat kell felállítani a szakmai vezetésnek. Ha jól értem, te azt mondod, hogy a helyezés nem számít és a csapat építése, fiatalítása a cél. Gondolom ez nem éppen így van egy ilyen kaliberű klubnál…. a minimális cél top4-be végezni…efelől nincs kétségem. Akkor pedig hogy?…megvárjuk a szezon végét és elfogadjuk mondjuk az 5. helyet vagy már szezon közben lépünk (gondolok itt akár Koeman eltávolítására), ha veszélyben a top4?

Robi71

Ha nem jutunk ki a BL csoportkörből, az elfogadható “baki”?

Eminusz

Salahhal nem sikerul hosszabbitania a Poolnak! 2023-ban jar le a szerzodese, szoval ha penzt akarnak kapni erte, nyaron el kell adniuk! Alapvetoen azt hittem volna, hogy tuti nincs ra penz, de miota olvastam a Sterlinges hireket, ugy nez ki megis van…
Van meg egy jatekos, aki engem a tavalyi szezonban meggyozott! Abszolut beleillene a Barcaba, mint rotacios csatar es szamolva azzal, hogy Kun tobbszor lesz serult, mint bevetheto, meg kezdokent is siman a legjobbak kozott van a ligaban! Gerard Morenonak hivjak!
Ha csak ezt a 2 igazolast sikerulne nyelbe utni, maris versenykepes csapatunk lenne, de ehhez mindenekelott a felesleg eladasara lenne szukseg! Amennyiben Lenglet is tavozna, ugy Laporteot is elhoznam a Citybol! Apropo Lenglet.. Mourinho allitolag mar nyaron is szemezett vele.. Be kene probalkozni nala egy Lenglet-Pellegrini cserevel egy az egyben….

Mindent osszevetve:
Tavozna: Neto, Wague, Lenglet, Umtiti, Roberto, Pjanic, Coutinho, ?Puig?, Dembele, Braithwaite, Trincao

Erkezne: Salah, Moreno, Laporte, Pellegrini

Jovo evi csapatom:

Ter Stegen / Pena

Dest / Mingueza
Araujo / Pique
Laporte / Garcia
Alba / Balde

De Jong / Pellegrini
Busquets / Nico
Pedri / Gavi

Salah / Demir
Aguero / Moreno
Depay / Fati

Visca el Barca!!!

Faramuci69

Minek ide Salah? Idős, sokat kér, más stílus. 5 éve kellett volna. Persze jó játékos, de aki jövőt épít, az ne 30+ -os sztárokat hozzon. Nekem Moreno sem jön be. Persze klasszisokkal jobb mint LDJ vagy BW. Erősítés lenne, de szerintem irreálisan drága. 29 éves, ő sem a jövő.
Tudtok valakit, aki átlövésben erős? Nekem Arambarri jut az eszembe. Ő csak 25, kérdés mi másban lenne még a hasznunkra?

Mindegy

hát inkább Sterling ha lehet választani 🙂 de gyanús hogy túl sokat kérnének abból amiből nekünk pont nincs túl sok…

Eminusz

Azert Salah, mert egy igazi jobb szelso kellene es o raadasul a jelenlegi futball elitjebe tartozik! Ha neadjisten Mbappe es Haaland is a Realnal kot ki, szerintem igazan csak egy Salah kaliberu jatekossal tudunk nekik “valaszolni”.
Sterling is jo, de o inkabb balszelso, ahova ott van nekunk Depay es Fati… jobb szelso es kozepcsatar kellene.. Ezert mondtam a Salah-Moreno parost. Persze kozepre tobb opcio is van: Isak, Lautaro..
Na de jobb szelre?? Nem jut eszembe igy hirtelen senki.. ja de: Gnabry. 🙂

Eminusz

Jaa es Dybala.. Mondjuk o is jo lenne.. 🙂

BarcaForLife

Most Martialt mondjak. Egybol felkaptam a fejem h nem rossz otlet de aztan mar vannak ketejeim. A fizetese magas es de az ara “csak” 45. Beekel egyutt elhizni 75be es radobni valamelyik haszontalant

105
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x