Szubjektív: Ha ez az a jövő, amiről Koeman beszélt, akkor mennie kell

Ha ez az a jövő, amiről Koeman beszélt, akkor mennie kell

Ha ez az a jövő, amiről Koeman beszélt a Barcelonának, akkor mennie kell.

Ronald Koeman mindannyiunkat átvert, nem igaz?

Nem lehet más magyarázat a Blaugranes újabb szétesett teljesítményére.

Három középhátvéd, hogy a Barça eláraszthassa a középpályát, már az első két percben bebizonyosodott, hogy nem működik.

Míg a másik oldalon a vendégeknek egy olyan csatáruk volt, aki egy pajtaajtót sem tudna eltalálni egy bendzsóval. Őszintén szólva kínos, hogy Luuk de Jong mennyire rossz.

Nem akarok tiszteletlen lenni vele szemben, azonban soha nem lehetett volna elég jó a Barcelonának.

Memphis Depaynek is fel kell pörögnie. Nem egészen De Jong szintjére süllyedt, de az utóbbi időben jelentősen visszaesett a befejezések terén.

Otamendi és Vertonghen védelme ellen nem lőtt célba!

Az egész XI között a passzolás nehézkes volt, a játékosok lusták voltak a labdabirtoklásban.

A második félidő végén a házigazdák még mindig tele voltak futómennyiséggel, rutinosan megelőzve az első és második labdákhoz a sárga mezesek bármelyikét, a vezetés és a lendület teljesen hiányzott mind a pályán, mind a pályán kívül.

A két legtapasztaltabb játékos Gerard Pique és Marc-Andre ter Stegen is teljesen elvesztették az eszüket mindkét félidőben.

Miért nem váltotta sem Oscar Mingueza, sem Samuel Umtiti, sem Clement Lenglet Piquét, miután Koeman (teljesen jogosan) lecserélte őt? Miért kellett feláldozni Frenkie-t, az est legjobb játékosunkat addig a pontig, és a védelemben használni, elvéve minden szikrát és lendületet a csapattól?

Miért vette le Koeman Busquetset, amikor egyértelmű volt, hogy a Barcának szüksége van egy tapasztalt fejesre. A taktika és a cserék borzalmasak voltak, és úgy éreztem, mintha Koeman egyszerűen feladta volna. Azt mondta a vezetőségnek: “rúgjatok ki. Merem ezt mondani?’

Ez öt Bajnokok Ligája-meccs győzelem nélkül, ha a tavalyi szezont is figyelembe vesszük, és ez az első olyan alkalom, hogy a Barca elveszítette az első két meccsét a bajnokságban.

A szerdai teljesítmény alapján őszintén látja, hogy a csapat legyőzi a Dinamó Kijevet?

A legnehezebb dolog, amit culéként el kellett fogadni, az a “üss és reménykedj” stílus volt, amit a csapat a jelek szerint nagyrészt alkalmazott. Az a fajta anti-foci, amit a klub szurkolói utálnak.

Senki, talán a sérüléséből visszatérő Pedri és Frenkie kivételével, nem tette rá a lábát a labdára, nem tette le azt a pályára, és nem játszotta azt a rövid, éles passzos stílust, ami elvárható.

Koeman persze keresni fogja a kifogásokat, de ez most rajta múlik.

Még ha figyelembe vesszük az enyhítő körülményeket, hogy a fiatalokat játszatták stb. a menedzser ismét megmutatta, hogy mennyire nem ért hozzá.

Most már mennie kell.

 

4 4 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
122 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Olympos

Koeman esetében ne beszéljünk már a jövőről! Messze nem úgy értette, ahogyan a mi füleink hallják. Koemannak jelenleg még a holnapot, sőt a MÁT sincs alkalma építeni. Mert az utóbbi kettő évben csak gyengült a keret.És már a 3 évvel ezelőtti sem kápráztatott el bennünket. Jelenleg Ő semmi mást nem tesz, csak lehetőséget ad a fiataloknak. Ezt kell tennie, mert a vezetők (Bartomeu 90%-ban és Laporta 10%-ban) ezt biztosították, teszik lehetővé számára. Pénz nélkül pedig ez vár a következő edzőre is.Ez pedig évekig fog tartani. Jelenleg még a ma is kérdéses, a holnap totál bizonytalan, a jövő pedig egyenesen láthatatlan.

Nagybarcelona

Èn is így látom, annyi, hogy gazdaságilag nem látom ilyen rossznak a helyzetet. Ahogy írtam, Reál tartozása 1,2 milliárd, a miènk 1,4 milliárd. Közben ők Haalandot, Mbappèt akarnak igazolni. A fizetèsi limitük 740, nekünk 97 millió. Nem kellett volna 480 milliós vesztesèget “kreálni” ès akkor tudtunk volna erősíteni. Tèli erősítèsre vártam, de ez így nem reális. Max nyártól. Addig ez van, jöhet ide bárki, ezzel kell dolgoznia. Koeman 20 milliós vègkielègítèst kap. Linkeltem egyes csapatok ebből kiket igazoltak 20 millió alatt. (1 a 4-hez kb ennyit költhetünk volna)Èn úgy tudom, a gazdasági èvet ősszel zárják. 19/20 októberi, hivatalos, elfogadott 488 milliós tartozással. 20/21 Most jön, de a tartozás 1,4 milliárd. Hogy a francba nőtt majdnem 1 milliárddal??? Addig nem tudom eldönteni, ki milyen %-ban felelős, ahogy írtam Bartó 2020 októberèben lemondott, Laporta márciusban vette át, közben Tusquets volt a megbízott elnök. Nem gondolnám, hogy a tavaly èvit senki nem nèzte át, ès 3*-os volt az adósság, mint ahogy azt sem, hogy egy milliárdot Tusquets vert volna el.

Barca79

Tudtam hogy jossz vedeni a tehetseges Koemant!:) Hol bizonyitotta eddig az edzoi kvalitasat? Kerlek segits, mit lattal a tegnapi meccsen?
Elkepeszto…..lehetosget ad a fiataloknak? Kezdoben nem nagyon…Luuk de Jong fiatal? Sergi Roberto fiatal? Pique fiatal? Puig?? Koeaman be van szarva, mindig olyan kezdot rak fel amiben a legkevesebb kockazatot latja. Egy eve itt van de nincs meg a negy kezdo vedojatekos. Ezt nem tudja kitalalni. Evertonnal elkolott 160 millio fontot ha jol emlekszem ennyit olvastam kibasztak amikor a kiesozonaba kerult. O igazolt jatekosokat, szoval ott bizonyithatta mit tud. Mentegetitek a menthetetlent de hal istennek a vezetoseg nem ti vagytok es Koeman megy. Mennie kell nincs mirol beszelni.

Robi71

Koeman nem ad lehetőséget a fiazaloknak…a kényszer viszi rá csak. Óriási különbség. Balahányszor egészséges volt mindenki, alig került fiatal a kezdőbe.

Eminusz

Azert oda irhatta volna a kedves szerkeszto, hogy “erosen szubjektiv” velemeny…
Szinte semmivel nem ertek egyet!
A jovot Koeman nem erre a jatekstilusra ertette! Ugy ertette, hogy olyan jatekosok fogjak kepviselni a Barcelonat a jovoben, mint Dest, Araujo, Balde, Gavi, Nico, Pedri, Demir, Fati, es hogy rajuk kell epiteni! Ezzel nem is szallnek vitaba, mert en is igy gondolom!
Aztan van egy hatalmas ellentmondas a cikkben: azt irod, hogy hiba volt 3 vedovel felallni, utana nehezmenyezed, hogy Pique helyere nem egy vedot, hanem egy kozeppalyast hozott fel Koeman…
A csereknel meg 1-0 volt az eredmeny, es a nevek lattan biztam benne, hogy jobb lesz a jatek es vegre begyotorjuk azt a golt! Viszont a 2. gol teljesen varatlanul jott, pont a cserek elvegzese utan, de ez nem azt jelenti, hogy osszefugges is volt a cserek es a bekapott gol(ok) kozott!
Koemannak mennie kell? Lehet… Mas jobban csinalna? Aligha! Az uj edzonek is abbol kell majd foznie, ami van! Aztan jon az atigazolasi szezon, ahol kivansaga lehet ugyan, de majd szepen kozlik vele, hogy “Haalandot ugyan nem kapsz, de tudunk hozni neked helyette egy Soldadot, mit szolsz?? :)”

Mindegy

Nem is olyan rég szintén kaptunk gólt a cserék után szinte rögtön..(arra nem emlékszem melyik meccsen)..véletlen lenne? Szerintem úgy van összefüggés hogy még teljesen rendezetlenek vagyunk és ezt kihasználják.

Nagybarcelona

Ez így van. Ezt többször is azzal fejeztem ki, hogy eljön Busquets ès szètesik a kp-ja. Csak règen rossz, hogy a mai Busquets a kp-a vezère. Pedrinek, Niconak, Gavinak akik most szabadultak a serdülőből, hogy magyarázod el, hogy tartsa a posztját? Majd rutinból kialakul náluk, mint a vèdelemben a helyezkedès. Góllövő csatárnak viszont születni kell.

Nagybarcelona

Erről beszèlek. Haaland helyett hozták De Jongot, mert Cavanièrt is sajnálták a pènzt. 532 volt, hogy masszív legyen a vèdelem, erre 2 perc alatt gólt kapnak. Álljon be Koeman? Kifogásoltam, hogy Valverde 3 gólos előnyről 433-ban kap 3-4 gólt, mert fel volt tolva a vèdelem (utolsó 2 vèdő) a kp-ra. Hètvègèn 6 vèdőt tegyen fel? Ès nem is feltètlen a vèdelem hibája a bekapott gólok, mert a kp-ról mèg nem is beszèltem. Azèrt mert Busquets lassú, ès nem tud vèdekezni, Pedri gyenge ès nem tud vèdekezni, De Jong meg fegyelmezetlen, azt hiszi itt van Messi, támadót játszik, várja a forintos labdákat, vèdekezni meg elfelejt.

Robi71

Mivel én vagyok a legrégebbi a blogon volt szerencsén végig nézni a ténykedésed. Te vagy az aki mindig is a saját nevelésű fiatalok beépítése mellett kardoskodtál. Ez mind szuper és jó. A fiatal játékosok képességének megítélésében legtöbbször melléfogtál…az évek alatt a többségül vagy elmerült a semmibe vagy kisebb csapatoknál vitézkednek. Ami nagyon sántít nálad az Koeman pozitív megítélése abban, hogy habár nem egy taktikai zseni, de a fiatalítás, csapatépítés nagymestere. Nem kell összetéveszteni a fiatalok random vagy kényszer játszatását a fiatalítással, csapatépítéssel. Én ennek a tudatosságnak a nyomát sem látom Koeman munkásságában.
Attól nem kell félned, ha új edző lesz a fiatalok kevesebbet fognak játszani. Ellenben a tudatos fiatalítást, csapatépítést én is elvárom majd. A fiatalok lehetőséget, taktikai variációt jelentenek és nem ….beáldozható tölteléket, mint Koeman-nál.
Hogy a jelenlegi keret nem lenne alkalmas versenyven lenni a spanyol pontvadászatban vagy a kupa-ban…határozottan elutasítandó kijelentés. Meggyőződésem, hogy ebből a keretből egy hozzáértő edző többet tud kihozni. Nem igaz, hogy a csapatunk egyetlen kapura lövésre sem alkalmas két egymást követő BL meccsen.

Barca79

Egyetertek!

Eminusz

Ez mar igen Robi! Kellemes csalodas toled ilyen pozitiv stilusu kommentet olvasni! 🙂
Kivanom, hogy legyen igazad!

Olympos

És azért, hogy a fiatalok beáldozható töltelékek, ki felel? Nagyobb részben (90%) Bartomeu, kisebb mértékben meg Laporta. Vajon hány játékos jött az elmúlt kettő évben kimondottan Koeman kérésére? És azok jöttek-e, akiket kért? Vagy csak a 4.-10. a listán? Vajon hány játékos van még a keretben, akikkel nem szeretne dolgozni? Valaki a minap azt írta neked, hogy mindig arra hivatkozol, hogy a fejétől bűzlik a hal. Most nem? Pedig a DÖNTÉS minden egyes távozó és érkező esetében a vezetőségé, az elnöké. A jelenlegi keret az előző és a mostani elnöknek a döntései alapján jött össze.

Mindegy

A sport.es szerint egyenlőre marad..

Tot El Camp

😀 😀 😀 😀
comment image

Nagybarcelona

Tegnap leírtam, több posztról hiányoznak játèkosaink, vagy az átigazolás hiánya, vagy sèrülès okán. Írtam, hogy a keretünk szerintem gyengèbb a Sevillánál, de talán a Villarreal nál is. Az Atleticoról Reálról nem is beszèlve.
https://www.transfermarkt.com/benfica-lissabon/startseite/verein/294
Itt a Benfica kerete. Gondolom nincs mindenki tisztában a csapatuk erőssègèvel, de elèg, ha összehasonlítom Araujot, Eric Garciát Verthongennel ès Otamendivel, gondolom ők mindenki számára ismertek. Remèlem Luuk De Jongot nem kell összehasonlítani az általunk is règóta figyelt Darwin Nunezzel, vagy Yaremchukkal, vagy az EB-n 3 gólos Seferoviccel. Konkrètan nincs jobb oldali szèlsőnk, nekik meg Rafa Silva (126 meccs 36 gól), Pizzi (226 meccs 62 gól). Hiába írok neveket, ha valaki nincs tisztában velük, sajnos tegnap kaptunk ízelítőt a tudásukból. A legnagyobb problèmám, hogy sokan nem veszik èszre, hogy vannak tehetsègeink, 17-18 èvesek, akik ha be is válnak, 5 èv múlva lesznek belőlük kiforott játèkosok. Az FC Barcelonának nincs arra ideje, hogy 5 èvet sínylődjön a közèpmezőnyben, ezèrt ha lesz pènz, erősíteni kell a keretet, ők pedig megmaradnak jelenleg csere szinten, sok játèklehetősèggel, vagy elkallódnak, mint a sok “új Messi”.

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/opinion/2021/09/30/6155997422601d6d3c8b45d6.html hányan szidták Messit mindenhol, de Suarez is bebizonyította, hogy hiba volt elengedni. Lecserèltük egy kèt ève sèrült Aguerora.

Gati

elengedni? kirúgni !

Mindegy

Itt a lehetőség hogy bosszut álljon . Gurit egy mesterhármast és Koeman repül …

Nagybarcelona

Ahogy írtam, nem azt kellene eldönteni, hogy milyen cèlokat tűzünk ki, hanem azt, hogy mit szeretnènk játszani. Tiki Takát ès hozzunk hozzá edzőt, főleg ha Koeman nem tudja átadni, mit vár el, ès ha elvesztette az öltözőt. Ebben a stílusban viszont kevèsbè lesz sikeres F. De Jong, Depay, Fati, Dest, Dembele mert nem olyan típusú játèkosok. A holland stílusban meg pontosan Busquets, Nico, ès talán Pedri nem fog maximumot nyújtani. (Alig tudtam nevet írni, mert senki nem maradt a tiki-taka stílusból). Jelenleg èn úgy látom, a kp-nk is gyenge, mert De Jong futna, lendülettel támadna, Pedri ès Busquets meg lassítja a játèkot, ès elkezd oldalpasszolgatni. Főleg Busquets, mert Pedri mèg kèplèkeny. Depay is meghúzza bal szèlen ès pislog, hogy mit csináljon. Van Basten pont a minap beszèlt Depayról.

Steve fan

Legutolsó hozzászólásomat úgy fejeztem be, hogy hozzánemértő emberektől,hasonlóan hozzá nem értő döntések. Még mindig ez a véleményem. Koeman görcsös ragaszkodása Coutinhohoz,tavaly egy -Suatez-be került.Az idei idény előtt is nyilatkozta hogy bízik benne. Amúgy ugyanolyan kókler mint Laporta, legszívesebben őt is elzavarnám!!! Egy éven belül elvesztettük (INGYEN) azt a két játékost aki a csapat góltermésének 80 százalékát hozta. A mai napig nem hiszem ,hogy Messit nem lehetett volna itt tartani. Vezér nélkül nincs sereg! Hiába kiabál a király a dombtetőről a csata el van veszve. A fiatalok oké,aláírom,de kell egy ikon ,egy példakép(mégha néha a pályán sétálgat),aki mentális plusz! A lejátszott meccsek tiszta válaszok az antimessistáknak. Most ez van- Piqe szavai mögött bújik meg a lényeg,nem mondta ki nyíltan…..sz@r az egész!

Buli78

Úgy néz ki, hogy kiesünk a bl-ből 🤣🤣🤣

Robi71

A Levante után lehet jön a következő kozmetikus…a egmentő Kiev..

Olympos

Ez a mérkőzés is 0-0-ról indul. Itt még van esély.

Buli78

Lehet kétszer megverjük a Dinamot, és a Benficat a Camp Nouban, de a továbbjutáshoz az is kell, hogy a Benfica ne verje meg a Kijevet. Azt ugye nem kell mondanom, hogy a Benficat 4 góllal nem tudjuk megverni

Olympos

Ez nem így van. Ugyanis a Benfica az első fordulóban nem tudta legyőzni a Kijevet. Azaz, ha a Bayern oda-vissza veri a Benficát, mi is kikapunk Münchenben, akkor a Kijev és a Benfica elleni győzelmekkel 9 pontunk lenne. A Benficának pedig ha odahaza veri a Kijevet, akkor is csak 7. De még ez akkor is igaz, ha a Benfica odahaza döntetlent játszik a Münchennel. Akkor 8 pontjuk lenne.

Nagybarcelona

Jelenleg 3 nèv játszik edző fronton. Henry, Gallardo, Pirlo. Hát velük mèg messze lesz a mèlypont.

Katalan1

Gallardo jó edző. Henry és Pirlo még nem rendelkeznek rutinnal. Imádtam a játékukat.

Olympos

Nem jön ide senki edzőnek. Szakmailag vállalhatatlan ez a keret. No meg pénz sincs rá. Illetve lehetne hozni valakit, a fizetési limitet így sem lehet tartani, tök mindegy, hogy most 200 vagy 210 milliós túllépésért bünteti majd a LIGA a klubot.

Tot El Camp
OFF: Gavi is Luis Enrique listáján.
https://www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/noticies/2275204/eric-sergio-pedri-i-gavi-convocats-amb-la-seleccio-espanyola
Tot El Camp

😀 😀 😀 😀
comment image

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-09-30-revealed-how-much-sacking-koeman-would-cost-barcelona/
12 millió Koeman kirúgása, Valverde ès Setien sincs kifizetve. Felkèszül?

Robi71

Koeman nyilatkozata a meccs után:
“Érzem, hogy a játékosok támogatnak engem???, de azt nem tudom, hogy a vezetőség is így gondolja-e. Nem tudom, mi lesz a jövőm.”
“Az eredmény fájó, de szerintem nem tükrözi a valóságot???. egygólos hátrányban még jól játszottunk???, aztán kaptuk a másodikat. Négy tiszta helyzetünk is volt, mi nem lőttük be, ők igen. Ez a különbség. A nap végén persze az edző a hibás egy rossz eredményért, viszont a meccs több szakaszában is jól játszottunk.” 🙂
“Nincs egy jobbszélső támadónk. Dembélé és Martin Braithwaite sérültek, Coutinho nem 100%-os, sok tinédzserrel kellett befejeznünk a találkozót. Minden, ami jelenleg történik a klubnál, az valaminek a következménye. Nem találom furcsának, hogy idáig jutottunk.” 🙂
“Nem fogom értékelni a jelenlegi keret minőségét. Nem tudom mit mondott Roberto. Mindenki tudja milyen problémákkal küszködünk.”
“A 30. és a 60. perc között egy olyan csapatot láttunk a pályán, ami irányítja a találkozót és több lehetőséget dolgoz ki. Frenkie helyzete fontos volt, viszont ha nem tudjuk belőni, akkor azért én vagyok a felelős.”
“Nem kell ismételgetnem, hogy mi a gondunk. Sok minden változik, átalakuláson megy át a csapat, sok sérültünk van és hiányos a keret. Bármelyik vezetőedző a helyemben nehéz szituációban lenne azok után, hogy elvesztett zsinórban két meccset a Bajnokok Ligájában. Ez egy kényes helyzet, időt kell adni a csapatnak.”
“Mindenki ránéz az eredményre, és ha nyert a csapat akkor minden rendben van, de ha nem, akkor persze az edző a rossz. Nincs bizalom az emberek felé. Ha ti [média] is csatlakozni akartok ehhez a felfogáshoz, akkor hajrá.”
“Úgy vélem a csapat ott lesz a legjobb 16 között. Az FC Dynamo Kyiv elleni meccseket hozni kell, közben bízunk abban, hogy az FC Bayern München kétszer megveri a Benficát, akkor pedig nekünk hat, nekik pedig csak négy pontjuk lesz. Minden tőlünk függ, szerintem ez nem olyan komplikált.”
“Több kell a játékosoktól. Kialakítunk négy-öt lehetőséget és egyet sem lövünk be. Ezekből legalább kettőt lőni kellett volna.” 🙂

Mindenki értékelje ahogy akarja. Nálam ez nevetséges.

Barca79

Minden tolunk fugg azt mondja….ha a Bayern veri a Benficat oda vissza!:D Erre alapoz, nalam is nevetseges vagyis inkabb siralmas egy eve itt van.

Robi71

“Minden tőlünk függ (és a Bayern-től), szerintem ez nem olyan komplikált” 🙂

Olympos

Koeman nyilatkozatában a fordító által betett írás- és hangulatjelek kivételével minden szó igaz és ül. Annak pedig kimondottan örülök, hogy ismét beszólt a vezetőségnek azzal, hogy jobban hisz a játékosokban mint bennük. Ha a vezetőség akár 1%-al jobban hinne abban, hogy mással jobban menne, akkor miért nem lépnek? Nem a pénz tartja őket vissza, hiszen az az összeg amennyit fizetni kellene Koemannak és az új edzőnek az a milliárd feletti hiány mellett elenyésző. Nem váltanak, mert vagy attól félnek, hogy óriási égés lenne, ha az új edzővel sem lennének jobbak az eredménye, vagy nem váltanak, mert senki nem vállalja a jelen állapotok mellett. A Barca kispadja most még a kalandoroknak sem vonzó.

Robi71

Nem kell hozni senkit….Larsson, Schreuder?, vagy Sergi. Viisza kell adni a csapat önbizalmát és felszabadultan játszani. Rosszabb nem lehet.
Egy edzőt két okból váltanak le…ha elveszti az öltözőt vagy vagy távolodik a vezetőséggel közösen kitűzött céltól. A jelenlegi körülmények mellett Barca-nál nehéz döntés lesz…szerintem a közvélemény nyomása kell ehhez. Ezzel nem fog mit tudni kezdeni Laporta.

Eminusz

Kemeny szavak egy legendatol‼‼
🗣 Luis Suárez Miramontes, a Barça első Aranylabdása a tegnap esti vereség után kifakadva és eléggé lényegretörően reagált a Sevillától szerződtetett csatár tevékenységére: “Ki a f@szom ajánlotta ezt a Luuk de Jongot a Barçának? Ez volt életem legsz@rabb meccse, amit láttam…” #BenficaBarça

Cadena SER – Carrussel Deportivo műsorában hangzott el!

Olympos

Ha csak parizerre futja, akkor nem tudsz méregdrága szalámit venni. Még hitelre sem, mert tiltva vagy (LIGA).

Eminusz

Na de ha van jobb minosegu parizered, vagy ha ugy tetszik, sonkad (Manaj), akkor mi ertelme megvalni tole es venni helyette parizert??

Olympos

Amikor Manajt eladták, Braithwaite még egészséges volt. Nem Manaj helyére jött Luuk.

Robi71

Cavani vagy Falcao ingyen?….de a mester azt gondolta, hogy összehozza megint a Memphis-Luuk nyerőpárost.

Olympos

A végső döntés Alamany és Laporta kezében volt. Nem Koeman a játékosok munkaadója. Szép vezetők, ha nem tudnak nem-et mondani. Mint ahogyan ebben a menjen, ne menjen Koeman kérdésben is csak a hezitálást látni tőlük. Egy vezető legrosszabb tulajdonsága, ha képtelen dönteni.

Tutajos

Sziasztok, kinek mi a véleménye, ha Schreuder (jelenlegi másodedző) venné át a csapatot? Dolgozott már Ten Haag illetve Negelsmann segítőjeként is

Robi71

Ha netán az Atleti meccs is rosszul sül el, Laporta-nak lépnie kell, nem beszélhet mellé tovább.

Janko95

Ezeket a Google fordítós posztokat engedjük már el.

Last edited 26 napja by Janko95
Eminusz

A “Catalunya Sí – Barca Sí” facebook-csoport minapi bejegyzese (nem tudom, ki a szerkeszto es mi a forras, csak kovetem az oldalt):
🚨🚨 A LaLiga – Tebas úr – napközben hozza nyílvánosságra a 2021/22-es idényre vonatkozó fizetési “sapkára” vonatkozó keretet, amit a COPE most megszellőztetett. Eszerint az FC Barcelona játékoskeretének, technikai személyzetnének, edzőinek fizetésére a következő szezonban ÖSSZESEN 97 millió eurót fordíthat a Klub – az idei szezonra érvényes 347 millió euróval szemben. Tehát: 250 millióval kevesebb keretbe kell beleférnie a felnőtt keret tagjainak, mint idén. Ugyanez a Real Madridnál: az idei 473 millió euro helyett 739 millió eurót fordíthatnak az első csapat fizetésére.

🚨🚨 Az idén még második legtöbbet költhettük fizetésekre, a 2021/22-es idényben már csak a “tabella” 7. helyén leszünk e tekintetben – mintha egy gyatra középklub lennénk. Ami “megöl” minket, az három dolog: 1. a játékosaink értékcsökkentése; 2. a magas fizetések; 3. a bónuszpénzek. Ezért volt az elmúlt átigazolási időszakban az 1:4-es szabály: azaz, akkor vásárolhattunk pl. 25 millióért egy játékost, ha 100 millió euro értékben eladtunk – volna. A helyzet majd a 2022/23-as szezonban fog javulni, amikor a több játékos szerződése lejár, és a bértömeg ill. az amortizációs ráta minimálisra csökken.

🚨🚨 Száz szónak is egy a vége: még szűk két évet kell kibekkelni, lábon kihordani, türelemmel lenni. Többek között ezért sem fogja tudni elbocsátani Koemant Laporta: mert az igaz, hogy van pénz a bérének a kiegyenlítésére, de az új edző regisztrálására nincs keret.

Olympos

A 2021-2022-es költségvetési idény 2021.07.01-től 2022.06.30-ig szól. Ez egyben az idei szezon. A következő szezon az 2022.07.01-től kezdődik. Akkor most melyikre vonatkozik a 97 milliós limit?

Eminusz

Na ez egy nagyon jo kerdes..

Mindegy

https://www.sport.es/es/noticias/barca/hablaron-avion-regreso-laporta-koeman-relacion-laporta-koeman-barca-crisis-barca-12133375
de ez csak egy dolog, még jó pár dolgot linkelhetnék..
nagyon nem jó a kapcsolatuk…így nem lehet nem hogy 2 évet még 1-et sem végig csinálni…persze a legnagyobb gond hogy ilyenkor nehéz megfelelő embert hozni..

Olympos

Klopp meg Guardiola vajon hetente/havonta hányszor találkoznak a Pool és a MC tulajdonosával? Laporta csak teszi, hogy ő mekkora játékosbarát, meg hogy mennyire velük van.Szeret szerepelni. Aztán ha meg az is igaz, hogy legutóbb akkor tette, amikor Koeman épp sajtótájékoztatót tartott, akkor még elég aljas is. Ezért is írtam tegnap, hogy örülök neki, hogy Koeman kimondja a véleményét. Megteheti, neki nulla veszítenivalója van.

Robi71

Legközelebb ha lesz mondanivalója tartson egy utolsó próbát tükör előtt és ha meg tudja állni röhögés nélkül csak akkor mondja el….mert a Benfica meccs utáni nyilatkozata csak önmaha szegénységi bizonyítványa volt. Ezen a szinten nem így kell gondolkodnia egy edzőnek.

Mindegy

azért most lenne miről beszélniük..vagy tévedek? Nem pont úgy állunk ahogy a Pool, City…amúgy nem tudom hányszor beszélnek, de gondolom ha minden rendben van akkor nem kell olyan gyakran..

Mindegy

amúgy nekem ez a kimondja a véleményét inkább magyarázkodásnak tünik főleg mostmár hogy elmondja ezerszer hogy nem olyan a keret…mint ha nem tudnánk…kiváncsi vagyok ma miről fog beszélni..

Mindegy

pl kezdhetné azzal hogy amióta itt van talán nem nyertünk igazán “nagy csapat “ellen..hogy voltunk tavaly képesek leereszteni a bajnokság véghajrájában? .. miért úgy álltunk fel a benfica ellen ahogy főleg a hétvégi szép meccset figyelembe véve miért úgy cserélt ahogy stb…nem állandóan sírni kell hogy milyen a keret…

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/09/30/61561fed46163ff0218b457a.html Koeman 7 legnagyobb hibája. Èn pl. egyikkel sem èrtek egyet, mindet leírtam mièrt. Azèrt linkelem. Az 5. pont a legviccesebb, hagyta távozni Griezmannt, Messit, Emersont. Így a többi pontnak nincs is èrtelme, mert ebből következik a többi.

Robi71

Koeman-nak nincs hibája…annak van, aki idehozta. Ahogy azoknak a játékosoknak sem, aki az elmúlt 6 évben érkeztek és besültek. Ők jók…valahova, de nem ide, Koeman-nal hasonlóan.

Nagybarcelona

Rengeteg hibája van, írtam is. A többivel egyetértek.

Sunyi

Az AS szerint csak 3 misi Kőman lelépti díja, így végképp nem visszatartó erő azt gondolom.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-10-01-supercomputer-names-barca-favourites-to-win-202122-europa-league/
A supercomputer szerint nekünk van a legnagyobb esèlyünk megnyerni az euró ligát. 🙂

Nagybarcelona

Felvettük a kapcsolatot a Juvètól elküldött Pirloval. 🙂

Nagybarcelona

Az új edző nem kereshet többet 2,9 milliónál. 🙂 Múltkor èn 2-t írtam, tèvedtem.
https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/10/01/61571f5c46163f35568b45d4.html

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/10/01/6156f38c46163f437e8b45b8.html :):):)
Koeman egyszer szeretne majd beszèlni arról, amit igazán gondol.
Rèszlet:
-Mi volt a legjobb pillanat ès a legrosszabb az ittlète alatt?
-Válaszolnia kell? Úgy látszik lassan tènyleg távoznia kell. A legjobb, mikor aláírt, a legrosszabb, mikor távozott Messi, ha lenne egy zsák pènze, Messi mèg itt lenne, ès hozott volna olyan játèkosokat, akikkel dominálni lehetne a játèkot.
-Más edző többet hozna ki ebből a keretből?
– Nem tudja, már más edző helyett is nyilatkoznia kell? :):):)

Nagybarcelona

“Jordi Cruyffal minden nap szoktunk beszèlgetni, hogy miről, az csak köztünk marad” na arra kíváncsi lennèk, mit gondol Jordi Cruyff a jelenlegi helyzetről. Alemany a sportigazgató, nem tudom honnan szalajtották (Mallorca), de a munkája nekem hagy kivetnivalót.

Nagybarcelona

https://www.barcablaugranes.com/2021/10/1/22704250/opinion-ronald-koeman-should-be-sacked-without-delayegy vèlemèny, mièrt kellene kirúgni Koemant. Koeman kèrèsère jött Depay ès De Jong kemèny 1 millióèrt. 🙂 🙂 🙂

Nagybarcelona

Laporta a BL győztes Tuchelt szeretnè edzőnek. 2,9 millióèrt? 🙂

Nagybarcelona

Klopp a másik kedvence, èn is őket várom. Utána jöhet Mbappe ès Haaland. 🙂

Tot El Camp

Pedri izomsérülés miatt kimaradt, Jordi Alba bekerült.
comment image

Nagybarcelona

Na jó. Ez az április 1-i híreknek a koronája.
-A Barca vezetősège fizikailag gyengènek találja a csapatot, főleg az európai mezőnyben, ezèrt igazgatót fog kinevezni a fizikai felerősítèsre. 🙂 🙂 🙂 Megnèzem, ahogy Pedrire, Gavira, Garciara, Puigre stb. rápakolnak 20 kiló izmot. Csak óvatosan! Dembelère is rápakoltak vagy 10-et, csak kihagyta a lábnapot, a többi meg ismert. 🙂 Lábhosszabbítás is játszik?

Nagybarcelona

https://www.google.com/amp/s/www.barcablaugranes.com/platform/amp/fc-barcelona-transfer-rumors-news/2021/9/1/22650835/official-barcelona-sign-luuk-de-jong-from-sevilla konkrètan szeptember 1. hajnal háromkor jelentettèk be Luuk De Jongot, mert Koeman akarta… (Augusztus 22-èn ajánlotta fel a Sevilla, linkeltem)

Nagybarcelona
Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-03-18-tusquets-koeman-loves-the-club-he-was-the-first-to-tell-me-pay-me-when-its-possible/#amp hátha találunk egy olyan edzőt, aki azt mondja majd, “akkor fizettek majd, amikor tudtok”

Nagybarcelona

A vicces a cikkben: a vezetősèg hagyja dolgozni Koemant, ès további erősítèsekkel teljesíti a kèrèseit. Június 1. Cikk. Aztán jött az a sok erősítès Koeman kèrèsère 1 millióèrt. Meg távozott holmi Messi, Griezmann, meg a gólok 80%-a.

Barca79

Koemant egy lapon emlegetni ezekkel a nevekkel viccnek is gyenge!:D

Nagybarcelona

Elolvastad mennyit keresnek? Van aki majdnem 6*, de a legkevesebbet kereső is majdnem 3* többet. A következő edző a Marca szerint 2,9-et. Ez volt a lènyeg.

Nagybarcelona

“spanyol sajtóinformációk szerint…” így kezdődik, ès úgy vègződik, hogy Luuk de Jongot választotta Haaland helyett. Engem nem kell meggyőzni, írtam, Kloppot szeretnèm 26, vagy Tuchelt 25, vagy Guardiolát 30 millió/ èv keresetèrt. De ez van.

Jclp

Lehet itt mindenfélét mondani, de azért tartsuk magunkat a valósághoz, vagyis: a BL-t valóban nem, de a bajnokságot ez a keret még simán hozhatná is! Nekem nem a Bayern, de még csak nem is a Benfica, hanem a Granada volt az igazi szíven ütés, mert az övékénél (nem leszólva őket), még ez a keret is sokkal jobb, laza győzelem kellett volna legyen, nem utolsó perces egyenlítés…szóval ez a határozott érvem Koeman menesztésére, hogy otthon egy Granada ellen tökmindegy ki az edző, 3-4 góllal kéne nyerjünk, még ezzel a kerettel is…szóval egyetlen reális cél jelenleg az kéne legyen, hogy találni valakit, aki a jelenlegi állapotok közepette is átveszi a csapatot

Eminusz

Egy kis csapat elleni pontvesztes a hatarozott erved Koeman menesztese mellett?? Nincs mas? Mert akkor ez edes keves.. Legalabbis szamomra! Hogy miert?
A bajnoksag egyik evben sem a Clasicokrol, az Atleti elleni derbikrol szolt! Marmint, nem ezek a meccsek dontottek el a vegso gyoztest! Hanem a kis csapatok, nevezzuk “kotelezo” gyozelmek! Hogy hanyat tud tenylegesen megnyerni a csapat! Mindig kis csapatok elleni pontvesztesek befolyasoltak a bajnoksag kimenetelet mind a Barcelonanal, mind a Real Madridnal es mas bajnoksagokban egyarant! Sosincs olyan ev, hogy minden a papirforma szerint alakul, barki is legyen az edzo! Guardiola Barcelonaja is kapott ki kisebb csapatoktol, ahogy masok is!
Na de nem is folytatom, gondolom ennyibol erted, hogy miert nem ertek egyet veled. 🙂

Jclp

Mert nem állunk olyan messze a topcsapatoktól, mint azt hisszük, csak néha ami adódik, azt egyrészt be kell rúgni, másrészt ha mégsem, akkor legalább a kaput illene eltalálni…jól jönne egy játékos, aki kb semmi máshoz nem ért, csak ehhez, egy amolyan Suárez? Nem tudom, hallottatok-e a srácról 🙂

Barca79

Suarez a BL-ben be volt oltva gol ellen.

Jclp

A BL ellen alapból oltva van az a csapat, amelyik 3-0-ról leadja, MESSIVEL AZ ÉLEN, ALBA UTÁN TÓLE LÁTTAM A LEGBESZARIBB HOZZÁÁLLÁST AZNAP (AZON ÉJSZAKA), de a múlt, az már megtörtént, azt nem tudjuk megváltoztatni, szóval a jövőt nézzük, ahogy említettem, góllövő egyszerűen kell, pont, ez nem vitakérdés. A vitakérdés az lenne, hogy erre az eddig még rejtélyesen nem látott és sérült Agüerot etették meg a szurkolókkal, na ez a nem mindegy, hogy “botlábú Benzemán” röhögtünk megannyit, ehhez képest maximálisan veri a szezonkénti mennyiséget, míg nekünk nem létező Agüeronk, Fortnite-ozó Dembélénk, és egy komplett évet kihagyó Fatink van? Szerintem nincs több szavam ezek után

Jclp

És-bár ez is szánalom egy FC Barcelonától-ezek után még itt Haalandokkal hitegették a népet…mindenki mentse el, amit most írok, rövid időn belül minden gólszerzéssel kapcsolatos rekord CR-é lesz (hiszen pályafutásai utolsó éveit majd az MLS-ben vagy Kínában tölti, és egy végső évet majd a Sportinghoz visszatérve), és Haaland lesz, aki majd megdönti.

Nagybarcelona

Látod ezèrt haragszom a vezetősègre. Tuchelt meg Kloppot akarja Laporta…, van aki meg elhiszi, mint anno èn is hittem Laportának Messiről meg Haalandról. Majdnem 20 millióval keresnek többet Koemantól. Ezèrt az összegèrt nem hosszabbítottak Messivel. Hol lenne erre pènz? Az majdnem bruttó 40 millió egy èvben. Nem top edzőkről kellene álmodozni, hanem a jelenlegi fafejűnek megvenni egy èrtelmes csatárt, aki tud gólt lőni, ès így tovább. Ehelyett -485 milliós hiányt “kreálnak”, hogy azt a 75 milliót se tudjuk elkölteni, amit eladásból gyűjtöttünk, ami 2 minősègi játèkos ára. Aztán rákenjük Koemanra, igèrünk fűt, fát, aztán idehozzák Pirlot akit elzavartak, mert majdnem nem jött össze a BL indulás egy miènktől (mostani) jóval erősebb kerettel. Laporta a politikus.

Nagybarcelona

Mèg annyit politikus Laportához, hogy jelenleg 200 millióval lèpjük át a fizetèsi limitet (97 millió). Messi fizetèse èvi 20 millió lett volna, bruttó 37 millió (nem hosszabbítottak a lejárta előtt) Messi tavaly 27 meccsen lett a meccs embere, (sajnos csak klub, ès válogatott adatok vannak) 32 gól 11 gólpasszal. Írtam, mennyit jelentett Messi a tavalyi èvben a csapatnak. Tavaly Messi Suarez helyèn játszott árnyèkcsatárkènt, közèpen, Suarez helyèn (sokszor Griezmannal helyet cserèlve, támadás-vèdekezèskor). 30 góllal gólkirály lett, linkeltem annó, a topligákban 2. legjobb támadó volt labdaszerzèsben. A listán Griezmann a 8. 20 gól, 10 gólpassz, ès a Koeman által kèrt (Lyon 20 milliót kèrt egy ève èrte, tèlen 10-et, Laporta megvètózta Tusquets idejèn, mert nyáron majd ingyen jön) Depay 5. 21 gól 12 gólpasszal. Na ez előző kettő távozott összesen 10 milliós bevètelèrt (Griezmann kölcsönvètele), ès az utóbbi jött ingyen.
https://www.google.com/amp/s/tribuna.com/amp/en/news/fcbarcelona-2021-06-29-messi-far-ahead-3-barca-stars-make-top-10-list-of-players-with-most-goals-and-assists-in-/
Mi lett volna ha nem sajnálják az aprót Depayra? Mennyi szerepe volt Koemannak Messi ès Griezmann számaihoz? Mi lenne, ha maradt volna Messi esetleg ès Griezmann? A 97 milliót 200 helyett 267 millióval lèpjük túl? (Messi bruttó 37, Griezmann bruttó 30) Messi nem hozott èvi 37 milliót? Akkor a jelenlegi helyzetèrt Koeman vagy Laporta a felelős?

Nagybarcelona

https://www.google.com/amp/s/amp.marca.com/en/football/barcelona/2021/08/09/61115aeb46163f064b8b45d4.html
Messi távozásával konkrètan èvi 137 milliótól eshet el a klub. Messi keresete 37 millió lett volna, kiesès 137 millió. Szóval ha hosszabbít vele a szerződès lejárta előtt, marad Messi, aki 80 millió jelenleg Transfermarkton. Szóval Laporta bukott Messin 180 milliót.

Nagybarcelona

https://www.google.com/amp/s/amp.marca.com/en/football/barcelona/2021/09/02/61309bef268e3e8f7a8b45cf.html Elírtam, nem 200, hanem 300 millióval lèpjük túl(távozott azóta Pjanic). Szóval ha marad Messi, 400 millió helyett 437 millió az idei bèrkeret. Kr.tèn.

Steve fan

Laporta!!! Előzőleg már írtam többször. Koeman csak símán alkalmatlan.

Nagybarcelona

Szerintem Koeman annyira nem is lenne rossz. Az utóbbi pár edzőnkön nem láttam, hogy ennyiszer váltott volna formációt, a csapathoz igazodva. Tavaly fizikailag is rendben volt a csapat, fejben is erős volt (sokáig), sok kèsői gól, direktebb játèk (amennyire Pedrivel, Busquetssel ès Griezmannal lehetett), sok volt a kèsei gól, a fordítás. A keret viszont tavaly is gyenge volt, idèn meg…Aztán távozott Messi ès “kitèptèk a Barca lelkèt”. Nem jött vezető típus, sok a fiatal, sok az idős.

Nagybarcelona

https://www.goal.com/hu/h%C3%ADrek/ragoval-dobta-meg-solskjaert-a-jatekosa-mert-nem-cserelte-be/11mubawg9h9px1fhugq8eu10o5 írtam de Beek kölcsönvètelèről. 6 percet játszott a bajnokságban. Ettől mèg Puig is többet.

Nagybarcelona

A jelenlegi helyzetben a szabadlistás 33 èves Paulinhon is elgondolkoznèk Luuk De Jong helyett, igaz kp-s de elèg gólerős, ès fejjel is jó. 10 millió az èrtèke, szerintem nem veszíthetünk rajta, ès szeretne visszatèrni.

Nagybarcelona

Tudja valaki Aurierrel mièrt bontottak szerződèst? Nem èrtem, mièrt nem kellett Emerson helyère ingyen. Fejben “nehèz” játèkos, de erős elèg komoly támadó ès vèdekező játèkos. Szabadlistás, 20 millió az èrtèke, 28 èves.

Robi71

Konkétumot nem tudok, de gyakran voltak problémák vele, fegyelmezetlen…fejben nincs rendben.

Robi71

Közös megegyezéssel bontottak az amúgy is nyáron lejáró szerződését. Többek között érkezett Tanganga a helyére. Mivel nem jött megfelelő ajánlat számára, inkább maradt klub nélkül.

Nagybarcelona

https://www.whoscored.com/Articles/zT0kGOhpO0GkP7HMucd8sg/Show/Benzema-and-Vinicius-shine-to-make-La-Liga-September-best-XI Whoscored szerint 4 Barca játèkos fèr el a hónap csapatában. Depay, Dest, Mingueza, Araujo. Destet nem èrtem, egyedül a Levente ellen tetszett a játèka. Kövezzetek meg, de Mingueza játèka sokkal jobban tetszik, mint Garciáè. Viszont ő kh. Megnèznèk egyszer egy 5 vèdős Dest-Mingueza-Araujo-Pique-Alba sort. Előtte De Jong-Pedri-Puig ès Depay-Fati.
Kellene egy jó csatár ès egy jó kp-s. Majd Pique ès Alba helyère valaki.

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/10/02/6158235822601d8e728b45e3.html Ten Haagnak nagyon örülnèk, Guardiola is őt javasolta. Holland, csak szerintem jobb, fiatalabb, taktikusabb, jobban bánik a fiatalokkal, ès nem olyan fafejű, mint Koeman.

Nagybarcelona
Kritizator

Abrandos? Inkabb dacos (fafejű).

Nagybarcelona

Az Laporta jelzője. Illúzióban èl is lehet a fordítás. Most nyilatkozta, H. marad Koeman. Kezdtem beleèlni magam Ten Haagba.

Nagybarcelona

Legjobban egy Ten Haag, Illetve Xavi mint segèdedző örülnèk. A többi nagy edző most nem reális.

Nagybarcelona

https://www.google.com/amp/s/www.forbes.com/sites/joshualaw/2021/04/29/who-is-tottenham-managerial-target-erik-ten-hag-and-what-would-he-bring-to-spurs/amp/ ki is Ten Haag? A cikk a Tottenhamről, szól, de nem ő lett az edzőjük. Guardiolával dolgozott 13-15-ben a Bayernèl.

Veszely Béla

Koeman NEM TOP liga első 10-12 csapatához való edző! Abból ne éljen meg, hogy volt BARCA játékos! A “gerincével” is óriási baj van: a Pique, Alba, Bousquets, Roberto…eltakarítási szándéka után azóta a “négyek” imádója, ezzel az esetleges gyorsított- játék kioltója…Önimádó nyavajgó taktikailag zéró cserélni , változtatni nem tudó….Suarezt elüldözte, így bajnokot csinált az A. Mad-ból. Sajnálom , hogy a holland különitmény , nennr Jordy C is mentegeti azt az embert, aki játékosként sokat tett a Barcáért, de edzőként egy ártalmas nulla. Én is betehetnék 6-8 fiatalt taktika , reagálókészségek, elképzelések nélkül de az Kevés!!!

kritizator

Láttátok Gavit a válogatottban? Szerintem nem volt rossz. Érdekes, hogy 1,5 Barca meccsel a lábában így helytállt. Úgy látszik edzőfüggő a dolog.

Mindegy

kifejezetten jó volt !!! Fiatal tehetségekkel jól állunk csak hagyni kell őket játszani!!!

Olympos

Így van. Koemannak nagyon jó szeme van. Ha nem fedezi fel, játszatja, akkor Gavi még most is a Juvenilben, vagy a B-ben szerepelne.

kritizator

A felfedezés Koeman érdeme, de ahogy beszélt róla meccs után, hát…
Az edzőfüggő dolgot úgy értettem, hogy nagyobb önbizalommal játszott a válogatottban mint a Barcában.

Olympos

Én nem láttam eddig, hogy a Barcában önbizalomhiányos lenne. És az jó elv, hogy ne tegye szóvá ha nem azt teszi a játékos, amit kérnek tőle, vagy felhívja a figyelmét, hogy mit nem tett jól?

Kritizator

De igen, csak nem a sajtó elott, es nem ugy ahogy Koeman tette

Robi71

Koeman-nak jó szeme van? ….a felfedezés az ő érdeme? 🙂
Mondanám, ha kiöregedőfélben levő sztárokat ültetne le a padra és vállalva a felelősséget !!! fiatalokat játszatna helyettük. Erről lenne sző? …enyhén szólva sem erről van szó. 🙂

Olympos

Pedrit előbb kölcsön akarták adni. Pár edzés után Koeman megtartotta. Valamit csak látott benne.
Leültetnéd a kiöregedő félben lévőket? Olvasva az írásaidat, te lennél a legjobban felháborodva.
Ha valóban úgy gondolod, hogy ki kellene hagynia az öregeket, helyeselném.

Robi71

Miután kiürítette a középpályát (Rakitic, Vidal) és Puig-t szívből utálja….meg kellett tartania Pedri-t. A srác amúgy egy igazi tehetség, szerintem más edző sem engedte volna el.
Ami a kérdéseimet illeti…a reakciódat olvasva szerintem nem értelmezted jól.

Olympos

Ebben igazad van.

Robi71

A kényszer nagy úr. 🙁
Remélem a fiatalok tisztában vannak azzal, hogy a klub ramaty anyagi helyzete mekkora lehetőség számukra. Mert ha van valaki, akiknek ez kapóra jött, akkor ők azok. Az elmúlt 15-20 évben megannyi náluknál is tehetségesebb fiatal kényszerült idő előtt távozni vagy nem sikerült megragadni a sztároktól hemzsegő felnőtt keretben.

Robi71

Luis Suarez: “Szívesen beleegyeztem volna a fizetéscsökkentésbe, csak hogy a Barçában maradhassak. Ronald Koeman egy körülbelül 40 másodperces telefonhívással mondta el, hogy nem számít rám. Nekem az fáj a legjobban, ahogy elküldtek.”

Robi71

Barça have agreed everything with Xavi to be the new coach of Barça. [Gerard Romero] ???

kritizator

Kétnaponta jön ilyen hír …

122
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x