A válogatott szünet alatt

A válogatott mérkőzések alatt

Miközben zajlanak a vb-selejtezők, illetve a nemzetek ligájának elődöntői és döntői, a klubnál nem áll meg az élet. A feladatok pedig nagyjából ugyanazok, amelyek a szeptember elejei szünetben voltak.

1. Amíg a válogatottjaikhoz elutazott játékosok (11 fő) kisebb-nagyobb szerepet kapva játékkal, addig a többiek edzésekkel készülnek a következő 7 mérkőzésből álló sorozatra.

  • Október 17. Barcelona – Valencia
  • Október 20. Barcelona – Dinamo Kijev
  • Október 24. Barcelona – Real Madrid
  • Október 27.(?) Rayo Vallecano – Barcelona
  • Október 30. (?) Barcelona – Deportivo Alaves
  • November 02. Dinamo Kijev – Barcelona
  • November 06-07. Celta Vigo – Barcelona

2. Koeman a mai edzést követően hosszú hétvégi pihenőt adott a játékosoknak. Legközelebb hétfőn lesz edzés.

3. A klub készül az október 17.-ei közgyűlésre. Ennek előzményeként ma Ferran Reverter az FC Barcelona gazdasági igazgatója tájékoztatót tartott. E cikk írásakor részletes kimutatás a klub honlapján még nem jelent meg. Így konkrétan még nem ismertek, hogy hogyan jöttek ki az alábbi számok a 2020-2021-es költségvetési évről:

  • bevétel 631 millió
  • kiadás 1136 millió
  • veszteség 485 millió
  • nettó pénzügyi eredmény: mínusz 51 millió
  • a liga kritériumai szerint a covid hatása 92 millió
  • a klub bruttó tartozása 1482 millió
  • a klub kintlévősége (tatoznak) 772 millió
  • a klub nettó adósság 710 millió

      A 2021-2022-es költségvetésről konkrét dolgok nem derültek ki. A klub honlapján ez sem található még meg.

4. Mindeközben a vezetőség tovább folytatja küzdelmét a financiális ügyek megoldásán, leginkább a bértömeg csökkentésében. A klub jelenleg még nem felel meg a 70%-os limitnek.

  • Továbbra sincs megegyezés Sergi Robertoval.
  • Függőben Dembele, Fati és Pedri szerződéshosszabbítása.
  • Nem hallani, mi a helyzet Coutonho és Umtiti bércsökkentésével.

      Reménykedjünk, hogy a válogatottakhoz elutazott játékosok közül senki sem sérül meg, és hogy a maródiak közül egyre többen bevethetőek lesznek a fentebb felsorolt 7 mérkőzés során. Alba, Pedri és Agüero esetében ez akár a Valencia ellen is bekövetkezhet.

4 5 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
224 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dr Mouse

Ha én egy akkora klub elnöke lettem volna mint a Barcelona, bizony nem küldtem volna el a Világ egyik legjobb góllövőjét, aki volt korábban holland, angol majd spanyol gólkirály.
Ahogy nem küldtem volna el a Világ jelenleg Legjobb játékosát sem, mert nincs helyette
másik!
A fiatalok mind mind csak igéretek, nem tudni melyikből mi lesz, – a lényeg az, hogy ők bár biztos nagyon tehetségesek, de nem vonzanak tízezreket a lelátókra.
Nem irigylem Laportát, de erről csak az elődje, meg ő tehet. Itt nálunk a legritkább esetben
veszik figyelembe a vezető edző kívánságait.
Ide jöhet Arsen Wenger, Ancelotti vagy Mourinho, – ezzel a játékosállománnyal nem sokat lehet kezdeni.

Robi71

A soron következő 7 meccs papíron mind nyerhető, hisz még a Real-t is otthon fogadjuk. Majd kiderül mi lesz belőle. 🙂
A közzétett számok katasztrofálisak, leszámítva a “a klub kintlévősége (tatoznak) 772 millió”-t….amit nem tudok hová tenni. Kik tartoznak és miért?
A további bércsökkentés is kérdéses….ki(ke)t lehet még megszorítani? Cou-t, akiért hamarosan még 20 milliót fizetünk a Pool-nak? Dembi-t, aki halogatja a csökkentett fizetésű szerződéshosszabbítást mivel abban reménykekádik, hogy a visszatérése után esetleges formába lendülése (adja isten) után megzsarolja a klubot? Umtiti, aki nem érti miért fújjjolnak rá a szurkolók? ….Pedri vagy Fati, akik a jelenlegi bérük min. 2-3 szorosát kapnák bárhova mennének?
Az, hogy milyen kulcsjátékosokat engedett el a klub fizetéskeret csökkentés gyanánt elengedett nem foglalkoznék….késő bánat.
Ami a fiatalokat illeti nem tudom mennyire tehetségesek…amit tudok, hogy amikor ment a szekért és valós sztároktól hemzsegett a keret….náluknál jóval tehetségesebbeket engedtünk szélnek.. De most ez van, ilyen szelek fújnak és azokkal menetelünk akik vannak. Hatalmas lehetőséget kaptak a bizonyításra, amire a korábbi generációk nem kaptak meg.

kritizator

“Ami a fiatalokat illeti nem tudom mennyire tehetségesek…amit tudok, hogy amikor ment a szekért és valós sztároktól hemzsegett a keret….náluknál jóval tehetségesebbeket engedtünk szélnek..”

Hol vannak ezek a fiatalok most?

Mindegy

apró észrevétel…ha nem tudod hogy a mostani fiatalok mennyire tehetségesek akkor hogy tudod a tehetségüket összehasonlítani a régebbi “tehetségesebb” fiatalokéval?

Mindegy

ja bocs ez robinak akart menni…

Robi71

Segítek. Alab volt az utolsó, aki rövid kitérő után visszatérve (2012) klasszis lett és Roberto az, akinek egyáltalán sikerült megragadni (2013).
Ez alatt hány generációt neveltünk ki? Utánanézel vagy tegyen meg én,
A másik…ha a jelenlegi srácok 19-20 évesen kénytelenek lennének távozni egy lLa liga kis csapatba vagy egy feljutásért küzdő Segunda csapathoz…akkor vajon hányan térnének vissza?
Szerinted mekkora esélyt kaptak ezek a srácok a sorstól? kb akkorát, mint a világverő és a jelenlegi Barca közötti különbség.

Mindegy

apró észrevétel…ha nem tudod hogy a mostani fiatalok mennyire tehetségesek akkor hogy tudod a tehetségüket összehasonlítani a régebbi “tehetségesebb” fiatalokéval?

Olympos

Gavi kezdő a spanyol válogatottban. Így a maga 17 évével és 62 napjával Ő lett a spanyol futballtörténelem legfiatalabb játékosa, aki debütál a selecciónban. Mindezt úgy, hogy mindössze hat tétmeccs van a lábában a Barcelona első csapatában.

Robi71

Ez nem a spanyol válogatott szegénységi bizonyítványa?…amellett, hogy Enrique látványosan tolja előre a Barca fiataljait, amivel kétségtelenül bizonyítja támogatását a Barca-val szemben. Erre most igen nagy szükség van, ez is kétségtelen.

Mindegy

azért tegnap eléggé meggyőző volt…vagy nem így látod?

Robi71

𝗭𝗹𝗮𝘁𝗮𝗻 𝗜𝗯𝗿𝗮𝗵𝗶𝗺𝗼𝘃𝗶𝗰 True story about 𝗠𝗲𝘀𝘀𝗶
“I am Zlatan in 2010 in our return game against Arsenal, I suffered a right calf injury, which missed me from the match after we had tied 2-2 back, and I had scored the two goals for Barcelona outside the ground.”
“Before the return match I went to Messi and told him: Listen short, you have to carry the team now, I will not play today, but I gave you two precious goals in going.”
“In that match, Messi exploded and scored 4 goals. He made one of the greatest singles performances that I have seen in my life. After the match, I went to the dressing room and told him: Congratulations, little man… Today you were better than Zlatan” 🙂

kritizator

Húha! Kiről is szól ez a kis szösszenet? Ki kit fényez?

Robi71

“Listen short”… :)))

Faramuci69

Azért fura, hogy a spanyol álogatott simán el tudná viselni Busi, Gavi, Pedri, Alba, Garcia és Fati egyidejű játékát. Lehet kicsit túlzok, de Pau Torres helyett simán játszhatott volna Eric Garcia, A bal oldalon Marcos Alonso helyett Albát, Koke helyett Pedrit (oké ellentétes oldal, valamint Sarabia helyett Fatit. Ez több mint puszta spekuláció.

Azt hszem Koemannal tévúton járunk. Számomra érthetelen, hogy Laporta miért nem hozza Xavit? Különösen fura 🙁

Faramuci69

És Robi, őt el is felejtettem. Ok, azért ő már tulzás lenne 🙂

Dr Mouse

Lehet, hogy Xavi nem akar most jönni?

Robi71

Tudtommal Xavi-nak csak a B csapatot ajánlották fel. De az sem lepne meg, ha most nem vállalná el. Ha a tavaly nyáron nem vállalta, akkor megértem, ha most nem. Szezon közben vegye át az a keretet, amire Koeman nyáron rábólintott? …na ne.
Komoly, önbecsüléssel rendelkező edző nem fogadta volna el az elmúlt két nyár átigazolási stratégiáját. És itt nem elköltött százmilliókra gondolok, hanem Messi, Suarez vagy egy Rakitic elengedése….addig ameddig it van egy Cou, Dembi vagy Umtiti. .

Olympos

Koeman rábólintott?

Akkor ennek a keretnek nem lenne a tagja pl. Umtiti és Puig. És még ki tudja kik.

kritizator

Ezért írtam a másic topicban, hogy Gavi játéka, beilleszkedése stb edzőfüggő.

Olympos

Újabb arab milliárdos száll a fociba. Újabb BL-esélyes csapat épülhet?

A Newcastle tulajdonosi székét hamarosan a Szaúd-arábiai állami befektetési alap feje, Mohammed Bin Salman foglalhatja el, akinek nagyjából 434 milliárd dollár a vagyona – ez tizennégyszerese annak az összegnek, amellyel a Manchester City nagyfőnöke, Mansour Bin Zayed Al Nahyan sejk rendelkezik.

Barca79

Lassan az elso 10 angol csapatnak biztosabb es jobb lesz az anyagi hattere mint nekunk.
En dobnam a szocios rendszert, plane hogy most amikor baj van, sokan visszaleptek nem fizetik az eves dijat.

Robi71

Nem lep meg. A szurkolók nagyon elégedetlenek a jelenlegi tulajjal (Mike Ashley) már évek óta. Szerintem nyomott áron vehet meg egy kiváló klubot, remek szurkolókkal. (St James’ Park)

Faramuci69

Meddig lesz még olaj?

Robi71

A jelenleg ismert tartalékok alapján?
A világ olajtartaléka a BP jelentése szerint összesen 1700 milliárd hordót tesz ki, ami több mint 52 évig lenne elegendő a Föld országai energiaigényének kielégítésére a jelenlegi kitermelési szint mellett.” (BP Statistical Review of World Energy)

Dr Mouse

A hozzáértők szerint 30 évig lesz még.

Faramuci69

barto’s top 11:

Coutinho
Dembele
Griezmann
FDJ
Pjanic
Malcom
Paulinho
Arthur
André Gomes
Lenglet
Semedo

veretes egy névsor. Ha még iderakjuk Umtitit és Netot, (esetleg Arda Turant) akkor még teljesebb a kép. Nos, ezért vagyunk slamasztikában. 🙁

Robi71

Olyan, mintha Perez állította volna össze a “bevásárlókosarát” 🙂

Lackó

Ez jó.

Dr Mouse

Szörnyű névsor….

Olympos

A Premier League hivatalosan közölte: a Newcastlenél a tulajdonosváltás megtörténtét.

Faramuci69

Nagyon rossz ötlet lenne Roberto Martinez idehozatala. Középszer.

Eminusz

Niklas Süle nem erdekelne minket ingyen?? A hirek szerint nem hosszabbit a Bayernnel…
Az a baj, hogy a Chelsea lepeselonyben van, hiszen a Bayern Rudigert akarja, akinek szinten lejar a szerzodese nyaron..
Mondjuk o is egy jo opcio lenne, de valoszinuleg a Bayernt valasztja.

Eminusz

Nehany hir:
– Rossz anyagi helyzetben van az Inter, tovabbi sztarjatekosoktol kell megvalniuk! Alexis Sanchez visszaterhet a La Ligaba, a Rayohoz, de rajta kivul Lautaro es Skriniar is atadolistara kerulhet, mivel 2023 nyaran lejar a szerzodesuk! (Mindkettot szivesen latnam! :))
– Varatlan fordulat 3 jatekos ugyeben is! Pogba, Sterling es Mbappe is hosszabbithat jelenlegi klubjaval! Mindharom jatekos a La Ligaba tartott a media szerint, de konnyen lehet, hogy a Real Madrid es a Barcelona is hoppon marad… (Ennyire nem vonzo mar a La Liga a sztaroknak??)
– Argentin fiatal csatar tobb topcsapat celkeresztjeben! A River Plate 21 eves csatara, Julian Alvarez az idei szezonban mar 7 golnal es 4 asszisztnal jar 11 meccsen! (Minket nem erdekel?)
– Dusan Vlahovicot barmennyire is szerette volna megtartani a Fiorentina, nem tudtak meghosszabbitani 2023-ban lejaro szerzodeset, igy a kovetkezo nyari atigazolasi szezonnak o lehet az egyik slagere!
– Andre Onana allitolag mindenben megegyezett az Interrel. Ingyen kerulhet Milanoba nyaron.

Zöldbéla

Üres a kassza! Milyen igazolásról lehet ilyenkor ábrándozni?!

Egyelőre örüljünk, ha a fizetéseket ki tudjuk adni hitelből, és ki tudunk állítani egy csapatot!

Sajnos ez a pillanatnyi helyzet.

kritizator

Hát mért ne. Éveken át kopasztotta a céget az apjával.
Komolyan: a spanyol törvények nem engedik.

Mindegy

+ még ez is :
“És tudom, hogy óriási vágyuk volt a maradásra, de nagy nyomás nehezedett rájuk a párizsi ajánlat miatt is.” kellett még egy kis apró 🙂

Robi71

Én is azt gondoltam, hogy Cou, Dembi és Umtiti legalább ezt a szezont ingyen ülnek a padon…hm akarom mondani ingyen játszanak. De nem. És ez mérhetetlen szomorúsággal tölt el, elvtársak.

Nagybarcelona

De ugye èrted mi a bajom Laportával? Pedig nagyon vártam. Most már nincs olyan jó alkupozícióban, mint Messivel. Ezèrt írtam már nyáron is ezekröl. CVC, BC.

Árpi

Nekik is az életük klubja és az otthonuk a Barcelona? Messivel kapcsolatban mások az elvárások minden szempontból! Én elválaszthatatlannak tartottam őt a klubtól azt hittem ez tényleg egy csodás romatikus életen át tartó szerelem :)Amúgy bizti kifizették volna máshogy! Mindenre van megoldás csak akarni kell! Itt az akarat hiányzott valószínű mindkét félnél! Nekem nem tüntek őszíntének de mindegy is! Szerintem mindkét fél jól járt! Messi elment jó sok pénzért bohóckodni nálunk meg elkezdődött végre a megújulás ami biztosan nem lesz fájdalommentes de ez van ! Nem olyan rossz ez a csapat mint sokan állítják bár Koemannal vannak problémáim :)! Nyilván nem vagyunk most benne a top10-ben és nem ehez vagyunk hozzászokva de nem olyat sötét a jövő mint itt jópáran próbáljátok lefestegetni kb minden nap ( amúgy ennek mi az értelme? )A három említett úriemberrel kapcsolatban igazad van.. de ők “csak” zsoldosok ahogyan most Messi is a Psg-nél! Azért az nagyon gáz hogy oda ment..

Mindegy

Mi az értelme? EGO és kompenzáció…

Robi71

Egyértemű, hogy ez a kapcsolat elfáradt. Gondolom te is végig követted az elmúlt 6 évet. De ennek nem így kellett volna történnie…ha a klub rendesen lett volna menedzselve. Nincs az a szerelem, ami ezt az idősuakot átélte volna. Én szenvedtem Messi arcát nézve. Ha tudja, hogy a dolgok még rosszabbra fordulnak, akkor nem hosszabbít 2017-ben. De nem volt honnan tudja ezt. A tavaly nyár is nagyon kínos volt.
Messi most sem a pénz miatt ment el…de a karrieréből még hártamaradó 1-2 év alatt is semmi sem fog javulni. Jobb ez így mindenkinak.
Pedig nagyon szerettem volna látni őt is úgy visszavonulni, mint Xavi-t, egy triplázással. De ez már Iniesta-nak sem jött ösdze…sőt. Szerintem Pique, Busi vahy Alba már most félve gondol arra a pillanatra….milyen állapotok lesznek majd akkor.
Lajos búcsúja is megérne egy misét.

Nagybarcelona
Nagybarcelona

Pont a múltkor fejtegettem, ha nem lesz BL indulás ezzel a kerettel, 2 èv alatt majdnem annyit veszíthetünk, mint a CVC üzlettel 50 èv alatt. Most már lehet kellene a pènz, mert Laportáèk kapcsoltak, hogy gyenge a keret. Ezèrt is adják el a Barca Audiost. Erre írtam, hogy jókor.

Robi71

A szükség nagy úr, nagyobb, mint a büszkeség. Le kell szállni a magyas lóról.

Nagybarcelona

Állítólag a klub Brozovicot, Kessiet (lejár a szerződèsük) ès Van De Beeket nèzte ki tèlre.

Faramuci69

Van de Beek, minek???

Nagybarcelona

Talán azèrt mert a kp-s sorunk összesen ad 7-8 gólpasszt egy èvben, ès a vèdekezèsben sem jeleskedik. Cserèbe MSN sincs, hogy egymásnak adják a gólpasszt. De Beek nem játszik, azèrt került ismèt szóba. Ott Pogba, Fernandez, Fred, sor a kezdő. Szerintem egy kp-s ès egy csatár kellene leginkább, ès Busquets helyère sem ártana hozni valakit, erre a másik 2 nèv. Ezek közül 1 szerintem 20 millióból kijönne, írtam mièrt. Ennyi pènzünk lesz tèlen. A csatár jó lenne kölcsönbe, vásárlási opcióval. A fizetès kèrdèses, bízzunk a Newcastle új tulajaiban. 🙂

Robi71

Busi helyére? Miért? Miért nem inkább mellé? Ameddig a Barca és a válogatott csk-ja, addig miért a helyére?
Daradszámra minden szekcióban megvagyunk, de minőségben sehol. Talán a középpálya megerősítése lenne a legfontosabb.
Csatár minek? Aguero és Luuk középen….Depay, Martin, Fati, Dembi és a török srác szélen. Ja, hogy itt sincs meg a minőség?…majd ha lesz pénz.

Nagybarcelona

Mert Busquets nem tudja ellátni már a feladatát. Egy sorral feljebb lehetne tolni, több gólpasszt adna mint a többiek. Már írtam, ha eljön a pályáról szètesik a kp-a. Ez is a jelenlegi helyzetet minősíti. Szerintem nagy húzás volt Koemantól a 532, de állandóan beledumálnak, kritizálják a munkáját, ezáltal nem tudja azt játszatni, amit szeretne. Busquets szárnyalt tavasszal, mert nem kellett annyit foglalkoznia a vèdekezèssel, nem kellett futóversenyeket felvállalnia. Ez a felállás Albából ès Destből is kihozza a maximumot, ès a 3 kh-is kevesebbet hibázik, hiszen a közèpső a helyère tud zárni. Problèma, hogy nincs elől, csak Depay. Aztán hisztiztek a 433 miatt, hiába nyilatkozott többször is, mièrt játszat 532-t. Pontosan az a problèma, hogy Aguero 2 ève folyamatosan sèrült, Dembele állandóan, Fatit meg 3* műtöttèk. Az 532-be egy kp-s ès egy csatár hiányzik. Ezt kèrte Koeman, ez a legolcsóbb megoldás. 2 ève nem kapja meg. Ez minimális pènz, ennyi be is jött nyáron. Na innen lehetne továbblèpni, ha lesz pènz. Kh, jobb szèlső, 433 stb.

Robi71

Középpályást értem, de csatár minek? Mert csak egy Depay van? Cavani magas fizetést kért, de akkor Falcao miért nem? A Rayo 1,2 milliót fizet neki…ezt csak ki tudtuk volna gazdálkodni..:)
A srác féllábon is jobb, mint Luuk. De a fafejnek ő kellett. Talán azért, mert 4 évvel fiatalabb és mi hosszútávon tervezünk vele. 🙂
Busi-vak kapcsolatban egyetértek veled, “ha eljön a pályáról szétesik a kp-ja”. Gondold el mi lenne, ha lesérülne a szezon végéig. Milyen szerkezettel állnál fel nélküle?
Mivel nincs szélső támadó egyértelmű, hogy a 352 a legoptimálisabb…habár már ez sem segít rajtunk. De ha lesz Agüero és Dembi (tartósan), akkor papíron mehet a 433 vagy a 4231 is..
Stegen – Dest (Mingueza), Araujo, Pique, Alba – De Jong, Busi, Pedri – Dembi, Aguero (Depay), Fati
Stegen – Dest (Mingueza), Araujo, Pique, Alba – De Jong, Busi – Dembi, Depay (Pedri), Fati – Aguero


Nagybarcelona

Èn is nèztem Falcaot, hogy szabad igazolás. Èn szemèly szerint lemondtam róla, mert 36 èves lesz, ès nem nagyon játszott. Lehet tèvedtem. Azt èrtsd meg, hogy ez a vezetősèg is sutyerák, ha nincs szemük előtt egy játèkos, szóba sem kerül. Mièrt nem jött Trincao helyett Rafa Mir, a Wolverhamptontól, aki olcsóbb is, stb. tudták, hogy Messi ès Griezmann megy. Luuk-ot felajánlották, utolsó pillanatban hozták. 2 lehetősèg volt, Luuk, vagy senki. Sajnos Laportáèk hlyènek nèznek embereket. Aguero tizenève kedvencem, de 2 ève sèrült, Dembele meg mindig sèrült, Fati kèrdèses. Mi lesz ha Depay dől ki?

Robi71

Falcao nagy kedvencem volt már a Porto-ban, aztán az Atletico-ban is…nagyon szerettem volna ha 2013-ban leigazoljuk.. Aztán 2014-ben jött Lajos és megbékéltem. 🙂
Csak egy szezonra kellett volna és erre jobb lett volna Falcao, mint Luuk, aki szerintem az első távozó lesz, ha lapátra kerül a papája. Inkább maradt volna Manaj.

Robi71

Brozovic és Kessie alapemberek a klubjaikban. Csak több pénzt akarnak. Ha mennek, akkor a pénzért fogják tenni és az nem a Barca lesz. Van de Beek talán, főleg ha marad Koeman.

Nagybarcelona

Az Inter bajban van, a Milanból Donnaruma is inkább távozott, erre ma írják, hogy figyeljük Stegen helyère. Nyáron írtam, hogy hoznám Stegen helyère ingyen, aztán nyertünk volna 60-80 milliót.

Robi71

A Milan és az Inter nagyobb bajban, mint a Barca?…kétlem. Az inter 200 millióra adott el a nyáron.
Ha valóban nagy a baj, akkor pénz kell…és akkor, hogy kerülünk mi képben?

Robi71

Navas remek formában védett az elmúlt szezonokban, így nehéz volt kihagyni, de mostanra Donnarumma lett a kezdő…ővé a jövő. Szerintem Navas fog távozni, ha nem fogadja el a csere státuszt.

Nagybarcelona

Írtam, hogy Laporta folyton hárít, most èppen Messire. Sokak szerint meg Koeman a sz.r, mert kimondja az igazságot. Minden meccs előtt ès után erről kèrdezik. Szerintem Laporta jelenleg legalább akkora problèma, ha nem nagyobb, mint Koeman a csapat èlèn. Koeman legalább megpróbál mindent a csapat èrdekèben, mèg ha nincs is egy top edző szintjèn. Laportáèk is megtettèk ezt? Persze Bartoèk a fő indok, hogy ide jutottunk, de többet vártam a mellèbeszèlèstől.

Robi71

Messi-re hárítani a problémákat már nem lehet…Barto etr tette éveken keredztül. Gondolod mekkora felszabadulás Messi számára “csak” egy zsoldosnak lenni a korábbi évek “mindenes” státuszából.

Faramuci69

Attol meg hogy harit, bartonal 1000x jobb. Nem kell hogy szimpi legyen, csak eredmenyes.

Bivi76

ics – ek nem kellenek. Bármelyik jöhet, csak ne az Inter játékosa. Elég volt az ilyen horvátokból.

Robi71

Neked nem jók a spanyolok, a szlávok…befürödtünk a franciákkal. Kiket szeretnél?…csak brazilokat? 🙂 Én brazilt sem látok nagyon, aki segíteni tudna.

Bivi76

Én azt szeretném, hogy a Barcelona elérhetetlen legyen egy kelet – európai játékos számára. Ne vesszen el a klub varázsa ilyen Brozocviccsal, Skriniarral, stb. Amióta Barca szurkoló vagyok, a következő kelet európai játékosok voltak kitűnő képességgel bírók :Sztoicskov, Proszinecski, Hagi. Aztán a itt vége a felsorolásnak.

Robi71

Nem nem zárnék ki senkit etnikai alapon. Nálam csak a játékintelligencia, a profizmus és a jellem játszik. Nem szeretnék több buta, amatőr, jellemtelen játékost látni a csapatban. Barto szisztematikusan ilyeneket igazolt. Remélem most már vége ennek.

Nagybarcelona

Csak brazilt ne. Tudom, hogy sokan kedvelik őket, de ez a brazil generáció nagyon távol van a règitől, emellett fejben is nagyon gyengèk, ès a foci sem abban az irányban megy el, hogy a szamba foci eredmènyes legyen. Válogatott szinten is európaisodnak.

Zoli1975

🙂 🙂 🙂
comment image

Dr Mouse

A kép jó, a fiatalok helyesek, de szerintem ebből a csapatból hiányzik a rutin, a tapasztalat.
A képen látható fiatalok nyilván tehetségesek, de nem tudni, melyikükből lesz NAGY focista
aki köré lehet szervezni egy csapatot.

Robi71

Számtalan ilyen generáció nőt fel az elmúlt 15-20 évben. A többségük esélyt sem kapott…a sztároktól hemzsegő felnőtt csapatban. De mivel most ilyenek igazolásával nem tudunk dicsekedni….azzal fényezzük magunkat ami a kertben terem. Ezek vannak, ezeknek kell jónak lenni. Az nem mondhatjuk hogy nincs jelenünk és jövőnk sem. De 1-2 éven belül mindenre fény derül.
Abban abszolút igazat adok neked…kik köré építjük fel a csapatot? De Jong és Depay. Kb ennyi, mert a többiek vagy nyugdíjazás előtt állnak vagy tinédzserek.

Nagybarcelona

Ha a Barca sikeres akar lenni, nincs 5 èv, hogy megvárja, amíg a 17-18 èvesek kiteljesedjenek. Tökèletes cserèk lesznek, a sok zsoldos helyett, akiket fokozatosan lehet beèpíteni, mint Xavit ès Iniestat.

Árpi

ne hülyéskedj már 🙂

Robi71

Nem tudom, hogy még van valaki, aki még mindig azt gondolja, hogy Barto csak egy focihoz nem értő jó szándékú derék ember?…vagy közönséges gazfickó?

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-10-08-insane-loyalty-and-appearance-bonuses-inserted-in-barca-players-contracts-revealed-by-rep/ gondolom azèrt kapták ezek a játèkosok az óriási hűsègbónuszokat, mert annyira kedvelik a klubot, mint Koeman. Biztosan Umtitiről, Dembeleről vagy Coutinhorol van szó. Nem minden fekete ès fehèr, már írtam.

Robi71

Elképesztő. Remélem a többiek is elolvasták. Szerintem néhány játékost csak azért igazolt le Barto, hogy a stromanjai lehessenek. Milliókat fizetett ki nekik a semmiért. Tuti egy részét visszaajándékozták.

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/10/08/61600bc122601d124c8b459a.html újabb szösszenet Laportától. Majdnem visszaigazoltuk Neymart, csak mègsem. Igaz hogy óriási pènzeket hozott volna, de nem oldotta volna meg a problèmákat. Aztán hagyta távozni a világ legjobb játèkosát, úgy, hogy hagyta lejárni a szerződèsèt, ami a szakèrtők szerint 130+ millió vesztesèget fog okozni, mert ő azt hitte, ingyen is itt fog játszani. Szerintetek ez normális?

Robi71

Leigazolni Neymar-t és Messi-t? …hm.

Robi71

Ansu Fati, Pedri és Pablo Gavi ügynökeivel már tárgyalnak a klub illetékesei. A Barça magasabb bérezést szeretne adni Minguezának és Araujonak is.”
íGY HOGY LESZ FIZETÉSI KERET CSÖKKENTÉS? 🙂

Nagybarcelona

Ha akkora bajban van a klub, a meglèvő 1,3 milliárdos tartozás mellett mièrt akar felvenni 1,5 milliárdos hitelt az Espai Barca projectre?

Nagybarcelona

110 ezer főre emelkedik a befogadókèpessèg.

Robi71

Talán majd egyszer sikerül megtölteni is.

g4brielsmith

Sterling, Olmo, Gravenberch, Rüdiger, Guerreiro. Szerintem ők minőségi játékosai lehetnének ennek a csapatnak..

Eminusz

Coutinho lehet az elso januari igazolasa az ujgazdag Newcastlenek! 🙂 Hajra! 🙂

Robi71

hahaha…

Robi71

A csapatépítést egy kiégett brazillal kezdenék?

Bivi76

Kezdhetnék a csapatépítést egy pöcsköszörű, balfasz, amatőr Busquetssel is. Ingyen dobunk mellé még 3 spanyol “öregembert”, meg a bukott City edző” mostohagyerekét”, a bűnlassú, gagyi Eric Garciát. Sok sikert nekik a csapatépítéshez!

Robi71

Mi lesz így veled, ha feltöltik a csapatot fiatal spanyol játékosokkal? Pep-t és fiait még túlélted valahogy, de ezt már aligha. 🙂

Bivi76

Fiatal spanyolokkal nincs bajom, de az fura nekem, hogy a La Massiáról kikerülő tehetségek nagy része liliputi.

Robi71

“Fiatal spanyolokkal nincs bajom”. Ez új! Fejlődőkepés vagy! Ez jó!

Bivi76

Másodhegedűsnek bőven jók lennének a francia, brazil, holland, portugál, német klasszisok mellett.

Robi71

Cou 26 évesen kiégett és mi 160 milliót fizettünk érte. Neked ez kellene fájjon…nem Busi. Vegyél mély levegőt, hadd jusson elég oxigén a processzorba.

Eminusz

Jaj nem valasznak szantam bocsanat

Eminusz

A Newcastle elso januari igazolasa Coutinho lehet! A dilemma a kovetkezo:
1. Megkockaztassuk a 100 meccset vele, hatha meg mutat valamit es tobbet lehet erte kerni?
2. Ne jatszon tobbet, ezzel megkockaztatva, hogy piti osszeget hajlandoak csak adni erte?

Szerintem egyertelmu, hogy a masodik! Tok mindegy mennyiert, csak menjen! Hatalmas fizetestol szabadulnank meg!

Nagybarcelona

Többször írták, nincs 100 meccses prèmium, nem tartozunk a Liverpoolnak, egy behajtó cègnek tartozunk. Aztán ki tudja….

Robi71

Még a csapból is az folyik, hogy 20 milliót kell fizetni Cou-ért a Pool-nak ha eléri a 100 meccset. Nem lehet, hogy mindenki dezinformált, hülye és rossz indulatú!!!
98-nál tart…tehát még 2 kell.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-10-09-barcelona-make-dembele-contract-ultimatum-reliability-4-stars/ na mèg egy csatárral kevesebb idèn, aztán meg megy ingyen.
-Dest pènteken lesèrült
-Aguero a csapattal edz
-Koeman ismètelten kèri, hogy igazoljanak egy fizikálisan erős Kp-t.
-Gavièrt èrdeklődnek, kifizetnèk az 50 milliós kivásárlási árát
-Ismèt szóba került Ndombele neve
-Tèlen megpróbálnák kölcsön venni Van de Beeket
-Sterling szeretne ide jönni, a City elzárkózik az elengedèsètől, hosszabbítani akarnak vele.
-Cavani is ismèt szóba került
Èn szemèly szerint örülnèk De Beeknek ès Cavaninak, kölcsön, vásárlási opcióval, akár fizetnèk is èrtük kölcsön, aztán vagy èlünk az opcióval, vagy nem. Szerintem ez a 2 poszt a leghiányosabb, esetleg jó lenne egy jobb szèlső, hasonló felállásban, esetleg Rüdiger, Romagnoli, Süle kivásárolni az utolsó fèlèvèből. Többet èr, mint 20 milliót betolni egy közèpszerű játèkosèrt. Tehát Cavani ingyen kölcsön, De Beek 5(+20) opció, 10-15 pedig egy vèdő kivásárlása. Esetleg Alexis Sanhes a maradèkból, hiszen szabadulnának tőle. El kellene adni, vagy kölcsön(bèrek miatt): Lenglet, Umtiti, Neto, Brathwaite, Collado, ès talán Roberto ès Dembele. Klaassen nagyot megy a holland válogatottban, kp-kènt 7 meccs 4 gól. Ő is èrdekes lehetne. Onana jó lenne mèg, szintèn az Ajaxból ingyen, vissza.
Stegen/Onana
Dest/Mingueza-Araujo/Pique-Romagnoli/Garcia-Alba/Balde
Busquets/Nico
De Beek/Gavi-De Jong/Pedri
Alexis/Demir-Cavani/Aguero-Depay/Fati.
Ez egy low budget, bajnok esèlyes csapat.

Nagybarcelona

COUTINHO kimaradt az eladási oldalon. Szóval ezt már tèlen meglèpni a vezetősèg által meghirdetett 20+ millióból. Itt aztán mehetne minden formáció. Aguero-Cavani kèt csatáros rendszerben, Araujo-Pique-Romagnoli 5 vèdővel. De Jong-De Beek-Pedri fiatal lendületes kp-val. Cavanira ívelgetni. 433-ban minden posztra 2 ember. Ès sèrülès esetèn is lenne mindenhol minősègi csere, kivève jobb szèl, de akkor áttolnám Depayt, hiszen ő már játszott ott èrdemben, nem úgy mint Brathwaite, Griezmann vagy Coutinho.

Nagybarcelona

Persze èrtelmesen fel kellene gátolni az időseknek, hogy ez erről ès a következő szezonról szól. Addig maradnak biztosan. Addig, amíg helyreáll a gazdasági helyzet, Alba, Busquets, Pique, Cavani, Aguero, Alexis 34-36 èves lesz akkor. A fiatalok meg 20-22. Èvente lehetne igazolni 1-2 minősègi játèkost a kiöregedők helyère, a fiataloknál meg elválna kire lehet számítani hosszú távon. Már most is kèső, de jelenleg ez van.

Robi71

Amióta itt van Koeman folyamatosan a keretre panaszkodik….teszi ezt úgy, hogy már két átigazolási szezont vezényelt le. Egyéb nincs lassan másfél éve, hogy szezon közben!!! folyamatosa az nyafogja, hogy “kellene még ez, kellene még az”…mint egy zsémbes vénasszony. Nagyon férfiatlan és fárasztó.
Ez a Barca rávilágít Ronald minden szakmai és emberi gyengeségére. A maradék jó hírneve is elszállt.

Nagybarcelona

Nem èrtelek. Kapott a kèrèsère kemèny 21 millióèrt: Depay, Dest, Luuk De Jong
Garcia hazajött ingyen, Aguero meg jött, hogy Messi maradjon, csak mègsem. Veretes.

Olympos

Koeman egyetlen átigazolási szezont sem vezényelt le.

Saját magadnak mondasz ellent. Koemanra kened az átigazolásokat,utána meg azt írod, nyafog. Persze hogy nyafog, mert senkit nem kapott azok közül, akiket kért. Akiket ő kért, azok helyett kapott ötöd meg tizedrendű hasznavehetetleneket. Ha csak rajta múlott volna, akkor a keretben pár játékos helyett más lenne
.
Nem Koeman a játékosok munkaadója, nem nála a klub széfjének kulcsa. Ő egyetlen játékost nem tud sem eladni, sem hozni. Melyik edző olyan hülye, hogy ne a legjobbakat akarná?

Laporta: Haaland vagy Lukaku helyett jó neki Luuk is. Ennyire futja.

Robi71

Kérjen a lehetőségekhez mérten és ne nyafogjon. Ebből a keretből sem képes kihozni a maximumot.
“Laporta: Haaland vagy Lukaku helyett jó neki Luuk is. Ennyire futja.”…ezt nem is értem. Még mit nem?
Egy edzővel közli a vezetőség, hogy mi az elvárás tőle….at edző megmondja, hogy mire van szüksége az elvárás teljesítéséhez. Ez ilyen egyszerű!!!
Na most:
1.Nincs elvárás, nincs pénz…és akkor mindegy, jól van így is. Miért sír?
2.Van elvárás, nincs pénz hozzá. Elköszön az edző. Mit keres még itt Koeman? Miért nem mond fel még szezonkezdés előtt?
3.Megfelelő feltételek nélkül is vállalja az elvárásokat. Akkor miért nincs kirúgva? Vagy ez az elvárás (BL: 0 pont, 0-6 gólarány, 0 kapura lövés…La Liga: 9. hely)?

Nagybarcelona

1. pont minden egyes kèrdès felè: mièrt nem hozza a csapat az eredmènyeket, mikor rúgják ki.
2. pont, nincs pènz, de óriásiak az elvárások, neki ez az állása, a holland válogatottban is megkereste ezt a pènzt, de elvállalta, mert szereti ezt a klubot. Ha Laportáèk nèztek nagyokat a megválasztásukkor, Koeman 2 ève csak pislog. Mièrt mondana fel, nehèz lesz állást találni, hiszen itt “megbukott” pedig a rá eső rèszèt teljesítette, cserèben a 2 vezetősèg is?
3. pont nemhogy új játèkosokra, de az edző kirúgására sincs pènz, az új edzőre pedig 2,9 millió. Közben a vezetősègnek leírtam mennyi választási lehetősège volt, (3, CVC, BC, vagy ez, ami most van)Koemannak is 3, vagy marad, ès bevállal egy újabb szívrohamot, vagy megy lemondva a vègkielègítèsèről, vagy megy, ès ki lesz fizetve, miután kifizettèk Valverdèt, majd kifizettèk Setient. Nem ez az elvárás, óriásiak az elvárások, pl. Messi mièrt nem maradt ingyen.

Robi71

Szerintem te (sajnos én is) több energiát fecsérelsz erre a Barca-ra, mint Laporta es Koeman együtt, de az sem kizárt, hogy jobban szereted a klubot mint ezek ketten együtt.
Ha még egyszer az olvasom valakitől, hogy “Koeman elvállalta, mert szereti ezt a klubot” esküszöm megnyomom a “-” gombot. Eddig még egyszer sem tettem. 🙂

Olympos

Van elvárás, csak nem reális. Sem Laportától, sem tőlünk.
Mit is ír a média? Koemannak szüksége lenne egy univerzális, védekezni is tudó középpályásra. Kit hoznak szóba? Olmo. Na Ő pont nem az.
Koeman azzal főz, ami van. Begyepesedett idősek, harmatgyenge középkorúak, taknyos fiatalok, sérülésből sérülésbe eső maródiak.
Fejétől (Laporta) bűzlik a hal. Ahogyan írni szoktad. Vagy változott a véleményed? Most már Koeman a fej? Ő egy a klub alkalmazottai közül. Az Ő sorsa is a fej (Laporta) kezében. Ha én tudom, hogy mindent megteszek, hülye lennék felmondani. Akinek nem tetszik, tegye meg.Ja, hogy az pénzbe kerülne! Hát ennek megoldása is a fej feladata.

Robi71

A kérdésem ugyan az, mit keres Koeman a klubnál?
Mert én nem tudom.
Magas elvárások, amihez nincsenek megadva a feltételek? Akkor miért van itt? Mazochista?
Ja tudom, szerelmes a klubban. De ahogy tudjuk, néha a szerelem öl, butít és a nyomorba dönt. 🙂
De ahogy látom van aki szerint ez a szerelem gyümölcsöző. Elég ránézni a bajnoki és BL táblázatra.

Olympos

És hol van a te Guardiolád meg Xavid? Elbújtak két arab hátsója mögé. A két besz@ri legenda. Koeman legalább itt van. Igyekszik valamit kihozni a két (Bartomeu és Laporta) bűzös fej posványából.

Robi71

Koeman for president. 🙂

Dr Mouse

Szerintem sem Guardiola, sem Xavi nem “beszariak” – csak egyszerűen és józanul gondolkoznak.
Pep évekkel ezelött kijelentette, hogy – ő ide többet nem akar edzőnek jönni. Vajon miért?
Mert nincs a Klubnak igazi tulajdonosa! Mert végig csinálhatta Barto azokat a dolgokat- melyek bűzlöttek a korrupciótól.
Xavi meg a pályán sem volt buta, ő is valószínüleg látja a Barca gyengeségeit.
Mi itt téphetjük a szánkat reggeltől estig, akkor sem változik ott semmi.
Sajnos…

Olympos

Én nem is várok nagy változást. Pláne nem úgy, hogy a keret évről-évre gyengül. És mégis vannak, akik ennek ellenére várják a csodát. És mivel ez nem jön el (évekig nem is fog), egyből az edző a hibás. Nem. Azok, akik ezt előidézték (90%-ban Bartomeu, 10%-ban Laporta).

Robi71

Senki sem vár csodát, de tisztességes helytállást igen. De ha te elégedett vagy azzal, amit Koeman ebből a keretből kihoz, akkor áldásom rád.

Robi71

Egy élmény volt olvasni.

Nagybarcelona

https://m.youtube.com/watch?v=1xa-vpqTOFk&t=524s egy kis videó De Beekről, azon a pár meccsen amin játszott.

Nagybarcelona

De mivel kapom a mínuszokat a low budget keretre, leigazolhatjuk Haalandot, Salaht, Pogbát, Kessièt, Laporteot, De Ligtet, Gayat Alexander Arnoldot ès Donnarumát. Egy párhuzamos univerzumban tehát 500 millióèrt.
Minek nekünk új stadion?
Stegen/Donnaruma
Arnold/Dest-De Ligt/Araujo-Laporte/Garcia-Gaya/Alba
Kessie/Busquets
De Jong/Pedri-Pogba/Gavi
Salah/Demir-Haaland/Aguero-Depay/Fati.

Nagybarcelona

Vagy nekimehetünk a bajnokságnak egy
Pena/Tenas
Dest/Wague-Araujo/Garcia-Comas/Mingueza-Balde/Sola
Gavi/Nico
Pedri/Puig-Pereira/Ruiz Atil
Demir/Collado-Fati/Peke Polo-Abe/Peque
Fiatal sorral a 3. ligáèrt, hátha idèn összejön, nem úgy, mint az előző èvekben.
🙂

Robi71

Mikor voltál utoljára a Camp Nou-ban?

Nagybarcelona

https://tbrfootball.com/newcastle-set-sights-on-327000-a-week-treble-winner-report/ egyre több helyen írják, hogy a Newcastle első igazolása a varázslatos tudású Coutinho lesz 50 millióèrt, hiszen règóta figyelik. Elkezdtem remènykedni. 🙂 Van mèg egy örök ígèret Dembelènk ugyanitt, ugyanennyièrt. 🙂

Robi71

Alig jelent meg a sejk máris megvásárolja a Barca feleslegét piaci ár felett. Lehet nem is az új klubjáért teszi, hanem a Barca megmentéséért? 🙂

Bivi76

Nem Koeman a férfiatlan. Ez a jelző, arra a tapló edzőre illik,aki a két BL döntőben gólt szerző kameruni csillagot elcseréltette a svéd klasszisra plussz több millió euróra, utána az öltöző sarkában meg összeszarta magát a még a mai napig is focizó zsenitől, akinek nem mert a szemébe nézni. Magyarán egy beszari férfiatlan majom.

Robi71

A világ legjobb edzőjéről beszélsz, akinek minden döntését igazolta az idő… a tiedet ellentétben.
Miért állt volna le vitatkozni a kétségtelenül “klasszis” svéddel…aki emberként egy beképzelt, s@ggfej, pöcs?
Nem ő “szarta össze magát a még a mai napig is focizó zsenitől”….hanem “a még a mai napig is focizó zseni” a La Massia-ban nevelkedett “liliputitól”. 🙂

Utána kellene nézned a “kameruni csillag vs, svéd klasszis” csereügylet részleteinek….valamint a “svéd klasszis” barcelonai ténykedésének. De miért is tennéd?…onnan kezdve nem lenne miről pocskondiáznod.

Bivi76

Világ legjobb edzője? Tele van BL győzelmekkel ugye? A világ összes pénze a rendelkezésére áll, és egyfolytában megbukik. Egy bukott, alkalmatlan senkiházi retek.

Robi71

Nem én (csak) mondom, hanem a szakértők.
A világ összes pénze a rendelkezésére áll? Nem költött többet mint a Barca….és ha azok a játékosok érkeztek volna hozzánk ez idő alatt, akiket ő igazolt a City-hez….akkor még most is pöckösen sétálhatnál végig a településed főterén. 🙂

Olympos

Ebben totál igazad van. Azzal a kerettel, amelyikkel Guardiola rendelkezett, négyből négy bl-t kellett volna nyernie. Nyert kettőt, mert két olyan csapat ellen nem volt taktikai megoldása, amelyik megölte a tiki-takát (Chelsea, Inter). Érdekes, a spanyol válogatott (Messi nélkül) abban a négy évben kétszer lett EB és egyszer vb győztes. Mindent nyertek a Barcára épülő válogatottal.

Katalan1

Tudod, hogy annak a spanyol válogatottnak milyen szerencséje volt? Ami pl: Messinek nem volt korábban az argentin csapattal?

Olympos

Négy évig szerencsével voltak Európa és a világ élén? Ezt te sem gondolhatod komolyan.

Last edited 18 napja by Olympos
Robi71

Ja, egy kis szerencsével most VB győztes és 4x Copa.

Katalan1

Pontosan

Robi71

És mindezt Pep kutyaütő fiaival. Igaz Bivi?

Bivi76

Nem érdekelnek engem a F@szkallantyú kutyaütő fiai.

Robi71

Képzeld mi lett volna, ha Messi a spanyol válogatottat választja.

Olympos

Még legalább egy-egy vb és eb cím. No nem Peppel. Mert Ő csak elszúrni tudta volna. Mint 8 éve teszi, bárhova megy.

Last edited 18 napja by Olympos
Robi71

Én egyetlen Pep csapat meccsét sem hagyon ki. Nem láttam még rossz meccset. Elképesztő edzői zsenialítás jellemzi ezeket…na meg az igazolt játékosok technikai képessége…gyakorlatilag elviszi az összest, akiket a Barca-ban szeretnék látni. Elképzelni sem tudom, hogy mennyire jó lett volna a Barca szurkolók kedélye az elmúlt években, ha a Rosell-Barto klán nem üldözi el 9 évvel ezelőtt. Lehet nem nyerjük meg az összes BL-t, de nálunknál jobban nem szórakozott volna senki. Ja, és Messi-nek 2-3 aranylasztival több lenne.

Olympos

A zseniális edző:
Szétverte a BL-győztes Bayernt, mert saját képére akarta formálni. Nem jött össze. A Bayernnél alig várták, hogy leteljen az ideje.
Elment a Cityhez. Pénz, paripa a rendelkezésére áll, ismét kénye kedve szerint saját képére formálhatta a csapatot. Eredmény: nemzetközileg semmi. Ráadásul a Citynél Ő igazol. A Barcánál meg a két szakértő (Bartomeu-Laporta). Nemzetközileg a zseni és a két elnök teljesítménye hasonló, nulla. Pedig az előbbi elvileg SZAKértő.

Robi71

Nincs jobb annál, mint a klub jelenlegi helyzetében olyan…a klub legsikeresebb generációját (akiknek köszönhetően a legszűkebb, legsikeresebb nemzetközi mezőnyben kerülhetett a klub) pocskondiázó “szurkolókkal” vitatkozni, mint te és Bivi (ha nem egy és ugyan az mind a kettő…de mindegy.
Akkor csak rövid történelmi visszaemlékeztető:
-a klubot 1899-ben alapították
-első BL győzelem 1992 (93 évet kellett erre várni)!!!
-ez a generáció (Puyol-tól Roberto-ig). 4 BL és 10 bajnoki…előtte (100 év alatt) összesen 1 BL és 14 bajnoki.
-Pep-el: 2 BL és 3 Bajnoki, játékosként: 1 BL és 6 bajnoki.

Lehet megint 100 évet kell várni egy ilyen időszakra?
Ha gonosz lennék, akkor azt mondanám, hogy ilyen szurkolók, mint ti meg is érdemelnétek….de nagyon remélem, hogy nem és hamarosan megint lesz szerethető, látványos és sikeres játék.

Olympos

Akkor vissza Pep-et, és nem kell 100 évet várni.

Olympos

Már nem emlékszem a névre, de amikor el kezdtem itt az írogatást, akkor is voltam valaki más. Akkor sem talált, most sem.

Robi71

mindegy….lehettek ikerlelkek is. 🙂

Bivi76

Írod a történelmi emlékeztetőt. Említed hogy 1992, az első BL győzelem. Pontosítok. Az BEK volt még. És tudod ki lőtte a gólunkat? Aki a bajban lévő klubért, otthagyta a holland kispadot. Igen, vannak hibái, de a segítő szándéka ezerszer jobb emberré teszi, mint az olajmágmás zsebében lévő, öltöző sarkába csináló díszpinty.

.

Robi71

Ott hagyta a holland válogatottat a Barca kedvéért, mert feláldozza jó hírnevét a klubért?
-akkor miért keres többet, mint a holland válogatottnál (12-vel indított, de most is 7,2 millió…a válogatottnál 4 millió)?
Ha ki akarjuk rúgni 13 milliót kell fizetni (7,2 neki és 5,8 a holland szövetségnek)
És még egy érdekes adat….miután kirúgták az Everton-tól az angol klub állta fizetésének 90%-at, mint holland szövetségi kapitány. Ezek szerint ott sem sikerült könnyen eltávolítani.

Olympos

Egy szerződéskötéshez kettő fél kell. Látszik, Koeman ebben is jó. Hibáztasd azt, aki ilyet kötött vele, azaz Bartomeut. No meg Laportát, hiszen júniusban ott volt a lehetősége, hogy mást hozzon. De a fontosabb feladatok helyett (pl. általános bércsökkentés – ennek elmaradása lett az 1:4-es szankció) a szuperligás százmilliók reményében inkább azzal foglalkozott, hogy celebkedjen, meg hogy a rokonokat bejuttassa a klubba.

Robi71

Látszik, Koeman ebben és jó” ….és még miben? 🙂
Bivi-t akartam hallani erre válaszolni, de valószínű “Pep-t és fiait méltatta volna”. 🙂

Olympos

Nálam mint edző is jó. A vezetőség a keret harmadát kicserélte. Ennek következtében amit tavaly elkezdett, idén kezdhette elölről. Bónuszként Messi nélkül! Tavaly is gyengén kezdődött a szezon, a bajnokságban például 4 ponttal kevesebb volt ennyi forduló után. Ezeknek a játékosoknak össze kell szokni, magát a legjobb kezdőt is meg kell találni. Mindezt pedig nehezíti a sok sérült. A szezon kezdete előtt írtam, szeretnék belepillantani Koeman noteszébe. Vajon hány olyan játékost kapott, akinek a neve adott poszton a lista első három helyén volt. Szerintem egyet sem.

Robi71

És ki van a noteszében?….Lukaku és Haaland?
Kapott egy teljes holland különítmény De Jong mellé…Depay, Dest és Luuk. Pénz hiányában ez nem rossz. De ha szerinted ebből a keretből csak ennyire futja (9. hely a bajnokságban és 0 kapuralövés a BL-ben) akkor jó edző.
Szerintem egy vicc, mint edző. Amellett hogy erősen limitált képességű, emellett konok, akaratos fafejű. Ostobaság erőszakkal párosítva…fejjel megy neki a falnak.

Bivi76

Amúgy Olympost nem ismerem, nem ugyanaz a személy vagyunk.

Olympos

Mesinek több aranylabdája lenne Peppel? Julcsi néni meg Jani bácsi lenne, ha pucája lenne.

Robi71

Pep 4 évet töltött a klubnál, mint edző….Messi ez az idő alatt (milyen meglepő) 4 aranylasztit nyert. Ennél többet nem is lehetett volna, ugye? 🙂
Volt sikeresebb edző-játékos páros a futballtörténelemben?…aligha. Hogy ez a sikersorozat tovább is tarthatott volna amennyiben együtt maradnak? …hm.

Dr Mouse

Nekem is hasonló a véleményem Pep-ről. A nejem sem tudja megbocsájtani neki hogy “elhagyta akkor a Barcát.” – de azért azt mondani, hogy “mindenhol veszít” azért az túlzás.
Nyert az “örök nyertes” Bayern-nel és csodák-csodája a MC-vel is!

Robi71

A Barca-tól elzavarták. Lehetetlen helyzetben hozták azzal, hogy menesztették a sikeres klubvezetést és az utánpótlás teljes stábját. Ő volt az utolsó, aki repült. Elszigetelték és magára hagyták.

Robi71

Pep a legtöbb trófeával rendelkező edző…összesen 31.
14 a Barca-val (4 v alatt!!!, ennyit senki nem nyert a ligában), 10.et a City-vel (5 év alatt!!!, ennyit senki nem nyert a PL-ben) és 7-et a Bayern-el (3 év alatt)
24 meccsenként nyer egy trófeát. Mondanom sem kell, erre még senki sem bolt képes.
Erre minden Barca szurkolónak büszkének kellene lenni…de mégsem. 🙂

Bivi76

A Brescia és az As Roma egykori játékosa, aki edző is volt nálunk, mit csinált mondjuk 2010-ben az Inter elleni BL elődöntőben? Egy Mourinho leszopatta,az anti focijával. Nem tudott semmi újat húzni, az általa elüldözött Samuel Eto’o(aki kb.3 milliószor nagyobb kaliberű játékos volt mint a bukott City – s pénzéhes vándormadár) vezetésével a Bernabeuban BL-t nyertek. Magyarán:Nem tudta végrehajtani a történelmi tettet, hogy a legnagyobb ellenségünk stadionjában megnyerjük a legrangosabb európai trófeát. Rá két évre, egy azóta elfeledett “no name” edző csapata, a Chelsea ejtett ki minket. (Di Matteo). Meg azért valljuk be! 2009-es BL győzelmünknél ha nincs a londoni Iniesta gól, akkor nincs döntő, a többit már tudjuk… Szóval nem akkora edzőfejedelem ez a senkiházi. Futballistaként egy totál 0 volt. Ugyanaz volt mint most Busquets.Egy igazi balf@sz, híg húgylé.

Lackó

De rossz téged olvasni.Nem jó hely a te párhuzamos univerzumod.

Bivi76

Téged sem jó olvasni hidd el!

Mindegy

Pepnek rohadt nagy szerencséje volt Xavival, Iniestával, Messivel stb hadd ne soroljam…érdekes de mindenki szereti elhallgatni Tito érdemeit pedig igazából ő volt az ész Pep mellett…meg is döntötte Pep pár rekordját mikor ő volt az edző + Enriquevel sem voltunk rosszak( tripla) de ugye erről sem szeretnek sokan beszélni mert ez vhogy kissebbitené Pepet :), utána meg a bayernel, Cityvel nem kockáztatott nagyot..bátorságért kitüntetés nem ját érte 🙂 jó edző ( top10 talán )…de tuti nem a legjobb…de szerintem ezen felesleges vitatkozni..vannak akik leragadtak abban a korszakban…ez nekik rossz…meg nekünk miattuk 🤣

Dr Mouse

Azért megválogathatnád a szavaidat nem? Egy volt válogatott játékos, akiből – ha neked tetszik, ha nem – sikeres edző lett.
És ezt nem lehet elvitatni tőle.

Robi71

Gamper, Kubala, Cruyff, Guardiola….és Messi. A Barca történel mének legfontosabb alakjai.

Bivi76

Hogy jön Kubalához,Cruyffhoz, Messihez az a szarházi, böszme. hatökör, undorító Guardiola? Gondolkozz ember! Te fogalomzavarban szenvedsz. Egy nagy határ szar volt játékosként is.

Robi71

Jattkosként csk volt és játékintelligenciájának köszönhetően Cruyff meghosszabbított keze a pályán.
Spanyol bajnok (6): 1990–911991–921992–931993–941997–981998–99
Spanyol kupa (2): 1996–971997–98
Spanyol szuperkupa (4): 1991199219941996
Bajnokcsapatok Európa-kupája (1): 1991–92
Kupagyőztesek Európa-kupája (1): 1996–97
UEFA-szuperkupa (2): 19921997

Robi71

Nem tudom elképzelni milyen kémiai reakciók játszanak le az agyadban, amikor ilyeneket írsz. És ha belegondolok, hogy kb 2008 óta dolgozik ez benned…nem semmi lelkivilágod lehet.

Robi71

Messi Pep-el 4 aranylabdát nyert.

Olympos

Máshol hány játékost juttatott aranylabdához Pep? Nullát. Na ennyi köze volt a Barcánál ahhoz, hogy ott meg Messi négyet szerzett.

Robi71

Vicces vagy te is. 🙂

Dr Mouse

Az, hogy akkor a spanyol válogatott EB-t, majd VB-t nyert, elsősorban Luis Aragonés érdeme! Ezt a csapatot örökölte aztán meg Del Bosqe.

Aki ismerte Sebes és Bukovi filozófoiáját, hogy egy válogatottat EGY csapatra kell építeni.
Nézz körül! Látsz mai ilyet? Nem. Mert pldul a magyar válogatott vagy 8-9 csapatból tevődik össze.

Olympos

Sajnos a globalizáció miatt – játékosvándorlás – már nem trendi az, hogy egy csapatot saját országbeliekre építsenek. A klubcsapatok tele vannak idegenlégiósokkal. Még az elithez messze lévő csapatoknál is. Így nálunk is. Nekem például épp akkor kezdett elegem lenni a magyar fociból, amikor félévente kicserélték a fél keretet. Kikre? Idegenlégiósokra. Hol van már az, hogy szinte kapásból fel lehetett sorolni a Fradi, az Újpest, a Vasas, az MTK, a Honvéd stb. kezdőjét. Mert alig változott. Maximum évente 1-3 játékos.

Lackó

Az Inter ellen elvették Pique teljesen szabályos gólját.Onnan be lettek volna darálva ők is.Sima 3 BL lett volna egymás után ha nem nyúlnak bele.Jó lenne ha ma ilyen típusú gondjaink lennének.

Lackó

Szeretném ha ott tartanánk ahol vele tartottunk.Mindenki be volt tojva tőlünk,most meg mi vagyunk betojva mindenkitől.A tények nem igazolnak.

Bivi76

Én azt szeretném, hogy anyagi tekintetben tartson ott a Barca, mint az Általad említett időszakban, és akkor nem ilyen szedett vedett Busquetseket és kortársait kellene nézegetni, és egy idióta barom edzőről nosztalgiázni.

Robi71

Nem nosztalgiázik senki. Te hozod elő Koeman védelmében folyamatosan. 🙂

Bivi76

Azt hiszed hogy én nem látom Koeman hibáit? Én is valamilyen szinten csalódtam benne. Azt hittem, a kutyaütő korosztályt kibassza a csapatból. Én számítottam volna Todibora, Trincaora, Emersonra. Eric Garciaval nem foglalkoznék, egy balfék a csávó, csakúgy mint Mingueza. Bár Ő legalább lelkes, annak ellenére hogy egy képzetlen játékos. Én azért védem, mert Ő az egyik volt játékos, Romarioval, Laudruppal, Sztoicskovval egyetemben, akik miatt Barcelona szurkoló lettem.

Árpi

Játszik veled mint macska az egérrel

Robi71

Azt hiszem, inkább tudom hogy te nem látod Koeman hibáit. A “kutyaütő korosztályt kib@szását a csapatból” nem tartom hibának, hisz nélkülük az a minimális egyensúly a csapaton belül sem lenne meg, ami most van és a kiesés ellen szenvednénk.
De megannyi más hiányosságot tudnék felsorolni. Semmi sincs meg benne, ami alkalmassá tenné egy topcsapatot irányítani….főleg nem egy ilyen kritikus helyzetben levőjét, mint a Barca. Ehhez már a játékos múlt kevés.

Robi71

Laporta bejelentette, hogy nyáron indul a stadion felújítást. Egy évig nem használhatja a csapat a Camp Nou-t.
Mennyi kiesés lesz így…a szurkolók támogatásáról nem is beszélve.
Miért nem lehetett ezt a Real mintájára a Covid karantén alatt megtenni. Így tovább növekszik a gap a két klub között.

BarcaFanFrom92

Sziasztok! Gavit mindenképp meg kell tartani. Remélem őt nem kótyavetyélik el! Amit az olaszok ellen mutatott épp 17 évesen az megsüvegelendő. Szerintem benne vezéri készségek is megvannak, ahogy védte Yeremit az olasz játékosoktól, ahogy közéjük ugrott nagyon tetszett. Egyébként szerintem jobb szélen ez a Yeremi gyerek is szuper, a másik jelöltem az Ajaxos Antony lenne. A videók alapján nálam Ney2.0.

Robi71

Laporta egyelőre megerősítette Koeman-t. Biztosan marad a Classico-ig. És mi lesz ha kikapunk? Meneszti vagy kiáll és azt mondja, hogy…marad, mert nem tudja kifizetni?

Olympos

Nem tudja kifizetni Koemant? Inkább senki nem vállalja, senki nem adja az arcát. Mert tisztában van a kialakult helyzettel, a posvánnyal.

Robi71

…és akkor mi lesz?…mert én ,ég ilyen helyzettel nem láttam sehol eddig

Olympos

Akkor ezt magyarul is, ha lehetne.

Robi71

és akkor mi lesz?…mert én még ilyen helyzettel nem láttam sehol eddig”
magyarul a csapatban már van egy fél tucat játékos, aki nem lehet kib@szni, mert nem tudjuk kifizetni őket és…ehhez hozzácsapódna egy edző is. Te hallottál még ilyenről?

Olympos

És ezért Koeman a hibás? Erre ott a két FEJ.

Robi71

“Elképesztő bónuszokat kaptak a Barcelona játékosai az elmúlt időszakban. A spanyol sajtó megszerezte két labdarúgó szerződését, amely alapján már nem is kell azon csodálkozni, hogy tudott így eladósodni a világ egyik legnépszerűbb csapata.
A fizetésük többszörösét kapták meg a Barcelona játékosai a most kiszivárgott szerződések alapján. Bár a RAC1 nem nevezte meg azt a két labdarúgót, akinek a kontraktusát nyilvánosságra hozták, de mindketten az első csapat meghatározó tagjainak számítottak Bartomeu elnök időszakában.
Az egyik focista éves fizetése mellé további 11 milliót tehetett zsebre, ha a szezon meccseinek a felén játéklehetőséghez jutott, további 1.2 milliót, ha a csapat továbbjut a BL csoportkörből, és 3.6 milliót, ha a szezon végén triplázik (azaz a BL mellé a bajnokságot és a kupát is behúzza) a katalán sztáralakulat. A bónuszok sorának azonban itt még nincs vége: Bartomeuék egyik kedvenc megoldása volt a hűségdíj, amelyet akkor kaphatott meg egy-egy csapattag, ha meghosszabbította a szerződését a Barcelonával, az említett példában ez az összeg kereken 15 millió eurót jelentett.
A kiszivárgott megállapodások alapján volt olyan labdarúgó, aki a 13,5 millió eurós éves fizetése mellé kapott 6,7 millió eurós hűségdíjat csak a szerződése meghosszabbításáért, amely a következő szezonban további 2,8 millióval, két évvel később pedig 5,6 millióval egészült ki, ha nem hagyta el a labdarúgó a csapatot. Emellé ha a csapat meccseinek 50%-án pályára lépett, további 2 millió ütötte a markát, a harmadik szezonban ugyanekkora összegért elég volt a meccsek alig több, mint egyharmadán játszania.”

https://www.goal.com/hu/h%C3%ADrek/brutalis-bonuszokat-kaptak-a-barcelona-jatekosok-ez-tehette/1pnz2d186gy3czlin8ft65yy2

https://en.as.com/en/2021/10/08/soccer/1633680473_630563.html

Dr Mouse

És ezekből az irdatlan + pénzekből mennyi került Bartomeu zsebébe vajon?

Árpi

Jól beakadt nálad ez a lemez🤣

Robi71

Nekem is meggyőződésem, hogy ezek a semmiért járó pénzek egy része visszament hozzá. A leírás alapján Cou és Dembi a strómanok…

Robi71

Leo Messi: “Attól a pillanattól kezdve, hogy a Barça hivatalos közleményben tudatta, nem tud velem hosszabbítani, csak az járt a fejemben, hogyan folytathatnám a pályafutásomat.Klubot kellett keresnem karrierem befejező éveire. Őszintén szólva soha nem számítottam arra, hogy el kell hagynom a Barçát. Alá akartam írni az új szerződést, majd vissza akartam térni az edzésekhez, de amikor megérkeztem, azt mondták, hogy ez már nem lehetséges.”

Mindegy

Nem éppen mai story…kb 100szor elhangzott már itt..

Robi71

Elképesztő bónuszokat kaptak a Barcelona játékosai az elmúlt időszakban. A spanyol sajtó megszerezte két labdarúgó szerződését, amely alapján már nem is kell azon csodálkozni, hogy tudott így eladósodni a világ egyik legnépszerűbb csapata.
A fizetésük többszörösét kapták meg a Barcelona játékosai a most kiszivárgott szerződések alapján. Bár a RAC1 nem nevezte meg azt a két labdarúgót, akinek a kontraktusát nyilvánosságra hozták, de mindketten az első csapat meghatározó tagjainak számítottak Bartomeu elnök időszakában.
Az egyik focista éves fizetése mellé további 11 milliót tehetett zsebre, ha a szezon meccseinek a felén játéklehetőséghez jutott, további 1.2 milliót, ha a csapat továbbjut a BL csoportkörből, és 3.6 milliót, ha a szezon végén triplázik (azaz a BL mellé a bajnokságot és a kupát is behúzza) a katalán sztáralakulat. A bónuszok sorának azonban itt még nincs vége: Bartomeuék egyik kedvenc megoldása volt a hűségdíj, amelyet akkor kaphatott meg egy-egy csapattag, ha meghosszabbította a szerződését a Barcelonával, az említett példában ez az összeg kereken 15 millió eurót jelentett.
A kiszivárgott megállapodások alapján volt olyan labdarúgó, aki a 13,5 millió eurós éves fizetése mellé kapott 6,7 millió eurós hűségdíjat csak a szerződése meghosszabbításáért, amely a következő szezonban további 2,8 millióval, két évvel később pedig 5,6 millióval egészült ki, ha nem hagyta el a labdarúgó a csapatot. Emellé ha a csapat meccseinek 50%-án pályára lépett, további 2 millió ütötte a markát, a harmadik szezonban ugyanekkora összegért elég volt a meccsek alig több, mint egyharmadán játszania.

Robi71

Elnézést az ismétlésért, de azt hittem nem lett jóváhagyva először.

3rdRichard

Sziasztok! Egy régi olvasója vagyok ennek- és az előd blogoknak, kisebb-nagyobb szünetekkel. A szünetek a Bivi és társai áldásos munkájának köszönhetőek. Ha van ennek a blognak moderátora, árulja már el, hogy hogyan lehet megtűrni a “az a szarházi, böszme. hatökör, undorító Guardiola?” és ehhez hasonló kommenteket egy Barca blogon? A közösség miért nem mondja azt, hogy ez azért már sok? De ugyanígy idézhetnék hasonló mondatokat az említett magas IQ-val megáldott szerző tollából arról a jelenleg is aktív középpályásunkról, aki ma este Nemzetek Ligája döntőt játszik a Spanyol válogatottal, mellesleg világ- és Európa bajnok. Még egyszer kérdem: van moderátor? És ha van, akkor szerinte ez így rendben van?

Bivi76

Nyújts be petíciót!

Dr Mouse

Egyetértek Veled!

Árpi

Na a másik álszent🤣
Amúgy sikerült már megfejteni hogy egy 17 évesnek hogy hogy nincs jó pár év tapasztalata a felnőttek között? 😂

Bivi76

Jöhet a többi! Ketten már vagytok! Hamar meglesz itt a létszám. 😁 Hajrá! Mindent bele!

Robi71

Részemről úgy fogalmazol, ahogy akarsz…ez téged minősít. De az, hogy a személyes szimpátiád, unszimpátiád felülírja a tényeket, az már kóros.

Árpi

Azért te is tudsz szépen fogalmazni 🤣 mondjuk nem aprózod te elküldöd a picsába az egész klubbot🤣

Bivi76

😁

Robi71

Hosszú idő után (majdnem 100 év) úgy nézett ki, hogy ez a klub felzárkózik a nemzetközi elithez…15-20 évig sikerült is. De most úgy néz ki, hogy csak fellángolás volt.
Lehet szebben fogalmazni arról, ami itt az elmúlt években zajlott és sajnos még mindig zajlik?

Árpi

Ez egy ilyen blog..most az lesz a fő irány hogy minden szar…naponta megerősítve hogy nehogy kizökkenj és még véletlenül pozitív legyél 🙁

Robi71

Akkor sem lehet trágár szavakat használni…elég ha körbeírod. Bivinél nem csak a hangnem, hanem a jelen helyzet teljes mellőzése…tizenéves fájdalmait okádja ide.

Zoli1975

comment image

Dr Mouse

Na végre… talán kiveszkedték magukat Bivi-ék.

Fcb

Azt mondja el nekem valaki minek a VAR?! Értelme nincs.. A teknősfejű hülye gyereknek meg adják a lesgólt. Önelégült beképzelt majom..

Katalan1

Sajnáltam a spanyolokat. Nem véletlenül volt Enrique ideges. Remélem, hogy marad a kispadon.

Bivi76

Luis Enrique biztos hogy marad a kispadon. Rendkívül szimpatikus számomra, és játékosként nálam Ő a legjobb, legvagányabb spanyol játékos,akit valaha láttam játszani.

Robi71

Biztos, hogy marad…mert neked tetszett mint játékos? Még szerencse, hogy nem vagy klubvezető, se szövetség elnők.

Bivi76

Miért? Azt mondod nem volt kitűnő játékos? Ne kezd megint megint kötekedést!

Robi71

Attól jó egy edző, mert jó játékos volt? Koeman után Lucho-nak is ez az egyetlen érdeme? 🙂
Képzeld mekkora edző lehetne Ronaldinho 🙂

Zöldbéla

Az első félidőben Benzemát engedték el lesről úgy, hogy utána a franciák szöglettel jöttek!

Ha rendszeresen így működik a VAR, akkor inkább árt a futballnak, mint használ!

Dr Mouse

Nem találok szavakat arra, amikor egy játékvezető egy kétséges helyzetben, nem megy ki megnézni a Var-t.
Az már mindennapos, hogy egy spanyol játékvezető nem ismeri az előnyszabályt.
A színészkedést példul nem büntetik…
De mindennapos az, hogy kimegy a labda az oldalvonalon túlra és jön a labdát bedobó
játékos… Van aki csak 5 métert, de nem ritka, hogy 10 métert sétál előre és dobja/ejti!
a labdát.
A szövetségek, vagy a FIFA-UEFA miért nem lépnek? Nekik csak az a fontos, hogy minél több meccset játszanak? Volt Eb, majd VB, most már van Nemzetek Ligája.
Mi lesz itt még a jövőben?
Zsolt Iistván biztosan forog a sírjában!

Robi71

Nagy rugby rajongó vagyok….ezen belül is az “All black’ Új-Zélandi válogatotté.
Érdekes, ott hibátlanul működik a VAR, nincs színészkedés (a sérült játékos a pályán ápolják mikozben megy a meccs),, nincs időhúzás sem (a cserék menet közben vannak)….így hosszabbítani sem kell. A meccs addig tart 80 perc után ameddig elhagyja először a pályát. Minden hibátlan.
Nem véletlenül mondják a britteknél, hogy amíóta a szabályok és a jegyárak kiüzték a huligánokat a futbal stadionokból a rugby stadionokba….hogy “a rugbý-t urak játszák és huligánok nézik….a focit huligánok játszák és urak nézik. 🙂

Mindegy

Gavi vs Franciaország 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=C92VVYgf8Ok

Nagybarcelona

https://www.fcbarcelonanoticias.com/en/fc-barcelona/surprise-laliga-desvela-an-informs-that-it-shows-that-the-barca-is-not-so-bad_273661_102.html Meglepetès! A Barca nincs is akkora bajban. A La Liga ellenőrző bizottsága szerint a 481 milliós vesztesèg 60%-a 283 millió nem is lètezik, hiszen tèves felvetèseken alapul, mint a játèkosok amortizációja. Mennyi is az 1,3 milliárd tartozás valójában? Múltkor írtam erről. Akkor mièrt is nem tudunk igazolni, ès mièrt távozott Messi? Köszönjük Laporta!

kritizator

Gratulálok a könyvelőknek, ahányan vannak annyiféle képpen számolnak.

Nagybarcelona

Sajnos ez direkt volt, Bartóèkra kenni. Megèrt annyit, hogy emiatt Messi távozott ès nem tudtunk igazolni? Tebas már utalt erre, gondolom ezèrt volt a vizsgálat.

Robi71

Csak ámulok bámulok mennyi energiát fektetsz ebbe…mint egy oknyomozó újságíró. Egyik percben még megjelenik a reménysugár, a következőben apokaliptikus minden. Amúgy mindannyian látjuk mi történik a valóságban.
Irigyelem a PL dúsgazdag befektetőit, akik aggódnak egy még nagyobb hal megjelenésétől. Hol vannak a volt riválisok tőlünk…és hol lesznek 2-3 év…esetleg egy évtized múlva? Kisebb csoda kell, hogy felzárkózzunk…főleg úgy, hogy jelenleg még az alagút vége sem látszik. Csak futni fogunk az események után…még akkor is ha megtaláljuk a helyes utat…de hol van az még…

Eminusz

Tudom, mar hetek ota ezt fujom, “alomvilagban” elek, de egyre inkabb ugy erzem, hogy lenne eselyunk Salah leigazolasara! 😀
Hogy miert? A Liverpool jobb szelsot akar igazolni! Az opciok: Asensio, Chiesa, Dembele!
Miert akarnanak a legjobbjuk posztjara igazolni, ha minden rendben haladna a szerzodeshosszabbitasat illetoen?
Es ha mar ott van Dembele az opciok kozott, nem lehetne az Olmora szant 75 milliot inkabb Salahra forditani? Dembelet is vihetik melle es ennek elegnek kene lennie!

Persze nem latok bele a klub anyagi helyzetebe, a hirek egyszer arrol szolnak, hogy nincs penz, maskor meg arrol, hogy Olmot meg Sterlinget akarjuk…. Szoval en ezekbol probalok valamit leszurni…

kritizator

Klopp visszaadja Dembelével a Coutinho-deal-ben szerzett előnyüket?

Robi71

🙂

Nagybarcelona

https://www.barcablaugranes.com/2021/10/11/22721315/memphis-depay-bags-netherlands-record-in-win-over-gibraltarDepay megdöntötte a rekordot, a holland válogatottban egy naptári èvben szerzett gólok számában.

Nagybarcelona

Ezek nem normálisak. A gazdasági igazgató is azt várta, Messi ingyen fog játszani, ès az új szponzor a mostantól csak többet fizethet, minimum 55 milliót ( jelenlegi helyzetben) ès fel akarnak venni 1,5 milliárd hitelt.
https://www.marca.com/en/football/barcelona/2021/10/11/61646fc022601d4a508b457d.html

Nagybarcelona

A Juve kapcsolatba lèpett De Beekel. 🙁

Eminusz

Szerintem nekunk most inkabb vedekezo szellemu kozeppalyasra van szuksegunk. 🙂
De Jong, Pedri, Puig, Gavi, Nico megoldja a tobbit! 🙂

Eminusz

Az en nevsorom: Kimmich, Fabinho, Milinkovic-Savic, Ndidi, Kessie, Pogba, Zakaria, Brozovic.

Kimmich lenne az igazi alom, de alom is marad sajnos.. Egyreszt mert nincs penz, masreszt mert igazi Bayern-ikon.. Fabinho lenne a masik, aki szinten alomkategoria.
Milinkovic-Savicot es Ndidit nem engedhetjuk meg magunknak. :/ Kessienek lejar a szerzodese ugyan, de nagy haboru lesz erte, amiben tobbek kozott a PSG is reszt vesz, akikkel nem tudjuk felvenni a versenyt sajnos.. :/
Pogba a hirek szerint hosszabbitani akar a Uniteddel.
Marad az ingyen megszerezheto Zakaria es Brozovic, akik szerintem mindketten kello erositest jelenthetnenek. 🙂

Dr Mouse

Szerintem meg kellene csatár is. Mert komloly probléma az, hogy ki tud gólt lőni?
Ahogy rájönnek az ellenfelek edzői arra, hogy az egyetlen veszélyes csatárunk Depay, onnantól minden meccsen kap majd két őrzőt…

Eminusz

Nem azt irtam, hogy csak kozeppalyas kell. 🙂 Szerintem is kellene csatar, de sokkal inkabb jobb szelso tamado.. Kozepen a Depay-Aguero kettos egyaltalan nem gyenge, jobb szelre viszont valljuk be, nincs senki! Dembelere nem lehet szamitani, Demir pedig meg nagyon eretlen.
A problema csak az, hogy erre a posztra szamunkra szinte nincs is leigazolhato celpont.. Salah, Gnabry, Pulisic, Chiesa, Dybala mind elerhetetlennek tunnek, pedig nagyon kellene ide egy hozzajuk hasonlo kaliber!
Talan Chukwueze lehet meg egy jo opcio, de o eleg zsakbamacska.. Akkor mar inkabb tartsuk meg Trincaot..
Vaagy az altalam sokat emlegetett Gerard Moreno, aki remek szezonon van tul! O bevetheto a tamado szekcio minden pontjan! 🙂

Nagybarcelona

Van egy olyan èrzèsem,hogy jelenleg Laporta minimum olyan károkat okozott a klubnak 6 hónap alatt, mint Bartóèk az utolsó èveikben.

Nagybarcelona

Nem kedvelem ezt az oldalt, de ez egy jó cikk.
https://www.origo.hu/sport/futball/20211008-ronald-koeman-fc-barcelona-elete-alma-alommunka-legenda-pedri-gavi-holland-valogatott.html Koeman munkássága. Vegyük hozzá a tegnapi hírt, miszerint a vezetősèg szándèkosan trüközött a számokkal, ezèrt nem lehetett igazolni, ès azt, hogy Messi nem kapott szerződèsi ajánlatot a lejárta előtt, amivel maradhatott volna.

Kritizator
224
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x