Rayo Vallecano vs FC Barcelona

 

4.6 5 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
233 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
barcanoticias

❌ Ansu Fati fájdalmat érez jobb térdénél. Nem bevethető, és a felépülése fogja meghatározni a visszatérését.

Last edited 1 hónapja by barcanoticias
Zoli1975

Előre az első idegenbeli bajnoki győzelemért 🙂 Visça el Barça!

Buli78

Nagy változásra van szükséga játékunkban, hogy akár6egy ilyen vallecasi középcsapatot is megverjünk.

Nagybarcelona

https://www.fcbarcelonanoticias.com/en/fc-barcelona/worry-koeman-quotes-to-the-doctors-by-plague-of-drops_274213_102.html kedd dèlután Koeman szemèlyesen számon kèrte az orvosok munkáját a sok sèrülès okán. Mièrt ő?

Mindegy

Miert csak ő és miért csak most?

Zöldbéla

Miért, kinek kellene?

Nem csak az orvosok, hanem az erőnlétért (az izomzat állapotáért) felelős edző(k) is számonkérhetők.

Dr Mouse

Még egyszer elolvastam Koeman tegnap volt sajtótájékoztatójáról szóló cikket.
Mindenről beszélt, csak az ő személyes felelőségéről nem!
Említette az orvosok felelőségét, aztán azt, hogy a drukkkerek csúnyán viselkedtek a távozásakor, – meg azt, hogy az El Classicon “nem volt szerencséjük…” – de, hogy ő miben hibázott azt nem.
Mit várjunk akkor mi, magyar Barca drukkerek a mai meccstől?

Nagybarcelona

Az orvosok vezetője szerint Pedri rásèrülèse egyszerű balszerencse. Innen eredt a kifakadás.
https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-10-27-commotion-reported-among-koemans-backroom-staff-following-pedris-injury-relapse/

Robi71

A minap beszéltem neked arról, hogy ha nem volt pénz Cavani fizetésére, akkor Koeman miért nem kérte Falcao-t….Luuk helyett. Hiába 35 éves, a gólérzékenysége ezerszer jobb, mint kőember honfitársának.

Barca79

Kuman taktikaja emelgessunk Luuk fejere mert o magas! 2021 Fc Barcelona

Nagybarcelona

Utólag könnyű okosnak lenni.

Barca79

Remelem kikapunk es akkor csak elege lesz Laportanak ebbol a fogalmatlan Koemanbol. Vigyorog mint vmi fel hulye. Fogadok Roberto kezdo, Garcia kezdo. Umtiti, Puig ul a padon. Vki szamolja hany golt kaptunk eddig Garciarol?

Olympos

Hivatalos kezdő:
Ter Stegen
Dest-Garcia-Pique-Alba
Roberto-Busquets-Nico
Memphis-Agüero-Coutinho

Barca 30

1 kávé businak. Ébresztő. Csigák, felpalyarol a kapusnak vissza. Gólra törő játék.

RedBlue

Ennyit még a grundon se lehet várni.Busi az egyik kerékkötője a gyorsabb támadásvezetésnek.

Barca 30

+ az okos edző.

Barca 30

A legtöbb labdaerintese Stegennek volt. Ez mindent elmond a csapatról.

Katalan1

Agüero kaphatna több labdát.

Steve fan

Most komolyan! A szezon szégyencsapata leszük! A pofám leszakad!

Olympos

Na ebből mára elég. Bár elég nevetségesek vagyunk, azért a Keresztanyu c. sorozat mégiscsak minőségibb.

Barca 30

Ha az első 10 – be leszünk mennyi prémium jár? Nem biztos.

Faramuci69

Nem akarok egy kib hollandot sem a Barcaban. Se franciát. Se brazilt.
Ez mar szánalmas. Mindenki gyenge. Amerikait sem. Szomorú vagyok hogy nem dobta már ki amikor megválasztották. Majd ha kieső helyre zuhanunk vissza.Laporta is szánalmas.

Patkós Csaba

Impotens játék mint mindig a szezonban.Kapura teljesen veszélytelenek vagyunk.így még a pont szerzés is necces lesz

Zoli1975

Nincs kreativitás, nincs előre passz, nincs semmi elképzelés! Elszomorító!

Nagybarcelona

A 800 ezres Trejonak van 2 gólja, 6 gólpassza 10 meccsen. A mi összes kp-nak?

BarcaForLife

Es nem Baldet hozza be? Bazdmeg

Csbcs

Nulla összhang a csapatrészek között, jelenleg egy olyan játékosunk sincs aki elő tudna készíteni… Talán Nico játéka emelhető ki aki nem csak alibizni akar…

Nagybarcelona

Nico nagyon pozitív meglepetès. Nagy a baj. Sokadszorra írom, hulladèk a keret. Zavarják el Koemant, mert ezt már nem bírom nèzni, de ez egy hulladèk marad.

Robi71

Téged, mint Koeman védőügyvédét kérdezlek, ha Ő jó és a keret gyenge….akkor a bennmaradás a reális cél?

Nagybarcelona

Nem vèdem Koemant. Most kirúgnám, ès ki is fogják. De Xavival Dest majd nem esik fel a labdában, vagy berúgja 5 m-ről, Gavi ad majd 6-8 gólpasszt? Busquets nem adja majd el a labdát? Ez egy hulladèk. Tavaly is leírtam, ha nincs Messi a közèpmezőnyben vègzünk, senki nem hitt nekem. Volt 22 meccs embere díja. Majd az új edző megtanítja ezeket a hulladèkokat focizni? Sosem szidtam a játèkosainkat, de ezek nem tudnak 5 m-re passzolni. Itt sokak szerint a 3. osztályból világsztárokat hozunk fel. Ki kell mondani vègre, ez egy sz.r a játèkosaink nem èrnek fel a Rayo játèkosaink szintjère. Messi itt tènyleg minden játèkost jobbá tett. Nem Messiztem eddig, de ez siralmas. Èn kívánom a legjobban, hogy jöjjön új edző, legyen igazatok, ès játszunk csúcsfocit. De! Óriási a baj. Sok a sèrült, ès harmadosztályúak a játèkosaink. Èn már nem bírom nèzni ezt a sz.rt. Ez az 5. formáció az idèn, de nèzhetetlen. Mit lehet ebből kihozni???

Barca79

Igen hidd el hogy egy top edzovel maskepp fog jatszani mindenki, igen is sokat szamit az edzo fura hogy ezt nem tudod. Ugyanez a keret mas lenne Guardiolaval.

Nagybarcelona

Szerintem nagyon túlèrtèkelitek a csapatot, ahogy írtam a fèl csapat a harmadosztályból jött. A problèma, H. nemhogy Guardiola, de Xavi sem fogja ezt a csapatot elvállalni. Finoman cèlozgattam már rá, a játèkosok a Transfermarktos áruk felèt sem èrik. Nekem De Jong nagy kedvencem, a legèrtèkesebb játèkosunk, de nemhogy 90 milliót, a felèt sem adnám èrte.

Nagybarcelona

Robi kèrdezte, hogy vajon megvédjük e az 51 milliós Rayot? Jövőre a mi játèkosaink is ennyit fognak èrni összesen. Ismèt írom, Trejo 2 gól 6 gólpassz. A 90 milliós De Jong más edző alatt többet fog hozni? Egy èvben sem hozta a 800 ezres Trejo 10 meccs alatt lehozott számait. Keserű vagyok, mert ha megy Koeman ez akkor sem lesz jobb. Ez egy hulladèk. Most már menjen Koeman, mert ez már bármit csinál, nem lesz jobb.

Nagybarcelona

A csoda Demir èrt már labdához? Hátha egy új edzővel tudnak egy egyeneset labdába rúgni. Nagyon remèlem, hogy igaza lesz annak aki az új edzőtől többet vár. Szerintem óriási a baj ebből senki nem fog semmit kihozni.

Robi71

Koeman: “Ma is jobbak voltunk, de nem volt szerencsénk”. 🙂

Barca79

aaaaa elkepeszto a pali. Tuti fuvezik vagy vmi, de hogy parhuzamos vilagban van az biztos.

Robi71

Depay visszahúzhatta volna a lábát, ha már kihagyta

Faramuci69

Depaynak a padon a helye.

Nagybarcelona

Èsbki játszik helyette???? Komolyan felhúztok. Kiharcol egy büntetőt, ad egy gólpasszt, amit Dest 5 mèterről kihagy. Tudod mi a siralmas? Depay a legjobb játèkosunk, meg az èvi 2 gól 4 gólpasszos F. De Jong, meg Stegen az eladott labdák királya.

Faramuci69

Nem örökre, de neki is éreznie kell, hogy ez önmagához képest édeskevés.
Örülök, hogy megszereztük, de ő olyan játékos, akinek időnként kell fejmosás, különbe elszáll. Remélem Xavi tudja majd kezelni.

Barca79

Koeman most szepen lemond azonnal.

Patkós Csaba

Vigye a holland társait is egész nyugodtan

Patkós Csaba

Így haladunk akkor a bennmaradásért fogunk küzdeni.

g4brielsmith

Ismételten elvett két órát az életemből ez a szar…

Barca 30

Remélem kőman már nem megy vissza Barcelonába.
Ettől függetlenül az 50 gólt nem lehet pótolni – Messi – laporta is magába nézhetne. Suarez, Messi eligazoltatasa.

Barca 30

Takarodjon mind a kettő.

Barca 30

Kőman és laporta gondoltam

Nagybarcelona

Èn is így látom. Sajnos Koeman távozásával semmi nem fog változni, Laportát támogatták a közgyűlèsen, elfogadták a kreált 480 milliós vesztesèget is, ami miatt mèg csak igazolni sem tudunk.

Csbcs

Azt gondoltam a szezon elején hogy legalább Depay be fog válni, de tévedtem… Depay lesz az új Coutinho, lassú és körülményes, rengeteg technikai hibával játszik. Ez a Barca olyan mint egy ifi csapat, szerintem még a spanyol másodosztályban sem tudna bajnokságot nyerni. Szégyen hogy ide jutottunk…

Nagybarcelona

Depayban nagyon nem èrtünk egyet. Minden meccsen kioszt egy gólpassz èrtèkű labdát, ès kiharcolt egy büntetőt, de kihagyta. Itt mindenki maga alatt van jelenleg. A második felèvel egyetèrtek. A Rayo a másodosztályból jött, a mi csapatunk felé a harmadosztályból + a harmincasok.

Csbcs

Szerintem egy top csatár pont attól válik azzá, hogy ki tud emelkedni a vízhordók közül és megteremti a különbséget, főleg az ilyen kiscsapatok ellen, továbbá lehet köré csapatot építeni. Depay efféle erényeket eddig nem nagyon tudott villantani nálunk. Ő egy olyan játékos aki a sztárok között villog, de egy átlagos képességű csapatban nem tud vezéregyéniséggé válni.

Csbcs

Mikor is rúgott utoljára akcióból gólt? Augusztusban…

Gerobarcaa

Tesó nemar a Lyonbol jött ott aztán sok sztár van 😂

Eminusz

Depayjal az a baj, hogy gyenge fejben.. Nem a kepessegeivel van baj! Meg nagyobb baj, hogy kb az osszes jatekosunk ilyen! A keretben talan 2 jatekost tudnek irni, aki fejben is rendben van, Pique es Araujo… Kar, hogy mindketten vedok es nem a golszerzes a feladatuk….

Nagybarcelona

Komolyra fordítva a szót, Koemant zavarják el, mert szerintem elvesztette az öltözőt. Szerintetek az új edző mit fog ebből a keretből kihozni????

BarcaForLife

Ebbol nagyon semmit. Stegen ok. Pique ok de neki mar csak a meccsek felen kene jatszani talan.
Garcia fos de fiatal. Csere.
Araujo kell a kezdobe.
Alba meg neha jo de mar kene melle valaki rotalni….Baldet peldaul megprobalni hamar ott van
Sergi Roberto egy hulladek
Dest csere jobbhatvednek elmenne
Gavi tulsztarolt es tul fiatal h magara vegye a csapatot.
Busi csere. Kurva lassu.
Nico ma jo volt. Fizokailag is ott van. De nem kezdo szint.
FDJ…es ot kedvelem de ne tole varjuk h Iniesta legyen
Coutinho kuka
Demir kuka
LDJ nem is letezik
Aguero tokeletes cserecsatar
Fati jo szelsonek de kicsit tulsztarolt es serulekeny.
Depay szwrintem nagyon jo de egyedul van. O tud varatlant huzni. Ma is o mentett majdnem wgy pontot. Bar tettem volna ra penzt h kihagyja
Dembi…egyik kedvencem de sajnos o mar itt nem lesz meghatarozo. Talan mashol se.
Pedri tulsztarolt
Bratyi cserenek elmegy aguero moge
Puig fizikailag gyenge de lelkes.
Mingueza nem ez a szint csak a szive van itt.

Hat nagyjabol ez a velemenyem. Persze Koemannak mennie kell. De ebbol sehogy se lesz sokkal jobb. Egy 4. Hely a maximum. Bl-bol kieses lesz 75%.

Itt nem is csak uj edzo kene
..ide kibaszott sok penz es hozzaerto emberek.

2-3eves a baj minimum.

De hajra Barca orokke.

Nagybarcelona

Óriási +++ neked. Egy az egyben így látom èn is. Minden szavaddal egyetèrtek. Itt új edzővel sem lesz változás.

BarcaForLife

Koszonom. En is egyetertek veled sok mindenbe de kevesen halgatjak meg amit mondasz. Ha el tudunk hatarolodni a fanatizmustol(nehez mert imadom a klubbot) akkor amit frnt leirtam nincs messze a valosagtol. Van meg par ember aki jol lat dolgokat….Robi peldaul par dolgot realisan lat de eltorzitja azzal h 2 eve ugyanazokat a szavakat hajtogatja meg hat ugye a stilus. Bivinek is szeretem a fanatizmusat csak azt nem ahogy neha beszel par emberrol. De ez van

Robi71

Nem tudom miért van az, hogy nekem soha sincs igazam…csak igazam lesz. 🙂
Most már engem is zavar, hogy képtelen vagyok tévedni és minden beigazolódik.
Mindig mondtam, még a legrosszabb helyzetekben is, hogy még nem vagyunk a legmélyebb ponton. Vajon mikor lesz végre ennek a rémálomnak és elkezdünk végre visszajönni?

Faramuci69

Azért ha kapunk egy értelmes edzőt, akkor legalább lesz fény az alagút végén.

Robi71

Értelmes edző nem vesz át csapatot szezon közben….csak abban az esetben, ha több potenciált lát benne, mint a menesztett edző kihozott belőle.
Legalább egy átigazolási szezon kell ahhoz, hogy valamennyire a saját izlésére formálja a keretet.

Faramuci69

Igazad van, értelmes edző kerüli az ilyen eseteket. Ugyanakkor Xavi emocionálisan kötődik a klubhoz. Kapott ettől a klubtól annyit, hogy úgy érezze van mit visszaadnia. Persze ő is adott már nem is keveset.

Nem szerencsés így átvenni a csapatot, de ha összerakja a csapatot, akkor szakmailag jól is kijöhet belőle, még akkor is ha itt nem lesz olyan sikere, mint szeretne lenni.

Legyünk reálisak. Xavi jól kommunikál, szakmailag hiteles edző, aki, mint tudjuk nem a pénzért jönne ide. Drukkoljunk neki, hogy segítsen átlendíteni a csapatota holtponton, egyénileg is fejlessze, motíválja a játékosokat valamint legyen egy kis szerencséje.

Árpi

🤣🤣🤣
Szórakoztató egy pali vagy az egyszer biztos !!!
“Képtelen vagyok tévedni” 😂😂
Vagy bejön a fogadásod ( te mindig a csapat ellen fogadsz ) vagy bujócskázol 😂
Mit ne mondjak derék 😂

Robi71

Sohasem tippelek, ha valamit állítok az egy számomra egyértelmű folyamat eredménye. Ilyen nincd, hogy vagy bejön vagy nem…
A csapat ellen figadok?….bujócskázok?…hm. Nem emlékszem ilyenre.

Csbcs

Itt az a fő kérdést, Koemannal elindultunk e valamerre az elmúlt évben? Szerintem nem és ezt a játékosok is így gondolják. A keret valóban szar, de… Qman motivátornak katasztrófa, szakmailag nulla… ennyi pontot Te vagy én is elértünk volna ezzel a kerettel. A kérdés hogy elérjük e a bl-t érő 4. helyt, és végre elindulunk előre, vagy a 10-15. helyen égünk a szezon végén…

Robi71

Megismétlem a kérdésem…ezzel a kerettel a legjobb edző is csak a bennmaradásért küzdene?
Még arra sem válaszoltál, hogy mi alapján mondod, hogy Barto a tiki-takát szerette volna folytatni….mert az átigazolása stratégiája (ha ez annak nevezhető, mert én semmilyen stratégiát nem láttam benne) ennek teljesen ellentmond. Nagyon jóindulattal, max Cou és Arthur (de ők is lassú, körülményesek ehhez) mondhatók annak….az 50!!! igazolt játékosból. 🙂

Buli78

Bl-t érő helyről álmodozunk, a kiesés elől kell menekülnünk majd. Ez a szomorú valóság. 😢😢

Zoli1975

A Barça utoljára 2002-ben kapott ki a Rayo Vallecanotól.
Most ez újra sikerült. Eddig nem látott mélységekben a klub…

Robi71

Ronald Koeman: “Véleményem szerint a bekapott gólt leszámítva jó meccsünk volt. Irányítottuk a mérkőzést és több helyzetet is kialakítottunk, de nem tudtunk gólt szerezni.”
…ja, a bekapott gólt leszámítva 🙂

jancsipapa

Ne lepődj meg ezen. A Real ellen is jobbnak látta a csapatot.

Zöldbéla

Nem rég még azt olvastam, hogy “zavarjuk el az öregeket, és állítsuk be a fiatalokat, mert az övék a jövő. Az sem baj, ha három évig nem nyerünk semmit, de legyen változás!”

Hát itt van sokak óhaja, ráadásul még egy két tapasztalt játékos is segíti a fiatalokat. Alig telt el pár hónap, hogy Messi (a “zsarnok”) sincs, és már megy a siránkozás!

Tudomásul kell venni, hogy mi a következménye annak, ha gyengébbekkel szorítjuk ki az idősebb játékosokat! (Értelmetlen fiatalítás.)

Egy normális csapatnál, a jobb játékos szorítja ki a gyengébbet, itt pedig a fiatalabb szorította ki az idősebbeket!

Várnunk kell arra, hogy ismét jó csapatunk legyen!

Robi71

Teljesen egyetértek. Eszetlen fiatalítás.
Egy normális csapatnál, a jobb játékos szorítja ki a gyengébbet, itt pedig a fiatalabb szorította ki az idősebbeket!” ….inkább azt mondanám, hogy a gyengébb, de olcsóbb fiatal a…a jobb, de drágább idősebbet. Olcsó húsnak híg a leve.
Szerintem elég fiatalt hoztunk be/fel …a következőkben középkorú (25-28 éves) már bizonyított játékosokat kellene hozni.

Olympos

És melyik mérkőzésen láttál több reményt, a Real vagy a Rayo ellenin? A Real ellen egy 25.1-es átlagéletkorú kezdő volt, a tegnapin meg egy 27.7-es.

A Real után azt írtam, játékban voltunk,döntött a rutin.Tegnap is a rutin döntött (Busquets hibája, Piquet ringlispilbe ültették, Memphis büntetőt ront).

Eminusz

Ehhez csak annyit fuznek hozza, hogy tegnap Busquetsrol kaptunk egy golt, Depay kihagyott egy buntetot, a csapat legjobbja pedig Nico Gonzalez volt…

Kicsi85

Ugy nez ki Koemannak ennyi volt.

Kicsi85

Mar hivatalos is.

Mindegy
Barca87

Sajnálom mint embert, DE erre a feladatra az edzői tudása nagyon kevés volt.

Mindegy

és ne felejtsük még véletlenül sem voltak ideálisak a körülmények a számára…káosz a köbön..nem csak az ő hibája ez az egész….egy normálisabb kerettel többre lett volna képes (pl nincs egy top góllövőnk jelenleg).. de én is vártam a távozását, igaz a tavalyi szezon vége óta ..Xavit emlegetik ..kíváncsi leszek rá nagyon, de neki is idő kellesz …

Olympos

Az alábbiakat írtam kettő nappal ezelőtt. Tegnap Laporta menesztette Koemant. Várom a második bekezdéshez a megfejtést.

Koeman menesztése:

Van pénz a szerződésének felmondására. Sőt, még az új edzőnek a fizetésére is van fedezet. Nem más, mint az 595 millió eurós hitel keretszerződés. Onnan bármikor lehet pénzhez jutni. Az pedig már teljesen mindegy, hogy a LIGA 315 vagy 365 milliós bértöbbletért bünteti a klubot.

Ami viszont nincs, az egy olyan edző, aki el is vállalná a jelen körülmények között a kispadot. Emellett egyrészt nem mindegy, hogy milyen típusú edzőt hozunk, másrészt az sem, hogy milyen kaliberűt.

Eminusz

Hat kivancsi vagyok… Xavi nyarig nem jon, meg akarja varni a VB-t Katarban… 🙂
Akkor johet meg egy Setien-fele edzo a szezon vegeig?? De akkor mar nem maradhatott volna Koeman inkabb? Nem tudom, mit gondoljak…

Red Cule

Végre! Jobb későn, mint soha! Sokkal előbb kellett volna. Visca Barca, visca Catalunya!

Nagybarcelona

Hát ez telitalálat. Valverde után Koeman elbocsátását is eltaláltam napra pontosan. 🙂
Így lenne ötösöm. Na várjuk a fejlemènywket.

Robi71

Ezt nem volt nehéz eltalálni. 🙂
Lemondott vagy kirúgtuk….végkielégítés szempontjából nem mindegy. Én most hagytam volna még, hogy szoruljon a gatya, addig ameddig magától lemond és egy centet sem kell neki fizetni.

Zoli1975

Hűha, 1 kommentre 10 mínuszt kaptál Robi, ez új rekord 🙂

Barca79

Te voltal Koeman vedoje a legtovabb. 😀 Mi mar joval hamarabb lattuk hogy alkalmatlan, raadasul annyit irtal most mar mennie kell, nem irtad most fogja Laporta kibaszni. De mi ez vmi ovoda? Eltalaltam hat persze!:D

Nagybarcelona

“Most már mennie kell, ès menni is fog” ezt írtam. Többet nem írok, mert magamat is kitiltanám. Maradj még egyszerű mivoltodban. Kúman mindenèrt a hibás.

Eminusz

Sajnalom Koemant. 🙁 Nem titok, hogy en mindig is kedveltem es kitartottam mellette a vegsokig… Szerintem nem o volt itt a fo problema, de ez hamarosan ugyis megerositest nyer! (Ez az egyetlen ok, amiert en is azt mondtam, hogy menjen..)
Konnyu volt mindent ra haritani..
Peldaul a tegnapi veresegrol nem tudom, miert o tehet…
Oke, hogy o allitja ossze a kezdot es o cserel, de a keret elerheto jatekosaibol fent volt mindenki, aki alkalmas a golszerzesre! Kivetel nelkul! Az, hogy a csapatkapitanyunk, az elo legenda, a kirobbanthatatlan, akinek meg alternativaja sincsen a keretben bamba modon elvesziti a labdat, amibol aztan golt kapunk, majd kesobb Depay kihagyja a buntetot, szerintem semmikepp sem Koeman hibaja…
Ellenben az, hogy a csapat legjobbja a 18 eves Nico Gonzalez volt mindenkeppen Ronald erdeme! Mas edzo alatt nem igazan jatszott volna, ahogy Gavi sem, Pedri sem es a tobbi fiatal! Koemannak tobb fiatalt koszonhetunk, mint az elmult 3 edzonek osszesen! Es ez nem amiatt van, mert az elmult idoszakban nem voltak ugyes fiatalok! Hanem azert, mert csinalhattak barmit, nem kaptak lehetoseget! Inkabb jottek Gomesek, Coutinhok es sorolhatnam!
Mindenesetre kivancsi vagyok, hogy az uj edzo mit fog majd tudni kihozni ebbol a keretbol, Koemannak pedig minden jot kivanok! 🙂 Nekem szemely szerint Tito Vilanova ota a legszimpatikusabb Barca-edzom volt! 🙂 Koszonunk mindent, amit adtal a csapatnak hosszu tavon! Kihangsulyozom, hogy hosszu tavon, mert az o munkaja csak kesobb fog beerni! 🙂 A legszomorubb az, hogy ha majd 5 ev mulva Pedrivel, Gavival, Araujoval, Nicoval a kezdoben ujra a csucson lesz a csapat, senki nem fogja emliteni Koemant, mint fontos szereploje a sikernek.. En viszont mindig is igy fogok tekinteni ra! Visca el Barca!!!

Barca87

Igazad van. Az elmúlt évekhez képest nagyon sok fiatalnak adott lehetőséget, csak az a baj hogy a keretből egyáltalán nem tudta kihozni a Maximumot. És nem arra értem hogy megkellett volna verni a Bayernt, ámde a Rayo egy más kalap.
Én bízok a csapatban. Sokkal több van ebben a keretben. Egy motivált edzővel a 4ben kell végezni. Én ezért hoznám Xavit. Motivált, és tudja hajtani a csapatot. De ez csak az én véleményem. Hamarosan minden kiderül!

Eminusz

Ahogy irtam is, a Rayo elleni vereseg szerintem egyaltalan nem Koeman sara… Sok veresegben bennevolt, alairom, de tegnap semmi nem jott ossze a jatekosoknak…

Robi71

Ha Koeman jó edző volt, de a keretben csak ennyi van és így kaptunk ki egy Rayo-tól…akkor a csapat a kiesésr ellen küzdhet maximum. Ez egy logikus következtetés,.
Ehhez képest, ha az új edzővel a középmezónyben végez a csapat már előrelépés és pozitívnak értékelhetjük a munkásságát.

Csakhogy én ezzel nem értek egyet. A keret alkalmas a 4.be végezni és ez kell legyen az elvárás az új edzővel szemben (is).

A BL-ben is van reális esély a 2. helyen végezni. A Benfica 2 fontos pontot Kievben hagyott. Nekünk nincs más dolgunk, mint nyerni Kievben és otthon legyőzni a Benfica-t a ki-ki meccsen.

Faramuci69

Vagy a nyerni az Alliance Arénában! Végül is a MU és a Bayern eléggé egy cipőben járnak mostanság 🙂 Lehet mi nemgurítanánk nekik egy laza ötöst.

MBarca93

Örülök h végre menesztették Koemant, bàr szerintem sem ő volt a legnagyobb probléma, de ő is probléma volt.
Személy szerint én Ten Hagot szeretném edzőnek mert elképesztő amit az Ajax-al művel
Viszont szwrintem Xavi fog érkezni, kiváncsian várom h mit fog tudni csinálni. Az Al Sadd szép focit játszik, van taktika,kipasszolàsok,háromszögelések úgy hogy jóvsl gyengébb a keret mint a miènk (nyílván a bsjnokság is jóval gyengébb) de ott látszik h a játékosokból kivan hozva a maximum. Ezt várom Xavitól itt is. Meglátjuk h ez Europában mennyire lesz ez elég.

Robi71

Szerintem ki kell nevezni valakit (pld. jelenlegi másodedzőt,) és előszerződést kötni Xavi-val vagy azzal az edzővel akivel komolyan számolunk és nyáron kinevezzük.
Ez a szezon átmeneti (nem mondanám azt, hogy kuka)….legyen meg a 4. hely és kijutni a BL csoportból, ez a maximum. Az új edző dolgozni tudna a háttérből a klubvezetéssel a következő évi stratégián, átigazolási listán, stb.
Most így átvenni a csapatot nagyon necces.

Bivi76

Tudom, írtam néhányszor, és biztos unalmas már, de nálam Koeman játékos pályafutása nagyban hozzájárult, hogy Barcelona szurkoló lettem. Romarioval, Sztoicskovval,Laudruppal, és Johann Cruyffal a kispadon, teljesen “rabul ejtett” a katalán sztárcsapat. Sokan biztos haragszanak rá, kikiáltják a mostani helyezés egyik fő okozójának, hozzánemértő edzőnek tartják,stb. záporozhatnak a negatív kommentek a holland tréner irányába. Én csak megszeretném köszönni neki a klubért tett áldozat vállalását, hogy a holland válogatottat otthagyta a szeretett csapata kispadjáért, szorult helyzetben. Segítőkészségből maximális tisztelet neki. Egy óriási Barcelona ikonról beszélünk, aki Barcelonás pályafutása során, középhátvéd létére 88 gólt rúgott,nem mellesleg a 92–es BEK döntőt eldöntötte. Lehet a fiatalabbak nem tekintenek úgy rá mint egy Legenda, mert nem látták játszani. Pedig higyjétek el, ez egy óriási játékos volt,minden idők legjobb Barcelona középhátvédje. Nem volt hozzáfogható a maga korában. Rettegtek tőle a kapusok, bombagóljaitól enyhe túlzással még ma is remegnek a hálók. Csak hangsúlyozni szeretném, hogy nem egy Valverdéről, és Setienről beszélünk, mikor a személyét emkegetjük. Ezerszer nagyobb játékos volt a posztján, mint az az edző, akibe itt a blog 99%-a “belevan szerelmesedve”, közben meg olajmágnások euró százmillióit elköltve, bajnoki címen kívül nem tud egy BL győzelmet nyerni. Lehet Koemanra a blogtársaim úgy emlékeznek majd vissza pár év múlva hogy egy rossz edző volt, nekem akkor is egy igazi Legenda, aki meghatározta Barcás létemet. Az általa elindított fiatal játékosoknak sok sikert, bízzunk benne hogy szép pályát futnak be, és legalább jó szívvel gondolnak majd vissza egykori mentorukra! Hajrá Barca! Köszönünk mindent Ronald Koeman!

Robi71

Elfogult vagy. Választ szét Koeman-t a klublegendát és Koeman az edzőt. A kettő nem ugyanaz. Egyetlen edző sem élhet a játékos múltjából. Nem tiszteletlenség az mondani róla, hogy edzőként felektős. Kár volt lerombolni a nimbuszát. Erről csak ő tehet.

Bivi76

A manchesteri bukott tréner nem rombolja a nimbuszát? (nem Solskjaer – ra gondolok mielőtt lecsapnád a magaslabdát)

Faramuci69

Termeszetesen Solksjaer a siker edző Manchesterben. Guardiola meg egy bukott majom, mert még nem nyert BL-t, ott.

Ettől még csapatot építeni azt tud, mert valjuk be, a PL-t sem olyan egyszerű megnyerni. Kérdezd erről a fentebb említett sikeredzőt.

Természetesen nem kockázatmentes beleülni Barca edzői székébe most, ráadásul nem egy relatíve kezdőnek. Ettől még szerintem Xavi nem hagyja cserben a klubok, kérdés persze, hogy zajlanak a tárgyalások. Egy bólogató, jellemtelen hülyét nem szeretnék edzőnek, aki 40 másodperc alatt elküldi Suarezt, aki még nála is nagyobb klub legenda volt.

Persze még van kit elküldeni, kérdés akkor ki marad. A nagy öregeket még senki sem tudta kiszorítani a tudásával. Ettől még ők sem tökéletesek, de jobb még nem jött eddig. Reméljük Xavi, ha jön, megoldja a generációváltást.

Gondolom neked ő sem elég jó, hiszen focizni nem tudó, guardiolahülyegyerekeinek egyike.

Bivi76

Ha idézem magam, igen Guardiola kisiskolás “hülyegyereke”. Ezek az én szavaim. Jó játékos volt ennek ellenére, időben megtette azt a lépést, amit mások nem tettek, és tesznek meg most sem Mivel Barcelona szurkoló vagyok , és ha Xavi vállalja, szurkolok neki és a csapatnak tiszta szívemből , annak ellenére hogy Barcelonás pályafutása során, mindig voltak olyan csapattársai, akinek a játékát jobban kedveltem.

Faramuci69

Basszus, ezzel azt akarod mondani, hogy inkább nézel egy cselgépet, mint a kapust?
Esetleg 11 cselgépet? Ok, 10 cselgép és egy kapus?

Robi71

Ismét elfogult vagy, de most negatívan. 13 éve topedző. A legtöbb szakértő szerint a legjobb, leginovatívabb….nálam is.

Barca79

Klopp nalam jobb es jonnek a fiatal nemetek Klopp utan, de Guardiola jol tartja magat. Top3 edzo hosszu evek ota erre nem sokan kepesek.

Bivi76

Az én szememben nem rombolta le a nimbuszát. Sőt! Most még jobban tisztelem, mint mielőtt megérkezett edzőnek hozzánk. Ő nem távolról okoskodik, tanácsokat osztogat, hanem az első hívó szóra jött, megpróbálni segíteni, egy bajba jutott klubnak. Maximális tisztelet neki!

Dr Mouse

Ha Xavinak van egy csepp esze, most nem vállalja el a Barca edzőségét…
Mert ahogy mindenki látja, akkora a fejetlenség a csapat körül, hogy az már fárasztó.

Bivi76

Nem értem. Mindenki elszerette volna küldeni Koemant, itt a lehetőség Xavi hazatérésére,és most azzal tetszik jönni, ha van esze, akkor.. . Ehhez kell ám a tökösség, hogy segíteni. Persze, könnyebb beleülni a készbe, más által elkezdett nehéz munka után, mikor levan téve az alap, learatni a babérokat. Tán félteni tetszik Xavit, hogy Ő sem tud csodát tenni, és megégeti magát? Múltkor bátor tetszett lenni, mikor a moderátort kérték ellenem!

Faramuci69

Dr. Mouse véleménye a sajátja, nem mindenki ért vele egyet. Ne általánosíts.

Bivi76

Én nem általánosítok.

Robi71

Koeman-nak volt 3 átigazolási szezonja, hogy keretet alakítson…de ő ezalatt csak folyamatosan gyengítette. Jöjjön most Xavi szezon közben és vegye át, amit ő itthagyott magaután? ….ha nem teszi, akkor gyáva álhazafi? :)))

Dr Mouse

Akkor először figyelj… Csak a saját nevedben kérlek, hogy beszélj!
Mond azt, hogy Te igenis segíteni akarsz az FC Barcelonának!
Hogy Te amint teheted, veszel mind hazai meccsére jegyet a Camp Nouba, – veszel magadnak PEDRI feliratú mezt, meg a fiadnak Mingézássat.
Mert csaak így tudnál segíteni a Csapaton.
Az, hogy naponta százszor leírjuk ide, hogy Visca el Barca! – az nem segytség.

Árpi

Ha van esze= ha gyáva? Nyilván kinek hogy de elég szomorú hogy ön szerint csak akkor van esze ha beleül a majdnem készbe jó sok zsetonért..és még azt mondják régen voltak értékek…
Szerintem meg ha fontos neki a Barca és úgy érzi képes vmi nagy dologra akkor itt a helye

Dr Mouse

Igen, értelek, – de most különleges, talán soha nem látott helyzet állt elő.
Először a világjárvány, majd kiderült, hogy a volt vezetőség úgy szórta a pénzt, mintha az a sajátja lett volna.
A vége az lett, hogy most nyakig ül a Barca az adósságokban.
És ezen az adósságon sem Xavi,sem már tehetséges edző momentán nem tud segíteni.

Faramuci69

Van a pénz, amiért egy középszer edző leül a Barca padjára. Kérdés ebből mennyit kellett visszaosztania.

Bivi76

Ha Xavi edzői tudása , egyenes arányban lesz a szemöldök vastagságával, akkor nálunk fog dolgozni a világ legjobb edzője. Legyen bátor, vállalja el ezt a nehéz, embertpróbáló feladatot, sok sikert neki, és a csapatnak is!

Olympos

Hasonlóan gondolkodom. Koeman valójában megerősítette, hogy mit jelent számára a Barca. Elvállalta a feladatot, amikor senki sem volt hajlandó erre (elnökválasztási évben). Maradt, amikor az új elnök szinte megalázta azzal, hogy kijelentette, edzőt keres, de ha nem lesz, Ő is megteszi. Nem távozott, amikor a világ valaha volt legnagyobb játékosát (Messi) elengedték a csapatából. Emellett ha kellett szembefordult a bírókkal, beszólt a Ligának, legendához méltóan védte a Klubot. Mindenki ezt tette?

Last edited 1 hónapja by Olympos
Nagybarcelona

Így látom èn is.

Bivi76

Köszönöm szépen.

Bivi76

Te azért nem tiszteled Koemant, mert akkor még AC Milan drukker voltál. Nem volt kötődésed a klubhoz . Úgyhogy ne sértegesd Koemant!

Robi71

Tisztában vagyok Koeman játékos múltjával…néztam Barca meccseket és a holland válogatott is kedvencem volt (tudod, ott játszott 3 AC Milan-os is….az egyik Barca edzőlegenda is lett azóta).
Hogy milyen ember nem tudom, nem ismerem. A játékos múltját tisztelem, de mint edző tök átlagos.

Csbcs

100%-ig egyetértek, a focista és az edző két külön szakma. Nyilván jól jöhet az edzői karrierhez a játékosként szerzett tapasztalat, de ha nincsenek meg az ehhez szükséges kvalitások (szakmai felkészültség, vezetői kompetencia, pedagógiai érzék, karizma, stb) akkor sosem lesz valakiből jó edző…

Faramuci69

Koeman klub ikon mint játékos, de edzőként csúnyán megbukott.

Bivi76

Guardiola játékosként egy Nulla volt , edzőként nyert 2 BL – t. (ezért tényleg gratuláció). Többet nem fog.

Zöldbéla

Komolyan gondolod mindkét állítást?

Bivi76

Játékosként egy ugyanolyan középszer volt mint most Busquets. Semmi extra. Semleges.

Robi71

Fordítva ülsz a lovon és ez már nem is fog változni nálad. Csak csodálkozni fogsz és semmit sem fogsz érteni abból ami körülötted történik.

BarcaFanFrom92

Szerettem volna olyan középszer játékos lenni, mint Guardiola, vagy Busquets.

Robi71

A dehogy….csak a szél fújta össze a trófeahalmazt amit gyűjtöttek. Az edzők sem értettek a fociihoz akiknél alapjátékosok volta. Bárhol játszottak nettó emberhiányt jelentettek….csapataik gyakorlatilag a sikereket (VB,EB,BL,stb.) 10 emberrel érték el.

Faramuci69

Szeretem amiket írsz, mert zsigerből írod. Persze sokszor butaság, de őszinte.

Robi71

🙂

Dr Mouse

Ezt nem lehet előre tudni, – mármint, hogy még mennyit nyerhet.
Egy biztos, hogyPep jó edző, hiszen a kettes számú manchesteri csapatból bajnokot csinált majdnem “nevenincs” játékosokból.

Bivi76

Nem szeretném Guardiolára fecsérelni a szót, nincs értelme olyan emberről beszélni, akinek semmi köze nincs (remélem nem is lesz többé) a Barcelonához. Ha már távozott az egykori bombagólokat rúgó holland Legenda, akkor tényleg jöjjön az egykori játékmesterünk! Ezt nem cinizmusból írom,várjuk haza egykori 6-osunkat. Sok sikert valószínűsíthető Barca edzői munkásságáról, és ha ugyanazt megcsinálja mint Frank Rijjkard (3.évében BL cím), amit Xavi esetében 2022 nyarától számolnék, maximálisan elégedett leszek. Hajrá Xavi, hajrá Barca!

Robi71

Nem zavar, hogy egyedül vagy a véleményeddel? Az autópálya lehajtót mindig felhajtónak használod?

Bivi76

Nem zavar hogy egyedül vagyok a véleményemmel.

Robi71

Így van, egy játékos hatalmas előnyel indul az edzői pályán, főleg ha magas szinten játszott és topedzőkkel dolgozhatott együtt…de nem feltétel. Ha két végletet akarok említeni, akkor lásd Zizu vs Mou. 🙂 sokan nem tudják, de Mou veretes alsóbbosztályú portugál kiscsapatokban vitézkedett játékosként.

Zöldbéla

Szécsi Tamás pedig nem tudott úszni! 🙂

Faramuci69

Robi, most komolyan, ha már itt lesz Xavi, szerinted:

  • min fog változtani taktikailag?
  • mennyiben használhja másképp a jelenlegi keretet?
  • hogyan kezelje Laportat, Alemanyt és Yustet? Mit alkudhat ki magának?
  • mennyivel több türelmet kap majd?
  • Hogyan fogadja az öltöző? Régie társak, az újak és a fiatalok?

Összességében miben bízhatunk? Lehet-e szarból várat építeni vagy nem is akkora a szar, mint elsőre gondolnánk? Kíváncsi lennék, egy optimistább hangvételű lehetséges forgatókönyvre tőled.
Csak azért, hogy ne utólag, az “én már megmondtam”-ot kelljen megint ismételned. (Sajnos eddig nagyrészt ezt jogosan tetted.)

Árpi

Ez annyira szép ❤👅

Robi71

A helyzet rendkívül bonyolult, összetett és súlyos…nem emlékszem mikor volt ilyen a klub történelmében. Egyetlen szóval sem mondtam, hogy ezért Koeman a felelős…és azt sem, hogy az ő leváltása azonnali javulást fog eredményezni. Szerintem a mostani kirúgása megváltás volt számára (Laporta-nak nem volt már választása, megkönyörült rajta)…és nem értem miért nem ő mondott le…de az sem kizárt, hogy valójában ez történt (vagy közös megegyezéssel)…de a távozási feltételek (végkielégítés) amennyiben erre fény derül választ ad erre is.
Amit végképp nem értettem nála, hogy miért vállalta el azt a munkát minden feltétel nélkül? Már a tavaly nyáron sem értettem, miért ment bele Suarez vagy Rakitic eladásában. Ami pedig a nyári átigazolási mizériát illeti…én biztosan felálltam volna a padról
.
Hogyan tovább?…gyanítom valamelyik másodedző veszi át ideiglenesen a helyét.
Hogy mit tennék én Xavi, Ten Hag vagy bármelyik sztáredző helyében, amennyiben a klub megkeres és hajlok az ajánlatra (szigorú feltételek mellett)?
Előszerződést kötnék a klubbal és csak nyáron érkeznék. Addig is együttműködve a vezetőkkel a jövő évi stratégián (átigazolási, stb) dolgoznék a háttérben.

Én bízok a jelenlegi keretben (talán még erősíteni is lehet a télen) és a kinevezett edzőben (legyen az bárki is) hogy képes lesz a 4-ben végezni. Nagyon fontos lesz az is, hogy a súlyos, hosszabb kihagyást eredményező sérülések is elkerüljék. Ebben az is segítségünkre lehet, hogy a liga egészében sem túl acélos, Sokat gyengült a válság alatt. A Real,(messze korábbi önmagától) az Atleti (meglepően gyenge), a Sevilla (Monchi) és talán a Sociedad (felkészületlenül értük őket, de azóta kiegyenesedtek) lesz rivális eben….nem kilátástalan egyáltalán..

sunt

Xavi élete álma, hogy edző legyen a Barcaban. Ha most jön, borzalmas körülmények közé kerül. Ha viszont most nemet mond, akkor talán végleg elúszik az álma. A mostanihoz képest mutathat valamit, de aligha alapozhat meg egy újabb nagy csapatot. Egyébként ez Zizunak se sikerült.

Robi71

Most Sergi az új edző és biztosan marad a nyárig. Reméljük vele a min. célok (4. hely) teljesülnek. Hogy ő marad nyáron (nem kizárt)…vagy jön valaki más (aki már most puskacsőben van)? …majd meglátjuk.

Robi71

most olvasom, hogy lehet pár napon belül mégis Xavi lesz az edző…

Árpi

“Most Sergi az új edző és biztosan marad a nyárig”
👏

Zoli1975

Az emlékek örökké tartanak 🙂
comment image

Bivi76

Szenzációs játékos, óriási respect! Köszönöm a képet!

Faramuci69

Abban biztos vagyok, hogy taktikailag Xavi jobban érti a futballt, mint Koeman. Kérdés, mit tud kezdeni ezzel a kerettel. Jelenleg több nagy gond is van:

  1. A nagy öregek (Busi, Pique, Alba) nem bírják a sorozat terhelést, úgy mint korábban. Pedig az ő szerepük még mindig megkérdőjelezhetetlen.
  2. A fiatalok között több a “szupertehetség”, Pedri, Fati, Gavi, Araujo és talán Nico, Garcia és Demir is megmutatja később – de ők még túl fiatalok, az egyenletes formához és a nagy téttel bíró meccsekhez.
  3. A sztárok csapágyasra vannak hajtva. FDJ és Memphis, de kevesen is vannak a csapatban. Agüero meg öreg és sérülékeny.
  4. A közelmúlt igazolásai nem ütik meg jelenleg a szintet. Cou, Lenglet, Umtiti, BW és LDJ sem. Stegen is egyre bizonytalanabb, de Neto sem lenne jobb, sőt még drága is ide. Dembi meg sokat sérült.
  5. Sok a sérült, különösen elől
  6. A jobb oldalunk nagyon gyenge. SR, Dest, Géza, Demir (Dembele) – nem tudják megoldani azt, amit Alba szinte egymaga megold.
  7. Szerintem létszámban sem vagyunk meg. Kellene még pár 24-27 éves minőségi játékos. Nagy kérdés, hogy télen kik mozdíthatók az áruk illetve a fizetési sapka miatt.

Ettől még a játékosok megfelelő rotálásával, néhány új szerzemény megfelelő beépítésével, jobb rendszerben, több oktató és elemző munkával, egyéni motívációval sikeres lehet Xavi. Ha túl éli az első félévet, majd az évet.

Nagybarcelona

Ezzel egyetèrtek. Kivève a szupertehetsègekkel. Nagyon sokan felülnek, hogy elkezdtèk sztárolni a játèkosainkat. Luis Enrique nagy kedvencem, a válogatott edzőjekènt segíti a klubunkat azzal, hogy behívják a fiataljainkat. Szuper tehetsèg pl. Dembele volt, látjuk mi lett belőle. Őt a Rennesi korszaka óta követem, ahogy Haalandot a Salzburgosbkorszaka óta. Ha már Salzburg, írtam Adeyemi 15 meccs 12 gól, 4 a BL-ben, 19 èvesen, őre lehet mondani, hogy szupertehetsèg. Sajnos Demirrel ès az új Demirrel is beetettèk a jónèpet, vagy kiszúrták a szemèt a vezetők. Egy játèkos 22-24 èves korára lesz kiforrott játèkos, persze vannak kèsőn èrők, de szerintem már 18-19 èves korban is látszik a tehetsèg. Egyenlőre a fiatalok közül egyedül Fatiban látom azt a pluszt, illetve Araujoban, bár ő idősebb. A többi csak tehetsèg. Nagy problèmám volt mèg sokak megitèlèsèben Koeman kapcsán, hogy fellèptek a Transfermarkra, megnèztèk az èrtèkeket, a keretet, ès úgy gondolták, ez egy jó csapat. Sajnos ahogy te is írtad, a valóságban ez teljesen máshogy nèz ki. Sajnos nem tudom meddig/mikor lesz egyszerre egèszsèges a támadó sor. Többször írtam, a fiatalok nem bírják annyira a fizikai terhelèst, az izomzatuk alakulófèlben van. Koeman mindezekre figyelemmel volt, többször elmondta ezeket, ès azt is, hogy szüksège van játèkosokra. Nagyon nem èrtek egyet Robival, hogy 3 átigazolási szezont vezènyelt le. Csak adták el alóla a játèkosokat, ès ha ló nincs, jó a szamár is alapon vették olcsón beszerezhető játèkosokat. Ez már a múlt. Kèrdezted mire mehetünk Xavival. Szerintem a jelenlegi keretből többet tud kihozni, játèkosbarát edzőnek tartom, amivel a règi társak vissza is fognak èlni. A problèmám, hogy Xavival meghosszabbítjuk a tiki-takás korszakot, ami könnyen kiismerhetővè vált, ès páran nem is fognak illeni a stílusba, viszont a fiatalok ebben nőttek fel. A Rayo edzője elmondta, mik a csapat gyengesègei, ès szerintem telibe talált.
-Túl nagyok a távolságok a csapatrèszek között
-Túlságosan lassú a támadásèpítès
-Túlságosan kiismerhető a játèk
Azèrt kedveltem Koeman munkásságát, mert tavaly èn úgy èreztem, direktebbè tette a játèkot, lendületes holland stílust próbált játszatni, de már tavaly is látszott, hogy nincs még ehhez a keret. Messi megadta azt a pluszt, amivel a víz felszínèn tudtunk maradni, úgy láttam a játèkosok bíznak az edzőben, fizikailag a csúcson voltak, Pedri berobbant, De Jong hozta a tőle elvártat, Busquets pedig a règi önmagát idèzte. A támadó sor hagyott kivetnivalót, amit Messi kompenzált. Aztán jött a nyár, a vezetősèg hátbaszúrta Koemant, jobb híján maradhatott, ès az ègről a csillagot is lehazudva, minden felelőssèget lerázva magáról, ès mindent az edzőre hárítva a keretet legyengítve kilöktèk Koemant a sajtó elè, hogy szètszedje őt. Mire számíthat Xavi? Hát nem tudom. A keret adott, a vezetősèg sajnálja a pènzt, bezzeg a stadionra ès környezetère 1,5 milliárdot szeretnènek költeni. Fog tudni változtatni azokon amit a Rayo edzője elmondott?

Faramuci69

Pedrit tehetsegesebbnek tartom mint Fatit. Azert ez Golden boy jeloles eleg komoly

Robi71

Pedri értett, intelligens, nagy munkabírású, alázatos és amik a legfontosabb, van térlátása. Fat ezzel szemben egyszerűbb, direktebb és ami a legfontosabb gólérzékeny. Éppen ezért hamarabb lesz közönségkedven, népszerűbb, eladhatóbb, …és háromszor annyit fog keresni, mint Pedri. 🙂 …gondolom érted mit akarok mondani?

Faramuci69

Persze 🙂

Robi71

 “Nagyon sokan felülnek, hogy elkezdtèk sztárolni a játèkosainkat. Luis Enrique nagy kedvencem, a válogatott edzőjekènt segíti a klubunkat azzal, hogy behívják a fiataljainkat.”….tetszik, hogy tőlem is idézel. .:)
De továbbra sem értelek….ha ez edző elfogadja azt, hogy a vezetőség a feje fölött intézkedik, akkor ő nem felelős a kialakult helyzetért? ….ez mentséget jelent számára? Barcelona nem Észak-Korea…nem kell mindent lenyelni, mert ha nem életfogytiglan bányába küldenek. Van választási lehetőség. Bármikor fel lehet állni a padról. De nem, ő emeltet is vállalta a munkát.

Zoli1975

Hivatalos: Sergi Barjuán az ideiglenes edző.
comment image
A Dream Team kiváló játékosa volt hosszú ideig 🙂

Robi71

Várható és logikus döntés volt….a keret fele is B-ből jött.

Maestro10

Koeman távozásával és Xavi (valószínűsíthető) érkezésével javulni fog a helyzet, de nem leszünk egyből világverő gárda. Ez remélem mindenkinek világos. Ennek a csapatnak kell még 2-3 év amíg a fiatalok felfejlődnek, a léhűtők eltakarodnak és nyilvánvalóan klasszis igazolásokra is szükség lesz (ez lesz a legnehezebb feladat). Ha a ‘Maestro’ “csak” annyit ér el idén, hogy a Barcelona nevéhez méltó játékot játszat, és eléri a BL helyek valamelyikét, akkor én már elégedett leszek.

Dr Mouse

Igazad van, – 2-3 év… De addig ezer dolog történhet, ami egy edző munkáját kétségessé teheti.
Például az, hogy a fiatalok közül a jobbakat kivásárolják – és a Barca kénytelen lesz belemenni az “üzletbe” mert most nyakig ülnek az adóságban.
Persze, hogy kellenek még klasszisok, akikre lehet majd építeni egy jobb csapatot, de a “klasszisok” is pénzbe, sok pénzbe kerülnek, s ez az ami most a legjobban a Csapatnak hiányzik, a PÉNZ!

Nagybarcelona

Kedves Robi! Itt válaszolok, mert nem találom a kèrdèsed. A világ legjobb edzője nem fog eljönni jelenleg hozzánk. Hogy mit tudna kihozni ebből a keretből? Mondjuk egy Tuchel, Klopp, Simeone, el sem vállalná ezt a keretet. Ten Haag talán, sok pènzèrt, Guardiolának nem csak a fizetèsbena a tizen, de az átigazolásokra is kellenènek a százmilliók. Leírtam a BL döntőben, hogy verte meg Guardiola saját csapatát, sokan leírták a sajtóban. Tudod, rengeteg sporthírt olvasok a külföldi sajtóban, ahol ugyan azokat a hibákat látják Guardiolánál, ami te a rajongásod okán nem akarsz èszrevenni. Itt van aki nyersen is megfogalmazta, èn mivel kedvelem Guardiolát, nem kritizálnám, de egyetèrtek a sajtóbeli kritikusaival, rèszben a nyersen fogalmazókkal. Nem minden fehèr, vagy fekete. Egy dolgot leszögeznèk. Èn különbsèget tennèk a Cruyffi holland iskola, ès a Guardiolai tiki-taka között, ami az èn vèlemènyem szerint az előbbi kiforgatott változata. Az előbbi egy stílus, amit el lehet sajátítani, amit Rijkaard ès most Ten Haag ès rèszben Luis Enrique is bizonyít, az utóbbi a játèkosok tudásán, a keret erőssègèn alapul. Mi is nagyon jók voltunk benne, amikor csúcsminősègű volt a keret, aztán az èvek alatt elkezdtünk vele lecsúszni a lejtőn a keret gyengülèsèvel. Amièrt haragszom Guardiólára, hogy saját maga kezdte lerombolni, azt amit felèpített. A Citynèl is hasonlót fedeztek fel, írtam, (Sterling nyakára a 120 milliós új Messi Grealish) , de ott sosem fogy el a pènz, vagy a tulaj felemeli az üzemanyag árát. De ebbe nem szeretnèk belefolyni, mert nem èrdekel a city. Hogy miben próbálták meg Bartóèk folytatni a tiki takát? Edzőt nem tudnak ehhez találni, mert a stílus egyedi, ahogy írtam, Guardiolához kötöm. Megpróbáltak sokpasszos, domináló csapatok edzőjèt elcsábítani, de a szakmai vezetősèg tudatlansága miatt mind ez, mind a játèkosátigazolási politika is egyre csak romlott. Hosszasan leírtam Guardiola makacs ragaszkodását az elveihez, nem fogom újra. Nem fogok írni, kiket játszat poszton kívül, nála mindenki tud mindent játszani, de ha nem, a 700 milliós kezdőben nem nagyon rí ki, csak ha több játèkossal is eljátssza, vagy összekerül egy taktikailag jobban felkèszült edzővel, ugye ismerős? Leírom a Guardiola “kitèteleket” írok hozzá jelenlegi nevet, vagy kit szalasztottunk el amiatt, hogy nem fèr bele a “profilunkba” zárójelben.
-lábbal magabiztos, jól passzoló kapus -Stegen (Donnaruma)
-Jobb-Bal lábas jól passzoló kh, a labdabirtoklás miatt- Umtiti, Lenglet (Pique fix, a jobblábas hely elkelt, De Ligtet konkrètan ő beszèlte le, linkeltem, De Vrij ingyen)
– Jól passzoló, a támadást segítő szèlső vèdők, akik inkább a támadásban jók Semedo, Vidal, Firpo, Dest (Alba helye fix, Guerreiro utolsó èves szerződèssel, Fabinho,Cuadrado, Cancelo ezekbe nem nagyon tudok belekötni, hibás döntès volt az elszalasztásuk)
-jól passzoló, labdabiztos vkp-s Gomez,De Jong(Busquets helye fix, De Jong nem is játszik ott azóta sem, ide soha nem is kerestünk fizikálisan erős vkp-t, a legnagyobb hiba)
-Jól passzoló, labdabiztos mèlysègi irányító Turan??? aki szèlső volt világ èletèben, Arthur, Pjanic (Van de Beek, Saul, Milinkovic-Savic)
-Kreatív, jól passzoló kp-s Dennis Suarez, Coutinho, Pedri (Eriksen, Luis Alberto, De Bruyne)
-Kreatív, jól passzoló szèlső Coutinho, Griezmann, Trincao (akik nem is szèlsők igazán, de fontosabb, hogy kreatív, jól passzoló, minthogy szèlső ide sem nagyon kersetünk, vagy nem olvastam, bár Messi helye fix volt, bal szèlső meg volt mindenki, mèg De Jong ès Vidal is)
-Csatár Alcacer(Suarez helye fix volt, ide írták a legtöbb nevet Mbappè, Haaland, Lukaku, Isak)
Mindenkire már èn sem emlèkszem, Da a sajtóban egyöntetűen a zárójelben szereplő nevek merültek fel, akik nem “jöhettek”, mert nem fèrtek bele a profilunkba. Mi ez a profil? Mièrt mindig a jól (90% fölött) passzoló játèkosokat követte figyelemmel a vezetősèg? Kik váltak, válhattak volna be, aki között eladás vagy sèrülès is közrejátszott?
Suarez, Vidal, Rakitic, Dembele, Paulinho. Ezek a játèkosok nagyon nem illenek a “profilunkba”, pedig a legjobb ès legsikeresebb játèkosaink voltak, kivève Dembelèt, mert többet sèrült, mint nem. Lehet, hogy èrdemesebb lett volna több olyan játèkost igazolni, akik nem illenek a profilunkba, biztosan jobban jártunk volna. Ehhez hozzátartozott a szakmai vezetősèg teljes alkalmatlansága, amit írtam, èvről èvre gyengèbb lett, èrdekes módon Zubizarretának távoznia kellett, pedig az ő igazolásai “ültek” utóljára. (Biztosan belebukott Douglas üzletbe. 🙂 ) Ezek mellett a játèkosoknak túl nagy beleszólása volt a klub èletèbe. Több èves börtönbüntetèst adnèk Bartónak az ámokfutása miatt, de ha lecsukják, az azèrt lesz, mert a Barca Gate botrányban a mèdiában “sározta” a játèkosokat “közpènzből”, mert ahhoz is töketlen volt, hogy ezt szemèlyesen tegye. Elvileg ő volt a főnökük. Elvileg. Pár játèkos helyère/mellè sosem jött èrdemleges pótlás/csere. Èn játèkospárti vagyok, de azèrt vegyük èszre a problèmákat, ami nem egy ember felelőssège egy klubnál. Erre mertem felhívni a figyelmet Koeman esetèben is.

Nagybarcelona

Xavi sikeressège is èrzèsem szerint azon fog múlni, hogy melyik filozófiát fogja kèpviselni a Cruyffi holland, vagy a Guardiola fèle filozófiát. Lehet, hogy Xavi Guardiola játèkosa volt, De Van Gaál alatt mutatkozott be, ès 5 èvig volt Rijkaard az edzője. A pènz, ès a keret erőssège hagy kivetnivalót maga után. Az lesz a legjobb, ha igazából egyiket sem, hanem ez az időszak a Xavi filozófiáról (holland-spanyol) fog elhíresülni.

Robi71

Amikor azt mondod “tiki-taka” elsőnek 4 név jut eszedbe: Xavi, Iniesta, Busi és…Messi. Majd utána Alves, Pedro, Alba…és így tovább.
Nyárig biztosan Sergi lesz az edző….hogy ki jöhet utána, Xavi a favorit, de nem innák mérget rá még.

Robi71

Továbbra sem győztél meg (nem csak engem, szerintem mást sem) arról, hogy Barto a tiki-taka folytatása érdekében tette azt amit tett.
Szerintem a tiki-taka a holland (cruyffi) iskola továbbfejlesztet változata. Abban igazat adok neked, hogy ehhez tökéletes képességű játékosok kellenek…de nem mondanám idealistának, mivel Pep-nek ez sikerült a valóságban is kiviteleznie. Nyilván ezt el lehet rontani egy-egy meccs erejéig…de azt is megkérdezném tőled, hogy 2-3 meccs kivételével hány emlékezetes Chelsea meccsre emlékszel a tavalyról? ….mert nekem 2.3 meccs kivételével az összes City meccs emlékezetes volt. És nekem ez a legfontosabb, még akkor is ha az a 2-3 rosszabb meccs közül az egyik sajnos éppen a BL döntő volt.
Azt is megkérdezném tőled, ha kicserélnénk a mi 2016 utáni igazolásainkat a City igazolásaival (ők sem költöttek többet) , akkor most hol tartana a Barca? Szerintem a legszűkebb elitben lenne még mindig.
Ahogy korábban is mondtam nekem a modern futball időszámítása Cruyff-al kezdődött (egy kicsit olyan, mint Jézus az időszámításban)…előtte volt a futball hőskora. És Pep az egyetlen méltó utódja…és ez ő már akkor tudta, nem véletlenül volt a mester csapatában csk és a meghosszabbított keze a pályán. Hibája, hogy idealista, álmodozó mint minden igazi innovatív zseni. Más utakon jár, mint mindenki más.

Steve fan

Új edző ide vagy oda a télen erősíteni kell különben katasztrófa lesz a szezon. Lehet hogy Koeman nem jó edző,a keret baromira kevés. Előre kéne mindenképp egy jobbszélső! Dembele fél szezonban sérült. Semmire sem megyünk vele. A hírek szerint a Newcastle vinné de a Poolról is hallani. Szerintem menni is akar, nem fog hosszabbítani. Tehát mindenképp egy jobbszélső! Így Dest is visszakeülne a posztjára. Középső védő is kell(Umtiti, Lenglet mehet)ha Laporte megszerezhető (az EB-n sokkal jobban játszott mint Garcia)! Alba mellé,mögé is kell valaki! A középpálya tele van lelkes fiatalokkal,csak minden meccsen hol egyik hol másik tünik ki ez a 3-4 srác még nem kezdőszint. Tehát ide is kéne valaki, mondjuk Coutinho helyett akit a hírek szerint vinne 2-3 PL csapat. Egyébként a hírek szerint a MC kivásárolná FDJ-ot! Na az szép ! Szerencsére bal elől megvagyunk,középen Agüero talány! Ennyi 3-4 tapasztalt kezdőszintű játékos kell a télen még ehez 100-150 millió!

Robi71

Én abban reménykedem, hogy nem lesznek komolyabb sérülések és egyben marad a csapat…nem pedig szezon közben azon filóznak, hogy mi lesz szezon végén, hova igazolnak. Hogy tudunk télen érdembe igazolni?..necces.
Dembélé esetében nem tudom, hogy mi a jobb…ha nem hosszabbít és nyáron ingyen távozik…vagy hosszabbít és akkor nyáron ez lesz, hogy elengedjük vagy sem. Azt nem tudom elképzelni, hogy valaki komolyabb összeget ajánlna érte úgy, hogy az elmúlt 5 évben többet volt sérült, mint egészséges. Max kölcsönbe vinnék…ami tovább bonyolítaná a helyzetet. Vele csúnyán ráfáztunk, bármi is lesz vele.
Vékony a keret (minőségben)…különösen a középpálya…oda jó lenne egy fajsúlyos játékos.
A védelem rendben van…a védekezésünk nem….ezt csapatszinten kell megoldani.
Agüero már nem a régi, de még mindig a leggólérzékenyebb a csapatban. Élmény nézni a mozgását…ezt nem lehet tanítani.

MBarca93

A Barça Igazgató Tanácsában ülő pár vezetőségi tagnak kezd elege lenni a “szent tehenekből” (kapitányokból), és azok teljesítményéből. Megpróbálják teljesen megtisztítani a csapatot, és néhányuknak távozniuk kell.

Az FC Barcelona vezetősége már a nyáron megpróbált rávenni néhány kapitányt, hogy távozzon, de a magas fizetésük ezt megakadályozta. A sportszakmai stáb találkozik Xavival, és eldöntik, hogy mit tegyenek. Ők nem tekintik őket az új projekt részének. [Diario Sport]

Na ehhez lesz e elég bátorság?!🤔

Bivi76

Ekkor fog kiderülni, Xavi mennyire “tökös” edző. Ha nem vágja ki a “szent teheneket”, fogjon kezet Tünde nénivel, aztán növesszék tovább a…..

Robi71

Szerinted Busi, Pique és Alba a csapat legnagyobb problémája.

Nagybarcelona

Ahogy írtam, túl nagy szava volt a játèkosoknak. Szerintem viszont a legnagyobb hiba lenne elküldeni őket, hiszen így is gyenge a keret. Most ez van. Ennek a 3 embernek mèg bírnia kell 1-2 èvet, amíg lesz pènz erősíteni, vagy a fiatalok beèrnek. Sokszor írtam Laporta nyári munkásságáról, nem fogom kifejteni ismèt. A legnagyobb problèma, hogy senki nem volt tisztában a keret erőssègèvel, ès azzal, hogy mindenáron erősíteni KELL! Elment Koeman, 6 pont a hátrány, de ha az új edző sem tesz csodát ès nem lesz BL indulás 100-150 milliós plusz kiesèsünk lesz. Amit a bèreken megspórolunk, kiesik bevètelben, ès jön hozzá a nèzhetetlen játèk. Tèlen kell játèkos, akár kölcsön is, akár fizetni a kölcsönèrt, mert ez nagyon karcsú. Ahogy írtam, papíron nem rossz a keret, viszont a valóságban a sèrülèsek miatt ez kevès lehet. Guardiolat máshogy látjuk, de mind a 2-en elismerjük, ez a lènyeg, meg az, hogy Bartóèk totál alkalmatlanok voltak a feladatra, nem akarok erre több időt áldozni. Laportáèkon a világ szeme.

Robi71

Én is így látom, ez a három játékos hozza azt az átlagod stabil teljesítményt, amit minden meccsen amit elvárunk tőlük. Ők jelentik a stabilítást….már amennyire ez megvan.
Én nem látok reális lehetőséget arra, hogy minőségi játékost igazoljunk a télen. Hiánypost nincs a csapatban…minőségi hiány annál inkább. Érdembeli erősítést nem várok…de remélem hogy a kulcsjátékosok komolyabb sérülése elkerűl. Ha ez az ág is húzni fog, akkor biztosan veszélyben lesz a top4….és ha ez nem lesz meg nem csak anyagi veszteséget jelent, de a nyári átigazolási stratégiánkat is átírhatja.

Árpi

“Nagyon fontos volt, hogy jól jöjjünk fel hátulról, majd elkövettem egy olyan hibát, ami gólhoz vezette őket, és ezért vállalom a felelősséget. Elaludtam, lelopták a lábamról a labdát, és a végén Falcao betalált.”

“ez a három játékos hozza azt az átlagod stabil teljesítményt, amit minden meccsen amit elvárunk tőlük. Ők jelentik a stabilítást..”

👏

Robi71

Ez most hogy jön ide?

Nagybarcelona

Busquets a Reál ellen a legjobb èrtèkelèst kapta. Pique nèlkül már majdnem kiestünk a Kijev ellen. Alba is a jobbak között van. Most kellenek, de az általam sokat kritizált Roberto is, mert gyenge a keret. 11 fiatal játèkos az a megerősített Barca B, akik a 3. osztályból nem tudnak feljutni. Most ez van. Minden más a vezetősègen múlik.

Árpi

“ez a három játékos hozza azt az átlagod stabil teljesítményt, amit minden meccsen amit elvárunk tőlük.”
átlagos stabil teljesítmény minden meccsen…én csak erre reagáltam egy példával, hogy mégsem úgy van az egészen pontosan…ez nem cáfolja azt amit te itt most felsoroltál! És egy szóval sem mondtam hogy nem kellenek :)Természetesen nekik is mint mindenki másnak lehetnek jobb és rosszabb meccseik, de amit robi írt az erős túlzás! Mondjuk érdekes hogy a nagy öregek hibáit nem akarja látni a fiataloknak meg az erényeit 🙂

Csbcs

https://www.fociclub.hu/2021/10/27/brazil-vedot-igazolna-a-barcelona-sajtohir/

Hozzá mit szólnátok? Mindkét oldalon bevethető szélső védő aki jó mélységi labdákat és gólpaszokat is tudna adni. Szerintem pont ilyesmire lenne most szükség. Amennyiben télen el tudnánk adni Robertot, akkor az árából kijönne talán… Szerintem ha lesz végre két szélvészgyors támadni (és védekezni) tudó szélsőnk, és egy fizikálisan erős, lendületes középpályásunk az nagy lendületet adhat a csapatnak. Dest és Alba teljesítménye nagyon ingadozó, Balde még nincs felkészülve a nagy feladatra, de cserének simán el tudnám képzelni. Dani Alvest is el tudnám még nézni egy évig, Dest és Mingueza (akiben jóval több van szerintem amit mostanában mutat) nem győztek meg, hogy alkalmasak egy Barca szintű klubban megütni a mércét.
A támadósorból a kritikán aluli LukkdeJongot és a szívvel lélekkel küzdő, de játéktudása alapján nem idevaló Braitwait-et is el kellene passzolni a télen és (legkésőbb jövőre) el kellene hozni a következő saltzburgi zsenit (Haalandról és Dakaról lemaradtunk sajnos) Adeyemit a rutinos Aguero és Fati mellé a támadósorba.

Robi71

Adeyemi nem Salzburg játékos, a Bayern ificsapatától került kölcsönben. Gyanítom a Bayern visszaviszi valamikor…

Bivi76

Adeyemi nem kölcsönben van a Bayernből. Ő is csak egy “futóbolond” a számodra gondolom.

Robi71

Nézz utána a dolgoknak mielőtt ámokfutásba kezdesz folyamatosan. Minden hozzászólásod olyan mint egy sarokba szorított kutyáé. Mi van veled, ember?

Bivi76

Te nézz utána! Ámokfutó Te vagy az állandó okoskodásoddal. Hajtod a semmit!

Buli78

Na mi van Robi nem reagálsz a tévedésedre, megint bújócskázol?

Nagybarcelona

Adeyemit megvette a Salzburg 3,5 millióèrt, de volt a Bayernben, ès figyelemmel követik.

Bivi76

Én is követem a pályafutását 2019 óta mikor Kluivert ajánlotta a vezetőség figyelmébe. Akkor is látszott rajta hogy rendkívül tehetséges, azóta meg sokat fejlődött. Nekem szimpi a játéka.

Robi71

Meggyőzőfésem, hogy van visszavásárlási opciójuk. Amennyiben ott úgy érzik, hogy felnőtt a csapat szinjére vazonnal isszaveszik..

Csbcs

Mindenesetre télen meg kellene válni első körben Lenglettől, Cou-tól és Robertotól (talán ők még piacképesek), de Garcia is zsákutca szerintem. Továbbá Tstegent és Netot is eladnám jó pénzért. Ebből azért befolyna egy Onana, Adeyemie és Zakariara való összeg…

Egy ilyen csapatot el tudnék nézni januártól, ideiglenesen:

Onana (I Pena)

Alves (Dest) – Araujo (M Géza) – Pique (Umtiti) – Henriqe (Alba/Balde)

FdeJong (Gavi) – Zakaria (Busi) – Pedri (Puig)

Dembi (Nico) – Adeyemi (Aguero) – Fati (Depay)

Bivi76

Garcia egyértelműen zsákutca. Nem tudom kinek a szeme akadt rajta meg, de biztos szemtengely ferdülése van a megfigyelőnek. Meg amúgyis egy La Massiából lelépett, pont a “retek” csapatához. Menjen vissza, aztán raga ragázzanak!

Nagybarcelona

Sokszor leírtam, linkeltem vegyètek figyelembe, hogy köt a La Liga 1 a 4-hez szabálya. Minden befolyt 100 euróból 25-öt költhetünk. Írtam, Laportáèk mindent elszámoltak vesztesègkènt, így jött ki a 480 millió, Sándor is írta, a La Liga gazdasági szervezete vizsgálódott èppen ezèrt, ès jóval kevesebb a hiány. Idènre viszont a megkötès marad. A vezetősèg szerint 20 milliót költhetünk tèlen (75 millió bevètel, rèszletesen írtam) + a tèli eladási összegek negyede. Koeman ès stábja vègkielègítèse miatt az új stábra ennek negyede 2,9 millió adható. Olympos írta, hogy bele lehet számítani az 500+ milliós felvett hitelt, ezt nem tudom, hogy van, lehet e ebből játèkosvásárlásra, új edzőre fordítani, mert lènyeges kèrdès.

Eminusz

Ez a 20 millio meg Koeman menesztese elott volt vagy utana?

Nagybarcelona

Èn úgy tudom, külön összeg, az átigazolásra marad, Koeman ès stábja fizetèse szabadult fel, ennek a negyedèt lehet felhasználni. Olympos is írt erről, nem tudom, hogy a hitel fedezet e.

Robi71

Te kit/mit igazolnál télen 20 millióért?….nem lenne jobb tartalékolni nyárra?

Nagybarcelona

Nem tudom, mi jár Laporta eszèben. Èn a 20 milliót azonnal elköltenèm, amint lehet. A nyár más tèszta. Nyáron akár Laporta a megmentő is lehet, abban az esetben, ha a mostani elszámolt vesztesèg idèn nyáron bevètelkènt jelenik meg, pl. Neymar perre fèlretett 55 millió biztosan. Èn úgy emlèkszem, a La Liga 280 milliós vesztesèget számolt (linkeltem, most nem emlèkszem) a 480 millió helyett. Ha ez bevètelkènt jelenik meg, + Esetleg CVC-t mègis megkötik (270 millió, ès Laporta alkudozni többèrt) vagy B.C. eladása (nem tudom most a 200-250 helyett mennyit ajánlanánk erre a keretre, mert marketing èrtèk) ès hozzávesszük az èves bevètelt, ha bejön a várt összeg, lesz pènz 1 az egyben igazolni. Viszont azon is múlik, elèrjük e a BL indulást, illetve a La Liga gazdasági elnöke arra is figyelmeztetett hogy (ez a sumákság) a 97 milliós fizetèsi limit, ès a megkötès a jövő szezonra is hatással lehet. Èn mèg most is úgy èrzem ezt Laportáèk nagyon el.szták. A 20 millióból èn rögtön hoznèk egy vkp-t, Zakaria, (5-6 milliót írtak lejáró szerződèsère), hoznèk egy kreatív vagy box to box kp-t, ès egy támadót kölcsön, vásárlási opcióval, tegyük fel 5 a kölcsönvèteli, + 20-25 a vásárlási opció (ha beválik). Nem tudom az új edző mit akar, mit akar játszatni, jelenleg a 433-hoz nincs jobb szèlső (Dembele sèrült, lejár a szerződèse+ Demir) csatárt viszont Depay ott nem legyőző, ő bal szèlső, ahogy Fati is, Aguero talány, nagyon sokat sèrült, többi szóra sem èrdemes. Ha 433, jobb szèlső kell, ha akár valami más, 532, akkor a legfontosabb egy gólvágó, mert itt vagyunk a leggyengèbbek. Sok múlik azon is, hogy kire nincs szüksège egyèb csapatoknak. OGS alatt nagyon inog a pad, az új edző használhatja a padozókat. Èn Cavanit ès De Beeket írtam kölcsön, vásárlásival Zakaria mellè. Azonban ezt Koeman taktikájába. Dybala szerződèse mèg mindig függőben, ő tud jobb szèlsőt, ès csatárt játszani, de a fizetèse magas. Hasonló helyzetű játèkosokban lehetne gondolkodni. Ez a realitás jelenleg, nyáron pedig meglátjuk mi lesz.

Eminusz

Gerard Morenohoz mit szolnal? 🙂
Csatarkent es jobb szelsokent is bevetheto, igy 2 legyet 1 csapasra.. 🙂
A legrosszabbat feltetelezve, miszerint nem sikerul senkit sem eladni telen: Kerdes, hogy 20 millio eleg lenne-e ra…
Talan ha hozzadobunk egy Netot/Braithwaitet vagy egy fiatalt 1-2 evre kolcsonbe (Balde vagy Nico)? 🙂
Szerintem ez egy jarhato ut lenne:
Moreno = 20 millio plusz Braithwaite

Januartol:

Ter Stegen / Neto

Dest / Mingueza
Araujo / Garcia
Pique / Lenglet
Alba / Balde

De Jong / Gavi / Roberto
Busquets / Nico
Pedri / Puig / Coutinho

Fati / Moreno / Demir (Dembele)
Moreno / Aguero
Depay / Fati

Nagybarcelona

Nem kedvelem Morenot. Piquevel volt már több balhèja. Tavaly kijött neki a lèpès csatárkènt, 23 gólból 10 büntető, idèn 5 meccs 1 gól. De esèlytelen, 50 milliót kèrtek èrte állítólag a nyáron.

Dr Mouse

Ha ez így mind igaz, – akkor Messi jól tette, hogy elment tőlünk….

Robi71

Zakaria, Cavani, De Beek…netán Dybala…realitás lenne jelenleg?
Ezt aláfogadnám teljes nyári “csomagnak” is. 🙂

Nagybarcelona

Zakariára azt írták ide akar jönni, csak ránk vár. A másik kettő jelenleg menekülne OGS-től, de szerintem hamar leváltják. Nyáron elmèletileg sajnálták Cavani fizetèsère a pènzt. De Beek neve sokadszorra tèr vissza.

Dr Mouse

Csak a vita kedvéért… – Hogy lenne “piacképes” Cou, ha 140 millióért vette a Barca, most meg eladnák akár 40 millióért is?

Árpi

Tudod mit jelent az hogy ” piacképes” ?
Bár ezek szerint nem nagyon…

Robi71

40 millióért “piacképes”.:) Ehhez 2-3 klub kellene licitáljon érte, hogy ennyire felverjék az árát. De hol van az az egy….

Robi71

A 140 az 160 (most 100 meccs után +20). De már eddig is 43 millióval tartoztunk érte…ez most 63.

Eminusz

Sergi Barjuan mar most visszakuldene Sevillaba Luuk De Jongot!

Eminusz

Az Arsenal felvette a kapcsolatot Denis Zakariaval! Habar csak 2022 nyaran lesz szabadon igzolhato, az agyusok nem vesztegetik az idot es mar most be akarjak biztositani a svajci valogatott nyari erkezeset!

Nem szabadna hagyni! Zakaria nagyon kene ide! Fiatal, eros testfelepitesu VKP, aki raadasul a Barcelonaban szeretne jatszani! Butasag lenne nem lecsapni ra!

Nagybarcelona

Így van.

Robi71

Zakaria-t az Arsenal mellett a City is vinné már most télen. Velük kellene licitálni, ha komolyan gondoljuk. Gyanítom a Gladbach hajlani fog erre…most még pénzt kaphat érte..
a Barcelonában szeretne játszani”…én nem alapoznék csak erre. 🙂

Nagybarcelona

Sajnos ez így van. Wijnaldum is itt akart játszani, a többit tudjuk. Ismèt leírom, a vezetősègen múlik, ideje lenne vègre jól dönteni.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-10-29-pep-guardiola-shares-his-honest-opinion-on-xavis-possible-barca-arrival/
Guardiola sok sikert kíván Serginek, aki a barátja. Támogatja Xavit, hogy elvállalja a Barca padját, több tapasztalattal rendelkezik, mint amikor azt ő tette. Ezt szó szerint idèznèm: ” A sikeressèg az igazolásokon ès a játèkosokon múlik. Az emberek elfelejtik, hogy mi (edzők) felelősek vagyunk, de a hatásunk nem olyan óriási. (a csapat játèkára)” Remèlem ezt a Guardiola idèzetet most mindenki elolvassa.

Nagybarcelona

Adjátok a mínuszokat a triplázós linkekre, erre még nem jön semmi? Guardiola nyilatkozta!!!

Zoli1975

Nem nyomkodom a mínuszokat sőőőt, leszedem a kommentjeidről 🙂

Nagybarcelona

Laporta Xaviról:
https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-10-29-i-know-what-he-thinks-should-be-done-at-barca-laporta-all-but-confirms-xavis-arrival/
Ha Laporta politikust megszègyenítő beszèdeire alapozok, akkor az edző biztosan nem Xavi lesz. 🙂 🙂

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-10-29-the-situation-was-unsustainable-laporta-explains-sacking-koeman/ Laporta szerint muszáj volt kirúgni Koemant, mert nem jöttek az eredmènyek, ès a cèl mèg mindíg a triplázás 🙂 🙂 🙂 erről beszèlek…

Nagybarcelona
Nagybarcelona

Laporta alkudozna Koemannal, a 12 helyett 7-8 milliót (nem) fizetne ki. Valverde, Setien nem kifizetèse után nem Mind1, hogy 8 vagy 12 milliót nem fizetnek ki? 🙂

Robi71

Pjanic Koeman menesztéséről: ” Tudni kell elengedni a sz@rságot!”

Bivi76

Gondolom ezt azért írtad, mert boldog vagy, hogy valaki ilyen véleménnyel van a Legendáról. Ez csak egy kis semmitérő bosnyák hülyegyerek kicsinyes nyilatkozata, nem kell tulajdonítani neki nagy jelentőséget.Soha nem szabadott volna egy ilyen tudású játékosnak magára húznia a gránátvörös – kék mezt. Magyar másodosztály. Se!

Robi71

„Koeman még szertárosnak sem kellene! (Joaquin)
Nem az az időszak volt a legszebb a pályafutásom során. Nem volt kellemes élmény, de együtt kell vele élnem. Rosszul éreztem magam akkor, fáj az egész, nem is akarok róla beszélni. Szerencsére nem tartott sokáig a kapcsolatunk és a végén meg tudtuk menteni azt a bonyolult évet. Szerintem a hétvégén nem üdvözöl majd és én sem köszönök neki.”

Nagybarcelona

https://www.dailyecho.co.uk/sport/11652690.amp/ Juan Mata szerint Koeman fontos hatással Volt a pályafutására, önbizalmat adott, rendszeresen játszott, amire egy fiatalnak szüksège van.

Zöldbéla

Ennek a Pjanicnak pont annyit ér a véleménye, mint a játéka!

Robi71

Nem tudjuk milyen a játéka…nem láttuk a Barca-ban játszani.
Én láttam a Roma-ban ls a Juve-ban…ott egész jó volt.

Robi71

…és Suarez véleménye róla is annyit ér mint a játéka? …mert akkor súlyos.

Bivi76

Te most arra tettél fel mindent, hogy Koeman egykori játékosait elővadásszad, akik negatív véleménnyel vannak róla? Hát ennyire nem szeretted a Legendánkat? További jó keresgélést!

Bivi76

Amikor Ibrahimovics fogalmazott meg kritikát, az ijedtségében az öltöző sarkába rondító Guardioláról, érdekes módon ezt a sztorit nem említed. Pedig a negatív kritika egy zsenitől származott, nem egy nullszériás másodosztályú játékostól mint Pjanics. vagy Joaquin. Ha van kedved, keresd fel az öltözőben a City trénerét, aztán gugolj le mellé!

Robi71

Én abszolút megértem Guardiola-t, hogy nem állt le azzal a nagypofájú “bosnyák hülyegyerekkel”. Egy úriember nem áll le vitatkozni egy taplóval…mert legyőzi a rutinjával. 🙂 Edzőként amúgy sem volt kötelessége vitatkozni egy elégedetlenkedő játékossal. Nehogy már a farok csóválja a kutyát.
Nem mellesleg Ibra semmit sem értet a Barca-nál töltött időszakából. Ez minden egyes nyilatkozatából evidens. Még most sem érti mi volt a baj vele.

Szerintem nem erőlködj megidézni azt az időszakot…nem tudsz megfogni. Kevesen követték figyelmesebben azt az időszakot mint én…ezzel szemben te csak alaptalan, kiforgatott zsigeri gyűlölettel vagdalózol.

Bivi76

Te sem tudsz engem megfogni, 92 óta kiemelten figyelem a Barcelonával kapcsolatos minden dolgot, sztorit, rengeteg könyvet olvastam a csapatról, hidd el, van lexikális tudásom. Lehet úgy jön le hogy gyűlölködök, pedig hidd el, egy jámbor lélek vagyok.

Robi71

Én elhiszem, hogy sokat tudsz a klub múltjáról….de valahogy a 2008-2012-es időszak kimaradt vagy kitörlődött.

Robi71

Elnézve a te eddigi munkásságod a blogon…hogy kiket igazoltál volna és … kiket raktál volna be a csapatba és kiket nem…a klub még rosszabb helyzetben lenne anyagilag és sportszakmailag, mint Barto-val.

Bivi76

Hát Öregem, ha rajtad múlna a csapat összeállítása, az átlagmagasság 160 cm. lenne, minden játékos 20 másodpercen kívül futná a 100 métert, a csapat átlagéletkora 38 év lenne, technikailag képzetlenek lennének. Ha ez a filozófiád, akkor menj át a Real Madrid oldalára, aztán ott hülyítsd, az amúgyis hülyéket!

Robi71

Xavi, Iniesta, Pedro, Villa, Messi…mind törpék…ez tudod melyik csapat első fele volt?
Segítek…2011 BL döntő (3-1, MU ellen). A legjobb csapatunk volt.
Az én filozófiám rendben van…a tied sántít. Ha szeretnéd felidézem az elmúlt 5-6 év gyöngyszemeid. Elég gáz lenne.
Ami a “világ leggazdagabb és legbefolyásosabb klubját” illeti…ott neked a fél csapat a kedvenced. Akkor most téged is “hülyítlek”? 🙂

Bivi76

10 éve volt, azóta változott a foci. Sokkal jobban előtérbe helyeződött azóta az erő, dinamika. Nekem a Real Madridban soha nem volt, és nem is lesz kedvencem, mivel gyermekkorom óta nagyon nem szeretem (finoman fogalmaztam) a világ leggazdagabb csapatát. Arról nem tehetek, hogy például Vinicius Jr. megtestesíti azt a focit, ami számomra jónak tűnik. Mi is leszerettük volna szerződtetni, csakúgy mint Rodrygot, Camavingát, Ferland Mendyt….Úgyhogy ne forgasd ki a szavaimat, mert nekem soha nem volt, és nem is lesz közöm a Real Madridhoz.

Bivi76

Csak egy kis sztori! Tudtad például, hogy Zinedin Zidane, gyerekkorában Barcelona szurkoló volt? És hogy a 90 – es évek legvégén Jimmy Floyd Hasselbaink – kel szerettek volna a Barcába igazolni? Annak idején a holland támadó is egy “vadállat” volt ám. Biztos emlékszel rá. Zidane – t meg nem kell bemutatni. Sajnos anno,Figo eligazolásával, a Real Madridnál Florentino Perez megjelenésével a foci történelmében egy új korszak nyílott, amiből mi nem jöttünk ki nyertesen. Éveken keresztül vártuk az áttörést, a trón elfoglalását, a Real Madrid rombadöntését, megsemmisülését. 2006 – os BL győzelemmel végleg lezártuk lezártnak korszakukat. A 2015 – ös BL győzelem után (egyébként már akkor is lejtőn voltunk sportszakmailag, csak az MSN itt volt) sajnos az elhibázott igazolásokkal, szakmai, anyagi megsemmisülésünkkel, mi, saját magunk támasztottuk fel a Real Madridot, és nyertek zsinórban 3 BL-t. Köszönhetjük sajnos Bartomeu romboló munkájának.

Robi71

Mindig jól szórakozom azon, amikor ilyeneket olvasok, hogy “XY csak a Barca-ba szeretne igazolni” vagy “XY gyerekkori álma a Barca”. Ilyenkor úgy érzem, mint ha egy gyerekblogon lennék. Vannak itt egy páran, akik nem akarnak felnőni.

Zoli1975

Hriszto Sztoicskov, Gheorghe Hagi, Robert Prosinecki és Ivan Rakitic minőségi balkáni játékosok voltak. Miralem Pjanic sajnos nem vált be.

Robi71

Szerintem esélyt sem kapott…ahogy Puig sem…akik alig játszottak többet, mint a Koeman érkezésével távozó Suarez. 🙂
Miért nem játszottak ?…”azért, mert nem és pont” 🙂

Nagybarcelona

Sokadszorra leírom, szerintem fölöslegesen. Koeman szerepe az eltakarítása is! volt. Pjanic Bruttó 25-28 milliót keresett itt (nettó14) mit tett a csapat játèkához ennyi pènzèrt tavaly èv elejèn, amikor játszott? Ez:
-Depay
-Fati
-Pedri
Nettó fizetèsènek felel meg. Soroljam mèg, hogy kik nem játszottak, vagy padoztak gyakran a fiatalok rovására? Mennyit is keresnek? De èn vagyok Koeman vèdőügyvèdje, mert nem csak Kúmans.arozok.

Nagybarcelona

Leírtam Koeman hibáit, leírtam, hogy mennie kell. Linkeltem 3* az ominózus 40 másodperces Suarez beszèlgetèst. “azt üzenik, hogy távoznod kell, ha nem rendeződik a szerződèsed, a Villarreal ellen játszani fogsz” Suarez 20 millió nettó, bruttó 35-40 milliót keresett itt. Óriási hibának tartom az elküldèsèt, Messi után a másik kedvenc játèkosom. De Koeman kapott egy feladatot, mert Bartomeuèk ahhoz is töketlenek voltak, hogy megegyezzenek, vagy megoldják Suarez helyzetèt, ha már a többi piócától nem tudták szabadulni.

Robi71

Koeman edzői tevékenységét (ha ez annak nevezhető) felejtsük el minél hamarabb és maradjon mag csak mint játékoslegenda.

Nagybarcelona

🙂