CA Osasuna vs FC Barcelona

La Liga 17. forduló

CA Osasuna vs FC Barcelona

  • Időpont: 2021. 12. 12. 16:15
  • Helyszín: Pamplona, Estadio El Sadar (Reyno de Navarra)
  • Vezeti: Juan Martínez Manuera
  • VAR: Jesus Gil Manzano

Tv: Spíler2

Streamek:

     A két csapatot kettő pont választja el a tabellán, azaz egy esetleges hazai győzelem esetén az Osasuna akár előzheti is az egy mérkőzéssel kevesebbet játszó Barcát. A Jagobe Arrasate vezetőedző által irányított Los Rojillos (kis pirosak) nincs jó formában, már hét mérkőzés óta nem tud nyerni. Odahaza ez legutóbb október másodikán a Rayo Vallecano ellenében sikerült (1-0). A tabellán mögöttük lévőkkel szemben viszont kiegyensúlyozottan szerepelnek. Ennek és az idegenbeli jó szereplésüknek (4 győzelem, 2 döntetlen, 2 vereség) köszönhetik a 21 megszerzett pontot. Eddig egy igazi meglepetést okoztak, 0-0-ás döntetlent értek el a tabella élén lévő Real Madrid otthonában.

     Jagobe Arrasate eddig 8 alkalommal vezette aktuális csapatát a Barcelona ellen. Mérlege: 2 győzelem, 2 döntetlen, 4 vereség.

  • a Real Sociedad edzőjeként: 1 győzelem, 1 döntetlen, 2 vereség
  • az Osasuna élén: 1 győzelem, 1 döntetlen, 2 vereség

    A Barcelona utoljára 2012. február 11.-én szenvedett vereséget az Osasuna otthonában (Osasuna-Barcelona 2-1). A hazaiak azóta 5 mérkőzésen próbálkoztak, sikertelenül. Ugyanakkor nem szabad félvállról venni a baszk csapatot, hiszen a 2019-2020-as szezonban a Camp Nouban nyerni tudtak.

     Xavi dolgát a Bajnokok-ligájából való kiesés lelki sebeinek begyógyítása mellett tovább növeli, hogy a sérültek száma Alba és Memphis személyében tovább nőtt. Akárcsak a Betis elleni hazai vereség miatt a csapat hátránya is kezd akkora lenni, ami már komolyabb aggodalomra adhat okot. A bajnokság feléhez közeledve nagyon nem hízelgő a tabellán elfoglalt hely, de leginkább az éllovassal szembeni óriási pontkülönbség. Megtépázva, sebzetten és harcosokat veszítve, de nyerni kell Pamplonában!

     Xavinak mint játékosnak az Osasuna elleni statisztikái: 25 mérkőzés, 15 győzelem, 8 döntetlen, 2 vereség, 3 gól, 1 sárga.

Az összecsapás játékvezetője (Juan Martínez Munuera) eddig összesen 25 alkalommal dirigált barcelonai mérkőzésen (21 bajnoki és 4 kupa):

  • 13 alkalommal a Camp Nouban (a Barca szempontjából 10 győzelem, 1 döntetlen, 2 vereség),
  • 11 alkalommal idegenben (a Barca szempontjából 5 győzelem, 4 döntetlen, 2 vereség),
  • 1 alkalommal semleges pályán (2021.04.17. Copa-döntő Bilbao-FCB 0-4),
  • a 25 mérkőzésen 7 büntetőt ítélt a Barca és kettőt az ellenfelek részére,
  • a 25 mérkőzésen 3 kiállítást eszközölt az ellenfelekkel, és egyet a Barcával szemben,
  • a két csapatnak közös találkozót kétszer vezetett, mindkettőt Pamplonában (O-B 0-3 és O-B 2-2),
  • idén Ő fújta a sípot a Bilbao – Barca (1-1) találkozón.

Hiányzók:

  • Osasuna: Juan Perez, Jesus Areso (sérülés), Ibanez (Covid)
  • Barcelona: Agüero, Alba, Braithwaite, Fati, Memphis, Pedri, Roberto (sérülés), Collado és Wague (nem lettek nevezve a bajnokságba), Alves (december 31-ig nem nevezhető be)

A Barcelona kerete:

  • Kapusok: Neto, Pena, Ter Stegen
  • Hátvédek: Araujo, Balde, Dest, Garcia, Lenglet, Mingueza, Pique, Umtiti
  • Középpályások: Busquets, F. de Jong, Gavi, Nico, Puig
  • Támadók: Abde, Coutinho, Dembélé, Demir, Jutgla, L. de Jong

A Barcelona várható kezdője:

  • Ter Stegen
  • Araujo-Pique-Garcia
  • Dest-Busquets-Nico-F. de Jong
  • Abde-Dembélé-Gavi

Az Osasuna várható kezdője:

  • Herrera
  • Nacho Vidal-Unai Garcia-David Garcia-Cruz-Sanchez
  • Moncayola-Torro-Brasanac
  • Budimr-Kike Garcia

Előzmény:

Közvetlen:

  • Az Osasuna az idei szezonban hazai pályán nyolc bajnokit játszott. Kétszer nyert, három-három alkalommal pedig döntetlent játszott illetve kikapott. Az előző fordulóban 0-0-ás döntetlent játszott a Levante otthonában.
  • A Barcelona idegenben hatszor szerepelt, egyszer nyert (épp a legutóbbi alkalommal), háromszor döntetlent ért el, kétszer pedig vereséget szenvedett. Legutóbb hazai pályán 1-0-ra kikapott a Betis együttesétől. 

Közelmúlt:

     Az utolsó 5, Pamplonában játszott Osasuna – Barcelona bajnoki végeredménye:

  • 2021. 03. 06. 02 Gólszerző: Alba, Ilaix Moriba
  • 2019. 08. 31. 2-2 Gólszerző: Roberto Torres 2 illetve Fati, Arthur
  • 2016. 12. 10. 0-3 Gólszerző: Messi 2, Suarez
  • 2013. 10. 19. 0-0
  • 2012. 08. 26. 1-2 Gólszerző: Llorente illetve Messi 2

     Bajnoki statisztika az Osasuna otthonában:

  • Összesített hazai mérleg: 39m 11gy 13d 15v 46-54gk
  • Legnagyobb hazai győzelem: Kétgólosak (egyszer 4-2, és háromszor 3-1)
  • Legnagyobb hazai vereség: 0-3 (három alkalommal is)
  • A leggyakoribb eredmény: 0-0 (6 alkalommal)

Sikerül Xavinak a második idegenbeli bajnoki mérkőzésén is begyűjtenie a csapattal a három pontot?

 

5 3 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
187 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zoli1975

Ismét egy színvonalas beharangozó 🙂 Nem lesz sétagalopp, sajnos sok a hiányzó, de továbbra is bízok a srácokban, hogy komolyan veszik a meccset és három egységgel nyugtázzuk az idegenbeli kiruccanásunkat! Barça, Barça, Baaaarça!

Robi71

Komolyan veszik a meccset?….ez a legkevesebb. 🙂 Nem vagyunk olyan helyzetben, hogy bárkit is “komolytalanul” vegyünk.

tormab12

Szerintem meg kellene próbálnotok egy 4-2-3-1-es felállást.

Én úgy emlékszem De Jong védekező középpályás volt az Ajaxban. Inkább két védekező középpályás kéne, stabilizálni a védekezést, mert az sincs rendben. Szóval Dest-Piqué-Langlet-Araujo négyes elé betenném Busquetset és De Jongot, eléjük mehetne a Dembelé-Gavi-Demir hármas és mivel nincs más Luuk De Jong.

Az biztos, hogy ha Xavi azt mondja, hogy nulláról kell újra kezdeni, akkor én először a fizikumot és a védekezést raknám renbe, aztán jönne a középpálya és csak legvégén a támadások. A rövid passzokat el kell most felejteni, de nem teljesen. Egyelőre csak fizikummal és gyorsasággal, illetve szervezett védekezéssel lehet nyerni, mert, ha kevés helyezet van, akkor hátul biztosabbnak kell lenni.

De ez is csak egy ötlet, lehet más a jó megoldás. Kíváncsi vagyok, hogy ti mit tennétek, mert az bíztos, hogy újra kell építkezni és ezt Xavi is belátta már teljesen.

Last edited 1 hónapja by tormab12
Nagybarcelona

Egyetèrtek, 2 dologgal nem. 4231-hez kellene egy támadó kp-s, ez nálunk Coutinho, ès max Puig. Koeman ezt játszatta tavaly èv elejèn, Coutinhonak ment is ott. Nem tudom milyen állapotban, de olyan, mintha teljesen szèt lenne csúszva. Ha ez a felállás, őt tennèm oda, ha 433, a kezdődőd mehet, èn Lenglet játszatnám bal hátvèdkènt, ott kezdte a pályafutását, ott csinálhatja a legkisebb bajt. Szeretnèm ha vègre összeszokna a Pique Araujo kettős, jelenleg a legjobb vèdő párosunk, csak mind2 sèrülèkeny. Lènyeg, hogy vègre legyen közèpcsatár, ès ez 1 van jelenleg, Luuk, ès Demir kapjon lehetősèget, már írtam, nem kisebb tehetsèg, mint a többi fiatal, mèg vagy 20 meccs a kötelező vásárlás. Fizikailag egyre rosszabb lesz, jönnek az ünnepek, túl vannak terhelve, mert sok a fiatal, ès rövid a pad. Mentális problèmák vannak inkább, ahogy Xavi is nyilatkozta. A vèdelmet megfelelő kp-a nèlkül nehèz lenne megszervezni, erre jó lenne a 4231, ahogy írtad (vagy 532), De Jong hátrèbb vonásával viszont megszűnne az így sem lètező támadó felfogás. Ezèrt írtam 100*, hogy egy támadó szellemű kp-s, ès egy csatár lenne a legfontosabb a keretbe. Jobb szèlsőt tud játszani Dembele, Demir, Abdè akár Depay vagy Fati is. Tkp-s-nak, csatárnak “születni kell” 🙂

tormab12

Igen, ebben is egyetértek. Azt viszont nem hiszem, hogy a 4-3-3 most jó lenne. Egyszerűen nincsenek meg hozzá a megfelelő játékosok most. Én a középpályán rendbetételében látom most a megoldást.

Robi71

Követi valaki a B csapat meccseit? Maradt még egy kezdőre való játékos? 🙂

Nagybarcelona

Csak papíron. 5 pontra az osztályozós hely, de pár meccse csúsznak lefelè. Legalább a Reál B mögöttünk. A Barca B 11. 15 meccs 16 rúgott gól. Ès innen hozunk támadókat. Sajnos èvek óta problèma, hogy kevès a támadó az utánpótlásban. Vèdőket, támadókat igazolni szoktunk oda is. Ezèrt írtam, olyan a La Masia, mintha csak 90% fölött passzoló kp-kat nevelne.

Zoli1975

Barça B 3-1 Atlético Baleares 🙂
comment image

Robi71

Barça suspect Thomas Tuchel’s Chelsea want to sign Ousmane Dembélé for free at the end of the season. [MD]

Árpi

december 8 ! írd oda vagy próbálj meg picit naprakészebb lenni 😉

Robi71

Xavi promised Laporta on the way back to Barcelona that he will give every last drop of blood to take Barça back to the top. And not in an especially long term. “In a year we will compete at the same level as Bayern”

Nagybarcelona

Linkeltem. Nem tudom mit szívnak. Már írtam, visszább kellene venni. Ha Laporta nem fog zsebre dolgozni, meg lenne a BL indulás, a tavaly elszámolt vesztesèg fele idèn bevètelkènt fog megjelenni, ès így pozitív bevètellel zárhatjuk az èvet. Ezèrt volt Laporta hazugsága. Onnantól elvileg lesz pènz erősíteni.

Lackó

Annyi,hogy szerintem nem zsebre megy a dolog.19-re lapot húzott,hogy csak egyévet veszítsen,ha bejön és indulunk a BL-ben akkor oké,mert jövőre így már lehet több pénz.Ha nem akkor nem egy év lesz a bukta.Lehet én is ezt tettem volna.Amúgy szar lapokból nehéz ám nyerni.

Kritizator

Meredek kijelentés

Olympos

Olvasom Xavi tegnapi és Laporta tegnapelőtti, szurkolókhoz intézett szavait.

Elnök Úr! Mit tett a fizetési sapkának való megfelelés érdekében? Nem ez lenne az első feladat? Nem ezért van a klub szankcionálva? Nem ezért van az Ön keze is megkötve?

Minél nagyobb a probléma (lsd. most BL-ből való kiesés), Ön annál nagyobb nevet dob be a sajtón keresztül (Haaland). Holott nagyon jól tudja, üres a zsebe. Nem hogy rá, még Torresra sincs pénz. Mert utóbbiért is (ha 45 millió + változókért kegyes Guardiola ideadni) kb. 180 millát kellene a bevételi oldalon pluszként elővarázsolni.

Elnök Úr! Hogyan alakul a bevétel? Meglesz a betervezett 765 milla így, hogy edzőcsere volt, hogy nincs nem hogy negyed-, de még nyolcaddöntő sem a BL-ben? Nem gondolja, hogy Tebas ismét lecsap? Csak ne hogy még a nagyotmondásokról is le kelljen mondania. Egy átigazolástól való eltiltás után hogyan dobna be új és új neveket?

Elnök Úr! Ígéretből tele a padlás!

Last edited 1 hónapja by Olympos
Nagybarcelona

Sokat kritizáltam már Guardiolát, írok pozitívumot is hát ránk fordítva. Nagyon tetszik a kp-s felállása, ès felfogása. Nála van egy mèlysègi irányító, egy összekötő, ès egy tkp-s. Nálunk ez jelenleg legjobb felállásban Busquets, De Jong, Coutinho. Ellenünk 10 ember állandóan vèdekezik, jó lenne erőltetni a támadásokat, mert impotens a támadó játèkunk. Kicsit a vèdelmet is stabilizálni kellene, ezèrt hátul kellene maradnia 3 vèdőnek. (Coutinhot ès Dembelèt kompenzálva ez Lenglet) Szóval megnèznèk egy:
Stegen
Dest-Araujo-Pique-Lenglet
Busquets
De Jong-Coutinho
Demir-Luuk-Dembele sort. Hajrá Barca!

Robi71

Csak én gondolom úgy, hogy bravúros lenne egy mai győzelem?

Nagybarcelona

Mindig szóba kerül Dembele magas fizetèse.
Dembele 1,5 èv 41 meccs 12 milliós èves fizetès
Sergi Roberto 1,5 èv 32 meccs 10 milliós èves fizetès. Mind2 szerződèse lejár, jó lett volna pènzt látni belőlük. Roberto ebben a szezonban már nem fog játszani. Vele nem nagyon hosszabbítanèk, ha le nem mond a fele fizetèsèről, de eleve nem ment bele a csökkentèsbe sem.

Steve fan

SR már rég nincs benne az én Barcelonámban! Ennek a szezonnak vége számára és el sem kezdődött. Ha télen foltozgatás lessz a 4. helyért nyáron mindenképp eladni kell,és kezdő szintű játékosokat kell hozni.

Nagybarcelona

Új nèv a csatár listán Augustin Alvarez, az új Suarez Uruguay-ból. Mindig szóba kerül a “tehetsègeink elpazarlása”, nekem ez mindig elgondolkodtató tèma. Sokszor írtam, sajnos nem biztos, hogy valaki tehetsègből kiforrott játèkos is lesz, ès sajnos sok a hasonló profilú játèkosunk. Tegyük fel egyet eladnánk 60 millióèrt, leírom kiket hozhatnának a velünk összeboronált játèkosokból.
Augusztin Alvarez (5 millió, 20 èves, csatár) 28 meccs, 18 gól 3 gólpassz
Xavi Simons (ingyen, 18 èves, kp) 6 meccs 3 gól 6 gólpassz
Zakharyan (10 millió, 18 èves, kp) 16 meccs 4 gól, 6 gólpassz
Julian Alvarez (20 millió, 21 èves, támadó) 21 meccs 18 gól, 7 gólpassz
Antony (25 millió, 21 èves, jobb szèlső)16 meccs 7 gól 4 gólpassz
Èn szemèly szerint eladnèk 1-et, ès hoznák:
Simons
Augustin
Julian
Antony
Simons saját nevelès, egyik legtehetsègesebb kp-s
Augustin menne a B-be, Araujo után szabadon…
Julian jönne cserecsatárnak, 3 poszton bevethető
Antony jönne a kezdőbe jobb szèlső posztra, neki a vègleges ára 30+ millió lesz.

Steve fan

Biztos , hogy ügyes, tehetséges ,jó futballisták. Csak egyetlen probléma van . Nincs rá kettő évünk , hogy ezekből a srácokból egy a BL -ben is ütőképes csapatot építsen bárki. Vagy ha van ki kell várni, türelmesnek kell lenni.

Nagybarcelona
Steve fan

Na,ez a foltozgatás amiről írtam,ez az hogy ez a szezon a túlélésről szól , hogy fussunk be az első négybe,aztán majd nyáron meglátjuk! És nem hiszem , hogy Xavi ezért hagyta ott biztos állását. Mert ő is olyan Barcelonát akár építeni amilyet legtöbben itt várnak. Amiért muszáj , hogy hétvége legyen, hogy nézhessük a meccseket, amiért várjuk a BL napokat hogy izgulhassunk(nem idegeskedjünk,dühöngjünk).De az nem a foltozgatásról szól!

Robi71

Ezekkel a 30+++ játékosokkal az a baj, hogy tisztában vannak azzal, hogy valószínűleg játékos karrierjük utolsó profi szerződésüket kötik…így szeretnének minél hosszabbtávút. Most nagyon kellenek…de az elkövetkező 1-2-3 évben nem biztos, hogy egy kiöregedő, folyamatosan sérült vagy formán kívüli játékost szeretnénk nézni a padon. Ilyenekből most is vannak jócskán.

Árpi

Csajok az El Classico -t 1:3 ra nyerték !!! Gratula 😀

Robi71

343-ban kezdünk és bekerült Umtiti és Luuk a kezdőbe. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle.

Barca 30

Amint látjuk egyenlőre ott folytatjuk ahol abba hagytuk. Szörnyű.

Nagybarcelona

Mèg mindig nem tudom èrtelmezni ezt a 343-at.

BarcaForLife

Ezt a golunkat h adtak meg? Most ezt halal komolyan kerdezem….11es se volt. Ilyenkor mit csinal egy biro?

Barca 30

Amit most, mehet tovább, gól.

Barca 30

Menjenek a f… szomba., analfabéta védelem.

Nagybarcelona

Elmegy a szomba Xavi. Ezt már nem hiszem el. Ez egy vicc. Meg is èrdemeljük. Mèg tegyen be csatárt vèdőnek, vèdőt csatárnak, kapust meg közèppályára. A .szom kívan. Mèg írjátok azt, hogy nem bírunk lehozni egy meccset fizikailag. Előbb is csak Dembele!!! szerelèsènek köszönhetjük, hogy nem kaptunk gólt.

Nagybarcelona

Abdè, Dembele, Gavi 7, Pique, Nico, 6,5, többiek 6. Jól játszott mindenki. Xavi meg egy 3-as.

Faramuci69

Kedves Nagybarcelona, kezdem unni azt sok töménytelen sületlenséget amit itt összehordassz. Kicsit lehiggadhatnál. Még mindig 100x hiszek inkább Xavi tudásábank ítélőképességében, mint az általad itt összehordott Koemanozásban, Xavizásban.

A foci nem egyszemélyes játék. Nem Xavi tehet arról, hogy Abde és Gvi együtt nézték Avilat és hagyták szabadon lőni, ráadásul a lövés megpattant. Szerintem inkább Umtitin, mint Busin, de ezt nem láttam pontosan.

Koemannal nem az volt a fő baj, ahogyan összerakta a csapatot, bár az is fur volt. Sokkal inkább minden más. Olyan mély a gödör, hogy egy ember ezt nem tudná megoldani. Jöhetne ide bárki edzőnek. Xaviban van tűz, és szerencsére holisztikusan látja a futballt. Ellentétben veled, aki a fotelből kritizálsz, ékes bizonyítékaként a szerencsétlen ostoba kisembernek, aki mást sem tud, mint másokat kritizálni, amíg maga semmit sem ért el az életben.

Ha a görcs után Dembele megsérul, akkor Xavi a hibás, ugye? Láttad, kik jtszottak ma? Tudod nem véletlenül. Amíg te egy-egy meccset nézel végig, addig Xavi látja az összes edzést és az alapján ítél. Persze lehet vitatni egy-egy döntését, mint bárkijét, de az a fajta szűklátókörüség am téged jellemez már fájó. Lassan vered a Bivit, pedig az már komoly teljesítmény.

Xavi bizalmat érdemel. Ő nem egy-egy játékosba száll bele, mint Koeman, hanem zárt ajtók mögött kritizál. Tartja a szavát, mindenkinek ad lehetőséget. Nem csak a képességek, de az akarat, eltököltség alapján is. Esetleg van minimális üzleti szerepe is. Passz. Coutinhoval mindent megpróbált, de az a pasi egy parazita.

Jelenleg enyit tud a csapat.

Robi71

Nem tudja elengedni kőembert…Xavi-nak tulajdonít minden valós és vélt hibát is.
Ha Cou-t el lehetne cserélni egy zsák krumplira….akarom mondani egy gólvágóra elégedett leszek. És nem egy zöldfülű tehetségre, hanem egy azonnal berobbanó rutinosra…pld Cavani.

Nagybarcelona

Olvasd el az ellemzèsemet, ès arra írj valamit. Aztán olvassátok el a holnapi sajtóban lèvő ellemzèst, ès majd szóljatok, mennyire fog egybevágni. Addig is nyomjátok a mínuszokat.

Nagybarcelona

Olvasd el az èrtèkelèsem, ès ellemezd ha tudod. Nincs igazam? Lassan már komment sem lesz a blogon, mert egyre siralmasabb a helyzet. Nem szimpátia alapján kellene èrtèkelni, ez egy híg .os. Már leírtam, Xavi az egyik kedvenc játèkosom volt, de edzőkènt semmi tapasztalata nincs. Quatari bajnokság? Tök jó itt minden, csak èn nem èrtek a focihoz.

Robi71

Xavi már most jobb edző, mint kőman…aki szerintem egy anti-talentum. Remélem abbahagyja és nem rombolja tovább játékosi nimbuszát. Kínos…

Robi71

Elolvastam. Sok mindent nehezen tudok értelmezni….főleg ezt a “poszton kívüli játszatást”…a mai modern fociban, amikor játékosok sokoldalúak…a szélső támadó szélső védő is egyben, a támadó középpályás árnyékék is, a középpályás 16-ostól 16-osig mindenhol fel kell lelnie magát, a védekező középpályás belső védő is…és folytathatnám.
…de ha nem így van (pedig igen :)… mi van akkor, ha adott poszton senki sem alkalmas játékra? …ne játsszon ott senki?
Amúgy azt többször is megbeszéltük és egyetértettünk abban, hogy a felállást a rendelkezésre álló játékosállomány határozza meg (pld ha nincs szélső támadód, akkor adja magát a 352)….de egy jó edző éppen attól jó, hogy tud váratlant húzni és olyan felállást vagy olyan játékost húz elő a kalapból, akinek rejtett (más poszton is kamatozható) képességei vannak. Lásd Pep, akinek Xavi a tanítványa. Nyilván ez a Barca keret nem összehasonlítható a City-ével.

Barca79

A pali a 90-es evekben van taktikailag!:D

Barca79

Ez a tapasztalat duma istenem, engedd mar el. Koemannak volt tapasztalata es tessek, nem latszott belole SEMMI. Xavi tudja mit akar hogy ez mire lesz eleg meglatjuk de a Barto+ Koeman altal szetvert csapatbol kell epitkeznie. Egyetlen egy jatekos sincs akit o kuldott el vagy az o keresere erkezett.
Luuk de Jong-ot allandoan koveteled a csapatba nalad kezdo, most kezdett, megkapta a lehetoseget full semmi, es te biralod Xavi-t. (ez a te szakertelmed) Ebredj mar fel. Kaptunk egy szerencsetlen golt a vegen, ez benne van, 17-18 eves gyerekekkel jatszik nincs csatarunk, nincs se jobb se bal hatved. Abbol foz ami van.

Steve fan

Umtitin pattant meg. Amúgy sok mindent jól látsz. Annyit talán hozzátenném,én nem akarom Xavit ekézni,de Luuk DJ-ot lecserélhette volna az 50. perc körül. -1 ember volt! Mondjuk ott ült Puig ,tkp-s!

Zöldbéla

Kire? Már Cout is behozta! 🙂

Zöldbéla

Cou kapcsán (szívem szerint) még két pluszt adtam volna neked! 😀

Be kellene látni, hogy Xavi a leggyengébbeket hagyja ki a csapatból!

Nem Xavi pusztította le a csapatot a jelenlegi szintre, hanem az(ok) az edző(k), aki(k) az erőnléti felkészítést elhanyagolhatónak tartotta(k).

Fogadjuk el, hogy a jelenlegi Barca egyetlen csapat ellen sem mehet biztosra, és bízzunk a fejlődésben!

(Tudom, hogy nehéz, hiszen sokáig nagyon el voltunk kényeztetve.)

BarcaForLife

Ha a leggyengebbet akkor Minguezat se kene jatszatnia. Kegyetlenul rossz….

Robi71

Mingueza a mi kölykünk és olcsójános….neki van helye a padon. Cou a dögvész előhírnöke volt a klubnál és ameddig itt lesz erre fog emlékeztetni.

Bivi76

Mi a faszt emlegeted a nevem Okos Tóni?

Bivi76

Az a komoly teljesítmény hogy osztod a észt, aztán közöd nincs a focihoz, úgyhogy ne emlegess negatív hangnemben, hanem dugulj be!

Lackó

Hát egyenlőre sajnos azért nem vagyunk a top 4ben,mert nem vagyunk odavalók,bármilyen szomorú is ez.Szó szerint vagy beverekedjük magunkat vagy marad az EL,de így az sem sima ügy.Most egyik meccs sem lesz sima ügy,ezt vegye nagyon komolyan minden Barca szurkoló.

BarcaForLife

Mingueza bmeg bal oldalra mikor ott van Balde….nala nem lehet rosszabb….Demir jo volt a Benfica ellen eselyt se kap……ahhhhh.

Robi71

Ennyi van ebben a csapatban. Az kértétek hogy küzdő csapat legyen a pályán…az volt. Foci az kevesebb, csak nyomokban.
Látva a fiatalok lelkesedését küzdőszellemét (ez talán az egyetlen pozitívum)…Cou-t csak akkor tenném a csapatba, ha elfogynak a B-sek.

Nagybarcelona

Most nem èrdekel, ha kapom a mínuszokat. A csapat lelkesen, jól játszott a keret erőssègèhez kèpest. Senki nem lógott ki lefelè. A fikázott Luuk szinte minden fellőtt labdát megtartott, ollózni próbált, sarokkal tette vissza a labdát. Dembele jobb szárnyvèdőkènt gólpasszt adott, ziccerben mentett. Abdè lőni próbált többször is, szèpen megtartotta a labdákat. Gavi szèpen visszazárt bal oldalt, mert nem volt bal hátvèd, adott egy szèp gólpasszt. Pique ès Umtiti többször is szèpen mentett. Talán F. De Jong, Nico ès Araujo volt egy kicsit gyengèbb. Mièrt is lehet? Araujo már megint szinte ès a vègèn tènylegesen jobb hátvèdet játszott, előtte 40 m-en nem volt senki, Dembele nem tudta hogy ő most jobb szárnyvèdő, vagy jobb oldali támadó. Nico sajnos nem zárt vissza jobb oldalon úgy, mint Gavi, nem is csodálom, vkp-kènt ő a jobb szèlső?, szárnyvèdő?De Jong nem találta a helyèt a 4 közèpső kp-s között, legtöbbször balról indult volna, de ott volt Gavi, Abdè is.
Ès Xavi 3-as èrtèkelèse. Mi ez a 343??? Egyszerűen mindenki poszton kívül játszik. Gavi ès Nico bal ès jobb mi? Szárnyvèdő? Vagy Araujo jobb hátvèd? Most 3 közèphátvèd van? Vagy 2, Araujo jobb hátvèd, ès bal hátvèd nincs? De Jong meccsek óta nem találja a helyèt, most közèpső kp-s, vagy mi? Tkp-s? A szèlső támadók szárnyvèdők? Aztán jönnek a cserèk. A jobb lábas kh Mingueza sokadszorra bal hátvèd, mikor 3 bal lábas vèdő a keretben Alba sèrülèse mellett is. Van Jobb hátvèdünk Dest, tud azt játszani Mingueza de Araujo játszik ott. Sèrülten játszat játèkosokat. Milyen taktikát hozott? Rúgjuk előre a csatárnak, majd kezd vele valamit? Ezerszer leírtam, hogy Depay nem csatár, meg sem tudta tartani a labdákat. Meccsek óta írom, hogy Depay bal szèl, Luuk, csatár. Legalább a mai meccsen Luuk pozitív csatár munkáját ki tudom kiemelni, ehhez az kellett, hogy Depay sèrülten vègigjátsza a Bayern elleni meccset, ès kidőljön egy hónapra. Xavi szerint Luuk egy másfajta extrát tud adni a játèkunkhoz. Ismerős? Coutinho vègre kezd jobban mozogni, kiteszi a bal szèlre, Demir a Benfica meccs legjobbja egy percet sem kap. Mondjak valamit? A Reál ès az Atleti ellen vègre megindult valami játèkfèle, ment az egyèrintőzès, aztán azóta egyre rosszabb a játèkunk. Ma vègre egy jó kis meccset láthattunk, sok pozitív egyèni, mert csapatra abszolút nem hasonlít, megoldást, aztán az utolsó 15 percre azt sem tudták a játèkosok, hol vannak, szètcserèlve, felforgatva az egèsz csapat. Mi fog változni? Nem tudom, mert nem látok pozitív változást, mèg a taktika is egy agymenès, ès azok a játèkosaink akik mèg èrnek valamit anyagilag, Dest, Stegen, Depay, F. De Jong, teljesen formán kívül, ès nem találják a helyüket, ès a fiataloknak sem megy majd jobban a passzolgatás, mert ennyi magasba felrúgott labdát, ès fejelèsi kísèrletet a pályán mèg a 23 èves szurkolói pályafutásom alatt nem láttam a Barcától. Pozitívum mèg, hogy az impotens támadó játèkunk miatt mèg egy Osasuna is ki mer támadni, ès èvek óta nem láttam ilyet sem, hogy Nico, Barca játèkos, úgy kapta a labdát, hogy megkávèzott a gólja előtt, a második gólnál Abdè szintèn, ès 3 Barca játèkos várta a labdát 2 vèdő között. Van mèg lejjebb???

Robi71

Nagyon kevéssel megelégedsz azoktól akiknek a csapatot húzniuk kellene rutinjukkal, tapasztalatukkal. Gondolok Dembi-re, De Jong-ra, Cou-ra vagy Luuk-ra. Ez édeskevés tőlük.
Semmivel sem jobbak, mint a 17-19 éves gyerekek…nem látszik a korkülönbséből elvárható plusz…sőt.
Hogy az több, mind a nulla vagy a kevés, amit eddig nyújtottak?….engedd meg, hogy én ne legyek megelégedett.

Steve fan

Na Dembele sem kivétel. Most direkt rá fókuszáltam! Eszetlenül játszott! Kifelé szorítja saját magát, aztán vagy elveszti a labdát vagy mellé durrant vaktában. Demírt kellett volna kezdetni,és utána második félidőben hoztam volna Dembit. Abde viszont balon jó!

Robi71

Erről beszélek. A fiatalok gyakran érettebb döntéseket hoznak.

BarcaForLife

Te azt mondtad Koeman alatt h ez egy top 4es keret siman es nekunk kellemetlen ezt a bajnoksagot elvesziteni egy ilyen Real es Atletico ellen….most meg h ennyi van a keretbe? Ugye vegre bevallod h tevedtel vagy kimagyarazod?

Robi71

Ez a keret hiánytalanul alkalmas is a top4-re…ezt most is tartom. Szerintem a végén meg is lesz….a 4. hely. Az első három elkelni látszik
Hogy a bajnokság elvesztése ciki lenne?….azt nem erre a szezonra mondtam, hanem az utolsó kettőre. Jobban fájt mint a BL búcsúk…ott amúgy sem mi voltunk a z esélyesek. A bajnokságban annál inkább. Nem gondoltam, hogy CR távozása után és Messi-vel a sorainkban egyetlen bajnokságot is elbukunk.

Barca79

En is azt mondtam ez a keret a top4 persze akkor nem gondoltuk Fati gyakorlatilag nem lesz. Alba is serult gyakorlatilag folyamatosan, egyre kevesebben vagyunk.

Lackó

Annyi remény van,hogy idővel javulhat a játék és Fatival,Pedrivel jobbak lehetünk.Ennyi a kapaszkodó most sajnos.

Zoli1975

2 pozitívum volt. Abde remek játéka és idegenben lőttünk két gólt, a többit felejtsük el.

Zoli1975

comment image

Zoli1975

Xavi: “A pozitívum az, ami egyben negatívum is: a különbséget 17-19 éves gyerekek jelentik. Abde játéka fantasztikus, ahogy Nicoé és Gavié is, de nem lenne szabad kialakulni annak a helyzetnek, hogy ők legyenek a megoldások a csapat problémáira.”

kritizator

Hát eddig azt hittük a különbséget az öregek jelentik. Akkor Xavi sem ért a “fudbalhoz” 🙂

Robi71

Az “öregek” (összesen kettő), hozta azt, amit tizenéve hozzák. A pluszt a fiatalok teszik hozzá. Aki nem hozza az elvártat és ezért nem jönnek az eredmények a köztes korosztály.

Árpi

Van dolga Xavinak na de ezért jött!!! A fiatalokat viszont minden hibájukkal együtt nagyon jó nézzni!! Számomra ez a csapat sokkal szerethetőbb mint az elmúlt pár évben bármikor ( valverde, setien). Visca el Barca!!!

Robi71

Lehet, hogy szerethetőbb…de arra is fel kell készülni, hogy mindenki ellen háromesélyes ki-ki meccset játszunk. Már nem indulunk favoritként senki ellen sem. Legalább megtapasztaljuk milyen kiscsapatnak szurkolni. 🙂
Legalább megtanuljuk értékelni a jó játékot, a sikereket…ahogy Messi mondta 2019-ben.
Én jobban szerettem, amikor a meccsek 3/4-én gáláztunk és csak pár meccsen kellett izgulni. De ez már csak a múlt. Majd talán egyszer…

Árpi

Ez a favorit dolog már rég elmúlt !!! Felkészülni? Már elég régóta ebben vagyunk..
Kiscsapat vagy nagycsapat…szerethető legyen!!!!! Pl hiába voltunk valverdevel eredményesek az a játék a foci megcsúfolása volt.( tökéletes altató meccsek voltak 🤣)

Robi71

Kinek a pap, kinek a papné.
Nekem nem hiányzik a darálás, én a nagyfutballt szeretem. Egykoron a bikaviadalon mi voltunk a torreádor és nem a bika. 🙂 Nálunk volt a labda…a többiek csak kergették, mint a mopsz a parkban.

Árpi

Ja, de hát egyszer fent egyszer lent. Nem ez az első válságunk és tuti ezen is túlleszünk! Kitartás és türelem 😉

Robi71

Jól menedzselt kluboknál nincs ilyen hogy “egyszer fent egyszer lent”. Kisebb hullámvölgyek (generációváltás) vannak természetesen….de jó menedzseléssel ez jelentősen mérsékelhető. Az ami nálunk történik…a rossz menedzselés eredménye, és akkor enyhén fogalmaztam. Ember nincs aki megtippelje meddig leszünk lent…jelenleg a nyoma sem látszik a felemelkedésnek. Nyáron talán fény derül erre is….hogyan tovább.
De nehezebb lesz mint a múltban bármikor….azok az idők lejártak, amikor minden gyerek álma a Real vagy a Barca volt. Most már van másik 7-8 álom célállomás. 🙂 Most csak a pénz számít…és ez a fajta lemaradás nehezebben áthidalható.

Nagybarcelona

Amúgy legalább annyi választ adjatok, hogy tetszik ez a 343, ès Mingueza bal hátvèdkènt?

Robi71

A felállást mindig a rendelkezésre álló keret határozza meg. Nekem nem volt bajom a mai kezdővel…

Bivi76

Na Robi! Ki lesz a bajnok Spanyolországban? Mondjuk engem annyira nem izgat a BL – el szemben a La Liga végeredménye. Az a lényeg,a legrangosabb európai trófeát ne nyerje meg meg Real Madrid! Bár a legnagyobb esélyesei ennek a sorozatnak is. Tudod, van náluk egy Pintus nevezetű erőnléti edző, a világ legjobbja ezen a területen. Amúgy Ancelotti egy langyos edző (anno Robben és Ribery mondták róla Münchenben, hogy “serdülő” korukban komolyabb edzéseken vettek részt, mint amit az olasz tart), csak nagy taktikus. Kíváncsi lennék nálunk egy Pintus kaliberű vaskorbácsos erőnléti szakemberre. Csak gondolom nem jöhet hozzánk ilyen kaliber, mert akkor mi lesz szegény 5-ös számú csapatkapitánnyal! (te jó ég mekkora szégyen hogy egy ilyen Nulla tudású játékos meddig vitte) Ez mindent elárul a mai FC Barcelonáról. Ezért tartunk itt!

Robi71

A Real lesz a bajnok ez nem kérdés. Hozzák a kötelezőt és ez elég lesz. Az Atleti árnyéka tavalyi önmagának…érthetetlen okok miatt. A Sevilla sem elég ehhez.
De úgy gondolom ez a három csapat lesz ott a pódiumon…és már csak egy hely marad nyitott a BL induláshoz.Mi öldökló csatában leszünk 3-4 másik csapattal ezért. Rendkívül izgalmas lesz…bár én inkább nem kérnék belőle. De ha elkerülnek a komolyabb sérülések szerintem meglesz.
Mondtam, hogy nekünk most 2-3 évig nem a Real-t kell figyelni amelyik még jobban el fog húzni tőlünk mint most vannak. Ők tudnak és fognak is klasszis játékosokat igazolni…mi nem. Nekünk elsőkörben 3-4 jó korban lévő minőségi igazolásra van szükségünk és ha majd meglesz (akkor fogunk ott tartani ahol most a Real), jöhetnek a klasszisokkal felranni az ‘i”-re a pontot. Feltéve, ha lesz pénz is…
Szurkolói szempontból nehéz idők ezek, nem egyszer vagyunk és még leszünk is megalázó helyzetben. De ki kell tartani és reménykedni, hogy nem sokáig….

Bivi76

Én reménykedem, tettem azt annak idején is, mikor páros években 2002-ben bezárólag 2 évente BL-t nyert a galaktikusok Real Madrid. Bíztam benne, hogy egyszer vége lesz a korszakuknak. Ezért is fogok mindig szebb emlékekkel visszagondolni a Rijjkard – Ronaldinho időszakra, mert Ők adták vissza az FC Barcelona szurkolók arcára a mosolyt, sok sikertelen év után. Ezt várom most is, csak nehéz türelmesnek lenni, főleg ha meglátom ezt az ostoba balfasz csapatkapitányunkat, már akkor elmegy a kedvem a meccsnézéstől. Szégyen hogy eddig jutottunk!

Robi71

Nem értem miért az öregeket rugózól. Nélkülük még ott se tartanánk ahhol most. Ez a legnagyobb probléma…túl kevés öreget tartottunk meg akiktől a fiatalok tanulhatnak…..a támadó szekcióban konkrétan senkit. Hidd el, más lenne a helyzet ha Cou és Luuk helyett most Messi és Suarez lenne itt.

Bivi76

Azért rajtuk rugózok baszd meg (ne értsd szó szerint, csak kurvára idegesít néhány játékos már), mert itt a Xavi is megújulásról, egy új korszak kezdetéről, újjáépítésről stb. regél. Akkor ne ezeket az ökröket játszassa már, a faszom kivan már ezekkel. Velük semmivel nem vagyunk jobbak a kurva életbe. Ha már a korszak legnagyobbja távozott (Messi), akkor ezek a buzerátorok mi a faszt keresnek még itt! Húzzanak el a picsába!

Mindegy

akkor kiket játszasson? helyettük, most…

Bivi76

Bárkit! Legyen Xavi dolga!

Mindegy

te kritizálsz!!! gondoltam van valami ötleted…
de ezek szerint nincs…

Bivi76

Játszon a középhátvéd nagymarha helyett Comas. A púpos balhátvéd helyett Balde, a minden idők legtúlértékeltebb bambaképű posztján meg Nico Gonzalez. Látod, van ötletem. Utána fogja meg a 3 jóképességű Eric Garcia és Mingueza kezét, aztán húzzanak megye 2 – be, kb odavalók!

Mindegy

és az ötleted be is válna? Előrébb lennénk velük?

Robi71

Összesen Kettő öreg játszott nálunk….a Real-nál hat (6). Értsd már meg hogy a fiatalítás mindenhol egy rutinos mag körül történik.Ez van a Real-nál, az Ajax-nál…mindenhol. Nem lehet 11 gyereket kiküldeni a pályára…nem vezet sehova.
A baj a középkorosztállyal van…Dembi, Cou,, DeJong, , Luuk …ők nem teszik hozzá a játékhoz azt amiért egy vagyon költöttünk értük.
Te tényleg nem értesz semmit a fociról? Tartok tőle, hogy az életből sem, mert akkor nem beszélnél ilyen blődségeket. Tanár nem kell az iskolában? Tapasztalt szakember az építkezésre?…tényleg nem értelek.

kritizator

“Az Atleti árnyéka tavalyi önmagának…érthetetlen okok miatt. “”

Pedig Suarezzel is Grizessel is kisegítettük őket. Hálátlanok.

Robi71

Elment az amúgy is távozni akaró Saul és jött Grizi és de Paul…elméletileg még erősödtek is.

Kritizator

Nem

BarcaForLife

Mingueza jobbhatvedkent is szar. Bal oldalon is szar. A 3 vedovel meg baj nincs bar altalaban ezt az vallalja be aki elol rugdossa a golokat es akinek vannak emberei akik visszazarnak. Balde nalam kezdett volna…..es Dest(ot se csipem nagyon de Minguezat veri) plusz kozepen Araujo es Pique….Busi elottuk…..De jong Nico kozepen Gavi kozepen…..Dembi Abde elol ….igen csatar nelkul mert nincs. De ha mar De jong akkor is 4-1-2-3. Es Gavi-Nico v De Jong csucsul egy felidot

Csbcs

Sok mindenben osztom a véleményedet, de azt értsd meg, hogy a keret minőségre és mennyiségre is folyamatosan romlik, romlott kőman óta is. A gazdasági krízis a “sz(t)arjátékosok amortizációjában keresendő, több száz milliót buktunk 100+os igazolásokkal akiknek jelenleg nulla Euro felé tendál az értéke, a fizetések alapján viszont olyan mintha továbbra is ott lennénk az elitben. Ezt a problémát nem lehet egyik pillanatról a másikra megoldani. Szerintem Xavi sem gondolta, amikor visszajött, hogy ekkora a gebasz. Próbálkozik, mert nem tud mást tenni. Szerinted Coutinho, vagy Mingueza ha az eredeti posztján játszik, mennyivel volna jobb? Elmondom neked, semennyivel.

Nagybarcelona

Èn mindent megèrtek. Èn voltam itt az első, aki Laportáèkat elővette a keret erőssège miatt. Xavitól egy rendszert, ès spanyolos, sokpasszos focit vártam, ès nem ezt kaptam. Aki eddig jobban teljesített, azt veszem èszre, az is gyengèbb. Nem tudom èrtelmezni mièrt jó Minguezát bal hátvèdkènt játszatni. Szögezzük le, ahogy írtam, óriási a különbsèg az 532(523) ès a 343 között. A 343-ban 4 kp-s játszik, bal ès jobb oldali szèlsővel. Ez a 343 egy megreformált változata? Közèpső kp-oknak kellene szèlsőket játszani? Vagy 4 kp tömörült egymás hegyèn, hátán? Szèlső vèdők nèlkül? Lehet èn vagyok konzervatív, ès Robinak van igaza, a modern fociban mindenhol tudni kellene játszani? Emlèkeztek rá ki próbált ilyet játszatni a 3. itt töltött èvèben? Az is sikeres próbálkozás volt. Az a problèma, hogy jelenleg 2 “sztárigazolással” sem látom a javulás lehetősègèt, mert jöhet akár Haaland is, hiába 4 kp-s játszik, nem teremtenek helyzetet, jöhetne Salah is jobb szèlre, egyedül lenne a jobb oldalon “szárnyvèdőkènt”. Mèg csak azt sem lehet mondani, hogy nincs szèlső vèdőnk, vagy aki tudna ott játszani. Jelenleg ebben a felállásban több hiányposztot látok, mint idáig. De lehet, hogy majd Alves megoldja, mert Dest kiesett a merítèsi kosárból, ahogy Balde is. Aztán Umtiti egy èv után legalább megmutathatta, hogy itt van mèg.

Olympos

Aki elfogadta Koemant, az most keresi a hibát Xaviban.
Aki szidta Koemant, az most még a gerendát sem látja Xavinál.

Egy edző bármikor megy bármely csapathoz, tisztában kell lennie, hogy mi vár rá.
Ha nem így van, hogyan és miért vállalja el a feladatot?
Ha tudja, milyen körülmények közé megy, akkor terve is van azok megváltoztatására.

Min változtatott Xavi?
Van feszes napirend.
A Benfica ellen látszott, van valami tűz a játékosokban. (Hamar kialudt.)
Mingueza balhátvéddé avanzsált.
Más semmi.

Faramici69

Hat persze. Ezek szerint alkalmatlan, ugye? Mondjuk a serultek szama nem csokkent. Van egy motivacio nelkuli ostoba futo bolond Dembele, Depay helyett.
Mondjuk Abdet el kezdte jatszatni. Destet jegeli, mert alkalmatlannak erzi. Szerintem telen probalunk eladni, akit lehet. Persze Cou es Titi maradnak, az tuti, de legalabb erezzek szarul magukat. Ha Dembele megserul, szerintem nem viszik tulzasba a rehabilitaciojat. Szerintem probaljak majd eladni Destet, Stegen, FDJ-t is. Persze Neto, Lenglet mellett.
Maradnak az oregek es a fiatalok. A többiek mind bealdozhatok. Erdmes lesz figyelni a piacot, hozni barkit, aki olcso vagy valamiert szivesen jonne ide. A fiatalokat nem lehet tul terhelni. Iden piaci lehetoseg lenne boven, de ha nem megy el senki?
Szeretnem ha intelligens jatekost hoznank. Mondjuk Leot vissza 🙂
A szelso Dembele potlasara kellene A center Aguero es BW helyett. Szerintem szelso hatvedre most nincs esely, de a szezon vegen johetne Azpilicueta, Grimaldo. 23-ban jar le Soler es Gaya szerzodese, ok passzolnanak a keretbe. Persze Torres es Olmo os, de ok dragak. Haaland eselytelen, de esetleg Vlahovicra aldozhatnank. Nem hinnem hogy Icardit a psg ideengedne. Ide senkit.

Olympos

Koemannál is voltak sérültek. Depay is meccsekről eltűnt eddig is, most a sérülése miatt meg végképp. Középszer. Luuk honfitársa meg még annyit sem ér.

Abdet nem Xavi játszatta először, hanem Sergi Barjuan. Viszont Xavi elfelejtette Baldet, pedig Minguezától csak többet tudna a baloldalon. Jót nevettem, amikor a Bayern ellen betette balhátvédnek, és kaptunk róla egy gólt. Perceken belül beigazolódott, rossz döntést hozott. Akohomachot szintén talonba rakta. Demirnek adott a Benfica ellen lehetőséget, jól is játszott, aztán elfelejtette.

Dembele: Azért érdekes, ahányszor beállt, mindig megváltozott a játék képe.És nem negatív irányba.

Átigazolások: Amíg a LIGA kardja ott van a klub feje felett, addig maximum álmodozni lehet. Én például ezért nem is szólok hozzá egyetlen ezen irányú íráshoz, hogy ki kit küldene el, meg kiket hozna helyettük.

Last edited 1 hónapja by Olympos
Robi71

Egyszerre csak 11 ember lehet a pályán. És azok, akik a legjobb formaban vannak. Én hiszek Xavi-nak.
Dembélé-nek pedig szobrot. Megérdemli.

Olympos

A szobor kevés Dembelének. Az Ő nevét vagy a stadionéhoz, vagy a klub nevéhez kell csatolni.

Barca79

Fotelszakerto, figyelj mar ide szamold mar ki mennyi ideje van itt Xavi? Minimum annyi idot kapjon mar mint Koeman. Bar rossz hirem van a szamodra tobbet fog kapni!:) Majd jovo szeptembertol amikorra talan elkuldhet es igazolhat 1-2 jatekost o kesziti fel csapatot a szezonra akkor majd pofazhatsz, addig viszont turelem. Szerintem. En minimum ket evet adnek Xavinak vagy tobbet nem lehet edzot cserelgetni evente. El voltatok kenyeztetve a Messi era alatt, divatszurkolok kezdik feladni a szurkolast, mar nem is olyan meno a Barcelonanak szurkolni mi? 😀 En tervezek meccsre menni tavasszal!

Olympos

És Koeman alatt is divat volt nálad a Barcának szurkolni? És Koemannak is 2 évet adtál? Gondolom egyike voltál azoknak, akik állandóan el akarták zavarni. Ha valaki a legnagyobb katyvaszban vállalta a Barca kispadját, akkor az Ő volt (pl. Xavi nem, mert 5 hónappal korábban nem érezte magát elég érettnek a feladatra. Látszik, sokat tanult 5 hónap alatt.). Koeman alól csak eladtak mindenkit, még a piszkos munkát (hogy közölje a hírt pl. Suarezzel, Rakiticcel, stb.) is ráhárította a pancser Bartomeu. Laporta is cserbenhagyta az első perctől kezdve (Messi meg nem tartása, azok – pl. Umtiti, Puig – el nem küldése, akiket nem akart a keretben tudni).

És ne gondold, hogy ez az önfényező senkiházi politikus nem ezt teszi Xavival is. Azzal, hogy mindent úgy tálalnak, hogy Xavi teljes szabad kezet kapott. Ha meg nem jön össze a “projekt”, felteszi a kezét, és azt mondja, XAVI.

Majd ha úgy minősítem a véleményedet mint te az enyém, akkor azt mondom érsz annyit mint én. Jelenleg kevés vagy hozzám.

Last edited 1 hónapja by Olympos
Olympos

A giga-tacepaoval Laporta kitörölheti a hátsóját. Ránézünk a tabellára és szembe jön a kőkemény valóság, a Madrid fricskája: 1. Real 42 pont, 8. Barca 24 pont.

Robi71

Lesz ez még nagyobb is

Olympos

A tacepao vagy a pontkülönbség?

Robi71

🙂

Zoli1975

comment image

Zoli1975

Ha ez boldoggá tesz titeket, nyomjátok a mínuszokat, l_sz_rom! Tiszta dedó!

Nagybarcelona

A Napolival játszunk a továbbjutásèrt az EL-ben. Rövidtávú szereplès is összejöhet…

Olympos

Európa-liga sorsolás:

Sevilla (spanyol)–Dinamo Zagreb (horvát)
Atalanta (olasz)–Olympiakosz (görög)
RB Leipzig (német)–Real Sociedad (spanyol)
FC Barcelona (spanyol)–Napoli (olasz)
Zenit (orosz)–Real Betis (spanyol)
Borussia Dortmund (német)–Rangers (skót)
Sheriff Tiraspol (moldovai)–Braga (portugál)
Porto (portugál)–Lazio (olasz)

Mindegy

mákunk van mint mindig 🙂

Barca79

Eromero!:)

Buli78

Ez irónia ugye?

Mindegy

igen 🙂

Robi71

Van közös pont. Maradona

Olympos

Legalább a két csapat tart még két “Maradona kupás” mérkőzést.

Robi71

PSG-MU (Messi vs CR) a BL-ben.

Robi71

Vissza. Újra sorsolják a BL-t. 🙂

Robi71

…és lett PSG-Real….lehet szurkolni Messi-nek, ha már mi nem vagyunk ott.

Bivi76

Nem Messinek kell szurkolni, hanem mint mindig, a Real Madrid ellen. Szerintem a Real sajnos továbblép a PSG – n

Robi71

Nem értelek, miért szenvedsz annyira? Kevés Madrid szurkolót hallottam akkora áhítattal beszélni a klubról, mint téged. 🙂
“Nem Messi-nek kell szurkolni, hanem mint mindig, a Real Madrid ellen”…ez akkor mit jelent? Szurkoljak a Real ellen….de Messi-nek ne? …most akkor mi van, Bivi? Szurkoljak, hogy zárják ki a BL-ből mindkét csapatot? 🙂

kritizator

Pszichológust javaslok …

Robi71

Szerintem az sem segítene. Reménytelen.

Zoli1975

A mérkőzéseket 2022. feb. 17-én (Camp Nou), illetve 2022. feb. 24-én (Maradona Stadion) rendezik meg.
comment image

BarcaForLife

Erre ki az az iggazi hulye idiota aki minuszt ad?

Buli78

Na akkor búcsú az el-től is

Robi71

Ne is lenne baj. A bajnokság fontosabb. Szerintem könnyebb befutni a 4. helyre, mint megnyerni az EL-t….és két fronthoz amúgy is vékony a keretünk.

Nagybarcelona

Èn is így látom, nem szeretnèk ilyen 6-1-es eredmènyt látni mint a BodoGlimt-Róma meccs volt, mondjuk a Sherifftől. A Betis ellen is kár volt pihentetni. Rövid a keret, a kupát is fel kellene adni, csak a bajnokságra koncentrálni. Az EL-ből lehet mèg lejebb esni a konferencia ligába? Már csak ez a csúfság hiányzik, vagy egy nagyarányú veresèg a Clasicon…

fcbp10

Ha a Napolit legyőzzük, akkor lehet hogy az El be lesz húzva, hiszen ők a legerősebb ellenfél. Ha elkerülnek minket a sérülések végre, illetve lesz egy két téli érkező is (ha másnem lejáró szerződésű), és Xavival az edzésekkel összekapja magát a klub, meglehet az El és a bajnokság 4 hely is.
Viszont a bajnokságba ha más nem egy két gólos győzelmek kellenének innen. Az el-ben meg igaz, okozhat más csapat is meglepetést nekünk, de én mind a bajnokságért, mind az el-ért is szurkolok.
Visca Barca 🙂

Robi71

Ne legyünk telhetetlenek, nehogy a két szék közé üljünk. 🙂

Steve fan

Csakis a bajnokság! Be kell érni a 4-be! Amúgy a tegnapi meccsel nem értem kinek mi baja volt. Összességében láttam labdajáratást,összetettebb előrejátékot,több kapura lövést. De a harmatos védekezés is egy kicsit jobb volt,pl Pique a labdák 90%-át kifejelte. Az Ossasuna egyenlő gólja ,marha nagy szerencse volt,és nyerhettünk volna. Dembele játéka abszolút, irracionális,De Jong beszürkült, Coutinho csak a formáját hozta. Viszont tetszett Abde,Gavi, Nico,Araujo. Összességében kezd összeállni egy csapat, amit még kiegészítünk a vissza térő sérülttekkel (Fati,Pedro)és talán kettő érdemleges igazolással, meglehet a 4. hely!

Lackó

Miért nem értik az emberek,hogy NEM LESZ GYORS VÁLTOZÁS! Rombolni lassan is és gyorsan is lehet,de építeni csak lassan.Hogyan várhat bárki hirtelen óriási változást?5-6 meccse volt,meg egy rakás sérültje.Amit átvett az egy rakás sz.r az igazi Barcához képest.Klopp,Guardiola,Ferguson,Tuchel,Wenger,tök mindegy kit mondok,innen nincs gyors kiút.Így kár mérgelődni is.Türelem.A Napoli ellen is 50-50 az esély.Igazán nagy szarban akkor vagyunk ha jövőre nem indulunk a BL-ben.Akkor nem akar majd ideigazolni a kutya se.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-12-13-barca-close-to-agreeing-cvc-deal-after-rejecting-it-and-losing-messi-in-summer/
Gratulálok Laporta. A Barca nagy valószínűleg megköti a CVC-t, hogy tèlen igazolni tudjunk. Ezzel maradhatott volna Messi. Szóval így lesz 75 millió a nyárról, ès a CVC-ből anno 70 milliót írtak a 270-ből átigazolásokra. Remèlem ha ez igaz, már mindenkiről megegyeztek, mert onnantól dupla áron kaphatóak a játèkosok.

Nagybarcelona

Egyre több helyen jelenik meg, hogy megkötniük a CVC-t.

Robi71

Ez most jó vagy rossz?

Nagybarcelona

Ki tudja. A kommentek között is az van, H. nyáron kellett volna. Marad Messi, ès jönnek játèkosok. Mások szerint (is) Messihez nem ragaszkodott, mert új csapatot akár èpíteni. (A hitelezője is erről nyilatkozott)Most már lesz pènz, ès ahogy írtam, szerintem a kezdőből is fognak távozni.
https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-12-13-romano-laporta-meets-with-raiola-to-discuss-haaland-and-pogba-reliability-5-stars/ állítólag hètfőn Raiolaval tárgyalt Haalandról ès Pogbaról, Romano is megerősítette.

fcbp10

Nem tudom, hogy vagytok vele, de én mindkét játékost látnám itt. Igaz Haalandnak jobban örülnék, mert nagyon hiányzik egy vérbeli támadó. A baj nekem Pogvával, hogy kicsit túlsztárolt és eléggé nagy egyéniségnek tartja magát. Van mikor inkább a hajával tűnik ki, mint a játékával. Mondjuk a válogatottban mindig jól játszott, a United-ban meg már más kérdés. De ha lejár a szerződése, és úgy köt ki itt, akár még hozhat minőséget. Csak a fiatalok nehogy megjárják.
Ha igaz, hogy a CVC megköttetik, akkor az nagyon csúnya lesz, Messi miatt. Akárki akármit mond, Messi meghatározó játékos, és szerintem nem így kellett volna a csapatból elmennie.

Zoli1975

Dr. Ricard Pruna csütörtökön vagy legkésőbb pénteken tér vissza Barcelonába.
comment image

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-12-13-revealed-xavi-took-a-dig-at-two-key-barca-players-after-osasuna-draw/
Xavi “beleállt” Stegenbe ès F. De Jongba meccs után. Már fèlidőben is kritizálta a játèkosokat, meccs vègèn pedig megköszönte a fiatalok, Nico, Gavi, Abdè nèvvel illetve, játèkát ès Pique, Busquets hozzáállását ès önfeláldozását, ès megjegyezte, vannak akik nem nyújtanak megfelelőt, másoknak is teljesíteniük kell. Mingueza pedig azèrt jött (sokak kritizálása ellenère) bal hátvèdnek, mert Gavi már fáradt volt, kellett egy vèdő, ès a támadásokat is meg akarta tartani.

Nagybarcelona
Steve fan

Na,ezt a cikket is oszd el kettővel,kell egy kis hírkacsa! A sajtó ebből él. Ha fele igaz,már jó. Bár azt hittem rég lejött mindenkinek , hogy Xavi nem azért jött ide, hogy Dembele-t, Coutinho-t,még DeJong-ot megtanítsa focizni.A Nico, Gavi,Abde vonal már közelebb jár az igazsághoz,toldjad meg a Fati,Pedri,Araujo nevekkel. Na ezekből a srácokból akar csapatot faragni, kiegészítve egy két veterán(Pique,Busi,Alba) nevével. Így már érthető kit is írt arra a listára akit le szeretne cserélni.

Nagybarcelona

Szerintem van alapja, szerintem pènzzè fognak tenni több játèkost is akár a kezdőből. Fent írtam a CVC-ről, ehhez jön mèg a játèkosokból a bevètel, ès a nyáron esetlegesen fennmaradó összeg, valamint a tavalyi szezonban vesztesègkènt elszámolt pènzek (Pl. Neymar per 55 millió) Szerintem új csapatot kèszülnek èpíteni (ha minden jól megy, ez több száz millió). A felellősèg pedig Xavi hátára lesz tève, mert állítólag 100%-ban ő dönt az èrkezőkről.

Steve fan

És pont azokba állt bele akik jó pénzért eladhatók. Lefogadom hogy FDJ,Stegen, Coutinho, Dembele a jövő szezonban már nem itt játszanak!

Robi71

Cou , Dembi jó pénzért eladhatók? ….tedd hozzá még Umtiti-t és akkor teljes a névsor. 🙂
Az elkövetkező időszak nehéz lesz, csúszva mászni kell majd az eredményekért. Majd meglátjuk kire lehet számítani és kire nem. Én azt látom inkább, veled ellentétben, hogy a felsorolt játékosoknak eszük ágában sincs odatenni magukat. “szakadjon meg a f@aszom, fusson az akinek fontos ez a mez”.

Nagybarcelona

Aguero szerdán vbejelentheti visszavonulását, a Barca állítólag sajtótájèkoztatót fog tartani, állítólag “megbízható forrás” gól származik a hír.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-12-13-not-what-the-fans-would-want-luis-enrique-opens-up-on-xavis-barca/ Enrique nyilatkozata Xaviról. A szurkolók nem ezt akarják, de látja a pozitív változást a csapat játèkán, ès nem fog olyan sokáig tartani a folyamt, ahogy sokan gondolják

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-12-12-laporta-calls-fan-son-of-a-b-in-response-to-insults/ Laportát a meccs után megtalálták a Barca szurkolók, fütyültèk, ès valaki a “tolvaj” kifejezèst kiabálta. Laporta pedig azt, hogy a “q.va anyád”. 🙂
Lehet összekevertèk az azonos hangzású
Chief (főnök)
Ès
Thief (tolvaj) szavakat 🙂

Kritizator

Ja, katalanul. 😁

Nagybarcelona

🙂

Nagybarcelona

A CVC üzletet a Sport ès a Rac1 is lehozta. Állítólag Laporta szemèlyesen tárgyalt a pènzt folyósító Goldman Sach-sal (500 milliós hitel is tőlük van) a rèszletekről, ès sikerült módosítani az ajánlaton. Nagy rèsze az infrastruktúra fejlesztèsère, az Espai Barca projectbe megy. Itt egy hosszabb írás, ès èrdemes elolvasni a tribunás hozzászólásokat is a cikkben, amit linkeltem 🙂
https://www.football-espana.net/2021/12/13/barcelona-cvc-deal-messi-leave

Csbcs

Amennyiben igaz a hír és a cvc deal megkötésre kerül, el kell kezdeni okosan igazolni. Egyetértek @Nagybarcelonával, hogy csupán egy jó befejező csatárral nem megyünk semmire, ha nincs aki kiszolgálja. Ugyanúgy egy playmakerrel sem vagyunk előrébb, ha nincs aki berugdossa a helyzeteket. Erre a két posztra mindenképpen kellene igazolni legkésőbb a nyáron.

Két éve írom Bernardo Silvát, ő már a Monacoban is látszott, hogy barca kompatibilis játékos, de nem hoztuk. Tavaly is volt egy időszak amikor kegyvesztett lett a citynél, hajlott is a váltásra és talán el lehetett volna hozni, de nem tettük. Most meg szárnyra kapott, a PL egyik legjobbja…

De nem is a sztár klubok (City, Psg, Pool, , MU, Bayern), körül kellene keresgélnünk elsősorban, onnan úgy sem lehet reális áron igazolni, ill. jelenleg úgy tűnik nem hozzánk szeretnének igazolni az igazi menők (sem sportszakmai sem gazdasági okok nem szólnak mellettünk). Ott van pl Youri Tielemans, aki jól védekezik, jó mélységi passzokat ad, jól lő távolról és gyorsan tud védekezésből támadásba váltani és nem mellesleg ideális korban van (24). 50 misi körül el lehetne hozni a Leicestertől, vagy Cou + 25-ért, bàr Cou mentális problémákkal küzd nem tudom kellene e bárkinek….
Csatárposztra Adeyemi a jelöltem, Haaland szerintem illúzió a jelenlegi helyzetben.

Tőlem egyébként mehetne FdJ, Stegen, Roberto, Dembele is amerre lát, pénzt kell csinálni belőlük amíg lehet, hogy el kezdődjön végre az új sikerkorszak építése…

Faramuci69

Ember, fogjad fel végre:
COUTINHO A KUTYÁNAK SEM KELL! + UMTITI DETTO!

Ha valaki mégis elkacérkodna a gondolattal, hogy ingyen meg izé, akkor meg a fentebb említett két ingyenélő mondana nemet, hiszen a jelenlegi fizetésük töredékét kapnák meg maximum, de biztosan lenne több számukra kedvezőtlen kondíció a szerződésükben.

Olympos

Igazad van. Attól, hogy lesz a CVC, a LIGA által kiszabott szankció még érvényben van. Ráadásul nem azért, amit Nagybarcelona ír (a trükkös költségvetés), hanem az előző év utolsó negyedévére megszabott bértömeg csökkentésének elmulasztása miatt. Pedig csak kb. 35 millióról volt szó. A “trükkös” költségvetést a LIGA most vizsgálja. Annak – ha talál problémát – a következményei csak ezután jönnek. De még ha rendben találják is, a klub még mindig nem felel meg a fizetési limitnek. És nem is fog tudni megfelelni. Képtelenség 430-ról 100 milla köré levinni. Pláne úgy, hogy ahogyan írod, pár játékos (pl. Coutinho, Umtiti, Dembele, Roberto) miért is egyezne bele bármibe is.

És felvetődik bennem az is, hogy ez a CVC-s üzlet a LIGA általihoz való csatlakozást jelenti, avagy a Barca és a CVC kötött külön egyet?
Az előbbinél köti a klubot, hogy mire mennyit használhat. pl. Átigazolásra 70 millió. De mehet mind a 70, vagy a szankció miatt annak csak a negyede, 17.5 millió?
Az utóbbiról – külön utakon járás – meg mi lesz a LIGA véleménye?

Bivi76

Ember, Te fogd fel! HA A RETEK BUSQUETS – ET PIACRA DOBNÁNK, A KUTYÁNAK SEM KÉNE MÉG 3 FT-ÉRT SEM, MERT EGY SEMMITÉRŐ JÁTÉKOS!

Robi71

Ne Busit, Piquet vagy Albar akard piacra dobni. akik dicsőségethozták a szeretettklubodnak..hanem a kedvenceidet, Cout Dembit vagy Umtitit…akikkel Barto csődbe vitte a szeretett klubodat. Elkapkodnák mint a cukrot…és minden probléma megoldódna. Nemde?

Robi71

Alig, hogy meglengették lehet még is lesz CVC szerződés….egyes szurkolok már el is költenék a pénzt mindenféle igazolásokra. A legjobb, hogy megint olyan játékosok neve merül fel, akik topcsapatok alapemberei, olyan kluboké, akik mind sportszakmai, mind gazdasági téren előttünk járnak. Mert mi vagyunk a Barca és mindenki a földreborul előttünk. Egyeseknél még nem esett le…hogy nem mi vagyunk a világ tetején. Aztán jön majd a pofáraesés.

kritizator

Amikor sok pénzünk volt a “nagy” klubok kihasználtak minket (Dembele, Coutinho). Most, amikor kilóg a seggünk a gatyából, visszaadhatnák. Jól tudják, hogy nincs egy vasunk sem. (Csak álmodom.)

Robi71

A Pool-ból BL győztest, az Atletico-ból bajnokot, a Dortmund költségvetését pedig megoldottuk 1-w évre….a többi ‘ajándékról ” nem is beszélve.
Valóban visszaadhatnának valamit. 🙂

kritizator

Atletico Grizest is megkapta (kedvezményesen) mégse lesznek bajnokok. Igaz mi sem lettünk vele.

Robi71

Az Atletico döcög, a Real nagyon elkapta a fonalat. Szerintem már eldölt a bajnokság.

Bivi76

A bajnokság már akkor eldőlt, amikor elkezdődött. Spanyolország legjobb csapata nyeri meg.

Árpi

Mindig az nyeri 😉

Robi71

Ja mindegyik bajnokság úgy indult, hogy a Real lesz a bajnok. szerencsére ritkán jött ez össze az elmúlt 10-15 évben…és a leggyakrabban mi tettünk keresztbe nekik. 🙂

Robi71

Mennyivel könnyebb életed lenne odaát. Tényleg nem értelek….

kritizator

Nem mintha ez lenne a legfontosabb, de most benn vagyunk az EL-ben? Mert szerintem ez csak egy selejtező a Napolival az EL-be jutásra.

Nagybarcelona

-Holnap dèlben sajtótájèkaztatót tart Aguero, ahol rèszt vesz Laporta, ès a játèkosok is
-Pedri átvette a Golden boy díjat, ahol a Barcának köszönte a díjat
-Laporta nyilatkozott, hogy a szurkolók legyenek türelemmel, a 0. èvnèl járunk a csapatèpítèsben a világ legjobbja távozása után, Xavinak időbe fog telni, mire újraèpíti a csapatot, de ismeri a stílusunkat
-De Jong apja nyilatkozott, hogy 5 top csapat szeretnè leigazolni a fiát, de szeretne Barcelonában maradni, különben is a többi helyen rossz az időjárás (vonzó tènyező 🙂 )
-Destet már tèlen szeretnèk eladni, több az èrdeklődő, 30 millió az ára
-Dest utódjának Mazraouit nèztèk ki, akinek lejár a szerződèse, idèn 4 gól 2 gólpassz a bajnokságban, ès a fiatalembernek Raiola az ügynöke 🙂
– Állítólag Haaland ide szeretne jönni, mert kezdő játèkos akar lenni, ès a többi csapatban nem látja a helyèt, ehhez viszont pènz kell
-Adeyemi lenyilatkozta, hogy egyszer a Barcában akar játszani, az ügynöke válasza sem kèsett sokáig, hogy Adeyeminek nèmetországban lesz a legjobb helye, ès elutasították a Barca ajánlatát(az ügynök dönt?)
-Raiola szeretnè, ha Xavi Simons visszatèrne, de a vezetősèg nem látja a helyèt (nem is èrtem, nem tehetjük meg jelenleg, hogy visszautasítjuk, szerintem, ha Raiola elintèzi Haalandot, Pogbát, Mazraouit, nagy suttogva visszafogadjuk Simonst is :), állítólag hètfőn erről a 4 nèvről tárgyaltak, Fabrizio Romano megerősítette )
– A Benfica szeretnè kölcsön venni Umtitit, aki maradni akar (pedig BL csapatnál akart játszani 🙂 )
-A Barca fizetèst akar felszabadítani az èrkezőkre, ezèrt Umtiti ès Coutinho akár ingyen is távozhat
-Dembele sorsa a hèten eldől, nem kap új ajánlatot, vagy elfogadja, vagy nyáron távozik
-Cavanival nem akarják megismètelni az Aguero esetet, így Orvosin csak ha felèpült, akkor vehet rèszt, aggasztó viszont az idei sok sèrülèse
-Aubaneyang is cèlkeresztbe került, mert fegyelmetlensègi okokból elvettèk tőle a kapitányi szalagot, ès kimarad 1 meccsre a keretből
-Egyre több helyen írnak Alexis Sanchez èrkezèsèről
-Cavani helyett a B opció állítólag Stuani ( :), már hanyadszorra?)

Nagybarcelona

+1 Állítólg közel a megállapodás a CVC-ről, amit írtam, Laporta szemèlyesen tárgyalt. Állítólag 270 millió helyett 500+ milliót fogunk kapni, kevesebb %-èrt. Ehhez annyit fűznèk hozzá, hogy Perez is a kondíciók miatt nem akarta aláírni, a CVC-nek pedig gondolom szüksège van a 2 legnagyobb klubra a bajnokságban, a “reklám” miatt. A CVC ahogy Tebas is nyilatkozta, nem egy hitel, hiszen több sportágban is van èrdekeltsègük, ès az a cèl, hogy emelje a közvetítèsi bevèteleket. Gondolom Tebasèk sem fogalmatlanok, hogy 500 %-os “hitelt” vegyenek fel, arra lenne más opció is, ezèrt utasították el a Project Promote-t, ès ezèrt lehetne ebből azonnal igazolni, mert azonnali bevètelkènt jelenne meg. Kár, hogy nem Messi távozása előtt…

Árpi

“Állítólag Haaland ide szeretne jönni, mert kezdő játèkos akar lenni, ès a többi csapatban nem látja a helyèt, ehhez viszont pènz kell”
Hát mar bocs de melyik az a csapat amelyik meg akarja venni de nem számít rá kezdőként?

Nagybarcelona

Reál Madrid? Nem a kezdősègről van szó. Ő akar a sztár lenni. Mbappè, Benzema, Vinicius mellè minek menne? Messi mellett is nehèz sztárnak lenni. Ez a pènzről is szól. Nem èn találom ki ezeket a cikkeket…

Robi71

Agüero nyitván bejelenti a visszavonulását. Éj sokáig, Kun!
De Jong vagy jobban odateszi magát vagy ha nem, akkor jobb ha távozik, mind a klubnak (bevétel), mind neki…egy kész, jobb csapatban ő is jobban teljesítene
“Haaland ide szeretne jönni, mert kezdő játékos akar lenni, ès a többi csapatban nem látja a helyét”…akkor ide se kell. 🙂 Ez nyitván csak egy “lakájmédia” duma. Mivel Mbappé útja nem ide vezet (ha távozik)…így a “riválisánál” hozzuk hírbe magunkat. Nyilván csak egy blöff.
Adeyemi a Dortmund-ba igazol, ez már nyílt titok, ahol a távozó Haaland-ot pótolja.
Xavi Simons-nak esélye sincs bekerülni a PSG-ben és a meggyengült Barca-ba látja erre lehetőséget. Ennyi…
Umtiti és Cou ingyen fognak távozni…2023 nyarán. Addig kiélvezik minden egyes Barca-tól könnyen szerzett eurót.
Dembélé tesz az egészre…kitöltötte a szerződését, keresett 60 milliót és ezzel továbbáll. Az ő itt töltött 5 éve hűen tükrözi a klub állapotát ebben az időszakban…tékozlás, szerencsétlenkedés, amatörizmus,.
Cavani, Auba vagy Sanchez? ….bármelyikük is jön az bajnokság végéig kellene nagyot alakítson. Én Cavani-t hoznám.
Stuani-nak (35 éves) 18 meccsen a Girona-ban (segunda) 16 gól + 1 gólpassz a mutatója. 2026-ig van szerződése…ha van esze visszautasítja a Barca fél éves ajánlatát. 🙂

Nagybarcelona

Te szólod le Bivit, de te is nagyon negatív tudsz lenni…

Robi71

Ez a realitás. De várjuk meg a nyár végét és a hasonlítsuk össze a mostani véleményünket. Állok elébe, mint mindig…

Nagybarcelona

-De Jong kedvencem, de az árából tudnánk 3 minősègi játèkost venni. Szerintem èn voltam az első, aki feszegette az ő, Stegen, Dest, Pedri eladását.
-Adeyemit ha nagyon akarnánk, le tudnánk igazolni, max odaadják Dembele fizetèsèt, a Dortmund egyenlőre nem tudna versenyezni velünk, azonban Ferran Torres lesz ebből, mert Xavi őt szeretnè.
-Onana, Mazraoui, stb. Simán jönne, ès hozni is kellene ingyen, Xavi Simons játszana 10 meccset, ès 50 millióval nőne az èrtèke, (jelenleg 1 millió)ahogy Gavi, vagy Pedriè. Èn mind a 3-at hoznám. Pogba nem èr annyit, mint a fizetèse, de van rá esèly, mert Laporta kedvence.
-Haaland tèmában szerintem jó esèlyünk van a leigazolására, egy az egyben tudnánk igazolni, már most meglenne rá a pènz. Tebas szerint A CVC-vel Messi 70 milliós bruttó fizetèssel maradhatott volna, akkor Haaland simán belefèr (túlzó amit a sajtóban írnak, szerintem 20 nettó lesz a vège, amennyi Griezmannè volt) Guardiolának nem kell csatár, bárkit leigazolhatott volna, mègsem teszi, mert a taktikájába nem fèr bele. A MU-ba minek menne? Esèlye se lenne a többi nagy mellett. A Liverpoolnak van esèlye, Bayernben talán, Realba Mbappè mellè nem fog, ez főkènt pènz kèrdèse. Fizetèsben, reklámszerződèsben, szponzoroknak itt kereshetnè a Reál után a legtöbbet, ha Mbappè oda megy, könnyen másodhegesűs lehet, ès az is ellenük szól, hogy nem üzleteknek Raiolával, ès a szponzori szerződèsek bizonyos rèszère igènyt tartanak, nem úgy, mint itt. Szerintem egy èv alatt visszahozná az árát, anyagilag simán megèri a befektetès, Messi is sokkal többet termelt, mint amit elvitt, pedig az èvi 155 millió volt. Ès az időjárás is jobb 🙂 Sportszakmailag viszont nem tartunk sehol, fontos mi a terv, amit csak a vezetősèg tud.
-Èn írtam először Cavani leigazolásáról, de sajnos sokat sèrült, nem tudom milyen állapotban van, tökèletes cserecsatár lehetne…
-Aguero sajnos a szívproblèmái előtt is lutri volt, pedig egyik kedvenc játèkosom. Sok sikert neki az èletben, ès jó egèszsèget.
-Kellenek a rutinos játèkosok, akárki lesznek, csak kölcsön hoznám, vásárlási opcióval
-Dembele akár hosszabbíthat is, ha lesèrül, akkor sehová nem fog kelleni 🙂

Nagybarcelona

Haaland esetèben ismèt csak a Messi VS CR7 párhuzamot tudom felhozni. Messi keresett 70 milliót, CR7 40-et, nyígott a fizetèsèèrt, aztán szèpen kirakták. Messi a szponzori fizetèsek 100%-ára jogosult volt, CR7 állítólag 70%. Szegèny CR7-nek mèg tanga reklámokat is vállalnia kellett a megèlhetèshez 🙂 Raioanak meg csak az számít, mennyi csúszik a zsebbe. Laporta a haverja, Perez nem üzletel vele. Ennyit a 2 csapatról, mèg maradt vagy 5. 🙂

Robi71

Szerencsére Perez is hibát-hibára halmozott az elmúlt időszakban (CR eladása volt a csúcs)…máskülönben már most fényévekre járna a Real velünk szemben. Igaz fele annyit sem, mint Barto.
Haaland nincs képbe a Real-nál…ha ingyen megszerzik Mbappét. Amúgy is Benzema-t kellene kitenni miatta…az pedig most még hiba lenne.

Robi71

De Jong-on azt érzem, hogy ő már feladta és fejben már máshol van. Nem akar egy épülő csapat húzóembere lenni. A PL top 4 (City) vagy a Bayern lehet a célállomás. Szerintem nyáron dobbant.
Stegen talán visszamegy No-ban…a Bayern-be Neuer pótlására. Szerintem mehet, drága kapus, nem él együtt a csapattal…és nem vezér, mint Oblak az Atleti-ben.
Pedri-t szigorúan megtartanám, nem csak a játékértéke miatt, több annál…ő még egyszer legenda lehet, mint Xavi vagy Ini.
Xavi Simons-t még egyszer sem láttam játszani…szerintem egy kipukkant lufi a srác.
A Haaland téma egyértelműen a lakájmédia kitalációja. Ha már a pályán nem alkotunk maradandót, akkor a hírekben legyünk benne. Jól hangzik ez a Mbappé-Haaland rivalizálás, de az nem látom megvalósulni a ligában. A Barca nincs azon a szinten jelenleg és Haaland nem hiszem, hogy várna 2-3 évet egy ilyen bizonytalan projektre.
Ára és fizetési igénye egyértelműen a PL felé irányítják. Pep-nek nagyon kell egy center és miután nem tudta megszerezni az emiatt búskomorságba esett Kane-t, szerintem jövő nyáron Haaland lesz a kiszemelt. A Chelsea-ben ott van Lukaku, a MU-ban CR, a Pool-nál Klopp-nak nincs oka belenyúlni a remekül működő 4312-be. Szakmailag a legindokoltabb és legkisebb rizikóval járó váltás a Bayern lenne….de ameddig Lewa így ontja a gólokat kétlem, hogy menesztik Haaland miatt (habár a korkülönbség miatt bevállalható döntés lenne)

Bivi76

Írod hogy Pepnek (nálam Faszkalap Guardiola) kell egy center. Ennek a teveb@…..k mindenki kell? Idióta kis senkiházi hülyegyerek. (Mármint nem Te, hanem az a kis Fitymafejű)

kritizator

A zárójeleket nem lehetne mellőzni? Sokkal gördülékenyebb lenne az olvasás.

Robi71

Mit szedsz?….de komolyan.

Árpi

🤡

BarcaM93

Itt azért van baj a fejbe.

Bivi76

Dugulj be!

Mindegy

viselkedj!!!! Ha iszol legalább ne kommentelj!!! Magadat égeted ember!!!!!

Bivi76

Pofa be! Ki iszik Te idióta?

Mindegy

nem hiszek neked…kizárt hogy tudatmódosító nélkül valaki úgy viselkedjen ahogy te…

Bivi76

Te égeted magad, meg a hozzád hasonló Guardiola nyaló futball amatőrök!

kritizator

Guardiola a Barcelona szempontjából évek óta nincs porondon.
ENGEDD EL!

Bivi76

Még az a szerencse! Hála az égnek! Nehéz elengedni!

Robi71

Pedig ha van valaki aki tudja hogyan lehetne újra felépítmény a csapatot akkor ő igen. Remélem Xavi tanult annyit tőle, hogy neki is sikerüljön.

Kritizator

Rendben, de erről most nincsen szó (már évek óta)

Mindegy

igen végül is ja inkább vagyok amatőr mint profi ..ezt eltaláltad…de hogy Guardiola “nyaló” lennék 🙂 (igazából nem is csípem :)) ezt nagyon benézted, bár gondolom nem sikerült felfogni hogy nem azzal van a baj hogy nem szereted Guardiolát hanem ahogy írsz.. azok a csodás jelzők…te tudod mit akarsz kompenzálni……na pofám befogtam 🙂

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2021-12-14-onana-barca-is-my-first-option-it-is-my-home/ Onanának az első opciója Barcelona, mert az az otthona. Hajrá!

187
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x