Így állunk most.

     A Spanyol Szuperkupa döntőjébe nem sikerült bejutni. A csapatnak most nagyjából egy hete van a következő mérkőzéséig. Nagy valószínűséggel ez az Athletic Bilbao elleni Copa del Rey találkozó lesz. A konkrét időpont még nincs feltüntetve sem a LIGA, sem a Barca honlapján.

    A mérkőzések és az azokra való felkészülés közepette a keretben is változások történtek, konkrétan:

Távozók:

  • Agüero a sajnálatos szívproblémája miatt befejezte pályafutását.

  • Coutinho kölcsönbe az Aston Villához került.

  • Collado kölcsönbe a Granada együtteséhez távozott.

  • A Klub felbontotta a kölcsönszerződését Demirrel, aki visszatért a Rapid Viennához.

Érkezők:

  • Az átigazolási ablak nyitásakor rögtön sikerült regisztráltatni Dani Alvest, aki a 8-as számot kapta.

  • A Klub 55 millió ellenében leigazolta Ferran Torrest, aki Agüero által viselt 19-es számot kapta.

Egyéb:

  • Umtitivel szerződést módosított a Klub. A játékos 2026. június 30-ig hosszabbított, jelentős fizetéscsökkentéssel.

  • Folyamatban van Gavi és Nico szerződésmódosítása, egyben az A-csapatba való felhozataluk. Jelenleg a 11-es, a 14-es és a 25-ös mezszámok szabadak.

  • Folyamatban van Araújo szerződésének megújítása.

  • Függőben a nyáron lejáró szerződésű Roberto és Dembélé jövője.

    A maival együtt még 18 nap van a téli átigazolási időszakból. Amennyiben lesz(nek) még érkező(k), távozó(k) is lesz(nek), illetve az anyagi nehézségek miatt kell hogy legyen(ek). No meg ha Gavi és Nico felkerülnek, a mezszámok is megfogyatkoznak. De az utóbbi a kisebb gond.

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
258 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Barca87

Ha Neto, Wague, Umtiti hármast eladnánk, vagy kölcsön, akkor már jók lennénk a távozók terén.
Én személy, szerint Robertóval nem hosszabbítanék, és Dembelével is csak ha belemegy a fizetéscsökkentésben, de nem ragaszkodok hozzá. Túlságosan sérülékeny, nem lehet rá nagyon alapozni.
Puig is mehetne kölcsönbe, jót tenne neki.

Eminusz

Amiket en tennek meg ebben a honapban:
– Eladnam Netot.
– Kolcsonadnam Waguet, Umtitit.
– Elcserelnem Depayt Dybalara.
– Regisztralnam Nicot, Gavit es Tenast.

Nyaron:
– Elengednem ingyen Robertot es Dembelet.
– Eladnam: Lenglet, Alba, Pjanic, Puig, Coutinho, Trincao, Braithwaite.
– Kolcsonadnam: Mingueza, Balde, Abde, Jugtla
– Elhoznam ingyen: Christensen, Azpilicueta, Zakaria, Brozovic
– Leigazolnam Theo Hernandezt, Gerard Morenot es Adeyemit.

2022 szeptember:

Ter Stegen / Pena

Dest / Alves
Araujo / Christensen
Pique / Garcia
Theo / Azpilicueta

De Jong / Nico
Busquets / Zakaria
Pedri / Brozovic

Ferran / Moreno
Dybala / Adeyemi
Fati / Gavi

Nagybarcelona

Dybalat már règóta írom, de nem èrtem, mièrt Depayt akarja mindenki eladni. Nem is azonos a posztjuk. Depay bal szèlső, Dybala jobb szèlső, mind a kettő tud árnyèkcsatárt, második számú csatárt játszani. Depay megszerzèsèvel vègre Neymar távozása után èvekkel ès 400 millióval kijebb van ingyen egy minősègi bal szèlsőnk, erre adjuk el? Fatit èn is jobban elnèznèm ott, de 19 èves túl 4 műtèten, ès minden 3. Meccsèn lesèrül. Dembele viszont távozni fog. Jobb szèlre jőtt Ferran, Dybala tökèletes lenne oda, ès 3 ember tudna csatárt játszani, Depay, Dybala, Ferran szemèlyèben. Nekünk mèg egy gólerős csatár kellene. Ez nálam Haaland, de ha nem lesz pènz rá, nyárig jó Luuk, aztán egy magas, erős center kellene, èn már Moratába is belenyugodnèk, pedig finoman szólva sem kedvelem. Esetleg Dembelèt kellene elcserèlni, már tèlen Dybalára, de Chiesa kiesèsèvel megbonyolódott a helyzet a Juvènál, 2 csatárouk távozna, egy fèl èvre kidőlt. A sok sèrültet ès anyagi helyzetünket elnèzve, egy
Depay-Ferran-Dybala sor azèrt komoly minősèget jelentene, összesen 55 millióèrt.

Nagybarcelona

Dybala egyszer azt nyilatkozta, úszva is eljönne itt játszani. Messi miatt persze nem jött, pótolni nem tudná, de nagyobb állandóságot hozna, mint Dembele. 28 èves lett, 10 milliós fizetèst kèr, nálunk Dembele 12-t keres, 7,5-et ajánlunk. Simán megèrnè ezt a 2,5 pluszt, ès ingyen jönne egy 50 milliós játèkos. Ha ő jönne, szerintem Haalandra sem lenne akkora szüksèg, Guardiolánál Ferran szèpen megoldotta a csatár posztot, 185 cm magas. Lehetne mèg behúzni egy kp-t, egy kh-t, egy jobb hátvèdet ingyen, ezeknek akár aláírási pènzèrt is, a távozók árából meg Gaya ès meg is vagyunk èvekre. Ez az olcsó megoldás. Tőlem Griezmann-Morata csere is mehetne…

Nagybarcelona

Nagyon jó lenne már leállni erről a 343-ról is, mert szerintem Busquets ès Frenkie nagyon nem találja a helyèt benne, mint ahogy felívelni a labdát a 176 cm-es Depayra sem nagyon èrdemes. Nem èrtem mèg most sem mièrt nem játszhat Depay ès Luuk együtt, ès Abdè erőltetèsèt sem, hiszen nagyon messze van Depay tudásától. Az utóbbi meccseken bejött ez az ívelgetès, továbbra is tartom, jelenleg egy
Depay-Luuk-Dembele sor lenne a legjobb,aztán szèp lassan játèkba hozni Ferrant ès Fatit, hogy ne sèrüljenek vissza.

Robi71

Dybala ezt még akkor nyilatkozta amikor a Palermo játékosa volt.
Te nagy szám mágus vagy. Mindenre (is) könnyűszerrel tudsz pénzt előterében.
Hogy tudnánk 3 minőségi játékost igazolni ingyen és egy 125 milliós Haaland-őt is.
A második kérdésem hogyan tudnánk apaphangon bruttő 100-120 milliós bértömeget a korlátozott bérkeretünkbe illeszteni.
Hány játékost kell ehhez eladni elöteremteni Haaland árát és felszabadítani 100-120 milliós bérkeretet?

Nagybarcelona

El kell olvasni amit írok, ès megèrted, nem pedig kötözködni. Ezt mindet nyártól írtam. Most rèszletesen leírjak pèldákat?
Dybala 10-Dembele 12
Dest 4-Mazraoui 4
Zakaria 6-Pjanic14
Lenglet 4- Christensen 6
Ennyit írtam règebbről. De lehetne szabadulni valamilyen formában
Umtiti 4,5
Roberto 10
Coutinho 14
Puig 2
Neto 4
Milliós bèrètől is. Robertonak lejár a szerződèse, ha Coutinhot valaki megveszi, ès Netot elpasszoljuk mèg csökken is a bèrkeret. Akár Haaland 30 milliós bèrigènyèt is be tudják illeszteni. Hogy miből vesszük meg? Laporta ígèrgeti, nem èn. Persze ehhez az kell, hogy nyáron megfeleljünk a La Liga szabályainak!!!!!!!!!!!! Ki kell emelnem mindig a gyengèbbek kedvèèrt. Amúgy tegnapi hír, hogy De Jongot áldoznák be Haalandèrt, akièrt 70+ milliót várnak. Abban igazad van, hogy Dembele-Dybala csere csak úgy fèrne be tèlen, ha Dybala fèl èvre kb. Negyed fizetèst kèr, vagy további csökkentèsekre lenne szüksèg. Írtam, hogy Haaland sem feltètlenül szüksèges, már egy Morata Dybala kettőssel is meg lennèk elègedve. DE TÖK MINDEGY MIT ÍROK, A LÈNYEG SZÁMODRA, HOGY BELEKÖSS. Szóval engedjünk mèg el játèkosokat, hozzunk fel pár játèkost a B-ből, nem kell nekünk BL ès 150+ millió, elèg a közèpmezőny, majd úgy is nèzünk City meg Reál meccseket igaz?

Nagybarcelona

Egyèbkènt De Jong fizetèse 17 millió.

Robi71

Tömeges elvándorlást nyárra sem várok. Azok a játékosok, akik anno jó szerződést kötöttek, de ezt nem tudták hasonló teljesítménnyel alátámasztani maradni fognak és kitöltik a szerződésüket, pld Pjanic, Cou, Umtiti, Roberto (hosszabbítani fog) vagy Puig.
Cou esetében 40 milliós kivásárlási árban állapodtunk meg a Villa-val….egy olyan játékosért, akiért max 20 milliót kérhettünk volna.
De Jong-ot én nem áldoznám be….talán 70 millióért igen, de jelenleg senki sem ad ennyit érte. .
A Juve-nak csatár kell….kétlem, hogy elengedi Dybala-t vagy Morata-t most télen.
Dembélé-t most már én sem értem, hogy mit akar. 12 milliót keres, de ennél többet akar. Senki sem fog adni még 12-öt sem. Simán megmondhatta volna, hogy menni akar minden áron…minek ez az alibi ürügy? De az is meglehet (tartok tőle), hogy utolsó percben hosszabbít.
Én továbbra is azt mondom, hogy nem Haaland-ot kell megcélozni, hanem a szabadon igazolható kiváló minőségű felhozatalra kell koncentrálni (pld. a Christiensen, Azpilicueta, Dybala trió).. Megfelelő sportszakmai projekt felvázolás esetén biztos vagyok, hogy vonzóvá tudjuk tenni a klubot
Szerintem a Haaland ígéret egy nagyvonalú blöff Laporta részéról. 120-140 milliót előteremteni a leigazolásához és bruttó min. 60 milliót fizetést beilleszteni a a fizetési keretben képtelenség.

Eminusz

Mindenki mashogy gondolkodik, nincs ezzel baj. 🙂 Te Destet adnad el, en Depayt… 🙂 Te peldaul Desten kivul De Jongot, de meg Pedrit is eladnad csupan azert, mert “eladhatok”… En nem. Engem nem erdekel a penz, mert nem kapok az eladasokbol jutalekot es az elmult evekben sajnos nem lettek tul okosan elkoltve az eladasokbol bejott penzek. :/ En Depayt adnam el, mert szerintem o nem olyan fontos alakja a jovo Barcelonajanak, mint a fentebb emlitett 3 jatekos, meg amugy annyira nem is nyugozott le.. Ha Griezmannt mindenki el akarta uldozni, akkor Depayra is ez var rovidesen, mert hasonlo jovot josolok neki itt, de nem akarom megvarni, mig nem fog kelleni senkinek!
Dybala a hirek szerint nem hosszabbit, igy ha a Juve penzt/jatekost akar erte latni, akkor lepnie kell! Dybala szivesen jatszana itt, Depay lehetne a Juve 10-ese, nekunk meg vegre lenne egy vilagklasszis jatekosunk.. Ezt nevezem en win-win szituacionak! 🙂

Robi71

Pénzé tennéd az ingyen érkezett Depay-t, de téged nem érdekel a pénz?
Mesélj még magadról! 🙂

Eminusz

Nagyon jo a szovegertesed gratulalok 😀
Megindokoltam, hogy miert valnek meg Depaytol! Nem penzze tennem, hanem ugy gondolom, remek cserealap lenne Dybalahoz! Masreszt szerintem a jovoben tole is szabadulni akarunk majd mindenaron, mint Dembeletol, Coutinhotol, Griezmanntol, de ez csak egy szemelyes megerzes…

Robi71

Korábban írtam, hogy Chiesa (egész szezonos) sérülésével csatárhiány van a Juve-nál….így sem Morata, sem Dybala nem fog távozni a télen….mitöbb csatárt akarnak kölcsönben venni, Ezért gondoltak a mellőzött Depay-ra (nem cserealapként).
A holland különítmény…Depay, Dest és Luuk (Frankie már itt volt) Koeman miatt vagy kérésére érkezett. Az ő távozásával az ő helyzetük is bizonytalanná vélt. Van aki jogosan és van aki azért, mert nem illik bele Xavi elképzelésében

Eminusz

Eloszor is: Dest amerikai, nem holland.. 🙂
Masodszor: ahogy te is irod, valakinek azert kell mennie, mert nem illik bele Xavi elkepzeleseibe. Ez meg egy erv Depay eladasa mellett!
Aztan ott a Juventus nehez helyzete… Ahogy irod, Chiesa leserult, maradt Morata es Dybala… Az sem konnyiti meg a dolgukat, hogy Dybala meg mindig nem akar hosszabbitani.. Szoval azt mondod, hogy megkockaztatnak, hogy ingyen elveszitik, mintsem most penzt/jatekost kapjanak erte? Lehet, hogy igy van.. VISZONT! Ha bekopogtatnanak naluk, hogy “mit szolnatok egy Depay-Dybala cserehez?” velemenyem szerint elgondolkodnanak rajta, mert vagy elveszitik Dybalat majd koltenek 40-50 milliot Depayra vagy elveszitik Dybalat, de nem kell kolteniuk Depayra! Szerintem egyertelmu…
Es hogy miert nem inkabb Dembele? Azert, mert Dembele igyis ugyis megy, meghozza ingyen… Lehet pont a Juveba… Minek szamitanak be Dybalat??

Robi71

ha már cserealap, akkor miért nem Dembi-Dybala, nem?…ha a Juve is benne van, bár kétlem.

Zoli1975

comment image

Zoli1975

comment image
Tegnap délután lett lementve. Na erre is nyomjatok mínuszt! 😉

Buli78

Ne foglalkozz a minuszokkal, nekem tetszik, amiket postolsz

Nagybarcelona

Most olvasom, de már nyártól húzódik, Luis Rubiales a RFEF elnöke beperli Tebast a CVC miatt. 🙂

Zoli1975

Néhány kép a mai edzésről. 🙂 Martin Braithwaite is a csapattal tréningezett. 🙂

https://www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/news/2447335/friday-recovery-session

Zoli1975

Luuk de Jong meggyőzte Xavi-t a jó hozzáállásával, így januárban biztosan nem adjuk el. [Barça Buzz]

Csbcs

Ha igaz akkor januárban nem jön csatár és a Luuk-Brétvét párossal nyomjuk végig a szezont. Nemá!

Zoli1975

A hírek szerint Luuk de Jong élt a Barcelona-vezetőedző Xavi bizalmával, így már nincs terítéken a holland támadó távozása, ellenben Memphis Depayéval.
Folytatás a mellékelt cikkben……… https://m4sport.hu/kulfoldi-foci/cikk/2022/01/14/luuk-de-jong-elnyerte-xavi-bizalmat-depay-lehet-a-karvallottja

Nagybarcelona

Most nèztem meg Vlahovic összes, 47 gólját a Fiorentinában. Hát… Volt pár szèp gól benne, de a háromnegyedèt büntetőből, vagy 10 m-en belülről szerezte. Azèrt írom, mert sok helyen azt írják, ő a B opció. Nèztem Dybaláról is videót, egy zseni a srác mèg mindig. Lautaro kár, hogy hosszabbított, idèn is elèg jó számokat hoz. Mondanám, hogy próbáljuk meg Ferrant közèpcsatár pozícióban, de Dembele távozni fog, ès gondolom a helyère jött, esetleg ha tènyleg elhoznánk jobb szèlre Dybalát, vagy Antonyt. Èn nagyon sajnálnám Depayt ès De Jongot is, ha távoznának, mert èv elejèn a legjobbjaink voltak. Kíváncsi vagyok most, hogy felèpülnek a játèkosaink, kik fognak bekerülni a kezdőbe. Szerintem ez is sok mindent meg fog határozni. Szeretnèk látni egy
Stegen
Alves-Araujo-Pique-Alba
De Jong
Gavi-Pedri
Dembele-Torres-Depay vagy elől
Torres-Depay-Fati sort. A kp-nkkal valamit kezdeni kellene, mert valami nagyon nem stimmel ott, a támadók lassan felèpülnek, lehet nem is kellene költeni tèlen arra. Nèha Alba is kaphatna pihenőt, de Részben látványosan nem bízik Xavi, Balde meg perceket sem kap.

Nagybarcelona

Különösen kíváncsi lennèk arra, mit tudna De Jong Busquets helyèn, mert valószínűleg sokkal nagyobb lendületet vinne a játèkba.

Robi71

Vlahovic 190 cm-es klasszikus erőcsatár. Ára 70-80 millió. Ebből következtetve csak a PL következhet.

Nagybarcelona

Állítólag a lejáró szerződèsű Sule-vel felvettük a kapcsolatot.
Haaland dlenyilatkozta, a Dortmund olyan nyomást helyez rá, hogy most fogja eldönteni a jövőjèt, pedig csak a focira akart koncentrálni
Mbappè lehet mègis szerződèst hosszabbít
Bruno Fernandes magynem itt kötött ki, de mègsem 🙂
-Állítólag Araujo maradni akar, hosszabbítani szeretne (most van pár fiatal lejáró szerződèsű vèdő, aki a párja lehetne ingyen)
BRATHWAITE őt hívja a Roma de nem szeretné távozni, a fizetèse 4-5 millió
Neto távozni szeretne, a fizetèse 4 millió
Letették Morata szerződtetèsèről, állítólag azèrt, mert kizárná a minősègi csatár igazolását nyáron
Collado kritizálta Koemn edzèsmunkáját
A szurkolók èrtetlenkednek Demir mièrt nem kapott lehetősèget, mièrt nem játszhatott a B-be, vagy tèltől nem játszhatott ott
Dybala megharagudott a Juvera, nem fog hosszabbítani
Dest nem szeretné távozni, Xavi nem számít rá
De Jong elvesztette állítólag Xavi bizalmát
Állítólag Xavi Luukot inkább tartaná meg, mint Depayt, fizetèse 5 millió

Steve fan

Ez a keret! Most már csak össze kéne játszódniuk. Melyik poszton ki jobb . Érjünk be a legjobb négybe és nyáron ingyen jöhet a Dybala-Cris…-Azpi…hármas

Robi71

Ha Mbappé hosszabbít Haalnad a Real-ba igazol.

Nagybarcelona

Állítólag megegyeztünk egy csatárral, akinek a neve titkos 🤫
Szerintem az ingyen igazolható Andy Caroll 🙂

fcbp10

Diego Costa csapat nélkül van 🤣 Mi van, ha Luis Suarez visszavágyik?

Nagybarcelona

Egyre több helyen hozzák le, hogy megvan a megállapodás, a csatárral ès èrdekütközèsek voltak Xavi ès a vezetősèg között Moratáról. Ha valaki jön, több játèkosnak távozni kellene, de senki sem akar. Jön a VB, szerintem itt játszani akar majd pár játèkos, mint pl. Brathwaite. Akik szerintem mèg tèlen távozhatnak, akár kölcsönbe, ès elvileg a fizetèsük:
Neto 4
Brathwaite 4-5
Dest 4
Umtiti 4,5
Puig 1?
Wague ?
Lenglet 4

Olympos

A Klub egy esetben tudna megszabadulni a kiszabott szankció alól, ha hirtelen keres egy olyan szponzort, aki egyben leperkál kb. 450 milliót. Igaz, ha ezt megteszi, akkor pl. ha ez mezszponzori összeg és 10 évre szól, akkor a következő 9 évben a költségvetés bevételi oldalán nincs évente 45 millió ezen tételen. De cserébe a Klub nyártól már egy az egyben tudna igazolni. Van ilyen szponzor?

Last edited 7 napja by Olympos
Nagybarcelona

Számomra az is èrdekes, állítólag mèg mindig győzködik Dembelèt a maradásról, de Depayt, az ingyen èrkező, ide vágyó, 5 milliót kereső, 2 millióról lemondó, legtöbb gólt szerző, fontos pontokat hozó Depayt meg elengednènk. Óriásit fogok csalódni a klubban ha ez megtörtènik. Xavinak is el kellene kezdenie vègre játszatni, a posztján, akár Dembele kárára, sokkal jobban illik a játèkstílusunkba, ès Ferran már adott a jobb szèlre.

fcbp10

Dest és Depay nem kapja meg úgy a lehetőséget, mint amit lehetne szerintem. Nem tudom miért szabadulnánk annyira Desttől, oké védekezésben nem a legjobb, de gyors és egész jól cselező focistáról beszélünk. Tudna ő fejlődni még.
Illetve itt az a Depay, aki nincs formában jelenleg, és most számkivetett lett, miközben tényleg, ő itt szeretne játszani, és bizonyítani. Azért szezon elején a góljai sokat segítettek. Szerintem Ferrannal és Ansuval igen is jó hármas lehetne ott elől. (Luuk meg BW meg lehetne az igazi befejezőnk erre a maradék szezonra, és van pár fiatal is, akik kaphatnak lehetőséget: Jutgla, Abde, Ilias)
Dembelet meg akárhogy is kedvelem, mert gyors, és a Real ellen is adott olyan passzokat, mint egy nagyszerű csatár, de szerintem a lövései nagyon pontatlanok. Illetve túl sokat kér. Ha kevesebbért maradna, akkor talán oké, akkor hátha elköteleződne. De azért, hogy a nyáron elmegy, nem tudom, mennyi időt adnék neki. Lehet a kárunkra menne, ha nem játszana, de egy olyan játékosra minek építsünk, aki ingyen távozik majd?
Szerintem az a bérigény, amit akar, nem éri meg. És azzal, hogy tényleg emelni akarja a pénzt, mert most Xavi alatt volt pár jobb meccse, látszik, nem a klubbért játszik igazán. És ki tudja, mennyire lenne megint sérült.

Nagybarcelona

Nem èrtem mièrt van azzal mindenki, hogy Depay nincs formában. Sèrült volt. Nem fog sokaknak tetszeni amit írok, de azèrt tűnik mindenkinek Xavi alatt jobbnak a játèk, mert támadóbb szellemű ès direktebb is lett, 3 vèdővel játszunk, de nagyon a vèdekezès rovására ment rá, ès cseppet sem lett hatèkonyabb, mèg mindig fejesgólokkal, nem kijátszotta akcióból szerezzük a gólokat. Viszont már az első meccsekről írtam, ez pár játèkosnak nem fog feküdni. Araujo a 3 vèdős rendszerben szinte jobb hátvèd, jobb oldalt 2, bal oldalt 3 ember. De Jongnak nincs pozíciója, ahogy Depaynak sem, aki nem erőcsatár, bal szèlen, vagy 2 csatárnál 2. csatárkènt menne neki igazán. Ezen felül Alvásnak nagyon nem fekszik a bal szèlső pozíció, előtte Gavi ès egy szèlső, egymás “sarkára lèpnek”, közben meg semmit nem vèdekezik. 4 hátvèdes rendszerben a Reál ellen a legjobb volt, sok szerelès, ès gólpassz. Busquets is nagyon halovány, lassítja a játèkot (“kiesett mellőle” De Jong lendülete) ès nagyon kevès a 3 vèdős felállásban, lassú, ès egyedül nagyon nem tud szűrni. Megkapom a kritikát, de amennyivel jobb lett a játèkunk, annyival rosszabb is, ès kevèsbè eredmènyes, lásd a sok pontvesztèst amit linkeltem. Alvessel vègre 4 vèdővel játszunk, de nem èrtem Dest ès Mingueza hanyagolását sem. Remèlem, hogy elfelejtjük vègre a 3 vèdős felállást, ès Depay, De Jong ès mèg az általam sokat kritizált Dest is többet fog játszani, akár Alba, Busquets ès a 39 èves Alves kárára, mert nem fogják bírni a terhelèst.

fcbp10

Én mint Destet, Depayt, és De Jongot is kedvelem.
És igen, megnézném De Jongot Busquets helyén, a Real ellen Vini gólja sajnos Busquets hibájából volt. Én elismerem, hogy jó játékos volt, de lassú, és körülményes tud lenni. Vannak még olyan megmozdulásai, mint fénykorában, de szerintem ideje lenne rotálni őt is. Alvest meg imádom, egy igazi csupaszív játékos, de neki is kell egy váltótárs. Szóval adnék lehetőséget Destnek is. Depayra meg azért mondtam, hogy most nincs formában, mert ő is azért sérülésből tért vissza. És meg azért, mert tényleg se neki, se De Jongnak nem találja meg Xavi a helyét.
De Jongot Busi helyén kipróbálnám, illetve Depayt szélen, és Destet Alvessel rotálva.
Xavi alatt szerintem jobban játszunk, én látok fejlődést, viszont szerintem még mindig lassú a játékunk. És azt kell mondjam, hogy Busin mindig lelassul a támadásunk. Pedri meg mikor beállt, akkor feljavult a játék. Pedri, Gavi, és De Jong/Nico középpályát is megnéznék, ahol De Jong és Nico a vkp.
A bal oldali védőnél meg Baldénak néha adnék lehetőséget, Alba sem lenne nálam érinthetetlen.
Azért Mingueza mostanság harmatos, az elején egész okésan játszott, aztán pedig elég sok hibával, és sokszor felkapja a vizet.

Nagybarcelona

Èn is így látom. Kár lenne “kiutálni” játèkosokat, hiszen így is rövid a keret. Nincs se kiforott stílusa, se állandó kezdője a csapatnak, próbálni, ès rotálni kellene. Èn ezt vettem èszre, ezeket szűrtem le a taktikai èrtèkelèsekből a különböző oldalakon. Ez nem azt jelenti, hogy Xavi ilyen, vagy olyan lenne, bőven fejlődőkèpes a csapat. Ha sokan kijelentettèk, hogy Koeman egy 0 edző, akkor Xavi vagy bármelyik edző taktikáját is lehet kritizálni. Úgy látom, Xavinak sem tetszik amit lát, azèrt bosszankodik ennyit az oldalvonal mellett, ès fog ez mèg sokat változni. Èn úgy látom, egy labdabirtoklásra alapuló, gyors, direkt játèkot próbál játszatni, mint Enrique a spanyol válogatottal, ami tetszik. De vegyük èszre, ha ezek Koemannál törtènnek, már a fejèt követelnèk, mint pl.
-Mièrt játszunk 3 vèdővel
-Mièrt ívelgetünk, szerezzük fejesekből a gólokat, ez nem a mi stílusuk, stb.
-Minek küld fel egyszerre 4 támadót a pályára
-Mièrt játszanak a “szent tehenek”
Ès így tovább. Nekem is az a problèmám, hogy kettősèg látszódik a csapaton, a fiatalabbak fiatalos lendülettel direktben támadják a kaput, a vèdekezèsre kevèsbè koncentrálva, az idősebbek meg labdabirtoklásra a csapatot lassítva játsszák előre a labdát. Busquetsnek kritikus szerepe játszik a csapat játèkában. Lassan el kell dönteni, hogy melyik stílushoz ès felállához ragaszkodunk. Egyszerűbb lesz most, hogy felèpül a sok sèrült, ès remèlem mindenki megkapja a lehetősèget.

Csbcs

“Busquets kritikus szerepet játszik a csapat játèkában”…
Nagyon egyet értek, ő és FdJ felel a labdakihozatalért, ami sajnos az egyik legnagyobb bajunk, hogy kib.ott lassú és körülményes… nem tudunk gyors támadásokat vezetni, alig van mélységi labda a védősor mögé (ami van az meg pontatlan)… szóval lesz mit tenni még, a vkp sincs rendben szerintem.

altopasso

Coutino gólt lőtt… Fura ez. Igaz, hogy kicsit bendzsi gól volt, de bement.

altopasso

Gólpassza is van, ahogy hallom.

Buli78

Coutinho gól. Bízni kellett volna benne. Én sajnálom, hogy elment, nem tudom miért nem tudta hozni az első fél szezonban nyújtott teljesítményét, talán a bizalom hiánya

Robi71

Hátha megtalálja a helyét egy PL középcsapatban.

Buli78

Neked biztos jók ilyen Braitwhaitetok, meg Sergi Robertok, Busi, L de Jong félék szerintem Coutinho mindegyiknél jobb játékos, sőt még Depaynal is. Nem kell velem egyet érteni!

Robi71

Bivi, ezeket már megbeszéltük. Lapozzunk! 🙂

Buli78

Nem Bivi vagyok, te is kezded?

Faramuci69

de Bivi vagy 🙂

Kritizator

Nem ő a Bivi, mert “ics”—eket még nem emlegetett

Robi71

De az “ilyen XY félék” azért ott van. 🙂

Robi71

A stílusod egyedi, utánozhatatlan. 🙂

Steve fan

Bivi elköszönt! És lement a blogról! Fogadjuk el! Ellenben Coutinho az elmúlt két év legnagyobb alibi játékát mutatta!Csak rossz az összehasonlítási alap! Örömteli hogy jól játszik a Pl-ben legalább fizetnek érte. Elégedjün meg a mi középpályás állományunkkal. Talán sokaknak igaza van , ki kell próbálni egy Busi nélküli ,De Jong,Pedri, Gavi hármast kezdőnek mielőtt teljesen leamortizáljuk De Jongot. Most sokan eladnák ,de ne feledjük Busqetsben van még talán egy szezon. De Jong egyszerűen elfáradt érzésem szerint,és szerintem Dephay-jal is ugyanez a helyzet. Elől megnéznék egy Fati,Louk,Torres sort, és hát remek összehasonlítási alap egy második játékrészben való csere , Fati helyett Memphis,Torres helyett Dembele,De Jong helyett Busi! Most már tényleg látni kéne , hogy mi lenne a legjobb alap kezdő. Ha Dembi nem vált feljebb nem kell érte erölködni had menjen,bár szerintem ő magától is menni akar.Példaként hoznám fel a Reál sem három meccsen állt össze,de mostmár Xavinak is az alap kezdőn és azokon a játékosokon kéne gondolkodni akivel hosszú távon együtt dolgozhat.

Robi71

Mit szólsz ahhoz, hogy Pep már januárban “legyilkolta” a világ legerősebb bajnokságát és bizonyítja, hogy a világ legjobb edzője?

Buli78

Pepet én soha nem szidtam te eszetlen! Két játémkosát, akik nem kellettek neki, és nálunk sem tudnak hozni semmi pluszt ügyesen lepasszolta nekünk

Faramuci69

Most komolyan, ez miért minusz? Szerintem csoda lenne, ha elkapná a fonalat és vinnék negyvenért. Még viccnek is erős 🙂 – sajnos.

Robi71

Remélem nem ragaszkodunk a 40 millióhoz. Mit sem hiányozna jobban, mint visszatérjen nyáron és áthúzza az átigazolási terveket.

Faramuci69

Kicsit aggaszt a F. De Jong ügy. Ha belegondolok, hogy egy drágán vett fiatal világklasszist, elherdáljunk kvázi ugyanannyi pénzért, amennyiért Torrest vettük, elég ideges leszek. Ezzel nem FT kvalitásait akarom kisebbíteni, de FDJ azért már bizonyított. Nem tudom mit akar Laporta, de még úgy érzem, túl sok hibát vétenek.
Barto kiszámítható volt, ez nagy probléma volt. Laporta jól keveri a kártyáit, de sajnos rossz döntéseket hoz. Számomra a közelmúlt legnagyobb baklövése, FT leigazolása még mielőtt Dembivel hosszabbítottak volna. Nem gondolták végig, hogy Sisokko mi mindent fog bevetni, hogy átmossa az amúgy sem agysébész barátunk elméjét. Hosszabbítani kellett volna Dembelevel, még mielőtt FT-t leigazolják. Ez nem jelenti, hogy Dembele lenne a megváltó, de anyagilag előnyösebb lett volna a szerzédéshosszabbítás a klubnak.

Jelenleg se pénzünk, se Messink, se csapatunk nincs. Messi elengedése, a szuperliga, mind mind szerintem hibás döntések voltak. Ha Messi kirakása a csapatból a jövő építésének a záloga volt, akkor miért folyton kezdő Busquets, miért nincs Albanak poszt riválisa, miért nem adtuk el, Lenglet-t, hogy legyen középhátvéd Pique helyett, mellett?
Sajnos elég nagy a kapkodás. Amíg nincs semmi pénzünk, addig célszerű rövid távú, olcsó üzleteket kötni, lásd Dani visszahozatala, ugyanakkor komolyabb beruházás esetén, célszerű a jvőt szemelött tartani. Ezért látszik FT leigazolása okos döntésnek. Lehet, csak a City kedvessége volt felénk, de szerintem a srác is nagyon akart jönni. Azért nem ingyen adták, max a fizetési feltételek voltak kedvezőek.

Szóval most ott tartunk, van 4-5 18-20 év körüli fiatal, kiforratlan játékosunk (Gavi, Fati, Pedri, Nico, Abde?)
Néhány fiatal, még mindig nem középkorú leendő remek játékos (Araujo, FT, Garcia).
Pár játékos akinek még van piaci értéke (FDJ, Depay, Dest)
Aki nem illik ide (Lenglet, BW, LDJ?)
Pár ügyes, de semmi extra fiatal (Géza, Jugtla, Puig)
Három már csapágyasra járatott, lelassult öreg.
Végül, az ingyenélők (Umtiti, Neto, Dembele)

Amíg nem tudunk egy az egyben igazolni, addig nagy gáz van. Szerintem ezt kellene mielőbb megoldani. Nem tudom, mikorra van reális esély ebből kimászni, de a béreket már eléggé levitték, lassan jönnek új bevételek, szóval előbb utóbb csak véget ér ez a helyzet.

Hogy látjátok, meddig fog ez tartani?

Sajnos a három védős rendszerünk egy katasztrófa. Barca idegen. Xavi idomult a lassú játékosokhoz. Hiába beszélt szélső játékról, ha eddig nem voltak szélsőink. 4-3-3 csak úgy lehet, ha jó szélsők, szélsőhátvédek hátvédek vannak. Dani szuper, de erősen megkopott a gyorsasága. Kellene mellé csere. Xavi Destet szeretné rávenni, hogy igazoljon el innen, ennek most még van realitása, de ha nem játszatja a következő félévben sem, akkor őt is adhatjuk kölcsönbe. Tény, hogy a srác nem egy védekező zseni. Ez nagyon kockázatos. Dembelet padoztatni tervezzük, Destet dettó. SR sérült, de amúgy is elég gyenge. Mi lesz ha Torres lesérül? Akkor majd jön Abde a jobb oldalra? A jobbhátvéd poszt még mindig nagyon üres. Azpi jó játékos, de ő is inkább három védős rendszerben játszik jobbhátvédet. Nem látom, hogy ezt a problémát hogy tervezzük megoldani. Remélem Destet eladjuk még Januárban, nyártól Gézát is (esetleg kölcsönbe), SR-nek megköszönjük ez eddigieket, és szépen elegedjük.

Balra egyérteműen rámennék Gayara, sőt ha már Valencia, akkor nálam Soler is képben lenne. Addig marad Alba. Ja és ott van még Alba, meg Alba is.
Hátul középen nem annyira akut a helyzet, de egy ballábas klasszis azért lassan felválthatna Piquet.

A középpálya talán Pedrivel újra javulni fog, de Busi lassúsága a rangadókon már kiütközik, FDJ-nek meg kellne adni az esélyt legaláb egy hónapra azon a poszton. Itt a egnagyobb gond a rutin hiánya. (Azért remélem Cou és Pjanic nem jönnek visssza.) Wijnaldun illett volna a képbe, de amekkora undorító zsoldos, jobb hogy nem idejött. Ettől még nagyon kellene valaki, aki összefogja a fiatalokat. Rakitic tudta volna ezt, de őt is elzavartuk mert sokat keresett. A Sevilla meg köszönte szépen.

Elől nagy a tologás, de minek. Dembi úgy tűnik megy padozni. Depay sajnos mentálisan nem Barca szint. Szerintem van még max 1-2 meccse, hogy valamit virítson. LDJ kilóg ebből a csapatból, de ő legalább maxon tolja, full rispect a csávónak. Fati és Torres remélem belelendülnek, egy darabig elkerülik őket a sérülések. Jugtla egy jó iparos, de semmi extra. Abde leszegett fejjel fut, de ő sem gólveszélyes. BW sajnos nem akar menni, pedig neki aztán végképp nincs itt helye. Se nem ügyes, se nem fiatal.

Szóval, se pénz, se tudatos építkezés. Talán Xavi lát valamit, de ez még csak ritkán látszik, a keret gyenge az elképzeléseihez képest.

Nagybarcelona

Itt sok dologban egyetèrtek, ezeket írom èn is. Szerintem már nyártól tudunk egy az egyben igazolni, 400 millió alatt a bèrkeret (350-400), sokat fog számítani kit visznek el a kölcsönben lèvő játèkosok közül. Coutinhonak nagyon örülök, hátha adnak èrte 40 milliót, Digne-t vittèk 30-èrt. Pjanic eladása nehèz lesz, Trincaoèrt talán a 20 milliót megadják, mert fiatal, Griezmannèrt is jó lenne már nyáron pènzt látni, a többi ide nem illővel (Lenglet, Puig, Neto, Brathwaite stb) együtt talán, talán kapunk 100 milliót, valamilyen formában, mert pl. Griezmann èrt lehet játèkos fog èrkezni, vagy csak jövőre kapjuk meg az árát. Állítólag 5 èvre èvi 70 millióèrt jön szponzor, ami nem kevès pènz, ès ha minden jól megy a 350-400 milliós bèrtömegre jön 700 milliós bevètel. Ehhez feltètlenül kell az első 4-be jutás. Jó lenne 2-3 ingyen igazolást behúzni, nálam ez egy JHV (Mazraoui, Azpilicuèta) egy kh (Christensen, Süle, Ginter, Denayer, Romagnoli) ès egy kp-s (Zakaria, Kessie, Brozovic, Kamara) ès akkor tudnánk pènzt áldozni a további erősítèsekre. Dembele távozni fog, de Ferran 5,5 milliós bère jóval kevesebb Dembele 12 milliós bèrènèl, a különbözetből bruttóban majdnem megvan a törlesztője. Most Sülèről kapartak elő kèpet Barca mezben. 🙂 Sok minden fog múlni azon, Xavi mit akar, Morata? Ferran közèpcsatár? Akkor jobb szèlsőt, Dybala vagy Antony? Ès sok fog azon múlni, hogy megkötniük e a CVC-t, vagy a bíróság mit itèl ezzel kapcsolatban, hiszen írtam, a “királyi futball szövetsèg” elnöke Rubiales szerint is jogszerűtlen volt a megkötèse. A 97 milliós limitet nem tudjuk hozni, kèrdèses ez hatással lesz e a jövő èvre. Többször írtam, szerintem Tebas a CVC megkötèsèt erőltetnè, úgy, hogy lehet a bíróság ellene fog dönteni. Gaya vagy Grimaldo jó lenne Alba elè, de a helyettesítőit elfelejtettük Dest ès Balde szemèlyèben, így lehet, nyáron hoznák az egyiket, de akkor luxus Albát padoztatni 10+ milliós fizetèssel. Depay rèsszel nagyon nem èrtek egyet. Már linkeltem hány pontot hozott idèn, a büntetői nagy rèszèt valamilyen formában ő harcolta ki. Aggasztó számomra, hogy rövid a keret, sok az idős, ès így is mellőzünk játèkosokat. Még kellene adni mindenkinek az esèlyt, vagy növelni az árukat a játszatással. Az is lehet, hogy kiárusítunk egy magas árral rendelkező játèkost egy másik pozíció megerősítèsère. Minden Xavin fog múlni, èn úgy látom, a keret kialakítása kapcsán megkapta a bizalmat a vezetősègtől.

Robi71

Elszédültem, mint általában amikor az írásaidat olvasom.
Kivásárolják a kölcsönbe adott játékosainkat…annyiért amennyiért meghatároztuk, az összes haszontalan felesleg elkel transfermarkt ár felett, jön egy szponzor aki beömleszti a sok pénzt …és minden probléma a múlté. 🙂
Igazolás terén sem bonyolultabb a helyzet, hisz minden szabadon igazolható játékos álma a Barca-ban játszani akár szimbolikus fizetésért….és így még Haaland is bele fog férni lazán.
Ahogy Laporta is mondta “reszkess világ, mert visszatért a Barca” 🙂

Kritizator

Ne légy ennyire negativ:)

Olympos

Jól látod, már megint ugyanaz a mese íródik.

A kölcsönben lévőkért a felét sem fogjuk kapni. Trincao mellékszereplő, Pjanicról december elején azt lehetett olvasni, hogy vissza akarják adni, Griezmannál meg ha tényleg igaz a médiában megjelent egyik feltétel – akkor kötelező megvennie az Atleticonak, ha 40 mérkőzésen pályára lép – akkor ne hogy úgy járjon a játékos, mint nálunk Demir volt. Eggyel a kötelező megvételhez szükséges pályára lépés előtt talonba kerül.

A szponzor – amint tegnap írtam – csak akkor jelent azonnali megmentést, ha egyben letesz kb. 450 milliót. Azaz előre fizet. Van ilyen?

A CVC-t ha elmeszeli a bíróság, ha nem, a Barca szempontjából lényegtelen. Mivel nem írtuk alá, abból nincs pénz. Ha a bíróság semmisnek tekinti a szerződést, akkor sincs. Ellenben még inkább megutáltatjuk magunkat az aláíró 38 klubbal. Mert egy bírósági megsemmisítés következménye az, hogy Ők sem kapnak egy eurót sem.

A bértömeg meg még mindig kb. 410 milla, a 350 környéki helyett. Hogyan fogják csökkenteni 5 hónap alatt még kb. 60-al? És itt még csak az idei költségvetés, a labdarúgó csapatokra vehető összeg 70%-át nézem. Emellett ott az adósság nagysága, ami miatt kb. 97 milliónak kellene lennie.

Az álom folytatódik, a világ valóban retteghet. De hát szegény ember az, aki még ígérni sem tud. “A klub dúsgazdag, tejben-vajban fürdik.”

Last edited 6 napja by Olympos
Nagybarcelona

https://amp.marca.com/en/football/barcelona/2021/09/02/61309bef268e3e8f7a8b45cf.html te olyan jó vagy számokban, akkor számold ki. 420 volt állítólag szeptember másodikán a bèrtömeg.
-Távozott Pjanic nettó 14 millióval, egy rèszèt a Besiktas állja
-Agueronak felbontották a szerződèsèt nettó 5 millióval
-Coutinho távozott 14-22 nettó millióval, Fabrizio Romano szerint az Aston Villa állja a teljes bèrèt, belement a távozása előtt a csökkentèsbe
-Umtitinek csökkent a bère nettó 7 millióval èvi 4,5 millióra

-Èrkezett Alves nettó 1 euróèrt hetente
-Ferran 5,5 milliós nettó fizetèsèrt.
Azaz, ha majdnem 50%-os adóteherrel számolunk
-Pjanic minimum bruttó 10
-Aguero bruttó 10
-Umtiti bruttó 14
– Coutinho bruttó 30 millió
-Èrkezett Ferran èvi bruttó 11 millióèrt.
Akkor vonjuk ki a 420 millióból.
Kedves pènzügyi, számviteli szakèrtő úr, vajon ki áll közelebb a valósághoz? Nem fogom tètelesen linkelni, ezeket a számokat, fent vannak az interneten, Marca, Fabrizio Romano, Sport, Gerard Morenotól származó forrásokból, így is túl sok időt fecsèreltem rád. Persze gondolom az ő szavuk sem mèrvadó, mint az enyèm, könnyebb hasraütèszerűen számokat írni, ahogy te szoktál. 🤣

Olympos

El vagy maradva.Decemberben a Klub gazdasági igazgatója Reverter lenyilatkozta, a bértömeg 430 milla.

Nagybarcelona

Segítek, mèg mielőtt agyvèrzèst kapnál, hol dől meg a hasraütèsszerű számolásod.
19-20-as idènyben 625 millióról indult lefelè a bèrtömeg
Távozott
-Suarez èvi 40 bruttó
-Vidal èvi 28 bruttó
-Rakitic èvi 20 bruttó
-Semedo èvi 10 bruttó
Èrkezett
-Pjanic èvi 28 bruttó
-Dest èvi 8 bruttó
Ezen felül szerződèst hosszabbítottak Piquèvel, Lengletvel, Stegennel, De Jonggal kevesebbèrt.
Innen indult ki a Marca 565 millióból levonva 140 milliót, ami mèg kevèsnek is tűnik
Messi 70
Griezmann 20 milliós nettó bèrènek kiesèsèvel számolva.

Olympos

Reverter: 430 milla. Azt követően mondta, amikor megegyeztek Koemannal és Setiennel, illetve szerződést módosítottak Pedrivel és Fatival. Ez az utolsó, hivatalos személy által bemondott összeg. Amiről te írsz, az történelem. Vagy már megint egy mese. De inkább egy hablaty.

Olympos

Ezt írtam december második felében:

A bértömeg:

  • 2018-2019: 632 millió
  • 2019-2020: 671 millió
  • 2020.október: 382 millió (Liga előírása szerint) Ezt Tusquets megoldotta.
  • 2021.március: 347 millió (Liga előírása szerint) Ezt Laporta „elfelejtette” megoldani.
  • 2021.június 30: A 2020. novemberében elfogadott bércsökkentés eddig érvényes.
  • 2021.július 01: A fizetések visszaállnak a bértárgyalás előttire. Ez 565 millió. Ebben már nincs benne Messi, mert neki ekkor már nincs szerződése a klubbal. A LIGA előírása szerint a fizetési limit 97 millió.
  • 565-ről az érkezők és távozók közötti különbség miatt, illetve Pique-Busquets-Alba-Pjanic bércsökkentése után lement 410 millióra.
  • Alves érkezésekor a klub pénzügyekért felelős vezérigazgatója Reverter elmondja, hogy a 410 millió felment 430-ra, mert ki kellett fizetni Koemant, megegyeztek Setiennel, a szerződéshosszabbítások során pedig nőtt a bére Pedrinek és Fatinak.
Nagybarcelona

Ebből vond le Coutinho távozását, akinek a teljes bèrèt az Aston Villa állja, Umtiti bèrcsökkentèsèt. Ferran ès Alves bèrèt fedezi Aguero bère.
Itt nagyok az eltèrèsek a sajtóban, bruttó 45 ès 70 közè teszik Aguero, Umtiti ès Coutinho bruttó fizetèsèt.

Olympos

Már megint nem jól számolsz. Hol fedezi Agüero bére Alvesét és Torresét? Azért kellett a legvégén megegyezni Umtitivel, mert nem hogy Agüeroé, de még Coutinhoé is kevés volt Torres regisztrálásához.

Nagybarcelona

A bèrtömeg csökkenèsèről írtam, ami a jelenlegi állapot, hanem viszik el nyáron pl. Coutinhot, akkor ismèt számolni kell a bèrèvel. Ezèrt írtam arról, hogy ha Digne-t 30 millióèrt megvettèk, hátha viszik Coutinhot 40- èrt. Umtiti, Aguero ès Coutinho bèrènek csökkenèse kellett Torres regisztrálásához, mert köt az egy a nègyhez szabály. Èn nyártól remènykedek, hogy egy az egyben tudunk igazolni, ès pár játèkosunkat megveszik. Ebből indult ki az egèsz.

Olympos

Ugrálsz itt az időben. A jelen számít: 430 milláról nagyjából 20-al csökkent a januári változások során a bértömeg.

Én meg nem tudok reménykedni a szankciót illetően. Nem fog megszűnni. Ahhoz kb. 450 millió, csak a labdarúgókat érintő plusz bevétel kell. Ilyet nem látok. Ha lesz, örülni fogok neki.És még Laportát is meg fogom dicsérni. Mint ahogyan azért is meg fogom, ha igaz lesz, hogy a Rakuten helyett egy évi 70 milliós új szponzor jön. De ez még hír. Mindent akkor, amikor hivatalos lesz.

Robi71

A klub ócska, eddig általam sohasem hallott pénzügy trükkökhöz kénytelen folyamodni a mindennapi életbenmaradáshoz (lásd Umtiti szerződésmódosítas, Coutinho kölcsön, Aguero lemondás, Alves ingyen, stb.)
Erre ő mint egy diadalittas, győztes hadvezér grandiózus tervekről beszél. Milyen tervek?….kész tények.

Olympos

Sajnos Bartomeu utolsó 4-5 évének és Laporta tavaly tavaszi rossz döntéseinek (szuperligás pénzre való ácsingózás, elmaradt általános bértárgyalás) ez a következménye .A LIGA meg az 1:4-es szankcióval életben tart bennünket, hiszen ez az érdeke. Ha nem lenne, egyetlen játékost sem hagyna igazolni a labdarúgókra vonatkozó adósság (bér túllépés, klubok felé való tartozások, magas amortizációs érték) eltüntetéséig..

Robi71

Hogy áll a fiatalok szerződése/hosszabbítása…Fati, Gavi, Nico, Pedri, Araujo,?

Nagybarcelona

Fati ès Pedri hosszabbított. Gavi ès Araujo 23-ig, Nicoè 24-ig èrvènyes. Hosszabbítani, ès emelni szeretnènek a fizetèsen, a kivásárlási áron is. Nyártól remèlem nagyobb lesz a mozgástèr ezen a tèren.

Robi71

És ezekkel számolsz mint fizetési keret növekedés? Mert, hogy kijével és mennyivel csökkent, azt többször ismételted.

Olympos

Nem tőlem kérdezted, de válaszolok. Bár szerintem tudod. Pedrivel (2026-ig) és Fatival (2027) már hosszabbítottak. A többiek most vannak terítéken. Bár, ma olvastam, most Roberto került előre. Gondolom ebből lenne némi fedezet (bár ilyen hogy van, amikor a megengedett limit felett vagyunk?) a többiekre.

Robi71

Gyakorlatilag nem csak fizetési keret csökkenésről beszélhetünk. Van akinek nőtt vagy növekedni fog a fizetése. Ez elkerülhetetlen.

Nagybarcelona

Q.rva fárasztó tudsz lenni. Írtam Haalandról? Most már biztos vagyok benne, hogy nem tudod èrtelmezni, amit írok, csak óbègatni jársz ide a sanyarú sorsounkról. Megint megcáfoljam a .szságaidat linkekkel? Nem fogok ennyi időt pazarolni rád, csak az állítólagios új szponzorszerdődèst fogom linkelni.
https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-01-16-70m-per-year-5year-contract-barcelona-reportedly-identify-new-shirt-sponsor/
Girezmann kivásárlása kötelező, 40 millióèrt, írtam nem biztos, hogy idèn aktiválják. 20+ ingyen megszerezhető minősègi játèkosból 2-3-at várok, a fele kis, vagy közèpcsapatban játszik. Írtam valaha is Mbappè vagy Pogba megszerzèsèről ingyen? Lègy szíves hanyagolj engem, mert csak az időmet pazarlom a szándèkos èrtetlenkedèsedre. Nèzzèl inkább City vagy Reál meccseket, ès ne hozd ide a pesszimizmusidat. Ez egy Barca szurkolói oldal, nem óbègató kommenteket szeretnèk olvasni, mennyire kilátástalan a helyzet. Persze te vagy a reális nèzőponttal rendelkező, szakèrtő, akit linkekkel szoktam megcáfolni. Minden írásod egy tènyek nèlküli okoskodás, ha megcáfolnak, vagy hallgatsz, vagy felhozod a bűvös neveket. A te szakèrtői átigazolásaid közül elèg felhozni Sanchot, aki sikeressègère mindent rátettèl volna. Manchesteri “otthonában” 22 meccs 2 gól 0 gólpassz 90 millióèrt, közben te szidod a költekezèsünket. Szerinted nem tudunk igazolni, nem lesz tèli èrkező, nincs pènz, erre Leigazoltuk 55 millióèrt Ferrant, ès regisztráltuk is. Nem bírod felfogni, hogy a nehèzsègek nem azt jelentik, hogy nem tudunk igazolni, hanem azt, hogy körülmènyes, ès ez nem èvekig fog tartani. Mindenki èrtelmi kèpessègèt számon kèred, közben alapvető összefüggèseket nem tudsz, vagy nem akarsz èrtelmezni. Okoskodsz a szűklátókörű kis világodból, ès jelen helyzetünkben minden írásodból csöpög a gúny ès az irónia. Ki merem jelenteni, te nem vagy Barca szurkoló, csak èlvezkedsz a nehèz helyzetünkön. Messi már nem nincs itt, lehet szurkolni a PSG-nek, a kedvenc edződ csapatának, vagy a règi kedvenc Reál Madridodnak. Egy kis rajongói optimizmust meg hagyj csak meg nekünk, règi Barca szurkolóknak. Remèlem Coutinho, Dembele ès Umtiti távozásával te is szeded a sátorfádat, hiszen nem marad tèmád.

Robi71

Nem, Haaland nevét én írtam oda. De miért ne?
A napokban azt olvastam a lakájmédiában, hogy Perez nem fog rámozdulni és rábólintott arra, hogy a Barca-é legyen (mintha csak ebből a két klubból állna a futballvilág). 🙂 Átadja nekünk, mert ők megszerzik Mbappé-t és létrejön az új “Messi-CR” rivalizálás. Erre varrjál gombot! 🙂
Ha csak addig maradok, ameddig eltakarodik a CDU trió…akkor tartok tőle még évekig itt leszek. 🙂
Te nem optimista vagy hanem fanatikus megszállott…már-már ijesztően.

Nagybarcelona

Te meg nem vagy FC BARCELONA, max egy divatszurkoló, amíről már írtál. Ennyit èrnek itt az írásaid.

Robi71

Neked komoly problémáid vannak….sajnálom.

Robi71

Más…
A MU-nál CR visszahozatalával tönkre vágták Solskjaer és a teljes szakmai stáb éves munkáját. Télen megérkezett a hiányzó láncszem is Cavani személyében és a csapat teljesen kiegyenesedett a tavaszi szezonra. Szemet gyönyörködtetően és hatékonyan játszottak és bravúrosan BL helyen végeztek.
Erre megérkezett CR és minden felülíródott….a remek csapatjáték megszűnt és lett helyette egy szánalmas CR alá dolgozó szerencsétlen bagázs. Mindenki elfelejtett focizni…
Ez nem működött a Juve-nál sem…ahol még Allegri még mindig azon dolgozik, hogy a CR miatt szétvert csapatot összekovácsolja. A MU ebből sem tanult.

Robi71

Vajon hányan mondták el ugyanezt azóta…
Alex Song – “When Barcelona offered me a contract, and I saw how much I would earn, I didn’t think twice. I met Barça’s sporting director, and he told me I would not get to play many games, but I didn’t give a f*ck. I knew that now I would become a millionaire”. 🙁

kritizator

4 év alatt 39 meccs, 1 gól. Rosszabb mint Dembi. Bár közben kölcsönadták.

Last edited 5 napja by kritizator
Robi71

Song-ot Puyol pótlására hozták. Érted?…Puyol 😀

Buli78

Nagyon sok az értetlen ember ezen a blogon, és tele van divat Barcassal, akik 2008 óta követik a csapatot. Az előtte lévő időszakban meg azt sem tudták, hogy létezik a klub. Szánalmasak vagytok! Jöhetnek a mínuszok! Akinek nem inge….

Barca79

Ugy nez ki Dembi lelep.

Thus, the Frenchman will spend the last six months in the Barça team and it seems that there is no going back in his decision, which Barça expected. Romero has informed, through his Twitter account, that: “Dembele communicates to Barça that he is not going to renew with Barça’s conditions. He does not want to leave in January, but for free on June 30. He considers that he is a world top figure and he must be paid as such. Unaffordable figures for Barça”.

Osszesegeben en orulok hogy megy, ilyen jatekos nem kell nekunk szerintem. Messi-nek is lesz hely, nem erzik jol magukat Parizsban!:)

Robi71

A lelép alatt én azt értem, hogy eladjuk télen. Ez nem lelépés hanem (újabb) átb@szás. Figyelembe véve az eddigi klub-játekos interaktust kölcsönösen megérdemlik egymást.

Barca79

Nem Dembelet vedem, de van egy szerzodese es ugy nez ki nem kotelezo eladnia magat fel evvel a lejarat elott. Barto fos szerzodeseket kotott, remelem most mar odafigyelnek es nem csak a jatekos erdekeit vedik a szerzodesekben.

Robi71

Ez rendben is van…a szerződés az szerződés. Ha Xavi tökös, akkor mostantól felküldi a lelátóra.
Láttad az igényeit? 5 év, 200 millió fizu, 20 millió aláírási pénz és 20 millió az ügynöknek. Tudod ez mit jelent? A csávó menni akar és az egész csak ürügy…valójában azt jelenti, hogy “kapjátok be, én lépek”. Sehol sem fogja ezt megkapni….sőt még a mostani évi 12 milliót sem. Meglátod, hogy ennél kevesebbért fog aláírni valahova.
De én még az sem zárom ki, hogy blöff az égész és január végén aláír. Valahogy nem akarom elhinni, hogy így vagy úgy, de megszabadulunk tőle. 🙂

Maestro10

Egy kis érdekesség: A Barcelona Femeni márciusban Bajnokok Ligája nyolcaddöntőt játszik a Camp Nouban, az ellenfél pedig az ősi rivális Real Madrid lesz. A jegyértékesítés már elkezdődött, és a 99 ezer belépőből már 85 ezer(!) elkelt, így hivatalosan is ez lesz a legnézettebb női futballmérkőzés amit valaha rendeztek. Az eddigi rekordot egyébként még a 2012-es londoni olimpia döntő tartotta, ahol 80 ezer ember volt kíváncsi az Egyesült Államok – Japán meccsre.

Jó látni, hogy a csajokra is egyre többen kíváncsiak. 🙂 Aki nem tudná, tavaly minden létező trófeát megnyertek a lányok, + Alexia Putellas személyében az Aranylabda is Barcás játékoshoz került. Megérdemelnek egy telt házas meccset, és úgy látszik van is rá igény, amiken én nagyon örülök.

Robi71

Ez nagyon jó hír. Többen nézik a lányokat, mint a fiúkat. 🙂
A jelek szerint Perez nem halad a korral és kevésbé tolja a női szakosztályt. Így ott visszavághatunk. 🙂

Robi71

Wague lassan másfél éve sérült. Olyan súlyos a sérülése, hogy aligha fog még játszani.

Harleydavidson

https://www.eurobarca.hu/hirek/atigazolasok/20220116-dembele-elutasitotta-a-barcelona-ajanlatat/
Nem igazán tudom, hogy miben reménykedtem Dembelével kapcsolatban……és most már azt sem, hogy miért. Most viszont rohadtul viszket az öklöm. Úgy állon csapnám ezt a primitív hálátlan fa@kalapot.

Robi71

Remélem ez a megtisztulás útja. Eddig többnyire a hasznos, de magas fizetésű klasszisainktól “szabadultunk” meg” (Messi, Suarez, Rakitic) , meg néhány olcsó Jancsiitól….most végre elkezdődik az igazi kerékkötők eltávolítása, elsősorban az Umtiti, Dembi, Coutinho hármasra gondolok és akkor Barto szelleme végleg távozik.

Steve fan

Nem is értem ki mit várt. Kitelt a becsülete! Azért megnézném azt a clubot aki a következő kenyéradója lessz. Egy jellemtelen,sportemberhez nem méltó életmódot élő, öntörvényű,üresfejű zsoldos! Nagyon sanszos, hogy köszönőviszonyban sem lesz a bére annak amit most kér,de még ahhoz sem amit most kap! Egyszerűen kihasználták a butaságát,felültették egy kamu ajánlattal. Ha már nem lesz a club játékosa és szembenéz a rideg valósággal kíváncsi lennék arra az értelmes tekintetére.Nem lesz az a club ami elnéz neki ennyi hülyeséget! A profizmustól pedig baromi messze áll,soha nem fogja többre vinni!

Mindegy

arra emlékszel milyen körülmények között jött hozzánk?
csak a köv kenyéradó miatt…
egy kis emlékeztető:
https://www.nemzetisport.hu/nemet_labdarugas/dortmund-ki-a-fszom-az-a-dembele-a-szurkolok-reagaltak-2588905

Csbcs

Emlékszem ezekben az időkben Barto milyen köcsög módon intézte az átigazolásokat… Dembivel is volt pár egyeztetése mielőtt a Dortmunddal tárgyalt volna. Lehet ő beszélte rá a sztájkra… 😂 Azóta utál minket az összes nagyklub, akikkel kapcsolatba kerültünk az adás-vételeknél… Ez az utálat pedig a mai napig hatással van az átigazolásokra, még a szart is 2* annyiért adják nekünk mint bárki másnak.

suba35

Egyáltalán nem biztos, hogy ha nincs ez a sérülés és a tartós egyedüllét, akkor is ugyanez lenne a történet. De most ez utólag már nem érdekes.

Barca87

Dembi azzal higy valószínüleg nem hosszabbít, így elől is komoly erősítés kell. Remélem nem Haaland jön csillagászati pénzért. Jó lenne tanulni a múltból és nem ész nélkül költekezni. Láthattuk a Liverpool egy komplett csapatot tett bivaly erőssé Coutinhoból befolyt összegből. Nekünk is valahogyan ilyen okosan kellene erősítenünk.

Mindegy

https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20220117/1001738051/limite-48-horas-dembele.html
a lónak a F@szukáját még 48 órát….tudom ez nem olyan egyszerű de zárjuk már le ezt a szappanoperát…mióta várják már az a választ? mutassanak már erőt..gondolom van kész b terv…vagy legalább is remélem…

Robi71

Volt határidő Karácsonyig, aztán Új Év, …lesz ez január vége is.
Mutassanak erőt? …most még nincs, de majd nyáron amikor érkezik Haaland.

fcbp10

Én védtem a gyereket, de mostmár elegem lenne belőle. Vicc amit csinál, annyit sosem ért, amit kér. Elsóznám, ha lehetne, de semelyik csapat sem akarna fizetni érte, ha nyáron szabad. Illetve Dembélé sem menne el, főleg ha már van előszerződés kötve. (Juve, Man Utd elvileg a kettős, aki akarja) Inkább ül a lelátón a szezon végéig, minthogy távozzon. Vicc, hogy mit megengednek maguknak bizonyos focisták, tuti olyan szerződéseket kötnék, amihez tartaniuk kell magukat.

Én úgy olvastam, hogy Adama Traore neve merül fel pótlásként, kb 20 millióért. Barca nevelés volt, de a statisztikái jelenleg nem valami jók. Viszont a Wolves-szal elég jó a kapcsolatunk, Trincao, Semedo is ott van. Akár olcsóbban is jöhetne ezen játékosok miatt. Illetve elvileg Puigot vinnék kölcsönbe. Adamaért még a Spurs jelentkezett.

Nem tudom ki lehet az a rejtélyes csatár akit emlegettek, hogy már szinte fix, hogy jön. De akinek a neve felmerült, az a volt Valencias Rodrigo Moreno. Illetve mondták már Icardit is (kötve hiszem) és Firmino-t a nyárra. Van még pár nap a téli igazolásoknál, meglátjuk, mi lesz, de nem lepődnék meg azon, ha senki sem mozogna már. Se érkező, se távozó.

Viszont ha Dembele tényleg ilyen viselkedésmódú, akkor nálam szezon végéig keretbe sem kerülne, de még elgondolkoznék azon, hogy a stadionba se üljön be.
Azt is mondták, hogy lehet szerződésbontása lesz. Pereskedés nem hiányzik a Barcának a nyakába. Sajna ami maradt pénz, azt tuti ki kell majd fizetni neki.

Kicsi85

Én minden meccsen 90 percig küldeném el melegíteni, had köpködjék a szurkolók, meg futkorásszon ott fel alá…

suba35

Ha nem sérült, akkor nem kéne inkább folyamatosan játszatni 90 percig, mondhatni tengelyig? Ha lazsál a pályán, akkor meg fegyelmit adni?

Csbcs

Szerintem fegyelmit ilyenért nem adnak neki, de én is csapágyasra hajtanám Xavi helyében…addig játszon amíg jól le nem sérül újra… aztán ha nem megy át a Newcastle-nél az orvosin akkor meg jót röhögök majd 🤣…

Zoli1975

Ez a pozitív hozzáállás Pedri, extra kondi, plusz 4 kilogramm. 🙂
comment image

Maestro10

És akkor hasonlítsuk össze Pedri hozzáállását Dembeléével. Ég és föld a kettő….

kritizator

Felkészül Puig??

Nagybarcelona

Umtiti edzèsen eltörte a lábát, 3 hónap várható kiesès. Jobbulást. Jó, hogy csökkentettük a fizetèsèt, így nem lesz kölcsönvètel…

Zoli1975

Samuel Umtiti a mai edzésen rúgást kapott a jobb lábára, amitől az ötödik lábközépcsontja eltörött. A játékost meg kell operálni, amelyet holnap végeznek el a francia védőn. Jobbulást Big Sam!
https://www.fcbarcelona.com/en/football/first-team/news/2452029/umtiti-to-have-surgery-on-tuesday

Last edited 5 napja by Zoli1975
Zöldbéla

Ki rúgta meg? 😀

Robi71

Dembi 🙂

Faramuci69

Dembelere most mekkora jutalom van kotuzve? Vagy varunk majusig?

Barca 30

Gratula a női aranylabdásunknak!

Barca 30

Alexia Putellas-a név lemaradt

Robi71

Lucas Boye, az Elche támadója jöhet abban az esetben ha Luuk távozik. Lehet hogy ó a titokzatos csatár? 😀

Mindegy

ez előrelépés? Jobb mint Luuk?

Robi71

19 meccs, 6 gól, 1 gólpassz, 25 éves, argentin.

Robi71

De szerintem marad Luuk. Mostanában bepattan róla.

Mindegy

akkor nem nagy előrelépés ha jól gondolom, bár lehet más stílus…

Nagybarcelona

Van egy szavazás a Tribunán. Ti mit tennètek Dembelèvel, játszatnátok, vagy irány a lelátó?

Nagybarcelona

Nehèz kèrdès, mert árulni próbálják, de csak egy kètsègbeesett csapat vinnè, mint pl. A Newcastle, akik a kiesès ellen küzdenek, gondolom oda nem menne. Esetleg a Juve, akikkel talán meg is egyezhet hosszabb távra, Chiesa náluk kidőlt. Max kèrhetnènk bonyolult ügyletben helyette Moratát (Atletivel is meg kellene egyezni), vagy Dybalát, de a bèrüket úgy tudnánk beilleszteni, ha felszabadítjuk a fizetèsük nègyszeresèt. Szerintem nyárig marad, ès hagyja lejárni a szerződèsèt, ès megy a PSG-be. Ha játszatjuk, mások elől veszi el a perceket, akikkel èpítkezni tudnánk, ès az árukat is növelhetik (Abdè, Jutgla), vagy Depay, Fati ès Ferran perceinek rovására megy. Ezzel szemben ha nem játszik, bomlasztó tènyező lehet,ingyen veszi fel a pènzèt, de az is lehet, hogy a játèka èrtèkes pontokhoz juttatna, hisz a cèl az első 4 elèrèse. Vagy úgy jár, mint Valdes, megegyezik valakivel, lesèrül, felmondják a megállapodást, ès keres másikat, vagy a nyakunkon marad…

Nagybarcelona

Az utolsó rèszèt úgy èrtem, a nyakunkon marad, hogy hosszabbítanak vele, mert nem hagynának veszni egy 40-50 milliós játèkost ingyen… Szerintem most is ez a vezetősèg legnagyobb problèmája.

Mindegy

ez a másik hogy mi éppen csapatot építünk…minek bajlódni valakivel, minek felépíteni vkit aki pár hónap múlva lelép?

Nagybarcelona

Szerintem èn cserekènt játszatnám, senki játèkpercei rovására ne menjen, de dolgozzon meg a pènzèèrt, ès hozhat pluszt a játèka. Muszáj elèrni az első 4-et.

Mindegy

én ezt értem de ha nem muszály nem játszatnám…max csereként ja…bár nem tudom mennyire tenné oda magát..meg ugye a légkör..Xavi fog tudni vele dolgozni mikor nem egyszer a szemébe hazudott?…azért a csapattal még rengeteg munka van…a legjobb lenne ezek után ha távozna….

Mindegy

a csapat közelébe sem engedném….ha elkerül minket egy sérüléshullám akkor megleszünk nélküle is + amit a klubbal tett…hát én nem tudom..hogy tud a csapattársai szemébe nézni ?(még ha tegyük fel nem is ő a fő hunyó hanem sisokko) ….szerintem így már nem lehet vele együtt dolgozni jó szívvel …megmérgezte a kapcsolatot a klubbal és ott sok mindenkivel….el kell adni ha meg nem akarják akkor ki kell rúgni..senkinek nem tesz jót így a jelenléte…és én még csípem is a játékát és elhiszem hogy Xavival sokkal jobb lett volna de ha nem akarja akkor menjen már a picsába..

Robi71

A legjobb lenne ecsetelni egy hozzá hasonlóan lejáró szerződésű játékosra. Második opció játszatni….amennyiben nincs jobb opció nála. A cél ami mindent felülír a 4-ben végezni.
Csak az utolsó opció felületi a lelátóra. Így is kínos az egézs, ne fokozzuk tovább.

Nagybarcelona

Új hír, hogy bal hátvèdet szeretnènk, legvalószínűbb Taglafico, akit elvileg 7 millióèrt elengednènek. Gondolom ehhez kell Dest távozása. Felmerült Dembele-Martial csere, Martial távozni szeretne, gondolom kölcsön, vásárlásival, mert Dembele nem sokat èr lejáró szerződèssel. Martial bèrèt viszont nem tudom hogy tudnánk beilleszteni, mèg ha le is mond a fizetèse egy rèszèről…

Mindegy

https://www.sport.es/es/noticias/barca/cumbre-final-futuro-dembele-13113709
még holnap beszégetnek…itt is írja hogy Dembi maradni akar meg a projekt meggyőzte :)…szokott ez a srác az ügynökével beszélni? 🙂

Robi71

Félő, hogy hosszabbít. Csak kivár a végsőkig. Tudja, hogy megteheti a klub anyagi helyzete miatt. Még egy Dembi-nek is kiszolgáltatva…ez a helyzet. 😞

Mindegy

úgy gondolod a végén rábólintanak az ajánlatra? elméletileg már nincs emelés…

Robi71

Tejbe-vajba fürösztötték eddig. Ilyen jó dolga sehol sem lesz. Komplett idióta ha nem hosszabbít.
Mondom én, aki az első perctől látta, hogy egy kutyaütő.

Steve fan

Hihetetlen! Na ezért tartunk itt! Más klubnál már keményen szankcionálják volna.Hogy egy ilyen…….(inkább nem írom) úgy játszik az FC Barcelonával mint macska az egérrel.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-01-18-barcelona-are-losing-him-dembele-agent-finally-speaks-up/ Megszólalt Dembele ügynöke. 🙂 🙂 🙂 Szerintem innen nincs visszaút. Max ha kirúgja a nagykèpű ügynökèt, amiről ma is írtak. Ha muszáj, cserekènt játszhat, ahogy írtam… Ha muszály 🙂

Nagybarcelona

Muszáj. Elnèzèst a hibáèrt, de “idegállapotba” kerültem 🙂

Nagybarcelona

https://www.fcbarcelonanoticias.com/en/signings/barter-view-barcelona-united-negotiate-exchange-dembele-martial_277043_102.html Dembele-Martial csere? Mèg fèl èvre is lehet megèrnè, nekünk egy jó vásárlási opcióval. De Martial bèrètbis be kellene illeszteni…

Nagybarcelona

Pedig bárkivel egyezik meg Dembele, bárhonnan tudnèk írni játèkost 🙂 (kölcsön vásárlásival)
PSG-Icardi
MU-Martial
Liverpool-Firmino
Chelsea-Azpilicueta, Christensen (1 az egyben valamelyik)
Juve-Morata, Dybala (Morata Atleticoè, Dybala lejáró szerződès)
Bayern-Sule (1 az egyben)
Legalább ennyi lehetne Dembelèben… 🙂
.
.
.
City-De Bruyne 🙂 🙂 🙂 (hátha)

Mindegy

Hát a magas ló és a nagy arc arra utal hogy van vmi a kezükben ( előszerződés stb)….az ablakon dobnám ki holnap Laporta helyében 😁

Zoli1975

A múlt hét szerdai El Clásico játékvezetője fújja a sípot az Athletic Bilbao elleni kupameccsen.
comment image

Zöldbéla

Nem lehet rá panaszunk.

Olympos

Biztos Ó vezeti? A LIGA honlapján más név van feltüntetve.

Olympos

Szerintem Dembelének van a Barca jelenlegi ajánlatánál jobb. Ez pedig azt jelenti, minimum annyi, mint amennyit az elmúlt években kapott. Azért nem mindegy, hogy 7+5-öt kapok, ahol az 5 lutri, vagy egyben 12-őt.

Én megértem, hogy a pénzt választja. Pláne ha még van is olyan klub, aki bevállalja a sérülésveszélyt. És ez utóbbi a játékosnak is kockázat, hiszen ha most nem él egy jó lehetőséggel, és az új klubjában is sérülést sérülés követ, akkor ez az utolsó komoly pénzzel járó szerződése.

Amúgy az a kérdés senkiben nem merül fel, hogy maga a Barca sem akar vele szerződést hosszabbítani? Egyszerre emelik fel (Laporta Mbappéhoz hasonlítja, Xavi szerint a világ legjobbja lehetne), majd még a jelenleginél is rosszabb pénzügyi feltételeket kínálnak neki. A klub két prominensének szavai után Dembele és/vagy az ügynöke miért ne kérhetne Mbappés fizetést? Itt valami nem stimmel.

Amúgy nem Dembele az első és még az utolsó sem, aki hagyja a szerződését kifutni. A Barca milyen játékosokat keres – legalább is a média szerint – elsősorban a piacon? Olyanokat, akiknek nyáron lejár a szerződése.És lehet, ezek között is vannak olyanok, akikkel hosszabbítana a jelenlegi klubja.

Én játszatnám. A Barcának minden egyes pontra szüksége van a bajnokságban, márpedig ha Dembele egészséges, a pályán csak előnyére van a csapatnak. Itt pedig a BL indulást kötelező kiharcolni.

Zöldbéla

Játszanak a legjobbak!

Dembele a teljesítménye alapján nem fér be a csapatba!
Azért játszatták, mert pénzt reméltek érte!

Ha véglegessé válik, hogy pénz az ablakban, Barca mezben nem lép többet pályára.

Olympos

Azért ha pályán van, látszik, hogy az ellenfelek kitől tartanak.
Milyen pénz az ablakban? Szerződést kötöttek, a szerződés lejár. Pont.
Az, hogy ki járt jobban, az már más tészta.

Nagybarcelona

Nekem az a problèmám, hogy jelenleg a teljesítmènye alapján befèr. Ahogy írtam az első 4 elèrèse a cèl 100+ millióèrt. Nem vagyunk olyan helyzetben, hogy bosszúból a lelátóra küldjük. Ferrant be kell èpíteni, de ha mindenki egèszsèges, nálam menne a
Depay-Fati-Torres kezdő, Luuk, Brathwaite, Jutgla, Abdè cserèk. De ha kell az eredmèny, jól jöhet mèg Dembele. Ahogy feljebb írtam, a legjobban egy fèl èves csere-kölcsönnel járna mindenki, de Dembele 12 milliós bèrèből a negyede, azaz 3 millió/èv fèr be új játèkosra, termèszetesen fèl èvre vonatkoztatva, így mèg kellene távozó. Szóval reálisan marad Dembele, ès játszania is kell az eredmènyekèrt.

Zöldbéla

Nem baj, ha másképp látjuk a dolgokat, és ezért eltérő a véleményünk Dembeléről! 🙂

Mindegy

“Azért játszatták, mert pénzt reméltek érte!” És kinek a helyét vette el? Szted mikor minden sz@ros pontra szükségünk van akkor ezt megjátsza Xavi?

Zöldbéla

Ha az elnök szépen kéri, akkor bármelyik edző megteszi!

A nagy hal megeszi a kis halat, mindig így volt ez a víz alatt. 🙂

Mindegy

De kinek a helyét vette el?

Robi71

Kíváncsian várom melyik lesz az a klub.
A Barca eddig 145+120(60 nettó fizu)=265 milliót költött rá.
129 meccs, 31 gól, 23 gólpassz
Tranfermakt ár: 2017 (33 millió), 2019 (120 millió), 2022 (30 millió).

Kritizator

Wikin 18 gólja van

Robi71

Ez az össztermés…18 gólja van a bajnokságban.

Olympos

A Dembele-Dortmund-Barca trióból biztos hogy nem az utóbbi jött ki pozitívan.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-01-18-dembele-reportedly-meets-xavi-says-he-wants-to-stay-at-barca/ holnap vège a Dembelè szappanoperának. Állítólag Xavinak elmondta Dembele, hogy maradni akar (Dario sport), holnap lesz az utolsó találkozó, vagy aláír, vagy kitudja… 🙂

Nagybarcelona

Amilyen szerencsènk van, (Umtiti) holnap aláír, a Bilbao ellen még lesèrül 🙂

Robi71

Umtiti sérült, eltört a lába az edzésen….3 hónap out.

Robi71

Január 31-én záródik az átigazolási ablak….addig minden lehetséges. Sőt, utána is….június 30-ig. 🙂
Úgy néz ki ez a klub, mint amelyik Haaland leigazolására készül? 🙁

Robi71
"Ez egy nyomásgyakorlás, amely nem működik olyan emberekkel, mint mi. Talán működhet olyan ügynökökkel, akiknek barátok az FC Barcelonával. Ez nem az én esetem, azért vagyok itt, hogy megvédjem a játékosom érdekeit. Nem vitákat táplálni vagyunk itt a közösségi oldalakon. De az igazat meg kell mondani. Igen, vannak igényes követeléseink, de már megmutattuk, hogy Ousmane karrierlehetőségeit nem a pénz szabta meg, különben nem lenne itt. Szóval ha Barcelona akart volna tárgyalni, megpróbálhattak volna asztalhoz ülni velünk megbeszélni.De nincs vita és csak fenyegetőzés, hogy ne játszhat többet a csapatban.És ez heyltelen.Ha kell, érvényesítjük Ousmane. Nem tudjuk, mit fogunk tenni,de a vezetők így csak Ousmane-t fogják elveszíteni. Kezdettől fogva megmutattuk, hogy világosak a feltételein, de csak zárt ajtókat találtunk."
Mindegy

Na? Ki hazudik? Egy vicc ez az egész….

Robi71

Szerintem a klubvezetés tett egy ajánlatot, amit Dembi-nek feltételek (tárgyalás, egyeztetés) nélkül el kellett volna fogadnia. Erre berágtak….a büszkeségük csorbult. De amit tudjuk, a büszkeségnek ára is van. Ha biztosak a dolgukban, hogy Dembi-nek máshol jobb lesz, akkor hajrá.

kritizator

Mobilon olvashatóbb:

Ez egyfajta nyomásgyakorlás, ami nem működik olyan embereken, mint amilyenek mi vagyunk. Lehet, hogy olyan ügynököknél ez működik, akik az FC Barcelona haverjai. De a mi esetünk más, én azért vagyok itt, hogy a játékosom érdekeit védjem, nem azért vagyunk itt, hogy a közösségi médiában zajló vitában olajat öntsünk a tűzre.”
 

 
„De az igazságot el kell mondanunk. Igaz, hogy nagy igényeket támasztunk, de Ousmane korábbi döntései a karrierjében megmutatták, hogy azokat nem a pénz motiválta, különben nem lennénk most itt. Aztán, ha a Barcelona tárgyalni akart volna, megpróbálhatott volna leülni velünk, hogy beszélgessünk. Azonban nincs köztünk párbeszéd, csak fenyegetések, hogy nem fog játszani már a csapatban. Ez viszont tiltott dolog és érvényesíteni fogjuk Ousmane Dembélé jogait, ha szükséges.”
„Nem tudjuk, mit fogunk tenni, még semmi nincs eldöntve. De a vezetők egyedül maguk miatt veszítik el Ousmanét. A kezdetektől fogva mi azt mutattuk, hogy beszélgetni akarunk, feltételekkel természetesen, de anélkül, hogy bezárnánk az ajtókat.

Robi71

Moussa Sissoko (Dembi ügynöke)
Ez egy helytelen nyomásgyakorlás, amely nem működik olyan emberekkel, mint mi. Talán működhet olyan ügynökökkel, akiknek barátok az FC Barcelonával. 
Ez nem az én esetem, azért vagyok itt, hogy megvédjem a játékosom érdekeit. Nem vitákat táplálni vagyunk itt a közösségi oldalakon. 
De az igazat meg kell mondani. Igen, vannak igényes követeléseink, de már megmutattuk, hogy Ousmane karrierlehetőségeit nem a pénz szabta meg, különben nem lenne itt. 
Szóval ha Barcelona akart volna tárgyalni, megpróbálhattak volna asztalhoz ülni velünk megbeszélni.De nincs vita, csak fenyegetőzés, hogy nem játszhat többet a csapatban.És ez helytelen.
Ha kell, érvényesítjük Ousmane érdekeit. Nem tudjuk, mit fogunk tenni,de a vezetők így csak Ousmane-t fogják elveszíteni. Kezdettől fogva megmutattuk, hogy világosak a feltételeink, de csak zárt ajtókat találtunk.” (gyorsfordítás, MD cikk)

Robi71

Riporter: “Hibát követ el a klub, ha a gazdasági kérdést helyezi előtérbe?”

Xavi: “Amit biztosan tudok, az az, hogy ez nem csak pénzügyi kérdés. És világossá tettem számára (Dembélé), hogy tehetséges, és hogy a világ legjobb játékosa lehet a posztján. Ezt mondtam neki, és most is ezt mondom. A Benfica ellen úgy játszott, hogy nem volt százszázalékos. Világossá tettem számára a projektünket, és ő ennek az egyik kulcsembere. A számok nem tartoznak rám. Ez Dembélé-n és a környezetén múlik. De ez nem csak gazdasági kérdés. Lesz egy sportprojekt, és ő a projekt kulcsa.”

Olympos

Ebben a szövegben van egy mondat Xavitól, ami nem igaz. Nem CSAK Dembelén és környezetén múlik. Egy tárgyaláshoz KÉT fél kell. A másik pedig a Klub.Hogy ez a két fél között hogyan zajlott (zajlik), azt nem tudhatjuk. Mi csak a sajtón keresztüli üzengetésről olvasunk. Szimpátiánk alapján meg állást foglalunk.

Robi71

Laporta (2021. dec. 3)
˝Jelenleg is folynak a tárgyalások a képviselőkkel, akik érthető módon a legjobbat akarják neki, csupán idő kérdése, hogy mindenben megállapodjunk. Lelkes vagyok miatta, jobb játékosnak tartom, mint Mbappét.˝

Barca87

Jól meg kell tárgyalni azt a hosszabbítást!
Én nem ragaszkodom Dembeléhez, de nekem úgy tűnik, hogy csak az ügynöke baszakszik a jutaléka miatt.

Robi71

Dembi is benne van az ő karriereforog kockán. Máskülönben kirúgná az ügynökét és hosszannítana.

Mindegy

itt is az a baj mint általában..nem tudunk semmit csak amit a sajtóban olvasni…az meg hát…eléggé katyvaszt…na remélem ma vége ennek a szappanoperának, bár én még meglepetésekre számítok 🙂

Nagybarcelona

https://www.fcbarcelonanoticias.com/en/players/renovation-araujo-could-be-new-serial-barcelona_277063_102.html kezdődhet az új szappanopera. Araujo elvileg 900.000-et keres, meg szeretnèk hosszabbítani a 2023-ban lejáró szerződését. Támpont lehet, ha valaki ingyen èrkezne a védelembe, kb. 4-6 milliót keresne.

Robi71

Ez van, ha tele a pohár. Előbb ki kell önteni belőle valamennyit ahhoz, hogy újra tölthess bele.

Nagybarcelona

https://www.google.com/amp/s/www.fcbarcelona.com/en/news/2294353/approval-of-202021-accounts-and-202122-budget/amp meg fogok megint vitatkozni feltételes számokról. Itt a hivatalos várt, ès ráfordított költség. Ismétlem, minden feltételes, de a vezetősèg adózás után +5 milliós bevételt vár. Gondolom a bèrtömeg előre tervezett volt, ès a 761 millió várt bevételben benne szerepel a tavalyi èvben pár tétel, ami idén bevètelkènt fog megjelenni, mint a sokat említett 55 millió a Neymar perre félretéve. A La Liga álláspontja, hogy az az optimális, ha a bevételek 50-60%-a megy el fizetèsekre, maximum a 70%. Ez a várt bevételeknél 60%-èk 459 millió. Elvileg alatta vagyunk. Ahogy írtam, ezek feltételezett számok, sok mindennek kell addig teljesülnie, ès fontos az első 4-be kerülés. Innentől a La Ligán múlik, hogy tudunk e nyártól egy az egyben igazolni, mert a 97 milliós limit betarthatatlan, de a céljuk az kellene legyen, hogy a Liga versenykèpes maradjon, ha pedig ilyen számokkal is marad a megkötés, a döntèsük kontraproduktív lesz. Nem szeretnék erről ismételten vitatkozni, mert sok víz lefolyik addig a Dunán, visszajöhetnek a kölcsönben lévők, bezárhatják a stadiont, Stb. Ahogy írtam, gondolom jól számoltak Laportáèk, ès a tavalyi 480 milliós hiányban sokat nyomhatott latba a sok átutemezett fizetès ès prémium. A lènyeg! hogy az irány jónak tűnik. Èn reménykedem a szebb folytatásban.

Nagybarcelona

https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20220119/1001739095/lluvia-ofrecimientos-barca.html a Mundo deportivo bátor cikket hozott le, állítólag ezek a játékosok, akik felajánlották magukat a Barcának. Csak válogatni kell 🙂 nálam akkor jönne Dybala, Mazraoui, Kessie, Christensen. Persze a bérek kèrdèsesek, ès azokat sikerülne e beregisztralni a La Liganal. Állítólag pl. Dybalának a Juve nem akarja megadni a 7,5-et, mi ennyit, +5 prémiumot ajánlunk Dembelènek. Mai hír, hogy Christensen ide jönne, de az apja egy komolyabb aláírási pènzt várna.

Robi71

Mondtam én, hogy minden szabadon igazolható játékos a Barca-ba vágyik. 😀
Igaz azt is mondtam, hogy a fizetés nem számít. Úgy néz ki, hogy még is. 😀
Remélem a srácok azzal is tisztában vannak, hogy azok az idők lejártak, amikor ők írták rá az összeget a szerződésre. 😀

Mindegy

Látszott a mai edzésen, hogy Dembit szétveti az ideg hogy vajon mi lesz ma a megbeszélésen ahol elméletileg minden eldől (:))
https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20220119/1001739338/memphis-dembele-sesion-previa-viaje-bilbao.html

Robi71

Eljur az agyáig bármi is? ….hm.

Mindegy

próbáljunk már meg komolyak lenni 🙂
lehülyézhetjük minden nap, de azért a rendelkezésre álló erőforrásokból ő sokkal többet hozzott ki mint mi 🙂

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-01-19-we-cant-wait-any-longer-xavi-talks-dembeles-contract-situation/ Xavi is azt nyilatkozta, hogy tegnap Dembele azt mondta neki, hogy maradni szeretne.
Tegnap ezt szó szerint lehozta a sajtó. Számomra 2 dolog derült ki
1. Dembele ügynöke egy pénzéhes … Lökjük elé a szerződést, ès hagyjuk ki az ügynököt. 🙂
2. Számomra elég aggasztó, hogy a sajtó ennyire tisztában van a klub dolgaival. Így valószínűnek tartom azokat a híreket is, amiket a komoly újságok írnak, (pl. Moratáról) Honnan származnak ezek a hírek?

Mindegy

hát nem tudom..nyilván sisokko megpróbálja a lehető legtöbb pénzt megkeresni amivel igazából nincs is baj, ebből él…nekem gyanús hogy meglepi a barca mostani lépése…
a sajtót konkrétan néha a klub használja üzengetésre nekem úgy tünik…

Robi71

A mai kierjedt játékmegfigyelői rendszerben elég ha egy grundon egy gyerek megvillant valamit…máris minden illetékes értesül róla. Ezelőtt 30-40 évvel ez nem így volt. Ilyen Dembi félék elvesztődtek észrevétlenül.

Mindegy

ezzel mit akarsz mondani?

Mindegy

ám a Dembitől tehetségesebb okosabb ügyesebb gyerekekek a mai rendszerben miért tünnek el, hogy kerülhet egy ilyen “Dembi féle” eléjük?

Robi71

Kíváncsi lennék, hogy ezek után még van olyan szurkolói aki örülne annak ha hosszabbítania.

Mindegy

ha a csapat hasznára válna akkor persze, miért ne….szóval én személy szerint jelenleg annak örülnék ha tisztázódna a helyzet és ha nem hosszabbít akkor összepakolna és átadná a helyét valakinek aki itt akar játszani

Robi71

Elképesztő mélységekben a klub. Egykoron Dinho-t és Deco-t menesztettünk, mert bulibárók voltak, Yaya-t mert nem illett bele az edzői elképtelésben….most pedig egy pojáca kedvébe járunk és a végtelenségig tologatjuk a határidőt hátha meggondolja magát és hosszabbít.
Ha látja ezt Haaland lesz kedve ideigazolni, még akkor is ha valami csoda folytán lesz pénz rá? …komolytalan az egész. A profizmus nyoma sincs. Kabaré az egész.

Mindegy

Nyugi….

Robi71

Még mindig remélem, hogy a klub elindul az önmegtisztulás útján és ezek a Barto féle beidegződések lassan a múlté lesznek.

suba

Elég idő telt el azóta, hogy lássuk, csodák semmiben nincsenek. Persze a végeredmény minősít. Számomra az is, hogy vajon Gavi, Nico, Araujo köt-e új szerződést. Ha csak egy is távozik közülük, a vezetőség nálam leszerepelt.

Nagybarcelona

Most bedobták megint csatárnak Isak nevèt, mint jelöltet. Vlahovic is szóba került már. Ami èrdekes, Patrik Schick még nem. Az EB-n tűnt fel nekem az 5 góljával. Most a Leverkusenben 16 meccs 18 gól, ès a válogatottban is lövöldözi őket. Viszont az feltűnt, hogy a Bundesligában a csatárok szórják a gólokat, nem tudom, ez a Liga erősségét mutathatja? Nyáron írtam André Silvárol, mindenhol megbukott, de tavaly 20+ gólt szerzett, vitte is a Lipcse. Kíváncsi leszek Haaland ès Mbappè mire lesznek képesek az új csapataikban. Mindenesetre èn odafigyelnèk Schick-re, mert nem kis gólokat lő, ès viszonylag olcsón megszerezhető lenne, elvileg Morata árán.

Zöldbéla
  • Hasznos lenne, ha összejönnének a nagy klubok vezetői, és mágállapodnának az igazolási metódusról. Az a minimum, hogy: csak a játékosnak fizetnek, a többiek hasznát oldja meg ő maga!
Nagybarcelona

Az ügynöki díjakat most akarja csökkenteni az UEFA, ezért áll èrdekèben Raiolának is, hogy nyáron mindegyik ügyfele klubot váltson. Anno linkeltem mennyire akarják szabályozni. Gondolom ez Sisokko problèmája is, ezért a visszás nyilatkozatok ügynök-jatekos rèszèről. A Bosman szabály miatt vannak aláírási pènzek, valószínűleg egyre több lejáró szerződèsű játèkos lesz, nem a csapatnak, a játékosnak fizetik ki, Mbappènál 100 milliót írtak, Haalandnak 40-50 milliót (Raiola+ Haaland apja), Alabanal is 40 körül írtak

Nagybarcelona

Kíváncsi lennék, Depay, Garcia, Aguero mennyit kaphattak. Ha aláírási pénz nèlkül jöttek, minden elismerésem, ha nem, ezzel meg lehet kerülni az 1 a 4-hez szabályt, ha nyáron is èrvènyes lesz ránk.

Zöldbéla

Jelenleg ott tartunk, hogy többet ér az ügynök, mint maga a játékos!

Ha a játékosnak a kialkudott és kézhez kapott pénzéből kell kifizetnie az ügynökét és az apját, biztosan meggondolná, hogy ki ér több tízmilló eurót/dollárt/fontot/stb.

Ha a klubok nem lépnek, önmagukkal tolnak ki, és fizetgethetnek évente százmilliókat!

Zöldbéla

Egy másik klubközi megállapodás lehetne, hogy a szerződésekbe egyértelműen belefoglalják, hogy: ha a klub lejárat előtt felmondja a szerződést, akkor a játékos visszakapja a játékjogát szerződésben rögzített kivásárlási ár értékében, és ez csökkenti (akár nullára is) a játékos jogos követelését!

Ha a klubok nem lépnek, akkor a nemzeti/UEFA/FIFA szinten kell meghozni a döntést, de itt már megjelenhet egy hatákony bérsapka is!

Milyen érdekes, az NBA-ban működik a draftolás és a bérsapka is, mégis mindenki elégedett!

Zoli1975

Xavi Hernández legutóbbi sajtótájékoztatóján így nyilatkozott Araújo hosszabbításáról: “Ronald szerződéshosszabbítása abszolút prioritás számunkra. Egy kivételes védőről beszélünk, akivel fontos lenne megállapodnunk, elvégre a jelent és a jövőt is képviseli.”

Barcafan93

Minguézát a Valencia kölcsön venne a szezon végéig. Vásarlási opció nélkül

Nagybarcelona

Több forrás állítja, közel a megállapodás Christensennel, ès Mingueza a Valenciaba megy kölcsön. Ha Dest is távozik, marad Alves egyedül, szóval ezt nem èrtem. Dest jó opció lenne mindkét szélre cserènek, de ő meg nem játszik.

Robi71

Újabb brazil csodatini a láthatáron….a Palmeiras 15 éves csatára Endrick. Az tervezzük, hogy leigazoljuk és 18 éves koráig marad a nevelőegyesületénél.

Barca87

Dembele kimaradt a keretből. Nagyon úgy tűnik, hogy nem tudtak megegyezni a felek egymás között. Akkor viszont jó lenne eladni/elcserélni. Ekkora fizuval luxus lenne a lelátóra küldeni.

Zoli1975

Keret az Athletic Bilbao elleni idegenbeli kupameccsre.
comment image

Eminusz

Tehat ennyi volt. Ousmane Dembelet soha tobbe nem latjuk Barca-mezben. 🙂 En szemely szerint orulok neki. 🙂 Visca el Barca!

Barcafan93

Jó lenne valakire elcserélni vagy legalabb némi pénzt kapni érte, ne üljön màr itt nyárig ennyi pénzért…
Kiváncsi vagyok h mit tudnak ezzel a helyzettel kezdeni

Robi71

Ez azt jelenti hogy Dembi benne van a keretben.

Mindegy

nyugi nem utazik..szedd már össze magad!!! neked kellene a legboldogabbnak lenni és teljesen szét vagy esve( értelmetlen hozzászólások) totál depresszió…tudom még nem ment el de végre kinőtt a töke a vezetésnek 🙂

Robi71

is included. .

Robi71

Neked gondolom fáj a szíved miatta.
Barto szerint jobb, mint Neymar, Laporta szerint, mint Mbappé. Ekkora veszteség….

Mindegy

🙂
már mondtam…első a klub 🙂 aki nem akar itt lenni mehet isten hírével amerre lát..senki sem pótolhatatlan…
te tényleg egy qrva negatív ember vagy…sajnállak…

Robi71

Negatív? 😀 veled ellentétben nekem a helyén az èrtékrendem. Ebben nincs kompromisszum.

Mindegy

mi mást is hihetnél 🙂

Eminusz

Nehany friss hir:
– Christensennel targyalunk.
– Suarez liverpooli csapattarsaval, az altala nagyra becsult Steven Gerrarddal szeretne egyutt dolgozni, igy konnyen lehet, hogy az uruguayi tamado a kovetkezo szezont mar az Aston Villanal kezdi meg.
– A Juventus aggodik, hogy nem tudja megtartani legnagyobb erteket, Paulo Dybalat.
– A Bayern Munchen kesz eladni Robert Lewandowskit, amennyiben a lengyel nem hosszabbitja meg 2023 nyaran lejaro szerzodeset.

Robi71

Lajos 36 éves lesz. Nem megy ő már aPL-be, irány az MLS.
Lewa helyzete érdekes. Jövőre 35 éves lesz…szerintem nagy dilemma a Bayern-nél, hogy engedjék el és szálljanak be a Haaland kérők közé. Szakmailag Haaland számára a Bayern tökéletes döntés lenne.

Eminusz

Kivancsi vagyok, ki fogja nyerni a Haalandert folyo harcot. A realitas a Bayern, PSG, Real Madrid harmas… A Cityt azert nem emlitem, mert lenyilatkozta valamikor, hogy annyira nem vonzza a PL. 🙂
Persze sok minden fugg attol, hogy a Bayern hosszabbit-e Lewandowskival, hogy a PSG-nek sikerul-e megtartania Mbappet vagy a Real Madridnak sikerul-e megszereznie toluk…
Na meg persze azt sem tudjuk, hogy a jatekosnak mi a fontos.. A penz vagy a kihivas… Remenykedjunk benne, hogy az utobbi.. 🙂

Robi71

Jelenleg (és ez a jövőben sem fog változni) aki igazi futballt akar játszani az a PL-be igazol.
A Bayern lehetne a második opció. Szintet tudna lépni úgy, hogy nem is kellene elhagyni a jól ismert Bundesligát.
PSG?…az esetleg távozó Mbappé helyére? 😀 ezt megnézném.
Ha jó pénzt akar keresni kevés focival és közben a kirakatban sütkérezni (akár szó szoros értelemben is, akkor Real vagy akár a Barca is.

Árpi

Akkor aki igazi futballt akar nézni annak Pl-t kell nézni ? Pezsgőt bontottál már ? Amúgy szerintem te azért utálod dembelét mert kicsit olyan mint te !!!

Robi71

A PL-ben bármelyik mérközést meg lehet nézni, van iram, intenzitás, tisztességes küzdelem.
Néztél már spanyol bajnokit a Barca meccsein kívül?…én megpróbáltam, de alvás lett belőle. Igaz, olykor a Barca meccsein is….
Én inkább neked és a hozzád hasonló Dembi kedvelőknek tenném fel ezt a kérdést. Egy kicsit olyan mint te?

Árpi

akkor te egy nem igazi futballt játszó csapatnak szurkolsz 🙂 biztos jó lehet 🙂 amúgy a gumigerinc a hasonlóság 🙂 ma világosodtam meg 🙂

Mindegy

hagyjad már…teljes zavarba van …

Robi71

A remény hal meg utoljára, hogy a klub elindul az önmegtisztulas útján. Bátortalan lépések vannak de még mindig nem az igazi. Barto árnyéka még mindig a klub felett lebeg.

Robi71

A gumigerinc jelentsen az bármit is….helyett inkább arra válaszolj, hogy mi a közös benned és Dembi-ben…ami kiváltja benned az érte érzett szimpátiát.

Mindegy

Mi a közös benned és Messiben?
Ám milyen kérdés ez? Mi van ha csak tehetsegesnek tartja? Ám én úgy latom nem túl nagy már a szimpátia 🙂 olyan fura vagy…a szokásostól is több a katyvaszt..

Robi71

Nyilván nem a tehetség :), de az emberi oldala nézve sok a közös. Nem csak a pályán nyújtott képessége miatt lett a kedvencem. És az sem véletlen mondjuk, hogy nem CR lett az.
Katyvasz?…ezt te mondod? ….én 10 éve ugyanazt képviselem a blogon..Nem vonnám vissza egyetlen kijelentésemet sem.

Mindegy

az emberi oldala nézve sok a közös. Nem csak a pályán nyújtott képessége miatt lett

Mindegy

A sok közös emberit elmondanád? Nem vonnád vissza? Messi már nincs itt!!! Mit is mondtál erről? Amúgy Valverde rajongóként panaszkodsz hogy uncsi a spanyol foci?
Nyugi tudom csak a mellédumát kapom🤣 de rácáfolhatsz egyszer az életben😉 vagy most sem ? 🤔