A Real elleni vereségek után most valaki örülni fog.

Copa del Rey 8 közé jutás

Athletic Club de Bilbao vs FC Barcelona

  • Időpont: 2022. 01. 20. 21:30
  • Helyszín: Bilbao, Estadio San Mamés
  • Vezeti: José Luis Munuera Montero
  • VAR: José Luis Martínez Serrato

Tv: Sport 2

     A két csapat a Copa del Rey előző két idényében is találkozott. 2020. február 6.-án a sorozat negyeddöntőjében az otthon játszó Bilbao győzött. Az 1-0-ás siker egyben a továbbjutást jelentette számára. A Bilbao később bejutott a döntőbe, de ott vereséget szenvedett a Real Sociedad ellen. 2021-ben az április 21.-én Sevillában megrendezett döntőben találkozott a katalán és a baszk együttes. A döntőben a Barca 4-0 arányban diadalmaskodott.

     A két találkozó között, de a bajnoki mérkőzéseken túl, 2021. január 17.-én is vívtak egymással egy döntőt a csapatok. A spanyol szuperkupa fináléjában találkoztak, amelyen hosszabbítást követően a baszkok emelhették magasba a trófeát. A végeredmény 3-2 volt a javukra.

     A Copa del Rey történetében eddig 23 alkalommal találkoztak. Ebből 10 alkalommal a döntőben, amelyből a Barca 7, a Bilbao 3 alkalommal jött ki végső győztesként. A 13 további találkozót (2020-ban csak egy mérkőzésen dőlt el a továbbjutás) követően a 7 alkalomból négyszer a Barca, háromszor a Bilbao lépett tovább.

     Ma a negyeddöntőbe kerülés ezen az egy mérkőzésen dől el. A sorsolás a baszkoknak kedvezett (az Ő nevüket tartalmazó golyót húzták ki előbb), így a gránátvörös-kékeknek a továbblépést a Los Leones (Az Oroszlánok) otthonában kell kivívni. Ott, ahol ősszel bajnoki mérkőzésen 1-1-es döntetlen született. A Bilbaot idén a döntetlenek csapatának is nevezhetjük, hiszen a bajnokságban ők remiztek a legtöbbször, szám szerint tízszer. Döntetlen ma is lehet, de a végén a két csapat közül az egyik büntetőkkel, de búcsúzni fog.

     Az idei kiírásban mindkét együttes a legjobb 32 között kapcsolódott be. A Barca a 3. vonalba tartozó Linares otthonában nyert 2-1-re, a Bilbao pedig a negyedik vonalban szereplő, a korábbi fordulóban a Granadát kiejtő Mancha Real ellenében egy 2-0-ás sikerrel jutott tovább.

    A két csapat az elmúlt héten a Spanyol Szuperligában volt érdekelt. Mindketten a Real Madriddal szemben maradtak alul. Csak amíg a Barca már az elődöntőben kiesett a Blancókkal szemben (2-3), addig a Bilbao a döntőben maradt alul (0-2). Ma (vagy már holnap lesz?) az egyik csapat boldogan fog levonulni a pályáról, a két, egymással először szembekerülő vezetőedző közül az egyik örömmel fogadja majd a másik gratulációját. A két együttes közül az egyik egy lépéssel közelebb lesz a korábban 31 (Barca) és 23 (Bilbao) alkalommal elhódított kupa újbóli megszerzéséhez.

     Marcelino játékosként 7 alkalommal lépett pályára a Barca ellen (2 győzelem, 2 döntetlen, 3 vereség), edzőként pedig 26 alkalommal vezette aktuális csapatát a Barca ellenében (2 győzelem, 7 döntetlen, 17 vereség).

     Xavi játékosként 34 alkalommal lépett pályára a Bilbao ellen (23 győzelem, 9 döntetlen, 2 vereség, 4 gól, 3 sárga). Vezetőedzőként ez az első mérkőzése a Bilbao ellen.

A találkozót José Luis Munuera Montero vezeti, aki

  • eddig 17 mérkőzést vezetett a Barcelona részére ( 12 győzelem, 3 döntetlen, 2 vereség),
  • a 17 mérkőzésen 3 büntetőt ítélt a Barcának, az ellenfeleknek egyet sem,
  • a 17 mérkőzésen 1 játékost állított ki a Barcából, és egyet az ellenfelektől,
  • a Bilbaonak 12 mérkőzést vezetett eddig ( 4-4 győzelem, döntetlen és vereség),
  • a 12 mérkőzésen 1 büntetőt ítélt a Bilbao és kettőt az ellenfeleinek,
  • a 12 mérkőzésen 1-1 játékost állított ki a Bilbaoból és az ellenfeleitől,
  • a két csapatnak közös mérkőzést még nem vezetett,
  • ebben a szezonban egy mérkőzést vezetett a Barcának (szuperkupa-elődöntő FCB-Real Madrid 2-3) és kettő bajnokit a Bilbaonak (Bilbao-Rayo Vallecano 1-2, Levante-Bilbao 0-0),
  • mindkét csapatnak vezetett már olyan kupamérkőzést, amely büntetőkkel végződött (a Barcának az előző évben a szuperkupa elődöntőjében a Sociedad ellenit, a Bilbaonak pedig a Copa del Rey sorozatban 2020-ban az Elche ellenében.) Továbbjutók: Barca és Bilbao.

Hiányzók:

  • Bilbao: Vencedor, Villalibre, Yeray (sérülés), Ezkieta (edzői döntés)
  • Barcelona: Garcia, Memphis, Roberto, Umtiti (sérülés), L. de Jong (eltíltás), Dembélé (edzői, de inkább vezetői döntés), Wague (sérült, egyetlen sorozatba sem nevezték)

A Bilbao kerete:

  • Kapusok: Agirrezabala, Unai Simón
  • Hátvédek: Balenziaga, Yuri Berchiche, Capa, Leque, de Marcos, Inigo Martinez, Unai Nunez, Petxa, Vivian
  • Középpályások: Nolaskoain, Dani Garcia, Sancet, Vesga, Zaraga
  • Támadók: Berenguer, Muniain, Inaki Williams, Nico Williams, Raul Garcia, Serrano

A Barcelona kerete:

  • Kapusok: Neto, Tenas, Ter Stegen
  • Hátvédek: Alba, Alves, Araujo, Balde, Dest, Lenglet, Mingueza, Piqué
  • Középpályások: Busquets, F. de Jong, Gavi, Nico, Pedri, Puig
  • Támadók: Abde, Braithwaite, Fati, Jutglá, Torres

Várható kezdők:

    Bilbao:

  • Simón
  • de Marcos-Leqque–Martínez-Balenziaga
  • Berenguer-Dani Garcia-Zarraga-Muniain
  • Sancet-Inaki Williams

    Barcelona:

  • Ter Stegen
  • Alves-Pique-Araújo-Alba
  • F. de Jong-Busquets-Pedri
  • Torres-Jutglá-Gavi

Előzmény:

   Közvetlen:

     A Bilbao utolsó 5 mérkőzésének végeredménye:

  • 2022.01.16. Bilbao-Real Madrid 0-2 (Spanyol Szuperkupa Döntő)
  • 2022.01.13. Atletico Madrid-Bilbao 1-2 (Spanyol Szuperkupa)
  • 2022.01.09. Alaves-Bilbao 0-0 (La Liga)
  • 2022.01.06. Mancha Real-Bilbao 0-2 (Copa del Rey)
  • 2022.01.03. Osasuna-Bilbao 1-3 (La Liga)

    A Barcelona utolsó 5 mérkőzésének végeredménye:

  • 2022.01.12. FCB-Real Madrid 2-3 (Spanyol Szuperkupa)
  • 2022.01.08. Granada-FCB 1-1 (La Liga)
  • 2022.01.05. Linares-FCB 1-2 (Copa del Rey)
  • 2022.01.02. Mallorca-FCB 0-1 (La Liga)
  • 2021.12.21. Sevilla-FCB 1-1 (La Liga)

  Közelmúlt:

     Az utolsó 5 egymás elleni mérkőzés végeredménye:

  • 2021. 08. 21. Bilbao-FCB 1-1 (La Liga)
  • 2021. 04. 17. Bilbao-FCB 0-4 (Copa del Rey-döntő)
  • 2021. 01. 31. FCB-Bilbao 2-1 (La Liga)
  • 2021. 01. 17. FCB-Bilbao 2-3 (Spanyol Szuperkupa-döntő, h.u.)
  • 2021. 01. 06. Bilbao-FCB 2-3 (La Liga)

Streamek:

4 4 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
162 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zoli1975

10/10-es beharangozó, köszönöm! 🙂
Nincs mese, nyugtával [győzelemmel] kell dicsérnünk a bilbaói kiruccanásunkat! Força Barça!

Zöldbéla

Szokásos magas színvonalú beharangozó, köszönöm! 🙂

Hajrá Barca!

Olympos

A LIGA honlapján megjelent, hogy Nico felkerült a nagyokhoz. A Transzfermarkt a 14-es számot tűnteti fel a nevénél.

altopasso

Én is köszönöm a beharangozót! Hajrá Barça!

altopasso
Lackó

Remélem dembi az utolsó edzésen kap a bokájára egy jó reccsenőset véletlenül.Jaj de fogom sajnálni.

altopasso

A szurkolók tisztán látnak. Szinte senkinek sem kell.

altopasso

Az a mázlija részben, hogy télen lesz a vébé.

Robi71

Érdekesség….
Inaki Williams lassan 6 éve (2016.04.20 Bilbao vs Atletico) egyetlen meccset sem hagyott ki. Ezalatt összesen 217 meccsen lépett pályára. Rekord a La Liga-ban. 🙂

altopasso

Ez gyors volt…

fcbp10

Itt a válasz. Ferran gyönyörű tekerése.

altopasso

Yeeeeah! Ferran! Szép volt!

Zoli1975

Ferrán Torres megszerezte első gólját a Barça színeiben és ez micsoda gól volt! 🙂
comment image

Last edited 3 hónapja by Zoli1975
Eminusz

Eddig nem tetszik, amit latok… :/ Mint csapat vagyunk gyengek, de mondjuk ez ugy ertheto, hogy 11-bol 5-en kritikan alul teljesitenek, nevezetesen Alves, Alba, Gavi, Abde es Jugtla….
Erkezzen Fati, De Jong, Nico es Dest es maris sokkal jobbak leszunk!!! 🙂 Visca el Barca!!!

RedBlue

Eddig ez egy nagy nulla.

altopasso

Impotens támadójáték. És egy begyötört gól. Faxom. Nem tudom, mit érdemlünk.

Barcafan93

Eddig Xavi-éra leggyengèbb meccse.
Se védelem se támadás. Volt időnk felkészülni, nem értem mi törtènik. Megettek reggelire

fcbp10

Hál isten, Pedri ment.

Barcafan93

És mèg gól is…
Nem értem Xavit ha Alba, Busquets szar meccset játszik miert nem lehet őket le cserélni.

fcbp10

Nagyon gyorsan össze kell kapni magunkat. A Bilbao jobban játszott a meccsen, de ha más nem is, mi is begyötörtük a két gólt. Meglátjuk, mit hoz a hosszabbítás, de ennél több kell a meccseken.

BarcaForLife

Fati…….bmeg….lehet belole se lesz mar focista…..ugyanaz mint Dembi pedig 2 kulon eletmod, hozzaallas

fcbp10

Szegény embert az ág is húzza. Remélem a mostani sérülés nem vészes. Viszont úgy látszik, még ennél is többet kell várni a felépülésére, sokkal kevesebb játékperccel kell visszarakni a meccsekbe, jó lenne már ha fel tudna épülni végre, mert hatalmas tehetség.

fcbp10

És tessék, elvileg Pedrinek is problémái vannak.Csőstűl jön a baj.

Zoli1975

Dani Alves gólpassz 🙂 A futball a váratlan megoldásoktól szép! 🙂
comment image

BarcaForLife

11es….szep…legalabb kaptunk volna ki 90 alatt es minusz 2 serules

Barcafan93

Annyira várom h Alba nèlküli kezdőt lássak egyszer..

Faramuci69

Csak vedekezni es tamadni nem tud, de most meg osszehozott ostoban egy tizit is. Neki nincs vetelytarsa, megteheti. Egyetertek, fejben nagyon nem volt itt. A kis Inaki hulyet csinalt belole.

jancsipapa

Az első gólnál is állva hagyta a srác.Plusz egy tizenegyes .Szinte minden meccsen gólt kapunk róla…

BarcaForLife

Nekunk nem telik olyanokra mint Muniain?

Faramuci69

Dilettans bagazs. Ennel meg Korman is jobb volt. Gyakorlatilag siman lefociztak minket. Mindenhol. Alba sajnos ma pocsekul jatszott, de az egesz vedelem gyenge. A kozeppalya nem birta kihozni a labdat. Pedri meg tetszett, de Gavi es Nico nem hozott extrat. Elol az egesz ertekelhetetlen, FT goljan kivul. A futo bolond azert meg mindig jobb mint az Abde, Jugtla paros. FDJ mit akar? Ezt nem is ertem, a csavo zuhanorepulesben nyomja. Egyedul Szegent lehet kiemelni, es Pedrit. Ha ez igy megy tovabb, nem Xavival kezdjuk a kovetkezo evet.

Harleydavidson

Rohadtul fáradok és kibaxottul unom, hogy aki csak szembe jön velünk az elgatyáz minket. Minden meccsen kapunk 2-3 gólt…..és ráadásul folyamatosan “termeljük” a sérülteket.
Értem én, hogy ez egy remélhetőleg átmeneti időszak……de akkor is felrobbanok.
Hát most ennyit a szakmai hozzászólásomból. Nincs kedvem most ezt részletesebben kivesézni. Mint máskor is….úgy most is csak bízom a szebb jövőben.

fcbp10

Borzasztóan csalódott és mérges vagyok. Csalódott azért, mert ez a szint, amit most képviselünk, középmezőnyös. Mérges, mert azt kell mondjam, hogy a Bilbao megérdemelten győzött. Muniain végig szivatta a Barcát sajnos.
Kiemelni játékban nem tudnék senkit. A Real meccsen Busi volt gyenge, ezen a meccsen meg Alba lógott ki a csapatból lefele. Értem én, hogy becsúszott a beadásra, hátha eléri, de magasan volt a könyöke, az ilyet befújják. És sajna egy jó passza sem volt kb, minden beadása ellenfélhez ment. Nem vagyok a veteránok ellen, sosem voltam, de látni kell, ha már nehézségek vannak. Rotálni mindenképpen kéne őket és a lehető leghamarabb pótolni.
Pique meg sérülten játszott (minden tiszteletem), de a második gólban benne volt, olyan lassan fordult, hogy bekotorták mellette a labdát.
És hogy még fájóbb legyen ez a vereség, Fati és Pedri is megsérült. Ki tudja, mennyi lesz a kihagyásuk.
Amióta focit nézek, Barcás vagyok, szomorú amit látok, de továbbra is kell a szurkolás, ha a csapat gyengén muzsikál.
Bízom az ifjú játékosokban, és hogy stabilitást megtalálja Xavi.
Visca Barca!

Zöldbéla

Nem értem a sírást!

A korábbi sirámaitokkal (“az sem baj, ha három évig nem nyerünk semmit) összhangban leépíteték a csapatot, és felhozták a legtehetségesebb fiatalokat. Alig telt el négy hónap, és már türelmetlenkedtek?!

Ezekben a fiatalokban bőven van fejlődési potenciál, tehát türelem!

Harleydavidson

Nem érted a sírást Béla? Irigyellek. Én ugyan nem sírok, de nem tölt el jó érzéssel – a türelmem ellenére sem . amit látok. A három év eredménytelenségének elfogadása remélem csak költői túlzás volt az ezt vallók részéről. A fiatalok reményt keltőek, az öregek már labilisak…..a többiek meg kiszámíthatatlanok.Közben pedig mindenki elmegy mellettünk………..mi pedig dörzsölgetjük az arcunkat a pofonoktól. Néha azért több kell ide mint csupán türelem. De ha tudsz erre valami jót módszert akkor azt kérlek oszd meg velem.

Lackó

Tudok.A világ összes Barca szurkolója vegyen egy hivatalos Barca mezt vagy ajánljon fel pénzösszeget a csapat támogatására.Akkor lesz pénz,mert ide az kell.Anélkül nem fog menni,legfőképp nem gyorsan.Ennyiből mindegy ki az edző.Próbálj főzni hitvány alapanyagból,aztán próbáld meg lazaccal,rákkal meg szarvasgombával.Egyértelmű a helyzet,pénz kell.

Harleydavidson

Kösz a reagálást és a gasztronómiai tanácsokat, de nem egy sínen haladunk. Én nem a csapat jelenlegi helyzetének megmagyarázására voltam kíváncsi.Ezzel minden normális Barca szurkoló most sajnos tisztában kell, hogy legyen. Ahogy Te is fogalmaztál……főzni csak abból tudsz amid van. Ez így igaz. Kérdésem arra irányult, hogy egy újabb zakó után mire van még szükség a türelem mellett, hogy a folyamatos kudarcokat elviseljük és úgy ahogy Béla, mi se “sírjunk” egy vesztes meccs után. És most nem a klub iránti kikezdhetetlen imádatról beszélek.

Zöldbéla

Erőnlét/állóképesség nélkül nem megy!

A könnyed, laza edzések helyett a kemény munkára is szükség van a tehetség mellett.

A tehetség adott, az erőnlét/állóképesség fejleszthető, de minél elhanyagoltabb, annál később érheő el a megfelelő szint.

Harleydavidson

Ezzel egyet tudok érteni.

Zöldbéla

Volt ott egy idézet, ami értelmet ad a hsz-nek:
“az sem baj, ha három évig nem nyerünk semmit”

Zoli1975

A mérkőzés egyik legnagyobb tanulsága még mindig a gyenge fizikai menedzsment, ami évek óta zajlik a csapatnál. Sikerült lefociznia a Bilbaónak 120 percen keresztül és ne feledjük vasárnap Szaúd-Arábiában játszottak döntőt. Ha ezután lejátszásra kerül még egy találkozó, akkor is ők bírják jobban!

Buli78

Fati sérüléseket Dembele nyomdokain. Sajnos, mi lesz így vele?

Zöldbéla

Úgy emlékszem, hogy ez a fő problémája:
https://tritonlife.hu/vizsgalati-ajanlo/porclevalas-meniscus-szakadas
Az elvárt sportteljesítményhez képest: sajnos elég rosszak a kilátások!

Last edited 3 hónapja by Zöldbéla
Barca87

Küzdelmes meccsen maradtunk alul, hozzá kell tenni hogy a Bilbao egy jól összeszokott masszív csapat.
Sajnos egyes játékosok nagyon alul teljesítettek és szerintem ennek döntő súlya volt. Ez kinek ki, nekem Alba, Busi, Nico, De Jong Jutgla.
Fati egyre aggasztóbb, sajnos úgy néz ki megvan Dembele utódja….iszonyatosan sajnálom, mert egy igazi kincs.
Sajnos Pedri is megsérült, jobb lett volna a 90 percben kikapni, de ez van.
Össze kell szokni és jó lesz ez a csapat, de idő kell és meg kellene még jobban erősíteni a keretet.

Buli78

Sajnos ez a megfiatalított csapat rutintalan, és minőségi játékosaink se igen vannak. Ez még a négyhez sem lesz eleg, pár hét múlva meg jön a Napoli, ahogy elnézem, ők is gyorsabb focit játszanak mint mi jóval. Ferran Torres meg rúgott egy gólt aztán ennyi biztos bele jön majd🤣🤣

BarcaForLife

Az elso es legkomolyabb problema a fizikai es eronleti visszamaradottsag. Olyan intenzitassal jott a Bilbao h az hibetetlen. Mi ettol fenuevekre vagyunk…miert? Mikor a fel csapat tini? A masik a lassu tamadasok. Nem tudunk kontrazni…utoljara enriquenel tudtunk…mukodott is. Torres meg uj ezert probalt ures teruletre beindulni de mi nem ugratunk ki….erjen vissza mindenki a masik csapatbol.
Ezek a problemak orvosolhatoak vilagsztarok nelkul lasd Bilbao…de nem fogjuk mi ezt csinalni ameddig ez a barcelonai felfogas lesz itt. Es ez Xavi mellett nem fog valtozni. Ode egy uj beidegzodes, impulzus kell. Felfejlodni arra az intenzitasi szinte amibe meg a Norwich is felettunk van.
Az oregeknek padra kell menniuk…nem azert mert oregek. Hanem mert beleszarnak. A Muniain meg meg 50 sapnyol aki “oreg” olyan intenzitassal jatszik ami a mi fiataljainkat szegyenbe hozza.

Az a jelenet mikor a szogletzaszlonal tartottak a labdat kb 2 percig. Senki nem ideges h akkor jo most odamegyek es harcolok? Kontraznal le minket es van aki KOCOG BAZDMEG!!!!!!KOCOG. mint peldaul a meg nem 20 eves Nico tegnap. Hat egybol cserelnem ha 1 perce jatszik akkor is. Xavi lehet h jo edzo vagy az lesz de ahhoz amiben nekunk valtozni kell o nem fog segiteni. Nem is tud mert o sem jatszotta ezt az intenzitast soha. Akkor meg ez elment mert Messi Iniesta stb volt a csapatba. Nem Jugtla. Meg Abde aki leszegett fejjel elhuzoscselezik az oldalvinalig. Ki kell mondani h ez szar. Nem a turelmetlenseg miatt. De nincs egy emelkedo fejlodesi vonal.

Az meg h a 2 legjobb jatekosunk leserul . A legfiatalabbak….Fatinak szerintem annyi, bar ne lenne igazam. Az orvosi stan egy fos. Lehet megkoveztek de en se maradnek itt Dembele helyebe…..vagy aki trodeat akar nyerni. Dembele egy olyan csapatba mint a kontras real tundokolne….serules ide vagy oda.

Ez van. Akkor is hajra Barca orokre. Nezzuk mi lesz hetvegen.

Robi71

Az öregeknek padra kell menniük? …ezt csak azért mondod mert nem láttad a csapatot nélkülük (Pique, Alba, Alves, Busi)….egyiknek sincs minőségi alternatívája… a rutinról nem is beszélve.
A másik probléma., az összes rutinos játékosunk védekezö….nulla rutin a támadó szekcióban. Akiknek elméletileg ezt képviselnék (de Jong, Depay) még azt sem hozzák, mint a fiatalok.
Apropó fiatalok….nafy volt a felháborodás, amikor azt mondtam, hogy lelkesedésben, hajtásban mind jeles, de ami a játékintelligenciát illeti enyhén szólva is hiányosság vannak. Nálam az egyetlen, akiben ott pislákol az X, az Fati….sajnos tartok tőle, hogy benne ott is marad.

BarcaForLife

Lattam minden Barca meccset az utobbi 30 evben ha nem elobe akkor felvetelrol. Igen a padra mennenek. Ritkan tesznek hozza valamit a jatekhoz egy nagyobb terhelesu sorozatnal. Busquets helyett FDJ kezdene
Alba es Balde valthatna egymast. Meg Dest is benne lehet a korforgasba.
Pique neha eleg jo de neki is kell a rotalas. Te szerelmes vagy a rogeszmedbe h veded oket ha kell ha nem. Legenda az osszes de van a realitas. Ok mar nem lehetnek kezdok egyfolytaba. Es ne hozd fel a Realt. Eppen azert mukodik nekik mert az oregek meg mindig klasszist tesznek le. Nezz mar meg egy Modric-Busquets intenzitast, jatek hasznossagat. Na ugye. Nem kirugni kell oket. Hanem lassan valtoztatni.

Faramuci69

Balde egyértelműen nem élvezi Xavi bizalmát. Gondolom az edzések alapján hozta ezt a döntést. Alba így vetélytárs nélkül van. Az belefér, hogy néha gyengén játszik, de az nem, hogy nics megfelelő cseréje.Sajnos a tegnapi meccs részben rajta ment el. Erősen benne volt az első és a 3. gólban is. Ráadásul a kis Inaki folyamatosan hülyét csinált belőle.

Pique esetében a helyzett hasonló. De amíg Lenglet ül a padon, Garcia sérült, Mingueza meg igen …

Azért a legfeltűnőbb a Jugtla, Abde és Alba játéka volt. Persze Artaujonak sem volt jó napja. Azért 22 alatt még nem elvárható a folyamatos jó teljesítmény.

Nincsenek tapasztalt sztárjaink. Stegen erősen feljavult, Depay sérült (bár ő sem húzó ember mostanában), Luuk is hiányzott, bár ő csak egy jó iparos, szóval nagy a gond.

Kellene még ember, de ha nincs távozó, erről minek beszélünk.Teljesen felesleges itt Dybalaról, Kessieről álmodozni, akik nem is biztosdan válnánal be.

Most pénzt Depay, Dest, Dejong, Lenglet, Neto, és a kölcsönben lévők eladásával kaphatnánk. Cou, Pjanic, Trincao, Grízes. Esetleg még elpasszolhatnánk kölcsönbe Puigt,Gézát és Jugtlát.

Téli igazolásban ne reményenkedjünk túlzttan, már ha a nyárra összejönne valami, az is csoda lenne. Szerintem Haaland esélytelen. Hogyan? Amíg nincs valami óriási extrazsé. Ráadásul a srác most váltott Nikeról Adidasra, ami nekünk nem túl jó hír.

Pedri, Gavi viszont egyaránt kincs, és remélem Nico is fog még fejlődni. Torres gólja csodálatos volt, ez még alakulhat. Fati sérülése talány. A srác ebbe bele fog rokkanni.

BarcaForLife

Ide nem fog jonni Haaland…..ha igen nem is tudom mit csinalok. A realitas nalam mostmar erosebb mint az almodozas….es ez meccsrol meccsre fordult at. Van izgalom es direktebb jatek a meccseken…de hatekonyelsag rossz. Nem lehet szamitani a keretre, mert mindenki leserul. Nem lehet egy ugyanolyan kezdot osszeallitani.
Itt meg naggyon sok munka van. Es nem sok mindent lehet elrontani az epitkezes kozben mert nincs sok anyag (penz) a kezunkbe. Arra alapozni h hogy a betobbant fiatalok majd beernek itt nem lehet. Az az Ajax meg Dortmund stb. Szerintem Fatibol lehet(ett) vilagsztar…..Pedrinek is van eselye erre….Gavi es Nico meg annyira se biztos nalam…..Abde, Jugtla Mingueza nem ez a szint…vagyis de, pont ez…ez nem Barca szint….
Kivancsi leszek Dembelevel is mi lesz…..remelem jovo szezonre rendezodunk

Zöldbéla

“a kis Inaki” nem Alba gyengesége miatt ficánkolt, hanem azért, mert nagyon jó szélső (bár a Barcában lenne egy hasonló)!

Robi71

Egyetértek, mindig is erről beszéltem.
A Real-al való párhuzam nem áll…ők megtartották a klasszis magot (Kroos, Modic, Cazemiro teljes kp sort és Benzema-t)…. mi szélnek engedtük Messi-t, Suarez-t vagy éppen Rakitic-t. Most más lehetne az erőviszony a két klub között. Azt, hogy ők miért tartották meg és miért tarthatták meg….és mi nem, kár feszegetni.

Nagybarcelona

Nem írok ellemzèseket, már mindent leírtam, remélem egyre többen fogjátok látni a problèmákat, amiket meg kell oldani. Hajrá Barca!

Robi71

Védekező szekció ((Stegen, Alves, Araujo, Pique, Alba, Busi) vs. támadó szekció (De Jong, Gavi, Pedri, Torres Jutgla, …Fati, Martin, Puig, Abde).
Nem szorul elenzésre mindenki számára világos. A támadó szekcióban nincs se minóség se rutin. Az elmúlt 1,5 évben sikeresen kitakarítottuk….

Nagybarcelona

Azért ez nem egy rossz csapat
Stegen
Alves/Dest-Pique/Garcia-Araujo/Lenglet-Alba/Dest+ Mingueza
Busquets/De Jong
De Jong/Nico-Pedri/Gavi
Torres/Abde-Luuk-Depay/Fati
Még mindig egy jó csatárt hiányolok elsősorban, Dembelèvel meg lettünk volna erre a fèl èvre, de neki már nem lesz visszaút, ezért jó lenne valakire lecserélni, kölcsön+vásárlásivopcióval. Kellene még egy kp-s a csikink elé. Ezt írom èv eleje óta. A fizetèsek miatt most esetleg egy csatár férne be Dembele helyère, de így is kellene még távozó (Neto, Brathwaite, Roberto). F. De Jongot, Depayt ès Destet formába kell hozni, mert rövid a keret. Alakítani kellene a játékunk szervezettsègèn, amit pár hete írok. El kellene felejteni a 343 mellett ezt a magasan feltolt vèdekezèst, magasan letámadást. A fiatalok mèg, az idősek már nem bírják. Most is tartom, hogy Xavival lendület ès lelkessèg jött, ami a szervezettsèg rovására ment. Az idősekben egyetèrtünk. Valahogy nekik is jobban feküdt az előző edzőnk stílusa. Xavi fog még tapasztalatot gyűjteni, de ismétlem, a jelenlegi kerettel szükség van a cèlfocira, ha kell a védekezést erősíteni, váltani meccs közben 532-re, ha az eredmény megkívánja. Most ez van, cél az első 4 hely valamelyike.

Robi71

Hátul sem vagyunk éppen acélosak…de a támadó potenciálunk közelít a lepkefinghoz.
Senki sem tart már tőle, így sokkal nagyobb nyomás helyeződik a védelemre.
A fiatalok biztatóan berobbantak….de mostanra (koruknál fogva érthetően) látványosan elfogytak. Már nem tesznek semmit sem hozzá a játékhoz.
A húzóemberek nem emelkednek ki….az öregek pedig hozzák az elvártat, de (korukbl adódóan érthetően) már nem adnak hozzá extrát. Kezdek aggódni…

Nagybarcelona

Szerintem azon fog múlni a szezon “sikeressége”, hogy belátják e az emberek, hogy Koemannak csak igaza volt, ès visszatérünk IDÈNRE! azokhoz az játèkelemekhez, ès stílushoz. Nyomhatjátok a mínuszokat…

Robi71

Azzal számoltam, hogy lassú, de biztos csapatfejlődéssel a végére meglesz a top4. De az elmúlt 2-3 meccs nem ezt a trendet mutatja. Beszürkült a játék, nem jönnek az extrák…az idő pedig szorít.

suba

Az öregek közül Piquenél egyértelmű, hogy nélküle még dezorganizáltabbak. Busi azért tűnik kulcsembernek, mert attól az, ha játszatják. Amint nem lenne ott, az edzőnek meg kéne szerveznie a középpályás játékot, ami gyorsabb lehetne, mint a Busi féle. A két öreg szélsőhátvéd tegnap kifejezetten gyenge volt. Nem igaz, hogy síma bajnokin ne lehetne a helyükre fiatal csereembert beszoktatni. A támadóknál Fati kiesése komoly baj, de Torres és Depay sok mindent megoldana, ha a középpálya őrájuk játszaná a labdákat.

Robi71

A fiatalokat nem a véghajrában kell bedobni amikor a top4be végezni a cél…és az ezzel járó 150 millió.
Felelőtlenül indultunk el ebben a szezonban. Nyáron csak egyetlen cél volt…csökkenteni a bérkeretet bármi áron. Kulcsjátékosokat vesztettünk, a mögöttük tátongó ürességgel mit sem törölve.
Nagyon vékony jégen táncolunk….

Faramuci69

És Depay, F Dejong , Dest?

Robi71

…és hol vannak ők most?…

Barcafan93

A kövi meccsen Baldét szeretném a kezdőbe.
A kpra van egy rakat játékosunk de ebből a Pedri, Gavi kettős ér is vmit, de még nagyon fiatalok.
Nico néha jo meccset játszik máskor eltűnik, De Jong trgnapi meccse borzasztó volt…
Remélem h ez most csak egy ilyen meccs volt, az Athletic ellen mindig nehez mert brutalisan letamadnak illetve 8 tudovel jatszanak ellenunk, remelem a bajnokságban sikerul a 4. Helyet megcsipni.

Zöldbéla

Csak akkor sikerül, ha a Barca játékosok is:”brutálisan letámadnak illetve 8 tüdővel jatszanak”!

🙂

suba

Xavi gyakorlatlan edző. Csak egy játékmódot ismer és belelátja a keretbe, hogy az erre képes. Persze ha óriási türelem van, akkor előbb-utóbb valahogy megoldják ezeket a problémákat is. De nehéz lesz….

Eminusz

Pontosan ettol feltem, mielott kineveztek Xavit! Annyira tudtam, hogy ez lesz! Tobbszir leirtam, ha o lesz az edzo, a baratai meg kirobbanthatatlanok lesznek, mint eddig! Pique, Alba es Busquets kivetelezettek, es a hirek szerint Xavi Roberto hosszabbitasat is prioritasnak tartja (na vajon miert..)! Albanak cseret keres, de neki mar nem csere kell, hanem akinek o lehet a csereje! Nem Taglificokban kellene gondolkodnunk (habar nem vagyok benne biztos, hogy rosszabb lenne, mint Jordi..), hanem komoly nevekben! Nalam Theo Hernandez lenne a befuto! Nagyon kedvelem a jatekat es a Milan nem arrol hires, hogy dragan ad jatekosokat! VKP-poszton konnyebb dolgunk van, mert remek ingyen megszerezheto jatekosok lesznek a piacon nyaron (Zakaria, Kessie, Brozovic..)
A vedelemben egy vezeralak mar van szerencsenkre Araujo szemelyeben! Melle kene igazolni valami igazan komoly vedot (De Ligt, Kounde, Gimenez, Romagnoli, Laporte)!
Mindebbol kiindulva, lehet, hogy a Milannal kene targyaloasztalhoz ulni… Odaadnank nekik Umtitit, Albat, Pjanicot (akar meg Lenglet, Coutinhot is…) cserebe a Romagnoli, Theo, Kessie trioert! Na?? :))

Robi71

Xavi “barátai” nélkül a kiesés elkerülése lenne a cél. Mondanám hogy 3-4 meccs erejéig próbáljuk meg nélkülük, hogy a laikusok is győződjünk meg a fontosságukról….de akkor végleg búcsút mondhatnánk a top4-nek.

thegod

Te vagy az Xavi ?

BarcaForLife

Hat eddig veluk sincs meg szoval ne legyel ebbe olyan biztos….ha azt is hiszed h mindig igazad van neha viccbol kepzeld el h nincs es mi van ha jobbak lennenk? Mert azt nem lathatod hogy mi lenne nelkuluk csak azt h milyen veluk.

Robi71

…én csak azt látom, hogy még jobban szenvedtünk amikor ők nem voltak a pályán. Most minden meccsen a lehető legjobb kezdőt kell a pályára küldeni, ahhoz, hogy a szezon végén a lehető legjobb helyezést érjük el. Aztán majd nyáron el lehet gondolkodni hogyan, kivel tovább….de ebben nagy szerepet fog játszani, hogy ott leszünk a legjobb 4-ben. Ha nem leszünk benne…továbbra is felejtős lesz a felzárkózás.

thegod

te azt látod amit látni akarsz fiam!!!

Mindegy

 “Gúnyolódsz és sértegetsz. Ilyent erős ember nem tesz. A kisebbségi komplexusodat pedig én nem tudom megoldani. Ehhez szakember kell.”

Robi71

Ha nem lesz top4, akkor az igazolások továbbra is a Barca B-böl fognak érkezni.

Zöldbéla

Ez (mármint az utánpótlásból igazolni) nem feltétlenül probléma! 🙂

Last edited 3 hónapja by Zöldbéla
Robi71

…értsd másra nem lesz pénz. 🙂

Zöldbéla

Pique, Alba es Busquets bem kivételezettek, hanem posztjukon a klub legjobb játékosai!

Busi a válogatottban is csak a kivételezettsége miatt játszhat? Nem, ő a posztján a legjobb spanyol játékos.

BarcaForLife

Rodri jobb nala mar…

Zöldbéla

Lehetséges, de akkor Busit miért játszatják? 🙂

BarcaForLife

Ugyanazt kerdezzuk 🙂

Zöldbéla

Te állítod, hogy nem kéne játszania, szerintem pedig még mindig klasszis a posztján!

Nagybarcelona

Már írtam, meg kellene nézni De Jongot a posztján. Jelenleg az egyik legfontosabb pozíció. Busquets szűrésen ès labdaszerzèsben még mindig az egyik legjobb, de Xavi direkt játèkot játszatna, a csíkók lendületesen szaladnak, Busquets meg megakasztja a játékot. Döntsük el mit akarunk. Koeman alatt nagyon jó volt, az 532-ben, kevesebb volt a védekező, több az irányító feladat, visszább volt vonva a csapat. Most fel van tolva, ehhez meg lassú.

Nagybarcelona

Oscar megerősítette, hogy vele tárgyalunk. De még az ő bérét sem tudjuk beilleszteni, valakinek távoznia kell. 🙂 Akkor nem 1 euróèrt jön?

Zoli1975

Pedri nem sérült le, kisebb problémája volt és megelőzési céllal hozták le.
comment image

altopasso

Raiola az intenzíven. Súlyos tüdőproblémák.

altopasso

De állítólag hamarosan kiengedi a Mail szerint.

Robi71

Alakul a licit a licit Dembélé-ért…a Chelsea 4 milliót ajánl. Senki többet? 🙂

Nagybarcelona

Ha szerződèse vège előtt távozik, állítólag 5 millió jár a Dortmundnak. 🙂 -Dario Sport
Közben Fatit lehet műteni kell. A vègèn lehet vissza kell könyörögni Dembelèt. A minap írtam már erről az “okos” huzasról…

Nagybarcelona

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2022/01/21/61eb21e7268e3e6f5a8b459e.html Dembele pènteken már a csapattal edzett. 🙂 Komolyan néha olyan èrzèsem van, hogy a blogról jobban eliranyitanak a klubot. Mindenki azt hiszi, milyen komoly nagy tudású emberek irányítják a klubot, csapatot, aztán…
Legelsőnek szerződtetni kellene egy embert Ramon Planes helyère, Alemany alá egyenlőre (Overmars, Zorc, Monchi) aki az átigazolásokért, szakmai munkáért felelős.

Nagybarcelona
Nagybarcelona

Xavi 2 játékost kèrne, meg tèlen. Problémás lesz a bérek beillesztèse. Állítólag a vezetősèg aggódik, hogy nem lesz BL helyezés. Jókor…

Nagybarcelona

https://www.fcbarcelonanoticias.com/en/players/nightmare-ansu-has-lost-63-last-73-games-barcelona_277125_102.html Fati az utóbbi 73 meccsből 63-at kihagyott. Egyesek szerint még adjuk el Depayt is. Amint felépül, tegyünk a kedvére, mehet a Depay-Luuk-Ferran sor. Ha Dembele nem megy télen, nem jön senki, neki is muszáj lesz játszania, ahogy már írtam. Ahogy írtam, nagyon sok fog múlni most Xavin. Depayt, De Jongot vissza kell hozni èv eleji formájukba, ès Luuknak, Brathwaitenak is meg kell adni a lehetőséget, nem lesz sok lehetőség a kísérletezésre a fiatalokkal, kellenek a pontok, meg kell találni a legjobb felállást, ha kell vissza kell hozni azokat az elemeket, amik èv elejèn beváltak.

Nagybarcelona

Igazolni akarunk egy vèdőt, ès egy csatárt. Csak mondom, hogy régi “sztártehetsegünk” Edgar Iè vezeti a sort, a legmagasabb èrtèkkel a csapat nélküli játékosok között 7,5 milliós èrtèkkel. Ès ott van Diego Costa is. 🤣

Mindegy

szerződése van…nem tilthatják el az edzéstől…

Mindegy

amúgy csak hogy neked is világos legyen mi vezetett eddig Dembivel kapcsolatban
Az FC Barcelonának minden joga megvan ahhoz, hogy megtudja, Ousmane Dembélé megújítja-e vagy sem. Alig várja június 30-át, hogy elhatározza magát. Ugyanúgy, ahogy a FIFA megengedi a franciának, hogy január 1-től egy másik klubhoz kötelezze el magát, a Barcának is joga van arra, hogy előre megtervezhesse keretét (távozások, aláírások…). Ez a különbség Dembélé és Memphis, Eric Garcia és Alaba között. Az utolsó három már januárban értesítette klubját, hogy a szezon végén nem folytatja. Még ha csak az intézmény iránti tiszteletből is, amelyben közel öt évet töltött, Dembélének is így kellene eljárnia.”

https://www.sport.es/es/noticias/opinion/dembele-dicen-capitanes-barca-13133613

amúgy igen így hogy kiesett Fati min 2 hónapra ez így elég nagy szopó…

Nagybarcelona

Ez mind várható volt. A következő pontokat megbízható nemzetközi forrásokból származnak:
-Amikor Koemant kirúgták, elismerték, hogy bukott a télre erősítèsekre szánt 20 millió, előzőleg is erről cikkeztek a lapok, tudták mi nden esetben ez lesz a következménye
-èv elején látszott, hogy kevès lesz a keret, nyáron vagy 100 milliós bèr szabadult fel (Messi, Griezmann, Pjanic), az egy a 4-hez szabály alapján 25 milliós bèrt lehetett volna beilleszteni. Most télen kiket küldjünk még el, ès a távozók bérének negyedèt lehet játékos regisztrációra felhasználni, nyár végére is adott volt ez a 20 millió, ne higgyük, hogy minden az utolsó napon dőlt el, minden tervezett volt, De itt is sokak szerint Koeman a hibás, mert ő alakította ki a keretet.
-Fatira 4 műtét után mit akartunk alapozni? Jött elé Depay, sokan elküldenèk, szépen leèpítjük, kiutálják
-a góljainak kb 70%-a távozott, mégsem kerestek erősítést, Luuk jött 1 milliós fizetèssel 1 millióèrt, kb. Koeman fejébe került, mikor tudva levő volt, hogy utolsó perces kènyszerigazolás, aztán látjuk, hasznos tud lenni.
-Dembelèről írtam, kb 20-45 milliós kiesése lenne, ha hosszabbítana, ki írna alá ilyen veszteséggel, mikor majdnem mindenki utálja itt. Aztán Depay leépítésével kiutáljuk erre a fèl èvre Dembelèt is, majd Fati “váratlanul” lesèrül. Ha távozik is, a negyedét szánhatjuk bérre a 12 milliós bèrènek, vagy elücsőrög a semmiért a padon füttyök közepette
-Mindenhol azt olvasom, Koeman tönkretette a csapat fizikai állapotát, tavaly nem fordítottunk többször is az utolsó percekben, nem daraltunk többször is 120 percet. Igaz 3 felé játékos van, 20 èv alatti, 30 èv fölötti, meg a kiutált bűnbakok
-Vacak apróèrt beáldoztunk használható játèkosokat, Emersonon nyertünk 10 milliót, de még tovább gyengítik a keretünket apróèrt (Dest, Mingueza, Dembele, Puig?)
-Nem èltünk a piac nyújtotta lehetőségekkel, ingyen erősíthettünk volna Falcaoval(Recreativo), Aurier (Villarreal), Paulinho (corinthians), most pl. írtam Diego Costat. Ezek csak példák, de a kölcsön adott Trincao helyett is kérhettük volna pl. A 16 millióèrt Sevillának távozó Rafa Mirt, ès így tovább. Sajnos nem vagyunk olyan helyzetben, hogy valogassunk a világsztárok között.
Okoskodásnak tűnhet, minden szavam, de mindent előre leírtam (Falcaot pl. nem, de voltak lehetősègeink). Èn az amatőr. Akkor mennyire profi a vezetősègünk? Aztán azt olvasom, milyen profi Alemany, közben Coutinho a haverjához menekült egy közèpcsapatba, hogy játszhasson
, Umtiti! meg belement a fizetèsátütenezèsbe, hogy valaki kölcsön vegye, aztán pechünkre lesèrült. Mindenki, közte a vezetősègünk is feltette a szezonunk sikerességét nevekre, mikor tele van sérülékeny, illetve tizenéves játékosokkal. Hányszor linkeltem az orvosi szakértő vèlemènyèt a fiatalok terhelhetőségèről? Aztán taktikát váltunk, nagy presszingre, több futásra, lendületesebb játékra, sèrülten játszatjuk presztizsből a játèkosainkat, ès csodálkozunk, hogy kidől meg a fél csapat.

Buli78

Fati 2-3 hónap ő lesz az új Dembele

thegod

Akkor ő is különleges bánásmódot fog kapni itt a blogon!!!
Szegény 🙁

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-01-22-interesting-reason-why-spotify-wants-to-sponsor-barcelona/ a Spotify támogatni akarja a Barcát. Kriptovalutával foglalkozó támogatót keresnek mèg, ès főszponzort. Jövőre nem lesz hely a mezen. 🙂

Nagybarcelona

https://www.fcbarcelona.com/en/club/partners akit èrdekel, itt az összes jelenlegi szponzor, a Rakutennel ès a Bekoval lejár a szerződès.

Nagybarcelona

Sokszor írtam, Paulinho csapat nélkül. Visszatért januárban a Corinthiansba, 4 meccs 2 gól. Komolyan elgondolkodnèk Diego Costan, Pedig mindig utáltam. 🙂 33 èves, “spanyol”, ès finoman fogalmazva nagy küzdő. (Ide tudtam volna másik jelzőt 🙂 )

fcbp10

Diego Costa a világ egyik legbunkóbb játékosa, jó volt az Atletico Madridban, de én elvből sem igazolnám le őt. Tudom, kéne valaki, de ő szerintem nem ilik amúgy sem ide játékstílusban.

Robi71

Jelen helyzetben adja magát a Torres (bsz) – Luuk (Martin) – Depay (jsz) támadósor. És ennyi, mert a még bevethető támadók Abde (jsz) vagy Jutgla (jsz) nem az a szint.
Január végéig feltétlenül el kellene passzolni Dembélé-t és hozni valakit. Leginkább szélső kellene. Annál is inkább, mert Dembi felejtős, eddig sem tette oda magát, ezután még annyira sem tenné.
Ha ez nem történik meg, székső támadók hiányában felejtős a 4 védős rendszer (433) és vissza kell térni a 3 védősre (343, 352).

Nagybarcelona

Már írtam, nem mindegy ez a 3 vèdő. Nálam ez 5 vèdő. 3 középső, ès 2 szárnyvèdő. Xavinál 3 közèphátvèd ès 4 középpályás. Alba ott a kp-an játszott mindig. Ez szerintem a modern fociban nem tud működni. Örülök, hogy egyre többen látják a problèmákat. Neked is írtam, nekem Koeman semmit nem jelent, de a munkásságát hasznosnak vèltem a jelenlegi helyzetben. Ezeket az elemeket kellene visszahozni (Alba, Busquets, De Jong, Depay erőssègeit) a játékba. Ilyen az 532 is, főleg előnyben, az eredmény vègett, linkeltem a Celta meccs óta 7 pontot vesztettünk pontszerző, vagy győztes állásról. Aztán reménykedjünk, hogy nyártól Xavi tud èpítkezni, igazolni, mert tartósan közèpcsapattá silányulhatunk.

Robi71

Az én 352-m ugyan az, mint a te 532-d. 🙂
Nincs klasszis klasszikus szélső támadónk, Torres és Depay sem az.
Xavi lehetőségei erősen be vannak korlátozva.

Nagybarcelona

Akkor egyetértünk. Nekem Depay bal, Torres jobb szélen eléggé megfelel. Nekem a 433-al sincs bajom. Elől Depay-Luuk-Torres, de mehet az 523, ha nincs elég kp-s, szerintem Torressel van bőven lehetőség. Jó lenne még egy közèpcsatár, legolcsóbb megoldást írtam, Diego Costa csapat nélkül, ès “spanyol” is. Meg Brazil, a brazil kedvelőknek :). Szerintem nem olyan gyenge ez a csapat, meglehet az első 4, Dembelèt is játszatnám, ha januárban nem megy. Nekem ahogy írtam a 343-al van problémám, a feltolt védekezéssel, ès a magas letámadással. Ha ezt játszuk, nálam a kezdő kp-a Pedri-De Jong-Gavi lenne. El kellene dönteni, mit akarunk játszani, ahhoz kialakítani a kezdőt. Ès kell a cèlfoci, ha vezetünk, ne szègyelljünk beküldeni védőket. Ez most a realitás, nyártól remèljük tudunk èpítkezni.

Robi71

Ha a sérülés sorozat folytatódik bajban leszünk. Teljes kerettel meglenne a top4, de ha így folytatódik nagyon necces lesz.
Két hely már elkelt (Real, Sevilla)….a megmaradt 2-re 4-5 csapat pályázik (Betis, Atletico, Sociedad, Villareal és mi.
Szerencse az Atletico gyengélkedése, máskülönben már csak egy hely lenne kiadó.

Nagybarcelona

Erről írtam neked már nyáron is. Sajnos sok a fiatal, idős, potenciálisan sérülékeny. Ezért gyenge a keret, a többi riválisnak èvek óta együtt játszó, minden poszton 2 játékossal rendelkező kerete van. Ezért vártam idén a cèlfocit. Sajnos az Atleticonak sokkal erősebb a kerete, azaz 1 hely kiadó szerintem. Ezt reális el lehet csípni, de véget kell vetni a szèthúzásnak, mindenkire számítani kell, lehetőleg erősíteni, ha ez fèl èvre az általam is utált Costa, akkor ő. A kis csapatokat ütni kell, nem a presztízs meccsek számítanak, a Reál, Atletico, Sevilla, Napoli ellen.

Nagybarcelona

Depay kilőve az Alaves meccsre.
Akkor mehet is az 532.
Stegen
Alves-Araujo-Pique-Lenglet-Alba
Busquets
De Jong-Pedri
Luuk-Torres
Ez egy erős csapat.

Nagybarcelona

Egyszer megnéznék egy 523-as felállást is, ha egèszsègesek lesznek a játékosok.
Stegen
Alves-Araujo-Pique-Lenglet-Alba
De Jong-Busquets
Ferran-Luuk-Depay.
Kellene egy jó közèpcsatár minden felállásban. 🙂 Egyre jobban tetszik Patrik Schick. Nyáron jó lenne elhozni vagy 40 millióèrt. Vagy 60 millióèrt 4 rèszletre. Fèl èvre meg jó lesz Diego Costa😆

Nagybarcelona

Vagy könyörögjük vissza Luis Suarezt ès elég lesz Griezmannèrt majd 30 millió. 🤣 Az Atletico igazán tehetne szívességet. A 30 milliót is elengedjük Saulèrt, de nem tudnánk beilleszteni a bérét, ezért kellett volna nyáron meglèpni ezeket a döntéseket…

Steve fan

Kicsit össze megérted! Dephay bal,és Torres a jobb! De! Van 6 támadó ( most ne menjünk bele ki milyen szint) ,min.2 támadó kp. Mégis sorban jönnek a vereségek! Dembelet szándékosan hagytam ki. Ha hosszabbít ha nem ,szerződése van június végéig(eladni már nem tudjuk komolyabb pénzért) játszania kell , azért kap fizetést! 7 támadó+ 2 tkp! Eredmény semmi. Akkor máshol a hiba? A védelem,ami évekre visszamenőleg a fő gyengeségünk! Hiába volt hogy Messi , hozott pár meccset rúgta a gólokat,míg a védősor ostoba piti hibáin elment a meccs. Ezzel a résszel nem tudunk mit kezdeni. Alba nekem már a Liverpool ellen csak csere szint. A Samedo-Dest cserének a mai napig nem látom értelmét. A belső védő párost még egyszerűen nem tudják össze rakni.

Nagybarcelona

Sok mindennel egyetèrtek, de szerintem nem a védelemmel van a baj. Folyamatosan lehoznak egy jó átlagot, magas pontszámokat kapnak a meccsek után. Kritizálhatjuk Albát, aki pl. a Reál ellen a legjobbunk volt. Busquetset is, de ő is elég jó szezont hoz. Akkor hol a hiba? A kp-s vèdekezèssel egyértelműen. Ide kell Busquets, ès egy jó formában lévő De Jong. Idén ezzel gazdálkodhatunk. Alves 3 gólpasszt adott mióta itt van, ès vèdekezèsben is jobb Destnel. Èn a problémát a felállásban (343) ès a magas letámadásban, feltolt védekezésben látom. Kritizálhatunk egyènenkènt, mert Dembelèt megállítják, mert 2 ember védekezik rajta, azért őt írtam, mert a statok alapján legjobban cselező játékosunk jelenleg, ès kritizálhatjuk Araujot is, ha 50 M szabad terület előtte, ès egy az egyben megverik, azért ő a példa, mert a leggyorsabb vèdőnk. Ismét kérdezem, akkor hol a hiba? Vagy hogy közèpcsatárban a 176 cm-s Depayt elnyomják, egyedül 4 vèdő között,vagy hogy nem szerzünk kontra gólt, mert 2 a 2 ellen is bevárják a kp-sokat, vagy hogy Busquetset verik sebességben, ès meg sorolhatnám. Mondhatjuk azt is, hogy nincs elég Barca DNS-ű játékosunk, vagy hogy nincs elég klasszis játékosunk, de másoknak sincs.

Steve fan

Ha 11 egymásra állított dominobol kihuzol eggyet eldől az összes! Én ebben a szezonban valahogy az összhangot hianyolom bárki is az edző. Vagy egy eltiltott,vagy két sérült,vagy hosszabbítás miatti szarakodas,de mindig van valami, hogy nem kérek a csapat!

Nagybarcelona

Mert tele vagyunk tizenèvesekkel. Ahogy írtam, nem így kell fiatalítani. Aztán még sokan a meglévő tapasztaltakat is elküldenek…

Nagybarcelona

Everton-Aston Villa
Hajrá Coutinho!!!
Még sosem szurkoltam ennyire kölcsönben lévő játékosért. Kellene az a 40 millió.

Robi71

Nem tudom miben egyezett meg Koeman és Laporta a nyáron a keretet illetőleg….szerinted hogy gondolták, hogy ez a keret alkalmas bajnoki győzelemért harcban lenni?…mert ez volt a hivatalos klubkommunikáció.
Laporta üzletember, de Koeman szakember…legalábbis van aki annak tartja. Kutya kötelessége lett volna jelezni, ha képes volt egyáltalán felmérni a keret minőségét, hogy ez kevés lesz.
Ezért mondom, hogy amellett, hogy gyenge szakembernek tartom….a hitelessége is megkérdőjelezhető. Annyira ragaszkodott a posztjához, hogy beválalt olyan is, ami eleve kudarcra volt ítélve.
Ha őszintén kiáll szezon előtt és azt mondja, hogy a keret nemhogy nem bajnokesélyes, hanem még a top4 is necces…és ezért menesztik, akkor megemelem a kalapom előtte.

thegod

“Nem tudom miben egyezett..” meg semmi mást sem!!! Úgy hogy ne tegyél úgy mint ha az igazgatósági székben ülnél!!! Tapasztalat klubvezetésben, edzősködésben? Valami csak van a hatalmas arc mögött ? A lekiabálok az erkélyről a srácoknak még nem számít annak 🙂 Tele vannak az írásaid sértetséggel fiam!!!!!

Robi71

A stílusod alapján neked először és utoljára írok.
Ez nem sértödöttség, hanem korrektség.
Koeman egy futball legenda és nem mellesleg multimilliomos. Emellett állítása szerint szereti ezt a klubot.
Akkor kutyakötelessége őszinte lenni a klubvezetéssel, a játékosokkal és főleg a szurkolókkal szemben….simán megtehette volna nyiltan és nem virágnyelven.
Ha megkapja az erősítés marad, ha nem lemond. Mindenki jobban járt volna. Mi sem kergetünk hamis illuziókat és ő is elkerülhette volna a csúfos, megalázó kirúgását…ami rateszi majd a bélyegét a további edzői pályafutására…amennyiben folytatni kívánja.

thegod

jól van! Nem kell megsértődni !! Amúgy szép kis meséket találsz ki amiknek még lehet egy kis igazságtartalma is ha szerencséd van! Tényleg olyan téged olvasni mint ha egy mindent tudó varázsgömb súgná a fülünkbe az igazságot 🙂 lehetne az új neved “robiszerintavilág”. Ám nem lehet annyira nagy gond hiszen te is a világ legjobb csapatának szurkolsz 🙂 Vigyázz magadra fiam és szállj le a magas lóról ha kérhetem mert elveszed a normálisabb szurkolók kedvét a blogtól (sztem)

Robi71

Nem tudom mi nem érthető abban ami írtam. Koeman futball legenda és az anyagi háttere is rendezett….enyhén szólva.
Mi akadályozta abban, hogy nyáron felálljon a padról ha az elvárás irreális?…ha csak nem a 12 millió? 😀

thegod

Szereti a kihívásokat és a klubot!!! Ez is egy mese de szerethetőbb 🙂 Te csípted mint edzőt? (Én nem) A nyilatkozatai stílusa pedig…

Robi71

Már a kinevezését sem értettem, de akkoriban nem volt más aki egy hiteltelen Bartomeu kezéből elvette volna a csontot.

Nagybarcelona

Nem szimpátia alapján kell èrtèkelni, ahogy Robi teszi. Koeman mindig az igazat nyilatkozta. Amúgy egy arrogáns, pökhendi alak. Sokaknak fogalmuk sincs, hogy Xavi legalább olyan arrogáns, elég a játékosként tett nyilatkozatait elolvasni, pl. Az általam is utalt Realról.

Nagybarcelona

Koeman többször is lenyilatkozta, viragnyelven, hogy gyenge a keret. Linkeltem erről sokat. Azt is, a vezetősèg azt tanácsolta, adjuk el Emersont, mert jó pénzt lehet kapni èrte. Luukról mit nyilatkozott? Jobb fejjel, mint Neymar. Mit nyilatkozzon? Hogy ezt biztosította a vezetőség. Most akkor Xavit is fikázzuk? Tessèk itt egy hír. Az orvos tanácsa ellenére több ideig játszatta.
https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-01-22-xavi-confirms-he-defied-doctors-orders-in-playing-fati-against-bilbao-explains-why/ Ezt akartam hozni, illetve új hír, hogy Xavi szerint dolgoznak az átigazolásokon télre. Most ide illesztem…
Ezt hozták össze Laportáèk, amit sokszor írtam. Ez van. Ebből kell kihozni a maximumot, amit úgy láttam Koeman meg is tesz, te kritizáltad mindenért. Most itt van Xavi, de èn kapok, mert kritizálni merem, mert úgy látom egyre lejjebb csúszik a csapat.

Nagybarcelona

Vannak jobban teljesítő játékosok?
Vannak rosszabbul teljesítő játékosok?
Mi a hiba?

Steve fan

Az, hogy még mindig kísérletezgetünk. A Real sem verhetetlen. De kellett két szezon,és ugyanazt erőltetik. Elsősorban jól összerakták a védelmüket. És Vinícius szélső játékára építenek,ő az aki leggyorsabban felvisz egy támadást.Nálunk ez a sokpasszos előrejáték kiismerhető és rengeteg hibalehetőséget rejt. Egy labdavesztés és jön a kontra. Feltolt védelem és nagyon sebezhető.

Robi71

Laporta-nak csökkenteni kellett a kiadásokat, a fizetési keretet. Ennek érdekében cselekedett. Eddig rendben is van….csak egy a bibi, a célokat nem a megmaradt keret minőségéhez mérte. Amikor látta, hogy ennek az elérése veszélyben van menesztette szezon közben Koeman-t, aki nem hozta azt amit vállalt.
Ez elkerülhető lett volna ha Koeman őszintén kiáll a szezon kezdete előtt….ha Laporta akkor meneszti, a vészjelzés a szurkolók felé akkor is megvan.
Xavi-ról annyit, hogy a Koeman csapatát vette át amelyik a 10. helyen tanyázott akkor. A téli erősítések? ….jött Torres, és ment Dembi és sajnos Aguero. Ez eddig inkább további gyengülés.

BarcaForLife

Te is azt mondtad az elejen hogy ezzel a kerettel szegyen nem bajnoksagot nyerni…foleg h milyen gyenge a Real es az Atletico. Most akkor mi van?

Robi71

Ilyent nem mondtam. Messi távozásaval egyértelművé vált, hogy nem leszünk bajnokok. Ellenben, hogy ennek ellenére a top4 elérhető, ezt biztosan.
Azt többször is mondtam, hogy CR távozása után nem gondoltam, hogy Messi-vel a sorainkban bajnokságot veszítettünk. Sajnos sikerült a “bravúr” többször is.

Robi71

Az Atletico-t vártam bajnoknak ismételten…mivel papíron tovább erősödtek. Érthetetlen a gyenge szereplésük. Valami nagyon nincs rendben.
Ellenben Ancelotti Real-ja túlteljesít, sajnos.

Mindegy

Már január 22…megakartuk erősíteni a támadósorunkat …jött Torres, kiesett Dembi és Fati…jó nagy kakában vagyunk egyfolytában…

suba

Nem értem ezt a szakszervezeti tipusú szabályozást a játékosok jogairól. Odáig rendben van, hogy a szerződésben kikötött pénz a szerződés lejártáig jár. De miért nincs meg az edzőnek a joga a vezetőséggel egyetértésben eldönteni, hogy kiket játszat, kiket edz? És miért nincs az egyesülletnek joga félévenként eldönteni, hogy kiket regisztrál az igazolt játékosai közül?

Mindegy

Xavi szavai a holnapi meccs előtt:
https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20220122/1001740647/rueda-prensa-xavi-directo.html
Dembi helyzetében nincs változás…ám sisokko jövhéten elnéz Barcelónába hogy mi újság, szerintük még van esély a maradására…játszik velünk ..mint ha nem is ugyanabban az univerzumban lennének a klubbal 🙂
Fatiról hétfőn döntenek valószínű műtét 🙁 …de egyébként akkor most hogy is van ez ? Dembi állandóan sérült mert egy “amatőr stb” Fatival mi a helyzet? Én elgondolkodnék egyesek helyében …ja ettől függetlenül dembi bekaphassa…nálam ezzel a játszunk a klubbal hozzáállással kiverte a biztosítékot…igaz ezt tették akkor is mikor hozzánk jöttek…és állítólag egyre több ilyen eset lesz a footbal világában….ja és én azért még nem innék mérget arra hogy nem hosszabít..bát ha Tuchel akarja és meg is fizetik miért ne menne…vele még jól mentek a dolgai…

JasoN

Egyetértek, Fati is ugyan olyan sérülékeny. Nem vagyunk sokkal vele sem előrébb sajnos….. annyi hogy a mi kutyánk kölyke legalább.

Robi71

Fati súlyos sérülése után sajnos benne volt, hogy már nem lesz a régi. Ha jól emlékszem többször műtötték, talán még el is távolítottak valami szövetet .

Robi71

A bal térségből a belső meniszkuszt távolították el.

Robi71

Térdéből.

Robi71

Xavi szerint Dembélé helyzete továbbra is változatlan. A klub továbbra is nyitott a hosszabbításra. Minden Dembélé-n múlik.
Amúgy szerintem is “csak” egy utolsó figyelmeztetés volt az, hogy nem került be a Bilbao elleni keretbe.
Fati sérülése még inkább kényszerhelyzetbe hozza a klubot. Elég kínos a helyzet, ha eddig nem volt az eléggé.

Steve fan

Csak egy kérdés! Mi van ha március 28-án,vagy teszem fel április 19-én,de még június végéig meggondolja magát és hosszabbít,ergo nem várja meg , hogy kifusson a szerződése? Ennek a kérdésnek visszamenőleg óriási jelentősége van!

Robi71

Ha most marad és nem megy el kölcsönben, végleg vagy cserében….akkor gyakorlatilag június 30-ig bármikor hosszabbít. Habár a törésvonal közte és a klub (leginkább a szurkolók) áthídalhatatlannak látszik. Aztán a fene tudja…az elmúlt 5-6 évben éppen elég furcsaság történt a klubnál.

Steve fan

Na erre a válaszra vártam!!! Ha 2021 március vége óta Laporta a klub elnöke , akkor miért kellett megvárni, hogy kifusson Leo Messi szerződése,és nyár végén nem lett volna a Liga szarakodása, hogy nem fért bele a bére bla,bla……! Ezt akkor anno ki baltázta el? Hosszabbított volna teszem fel tavaly májusban,fele fizetésért,és megy a fiatalítás is,befért volna 5-6 fiatal a rutinos öregekkel. Azért ismerjük el azóta nem megy a szekér mióta Messi eligazolt,annak ellenére hogy ameddig volt beesett néha egy-egy nagy zakó is. Meccseket hozott vissza bukóból , a fiatal generációnak mellette kellett volna beérni. Ez egy nagy bal@ság volt!

Robi71

Egyetértek. Nehezén lenyeltem, hogy a legjobbakon túladtunk a fizetési keretet csökkentése érdekében, de Leo-t mindenáron meg kellett volna tartani. Elengedtük a kotlóst a csibék felöl.

Steve fan

Na ezzel túlbeszéltük a Laporta témát! Bárkit eladhatott,elengedhetett volna,de ezt nem értik sokan(El Cid a lovára költöztette magát a döntő csatában,na bumm Messi meg sétált)de maga volt a csapat! Most épülunk újjá,csak hát az a probléma , hogy az ifjúság mentálisan leamortizálódik mert minden meccsen kap egy “ruhát”

Nagybarcelona

Erről írtam folyamatosan. Ez még volt tervezve. De ha már ment, 70 milliónak a negyedèt lehetett volna beilleszteni játékosoknak, kölcsönvève, vásárlási opcióval, erre most Sz.rakodunk…

Mindegy

ez tényleg egy oltári nagy bénaság volt (messi távozása)….szerintem ezen a színten ekkorát nem hibázunk szóval én nem zárnám ki hogy Messi menni akart..az már más tészta hogy a psg-s kalandja egy kudarc lett…ha ez lenne élete klubja lenne a szerződésében valami Barca záradék ( mint Xavinak volt) és visszajönne szerintem..

Nagybarcelona

Egy nagyon fontos èrdekessèg! Luuk De Jong második CR7 után a 21. Században szerzett fejesgólok tekintetében, 78 góllal!!! Ezt nem is tudtam. Elég híres, jól fejelő játékosokat előz meg. Lehet èrdemes lenne hosszabb távon is megtartani. Èvek óta problémám, ha nem megy a gólszerzés, nincs olyan játèkosunk, akire felívelhetjük a labdát. Most van. Bár idén főleg ebből áll a focink, amit sose gondoltam volna 🙂 Hajrá Luuk!

suba

Öt év múlva még mindig Messin fogtok rugózni?

Robi71

Távozása után egy semleges szurkoló azt mondta, hogy “Minél több Barca meccset nézek, annál nagyobbra becsülöm Messi-t”.

Mindegy

Egy másik meg azt hogy ” kérek egy sört” amúgy távozása után inkább p$g meccsek alapján kellene megítélnie a ” semleges” szurkolónak…..

Harleydavidson

Hosszabb időre van szüksége nem csak a csapatnak hanem a szurkolóknak is ahhoz, hogy Messi hiányát megemésszék. Ezt az eddigi eredmények is megmutatják. Látom barátom Neked ez könnyebben megy.

Nagybarcelona

Na de most komolyan felbasztatok. Név nèlkül nyomjátok a mínuszt pl. Erre a hírre. A kalap szar a csapatunk, kb. Guardiola óta faszakodunk a tiki takával. Azóta nézem a meccseket úgy, döntetlen állásnál, hogy itt sosem szerzünk gólt. Erre itt a 2. legjobban fejelő játékos a statisztikák alapján, de küldjük el, mert nemamistílusunkvazzemertatikitakaastílusunkvazze. Ennek meg nyomjunk mínuszt. Gratulálok a névtelen 2 mínuszolónak, ti nem èrtetek a focihoz.

Nagybarcelona

A Betisben Juanmi durván jól játszik. 19 meccs, 12 gól bal szèlsőkènt. A Betis igaz két meccsel többet játszva, de nyolc ponttal van előttünk, ès utolért a Villarreal is, a 14. helyről. Az Atleticoról ès a Sociedadrol nem is beszélve. Kemény lesz…

Robi71

Xavi: “Ansu ideges. Hétfőn még lesz egy találkozónk, amelyen döntést fogunk hozni, de a családjával már megbeszéltük, hogy ez egy visszaesés. Dr. Pruna a mérkőzés előtt 30-35 perc játékot javasolt neki, de a hosszabbítás miatt többet játszott.”
“Mikor a dolgok nem mennek jól, mindenki a veteránokat [Busquets, Jordi Alba és Piqué] kritizálja, de az ő elkötelezettségük maximális. Eddig nem volt nekik alternatívájuk. Kizárólag én döntöm el, hogy ki játszik a meccseken!”

Nagybarcelona

Akkor lincseljuk meg Xavit is? Dembelèt covid után edzés nélkül, Fatit az orvos javaslata ellenére, Torrest torèsbol felépülve, egy edzéssel a háta mögött, Araujot keztoressel, De Jongot izomhúzódással, Albát beinjekciozva. Szerinted akkor ez így normális? Írj egy! Példát az általad gyenge edzőnek tartott Koemantól hasonlóra.

Nagybarcelona

Feljebb írtam, aki nincs elvarázsolva, Xavi legalább olyan arrogáns, mint Koeman. Elég elolvasni a nyilatkozatait, vagy a régi, Realról tett nyilatkozatait.

Zoli1975

Megtaláltam a gépemen, 2015-ben lett lementve. 🙂
comment image

Robi71

aranyos történet 🙂

Steve fan

20-25 gól,még benne lett volna ebben a szezonban is, közben a beépített fiatalok is fejlődtek volna!

Robi71

Én azt hallottam itt az okosoktól, hogy csak akadályozta volna a fiatalok fejlődését….ahogy most Busi, Pique vagy Alba is. 😀

162
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x