2021-2022 eredményei

    Azzal, hogy tegnap este a klub futsal csapata megnyerte a második találkozóját a bajnoki döntőben, véget ért az FC Barcelona felnőtt csapatainak 2021-2022-es versenysorozata. Az 5 szakág 6 csapata az alábbi eredményeket érte el:

Labdarúgás – férfi

  • Bajnoki második

    A 2020-2021-es szezonhoz képest cím nélkül maradtak, azaz nem sikerült megvédeni a Copa del Rey címüket. A bajnokságban a harmadik helyről egyet előreléptek.

Labdarúgás – női

  • Spanyol bajnok
  • Spanyol szuperkupa nyertes
  • Copa de la Reina győztes
  • BL második

    Az előző idényhez képest most „csak” döntőbe jutottak a Bajnokok Ligájában, ellenben idén megnyerték a spanyol szuperkupát.

 FC Barcelona – Kosárlabda

  • Spanyol kupa nyertes (Copa ACB)
  • Bajnoki második
  • Euroliga harmadik

    A 2020-2021-es évhez viszonyítva elveszítették a bajnoki címüket, viszont megnyerték a szuperkupát.

FC Barcelona – Kézilabda

  • BL győztes
  • Spanyol bajnok
  • Asobal Kupa nyertes
  • Copa del Rey győztes
  • Spanyol szuperkupa nyertes
  • Katalán szuperkupa győztes

    Az előző évhez hasonlóan ismét taroltak. Ahol elindultak ott nyertek. Hatból hat címvédés.

 FC Barcelona – Futsal

  • BL győztes
  • Spanyol bajnok
  • Spanyol kupagyőztes
  • Spanyol szuperkupa nyertes

    A 2020-021-es évben csak bajnokok voltak.

FC Barcelona – Roller hockey

  • Copa del Rey győztes
  • Katalán bajnok

    2020-2021-hez viszonyítva elveszítették a bajnoki és a spanyol szuperkupa címet. Ezzel szemben most megnyerték a Copat.

    Gratuláció a győzteseknek! Reméljük, a következő évben ismét sok címet és trófeát szereznek sportólóink!

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
212 hozzászólás
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Robi71

Remek szezon zárt a klub. A férfi labdarúgás maradt adós ami a trófeákat illeti. De a bajnoki második helyezést sikerként könyvelhető el. Egy EL siker sokat dobott volna. De sebaj, majd jövőre…

KJDaniel

Barça’s offer to Dembélé in December: €7.5M fixed + 3.5M bonus.

The offer now: €6M fixed + 1.5M bonus.

[Gerard Romero]

A legújabb hírek szerint marad mert nincs más opció, hát így járt:)
Na nem mintha éheznie kellene az új ajánlat mellett..

Nagybarcelona

Èn is olvastam. Számomra ez hihetetlen. A Marca mást írt, ami hihetőbb, mint a katalán rádió (RAC1) Majd kiderül. Vagy nem. 🙂

Robi71

…és az őstulok nem fogadta el télen a 7,5+3,5-öt?….nem értem azt a nagyvonalú ajánlatot sem…arról nem is beszélve, hogy alig tért vissza a sérülésből.

Mrbarca

Őstulok?
Amúgy nyilván jobbra várt, a klub meg szakmai alapon kínál ezt azt ! Valószínű ezért nem érted…

Robi71

Télen gyakorlatilag 4,5 év sérülés után tért vissza. Egy valamire való klub egy ilyen játékosnak nem is ajánl szerződéshosszabbítást.
Tavasszal összrszedte egy kicsit magát egy jobb külsős ajánlat reményében….erre semmi…maradni kényszerül.
Vicc az egész. Dembélé itt töltött 5 év mizériája hűen tükrözi a klub helyzetét ebben az időszakban. Szetencsétlenkedés, örökös kompromisszum, töketlenkedés, pazarlás, fejetlenség, káosz.

Mrbarca

Megoldás a klub helyzetét ismerve? Én nem látok most olcsóbb és jobb lehetőséget.

Robi71

Szerintem teljesen mindegy. Ahogy mondtam, normális klubnál az ilyen játékost elengedik isten hírével. De mi egy beteg klub vagyunk továbbra is.
Le kellett volna igazolni ingyen Di Maria-t, h többre nem futja és elengedni Dembélé-t a vakvilágba. Ha marad, akkor maradunk mi is FC Dembelona.

Mrbarca

Igen talán Di Maria…ha egyáltalán valós lehetőség volt! Én a sajtónak nem nagyon hiszek…bedodnak dolgokat hogy legyen min csámcsogni utólag meg kiderül hogy kb semmi valóságalapja nem volt az egésznek.
Jól érzékelem hogy kb gyűlölöd a klubbot? 😂
Én is haragudtam sok mindenért de már barto elment szerencsére !! Most meg a semmiből nehéz csodát csinálnii!!! Kell pár év türelem! Tudom kb senkibe sincs meg + mi amúgy is mindent jobban tudunk😂

Robi71

Barto elment és ez nagyon jó dolog de a klub erkölcsi szinvonala nem sokat javult a távozásával. És ez nem pénz kérdése!!!

Mrbarca

Akkor kinek kellene még elmenni? Nem is Barto a főgonosz? Én eddig úgy gondoltam! Sajnos minden pénz kérdés…

Robi71

A főgonosz úgy tesz rosszat, hogy tudja mit miért tesz. Barto belekerült egy örvénybe amit ő maga a hozzánemértésével generált. Kicsit gonosz kicsit amatör, kicsit buta, kicsit megvezetett, kicsit korrupt…mindez így együtt.
Nem tudom kit kellene elkúldeni….az egész klub belesüllyedt valami mocsárfélébe amiből nem talàl ki. És mégegyszer hangsúlyozom ez nem csak pénz kérdése….inkább imázs, identitásvesztés.

Mrbarca

Hát nem irigyellek hogy ilyenek az érzéseid kedvenc csapatunkkal kapcs…

Robi71

Nem tudom mióta szurkolsz a csapatnak….de volt időszak, amikor topklubok kèmeket küldtek megfigyelni az itteni szakmai munkát. Most egy Dembélé vacakol velünk. Nem tudom, ha érzékeled a különbséget.

Mrbarca

Én nem látom annyira tragikusnak a dolgokat mint te az már egyszer biztos. Örülök hogy lépet barto még jobban hogy jött Xavi (Enrique óta nem volt normalis edzőnk )most pedig türelmesen várok hiszen amit mindketten szeretnénk az nem megy egyik pillanatról a másikra, évek kellenek hogy igazán egyenesbe jöjjünk!

Robi71

Már nem olyan tragikus, mint Barto lelépése pillanatában. A gazdasági helyreállítás nehézségeit senki sem vitatja….a morálisat lehetne egy kicsit gyorsítani.

Nagybarcelona

Arra utaltam, nehèz morálisan, mikor milliárdos csapatok vannak. Itt meg kell a pènz, sőt mèg el is adjuk a jövőbeli nyeresègünket. Ezèrt tartok Xavi tapasztalatlanságától. Nincs lehetőség hibázni. Remèlem Alemany ès Jordi hát rá, ahogy Solerrel kapcsolatban is írják.

Robi71

Mi is “milliárdos csapat” voltunk. Csakhogy a nagyvonalú, tulajdonosi szemlélet nélküli, felelőtlen, korrupt hűtlen kezelés a csőd közelébe lökte.
Hiába támadod a City-t…de jelenleg minden szempontból előttünk járnak. És nem csak gazdasági (de nincs dorbézolás), hanem… szakmai szempontból is. Abszolút odafigyelnek mindenre. Nem véletlen….a sikeres Barca modellt vették alapul….és ebben segített nekik a Rosell-Barto klán is, amikor a “karjaikba” lökte a sikeres menedzsment csapatot (Soriano, Begiristain, Pep)…de gyanítom, hogy a szakmai stábban jó pár “ex-Barca”-s szakember dolgozik.
A PSG más, ők teljesen más “utakon” járnak…igaz a gyengébb francia bajnokság rá is kényszeríti őket.

Nagy Péter

“Vicc az egész. Dembélé itt töltött 5 év mizériája hűen tükrözi a klub helyzetét ebben az időszakban. Szetencsétlenkedés, örökös kompromisszum, töketlenkedés, pazarlás, fejetlenség, káosz.”

Pedig sztem te is érted hogy azért megy dembivel a huzavona mert rossz gazdasági helyzetben vagyunk és ilyenkor a morális kérdések homályosulnak mivel nem mindegy hogy dembi visz el évi 7,5 misit vagy adunk 60 misit raphinháért évi 5 misis fizuval.
ettől még káosz és szerencsétlenkedés van hanem megvizsgálnak minden helyzetet.

Robi71

N-edjére alázkodunk meg ez a szerencsétlen félnótás előtt. Meddig még?….tényleg.
Nem lehet mindent a pènzhiányra fogni. Tényleg nem.maradt semmi becsület, büszkes, tartás ebben a klubban?

Nagy Péter

Annyiból más hogy most nem 14 misis fizuról van szó..
Na ott volt gond mikor 3 kisiről 14 misit ajánlottunk neki….
Egyébként meg ha csak laportán múlt volna dembi január óta csak padozott volna..

Nagybarcelona

Az erkölcsi fölèny megmarad a gazdagoknak, mint a MC ès a PSG 🙂

Robi71

Én nem erkölcsi főlényről, hanem minimumról beszélek. Tudod, a “nincs lejjebb!…ja, de mégis van!” kategória.

Nagy Péter

Na végre egy ésszerű ajánlat.
Őszintén szólva a 7,5 misit se sokallnám mert eddig kb a dupláját kapta.
A bónusz meg gondolom csak akkor járna ha teljesítene is vagyis kitermeli a bónuszt.
ha meg 6 misiért aláír azért jár a pacsi laportának.

Nem vagyok kibékülve a sráccal de mindkét összegnél azt mondom hogy maradjon.
Csak kössék ki a tizenhatosra egy hétre és csak a kapura lövést gyakorolja.

Nagybarcelona

Erre nem tudom mièrt jött mínusz. Christensen ès Kessie ki szerint nem erősítès ingyen? Vagy baj, hogy linkeltem? Fura.

Robi71

Barça still owes more than 126 million euros in transfer fees to 19 different football clubs around the globe. 
Among others, this includes over 29 million owed to Liverpool (Coutinho), over 9 million to Braga (Trincão), and about 10 million to Bordeaux (Malcolm)

Nagy Péter

Ebben sztem nincs semmi meglepő… nagyrészük amikor meglátta mennyit adnak a játékosukért azt mondták mindegy hány év alatt fizetitek ki…..

Viszont ha minden igaz 200 misi felett eladtuk a televiziós jogdíj 10 %-át 25 évre.
annyit remélek csak hogy 15 év után visszavehetjük mert ha kifut 25 éven át brutálisat bukunk rajta….

Robi71

126+ millióval tartozunk kluboknak, 160 millióval a játékosoknak….csak ez kb 300 millió. És mi van a többi tartozással, hol a vége? Most nem az 1,3 milliárdról beszélek, hanem “csak” annyiról amit most sürgősen be kell fizetni ahhoz, hogy egy-az egyben igazolhassunk.

Nagy Péter

A 126 misi nem egésze sürgős mivel nem tudjuk hogy vannak a szerződések milyen fizetési dátummal.aogy mondtam is sok klub belement hogy 5 év alatt fizessünk mert olyan pénzt raktunk le az asztalra…
A játékososk fizetésének átütemezésének se tudjuk a pontos kifizetési dátumait,de ha jól sejtem az hogy eladjuk a “mörcs” jogok 49%-át abból lenne fedezve ez a 300 misi is.

Robi71

Malcom?…ideje lenne, nem? .sokan már el is felejtették. 😀

Nagy Péter

malcom 2018-ban jött nem?
Az 5 év a kövi szezonban jön el sztem addigra kell kifizetni.
Barto kb minden szerződést 5 évre írt le könyvelési szempontból ami alapjában véve normális is a csapatoknál.
Az más kérdés hogy minden csapattal úgy egyezett e meg hogy 5 év alatt fizet mert az ajaxra emlékszem hogy ott így egyeztek meg frenkie 86 misijéről.

Robi71

A Bordeaux az idén zúgot ki a francia elsőosztályból. Lehet, ezzel a 10 millióval bent maradtak volna. 😀

Nagy Péter

nEM hiszem hogy a 10 misin múlott volna.
Ha nagyon megakarták volna erősíteni a csapatot megtudták volna tudván hogy majd még jön 10 misis bevétel…
Mivel ott is él a könyvelési rendszer…

Robi71

Az “edzőzseni” véleménye….ezt is tedd hozzá.

Nagy Péter

Egy sértödött ember durcizása….

most találtam egy számomra nagyon érdekes mondatot tőle.

Messiről„Az ő házába jöttem, megértettem, mondott nekem néhány dolgot négyszemközt… Fontos volt nekem, hogy folytassa. Nagyon kemény dolog egy másik csapat mezében látni. Lépésről-lépésre egyre jobb az új csapatában. Nincs semmiféle panaszom felé.”

Na nálam itt mutatja végképp hogy milyen edző is….

Nagybarcelona

Hát ez neked mit mutat meg? Mintha a Google fordító fordította volna 🙂

Nagybarcelona
Nagybarcelona

Állítólag
-már május óta megvan az egyezség Solerrel, aki 20 millióèrt èrkezik (ennyièrt szerintem ajándèk)
-a vezetősèg 3 dolgot hiányol a keretből
kreativitás
erős szemèlyisègek
fizikálisan erős játèkosok (èn is 🙂 )
-Frenkie 65+ változókèrt távozhat, Romano is erről írt, De Jong maradna…
-A Roma lemondta a Gamper szereplèst ezèrt perelhetjük, már elkeltek a jegyek. Vigyèk el Lenglet cserèbe jó pènzèrt 🙂

Robi71

A vezetőség hiányolja a kreativitást a fizikai és szellemi keménységet? ….akkor mi az ami megvan a keretben? 😀

Nagybarcelona

Pedri 1
Busquets 0
Frenkie 3
Gavi 6!
Dembele 14, Alba 10
Gólpassz.
Kigyűjtsem hány kilósak a játèkosok?
Szerintem fölösleges, látszik a TV-ben
De a karakteres játèkosokat sem kell sorolni az utóbbi èvek BL kiesèsei után…

Robi71

Én ezt értem, de ha hiányzik a csapatböl a kreativítás , a fizikai és szellemi erő…..akkor mi van meg ebben a keretben?Nem kellene lecserélni az egész keretet? 😀
Kíváncsi leszek Kessie játékára. Hogy fogja Xavi öt beilleszteni.
Amúgy ki tudja hány játékosnak ígértünk szerződést szezon közben úgy hogy fogalmunk sem volt lesz pénz rá. 😀

Nagybarcelona

Minimum lenne, ha van egy jól cselező, gyors, izmos Depayom ès Adamam, nem egy gyík Ferrant játszatok helyettük. De Garcia se lesz megoldás az 50, vagy Puig a 30 kilójával. Sajnos Busquets sem a modern vkp-s mintapèldánya. Múltkor írtam az utóbbi BL győztesek Vkp-it.
Lesz pènz. Gyártják Kessie ès Christensen mezeit, linkeltem. Ne nèzd már ilyen amatőrnek a vezetősèget. Tèlen is leírtad őket, aztán jött Ferran, Auba, Adama, Alves 0 euróból (akkor mèg).

Robi71

Én nem Kessie vagy Christensen-re gondoltam, hanem például Soler-re akiről te írtad, hogy állítólag megegyeztünk 20 millióban a Valencia-val. És ki tudja még kik…

Nagybarcelona

Májusban linkeltem, megegyeztünk egy meg nem nevezett spanyollal, remèlem, hogy ő az. Ennyièrt ajándèk. Legjobb korban, ès kedvelem a Valencia nevelèseket. Bár Ferran erőltetèse kiakasztott, de arról nem ő tehet.

Robi71

Soler nekem is tetszik. Jó korban van (25), jó kötésű (180 cm) és kimondottan pengés játékos. Gaya és Guedes mellett ő is “túlnőtte” a Valencia-t és a karriere érdekében szintet kellene ugornia. Saját nevelésűként nehéz lépés, de rá kell szánnia magát.

Nagybarcelona

“Cruyff azt mondta nekem, egy 1fiatal nem nyerhet annyit, mint egy 26 èves, ès egy 36 èves se tud annyit nyerni, mint korábban, fiatalkènt”
Nagy meglátás. Tudott az öreg. ‘)

Nagybarcelona

Gratulálok annak, aki ezt bemínuszolta. Kb. ennyit èr neki a Barca törtènelme.

Robi71

Azt nem tudom ki mínuszolta….de az utóbbi években jelentősek kitolódott a felső korhatár, ahol még magas szinten képesek teljesíteni a játékosoknak…38-40 év. 🙂
Ezzel a jó öreg Johan akkor még nem számolhatott. .

Nagybarcelona

De nagy igazság. 24-34 kb a csúcs, ès sajnos ettől a fiataljaink messze vannak. Aztán csodálkozunk, hogy Fati ès Pedri sèrült. Az èletmód is fontos. Neymar vajon meddig játszik? Ès CR 7? Remèlem Messi 40 èves koráig top szinten 🙂
Sajnos 30 fölött is jöhetnek a sèrülèsek, ahogy 20 alatt. Ezèrt óriási kockázat Lewa. Messi viszont 34 èvesen aranylabdás, ahogy Benzemanak is kinèz. Gondolom Lewa is erre hajt. Nem tudom mit ígèrhettek neki 🙂
Cruyff szellemisège nagyon hiányzik. A fia mondjuk itt van, èn őt csak Jordinak hívom 🙂

Last edited 1 hónapja by Nagybarcelona
Robi71

Messi nem fog 40-ig focizni…legalább is nem topszinten. Szerintem jövő nyáron dobbant Miami-ba és befejezi a topfutballal.
CR más eset…a hiúsága ki tudja meddig hajtja….de ahogy látjuk ennek már csak romboló hatása van. Nagy kérdés, hogy dönt most….marad a MU-nál vagy másik topbajnokságba igazol (Bayern, Roma). De ha a Sporting következik, akkor ez azt jelenti, hogy ő is belátta, hogy lejárt az idő.

Nagybarcelona

https://www.eurobarca.hu/hirek/atigazolasok/20220628-statisztikai-tamadas-a-barca-vedelme-ellen-ki-legyen-araujo-parja/
Pique VS Araujo VS Christensen VS Koulibaly vs Kounde
Ezek alapján Christensen nem tűnik rossznak ingyen

Robi71

Barcelona’s broadcasting rights are worth €165 million annually.
10% of that = €16.5 million annually
€16.5 million x 25 years = €412 million
The club will receive €412 million and pay €205 million.

Nagybarcelona

-Pènteken jelentik be a 200+ millióèrt eladott közvetítési jogdíj 10%-át
-hètvègèn bejelentik Kessie Christensen párost
-Marquez a Barca Atleti (B) edzője
-Romano szerint közel a megállapodás Frenkieről 65+20 millióèrt.

Robi71

Mi a cél Frenkie eladásával. Valóban szakmai okok állnak mögötte (nincs szükség a játékára) vagy netán inkább gazdasági (kell a pénz).

JasoN

Egyáltalán nem egy nagy üzlet, főleg annak tükrében mennyiért vettük…..

Robi71

Barça’s proposal to Dembele: €6M net per season + €1.5M bonus (to the player).
Moussa Sissoko initially (in December) wanted €20M net per year, with bonuses up to €40M.
Elég nagy a különbség :)…ha ezt elfogadják Dembélé-ék, akkor tényleg nincs másik ajánlat.

JasoN

Nincs és nem is lesz olyan club amelyik ezt kifizetné nekik, főleg az elmúlt 5 év tükrében…. Ők sem gondolhatták komolyan.

Nagybarcelona

Raphinhaèrt 70-75 millót ad a Chelsea. Romano szerint.
Most már tènyleg èrdekel mi lesz Dembelevel, ha a Chelseanek 70 millióval többet èr Raphinha

Steve fan

Elmegy! És nem lesz jobbszélső! Di Mária Juve már biztos! Dybala Inter( még nem biztos de mi ezt is cseszhetjük)Marad a Torres -Trincao páros! Nagyívű szezon lesz!

KJDaniel

Teljesen egyetértek veled.
Sikerült addig addig sóvárogni Raphinha után (pedig a vak is látta, hogy esélyünk nincs rá az angol csapatokkal szemben), hogy Di María is kicsúszott a kezeink közül..
Torres-t pedig láthattuk milyen a jobb oldalon, mintha ott se lenne, nem mintha a bal szélen magasra tette volna a lécet.

JasoN

Ez nem azt jelenti hogy Dembelé-t nem viszik el cserének….
Másik szélre meg megveszik Sterlinget Pulisic elé. Ennyi.

békétavilágnak

pedig…

https://www.sport.es/es/noticias/barca/victor-font-xavi-enamorado-dembele-13959298

de hát ha nincs pénz akkor cseszhetjük…ha mi is olajosok lennénk talán könnyebb lenne…

Robi71

Hogy miért ér 70 millióval többet Raphinha mint Dembi?….mert Dembélé-ben az is benne van, hogy fognak vele egy nagy semmit.

Nagy Péter

mert ebben a raphinhában nincs benne hogy nulla lesz?
pulisic a ziyech gyerek se voltak túl jó igazolások.
Én inkább dembit vittem volna 10 misis fizuért de ahol nem számít a pénz…

Robi71

A “semmit” arra értettem, hogy sérülékeny, nem arra, hogy esetleg nem válna be. Aki látta Raphinha-t a Leeds-be az tudja, hogy a remek képességei mellett egy gladiátor is a srác.

............

és te persze születése óta követed a pályafutását hantaboy 🙂

Robi71

???

Robi71

Megígérte ha bentmaradnak megteszi. Megtette…
https://youtube.com/watch?v=RK_vIyFXXWA&feature=share

Steve fan

Nem tudom ki mínuszolt ,de tény és való Dembele fél belemenni egy az egyben kemény szituációkba! És nagyon okosan játsza ezt a szerepet. Tudhatja magáról hogy sérülékeny ezér fél oda tenni magát . Tény hogy gyors,de fizikálisan 0. De ha el is húz a széleken és valaki elé áll vége a tudománynak,50% megoldást elront,és róla indul a kontra.

Robi71

Egy üveglábú gazella.

Steve fan

Linkeltem! Raphinha nagyon úgy néz ki elkelt! Szerintem Sterling is náluk köt ki! Jó duma,de Neymart is preferálja T.Silva. Pénz van rá elvileg. Ha most kéne tippelnem Dembele megy vagy marad……hát???????

Nagybarcelona

https://m.youtube.com/watch?v=5wU2jTwAVLQ&t=455s
Dembele skills
Régen kedveltem az írásaidat, mostanában nagyon túltolod.
Szerinted ez az ember nem kell senkinek ingyen? Fèl szezon alatt kiosztott 14 gólpasszt ezzel sokakkal együtt 3. európában ebben a szezonban (Müller 18 első)
Èn is unom már a Dembelè sagat. Ha megy, megy, Messi is távozott, pedig ő volt a Barca lelke. Helyette itt marad Roberto majdnem annyi pénzért, aki ráadásul többet is sérült. De legalább Ferran majd belemegy a párharcokba lábtöres után semmi cselezèsinkèszsèggel.
Ha marad, kb. fel pènzèrt, úgy, hogy amióta itt van, mindenki csak fikazza, nem tudtak megfelelő edzésmunkát biztosítani neki, az orvosok is komolyak lehettek, Fatit 4* műtötték. Ráadásul máshol sokkal jobb lenne.
“Vettèl egy Ferrarit, aztán úgy vezeted, mint egy fiatot” -Ibra. 🙂
1 nap ès elválik.

Nagybarcelona

Conan most hosszabbított 17 millióèrt
22 meccs 6 gól 2 gólpassz
Dembele
21 meccs 1 gól 14 gólpassz
Azt is vedd figyelembe, hogy most konkrétan volt csatár is, akinek be lehetett adni a labdát, ès elvileg jön Lewa.
Lewa èrkezèsènek akkor van igazán èrtelme, ha marad Dembele. Ki fog beadni neki, Ferran vagy Abde?
Raphinha biztosan nem, 70 milliós áron
Valószínűleg Depay sem, állítólag 20! Millióèrt áruljuk 🤣

Robi71

1 nappal a vége előtt én arra tippelek, hogy marad.

Nagybarcelona

Szerintem megy. Hül.e lenne ha maradna. Azt nem hiszem, hogy senkinek nem kell akár nettó 10 milliós fizetèssel, “ingyen”

Steve fan

Dehogy tolom túl,félreértesz! Tudom nagyon jól ,jobb és bal oldalon is bevethető, ingyen meg miért ne kelljen. Ráadásul a Liverpool is hajtott rá! Tegnap leírtam a véleményem, szerintem elmegy! Sosem volt benne kellő motiváció,és lojalitás az FC Barcelona iránt! Az utolsó mondat a hozzászólásomban …megy vagy marad…..hát?- arról szól konkrétan leírom tapintatosan,lejár holnap a klubbal még jelenleg érvényes szerződése, eligazol más csapatba….a hááát meg annak szólt, hogy itt maradunk jobbszélső nélkül ,mert a döntésére várva elszarakodtuk az időt,és elhappoltak előlünk minden valamirevaló jobb oldali támadót!

Nagybarcelona

Ebben egyetértünk. Úgy fogunk járni, mint tavaly nyáron.

Robi71

Még egy nap és lesz…újra…egy Ferrari-nk.

Steve fan

Úgy gondolod???? Nem szándékozom itt a blogon, össze vitatkozni senkivel de legyünk tárgyilagosak. 21 meccsen 14 gólpassz??? Ja az elmúlt félévben. És előtte? Kifejezetten idegrohamot kaptam amikor 2017 óta szezononként a felét kihagyta sérülés miatt. Arról kinek van statja, hogy,5 év alatt hány meccset játszott végig/gólpassz/gól? Azért ne hypoljuk már túl ezt a jóembert? Itt volt jó pénzért 5 évet, aztán ha elmegy ,elmegy,ha marad,marad! Én meg most 5 év után is azt mondom ő volt Barto egyik legnagyobb tévedése (105+ a franc tudja ? Milliért).És elvileg a lepattanó Neymar helyére jött balszélsőnek. Ha már Ferrari akkor gondolkozzunk autóban és kérdezem,ár-érték (200 millió) arányban megérte , amikor az 5 év használat során 4 évet a szervizben állt?

Nagybarcelona

Dembele 5 èv alatt 148 meccs
Neymar 5 èv alatt 141
Ès ezzel nem a 2 játékos tudását akarom összehasonlítani

Nagybarcelona

Raphinha
Idén büntetők nèlkül 7 gól 3 gólpassz, mellette szól, egy Leedsben.
De 70 millióèrt?
Ennyiért már Salah is hozható. Neki meg magas a fizetèse.
Akkor tartsuk meg Dembelèt…
Ha távozik Dembele, régóta írom, le kellene igazolni Dybalat vagy/ ès Di Mariát. Idén nem lesz 60-70 millió jobb szélső támadóra. Fontos lenne egy kh, ès úgy néz ki Lewa nagyon kell valakinek.
Várjuk meg a lehetőségeket, 1-2 èven belül hátha lesz játékos jobb oldalra.

Last edited 1 hónapja by Nagybarcelona
Gerobarcaa

Dybala egy Griezmann 2.0 lenne.Se nem szélső se nem csatár.Depayt ha elengedik akkor teljes agyfaszt kapok.Mar így is hányingerem kezd néha lenni attól amit művelnek,és egyre inkább nem tudok vele azonosulni.Amugy meg Laporta semmivel sem különb mint az elődje.Ha csak a pletykákat olvasnam az átigazolásokról,meg se lehetne mondani hogy másik elnökünk van.Ugyan az a fejetlenség mint eddig..

Nagybarcelona

Jó jó, de Dybala ingyen van. Kb Depay minőség a jobb szélen. Legjobb persze 2. számú csatárként. Ha Depayt elküldjük, nagyon megharagszom Xavira.

Nagybarcelona

Szerintem Dembelènek is azért ment idén jobban, mert Messi távozott, nem tartottak annyira tőlünk az ellenfelek, több volt a területe. Ha ez megváltozik, jó lenne 2 szélre, 2 jól cselező, 10-es, irányító típus. De Dybala Xavinak nem kell, ès úgy látszik Depay sem, mert ma is feldobtak a hírt, hogy 20-èrt vihetik…

Nagybarcelona
Last edited 1 hónapja by Nagybarcelona
Gerobarcaa

Az kell neki 😀 komolyan nevetséges…

Robi71

…és Auba fizetésemelésre is. Jár nekik, benne van a szerződésükben. Ahogy a többi játékosnak is, akiknek 160 millióval lógunk.

Steve fan

Di Maria aláírt a Juventusnak! Dybala már két klub Inter,Milan célpontja.Nem fog mirank várni. Most az a helyzet hogy csak az utolsó fél év tükrében,és hogy ne kelljen 80 millióóért valakit idehozni lutrinak, jobb szeretném ha maradna. De ha mégis lelép,azt figyeld majd micsoda brutál összegeket dobálnak jobbszélsőért!

Robi71

Amúgy nem lep meg, hogy továbbra is Dembélé mellett kardoskodsz….te vagy mindig az utolsó aki “felébred”. Lásd Barto, Koeman & Co. 🙂

Nagybarcelona

Nem gondoltál meg arra, hogy esetleg sokkal jobban èrtek a focihoz nálad? Általában linkekkel, statisztikákkal bizonyítom, amíg nekem ès a többi szenvedőnek el kell fogadnunk, hogy a szemed többet èr mint a statisztika, ès a véleményed az tény.
Leszögezem, nem èn voltam délután a “…… hozzászóló”. Nehéz elhinni, hogy az okoskodásodtól többeknek kivan a töke?

Nagybarcelona

Bárcsak egyszer tényekkel, statisztikákkal, téged igazoló linkekkel, èpítő jelleggel emelnèd a blog színvonalát, ès nem csak idehánynál valamit a magas lóról. Mindig beleesem a csapdádba, hogy megpróbálok èrtelmesen kommunikálni veled, de mindig lerántasz magad mellè a sárba. Aztán csodálkozol, ha amilyen a… Olyan a…
Legalább èn egyenesen teszem, amíg te gúnyolódsz, (amióta írok a blogra, mindig egy névvel, ezzel tettem)közben azt sem èrted amit írok, lásd az utolsó kommentem. 148 meccs több, mint 141. Tény. Pont.

Robi71

A focihoz biztosan nem…a tipmix-hez egész biztosan. 🙂
Ha vezető játékosmegfigyelő lennék felvennélek magam mellé statisztikai elemzőnek. 🙂

Nagybarcelona

Tipszmiksz 🤣

Nagybarcelona

Bizonyítja Sancho a Unitedban. Azt mondtad, abban az egyben biztos vagy, hogy ő beválik. 🙂
Itt vagyok hosszú èvek sora óta, szinte mindenre emlékszem, amit írtál. Èn írtam, hogy miattad kezdtem el írni a blogra. Mert már nem bírtam 🙂

Robi71

Emelj ki egy játékost a MU-ból, a frissen befejezett PL szezon 6.-dik helyezett csapatából! ….légyszíves. Ha tudsz, akkor belátom, hogy tévedtem Sancho-val kapcsolatban. 🙂
Remek statisztikus, gazdasági szakember és még-mit-tudom-én-miben vagy fantasztikus, de a foci…

Robi71

De inkább segítek.
Nem kell bemutatnom Sancho statját a Dortmundban. Messi óta nem volt ilyen fiatal játékos, aki ilyen gól/gólpassz arányt mutatott volna. Ez elképesztő komplexitást mutatott a játékában. Hogy pechjére egy “összeomló” MU-ba igazolt, az nem az ő hibája.
Remélem, hogy Ten Hag újjáépülő csapatában meghatározó szerepet kap és akkor be tudja bizonyítani mire képes.
Ugyanakkor vannak fenntartásaim ami a személyiségét (nem a képességét). Az ahogy a City-ből távozott és hogy Pep ilyen könnyen lemondott róla…remélem rám cáfol.

Nagybarcelona

Ahogy 4 ève azzal Stand uppolsz, hogy Salaht hoztad volna a jobb szèlsőt, Neymar helyére. 4 ève is leírtam, Salah Július 1-èn aláírt a Liverpoolhoz, Neymar meg Augusztus 10-èn távozott. De neked erre is van magyarázatod. “Neymar kivásárlási ára progresszíven emelkedett”, mindenki tudta, hogy távozni fog, bla bla bla. Biztos jó lett volna bal szèlen is bal lábaskènt, ha eladja egy hónap után a Liverpool.

Robi71

Amikor Monchi felajánlotta Salah-t 45 millióért a Barca-nak…azonnal leigazoltam volna….függetlenül attól, hogy Neymar marad vagy megy. Így, hogy ment még nagyobbat fogtunk volna vele.
Még jó, hogy 2015 nyarán “ráigazoltuk” Neymar “nyakára” 35 millióért Arda Turan-t. 🙂
Továbbra is fenntartom, hogy Neymar “progresszívan emelkedő” kivásárlási ára “kiskapu” volt a távozására. Barto köztudottan nem szívlelte a brazilt, de nyíltan eladni nem volt bátorsága. Így pénz is lett belőle (nem kevés) és a szurkolóknak is elmondhatta “lám-lám a hűtlen kutya”.

Robi71

Raphinha-t már csak ezért is leigazolnám.
https://youtube.com/watch?v=RK_vIyFXXWA&feature=share

Robi71

Neymar itt töltött 4 évét hasonlítsd össze Dembélé első 4 évével…de legyen mind az 5…úgy jobb a statisztika 🙂
Kit érdekel, hány meccse volt Neymar-nak a PSG-ben…talán csak téged egyedül.

Nagybarcelona

Veled aztán nem fogok ilyenekről vitatkozni. Leírtad, te a szemednek hiszel, nem a statisztikának. Ettől függetlenül a tény (ismételten)
Dembele 120 millió fizetés 5 èvre, 120 milliós ár 148 meccs
Neymar 400 milliós fizetés 220 milliós ár így nem is tűnik Dembele akkora bukónak. BL a PSG-nek sem lett meg.

Robi71

Már megint a PSG-s Neymar-t hozod. Hozd a Barca-s légyszi, kérlek! 🙂

Nagybarcelona

Még egyszer megpróbálok válaszolni, hátha végre megèrted. Arról volt szó, Steve Fan írta, Dembele jött Neymar helyére, de 5 èvből 4-et sérült volt. Erre leírtam, Dembele 148 meccset, Neymar 141 meccset játszott ezen 5 èv alatt. Hogy jön ide Neymar Barcás időszaka? Vazze, megint kezdesz felhúzni, mert nem bírod èrtelmezni a leírtakat. Hogy vitázzak olyannal aki vagy nem èrti, de inkább NEM AKARJA megérteni, amit írok.

Robi71

Ettől még válaszolhattál volna az én kérdésemre is. 🙂

Robi71

De megteszem én…ki tudja még milyen statisztikával állsz elő amiben Dembi jobb, mint Neymar. 🙂
Akkor Barca:
Neymar, 4 szezon, 226 meccs, 126 gól, 95 gólpassz.
Dembélé, 5 szezon, 173 meccs, 39 gól, 37 gólpassz.
Mindenben jobb lett, ahogy Barto is megjósolta. 🙂

Nagybarcelona

NEM ERRŐL VOLT SZÓ!
Összehasonlísam Messit, Sanchoval mert èn már akkor világklasszisnak tartottam, amikor az első meccsein pályára lépett? Ahogy te is Sanchot. Jó hogy nem tettél rá nagy tètet.

Robi71

Messi óta egyetlen fiatal játékosnak sem volt olyan statja, mint Sancho-nak….és itt nem elsősorban a gól mennyiségre ( gondolok, hanem főleg a gólpasszok számára…ami rendkívüli technikai képességet, koraérettséget, játékintelligenciát mutatott. Nem értem, hogy nem kapott Golden Boy díjat.

Robi71

Pusztuljon Barto utolsó itt maradt ballaszt foszlányai is. Elment Koeman, elment Cou….menjen Dembi és Umtiti is….és akkor én elégedett leszek a öntisztulás folyamatával. Ebben a La Liga-ban amúgy sem pottyanhatunk ki a top4-ból. Ha nem vagyunk bajnokok mindegy, hogy 2. vagy 4.-ek vagyunk.

Nagybarcelona

Bárcsak menne már ès végre befejeznèd a hül.esègeidet.

Zöldbéla

Pedig sikerült! 🙂
Neymar végig sztár volt, Dembele pedig okkal feketes&ggű. (És itt nem a bőrszínére gondoltam!)

Robi71

Neymar aranylabdás, ha marad a Barca-ban. Neki olyan volt Messi, mint Tyson-nak Cus D’Amato. Nem csak a legjobbat hozta ki belőle, hanem visszafogta az “önpusztító” hajlamait is.

Nagybarcelona

Sosem lett volna, ès valószínűleg nem is lesz már Neymar aranylabdás. Valószínűleg ugyanannyit lett volna sérült, mint a PSG-ben.
28
27
22
23
27
meccsre egy idényben, a BL-t ès a bajnokságot figyelembe véve nem adnak aranylabdát.
Erről volt szó, ès innen jutottál el Tysonig.
Sakk-Matt.

Nagybarcelona

Terelhetsz reggelig.
Jó èjszakát.

Robi71

Sosem lett volna, ès valószínűleg nem is lesz már Neymar aranylabdás. Valószínűleg ugyanannyit lett volna sérült, mint a PSG-ben.”…egy jóssal szemben nem tudok “terelni”. 🙂
Szintem idd meg az esti meleg tejedet és feküdj le.

Nagybarcelona

Megint terelsz. Ne számoljunk BL döntővel, oda be kell jutni.
Bajnokság 38 meccs + 12 BL. 50 meccs.
Ott van kigyűjtve mennyi meccset játszott èvente. Fèl szezonokra hogy kaphatott volna Neymar aranylabdát? Persze itt nem lett volna sérült, nem piálna, nem bulizna. Múltkor linkeltem, véletlenül mindig sérült, vagy eltiltott volt a Rioi karneval idején.

Robi71

A múltkor te írtad, hogy Neymar távozásával kezdődött a Barca hanyatlása….és ez egy meglepően jó észrevétel volt tőled, amivel még én is részben egyetértek.
Ki tudja mi lett volna ha marad? Habár a hanyatlás így is elkerülhetetlen lett volna Barto és csicskacsapata hozzánemértése miatt. De lehet, hogy más igazolásspirálba kerültünk volna…nincs pld Dembi sem és még ki tudja kik.

............

vegyél már vissza te kis gyökér
ja amúgy megköszönted a szerkesztőknek a játszóteret hülyegyerek?
Én innen szeretnék gratulálni nekik !!!

Robi71

Megtisztelsz. Mr…….

............

ne haragudj de amit te itt leművelsz!
beszélnék én veled másképp is de te abból biztos nem értesz! bicskanyitogató amit megengedsz magadnak! ez egy barca blog volt talán valamikor! de most……

Robi71

Ha ismernéd a véleményemet a témában, akkor értenéd a szarkazmusomat is. 🙂 “Ferrari”?…na még mit nem. 🙂

Steve fan

A Ferrari nagyon gyors,de nem döglik be úton -útfélen, minden évben többször 😅😅😅😅😅

1975@gmail.com

Ansu Fati készül a következő szezonra! 🙂
comment image

Gerobarcaa

Adama lehet adott neki egy két tippet 😀

Robi71

Az olasz média egyhangúan állítja, hogy az AS Roma az Európai Klubszövetség miatt mondta le a Barça elleni Gamper Kupa-mérkőzését!
A szövetség azt javasolta a rómaiaknak, illetve más csapatoknak, hogy a saját érdekükben ne játszanak barátságos meccseket a Szuperligát támogató klubok (Barça, Juventus, Real Madrid C.F.) ellen. 

Faramuci69

Akkor értelmetlen lenne perelni?
És az AC Milan? Ők is olaszok.

Robi71

Szomorú tény…
Ansu Fati eddigi pályafutása során csupán egy teljes La Liga-mérkőzést játszott le a Barçában….egy 2020 júliusi Club Atlético Osasuna elleni bajnokin volt végig a pályán.

Steve fan

Remélem fordul a kocka és a legjobb jàtékosunk lesz! Ha nincs a sérülése már meghatározó játékos az Európai élvonalban!

Robi71

Atletico Madrid would like Antoine Griezmann to come back to Barcelona in 2023.
The Madrid club are currently in a tricky financial situation:
– Firstly, they need to generate €40m revenue to balance the books.
– Secondly, they are exceeding the salary limit by €100m. Just like Barca, they cannot register new signings as things stand. (COPE)

Faramuci69

Akkor jöhet Joao, Grízest beszámítjuk, Lewat elengedjük 🙂

Robi71

Előbb várjuk meg, hogy tudjunk igazolni. 😀

Steve fan

Felix át sem jönne, még legalább 80 milliót rákérne az ATM

Steve fan

Csont nélkül, vissza és egyből eladni!!!!Talán 40-50 millió beesik érte!

Robi71

Nekem nem tiszta ez a Grizes ügy. Az volt, hogy 2023 nyarán kötelező 40 milliós kivásárlás vár az Atletico-rá. Most akkor mi van?

mark666

Kötelező a vásárlás ha a meccsex x%-n pályára lép. De én valahol azt olvastam hogy 2 év meccseinek nézik a %-t. Tehát ha majd végig padoztatják akkor megússzák a vételt. Ha játszatják kb ugyanilyen mértékben mint idén akkor venniük kell elméletileg.

Nagybarcelona

Ezt tippelgetik. Hivatalosan (honlapon) 2 èv kölcsön, 40 millió kötelező vásárlás. Majd meglátjuk.

Steve fan

Sumákolnak,tuti, hogy nem akarnak fizetni érte! Az ATM-al sosem volt kedvező üzletelni. Biztos hogy lesz egy olyan ajánlatuk hogy Grízes -Morata csere! Ezért írtam , hogy vissza és adjunk túl rajta mi. De valaki beminuszolt. Hát az ára nem jobb lenne?

Robi71

Hogy őszinte legyen ezért a Grizi-ért én sem szeretnék még 40 milliót fizetni (már adtak 10-et, amikor kölcsönbe visszavették).
Teljesen visszaesett…..sikerült őt is kinyírni. Ebben jók vagyunk. 🙂
Ráadásul az Atleti gazdasági helyzete sem rózsaszín (mellékeltem). ..

Nagy Péter

Most is ez él csak ugyebár az atleti is probálna üzletelni. De grizi is kiírta hogy marad így jön majd a 40 misi.
Most hogy morata visszament az atletibe imádkozom hogy lewa jöjjön mert még a végén idehozuk ezt a botos moratát grizi árában…

Nagybarcelona

🙂
Hát ilyen amatőrök nem lehetünk. Ha kötelező a vásárlás, adjanak játékost cserèbe. Oblak, Gimenez, Llorrente vagy Felix megteszi 🙂

Robi71

Richarlison a Spurs játékosa 60+10 millióért.

Nagybarcelona

Hivatalos, a Barca eladta a közvetítési jogdíjak 10%-át 25 èvre 207 millióèrt. A Barca a szezonban 267 milliós nyereséget könyvelhet el. Nem részletezik, miért. A maradèk èrtèkesítès július 31-ig van betervezve.

Steve fan

Ez azt jelenti , hogy regisztrálhatjuk az újonnan érkezett játékosokat? Illetve egy az egyben adhatunk el és igazolhatunk?

mark666

Ahhoz nem valami 400+ millió kellene ?

Nagy Péter

Ez sajnos csak a tavalyi évet rakta rendbe,ettől még elvileg kessie chris kettőst se tudjuk beregisztrálni..
Az igazán fontos eladások most jönnek a maradék 15%tv jogra plusz a “mörcs”-re arra van most kb 1 hónap hogy találjanak rá vevőt.
Egy dologról nem esett szó az pedig hogy van e benne visszavásárlási lehetőség és ha igen hanyadik évnél vehetjük vissza és mennyiért….
Mert így kaptunk 207 misit de 25 év alatt ha mindig csak 160 misit kapunk évente a tv-s jogokért akkor is 400 misit vissznek el vagyis 193 misit buknánk az üzleten.
Jelzem ez még mindig sokkal jobb mint a tebas féle cvc megállapodás aminél 50 évre kaptunk volna 275 misi körül…
úgyhogy van itt még tennivaló bőven hogy egyáltalán bárkit igazolhassunk.
Persze laportáék már úgy tárgyalnak a sevillával a bayernnel és a leeds-el hogy ezt bekalkulálják.

Nagybarcelona

A CVC-nèl jobb.
Azt is vedd figyelembe, ha kicsúszunk a 4-ből pár èvre nem 160, hanem 80 millió. Az is lehet, hogy 160 helyett lesz 10 èv múlva 500, mert jobb lesz, mint a PL 🙂 ki tudja?
Mindenhol azt olvasom, hogy nem igazolhatunk, nem regisztrálhatnak belőle. Szerintem hülyeség. Ha 1 a 4-hez nézzük is, akkor is lehetséges regisztrálni, igazolni. Hétvégén be is fogják elvileg jelenteni Christensent ès Kessiet, hivatalos bemutatásuk Juli 7-8. Romano ès egyéb megbízható források szerint.

Nagy Péter

Ezzel számol a csapat hogy nem leszünk benne a top 4-be mikor tavaly egy romhalmaz csapatot felhozva meglett a 2.hely?
Suztem józanul nézve innentől bíztosítva lesz a top 4 vagyis az alap 160 misi mindig meglesz és nyílván 2-3 év múlva jön az újítás és akkor emelkedni fog. Vagyis a vége inkább 600 misi lenne 25 év alatt ha nem több… ezért is kellene 15 év után vissza venni csak kérdés mennyi van beleírva vételi árnak.. mert ugyebár ez laportát már nem fogja érinteni mert ő már nme valószínű hogy elnök lesz.
Bejelenteni befpgják ez igaz csak nem tudjuk beregisztrálni őket..
Bemutatjuk őket elmennek amerikába játszanak barátságos meccseket de ha mondjuk júli 15-én indulna a bajnokság akkor nem tudnának játszani..
Tavaly is volt ilyen hogy eric is az uccsó pillanatban lett beregisztrálva meg még páran..
Amíg nem adjuk el a többi jogot plusz “mörcsöt” addig regisztrálni nem fogunk tudni senkit se.

Nagy Péter

Nem úgy volt hogy azért kell megkötni a szeződést július 1 előtt hogy a tavalyi évünk nyereséges legyen?
Erre fel az jön le a 267 misis nyereségből hogy 60 misis nyereség enélkül is meglett volna…

Steve fan

Ezek szerint már De Jong eladását sem kell erőltetni?

Nagybarcelona

Ismételni tudom magam, a vezetőség nyilatkozata alapján ha valaki távozik,az nem pénzügyi, hanem szakmai szempontok alapján lesz. A hírek alapján áruljuk, tehát Xavi nem számít rá. Állítólag De Jong nem akar távozni, így ha marad jó lesz a légkör az öltözőben.

Nagy Péter

Sztem továbbra is erőltetni fogjuk mert ő a legpiacképesebb a csapatból. Nekünk meg pénz kell. Másik dolog hogy ahogy látszik xavi nem feltétlen kezdőként számol vele…Ahogy koeman nem rakta be Busi helyére úgy Xavi sem, Előrébb meg ott van már gavi és pedri..
Egy alapvetően jövő évre cserejátékosért kínálnak 80 misi körül azt elkellene adni..
Az a probléma hogy de jong nem akar elmenni és elvileg a fizetését is csökkentené. A kérdés hogy a netto 14 misiből enged vagy az állítólagos csökkentett 9 misiből.
Szimpatikus srác csak a 80 misi 80 misi..

Nagybarcelona

Tőkenyeresègnek számít, nem èrtek hozzá, de mintha tulajdon lenne, ezért a könyvelésben 267 milliót èr. Senki nem tudja milyen lesz a költségvetés, 745 milliós bevételt várnak, ez nem az èves költségvetés nyeresége. Ezzel elvileg 1 milliárd felett vagyunk, de tavaly 1,2 milliárd volt a kiadás :), ki tudja mit számolhatnak. Ezzel egy az egyben nem tudunk igazolni, Tebasèk 500 millióról beszéltek. Erre is vonatkozik elvileg az egy a 4-hez szabály, így elvileg 66 millió játèkosvásárlásra, vagy fizetès beillesztèsère. Azaz Kessie, Christensen regisztrálható, írják is, bármikor meg lehet a bejelentés (Romano is) Alonso, Azpili ès Solert tippelgetik mèg. + Gavi, Auba, Ferran emelés, Depay ès Dembelè függőben.

Nagybarcelona

Ahogy írtam, ki tudja mit ès hogyan számolnak. Volt olyan hír is, 150 millió mínusz lesz ez az èv, bár azt nem tudom, hogyan. Akkor ezt kompenzáltuk, ès kell még 500 millió.
A Sociok feljogosították a klubot 25% jogdíj eladására maradék 15% 300+ millió. BLM 50% 200 + millió Barca Audios 50% 100 + millió.
Összesen 800+ millió jöhet be ha mindet meglèpik.
Ha 0-ás az èv, elég lenne 10% 207 millió BLM fele 200 millió Barca Audios fele 100 vagy De Jong, Cou+apró az 500 millióhoz.
Meglátjuk.

1975@gmail.com

Luuk de Jong közösségi oldalain jelentette be távozását. Különleges időszak volt, köszönünk mindent, Luuk!
comment image

Steve fan

Nem akarom felpaprikázni a kedélyeket,de halkan kérdezném, Dembeléről van valami. Még 6 óra és kifut a szerződés!!!!!

Nagybarcelona

Romano szerint új ajánlatot tettünk Raphináèrt, amit a Leeds kapásból elutasított, ahogy a Bayern is a 3. ajánlatot Lewaert 40+5 milliót. Ebből kifolyólag csökkent az esélye Dembele maradásának 🙂
Amíg alá nem ír más csapathoz, addig maradhat, max új igazolásnak számít holnaptól. Lehet sokan jobban becsülnék, ha ingyen èrkezne🤣

Robi71

A Chelsea 60 milliós ajánlatot tett Raphinha-ért.Szerinted ezt túl fogjuk licitálni?…vagy a Leeds a játékos kívánsága szerint fog dönteni?

Nagybarcelona

Jelen hírek szerint
Távozik
De Jong 65+20
Depay 20
Dest 20?
Mingueza 5
Cou 20
Jutgla 5
+ vagy 10 apró (akár eladható Nico 20, Puig 5, Balde 5, Abde 10)
Ez kb. 145 milliós bevétel
Èrkezik
Lewa 50+10
Raphinha 70
Kounde 60+10
Soler 20
Alonso 10+apró
Azpili 10+apró
Kessie Christensen ingyen
Kiadás 220 millió
Szóval 500+ milliós bevételnél, egy az egyben igazolásokkal megvalósítható.

Robi71

Állítólag 60+10 az ajánlatunk.

Nagy Péter

És ezt nem fogadta el a leeds?
Azért az durva hogy egy éppen nem kieső csapat játékosáért 70 misi is kevés..

De meglepő lenne ha valóban ennyit ajánlottunk volna…

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-06-30-10-barca-b-players-exits-announced-one-standout-name-in/
Hivatalos. 10 Barca B játékos távozik, lejár a szerződésük. Comas már règebben hivatalos volt. Èrdekes lesz, nem irigylem Marquezt.
Comas, Mingo, Jaime, Orellana èrthetetlen, mind minőségi játékos lehet. Most már máshol.

Nagy Péter

Ez a comas az aki svájcba igazolt?
Orellana meg aki 22 éves?
Nem láttam őket játszani de aki a baselbe igazol meg 22 évesen a harmadosztályban játszik abból nem hizem hogy valaha is barca szintű játékos lesz.
Aki ebben a 2 évben nem tudott a nagy csapat közelébe kerülni az sztem bukta.
Persze minőségi játékosok lesznek egy cadiznak pl.

Nagybarcelona

Nem láttad őket játszani, de kijelented, hogy nem lesz belőlük semmi. Végül is így fizettünk ki vagy egy milliárdot balfèkekre, amikor lehet többet èrtünk volna egy utánpótlás játékossal. Amit a 40 milliós Lenglet nyújtott, azt egy Bartra is lehozta volna.

Nagybarcelona

Lejjebb feljött Neymar neve. Èn azt sajnálom, hogy az áruló miatt távozott Pedro, aztán az áruló is. Többet èrtünk volna Pedroval, Neymarostol, Dembelèstől, Coutinhozol Griezmannostul együttvéve, ès beljebb lennénk kb 500 millióval.

Nagy Péter

Árgus szemekkel figyelik a játékosmegfigyelők a játékosainkat pl baldét vinné a chelsea és erre a comas egy baselhez ment el?
Sztem ez nála pl jelez vmit….
Ráadásul hátvéd akire ha jó mint egy falat kennyérre lett volna szükségünk…
Sztem az aki 20 éves korára nem mutogatja magát abból már sok minden nem lesz,nem mondom lehetnek kivételek de nagy többségben ez így szokott lenni.

Most én a barto érába nem mennék bele mert ott jó dolgot nehéz mondani mert egy alkalmatlan brigád volt szakmaiság nélkül így persze kb minden igazolás felsült.
Coutinho grizi kb senki nem tudta hogy majd milyen poszton kelllene játszatni őket..
Dembiért meg amikor 120-140 misire beárazták akkor kellett volna azt mondani hogy köszi nem… egy éve volt a dortmundba …

úgyhogy igen nyílván bárki jó lett volna a csapatba aki olcsóbb mert akkor nem lennénk itt..
De én inkább majd a mostani igazolásokhoz hasonlítanám akiket majd most elengedünk fiatalokat mivel most már van benne szakmaiság is.

( ma olvastam Font nyilatkozatát aki laporta kihívója volt az elnökválasztáson sztem ő vmit szív… azt mondja hogy ő 10%-os egész csapatos fizucsökkentéssel megbírta volna tartani messit…….)

Nagybarcelona

Ebben egyetértünk. Font valamit szív. Mindig. Freixa meg Rosell, Bartó haverja, ez tény. Valverde nem hozott fel senkit, Koeman meg akit csak tudott. Tavaly Pedri, ès Ilaix. Ilaix-ot tartottak a legnagyobb tehetségnek Xavi Simons mellett (ingyen ment a PSV-hez, nem hosszabbított a PSG-vel, örültem volna neki), idén Gavi Nico a kp-ra. Orellanat nagy tehetsègnek tartják, rá kíváncsi leszek. Vannak később èrők. Gavi ès Nico óriási tehetség, de ki tudja mi lesz belőlük, itt van Ilaix példája, aki jó úton halad lefelé a lejtőn. Comas sokat sérült, de jó kis védő, pontosan azért távozott, mert nem hívták fel a nagyokhoz. Majd meglátjuk mi lesz belőlük. Èn saját nevelés párti vagyok, sok sikert kívánok nekik, ès remélem úgy teljesítenek majd, hogy visszaveszik őket.

Robi71

Lenglet (még mindig csak 27 éves) jól muzsikált…ameddig jól muzsikált a csapat is. Hosszú ideig kimozdíthatatlan volt a kezdőből.
De az se felejtsd el, hogy az ő leigazolását Umtiti “számlájára” kell írni (36 millióért igazoltuk). Az, hogy a Spurs viszi azt jelenti, hogy nem reménytelen.

Nagybarcelona

Állítólag
-Lenglet közel a távozásához, Tottenham, kölcsön
-Getafe tárgyal Manajrol kölcsön, vagy vásárlás, nem tudni
-Trincao közel a Sportinghoz, 1-2 èv kölcsön, valahol 15-20 millió kötelező vásárlást írnak
-Xavi közölte Puig, Mingueza, Umtiti, Brathwaite 4-el, hogy nem kell edzésbe állniuk, kereshetnek új csapatot. Mingueza ès Puig hajlik a távozásra, Umtiti menne kölcsön, Brathwaite nem akar távozni

Steve fan

Büdös ruppónk nem lesz a tavozokbol.Legalább Puig-ot vonják na a Sevillával, Kounde+ pénz csere

Nagybarcelona

Mondtam, hogy túltolod, lassan Robi 2-vè válsz.
Tavaly 140 milliót jósoltam,
Lett 80 millió + Girezmann 40,
Most De Jongtól, Desttől, Depaytól sok játékosért keveset ès sokat ingyen elengednek, ha végre el akarnak húzni innen.
Fent leírtam kb mennyit kérnek, mennyit várnak a játékosok ért a sajtóban, több helyen.

Nagybarcelona

Legyetek már kicsit pozitívabbak. Az embernek kedve sincs lassan feljönni a pesszimizmustól.

Robi71

Várjuk meg az átigazolási időszak végét…majd akkor kiderül ki volt túlzottan pesszimista vagy optimista. Vagy úgy gondolod, hogy most irreális álmokat kellene szövögetni?….aztán beleér a kezünk a bilibe.

Nagybarcelona

Nem kell irreális álmokat szovogetni, de mi szurkolók vagyunk, ez egy blog, ahol le lehet írni a véleményt. Reménykedni csak lehet. Èn azt is el tudom fogadni, ha senki nem èrkezik, akkor is szurkolok a Barcának, de nem tudok úgy hozzáállni a dolgokhoz, hogy sz.r minden. Nekem így nem lenne èrtelme szurkolni. Persze, hogy èrzelmi alapon állok hozzá a kedvenc csapatomhoz, szinte már családtag 20+ èv után. 🙂

Robi71

De azért a terved miszerint eladunk 145. és igazolunk 220 millióra teljesen reális…azért egy kicsit erős még “békeidőben ” is. 🙂

Steve fan

Bocs,de azért egy kicsit engedtessék meg nekem, hogy anno 100 millió kiadott euróból ha egy buznyak nem jön vissza bosszankodhassak egy kicsit,ha már azt sem tudtam vigyorogva tudomásul venni, hogy háromra elment 400 millió,és visszajött 20(+40 az ablakban esetleg). Gyakorlatilag 500 millió bukóról(+a fizetésük) beszélünk!!!!!!! Gyakorlatilag 5 évre visszamenőleg az egy De Jong aki nagyjából ha megy árában megy!

Nagybarcelona

Bizonyos elvetemült felvetés, hogy Neymar visszajöhet kölcsön, kötelező vásárlási opcióval, gondolom ha kutyának nem kell 🙂
Jó sok fizetésről kellene lemondania, jelenleg bruttó 80 millió, azaz Depay 20 milliós árából 3 havi fizetés jönne ki Neymarnak, amíg átlag majdnem fél èvet sérült 🤣

Robi71

És szerinted melyik lenne jobb fogás (minden aspektust figyelembe véve)….Neymar vagy Lewandowski?

Nagybarcelona

Egyik sem 🙂

Nagybarcelona

Ha mindent figyelembe veszek talán Lewa.
Állítólag Lewa 10 milliót ker, 2-3 èv van benne. Bal szèlre ott van Fati, Depay, Auba. Ha jön Neymar, kb. lemondhatunk Fatirol, kivève ha felváltva sérültek 🙂 Lewaban lehet több èv van, mint Neymarban, aki “brazil èvekben” 40 🙂 Ez már nem a Barcás Neymar. Neymar marketingje sokkal nagyobb, de minimum 20 milliót elkèr. Felborul az egész fizetési limit. Neymarral jobb lesz a hangulat, együtt járhat kocsmazni Piquevel ès Puiggel 🤣 Ez mind csak fantáziálás, szóval nem tudom. 🙂

Robi71

Nyilván úgy gondoltam, hogy ugyanazért a bérét jönne mindkettő. (bruttó 20m)

Nagy Péter

Sztem ez neked se kérdés.
Neymar már csak levezet.
Nagyon jó játékos de azzal hogy a franciák kicsinálták a bokáját hosszabb távon nem tud már focizni mert minden védő azt a bokát célozza..
Mellette a fizuja is 20misi nettó körül lenne.
Plusz ő se akar elmenni mert elvileg vmi brutál pénz jár neki.

1975@gmail.com

11 távozót jelentett be a Barcelona B. Egy egész kezdőcsapat elhagyja a harmadosztályú klubot.
comment image

JasoN

Erre nem is tuddom mit lehetne mondnai. Mit mutat ez vajon?
Mind a jövöbeni játékosok számára és a szurkolóknak is……..

Eddig nem vették észre, hogy le fognak járni a szerződések?
Esetleg direkt hagyták? Vagyis ugyan az a helyzet a B csapatnál mint az A-nál?

JasoN

Nem tudom ki hogy áll vele, de én személy szerint és nem kell egyetérteni, hiszen nem vagunk egyformák. De megint az látszódik a jelenlegi érkezők/távozók pletykák alapján, hogy semmit nem lépett előre a csapat 20 év alatt bárki is volt az edző/elnök.

Utoljára kb 2003 vagy 2004 volt mikor jól igazoltunk/adtunk el. Azóta drágán veszünk hulladékokat, akik nem is illettek bele a rendszerbe ….Ibrahimovics….. vagy borzalmas összegekért akik majd talán fognak….Suarez…… De ezt megtronfoljuk azzal hogy aki nem volt rossz igazából azt egy szezon után eladjuk, mondjuk most Depay, de lehetne Malcom-ot említeni stb..) Semmi változás komolyan!?:O
Aki ingyen jöhetne az biztos hogy nem kell, gondolok itt Dybala-ra hiszen nem illik ide …úgy mint Auba sem elvileg.

De Jong-ot muszály eladni, nehogy kilógjon a sormintából, ráadásul 86-ért vették adják már el 65+20-ért..tiszta haszon……most komolyan ez nem vicc?…… Hiszen az Ajaxba is az egyik legtehetségesebb európai középpályás volt, mindenki érte versengett, illetve most a válogatottba is erősen húzó név.
De a Barcába soha nem volt és lesz berakva az eredeti helyére, mert a szent tehén akkor is ott lenne, ha csak fél lába lenne, hát még most hogy volt csapattárs/haver az edző.

Nem ismerem a Raphinha gyereket, de ebben a gazdasági helyzetben ne magayrázza már meg senki, hogy annyit ér számunkra, hogy kiadunk érte 60+10 milliót. Ennyivel nem lehett jobb mint Dybala látatlanba…… Még ha Dybala dupláját is keresné akkor is jobban megérné….nem igaz hogy ezt nem látják. Max 1 szezon után eladják, ha tényleg nem jön be. Még keresnek is rajta.

Vagyis keresnének, ha nem Barcelonának hívnák a klubbot……
Mert ugye az fix, hogy oda senki nem ad pénzt ……évek óta tenddencia…….ez a Lenglet is kölcsönbe megy úgy hogy lehet a klub álja a fizetése nagyobb részét és nincs kötelező vásárlási opció, de amúgy is csak 6 millió. Hát ennyiért, meg ilyen feltételekkel inkább maradjon komolyan.

Ennyire nem lehetünk már csicskák. Bocsánat a kifejezésért, de ezen nincs mit szépíteni.

JasoN

Arról meg ne is beszéljünk tényleg, hogy megint a támadó szekciót kell erősíteni 100 millióért, nehogy végre egyszer a védelem legyen porondon. Az is utoljára a Puyol + Piqué párossal volt rendben, azóta sem.

Na jó volt hogy Umtiti + Piqué is jól mutatott (ebbe most azért fura volt belegondolni), de az is 1,5 szezon volt kb. De most azért lenne lehetőség hosszútávra megoldani, ha összejönne Koundé (Pau Torres), de akár kulibaly is.

De nem, mert kell Raphinha 70 ért meg Lewa 60 ért majd figyeljétek meg. Ezért kell eladni De Jong-ot is. Meg ezért nem lesz megfelelő alternatívája Albanak soha, meg jobbszélső is max Azpilicueta szintű.

Amúgy már Kessié-t azért vették, hogy De Jongo-t eladhassák, ez szinte tuti. Majd max még jön Soler 20 misiért aztán kész a középpálya (mondjuk annyiért tökéletes).

JasoN

Amúgy meg a jelenlegi támadókkal is ment zsiórban 4 gólt rúgni az ellenfeleknek úgy hogy Fati nem is volt. Szóval nem fogom fel miért kell lecserélni többet is, főleg hogy megint irtózatosan drágán akarnak venni meg fillérekért eladni (Depay 20 millió XD …könyörgöm ….)

Itt a taktika nem megfelelő szerintem és/vagy lassú már ez az egész rendszer/csapat úgy ahogy van. Ezen meg sem Raphinha sem Lewa nem fog akkorát lökni, mint az lökne ha Busi-t kivennék, De Jongot betennék a helyére. Vennének egy értelmes cserét Albának (Gaya, Grimaldo) vennének egy lendületes jobb beket, meg elhozták volna Dybala-t + Dembit is megtartani. (Kessié, Soler, Torre rendben vannak ismétlem)

JasoN

Középső védőnek meg a már említetekből mindenkppen egyet, az kimaradt. De lényeg hogy nem kellenek a kinézett támadók……annyiért főleg nem.

JasoN

Bernardo Silva sem kell! Minek??? Úgyértem jó játékos, de annyiért maradjon csak a helyén.
Támadónak jönne? Vagy középpályásnak? – Nem értem…..

Ide egy kreatív KP kéne max, mert ha nincs Pedri meghalt az egész támadójátékunk, ezért említettem a taktikát előbb.

Vízhordó sem kellene az én saját csapatomba. Ami ugye azzal kezdődne hogy De Jong középen, aztán ő elég is lenne vízhordónak, nem úgy mint tetűlassú Busquets. A maraddék 2 KP meg kreatív lenne, mondjuk Pedri+Fabian , ha már elérhető elvileg.

Steve fan

Akkor nézd meg az arcukat ha Busit a szezon második meccsén szétrúgják,és végig a lelátón szotyizik,De Jongot meg elpasszoltak.Amúgy teljesen igazad van,nem tudnak ezek igazolni. Senkit sem jól eladni,csak menjen ne kelljen neki fizetést adni. Másik csapatba megy kölcsön és még a fizetése felét is állni!

Nagybarcelona

Igazad van. Èvek óta ezekről a problémákról írok. Rendszerszintű problémáink vannak. Sajnos ez nem nagyon fog változni, mert van egy “profilja” (nem tudom hogy nevezzen, felfogás, mentalitás), amin nem akarnak változtatni. Max a kereteken belül van változás, sikeresebb időszak, alkalmasabb emberek. Guardiolától jött ez a változás, de sokan nem akarják elfogadni, múltkor linkeltem a cikket Guardiola Cruyffi szemléletének “módosításáról” (megpróbálok finoman fogalmazni az èrzèkenyek miatt 🙂 ) Hozzáfűznèm Van Gaál nyilatkozatát, hogy a Barcánál a külföldieket okolják a problémaként. Mindenki azt gondol, amit akar.
Nem bosszantáskènt, de egyre több újság hozza, hogy készül a Pjanic Arthur visszacsere. Gondolom 50 millióèrt. 🙂

Robi71

Barcelonában 2010 óta új szelek fújnak…utolsó mohikánként Pep is távozott 2012-ben. Azóta pontosan 10 év telt el.
Jött Rosell-Barto klán akik szemlèletet váltottak és teljesen megfordították a szekeret (főleg Barto). A saját nevelés háttérbe szorult és helyette jött a sztárigazolásos stratégia Real módra. A sztárigazolásokkak nem is lett volna akkora baj ha a meglevő csapat gerincéhez passzolnak volna. De ahogy jöttek, úgy mentek..milliárdos vesztességet okozva.
Erre most az olvasom tőled, hogy még mindig Guardiola örökségét nyögjük? Miért nem nyögünk úgy, mint a City az elmúlt 6 évben?

Nagybarcelona

Ki lenne más, ha nem te, aki Guardiola védelmére ugrik ès rögtön vádaskodsz. Nem bírod felfogni, hogy èn, aki többször leírtam, kedvelem Guardiolat, vagy anno linkelt cikk írója nem azt mondjuk, hogy Guardiola “tönkretette” a Barcat, de akár tudta kívül óriásit változtatott a Barca filozófiáján. Tedd a szívedre a kezed, ha vissza bírsz emlèkezni Guardiola előttre. Mióta van ez a Barca DNS-ű játékosok keresèse? Hogy miért nem változtatnak ezen? Nem tudom. Addig lehet ugrani a hírre, hogy Koeman idejét múltnak nevezi a tiki-takat, ès kibeszelketjuk, hogy már azóta Guardiola is változtatott, de nálunk marad minden a régiben, vagy az régi újban, miközben elhúz mellettünk a foci. Most Xavi kapta meg a bizalmat az újjáépítésre, remélem mély nyomot hagyott benne Cruyff szellemisège, Van Gaál, Rijkaard focij, mert most nem csak a jelenünket, de a jövőnket is eladhatjuk a jogdíjakkal 25 èvre.

Robi71

Te nem érted miről beszélek. Én nem azt mondtam, hogy utálod Guardiola-t (őszinén, nem us érdekel mit gondolsz róla.
Én csak azt mondom hogy bármit is “változtatott ” a klub filozófián….annak már 10 éve.
Nem tudom, hogy milyen Barca DNS-ü játékosokat kerestünk …. ha egyáltalán kerestünk….de hogy nem raláltunk, az biztos. Még annyit sem, mint egy vaktyúk.

............

miért nem engeded el miszter f@szkalapot? te nem unod ugyanazt a kört végigfutni vele nap mint nap?

Nagybarcelona

Mert mazoista vagyok🤣
Csak vicceltem. Nem őt akarom győzködni, hanem a blog olvasóit, mert sok embert félrevezet. Lassan egy ManchesterCitynoticiasra lehet keresztelni az oldalt. Vagy egy Real rajongói oldallá, hiszen ott minden jobb 😉 vagy itt minden rosszabb 🙂
Beketavilagnak volt igaza, mintha lenne egy új barátnője, de visszajárna az exhez felpofozni🤣

Nagybarcelona

Robi:
-Depay átlagos játékos. 03.09-ei cikk alapján övé a legtöbb nyertes gól 21 pontot szerzett, legtöbb Benzemaval egyetemben
-Koeman alakította ki a keretet, ja eladtak mindenkit alóla
-Luuk de Jong semmirekellő, hozott 8 pontot, emelt fővel távozik, övé az egyik legjobb gól/perc arany
-az èv eleji kerettel versenyben leszünk a bajnoki címért, mikor mondtam, az első 4 is veszélyben
-Aguero Garcia nagy fogás, Guardiola játékosai, írtam Aguero a kedvencem, de 2 ève sérülésből sèrülèsbe, Garcia nem rossz, 180 cm-es, 50 kilós, nem kh típus
-gyenge a spanyol bajnokság, mert azt írtam, erős a spanyol bajnokság, a 4 is kétséges. Betis majdnem beért a 4-be, Reál bajnok, BL győztes, Villarreal kiejti a Bayernt, BL 4 közé jut
-nyáron (tavaly) nem tudunk eladni senkit, èn 140-re tippeltek, ezzel szemben 80+40 áll Griezmannban+ 20 Coutinho, ami idèn nyárra lesz elkönyvelve
-nem jön senki télen, álomvilágban èlek, jött Auba, Ferran, Adama, Alves
-Dembelet felküldte volna a lelátóra, ismert miért, mondtam szükségünk van rá a 4-hez. 1 gól 14 gólpassz
-Guardiola elengedte hozzánk Ferrant, mikor a média azt írta, nagyon megnehezítettèk a dolgunkat ès mondjuk egy kölcsön helyett jelenleg 60 milliónál az ára
-mikor leírtam, visszaüt Pedri ès Ferran erőltetése, leírta, már nem tudom idézni, szokásos Robi stílusban Ferran egy jó csapatban jó, egy gyengébben gyengèbb
Ès ez csak pár szösszenet a szakértő úr vèlemènyèből.
Nekem ezzel nincs problémám, de úgy adja elő, mintha mindent előre tudna, leereszkedik közènk, aztán ha nagyon nincs igaza, vagy hallgat, vagy terel. Ilyenekkel vezeti meg az olvasókat. Ahogy írtam, ezzel nincs bajom, mert senki nem tévedhetetlen. Az okoskodást nem bírom, ès azt, hogy a blogon lassan többet lehet olvasni MC-ről, vagy a Realrol, pesszimista hangulat uralkodik è mindenki a klub alkalmazottjait ès egymást szidja, ès most nem a kritikáról beszélek.

Last edited 1 hónapja by Nagybarcelona
Nagybarcelona

Ès ebben èn is a partnere vagyok. Eljutottam odáig, hogy linkelek “feltáró jellegű” cikkeket, amik a játékosaink (kedvenceim)hibáiról szólnak, ami a jelenlegi helyzetünkhöz vezetett, mert nála Bartó felelős mindenért, senki más, mint valami mesebeli főgonosz, közben szerinte èn èlek álovilagban, őt igazolják a fenti szösszenetek is.

Robi71

A Barca már régen nem tiki-takát játszik, már régen nem tiki-taka DNS-ű játékosokat keres a Barca. A gond nem az, hogy elhagyták a jól bejárt utat, hanem hogy ismeretlen útra tévedt. Nincs irány, nem látni a célt.
Hiába erőlteted, hogy azért tartunk itt, mert nem merúnk változtatni, mert nem.így van. Elvesztettük az identitásunkat és nincs új.

sunt

Azért nincs új identitás, mert körömszakadtáig ragaszkodunk Busquetshez. Neki már régen az USA-ban kéne levezetnie és Frenkie ki.válóan alkalmas lett volna az irányításra.

Robi71

Ez is egy vélemény. Szerintem azért nincs identitás, mert könnyebb így. Össze-vissza igazlunk….aztán lesz valami, vagy nem.

Nagybarcelona

Szerintem is Busquets szabja a Barca fazonját. Túl lassan èrünk fel az ellenfél kapujáig. Viszont! Labdaszerzésben a legjobb, ès Xavi viszont a magas presszinget erőlteti. Akkor derülne ki, ha Busquetset kiváltanánk a kezdőben. Frenkie az egyik kedvencem, de vannak kétségeim a védekezése kapcsán, viszont labdakihozatalban sokkal gyorsabb, mint Busquets. Régóta szeretnèk egy Davids felé pitbullt vkp-nak, de ez lehetetlennek látszik Xavinál ezért írok mèlysègi irányítókat, vkp-nak. Èn Fábián Ruizt néznem meg. 190 cm-es, óriásiak a mélységi labdái, ès hatalmasak a távoli lövései, védekezése neki is kérdéses. Egy èv van a szerződèsèből.Szerintem Kessiet is box to box kp-kent képzelik el.
https://www.whoscored.com/Players/294193/Show/Fabi%C3%A1n-Ruiz

Nagybarcelona

A Whoscored-on elvileg számítógéppel èrtèkelik ki a játékosokat. Utánanéztem Fabinho, Casemiro, Fábián, Kessie, Rodri, Kente tényleg Busquets a legjobb szerelésben ès labdaszerzésben. De továbbra is áll a véleményem, hogy lassú a támadásèpítèsünk. Fábiánról ha néztek videókat, félpályás indításai vannak. De Jong meg jó labdakihozatalban.

Robi71

Vállald már fel magad, te gyökér. Ne írogas két nick alatt.

KJDaniel

Dembélé mától hivatalosan is szabadon igazolható, lejárt a szerződése, tehát ha a klub lesz olyan hülye, hogy ezután is próbálkozik a hosszabbítással, akkor mostantól őt is újból regisztrálni kell, jár érte a gratuláció előre is mindenkinek.

Másik hír, hogy Valverde ismét a Bilbaó edzője lett, sok sikert neki, örülök, hogy ismét munkába áll!

Steve fan

Ha Dembele helyére hoznak valakit azt is regisztrálni kell,csak akkor ment volna ingyen ha tegnapig hosszabbít.

KJDaniel

Az rendben van, de ha ezek után hosszabbítanak mégis a franciával, ezzel plusz terhet rakva a klubbra…erre gondoltam én.

Nagy Péter

Romero szerint a leeds elfogadja a 60 misinket és hozzánk jön raphinha.
Így dembi lépéshátrányba lesz.

Mondjuk az durva ha tényleg nem 75 misiért megy a chelseabe hanem 60-ért hozzánk.

sempreculers

Ráadásul mind ezt 3 részletben kifizetve

Nagy Péter

A fizetési konstrukciót nem tudom de ismerve az anyagi helyzetünket még nem is rossz a 3 részlet…
A chelsea elvileg nagy részét azonnal fizetné.
Többet is adnának hamarabb is fizetnének mégis nekünk adnák el?
Ott vmi későbbi biznisz lehet a háttérben.. A leeds éppen hogy bennmaradt nem hiszem hogy nem kéne nagyon nekik a pénz.

Közben elvileg dembinek ugyanazt a pénzt ajánljuk mint fatinak.
Most kiderül hogy Dembi hajlandó e “áldozatot” vállalni.

Steve fan

A legutolsó információk, hogy a Leeds,tiszteletben tartja a Chelsea ajánlatát(gondolom egyben többet fizetnek) annak ellenére , hogy a játékosra ügynöke a Barát favorizálja

212
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x