A múlt heti, Real Sociedad elleni fontos idegenbeli győzelmet és a hét közepén a Manchester City elleni barátságos mérkőzésen nyújtott nagyon jó teljesítményt követően a Barcelona vasárnap este visszatér a katalán fővárosba, amikor a Real Vallladolidot fogadja.

Xavi Hernández emberei a bajnoki nyitány lassú kezdése után két erős teljesítményt nyújtottak egymás után, és mivel a Bajnokok Ligája mérkőzésig már csak 10 nap van hátra , nagyon kevés idő van arra, hogy lendületet vegyenek és elkezdjenek formába lendülni az őrületesen sűrű program előtt.

Az átigazolási ablak még nyitva van, de a Barça várhatóan nem fog nagyobb üzletet kötni néhány távozót leszámítva, így nagyjából ez az a csapat, amelyik mindenért harcolni fog ebben a szezonban. A pálya minden területén van mélység és tehetség, és most már Xavin múlik, hogy a legjobbat hozza ki csapatából.

A két héttel ezelőtti, Rayo Vallecano elleni csalódást keltő döntetlen után a katalánoknak meg kell szerezniük a szezon első hazai győzelmét, hogy a címvédés korai szakaszában tartani tudják a lépést a többi kihívóval. Egy zsinórban második hazai mérkőzés diadal nélkül rémálomszerű forgatókönyv lenne, és az újonnan feljutott Valladolid magabiztosan érkezik a Camp Nou-ba a múlt heti, Sevilla elleni idegenbeli erős teljesítményt követően, és nincs vesztenivalója.

A Blaugrana azonban továbbra is egyértelmű favoritja ennek a találkozónak, és a további előrelépéshez ijedtség nélkül kell begyűjteniük mindhárom pontot. Itt arról van szó, hogy jól kell játszani és úgy kell dominálni, ahogy egy igazi bajnokcsapat teszi az ilyen meccseken. Ez túlmutat azon, hogy csak nyerni kell.

 

2.1 36 votes
Article Rating
Subscribe
Visszajelzés
guest
346 hozzászólás
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nagybarcelona

Egyébként èrdekes, hogy az UEFA a “túlköltekezès” miatt megbüntetett 8 olasz, francia csapatot, ès nem volt közte angol csapat, akik idén is elvertek 2,2 milliárdot, a Chelsea ès a Mu egyenként -230 millión zártak. Nem pazarlom az időt a szabályok átvizsgálását, emlékeim szerint 2 èv alatt lehet -200 millión zárni, nekik ezt egy átigazolási szezonban sikerült túllépni. Nem tudom melyik lenne a 2. èv, de kétlem, hogy bármikor is lehoznának egy bevételt hozó átigazolási szezont.

Nagy Péter

Én 3 évre emlékszek és minden évben az eladott és vett játékosok összegének különbözete lehet max -100 misi.
Ezt azért nem olyan nehéz kihozni.
Még a MU-nál is csak a tavalyi és az idei év esik túl a -100 misin. Tavaly 140 misi kb
idén meg 250 nagyjából.Vagyis tavaly -40 misis túllépés,idén meg -150 misi.
Ami már húzosabb lenne mert ez jövő nyárra azt jelentené ha nem igazolnak senkit akkor is 90 misi értékben kellene eladni.
Az viszont kérdéses számomra hogy mindig 3 évet néznek és utána azt a 3 évet lezárják vagy ahogy haladunk előre az előző 2 évet veszik alapul a kövi évvel.

Az meg hogy csak pénzbüntetést kapnak a klubok nevetséges ez nem ösztönöz senkit hogy betartsa a szabályokat…
A PSG-nek kiszabtak 65 misis bírságot de ebből csak 10 misist kell befizetni, a többire kaptak 3 év haladékot hogy rendbe tegyék a költségvetésüket…
Nevetséges az egész mert ha nem tartják be akkor sincs komoly következménye.

Nagybarcelona

Vitatkoztunk itt sokat a La Ligárol ès a vezetéséről. (2023-ban választás)Èn úgy látom a 2. helyről is lecsúszik a La Liga. Szerencsèjère van a 2(3) nagy csapat. A Sevilla szerintem kicsúszik a 4-ből. A Sociedad ès a Villarreal keményen hajt a BL pénzekre. Olaszországban 730 milliót költöttek, már most többet, mint a La Ligában, igaz volt bevétel is bőven. Ott viszont egyre nèzettebb csapatok vannak, ès a bajnokság is nyíltabb. Milan, Inter, Juve, Atlanta, Róma, Napoli, Lazio.

Robi71

Az olasz bajnokság kiegyensúlyozottabb és izgalmasabb. Igaz több is a jagyományosan nagy klub, akik most közel hasonló játékerőt képviselnek. A Juve visszacsúszott és a többiek felzárkoztak rá.

Nagy Péter

Tegnap volt a spíleren este felvezető műsor.
Ott mondta az egyik szakértő hogy a spanyol FFP SOKKAL szigorúbb mint az UEFA FFP-je.Még a bevételeknél is megvan határozva hogy melyiket lehet beszámolni a bérkeret meghatározásához.

A választás sztem papírforma lesz a kis csapatok Tebas mellett állnak sansztalan leváltani..

A spanyol a Real,Barca kettőssel fennt tudja tartani a ligát a második helyen.
A Sevillát még nem írnám le.Azért a végére csak hoztak elég sok jó játékost akik papíron azok, meglátjuk hogy Lopetegui vagy ha nem lesz eredmény 2 héten belül akkor az új edző kitudja e hozni belőlük ami bennük van.

Az Olasz tény hogy szépen fejlődik de sztem még nagyon messze van a spanyoltól.
Nyílván én ritkán nézek meccset onnan mert amit láttam mostanában annyira tötyögős hogy kínozni lehet vele.
Viszont Faterom nagy Milan szurkoló,de ő is azt mondogatja hogy az angolhoz de még a spanyolhoz képest is nagyon gyenge-lassú az iram.
De persze mi laikusok vagyunk lehet hogy idén beindulnak 🙂

Nagybarcelona

Most nèztem èn is meg a La Liga felvezető magazint. A figura a jobb oldali szèkben jónak látja az általa szigorúnak tartott La LIGA szabályait, legalább meg kell fontolni, hogy tudják regisztrálni a játékosokat. Ès nem èrti miért ilyen gyenge a Sevilla. A Sociedad járt szerinte a legrosszabbul Isak távozásával. Loputegui a vèdekezèsre èpített eddig, ès idén nehèz lesz a Sevilla helyzete, akár ki is rúghatnak pár meccs után, mert nagyon durva a sorsolás, de nem tudja ki irányítaná jobban a csapatot 🙂 hát a La Liga szigorú szabályain kívül nem nagyon èrtek vele egyet. Ő is olyan, mintha nem venné figyelembe a lényeget.

Nagy Péter

Párszor láttam már azt a srácot annyiból becsülöm hogy ő nem azért került oda mert előtte játszott a fantasztikus magyar bajnokságban és onnantól szakértő.A másik nem tudom mikor került oda de ő még ahogy láttam azzal is küzd hogy kamera előtt kell beszélnie..Nála még Hegyi Iván “mekegését” is szívesebben hallgatnám..
A Sociedad rosszul járásával én se értek egyet mert így is nagyon jó keretük van ,a 4. helyre odaérhetnek.
A Sevillás részével viszont egyetértek mert a két középső védőt elveszíteni az minden csapatnak komoly érvágás lenne.
Ráadásul helyettesnek is “noname” játékosok jöttek akiket újra fel kell építeni.
A Valencia nálam vegyes mert jó játékosok mentek el de kölcsönbe ígéretesek jöttek helyettük.Mondjuk én Gattusot nem tartom jó edzőnek de ha ebből a csapatból kihoz egy BL helyért küzdő csapatot másként tekintek rá 🙂

Robi71

Sadiq (20 millió) és Sörloth (kölcsön) minőségi támadók. Arról nem is beszélve, hogy megmaradt 50 millió Isak eladásából.

Nagybarcelona

A Sociedad pont hogy jól járt. Isak tavaly lőtt 5! gólt. Fiatal még, de egy valamire való szezonja volt 17 góllal. Tehetséges, de 70 milliós lutri. A Sevilla kapta a Real mellett a legkevesebb gólt. Lehet mondani, hogy védekező csapat, de Carlos ès Kounde nagyon komoly minőségű vedoparos volt, ès Acuna+ Navas sem gyenge.

Robi71

Lopetegui kapus volt…na ná hogy a védekezésre épít. 😀 Nézhetetlen cèlfocit játszik az a Sevilla amelyiknek korábban élmény volt nézni a meccseit.

Robi71

A Sevilla úgy top4-es, hogy közben minden évben pozitív az átigazolási mérlegük. Egyedülálló a topbajnokságokban. Monchi effektus.

Nagybarcelona

A felvezető magazinban múltkor beszéltek pont erről, akkor írtam. Már nincs meg a Monchi varázs ès pontosan Monchi nyilatkozta, a szigorú szabályok miatt el kellett adni a 2 kh-et. Ez volt vagy 2 hete. 9 pontból 1-et gyűjtöttek be, valamiért Ocampos is távozott, kölcsönbe, 2 ève 40 millióèrt árulták. Szerintem ők fognak kicsúszni. A Villarreal ès a Sociedad kerete talán erősebb is, a Betis is erős csapat, talán a 3 közül a legjobb edzővel.

Nagybarcelona

Sosem szerettem az olasz ligat. A Juve nagyon lecsúszott, de az Inter kezdője bomba erős. Nem is tudom a Milan azzal a kerettel hogy lehetett bajnok. Ott a szép focit játszó Napoli ès Atalanta. A Róma most kezd feljönni, ès itt a rivális Lazio is nem kis nevekkel. Lassan nőni fog a nézettség. A Barca ès a Reál szerencsère akkora nevek a világon, hogy fenntartják a La Liga 2. helyet. Ezért tartottam őrültségnek a “hátráltatást”. Emellett pont tavaly ilyenkor írtam, hogy kezdenek feljönni a spanyol közèpcsapatok a 4 mögött a Betis, Villarreal ès Sociedad is. A Villarreal a BL-ben is bebizonyította. Nekik sem tett jót ez a herce-hurca. Èn az egész spanyol bajnokságot kedvelem, èn örülnék neki, ha versenyképes lenne a bajnokság, mint régen a Super Depor vagy a csúcson lévő Valencia, Sociedad idején.

Robi71

A Real és a Barca nincs hátráltatva, sőt…de ezt már többször átbeszéltük. A Barca katasztrofális gazdasági stratégiája a felelős az egészért. A Real kivételesen sikeres volt ugyan ebben az időszakban.

Nagybarcelona

Azért nem is akarok időt pazarolni rá, mert ráadásul most változik az UEFA ffp-je. Ha meg túllépik, megoldják okosba 🙂

Nagybarcelona

Gyors keresés után 3 èv, de a különbözetet átvállalhatja a tulajdonos 🤣 Ennyi. Ezért akarnak Szuper ligát, lehet betalicskázni a pénzt az angoloknál

Robi71

Nem az angolok akarnak Szuperligát, ők hamarosan megcsinálják a sajátjukat. Real, Barca, Juve…ök maradtak az ötlettel, nem nehéz kitalálni kiknek az érdeke és miért.

Nagy Péter

Az okés hogy a tulaj benyeli a hiányt de attól még a költségvetésben “rendesen” szerepel az az összeg is.
Magyarul attól még az évi 30 misis össz veszteséget nem léphetné túl hiába nyeli be a hiányt a tulaj.Igaz ez idéntől 3 évre lebontva mínusz évi 60 misit tesz lehetővé.
Persze ez a költségvetésre vonatkozik nem az igazolások összegzésére.

Ami a szuper ligát illeti.A tavalyi kezdeményezés inkább azok a klubok találmánya volt akik beakarták biztosítani magukat,nem akartak semmi kockázatot vállalni.A nagy kluboknak nem jó a BL hogy teljesíteni kell az igazán nagy pénzekért. A szuper liga egyszerűbb mert ott a legrosszabbul teljesítő klub is 400-500 misivel többet kaphatott volna mint amit most kap.
A másik hogy a Pl csapatoknak már az is probléma hogy nem tudnak bejutni a BL-be mert már annyi erős csapat van,így nekik kapóra jött volna hogy semmi kockázat nélkül is brutális pénzek jöttek volna.
Szrencsére az angol szurkolók “ősgénjei” előtörtek és leverték az egészet.
Én butaságnak tartottam. Sztem jó ez a versenylebonyolítás ahogy most van.

A következő nagyobb ütközet sztem majd az új angol tv-s jogdíj megállapodás után 1-2 évvel fog jönni.
Már most eszméletlen pénzeket kapnak,a kövi szerződés sztem még egy 20-30%-ot dob majd.
Az angol csapatoknak majd nem lesz jó ez a -100 misi az igazolásoknál.
Egyrészt a megnövekedett pénzek miatt másrészt a rengeteg tulaj sokkal többet szeretne 100 misinél benyelni abban a reményben hogy a klubjuk jobban szerepel majd.
Ott kell majd észnél lenni az UEFA embereinek hogy olyan szabályt hozzanak amit mindenki eltud fogadni.

Robi71

Az UEFA-nak reagálni kellene a PL helyzetére. Jelentősen meerősödött a többiekhez képest. Mondjuk a top6 indulhasson a BL-ben.

Anonym9

Egy dolgot magyarázzatok el nekem,mert ehhez tudatlan vagyok és nem értek hozzá.Leigazoltuk Kounde-t,és ha jól emlékszek,hetekig tartott,mire regisztrálni tudtuk.Hogy a búbánatba akartuk az utolsó órákban megszerezni Bernardo Silva-t?Vagy a regisztráció nem az átigazolási szezon utolsó napjáig szól,hanem tovább?Tényleg nem értek ehhez.

Nagybarcelona

Koundet a 92-es cikkely szerint regisztráltunk, ami szerint a vezetőség a saját pénzéből, vagy banki keretből garantálhatja, hogy finanszírozva lesz a játékos fizetèse. Leegyszerűsítve Laportáèk megtalálták a kiskaput, ès egy X összeget letètbe helyeztek, ami ha “csődbe megy a klub” akkor a klubot illeti meg.
Gondolom Silva is így jöhetett volna. Pénz konkrètan van 700+ millió, csak ide oda forgatják jelenleg (150 milliós átutalás a leányvállalatának, hogy felduzzasszák a bevételt).

Nagybarcelona

Regisztrálni szeptember 01-ig lehet èjfèlig. Kivéve ha szabadon igazolható játékos, mint Alonso ès Bellerin, hiszen mind a kettőnek felbontották a szerződését. A BL-be szeptember 2-ig, a 2 nincs összefüggésben, aki a La Ligában nem játszhat a szigorú szabályok miatt, attól függetlenül a BL-ben igen. Ki van ez találva 🙂

Robi71

Közben kifizettük Martin Braithwaite-t is, akinek még 2 év volt a szerződéséből….ez bruttó 20 millió.

Nagybarcelona

Brathwaite 2,5 milliót kapott. Állítólag az üzleti èrdekeltsège ès családja miatt szeretett volna Barcelonában maradni. Maradt is az Espnolban. Szép szavakkal búcsúzott is. Szerintem ez jó kompromisszum, ès jó fej volt, hogy nem ül itt 2 èvig ès fizetjük ki a 20 milliót mindennel együtt (5 milliós nettó fizetés/èv)

Robi71

Akkor ezt olcsón megúsztuk.

Nagybarcelona

Most olvasom Brathwaite szerződés bontasarol az AS azt írja 400 ezer volt.

Robi71

Akkor miért vacakoltak eddig vele?

Nagybarcelona

Gondolom most volt hajlandó távozni a játék ès a VB miatt, de írtam, Barcelonában akart maradni

Robi71

Én azt sem értem, hogy lehetett regisztrálni Bellerin-t és Alonso-t….ha egyáltalán regisztráltuk őket. Gondolom csak igen.

Nagybarcelona

Hivatalosan regisztrálva vannak, fent vannak a La Liga bazisaban. Nem tudom miért nincsenek ma a keretben. Gondolom az utazás miatt

Nagybarcelona

Fentebb írtam. A fizetèsbe úgy fértek be, hogy ha 1 az 1-ben nem is, a La Liga szabályai szerint 1 a 3-ba kötelező regisztrálniuk. Utolsó napon felszabadult Auba 10, (9,valamennyi)Dest 4, Brathwaite 5 bére.
Ez egy a 3-ban is 6,7 millió Alonso ès Bellerin fizetésére nettóban.

Robi71

Köszi, megnyugtató.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-09-02-marcos-alonso-becomes-3rd-person-in-his-family-to-play-for-barcelona/
A dèdapa ès az apa után Marcos Alonso is játszik a Barcában, csak a nagyapa szakította a sormintát, aki szintén focista volt. Sok sikert a Barcában.

Robi71

A nagyapa Real legenda, 8 évet volt blanco. 🙂

Robi71

Bellerin és Alonso évi 7-7 milliót fognak keresni.

Nagybarcelona

Bellerint Bruttóban írták, de az ügynöke ès Romero azt nyilatkozta, az Arsenalos nettó 4-ből sokat engedett.

Robi71

Bruttóban írtam én is (nettó 3,5)

Robi71

Megérkezett Alonso is.
Ő és Bellerin regisztrálva lettek?

KJDaniel

Igen, fent van a Liga hivatalos oldalán is, mindkettejüket sikeresen regisztrálta a klub.

Nagybarcelona

https://barcauniversal.com/xavi-talks-bellerin-alonso-alba-pique-memphis-ahead-of-sevilla-vs-barcelona/amp/
Xavi nyilatkozata a holnapi meccs előtt.
Kiemelném:
“Az átigazolási szezont az átlagos ès a legjobb között èrtèkelem, mert nem sikerült leigazolni egy extra játékost, de nem panaszkodom”

Robi71

Ez üzenet De Jong-nak. 🙂

Gerobarcaa

Leszallhatna Xavi a földre.Konkretan azt akarja csinálni mint Guardiola tette a Cityben,csak Guardiola se egy év alatt tette hanem jó pár év alatt lett olyan az a keret,pedig a City messze jobb pénzügyi helyzetben volt/van/lesz mint a Barca

Robi71

A Barca éveken keresztül tartotta a lépést költekezésben a City-vel…és ha fenntartható módon teszi, akkor még most is.

Nagybarcelona

Eddig csak pletyka volt, most már hivatalos! Így most írom meg:
Az FC Barcelona nem vètett az UEFA FFP szabályai ellen!
https://barcauniversal.com/barcelona-have-not-breached-ffp-break-even-rules-uefa-confirms/amp/
Ez egy nagyon jó hír, végre lehet a focira koncentrálni.

Nagybarcelona

https://m.youtube.com/watch?v=VCcnwTi60uM
Bellerin 2022
Azért látszik, hogy nem sokat kopott a sebessége ès a cselező készsége. Végre lesz egy jhv-ünk aki szerelni is tud.

Nagybarcelona

https://www.google.com/amp/s/infostart.hu/sport/2022/09/02/a-premier-league-egy-kulon-vilag-fektelen-koltekezes/amp
A Pl csapatai 2,2 milliárdot költöttek igazolásokra. A La Liga 530 milliót, ebből a Barca ès a Reál 230 milliót. Úgy, hogy a Barca lényegében 2 szezon után költött játékosokra, a Reál pedig ismételten visszafogta magát.

Robi71

Ez egyre durvább…egyre jobban nő az olló a PL és a többi bajnokság között. Ott már csak pár csapat tudja tartani a lépést a PL-el (Real, Barca, Bayern, PSG).

Nagybarcelona

https://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/eurofutball-ok-voltak-a-nyar-legdragabb-igazolasai-2911455
Nincs Barca igazolás az első 10 legdrágább játékos között

Robi71

Ez nem mérvadó ez te is tudod. A lényeg az ár/érték arány.
Ezt megtanulhattuk Cou, Dembi vagy Grizi leigazolása kapcsán.
Szerinted Haaland drága igazolás volt….szerintem pedig ár/érték arányban a “legolcsóbb”. 🙂

Nagybarcelona

Nekem írod Haalandot? Èn írtam itt először róla, mikor még a Salzburgban játszott. Èn vártam ide a legjobban. 60 millió+ sok sok ügynöki jutalék, nem fogok vitatkozni mennyi, + 50 milliós bruttó bér èvente. Ez most nem fért bele. Sőt ekkora bèr ne is férjen bele, így szálltak el Bartóèknál is.

Robi71

“Ez most nem fért bele. Sőt ekkora bèr ne is férjen bele”….ne aggódj, hamarosan lesznek ekkora bérek Laporta-nál is.
Már most sem beszélnek a plusz bónuszokról….csak annyit tudunk, hogy a fix nem lehet több, mint bruttó 20. 🙂

Nagybarcelona

Egyenesbe kell hozni a klubot, utána lehet ott is kiskaput találni, ha ilyen minőségű, fiatal játékost akarunk igazolni. De akkor még mindig ott van a berfeszultsèg, amit okosan kell majd megoldani. A fix fizetés bónuszokkal erre is tökéletes, mert senki nem tudja, mennyi az annyi.

Nagybarcelona

https://www.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/pl-a-chelsea-koltotte-a-legtobbet-az-atigazolasi-idoszakban-kep-2911453
A PL-ben a Barca 6. legtöbbet költő csapat lenne (7. ha nézzük Haalandèrt kifizetett extra költségeket)

Robi71

Az Ajax +111, a Benfica +65, a Porto +38, a Sporting +74, a Monaco + 73, a Salzburg +63, Lille +73, Sevilla +64, Valencia +43, Roma +41, Lyon +37, Shakhtar +39 millióval zárt.
Csak a szokásos, mondhatnánk.
Meglepő Brighton +66, Leicester +65, a Burnley +57, Watford +55 millió.

Robi71

De az “eleresztett” City +20,4 millióval végezte, a másik PL nagyágyú Pool csak -9,6….a másik két BL esélyes PSG -96,2, a Bayern -33,1…a Real +12,15.
Nem is tudom, hogy ezzel mit akartál mondani? 🙂

Nagybarcelona

Csak egy hír volt.

Robi71

Barca -115 millió.

Nagybarcelona

Sajnálom Auba távozását, régóta kedvelem.
A legjobb talán az lett volna, ha Ferran távozik valamilyen formában (kölcsön, vásárlás, opció stb.), neki nincs helye ebben a csapatban, már a leigazolása is fölösleges volt.
Depay/Fati-Lewa/Auba-Dembele/Raphinha

DistantxThunder

Na, mi a helyzet a nagy meglepetés igazolással, akiről senki nem tudott semmit? Hát semmi.. de ha mondjuk egy olyan üzletet terveztek hogy Depay helyére hozták volna Moratát, akkor jobb is – Depay megmentett minket 🙂 Ez az Alonso – Auba csere is épp elég kínos, nem tudom hogy tudták volna eladni a culéknak Moratát – a liga k*csögét (kis túlzással mindenki pörgette már). Azt kicsit sajnálom hogy a Soler-Ruiz páros nekünk nem ért meg 41 milliót, vagy legalább az egyik – főleg úgy hogy valószínűleg mindkettò el fog kallódni a PSGben, mert sok lehetőséget nem kapnak majd..

Robi71

Szerintem jó ötlet lett volna hozni Morata-t és elengedni Depay-t….ha Auba távozik. Depay peremember lesz így is Xavi-nál, hacsak nem lesz egy sérülés hullám a támadósorban.

il Moro

Sajnálom Aubameyang távozását, sokat köszönhettünk neki tavasszal, inkább ment volna el helyette Ferran. Hülyét kapok attól, ha egy edző a saját honfitársait erőlteti. Nem értem Xavi mit lát benne illetve Bellerínben és Alonsoban, azon kívül hogy spanyolok. Az egész spanyol válogatottban csak két jó játékos van (Fati, Pedri), ami meg is látszódik az utóbbi évek teljesítményén.

Steve fan

Ferran: 1.nem volt átadó listán 2. Valószínűleg ki sincs még fizetve 3.a kutyának nem kellett volna,fel sem merült a neve sehol. Ha Xavi nem tesz valami csodát vele akkor ingyen megyek innen! Alonso:????? Harmadik bhv????? Vagy tényleg el akarták passzolni Albát???? Bellerin: 12 egy tucat, ha olyan top lenne az Arsenal el sem engedi! Fő és legjobban megosztó kérdés Abua vagy Memphis??? Hát…. Abua idősebb,de jobban termelte a gólokat, ingyen jött mindkettő…… gondolom azért Abua mert némi pénzt hozott, Dephay -ért komoly kp ajánlat nem jött! +1 megosztó kérdés,B .Silva. jöhetett volna(max 40-ért) Arthur -ra kíváncsi leszek mit hoz ki belőle Klopp?

KJDaniel

Nem tudták elpasszolni Depay-t Laportáék, de Bernardo Silva jött volna, mondjuk teljesen komolytalanok voltunk, elvileg késő este küldtük el az első hivatalos ajánlatunkat.
Bár fene tudja aztán, hogy mi igaz és mi nem.
Örüljünk, hogy bezárt az ablak szerintem 😀

Nagybarcelona

Mind a kettőtökkel egyetértek.
-Silva 80+ millió, ebből sok játékos kijött volna. Mi van, ha ennyiért nem válik be, vagy csak részben, mert itt ez a módi.
-Depay ès Frenkie nem biztos, hogy játszani is fognak
Régóta a holland válogatottnak szurkolok, jön a vb, lehetek még mèrgesebb Xavira 🙂
Tavaly az első fèlèvben a 2 legjobb játékosunk voltak +Araujo ès Alba. Előbbi Jhv, utóbbi úgy látszik nem kívánt személy. Mindet statisztikák ès a felröppenő hírek igazolják.

Dávidh

A VB-n a Hollandoknál Depay és Frenkie nagyot fog játszani. Sorban állnak majd értük a klubok!

Robi71

.

Last edited 5 hónapja by Robi71
Nagybarcelona

Ahogy írtam, nekik szurkolok (+Argentína, Spanyolország), hiányzik nagyon egy csatár Depay elől az 532-ben, ès Wijnaldum sem lesz ott. Majd Luuk ès Xavi Simons 🙂

Robi71

Szóval csak ezért tartottukmeg őket. Okos….

Dávidh

Emlékezz Yerri Mina-ra.

Nagybarcelona

Ők akartak maradni, ès meg jól is kijöhetünk a dologból, a többi Xavin múlik, hogy játszanak is. Szerintem a képességük alapján a kezdőben lenne a helyük, sokszor linkeltem, elég megnézni pl. A Whoscored-on. Xavi maga alatt fogja vágni a fát, ha Gavi ès Ferran (vagy Raphinha a bal szèlen) játszik helyettük a kezdőben. Fatit pedig nem erőltetnèm egyelőre a kezdőben, nem hiányzik egy sérülés, főleg mikor ilyen erős a keret. Fel kell èpíteni, a VB után tavasszal kell csúcsformában lendülni. Èrdekes szezon lesz.

Robi71

Nálam jelenleg a Dembélé-Lewa-Fati az alap támadósor. De Jong árát csak a MU csengette volna ki, a többiek csak kölcsönbe vittèk volna és ahogy mondtam, ha választhattam volna Auba és Depay között nálam egyértelműen a gaboni marad.

Nagy Péter

De nem jött Silva.
Én megértem hogy Silva helyett jobb megoldásnak láttátok volna Ruizékat,de ez most már nem releváns mert nem jött Silva.

Ahogy te nem érted mit látnak Bernardoban úgy én sem látom hogy mit látni Solerben és Ruizban.
Én elhiszem hogy nem rossz játékosok de a spanyol válogatottban is csak Gavi és Pedri cseréje.
Ha tényleg annyira nagy potenciál lenne bennük tényleg az utolsó napon kelnének el? Ráadásul viszonylag diszkont áron?

A Real elvileg jövő nyáron vitte volna Ruizt. Most nem ért volna meg nekik 25 misit hogy hozzájuk menjen?
Ott a Pool akik középpályás hiányban szenvednek.Meg se fordult a fejükben hogy leigazolják őket.Inkább egy Paradest hajkurásztak amikor meg őt bebukták lecsorgónak elhozták Arthurt.
Európa topklubjai közül senki nem látta hogy micsoda üzletet lehet kötni velük?

De Jong sztem viszonylag sok meccsen fog játszani.Depay lesz az aki sztem majd Lewa cseréjeként jöhet számításba…

Robi71

A válogatott edzője az ex-cule Lucho. Ez sokmindent megmagyaráz.
Kessie helyett biztosan a Ruiz/Soler páros egyikét hoztam volna. Kessie nem rossz de itt “elefánt a porcelán boltban “. Petemember lesz Xavi-nál.
Mindketten remek játékosok és hosszú hetek óta a PSG célkeredztjébe voltak. Azért nem lettek korán leigazolva mert ott is más volt a prioritás. Egy esetleges Neymar-Silva vagy Veratti-Silva csere felborította volna a stratégiát.

Nagybarcelona

Èvek óta gyenge a kp-nk. Védekezésben csúszik èvről èvre lefelé, bár ez a taktikánknak is betudható. Most lehetne legalább egy erős ès gyors Kounde-Araujo kettősünk hátul, de tartok tőle Garcia fog játszani. Hogy miért játszik Fábián ès Soler helyett (bár utóbbi mostanában folyamatosan játszik ès hatékonyan), az kb olyan kérdés, miért Garcia játszik, mikor van Ramos, Pau Torres, Laporte, Inigo, Llorente. Messi távozásával már a gólpasszok sem jönnek. Megy az ötlettelen töketlen taka a kp-n. Majd elválik. Egyébként más is szerette volna őket leigazolni, de a PSG-t gondolom nem kell bemutatni. Ha a Barca vagy a Reál bejelentkezik, elég biztos befutók a spanyol játèkosoknak. Te is azt írod, De Jong viszonylag sok meccsen fog játszani. Egy 80-100 milliós játékos kezd leèpülni csereként. Tudom, hogy írtad Koeman alatt sem volt olyan jó, de ősszel 4-5* volt addig a meccs embere. Ahogy Depay is. Linkeltem, 21 pontot hozott Benzemaval egyenlően a legtöbbet, a cikk megjelenèsekor. Az is előfordulhat, hogy gyengébb lesz a kezdő csapat, mint tavaly
Stegen
Araujo/Roberto-Kounde-Garcia-Alonso
Busquets
Gavi-Pedri
Dembele-Lewa-Raphinha/Ferran úgy is csak a mínuszokat kapom ha leírom a szubjektív véleményem, de ha nekem nem hiszel, nézd meg a Whoscored èrtèkelèseit, de szemmel látható Garcia, Ferran, Araujo Jhv, Raphinha bal szèlsőkènt, ès sajnos idèn Gavi teljesítménye. Robertot, Busquetset be sem kell mutatnom. +Fati, Dembele ès Pedri is fel èvet sérült volt az elmúlt szezonban.
A keret bő, lehet a sérülések fogják Xavit belekenyszeriteni a rotálásba.

Robi71

A kommentár erejével egyetértek ahogy azzal is hogy Lucho-nàl a Barca játékosok előnyt élveznek. Ezért talán jó lett volna hozni Morata-t cserecsatárnak….nálunk játszhatott volna a válogatott gerincét.
Depay-al viszont nem. Hamár választani kellett Depay és Auba között akkor én egyértelműen az utóbbira szavaztam volna., aki nem csak jobban helyettesítette volna Lewa-t, de mint szélső is hasznosabb lett volna (Auba Lewa-Dembélé hàrmasban).

Nagybarcelona

-6 játèkos(+1 Alonso? nem hivatalos, ha jön is, valamiből regisztrálni kell) èrkezett
-18 játékos (benne Adama, Luuk, Alves) távozott
https://www.transfermarkt.com/fc-barcelona/transfers/verein/131

KJDaniel

A nyár elején nem sokan fogadtak volna rá, de íme a keret a 22/23-as szezonra:

Kapusok:
ter Stegen – Pena

Védelem:
Alba – Alonso – Balde
Araujo – Garcia
Kounde – Christensen
Roberto – Bellerin

Középpálya:
Busquets – Pjanic
Pedri – Kessie
De Jong – Gavi

Támadók:
Dembélé – Raphinha
Lewandowski – Depay
Fati – Ferran

kritizator

Alba itt van? Pique?

Nagybarcelona

Gavi hivatalosan a Juvenil A-ba regisztrálva kezdi meg a szezont. Lényeg, hogy Pjanicra szükség van🤣

Nagybarcelona

Ès Robertora. 🙂

Robi71

Arthur – Pool (kölcsön)
Andre Gomes – Lille (kölcsön)
Bellerin – Barca (ingyen)
Caleta-Car – Soton (10 millió)
Auba – Chelsea (12 millió)
Zakaria – Chelsea (kölcsön).

KJDaniel

Hivatalos, maga Depay nyilatkozott az imént, hogy maradni fog.

“I have decided to stay at Barça! I’m fully committed to contribute to the club’s sporting success”.

Robi71

Maxi Gomez – Trabzonspor (3 millió)
Soler – PSG (18 millió)
Justin Kluivert (Roma) – Valencia (kölcsön)

Robi71

Ruiz (26), Soler (25)….együtt 55+50=105 millió.
A PSG leigazolta őket 23+18=41 millióért.
Érdekes…

Gerobarcaa

Egy PSG okosabb költekezést tud felmutatni mint amit mi tervezünk(Neves Bernardo,) ez megint sokat elárul ..

Robi71

A PSG nagyon okosan igazolt. Veratti kivételével kitakarították a teljes középpàlyát és hozták a Renato Sanchez Soler, Fabian Ruiz hármast….amiből kettő folyamatosan a pályán lesz a 343-as felállásban. Náluk továbbra is csak az a kérdés hogy a Ligue 1 megfelelő terhelésre készteti ahhoz hogy a BL-re felkészítse őket.

Nagybarcelona

Két kommentedben leírtad a lényeget. Nem hianyposztra èrkezők. Galtier jól választott, Bernardo Silva volt az elsődleges célpontjuk, rengeteg helyen leírtak. Silva árának feléből ment Fábián ès Soler. Xavi kérésére a meglévők helyére/mellé hoztunk 220 millióèrt (Ferrannal együtt)játékosokat ès tegnap 11-ig üldözték Silvát. Pont. Innentől minden felelősség az övé. Hajrá, címekre fel 🙂

Robi71

Ha jól meggondolod Silva esetleges èrkezése Neymar vagy Veratti helyett nem sokat változtatott volna a helyzeten. Ha Veratti megy, akkor egyenesen szükségszerű lett volna a két középpályás leigazolása.

Nagybarcelona

De így levezetve azért átértékelődik a helyzet. Ha Xavinak nem Bernardo kell 40 millióèrt (Soler, Fábián) 100 millióval nőtt volna a keret èrtèke. Kinek a béréből? Roberto hamarabb lett regisztrálva mint Kounde nettó 5, Pjanic nettó 7-8. (tőlem akár Frenkie 17) számomra ez lett volna egy majdnem tökéletes átigazolási szezon, ha már költekezünk

Robi71

Ezért mondtam, hogy ezt a 150 milliót okosabban is el lehetett volna költeni.

Nagybarcelona

Szerintem is. Nem fogok erről veled vitatkozni. Sokadszorra írom, Xavinak ők kellettek. Ès sokak nem. A kezdőből is kitett pár játékost, Auba-s nyilatkozatát többször linkeltem, Bellerinről 2017-es nyilatkozatát vettek elő, hogy nem hozná vissza, aki egyszer elment az ne jöjjön vissza, az a hajó elment. Nevetségesnek tűnik, ilyen játékost visszahozni.
https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-09-02-it-seems-ridiculous-what-xavi-said-on-resigning-bellerin-in-2017/

Robi71

Én nem tudom, hogy ki kellett Xavi-nak. Én helyében Haaland-ot vagy Nunez-t kértem volna csatárnak, jobbszélre Mbappé-t, balszélre Mané-t, tkp-nak Messi-t vagy Silva-t, a védelem közepére De Ligt-et, jobbhátvédnek Cancelo-t, balhátvédnek Davies-t….gondolom érted hová akarok kilyukadni.
De ha őket nem tudta volna megadni a vezetőség :)….akkor ingyen igazolható vagy max 20-25 milliós játékosokkal töltöttem volna fel a hiányposztokat. Még Lewa leigazolását is meggondoltam volna…de talán ő az egyetlen akiért kompromisszumot kötöttem volna. Koundé-ért (50+10)és Raphinha-ért (60+10) biztosan nem adtam volna 130 milliót.

Nagybarcelona

Ennek ellenére Alemany ès Jordi jó munkát végeztek. Bomba erős keret, sok fölösleges játékos távozott, 115 millió “minuszból” (ennyi a nyári mèrleg TM-en) Xavin a világ szeme.

Robi71

Ennek ellenére sem kell túl nagy nyomást helyezni Xavi-ra. A bajnokságban mi vagyunk a fő esélyesek…ez nem vitás, de a BL még mindig más kávéház. Ott a legjobb nyolc már jó eredménynek számítana. 4-5 csapat meg mindig előttünk jár.

Nagybarcelona

Jelenleg a BL továbbjutást sem veszem biztosra. Majd meglátjuk mit hoz ki a keretből. Bajnoki cím esetleg kupa jó lenne+ BL 8 vagy 4 már nem lenne rossz.

Robi71

Szerintem meglesz a 2. hely. Súlytalan csapat ez az Inter. A tavaly favoritként egy névtelen Milan-tól kaptak ki és most sem néznek ki jobban.
Jobban tartok a cseh kiscsapat ellen az idegenbeli meccstől.

Nagybarcelona

+ 18 milliós különbözet a Barca B-nel a tavalyi-idei mèrlegèből. Azaz 97 millióból (elkoltesebol)hozták össze a jelenlegi keretet.

Nagybarcelona

Kounde, Christensen, Garcia, Bellerin, Kessie, Ferran, Raphinha, Depay, Lewandowski (Torre)èrkezett a 100 milliós ráköltèssel 350 milliós èrtèkben (Transfermarkt szerint)
Trincaoban, Nicoban, Destben, Lengletben, Abdeban, ès Griezmannban “áll”a pènz + az aprók a továbbadási bónuszokban. Így èrdemes megítélni Alemany ès Jordi munkásságát.

Nagybarcelona

+ ha Pique, Busquets ès Alba (Frenkie?) távozik, ès marad a maximális 10 milliós bèr(limit), a majdani bèrtömeg alakulása a 3-4 èvvel ezelőttihez képest.

Nagybarcelona

Mit árul el? Nem kellett ingyen, vagy olcsón Dybala, Di Mária, Soler, Fábián, Grimaldo, Gaya stb. Elköltözünk 140 milliót . Nekem azt, hogy ha tavasszal az Euró Ligaban fogunk vitézkedni, azt már nem Xavival tesszük. Alemanynak ès Jordinak jár a pacsi. Nagyon jó átigazolási szezont hoztak le. Èvek óta a legjobbat. Kár, hogy Silvát kellett üldözniük az utolsó percig.

Robi71

Nagyon jó átigazolási szezont hoztak le?….maradjunk inkább csak a “jó”-nál.
Nálam csak Lewa számít jó fogásnak. A többiek nem voltak fontos hiányposzta érkezők. Ja és Auba-t meg kellett volna tartani.

Last edited 5 hónapja by Robi71
Nagybarcelona

+ nálam plusz pont Bellerin visszahozatala, kérdés mennyit fog játszani, ahogy az itt Maradó Depay ès Frenkie. Elárulom, az általam vélt legerősebb kezdő sosem állt össze tavasszal…

Nagy Péter

Lehet hogy tervbe volt de nem lett belőle semmi.
Így összegezve nézve a mi középpályánk olcsóbb megoldás lett mert csak Pabloért fizettünk pár misit.
Másik dolog hogy lehet hogy jól igazolt a PSG de ott olyan bőség lett 2-3 posztra hogy ott szokás szerint az lesz hogy pár ember csak ül majd a padon a fizujáért.
Még a miénk is nagyon telített de legalább nem nagy pénzekért jöttek-maradtak.

DistantxThunder

Nabil Fekir lesz az..

Robi71

Fekir 40 millió lenne…

DistantxThunder

Én is olvastam hogy már cáfolták is. 6 millió eurós fizetésű lesz ez a meglepetés állítólag.. tippre lehetne Saúl kölcsön+vételi opció, vagy Luis Alberto a Napoliból..esetleg Zaniolo.. de amúgy itt volt Soler is, nem is értem hogy annyiért nekünk miért nem kellett amennyiért végül elkelt

Nagybarcelona

Abde kölcsönben az Osasunanal, 2026-ig hosszabbított előtte
Bernardo után Fekir ès Olmo volt a célpont. Még most is remélem, hogy egy tkp-s èrkezik

Nagy Péter

Fekirről Romano írt hogy nem vagyunk tárgyalásban érte amúgy is 40 misi lenne legalább.
Olmo meg gondolom 60-70 misi.
A realitás Morata lenne Auba helyére.de ismerve Laportát robbantani akar a végére is…

Nagybarcelona

Szerintem CR7 lesz 🙂

Nagybarcelona

Úgy néz ki Morata 🤣🤣🤣
Hát akkor elküldök pár személyt a klubnál a fittyfenèbe

Steve fan

Pjanic megússza!!!!!!!!!! Színe-java meg repül!

Robi71

Az Atleti amúgy sem tud fizetni Grizi-ért pénzt.
Ha megy Auba és Depay is, kellene egy cserecsatár. Ha megy Morata, akkor az Atleti-nek is. Diego Costa még mindig ingyen igazolható. 🙂
.

DistantxThunder

De akkor inkább hoztuk volna vissza Griezmannt..?

Robi71

Grizi nem ék…ék mögötti.

Steve fan

Ott volt az egész nyár! Házalhattak volna vele!!!!!! Valamelyik klub csak adott volna érte 30–at! Minek kellett rögtön vissza adni?????

Nagy Péter

A Mundo lehozta hogy reggel óta tárgyalunk az Atleticoval.
Igazából megértem hogy Auba helyett kell egy csere ember Lewa mögé.
Viszont az hogy 1:1-es cserébe menne háááát… Igaz hogy nagy a fizuja Grizinek de azért nálam többet ér mint Morata.
Másik kérdés hogy Moratának jó lenne a Barca kispadja mikor az Atleticoban kezdő?

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-09-01-bellerin-agent-reveals-one-big-thing-hector-did-to-rejoin-barca/
Bellerin nagy mèrtèkben lecsökkentette a 4 milliós fizetését. Mivel ez a 4 is a legkevesebbet között lenne, szerintem ő lesz a legkevesebbet kereső játékos (+Balde, de ő még a B tagja)

Robi71

Draxler – Benfica (kölcsön)
Sadiq (Almeria) – Sociedad (20 millió)
Moriba – Valencia (kölcsön)
Gueye (PSG) – Everton (10 m)
Diallo (PSG) – Lipcse (kölcsön)
Weigl (Benfica) – Gladbach (kölcsön)
Braithwaite (szabadon igazolható)
Akanji (BVB) – City (17,5 m)

Steve fan

Tartok tőle hogy a csapat tavaszra el fog fogyni,és elúszik a szezon! Elég lett volna Braithwaite és talán Pjanic távozása és Bellerin befutó az utolsó pillanatban. De eladni a fél támadó sort akik januártól feltolták a csapat szekerét a második helyre! Ferran Torres soha semmilyen körülmények között nem lesz egy szinten Dephay -al!

Robi71

Lewa (kcs), Auba (kcs,bsz), Dembélé (bsz,jsz), Raphinha (jsz), Fati (bsz), Depay (kcs,bsz), Torres (bsz).

Ebből nem nehéz következtetni, hogy ha Auba és Depay távozik, akkor Lewa marad az egyetlen igazi kcs. Egyértelmű, hogy a hosszabb időre kiesne Lewa, akkor bajban lennénk. És az nekem nem mondja senki, hogy XY “tud ezt is, azt is játszani”…mert az nálam kivágja a biztit.

Egyelőre Abde (bsz) is marad, meghiúsult az Elche kölcsön.

Last edited 5 hónapja by Robi71
Nagybarcelona

+1
Dembele, Fati sérülékeny, +Torres a nagy kèrdès

KJDaniel

Arthur kölcsönbe megy a Liverpoolba egy évre.

Robi71

A hiányzó puzzle Klopp csapatából.

Nagy Péter

Arthur lenne a hiányzó darab?
Ne haragudj de ezen jót nevettem most…
Klopp is csak azért hozta mert Paredes nem ment hozzájuk….
Most lesz pár meccse bizonyítani de nagyon meglepődnék ha 15-meccsnél többet játszana még ha jórészt csere is lenne.
De Klopp nagy mestere a játékosok”felhozásának”.Meglátjuk okoz e meglepetést.

Robi71

Megfogadtam, hogy többet nem használok smiley-t az iróniához. Aki érti így is érti, aki nem annak felesleges….
Amúgy hosszú és kemény a szezon…kell a bő keret.

Maestro10

Laporta: ” Alonso és Bellerín érkezése biztosra vehető, de van még egy meglepetés igazolásunk is a culék számára.”

Silva? Esetleg Messi? 🙂 Na erre kíváncsi leszek.

DistantxThunder

Bellerin érkrzésével kiderül hogy Xavi eddig csak kényszerből játszatta Araujot (vagy az előző körben Koundét) jhv poszton vagy tudatosan. Ha utóbbi, akkor Bellerin leigazolása felesleges volt. Alonso érkezése szintén érthetetlen kicsit, hiszen vele 3 bhv lesz a keretben. Alba és Baldé szerintem is elvitte volna a posztot erre a szezonra – na mindegy. Aubat kár volt beáldozni, sokat adott a kevés itt töltött ideje alatt is a klubnak.. a meglepetés igazolásra kíváncsi leszek 🙂

Robi71

Elment Alves és Dest is…csak kell hozni egy klasszikus jobbhátvédet.

Last edited 5 hónapja by Robi71
Robi71

Szerintem Stuani….régi vágya a klubnak megszerezni őt.

KJDaniel

A nyári átigazolási időszakunk eddig:
(külföldi portálról van, az esetleges hibákért bocsánat)

➡️ Arrivals:
🇧🇷 Raphinha (€58m)
🇫🇷 Jules Koundé (€50m)
🇵🇱 Robert Lewandowski (€45m)
🇨🇮 Franck Kessié (free)
🇩🇰 Andreas Christensen (free)
🇪🇸 Héctor Bellerín (free)
🇪🇸 Marcos Alonso (swap deal plus cash)

⬅️ Departures:
🇧🇷 Philippe Coutinho (€20m)
🇵🇹 Francisco Trincão (loan)
🇪🇸 Óscar Mingueza (€3m)
🇦🇱 Rey Manaj (free)
🇸🇳 Moussa Wagué (free)
🇧🇷 Dani Alves (free)
🇪🇸 Riqui Puig (free)
🇧🇷 Neto (free)
🇪🇸 Ferran Jutglà (€5m)
🇫🇷 Clément Lenglet (loan)
🇪🇸 Nico González (loan)
🇪🇸 Álex Collado (loan)
🇫🇷 Samuel Umtiti (loan)
🇬🇦 Pierre-Emerick Aubameyang (swap deal plus cash)
🇺🇲 Sergiño Dest (loan)
🇩🇰 Martin Braithwaite (termination)

KJDaniel

Sajnálom Aubát, inkább őt tartottam volna meg Depay helyett, Alonso meg aztán teljesen felesleges, azt pedig már végképp nem értem, hogy Albát miért próbálták meg kölcsönadni az Internek, annak az Internek akikkel egy csoportban vagyunk a BL-ben. Teljes agyrém. Szerencse, hogy Alba nem akar távozni.

Viszont a jó hír, hogy egyrészt kapunk egy kevés pénzt a Gaboniért, másrészt nem lesz már itt mire megugrana a fizuja, illetve lesz végre normális jobb hátvédünk ugyanis Bellerint elhozzuk egy évre, hosszabbítási opció nélkül, miután felbontotta az Arsenalos szerződését.

Robi71

Egyértelmű, hogy logikusabb lett volna Auba megtartása Depay ellenében. De a jelek szerint mindketten távoznak, úgyhogy tárgytalan…

Nagy Péter

Teljesen egyet értek veled.
Alba kölcsönadása főleg azért nagyon érdekes hogy elvileg a fizetése 60%-át még mi álltuk volna…Ennél nagyobb bukós kölcsönadást nem nagyon csinálhattunk volna.
Ennyire azért bőven nem rossz Alba….

Bellerín meg egyszerű most gondolom kap egy normál fizut és ha jól teljesít megemeljük neki és marad tovább.Az egyik legjobb megoldás mert ha nem jön be mehet év végén ha meg bejön csak emelni kell a fizun és marad.

Nagybarcelona

Vagy feltornázza az árát a pár èvvel ezelőtti 40-re, ès 20 aláírási pénzért megy máshová 🙂 Nem is èrtem miért nem játszatta Arteta, bár Aubat sem. Tavaly Bellerin a Betisben 32 meccs 5 gólpassz, az egyik kupagyőzelmet èrt.

Nagy Péter

Azért ahhoz nagyon nagyot kellene játszania…
Most se kapkodtak érte hiába volt viszonylag egy jó szezonja a Betisben.
Egy jó jobbhátvéd jelenleg olyan mint egy jó jobb szélső .. hiánycikk…
Ha valóban akkora lenne benne a potenciál vmelyik angol csapat már rég elvitte.

Ettől függetlenül hajrá neki,remélem beválik és legalább idénre megoldja a jh posztot.

Nagybarcelona

Azért ez is èrdekes. 1 èvre jön Bellerin. Soha nem kívánok rosszat a Barcának, de most megérdemelnèk, ha hozna vagy 15 pontot a kanadai táblázaton, felmenne az ára 40 millióra, aztán pisloghatnánk. Nem èrtem èn már egy ideje Xavit, èn már csak elfogadom.

Nagybarcelona

Mondjuk ezek után már tudom miért Alonso kell ès miért nem pl. Grimaldo.

Maestro10

Alonso teljesen felesleges oda a baloldalra. Baldé nagyon ígéretesen játszott mind a Sociedad, mind pedig a Valladolid ellen. Albával ketten idén megoldják a balbekk pozíciót, majd jövőre jöhet a Gayá/Grimaldo kettősből az egyik, Jordi pótlására.

Bellerín leigazolását viszont abszolút támogatom, pláne ingyen.

Nagybarcelona

https://tribuna.com/en/news/fcbarcelona-2022-09-01-memphis-demands-to-leave-chelsea-discussing-signing-dutchman-and-auba-romero/
A Chelsea lehet viszi Depayt is ingyen.
A cikk alján írják, már megvan a pótlása Ferran Torres személyében. Nem tudom, sírjak, vagy nevessek. Ingyen a lassan holland válogatott gólrekorder Depay, aki ha ismeritek a “nagy” holland csatárokat, már most nem kis neveket előz meg. Cserébe itt marad Ferran 60 millióèrt. 🤣 Egy ilyet idebiggyesztek.

Nagybarcelona

Ha ez megtörtènik, állítólag Xavi szeretne egy sokoldalú, mozgékony, több poszton bevethető játékost (ingyen???). Erre kíváncsi leszek.

Nagy Péter

Laporta most nyilatkozott hogy Bellerín és Alonso megvan de lesz még egy meglepetése nekünk…
Még én is kezdek félni tőle hogy vmi nagy durranást jelent be amire nincs szükségünk…

KJDaniel

Tényleg meglepetés lesz mert hogy Bernardo Silva kijelentette, hogy marad Manchesterben.
Na de akkor ki jöhet..?

Nagy Péter

Nekem az első helyen Ő van.
Lehet hogy ma De Jong meggondolta és elmegy 80 misiért a Chelseabe vagy a MU-ba és gyors hozzuk Bernardot. Remélem nem ez lesz.
ha már egyszer lenyilatkozta hogy marad akkor maradjon is 🙂

Második tippem Morata lenne mert a Grizi üzletbe leszámolnánk és talán kapnánk még 5-10 misit pluszba. Xavi nagyon akarta Moratát elvileg.

A harmadik tippem pedig Neymar…Mbappe kiadta a parancsot hogy húzzon el Neymar és sztem ő meg csak a Barca miatt menne el Párizsból.
Laportáék meg ráugranak hogy a marketing még jobban dübörögjön.
Jelenlegi formáját nézve ha normális fizuért jönne még azt mondanám a legjobb lenne.

Meglátjuk de remélem nem nagy összegű igazolás jön bkit is adunk el az utolsó órákban.

Robi71

A Chelsea (267 millió) és a MU (238 m) “elköltötte” magát erre a szezonra. Ráadásul amikor a MU leigazolta Casemiro-t nyilvánvalóvá vált, hogy lemondtak De Jong-ról.

Robi71

Silva marad Manchesterben….számomra sohasem volt kérdés. Egy halvány esélyt láttam volna a mozdítására….ha a City és a PSG megegyezik egy Silva-Neymar cserében. De ez hamar dugába dőlt. Ezzel kizártam Neymar esetleges érkezését is…akinek jelenleg 48 milliós éves fizetése van. 🙂
A Morata (Grizi csere) opcióban lehet ráció….de ehhez az Atletico-nak gyorsan centert kellene igazolnia.

Nagy Péter

Legyen igazad és ne jöjjön.
Az hogy Neymar a Citybe menjen kb sansztalan volt kizártnak tartom hogy Pep akart volna egy bulis Neymart..Ő mindig egy “szerény” játékosokból álló csapatot állított össze nem hiszem hogy ezen változtatna valaha is.
Neymar ahogy írtam egy normális fizuval tudna jönni .Mondjuk lemond a fizetése feléről és a PSG állna még belőle, mi meg 9 misit 🙂
Nekik nagyobb baj az FFP még ha az UEFA is csinálja nekik.
Nem mondom hogy sanszos de ezt az elborult átigazolási időszakot nézve simán kinézem.

Simeone gyors talál vkit akit be tud építeni. De sztem neki többet érne már az alapból ha Grizit tudná normálisan játszatni.

Nagybarcelona

Mint a búcsúban, vagy karácsonykor 🙂
Èn remélem, hogy egy kp-s lesz.

Nagybarcelona

Here we Go.
Aubameyang 14 millió + Alonsoèrt a Chelsea játékosa. A 2 játékos készül az orvosira

Robi71

Dolberg a Sevilla-hoz került kölcsönben.

Nagybarcelona

-Dest a Milannal orvosin
-Brathwaite az Espanolnál orvosin
-Bellerin a kiválasztott Jhv, folynak a tárgyalások
-Alonso ügynökei Barcelonában
Távozhat mèg:
-Depay szerződèsbontással
-Auba Chelsea
-Jordi Alba
-ès akár De Jong is

Robi71

Jól hangzik. De tudtommal éjfélkor zárult az átigazolási ablak. Igaz, szerződésbontással mehet a dolog.

Robi71

Dest és Martin tiszta ügy.
Depay szeződesbontás.
Auba 5-6 hétig aligha vethető orvosi terheléses vizsgálat alá…így a Chelsea kénytelen lesz enélkül szerződtetni. Gyanítom cserébe egy az egybe vagy némi szimbolikus összeggel együtt (a hírek szerint 7 5 millió) érkezik Alonso.
Alba-n nagyon meglepőnek ha távozna, ahogy De Jong-on is.

Nagybarcelona

Szeptember 1. 23:00-ig tart nyitva a legtöbb helyen. Van ahol ettől is tovább (török, arab)

Robi71

Dest a Milán-hoz került kölcsönben.

Nagybarcelona

Gerard Romero szerint Alba az Interbe távozik. A fizetèse 40%-át állja az Inter. Helyére èrkezik Alonso. Ezzel összefüggő hír:
Aubaert 12 millió + Alonsot ajánlják a sérülése után, a szerdai negatív kimenetelű tárgyalás után.

Eminusz

Alba eladasa ellen:
– Nagyon jo szezonja volt, szukseg lehetne ra iden is.. (nalam az “oreg harmas” kozul mar csak o lenne kezdo)
– Nem igazoltunk senkit a potlasara, aki nalam a kovetkezo jatekosok kozul kerulne ki: Theo Hernandez, Gaya, Grimaldo
Alonso nem szint.

Eladasa mellett:
– Az elmult szezonja utan siman kaphatnank meg erte jo penzt, de ha Xavi igy folytatja, teljesen leepiti es jovore vagy nem kell majd senkinek vagy ingyen tavozhat (persze a legendakkal altalaban igy jar el a klub)
– Lehet Balde melyvizbe dobasaval egy uj csillag szuletik es nem kell igazolni BHV-t 🙂 (persze ettol meg Alba maradhatna…)

Faramuci69

Albanak a fizetése magas, és a szent tehenek tagja, így meghatározó szerepe lehet az öltözőben.

Nagybarcelona

Nekem az tetszik, sokan szabadulnának Albatól, (ismét szimpátia okán) mert nem “tud védekezni”, aztán várják Balde Alonso kettőst, az előbbit tavaly Xavi egész èvben hanyagolta, mert állítólag gyengén védekezik, az utóbbi pedig támadóból lett szárnyvèdő 5 vèdôs rendszerben, ès a támadó szellemèről híres, ès a védekezésbeli hiányosságairól.

Nagybarcelona

Kíváncsi lennék a véleményekre Albarol, mert választ nem, csak mínuszt kaptam.
Mindenhol azt olvasom, jó hogy távozik, mert nem Barca szint, Balde ès Alonso megoldja.
Előző szezonban 3 gól 10 gólpassz.

Barca79

Nekem a fizetese sok es a viselkedese a palyan szinten, egy sunyi faszkalap. Felolem mehet de mar azt olvastam nem akar es a fizetesebol sem enged. Csak kijon az igazi enje. Ha igaz amit olvasok mert lehet ma este meg mar megy. 😀 Fene tudja ezeket kovetni.

Nagybarcelona

Magas a fizetése, de legalább nem tartozunk neki 50 milliókkal 🙂 èn kedvelem, de èn sem bírom a viselkedését a pályán. A 3 “öreg” közül szerintem ő bírná a legtovább ès ő hozza a legjobb teljesítményt. Komoly meccseken nem egyes játékosokra kellene ráhúzni a vizes lepedőt, hanem a béna edzőre, mint Valverde a Liverpool ellen (Albának mindig ez a meccs jön elő) Többet ad a gólpasszaival, góljaival, mint az a pár hiba amit vét. Ha ezt nèznènk akkor Stegen a fizetése ès hibái miatt már nem lenne a csapatnál.

Barca87

Nálam Alba maradna. Alonso még Alba szintjét sem éri el. A bal oldal részemről maradna a jobb oldal már neccesebb.
Auba ha menni akar akkor menjen. Az eset után meg is érteném de sajnálnám nagyon. Viszont némi pénzt kapnánk érte.

Nagy Péter

Alonso nálam nulla így sztem ezzel az üzlettel rosszul jártunk.
Az Alba, Balde kettős lett volna az igazi.
Év végén meg jöhetett volna egy utód Alba helyett vagy Balde addigra annyit fejlődik hogy az ő csere ember pozíciójára jött volna vki.

Az első 3 meccs alapján a korábbi évekkel ellentétben a bal oldal nem olyan hangsúlyos mint eddig volt.Hogy ez taktika miatt van így vagy sem pár hét alatt kiderül.
Ha igen akkor vmilyen szinten érthető Alba elpaszolása mert azt tudjuk róla hogy védekezésben nem túl acélos.Emlékezhetünk rá mikor Neymar volt a bal szélen alig kapcsolódott be a támadásokba a védő munkája meg azért nem volt olyan eszméletlen penge.
A fizetése meg nagyon sok bár ez a 60%-ot mi állunk történet megint csak bukósnak tűnik..Ezzel sokat nem segít az FFP-be mert így is kb 5-6 misi lesz a nettója..

Xavitól ez “tökös” húzás lenne más kérdés hogy jó döntés e.

Zsolti

vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban igazából voltak jó és kifejezetten pocsék meccsei az arca viszont túl nagy és a fizuja is szóval összességében nem fogok könnyeket hullajtani érte…

Robi71

“Aubameyang átigazolása Chelsea Football Clubhoz egyre bonyolultabb, ugyanis a gaboni állkapcsa eltört a rablótámadás során, ami pár nappal ezelőtt érte a castelldefelsi házát.A támadó több hetet hagyhat ki, és ezért a londoni kékek elállhatnak a transzfertől”

Robi71

Fofana 82,5 millióért a Chelsea játékosa lett. Fábián Ruiz 23 millióért a PSG-jé.

Nagy Péter

Fofanaért reális a 82 misi?
Hiába BL induló a Chelsea ez sztem brutálisan irreális ár a srácért.

Robi71

Nem, de ez a PL gazdasági fölénye. Ez is belefér…

Nagy Péter

Beleférni belefér és lehet a Pl gazdasági fölénye is.
Viszont te eddig azt mondogattad hogy a MU azért tud drágán igazolni mert nincs a BL-ben…
Gondolom mostanra leesett neked is hogy nem a BL-től függ hanem hogyha egy gazdaságilag erős klub nem akar eladni egy játékost azt csak irreális pénzért lehet elvinni ha indul a BL-ben ha nem.

Mondhatnám a múltkori fejtegetésed is hogy a PL kiscsapatok mennyivel szívosabbak mint a spanyol kiscsapatok….
Egy hét alatt egy 9:0 majd egy 6:0….
Mi lett volna ha nem szívosak… 🙂

Ráadásul még anyagilag kisebb is különbség az angol kiscsapatok és nagyok között mint a spanyoloknál…
A Nottingham 100 misi felett költött míg pl a Barca vasárnapi ellenfelénél pont te írtad hogy 60 misi az egész keret és Kounde ér annyit mint az egész csapat..

Várom mi lesz a következő .

Robi71

Ettől szó szerint lefagytam. A foci értelmezésed olyan mint egy 10 évesé. Olyan párhuzamokat állítasz fel aminek semmi köze a valósághoz, a körtét hasonlítsd az almához.
Kövesd az eseményeket és hátha a szezon végére nálad is kitisztul a kép.

Nagy Péter

Sztem pont a te foci értelmezésed egy kisgyerek szintjét verdesi.
Minden héten leírtad a MU azért igazolnak drágán mert nem indulnak a BL-ben..
És még most se akar leesni hogy nem ettől függ.
Gondolom majd ha Gvardiol 90 misiért megy a Chelseabe(most vásárolva de erre a szezonra marad még egy évet Lipcsében) az csak majd vmi úrimurinak titulálod…

Ja pont az a baj hogy az eredményeket követem… 🙂
Mikor kapott ki egy spanyol kiscsapat 9:0-ra?

Így van kitisztul majd a kép hogy az angol kiscsapatokat jobban megszórják majd,hiába vannak anyagilag közelebb a nagyokhoz mint spanyol honban.

Robi71

Gvardiol a mai nap meghosszabbította a szerződést a Lipcsével 2027-ig.

Nagy Péter

Ott vélhetően lett egy ésszerű kivásárlási ár is meghatározva.
Nkunku esete is kb ugyanez.

Robi71

Lefárasztottál. Először valaki a blogon lefárasztott. Úgy néz ki meglett az ellenszer a semlegesítésemre. 😀

Nagy Péter

Így is lehet fogalmazni hogy amikor már nem tudsz értelmes választ fogalmazni megprobálod a másik felet degradálni hogy leplezd a saját érvelésed hiányát 🙂
De legyen akkor leszek én Albi,Józsi,Béla mellett a kriptonitod is ha ettől jobban érzed magad 🙂

Anonym9

Peti,óriási pacsi Robi lefárasztásáért,vendégem vagy egy sörre 😀 évek óta próbálunk ellenszert találni arra,hogy ne kössön bele mindenkibe,remélem egy hangyaf….nyival legalább most visszafogja magá 🙂

Robi71

Olyan többismeretlenes egyenlet rendszert vázolt fel, amivel még sulis koromba sem találkoztam.
Ha az x-értékű Valladolid 4-et kapott az y-értékű Barca-tól, akkor a 4x-értékű Forest hogy kaphatott 6-ot az 1,2y-értékű City-től? .
…ezzel fogott meg. 🙂

Nagy Péter

Kb 2 hete te írtad hogy nézegetted a spanyol és angol meccseket és azt szűrted le hogy az angol kis csapatok sokkal szívosabbak mint a spanyol kiscsapatok.Sokkal hamarabb feladják a spanyolok
Erre írtam hogy az elmúlt egy hétben ez nagyon megmutatkozott mennyire szívósak az angol kiscsapatok egy 0:9-el és egy 0:6-al….

Saját magadat fogtad meg igazából 🙂

Robi71

Péter, először 1X év alatt valaki lefáraszt. Legyőztél. 😀

Robi71

Sevilla: Ocampos 20 millióért Ajax, helyére Januzaj ingyen
Soler 18+3 millióért PSG, de érkezik Ruiz is, Paredes megy a Juve-ba

Gerobarcaa

Soler Renátó Sanchez Ruiz Veratti négyes se gyenge

Nagybarcelona

Ismét óriási csalódás. Csak ismètelni tudom magam, valakinek a Barcánál nem kellett a 2 spanyol válogatott. 40 millióèrt összesen. A lapok azt írják Fábián fizetése 5 millió lesz. Èrthetetlen.

Robi71

És ebből egyszerre csak kettő lehet a pályán, ha tartják a jelenlegi 343-at. 😀

Nagybarcelona

Mindig 3 kp-sal álltunk fel. A Pedri-Busquets-De Jong kp-a 2 ève látványosan nem működik. Akkor kit vált ki ès kivel? Ráadásul lesz sérülés is. Roberto inkább Jhv lesz Pjanic???

Robi71

Én a PSG-ről beszélek.

Nagy Péter

Ez attól függ hogy jön e Bernardo vagy sem.
Ha nem jön sztem jól csinálta a klub mert a középpályánk már így is telített.
Hamarabb raknám be az aprópénzes tehetséges Pablot mint egy Solert.

Elvileg a Real jövőre akarta volna vinni Ruizt ingyen és most nem adnának érte kb 30 misit hogy biztos hogy az övék legyen?
Nekem gyanús hogy az is csak kacsa volt..

Ma végre véget ér az őrület.
Remélem mi már csak egy jobb hátvédet igazolunk és Alonso nem ér ide..
Bernardot meg remélem még ha lenne rá esély is belátja a klub hogy felesleges.Plusz Pep csak odaszól hogy nincs már kit venni helyette..

Gondolom pár angol csapat elkölt még összesen 100 misit 🙂

Nagybarcelona

Szerintem a kp-a a leggyengèbb szekció. Busquets 34, Pedri 19, Gavi 18+ Kessie ès De Jong kérdéses, előbbitől mit vár, az utóbbival mit akar Xavi. Pjanicot ès Robertot nem is szeretném látni ott játszani, akkor játsszon ott Torre vagy egy másik B-s. Ne legyen igazam. Közben Fábián Ruiz hivatalosan 21 millióèrt a PSG-è. Mindenesetre apróèrt 8-10 èvre megoldhatták volna a kp-t, de majd jön Neves vagy Bernardo fejenként 80, vagy együtt 160 millióért.

Nagy Péter

Én megértem hogy őket akarnád de ahogy Robi is mondja az alap 433-ban is max csak 3 játszik majd és vannak 7-en és még ott van Roberto is ..
Gavi és Pedri több mint 10 évre megoldhatják a kp-t és még ott lehet Pablo is és ők bőven az aprópénzes kategóriában vannak.
Ráadásul a spanyol válogatottban is csak cserék pont Gavi és Pedri miatt.

Nagybarcelona

Mindenki 10 èvekre tervez Pedrivel ès Gavival. De még 18-19 èvesek. “Hol voltak” ilyen korukban Xavi ès Iniesta? Lewanak nem lesz ideje ezt megvárni. Nem látom az arany középutat. Ezért szerettem volna jó korban lèvő kp-t. Ráadásul Busquets jövőre távozik. Lesz majd kp-s igazolás, ha ma már nem is, max tèlen, vagy jövőre, dupla, tripla áron 80+ millióért lutrit. Darabra megvagyunk, az tény.

Nagybarcelona

Tavaly írtam Calhanoglut ingyen a kp-ra. A bajnokságban 21/22 szezonban 7 gól 12 golpassz az Interben.
Most itt volt Fábián ès Soler. De hajtjuk a milliárdos City alap emberèt 80+ millióért, mert annyira beváltak a drága igazolásaink.

Nagy Péter

“Helyette” jött Kessie nekem ezzel nincs bajom ahogy azzal se hogy nem jött Soler és Ruiz.
Maradjon így a középpálya, bőven esélyesek vagyunk minden címre csak jól kell összerakni és legfőképpen jól kell forgatni.
Sztem idén a kispadok dönthetnek a címekről a sűrű menetrend miatt.

Nagy Péter

Miért kell Xaviékhoz hasonlítani?
Hol volt Messi 18 évesen? Az első csapat kapujában és amikor kapott lehetőséget megragadta.Így van Pedri és Gavi is.
Könnyen lehet ha Xaviék is hamarabb az első csapat közelébe jutnak hamarabb jött volna ki hogy milyen jó játéksok.

Ott van mint jó “korban” lévő játékosunk Kessie és De Jong.
Sztem minőségben is megvagyunk csak jól kell forgatni a csapatot.

Robi71

Xavi és Iniesta egy “földönkívüli ” Barca ajtaján kopogtattak. Pedri és Gavi egy romokban heverő csapat ajtaján. Ezért is mondtam, hogy ők egy szerencsés generációhoz tartoznak. Az elmúlt 10 év generációja (Roberto utáni) nem volt az.

Nagy Péter

A 1999-es csapat földönkívüli volt? Ne viccelj már..
A 2003-as csapat se volt túl acélos még..

Még ha a 2010-2012-es csapatot mondanád…

Robi71

A múlt szezonbelihez képest az volt még az is. Főleg a Koeman csapathoz képest.

Nagy Péter

Ja csak Pedri pl a 2 évvel ezelőttiben mutatkozott be….
A tehetség ha kap lehetőséget utat tör magának.

Nagybarcelona

Majd elválik. Ahogy tavaly ès tavaly előtt is.

Nagybarcelona

Elvileg a Barca kizárta Foyth ès Menuier szerződtetését
Maradt Bellerin? Èn neki örülnék legjobban, mert támadásban ő a legjobb, ès védekezésben sem rossz. Egy Bayern ellen inkább Koundeval vagy Araujoval próbálkoznèk, a Reál ellen is bejött Araujo. A támadásokat nem tudja úgy segíteni, de a nagy csapatok ellen elkél +1 ember hátul.

Robi71

Hivatalos
Antony 95 millióért a MU játékosa!!!
Romero-t a Spurs igazolt le 50 millióért (kölcsönben volt és èltek a kötelező kivásárlási opcióval).

Gerobarcaa

Antony eléggé túl árazott

Nagybarcelona

Èn is nézegettem róla videókat régóta. Ügyes játékosnak tűnik, de ez nagyon durva ár èrte. Majdnem dupla ár, mint amit Raphinhaèrt fizettünk. Èn 40-50 millióra tippeltem nyár elejèn. Bergwijn 30 millióèrt ment a Tottenhamba, most az Ajaxba. Neki a legjobb èvèben 15 gól 12 golpassz. Antony 9 gól 8 gólpassz. Azért a holland bajnokság nem olyan erős, Luuknak is volt 28 gólos szezonja.

Nagy Péter

Jól mondod nyár elején kb annyit ért….
De most már az utolsó napokban vagyunk…és ami a legfontosabb hogy az Ajaxnak nem volt rá szüksége hogy eladja.
Lehet magyarázni hogy azért lett ennyi az ára mert a MU nem indul a BL-ben de ugyanennyiért vihette volna mondjuk a Chelsea is.
Egyszerűen azért mert nincsenek gazdasági kényszerben hogy elkelljen adniuk.Ők meg is akarták tartani csak egy elborult összegért adták oda.

Ott van a Chelsea is elvileg 80 misiért viszik Fofanat.Az reális?
Dehogyis pedig BL résztvevő a Chelsea..
Nem akarják eladni de ha jön egy brutál összeg érte vihetik ilyen egyszerű.

Így utólag lehetne átfogóan értékelni a Barca átigazolásait hogy egy Kounde 50-60 misis végösszege és a Raphinhás 60 misije mennyire is volt drága üzlet.
Amikor látjuk hogy így a végén milyen elborult összegek mozognak.
Vagy ott van Auba ha 23 misiért elmegy akkor a Lewa féle 45plusz 5 plusz 10 az ügynöknek milyen üzlet is volt egy idős de még mindig topon lévő csatárért.
Isak 70 misijét meg már kár is kommentálni az akkora lutri..

Robi71

Szerintem a duplájára (95+5). Ennyibe kerül a MU-nak, hogy nincs BL-ben…és Ten Hag mindenáron akarja…eleget tettek a kérésének. Kíváncsi leszek a teljesítményére

Nagybarcelona

Állítólag Fábián Ruiz ma orvosin a PSG-nèl. 23 millióért igazol Párizsba.
A PSG 17 milliót kínál a Valenciának Carlos Solerert.

Nagybarcelona

Èn ezt nem èrtem. Hajtjuk B. Silvát, Nevest darabját 80+ millióért, a 2 spanyol válogatott pedig fele ennyiért elèrhető.

Nagybarcelona

Viszonyításkènt
Friss hír, a Barca elutasította az Al Nassar kölcsön ajánlatát Pjanicert, végleges opciót keres. Az Al Nassar 70%-át fizetne Pjanic állítólagos 14 milliós èves bruttó fizetésènek (10 millió)
A Barca megegyezett a Chelseavel Aubameyangról, 23+ bónusz milliók, ès így megspórolnák a bruttó 18 milliós èves bérét.

Nagybarcelona

Nem akarok már belemenni ezekbe a pénzügyi vitákba, mert csak szètoffoljuk a blogot.
Csak èrdekessègkènt írom, Paquetea (43+17 millió)leigazolása után a West Ham United -163 millión áll a Transfermarkt szerint az átigazolási szezonban. Az idei èves bevétele rekordot döntött 250 millióval.
Ezzel szemben a legnagyobb eladás/vétel különbözet
Barca 2017/18 -147 millió (Neymar VS Cou, Dembele stb.)
Reál 19/20 -220 millió (Hazard, Militao, Mendy stb )

Robi71

Tudtommal egy adott szezonban a profit + 100 milliót lehet átigazolásokra költeni.

Robi71

Grizi ma sem játszott 30 percet…a 64. percben állt be.

Nagy Péter

Nagyon hosszú még az ősz. Most kezdődik a dömping sorozat és az Atleti alapból gyér kerettel van.
1-2 sérülés és Simeone se fog bohóckodni ezzel a Grizi csak 30 percet játszon dologgal..
Laportáéknak csak türelmesnek kell lenniük és legalább télig várni,utána ha addig nem jön be hogy játszatják Grizit engedhetnek a 40 misiből.
Az idő jelenleg bőven kedvezően ketyeg nekünk.

jancsipapa

Egyébként ő is irreális ron lett megvéve és a fizetése is irreális volt . Épp mint Coutinho,Pjanics,Dembelé… Biztos,hogy nagyot bukunk rajta.

Nagy Péter

Az biztos hogy óriási a bukó rajta is.
A fizetése az összes igazolt közül övé a legelborultabb..
Már most 20 misi felett kap és ez minden évben csak nő..

Ettől függetlenül Laportáéknak egyelőre csak várni kell mert az látszik hogy Simeone számolna vele hiába vannak sokan a csatársorban(minőségi kevés),

Robi71

Az Atletico jelenleg is mínusz 40 millióba áll. Egyszerűen nem engedhetik meg maguknak Grizi-t. És vallják be, a jelenlegi Grizi nem is érdemel annyit, hogy megszakadjanak anyagilag.
Támadóposzton jól állnak: Morata, Félix, Cunha, Carasco, Correa, Lemar és 30 percekre Grizi. Azért csodálkozom, hogy nem hozták ingyen egy klasszikus centert Suarez pótlására.

kritizator

és két perc múlva gólt lőtt

Nagybarcelona